גירסת הדפסה   אשכול נעול - לקריאה בלבד
 
   
   
קבוצות דיון סקופים נושא #716302 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 716302        
האדם החושב לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.11.08
6821 הודעות, 60 מדרגים, 120 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    22:20   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

קלמן ליבסקינד במאמר חריף: מה אתה עושה, נפתלי? 100 ימים ראשונים של בנט, בלי אידיאולוגיה ובלי גבולות  

 
  
ננעל בתאריך 26.09.21 בשעה 05:50 על-ידי Mr W. סיבה: דעה
 
למנהלים, לשיקולכם: אמנם לא סקופ אך מאמר חריף ותקיף שהוא לכשעצמו סקופ

רה"מ מציין מאה ימים בתפקיד ללא עקרונות, ללא קווים אדומים, וללא השפעה על מה שעושים שריו, עם שתיקה רועמת מול שותפיו שתומכים בטרור, ועם עצימת עיניים מול המהלכים המדיניים שמקדמים עמיתיו מול הפלסטינים


https://www.maariv.co.il/journalists/Article-866609


ערימה ענקית של כתמים ערכיים ומוסריים גרר איתו נפתלי בנט אל לשכת ראש הממשלה. נמצאים בה, בערימה הזו, השקרים הרבים ששיקר לבוחריו. נמצאות בה ההבטחות הרבות שהבטיח, ושהפר בזו אחר זו. נמצאת בה הידיעה שמאחורי שום דבר שהוא עושה היום לא מסתתרת אידיאולוגיה, לפחות לא כזו ששימשה אותו עד לתפקיד הזה.


אבל כל הכתמים הללו מתגמדים אל מול הקלון הגדול שיהיה רשום לנצח על שמו של יושב ראש ימינה. בנט מחק לחלוטין מן הלקסיקון את המושג "קווים אדומים". אחרי הקדנציה שלו, לא יהיה עוד דבר שיהיה פסול. הכל יהיה מותר. הכל יהיה הגיוני. הכל יהיה לגיטימי. אלף פעמים כבר הזכירו לבנט את שיתוף הפעולה המסוכן שלו עם חברי כנסת ערבים קיצונים, אבל אני רוצה לקחת את הדיון הזו אל אירוע אחד נקודתי, שיבהיר עד כמה נמוך היה מוכן לרדת האיש שראה את עצמו פעם מועמד להנהגת המחנה הלאומי, ועד כמה היה מוכן לשלם כל מחיר כדי לאחוז בתואר "ראש הממשלה".

אחרי שהמשטרה והשב"כ הצליחו לשים את ידם על חשודים בניסיון לרצוח יהודים ולשרוף את רכושם בפרעות בעכו, הקימה קבוצת תושבים ערבים בעיר אוהל מחאה בדרישה לשחרור העצורים. ימים ספורים לפני שהלך לעולמו, הגיע יו"ר ועדת הפנים של הכנסת, איש רע"ם, ח"כ סעיד אלחרומי, לביקור הזדהות באוהל הזה. בתמונה שפרסם אז מאותו אירוע יאיר קראוס, איש "מקור ראשון", נראה אלחרומי כשהוא נושא דברים באוזני המוחים שבאוהל, כשמאחוריו מתנוסס השלט "עכו לא תעזוב את בניה בבתי הכלא של הכיבוש", ותחתיו תמונותיהם של העצורים ששחרורם נדרש.הייתה שם תמונתו של חסן עיד, שכתב אישום שהגישה נגדו הפרקליטות מייחס לו את הצתת מלון האפנדי, הצתה שבעקבותיה נשרף למוות חתן פרס ביטחון ישראל, אבי הר אבן. הייתה שם תמונתו של חביב אבו חביב, שנאשם בהשתתפות בשני מעשי לינץ' ביהודים, אחד במרדכי כץ ואחד במור ג'נאשווילי. היו שם תמונותיהם של קוסאי עבאס, בלאל חילואני ואדהם בשיר, שלושתם נאשמים גם הם בביצוע הלינץ' בג'נאשווילי. ח"כ אלחרומי ניצב שם, באירוע שעניינו תמיכה במי שנאשמים במעשי טרור קשים נגד יהודים, כיושב ראש ועדת הפנים של הכנסת וכחבר חשוב בקואליציה.צריך להסביר עוד משהו כדי להבין עד לאן הידרדרנו? עד כמה בלתי נסבלת הסיטואציה הזו? עד כמה בימים שפויים, בנט ואיילת שקד ומתן כהנא וניר אורבך ועידית סילמן היו צריכים להפוך את המדינה בגלל אירוע כזה? אבל זה בדיוק העניין. הימים השפויים ההם הלכו לבלי שוב.


"עם מי מכל הקבוצות המגוונות בקואליציה יש לך קשר טוב במיוחד?", שאלה העיתונאית טל שניידר את יו"ר הקואליציה, עידית סילמן. "התרשמתי מאוד מאוד מיו"ר ועדת הפנים, סעיד אלחרומי", השיבה סילמן. אנשי ימינה הניחו את גורלם הפוליטי בידיו של אלחרומי, ומהרגע הזה ואילך נאלצו להגיד "קדוש, קדוש, קדוש" על כל מה שהוא וחבריו יגידו ויעשו. די היה לראות כיצד נפרדה ממנו הקואליציה, עם מותו, כאילו היה יו"ר הסוכנות היהודית, כדי להבין את עומק הבור האידיאולוגי.


מעמקי הכלום
וכדי להסביר עד כמה התאיידו ערכיה של החבורה הזו, צריך ללכת רק כמה חודשים אחורה, אל היום שבו שלחו בנט ושקד את נציגם בוועדת הבחירות המרכזית להצביע בעד פסילת מועמדותה לכנסת של אבתיסאם מראענה ממפלגת העבודה, ובעד פסילת רשימת רע"ם כולה. לבקשות הפסילה הללו, זאת יש לדעת, היו נימוקים כבדי משקל. האחד, שמראענה ורע"ם תומכים במאבק מזוין של ארגוני הטרור נגד מדינת ישראל. השני, שהם שוללים את קיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית. זה מה שחשבו בנט וחבריו על אנשי רע"ם אך בחודש פברואר האחרון.כשחברי הליכוד נעדרו מההצבעה על פסילת רע"ם, הצבעה שנציג ימינה מתן כהנא היה אחד משלושת חברי הוועדה היחידים שתמכו בה, כהנא השתולל: "שפל מוסרי וכתם ערכי" הוא הגדיר את התנהלותם של הליכודניקים, כשהוא מקפיד לכנות את נציגי הציבור הערבים, השותפים שלו היום, "מחבקי מחבלים" ו"תומכי טרור".אנחנו רגילים לציניות של הפוליטיקה ולזגזוג של הפוליטיקאים. אבל כאן לא הייתה פוליטיקה. כאן הייתה מהות. בנט, שקד, כהנא, אורבך וסילמן דרשו לפסול את מנסור עבאס, ואת ווליד טאהא, ואת סעיד אלחרומי כי הם באמת ראו בהם תומכי טרור, וזה נראה להם מטורף שתומכי טרור כאלה יישבו בכנסת ישראל. עכשיו, שישאל את עצמו כל אחד כמה ריק ערכי צריך להוביל את אנשי ימינה למקום שבו שלושה וחצי חודשים מאותו יום שבו נלחמו כדי לפסול את אותם "תומכי טרור", הם חתמו איתם על הסכם קואליציוני והעניקו להם תפקידי מפתח?כמה מביך יכול להיות ניר אורבך כדי לפרסם באינסטגרם הודעת ברכה לח"כ מראענה, עם כניסתה לתפקיד יו"ר הוועדה לעובדים זרים, רגע אחרי שהמפלגה שלו ביקשה למנוע ממנה לרוץ לכנסת, בטענה שהיא תומכת במאבק מזוין נגד מדינת ישראל. כמה נמוך הוא צריך לרדת כדי להכריז בכנסת ש"ווליד טאהא ראוי להיות בכנסת", כשלפני מאה ימים בלבד הוא והמפלגה שלו ביקשו לפסול את מועמדותו של טאהא לכנסת, בטענה שהוא תומך במחבלים רוצחים?מה האנשים האלה מסבירים לילדים שלהם? שבשביל למנוע בחירות חמישיות הם השליכו לפח את כל מה שהם חונכו עליו? האם יש עוד מישהו בהיסטוריה של הציונות הדתית שהיה מוכן להידרדר כך, אל מעמקי הכלום? וחשוב שוב להבהיר - זה לא ויכוח פוליטי, זו לא התלבטות בשאלה מה להצביע בסעיף כזה או אחר. החבורה של ימינה, ואיתה גדעון סער, וזאב אלקין, ויועז הנדל, וצביקה האוזר, החליטו שאם מה שמניע אותך זה הרצון לכהן כראש ממשלה ו/או לזרוק את נתניהו ו/או לדאוג להצלת הקריירה הפוליטית שלך, אז זה בסדר שאין לך קווים אדומים.וכך, אחרי מאה ימים שכאלה, אנחנו נדרשים לצבוט את עצמנו כדי להיזכר שפעם לא היה עולה על דעתו של חבר כנסת ציוני לשבת עם איש כמו ווליד טאהא, שהצהיר שהציונות היא "פרויקט גזעני אכזרי". שבמבצע שומר החומות, כשאנחנו נלחמנו בטרור הערבי בעזה ובירושלים, הפגין עם הצד השני והאשים אותנו שאנחנו "מטמאים את אל־אקצא".שמבחינתו, רוצחי היהודים שבכלא הם "אסירי חופש אידיאולוגים ואסירי מצפון ששילמו עבור מטרתנו הפלסטינית הצודקת". שהכריז שהפלסטינים, בניגוד ליהודים, הם "בעלי הארץ הזאת, ולא הגיעו אליה מרוסיה ואוקראינה". יודעים מה? אני אניח בצד את התמיכה שלו, אך לפני שמונה שנים, ברוצחי החיילים שלנו ב"ליל הקלשונים". זה היה מזמן. לכו תדעו, אולי מאז עשה תשובה. אני מדבר על התבטאויות ועל הפעולות שלו מעכשיו. מהתקופה האחרונה.


כוחו של הרגל
ואם יש שפל גדול משבירת כל הקווים האדומים ורמיסת כל הגבולות המוסריים, הוא מצוי בנקודה שבה אנשי ימינה מרגילים אותנו אט אט, שאלה דברים שניתן לחיות איתם. שאין יותר שום דבר שהוא בלתי נתפס. שאין יותר כלום שהוא לא סביר. כי כשקואליציית "עשר מעלות ימינה" שותקת מול תמיכה במחבלים, הכל מרגיש פתאום לגיטימי. אז כמה חברים חשובים בקואליציה תומכים בטרוריסטים, וחושבים שהציונות היא פרויקט גזעני ואכזרי, ומעריצים רוצחי יהודים. אבל היי, הם סידרו לנו ראשות ממשלה, ומבחינתנו "לא ראשות ממשלה, לא מעניין".ובמובן הזה אין גרוע מן ההרגל. כי יש לו, להרגל, את הכוח להכשיר את הכל. הנה, כרתנו ברית עם מי שתומכים בטרור, וחילקנו להם תפקידים חשובים כדי שיתמכו בממשלה שלנו, והלכנו לישון בלילה, וקמנו בבוקר, והשמש זרחה, והשמיים לא נפלו. רואים? אמרנו לכם שזה לא כל כך נורא. ואחרי הבחירות הבאות, כשיאיר לפיד יבקש לכונן קואליציה עם אחמד טיבי, ומישהו בימין, שעוד זוכר מה היה כאן פעם, יצעק משהו על זה שלא ראוי לשבת עם מי שמהלל שאהידים, נסתכל עליו כולנו כעל איש שוליים, קיצוני ומשוגע. כי כך הרגילו אותנו בנט ושקד. אחרי הקדנציה שלהם, שום דבר לא ייראה עוד חריג. שום דבר לא יהיה עוד בלתי ראוי. שום דבר לא ייתפס עוד כנורא.רגע, וזה לא נגמר ברע"ם. אתם זוכרים שפעם, כשהאירופים היו דורשים לסמן מוצרים שיוצרו ביהודה ושומרון, היינו תוקפים אותם ומגנים אותם וטוענים שמדובר בצעד אנטישמי? ובכן, מרצ הגישה כבר יותר מפעם אחת הצעת חוק הדורשת לסמן מוצרים מההתנחלויות. ממש כמו אותם "אנטישמים" דוברי אנגלית. כשהאו"ם החליט לפרסם "רשימה שחורה" של עסקים שפועלים בהתנחלויות, ונשיא המדינה ראובן ריבלין הצהיר שזה מזכיר "תקופות אפלות", מוסי רז ממרצ הבהיר ש"מרצ תומכת בהחרמת מוצרים המיוצרים בהתנחלויות".כשבן אנד ג'ריס הודיעו על החלטתם להפסיק למכור גלידה ביו"ש, ח"כ גבי לסקי, שעל האצבע שלה מכהן בנט, מנכ"ל מועצת ישע לשעבר, הבהירה ש"זו החלטה שצריך לכבד". חד וברור. בנט הישן היה יוצא על זה למלחמה ערכית. את בנט החדש זה אפילו לא מעניין. תנו לי את האצבע ותחרימו את מי שבא לכם. האנשים שמחזיקים בדעות האלה, תומכי החרמות למיניהם, היו תקועים משך שנים בשולי שוליו של השיח הישראלי. הם היו הביזאר שבביזאר. בא בנט, והציב אותם בשפיץ של הפירמידה, והחזיר למיינסטרים הישראלי גם אותם וגם את עמדותיהם הקיצוניות.


בנט הישן והטוב
מי שראה את ראיונות החג שהעניק ראש הממשלה, צריך היה לשפשף את עיניו כדי להאמין. אם עד עכשיו היו אלה מבקריו ויריביו של בנט שטענו שכדי להיות ראש ממשלה הוא נפרד מכל ערכיו, עכשיו הודה בכך בנט במו פיו. כשיונית לוי הזכירה לו את הסתירה בין עמדותיו היום לעמדות שהשמיע בעבר, רגע לפני שסיכמה ש"האידיאולוגיה נמחקה בשביל להיות ראש ממשלה", הסביר לה בנט ש"כשאתה נכנס לחדר הזה, אתה חייב להשיל את כל הפוליטיקה מאחור".זה מתחבר באופן נפלא לטקסט מדויק של עמיתי, בן כספית, שהסביר מעל דפי עיתון זה את מה שעובר על ראש הממשלה בחודשים האחרונים. "לבנט קורה דבר מוזר", כתב כספית, "כפי שזה נראה כרגע, הוא איבד חלק ניכר מבייס המצביעים שלו. לכאורה, זה רע. במציאות, זה נפלא. הוא השתחרר. הוא יכול לפעול בצורה חופשית לגמרי. הוא יכול לעשות רק את הדברים שצריך לעשות, נטו. בלי משקולות פוליטיות או אבני ריחיים על צווארו. הוא לא צריך לרצות מצביעים".ולמה הטקסט הזה מדויק כל כך? כי מהו בעצם אותו "בייס מצביעים", כפי שמגדיר אותו כספית? ה"בייס" הזה הוא הקבוצה ששלחה את הפוליטיקאי אל הכנסת. ה"בייס" הזה הוא החבורה שמצאה את המפלגה שלו קרובה יותר מכל מפלגה אחרת לדעותיה, לעמדותיה, לתפיסות העולם שלה. אם ה"בייס" הזה הוא תעודת הזהות של הפוליטיקאי, בנט הוא היום פוליטיקאי חסר זהות, שכן דבר ממה שהוא והממשלה שלו עושים עכשיו לא דומה למה שהוא הטיף כל שנותיו בפוליטיקה.כבר היו לנו פוליטיקאים שהשילו מעצמם את עולה של האידיאולוגיה שהביאה אותם לכנסת. ספק אם היה לנו פוליטיקאי שהשיל אותה ממנו במהירות כזו ובקלות כזו, עד שאתה עומד משתאה מול המופע הזה ותוהה האם יכול להיות שתפיסת העולם - שהייתה שם לכאורה בעבר - לא הייתה אלא הצגה אחת גדולה? וכשכספית, שרק לפני שנה וחצי חשב שבנט "מסוכן מאוד, ילדותי מאוד, ולא מתאים להיות שר ביטחון", מוחא לו היום כפיים, וכשעיתון "הארץ" מבסוט ממנו, וכשמנסור עבאס – שאך אתמול בנט ביקש לפסול אותו מלרוץ לכנסת – מחמיא לו, וכשרבקה מיכאלי, חברת המועצה הציבורית של "בצלם", בוחרת בו לאיש השנה שלה, אז הכל ברור.כל החברים המכובדים הללו תיעבו את תפיסת העולם של "הבייס" שהביא את בנט לאן שהביא, וכשבנט זורק מהחלון את הבייס הזה ואת עולמו האידיאולוגי, הם כולם מרימים כוסית. כי כל הביקורת שהייתה להם בעבר - הייתה כלפי בנט הישן. עכשיו הם מאוהבים במישהו העונה לאותו שם, אבל לא חולק עם זה הקודם כמעט דבר.לבנט יש הסבר שהוא מספק מדי פעם לאנשים שמשוחחים איתו בנושא. "עת לכל דבר", הוא אומר, "גם לאידיאולוגיה". ואתה תמה, אם כך, לאיזה צורך אנחנו הולכים לבחירות? שהרי אם מנטרלים את האידיאולוגיה, מה ההבדל בין בנט לניצן הורוביץ או לאיימן עודה? אם כל מה שצריך ראש הממשלה זה יכולת לנהל – ונשים לרגע בצד את השאלה אם לנוכח מה שמתרחש כאן, יש לבנט יכולת כזו - אז למה שלא נבחר את ההנהגה שלנו במכרז או באמצעות חברת כוח אדם?


האיש החלש בקואליציה
ומה שהכי מדהים זה שבמובנים רבים ימינה הפכה להיות סוג של יש עתיד. מפלגה שמנוהלת על ידי איש אחד, שכל חבריו קמים בבוקר, מצדיעים לו ומיישרים קו עם כל אשר יאמר. בנט יודע שלא משנה מה יעשה, תמיד יהיו שם איילת שקד ומתן כהנא כדי לדבר בשבחו. מפלגה שלמה של אנשים, שנחזו להיות רציניים ודעתנים, הולכת אחרי החלילן מהמלין. שום דבר מהאידיאולוגיה שהביאה אותם ואותו אל הפוליטיקה לא נשאר אחרי מאה ימי שלטון, ואיש מהם, זולת עמיחי שיקלי שנשאר נאמן לערכיו, לא מסוגל להפיק מעצמו ולו מילה אחת של ביקורת. ואין לך נבלה שלא תוכשר. ואין לך טריפה שלא תהפוך ראויה. ואין לך פיגול שלא יימצא מקובל.עכשיו, תראו, זה נחמד שבנט מפרגן לכל שריו בכל הזדמנות, אבל האמת צריכה גם היא להיאמר. אין לו שום השפעה עליהם. יש לנו בממשלה הזו אוסף גדול של ראשי ממשלה, כל אחד בתחומו, כשהאיש החלש ביותר בקבוצה הזו, למרבה האירוניה, הוא ראש הממשלה הרשמי.
הוא לא יכול להעיר לאף אחד משריו, פן יפילו אותו. הוא לא יכול לפעול לטובת שום דבר מתפיסת העולם שבשמה נבחר, שמא ירגיז אותם.יאיר לפיד ובני גנץ יכולים לקדם מהלכים מדיניים כאוות נפשם. מרצ יכולה להתגאות בפעולות למען קהילת הלהט"ב, ולצאת לשטח כדי לקרוא לפנות מאחזים. מפלגת העבודה יכולה לנסות להצר את צעדי ארגון "עד כאן", ולהילחם על שינוי מפת סדרי העדיפויות הלאומית כדי לפגוע ביישובי יו"ש, ולקדם את עיגון השוויון בחוקי היסוד. ורק בנט, כאמור, לא יכול לעשות דבר בשביל המצביעים שלו. שום דבר מהאג'נדה הימנית שהוביל בגאון מהיום שבו דרך בשמי הפוליטיקה הישראלית.קחו את "כלכלה תמורת ביטחון", היוזמה המדינית החדשה של לפיד. מדובר ביוזמה שכל איש ימין חייב להזדעק מולה. גם משום שהיא מועלית תחת אש, בעוד החמאס יורה על יישובינו. גם משום שהיא מבקשת לחזק את הרשות הפלסטינית, בעוד זו משלמת שכר לכל מי שמוכן לרצוח יהודים. גם משום שהיא מתעתדת לחבר את יהודה ושומרון לרצועת עזה, כאילו זה מה שחסר לנו עכשיו. גם משום שהיא מזמינה את כל העולם כדי להתערב בעניינינו. גם משום שחיבור של כל הנקודות הללו מציף לאוויר יותר מדי אלמנטים אוסלואיים.התוכנית הזו לא הובאה לממשלה, אבל לפיד מסתובב בעולם ומנהל עליה שיחות עם האמריקאים, ועם הרוסים, ועם המצרים, ועם כל מי שמוכן להקשיב. האם בנט החדש תומך בתוכנית הזו, שבנט הישן היה אמור לצאת נגדה בכל הכוח? אין לדעת, וזה גם לא ממש משנה. בנט לא באמת מנהל כאן את העניינים. אחת משתיים. או שהוא נותן ללפיד אור ירוק להמשיך, וזה רע. או שהוא לא נותן לו אור ירוק, אבל לפיד לא שואל אותו, וזה רע לא פחות. כך או כך, מכיוון שלפיד איננו איש פרטי אלא שר החוץ של מדינת ישראל, התוכנית הזו שהוא מציג בעולם איננה התוכנית שלו. היא תוכניתה של ממשלת ישראל, רוצה לומר של בנט, ראש ממשלת ישראל, גם אם זה יקטין ראש עד מחרתיים.אותו דבר בדיוק לגבי הביקור של בני גנץ אצל אבו מאזן. זה נחמד שבימינה מסבירים שבנט עצמו לא יישב עם אבו מאזן, ושהוא עצמו מבהיר שהוא מתנגד לחידוש המו"מ איתו. אז מה? איזו חשיבות יש להודעות הללו? אז מה אם בנט לא יישב? די בכך ששר הביטחון שלו יושב ומדבר ומקדם יוזמות. האם גנץ הוא שר הביטחון של כחול לבן? האם יאיר לפיד הוא שר החוץ של יש עתיד? האם ניצן הורוביץ ותמר זנדברג, שנפגשו עם מקביליהם הפלסטינים, הם שרי הבריאות והגנת הסביבה של מרצ? ברור שלא. כל אלה הם שרי ממשלת ישראל, ומעשיהם מלמדים שבחסותו של בנט, ובחסות הכחשותיו, אנחנו מנהלים עם הפלסטינים מגעים שלא נוהלו כאן למעלה מעשור.


זניחת האג'נדה
כאמור, אנחנו רגילים לפוליטיקאים שהופכים את עמדותיהם, כמו סטייקים, בלי להניד עפעף. ועדיין, נדמה שהסרטונים שמועלים לרשת כל העת ומזכירים לנו שעל כל התבטאות של בנט היום יש התבטאות סותרת שלו מאתמול - מביכים ברמות שטרם נראו כאן.איך אפשר להתייחס ברצינות למי שהסביר בעבר שצה"ל קושר את ידי החיילים, ומסביר היום את ההפך הגמור? למי שדורש עכשיו שלא להכניס את צה"ל לוויכוח הפוליטי, ובמשך שנים עשה הון בדיוק מזה? למי שהסביר שחקיקת חוק שיפסול נתניהו מלרוץ לכנסת היא "מהלך אנטי־דמוקרטי קיצוני שמהווה יריקה בפרצוף של חצי מדינה", ועכשיו מסביר שהסיעה שלו צריכה לשבת, ולשקול, ולהתלבט, ולהחליט מה עמדתה בסוגיה? למי שהסביר שהוא מבין טוב יותר מכל אחד אחר כמה זה מסוכן שהפלסטינים משתלטים לנו, דונם אחרי דונם, על אזורי C, והיום מאפשר להם לעשות את זה בלי להתערב, וגם מוסיף להם עוד היתרי בנייה באותם אזורים בדיוק?למי שהוציא הודעה על חופש הפולחן של היהודים בהר הבית, ובלחץ רע"ם נאלץ להתנצל עליה ולחזור בו בבהלה? למי שלעג לנתניהו שהוא לא מפנה את ח'אן אל־אחמר, ועכשיו מסרב בעצמו לפנות את המקום? למי שמנמק את המחדל הזה בחשש שמא פינוי של המאחז הפלסטיני הבלתי חוקי הזה יפגע בנו בהליך שמתנהל נגדנו בבית הדין בהאג, אבל מאפשר לשר הביטחון שלו לנסוע לרמאללה ולהיפגש עם מי שיזם את ההליך הזה?וחשוב להסביר שוב למה זה נורא כל כך. כי כשמדובר בפוליטיקאי שחוזר בו מהבטחות פוליטיות כאלה או אחרות, ניחא. החיים מורכבים. לא תמיד אפשר להשיג הכל. הבעיה אצל בנט היא שכמעט כל הבטחות העבר שלו שיקפו – כך לפחות חשבנו אז – אידיאולוגיה. הן ביטאו אג'נדה עמוקה. הן לימדו על תפיסת עולם שעליה חונך. וכשכל האידיאולוגיות, וכל האג'נדות וכל תפיסות העולם מושלכות לשולי הדרך תמורת האפשרות לכהן כראש ממשלה, ואנחנו נשארים עם השילוב המסוכן של אפס מחויבות לערכים מזה ועם אמביציה חסרת גבולות מזה, לי זה מזכיר יותר מכל את אריאל שרון.


חמורו של משיח
אז כן, העיתונות אוהבת אותו, ומחבקת אותו ומלטפת אותו, ונזלה מהתרגשות כשבדרך חזרה מוושינגטון הוא מצא לנכון להודות לאנשי התקשורת שבאו איתו. האמת? העיתונות ראויה לתודה הזו, של ראש הממשלה, משום שבמאה הימים הראשונים לכהונתו היא בחרה לא להציק לו ולא להטריד אותו ולא לעשות את מלאכתה. כל מי שהסבירו, בימיו של נתניהו, שתפקידה של עיתונות לנשוך את השלטון, כל שלטון, רוקדים כבר כמה חודשים עם בנט על הכתפיים, בלי לשאול שאלות ובלי להעיר הערות.מי שלא ראה שמחה של עיתונאים נוכח ממשלה שאין בה נתניהו, לא ראה שמחה מימיו, כשהמביכים מכולם, בפער, הם בעלי הטורים הפוליטיים. אלה אוכלים תדרוכים מידיו של בנט, ומקיאים אותם על דפי העיתון, בדיוק כפי שהיה בנט רוצה שיעשו. בשבוע שבו הוא נכשל בהעברת חוק האזרחות, סיכם הפרשן הפוליטי של "ידיעות אחרונות": "בנט מאושר". הפרשן הפוליטי של "הארץ" פסק: "בנט נהנה". הפרשן הפוליטי של "מעריב" הכריע: "בנט מבסוט".אבל זו הייתה רק ההתחלה. תראו מה קורה עם הקורונה. אלף איש נפטרו בחודש וחצי? המצב מצוין. מכונות האקמו נגמרות? הכל סבבה. מספר החולים שבמצב קשה עולה? המדינה בכיוון הנכון. ראש הממשלה מתעקש לפתוח את שנת הלימודים ב־1 בספטמבר, ורבבות ילדים יושבים בבית, מבודדים עם הוריהם ועם הקורונה? "בנט מסכם רבעון כשהוא כמעט חף מטעויות".כל הפרשנים, שעד אתמול שחטו אותו, יוצאים עכשיו מגדרם כדי להרים לו, כי הוא סידר להם ממשלה עם העבודה, ועם מרצ, ועם הערבים, ועם דיבורים על שתי מדינות, ובלי ביבי, ובלי הליכודניקים, ובלי החרדים, ובלי הימין, או כמו שקורא לזה יאיר לפיד: "ממשלה נורמלית של אנשים נורמליים, שבאים מהמקום הנכון". הם, אנשי שמאל כולם, מסתכלים עליו ורואים את החמור. הוא, נעבעך, מסתכל על עצמו ורואה את המשיח.



 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
קלמן ליבסקינד במאמר חריף: מה אתה עושה, נפתלי? 100 ימים ראשונים של בנט, בלי אידיאולוגיה ובלי גבולות האדם החושב 25.09.21 22:20 כותרת
  מתישים.. איזי מהחונטה 25.09.21 22:22 1
     ליצנות אחת דוחה אלף תוכחות אצה_92 25.09.21 22:29 9
         הרלבים לא מעוניינים באמת. האמת לא מעניינת אותם בכלל. Ofer H 25.09.21 22:39 31
             אולי די להכניס את ביבי לכל דיון… הביקורת האמיתית שבנט לא מתעסק באידיאולוגיה Jam_session 25.09.21 23:18 98
                 יש לי רק שאלת תם , מדוע האשכולות על הטורים של קלמן ליבסקינד לא נסגרים בתואנה שזו ״דעה״ האופטימי 25.09.21 23:27 111
                     גם אני שואל FAO 26.09.21 00:05 132
                     ברור לי שאת אותה שאלה שאלת גם כאשר קלמן יצא בטור לביבי לשים את המפתחות על השלחן ושיטפל במשפטו חברה בפורום 26.09.21 00:11 138
                     כי רוב הטורים של קלמן הם לא דעות אלא תחקירים granit 26.09.21 01:17 170
                 בנט לא צריך להיבחן לאורך זמן כי כבר ב 100 ימים הוא הוכיח לכולנו שמדובר באחד מגדולי הבוגדים גם זה יעבור 26.09.21 02:48 193
                     שים לב למילים שאתה מוציא מהמקלדת. הן מסוכנות מאוד הקלק כאן 26.09.21 03:06 196
             קלמן הצביע לציונות הדתית שומרוני 26.09.21 01:10 164
         אמת מתישה חושב_פעמיים 25.09.21 23:14 92
             מתיש את הרל״בים להתעסק במציאות . הם אוהבים לחיות בשקר ,במדון ,בהסתה ובשינאה FBD 25.09.21 23:48 127
     טעות נסלחת לבוגרי ויי-נט. קלמן וליבסקינד הם אותו אדם... היטש 25.09.21 22:38 28
         אתה צוחק אבל עד לא מזמן חשבתי שזה שניים שמגישים איזה תכנית ברדיו לקשישים איזי מהחונטה 26.09.21 05:37 203
     יקח לך זמן לעכל את הביזיום של הממשלה רק עוזרים לך ללעוס שיעבור בקלות. פלומה 25.09.21 22:44 33
     מה שהכי ''מתיש'' בקלמן זה שהוא מסכם לך את כל הסקופים הקטנים, עתיד מתוק 25.09.21 23:01 67
     ואו, קראת הכל תוך 2 דקות ? מדמחיסט 25.09.21 23:22 105
         יש הרבה סיבות לבוא לפורום סקופ. לקרוא מאמר ארוך וצפוף של פוליטיקאי מחופש לעיתונאי לא 1 מהם איזי מהחונטה 26.09.21 05:35 202
     ב-2 דקות קראת הכל? כנראה הותשת אחרי פסקה אחת. לא פלא שזו תגובתך. שלהבת 25.09.21 23:28 112
         זאת טקטיקה ידועה מדמחיסט 26.09.21 00:12 140
     כמה קל לטשטש ביקורת צודקת בפיהוק. פרה אדומה 25.09.21 23:40 121
     מטומטמים אטומים נותרו תומכיה ומצדיקיה של מפלגת השקר הגדול FBD 25.09.21 23:45 123
     צודק! אין מתיש כמו האמת ובמיוחד אם השקר השנאה והטיפשות נר לרגלך. גם זה יעבור 26.09.21 02:45 192
  יש תקציב. שיקום יחסי החוץ. בלימת גל הדלתא. ועוד ועוד אני מרוצה. מכאן והלאה יש מה לשפר. יוםיום 25.09.21 22:22 2
     יש תקציב 53 מיליארד לשונאי ישראל מוסא 25.09.21 22:28 7
         מאיפה הגיע ה ״שפל יחסי החוץ והריסת הסכמי השלום?״ Cat Catul 25.09.21 22:54 53
             כמובן.. מוסא 25.09.21 22:58 65
     חח סיסמאות פייסבוק של מהנדסי תודעה קומוניסטים לוק 25.09.21 22:29 11
         +1 Galgal 25.09.21 23:06 80
     אתה לא הצבעת לו ואתה מרוצה, מי שהצביע לו לא מרוצה. וזה אומר הרבה… swoll 25.09.21 22:35 21
         ++ Ofer H 25.09.21 22:44 34
         אשכרה פאדיחות אורח בעולם 25.09.21 22:53 46
         מדוויק. תודה רבה. רשמתי כאן עשרות פעמים איך אני נהנה לראות השמאל משבח ומגן על בנט ''המשיחי ימני קיצוני הזוי''. Galgal 25.09.21 23:08 84
     בא נפרק את מה שכתבת רנדומלי 25.09.21 22:37 24
     זה שאתה איש שמאל ומרוצה - על זה בדיוק מדבר המאמר. אבל למה לשקר שהקורונה (דלתא בשבילך) נבלמה? האדם החושב 25.09.21 22:38 26
     +++ רק התחילו בתיקון. איל השרון 25.09.21 22:51 40
     אנשים מתים, העיקר שהבלימה הצליחה חושב_פעמיים 25.09.21 23:17 95
     שיקום יחסי החוץ? ריסוק הקשרים עם פולין, אבדן ברית וישיגראד ומנגד חיבוק לשבדיה האנטישמית. טמטום על מקיאטו dudi_du2 25.09.21 23:19 99
     אנשי שמאל מרוצים מבנט - זו ההוכחה שליבסקינד צודק! עבד לעם קדוש 26.09.21 02:06 183
  בנט תתפטר! The Godfather 25.09.21 22:22 3
     טוב. כבר.. עוד שניה איזי מהחונטה 25.09.21 22:28 8
  בוקר טוב קלמן ...מקווה שהטהרנות מאחוריך Braveheart 25.09.21 22:24 4
     הכתבה הזו רק מביאה עצבים נוזו 25.09.21 22:27 6
         שולח לו כדור ''הצתה מוקדמת'' למקרים הבאים :) Braveheart 25.09.21 22:31 14
  כפי שכבר אמרתי הוא עשה דבר חשוב - הוא נתן לרלבים ביביזם בלי ביבי. ייתכן שבעתיד המונח שהם המציאו winter1 25.09.21 22:27 5
  טור חריף שעדיין לא אומר את כל ''שבחו'' של הנוכל פילאלטס 25.09.21 22:29 10
     בדיוק. 1+ הרב 26.09.21 00:39 155
  קלמן צריך להתנצל על תמיכתו בבנט. עכשיו מאוחר מדי כינוי 25.09.21 22:29 12
     חה... תמיכה בבנט? beckham17 25.09.21 22:34 20
         ממש לא. התחיל לתמוך בסמוטריץ רק לפני שנתיים כינוי 25.09.21 22:56 60
  לא קם פוליטיקאי נוכל כמו בנט פרש טורקי 25.09.21 22:30 13
  לליבסקינד יש את האחריות שלו לנפילת הימין ולעליית השמאל הרדיקלי ביחד עם תטמכי טרור ובהנהגת גושן 25.09.21 22:32 15
     1+ הרב 26.09.21 00:39 156
  אחלה קלמן tesla man 25.09.21 22:32 16
  אז קלמן מתחיל להתפכח מהטהרנות המזויפת? רנדומלי 25.09.21 22:33 17
     זה שקיבלנו דרעק לא אומר שהיינו צריכים להשאר עם הדרעק הקודם שומרוני 26.09.21 01:13 167
         בפעם המיליון, מי כן צריך להיות ראש ממשלה לדעתך, בתקופת הבינים עד שלסמוטריץ ובן גביר יהיו עבד לעם קדוש 26.09.21 02:08 184
  קלמן יודע טוב מאוד שהאלטרנטיבה לממשלת בנט הייתה עוד מערכת בחירות beckham17 25.09.21 22:33 18
     אינך יודע לקרא? עבד לעם קדוש 26.09.21 02:08 185
  כל מילה... האזרח ע 25.09.21 22:33 19
  אני דווקא מרוצה מהממשלה. הכי מרוצה שהמשק עובד ואין סגר Ilank 25.09.21 22:36 22
     למען הגילוי הנאות היה מעניין לשמוע למי הצבעת רנדומלי 25.09.21 22:39 29
     גם זה שאין סגר זה בדיוק הפוך ממה שבנט הטיף לו לפני הבחירות: מודל ניו זילנד ואוסטרליה של 0 הדבקה האדם החושב 25.09.21 22:47 36
     ''עיקר אלו שלא מרוצים הם אלו שמאוכזבים שהממשלה מחזיקה מעמד בניגוד לציפיות'' - ציפיות שווא של הלשעבר ושלהם. איל השרון 25.09.21 22:56 57
     אלו שלא מרוצים אלו קרובי המשפחה של הנפטרים... shabor 25.09.21 23:20 101
         חזק ביותר! הרב 26.09.21 00:40 157
  חזק ביותר! donnie 25.09.21 22:37 23
  איך מאמר דעה חריף ותקיף ככל שיהיה הופך את זה לסקופ כשלעצמו סנפר 25.09.21 22:38 25
     כשפרשן בכיר, שבדרך כלל מתבטא במתינות חורג מהרגלו ואומר מילים כל כך קשות זה סקופ האדם החושב 25.09.21 22:54 52
         כשדודו טופז אמר צ'חצ'חים התחלף השלטון סנפר 25.09.21 23:09 86
             כשדודו טופז אמר את זה ופורסם עוד לא היה ידוע מה יהיו השפעות אמירתו אם בכלל האדם החושב 25.09.21 23:30 116
                 צודק זה לא היה המהפך סנפר 25.09.21 23:46 126
  ולא נותר אלא לחכות שילכו החמורים השקרנים בנט ולפיד. נמר צפוני 25.09.21 22:38 27
  #הגיג. חוקי הפורום לא חלים על הגיגים ימניים? אקטואלי 25.09.21 22:39 30
     קלמן כהרגלו מביא עובדות. תתמודד. ובנט הקים ממשלת שמאל - כל מפלגות השמאל בקואליציה שלו! האדם החושב 25.09.21 22:56 58
     כהרגלך בקודש קשה לך להתמודד עם העובדות אז אתה בוחר לשנות את נושא הדיון מלול דיגיטלי 25.09.21 23:02 69
         רק לכם מותר להפר את כללי הפורום. הוא לא מחדש כלום, אלא מתעסק בשטויות, מה אמר ח''כ זה או אחר בקואליציה אקטואלי 25.09.21 23:17 96
             יש פה לא מעט הפרות של חוקי הפורום במהלך כל יום מלול דיגיטלי 25.09.21 23:24 107
             כן, רק לנו מותר להפר, לא מתאים לך לך תקרא הארץ, וואלה, 11, 12, 13 וגם את הבנטון וכמובן עבד לעם קדוש 26.09.21 02:11 186
                 עוד לא הכריזו שרוטר הוא סניף של ''ישראל היום'' או ערוץ-הבית20, כפי שכמה חברים היו רוצים אקטואלי 26.09.21 02:25 191
     למה בחירות חמישיות היו גרועות יותר? לבטח זול יותר מהשוחד לעבאס. CADAM 25.09.21 23:38 119
  מאמר מצוין הכל_דבש 25.09.21 22:43 32
     רשמתי כאן כמה פעמים שכל מי שאני מכיר ממשפחתי הרחבה שהצביע לנוכל, פשוט לא מבין איך עשה זאת. אפילו ה2 האחרונים Galgal 25.09.21 23:21 103
  איזו אידאולוגיה צריך? יש הרבה מה לתקן אחרי 14 שנות ביבי שגם לו לא הייתה שום אידאולוגיה. עדי 25.09.21 22:45 35
  קלמן לא מחדש שום דבר ש''גידולי הפרא'' לא אמרו. הארכיון זה האויב הכי גדול של בנט. שווה צפייה BEBO 25.09.21 22:49 37
     הוא מקלל את הארכיון יום יום , מסכן Braveheart 25.09.21 22:50 39
         הארכיון שלו צריך להדליק משואה ביום העצמאות BEBO 25.09.21 22:51 44
             האיש גמור פוליטית Braveheart 25.09.21 22:53 48
                 מה זה עוזר כאשר בינתיים הוא גומר את המדינה? שלהבת 25.09.21 23:41 122
     פחד אלוהים שיקרה מקרה אריק שרון וההתנתקות. לא רחוקים משם The Godfather 25.09.21 22:53 50
  עוד דבר טוב שקרה בזכות ממשלת בנט: פתאום הימין התחיל לתעב שקרנים שמאלני גאה 25.09.21 22:49 38
     דווקא ליבסקינד ידע לבקר היטב גם את נתניהו אסטריקס ושות' 25.09.21 22:51 45
     כלום לא השתנה. תמיד אכפת להם רק מהשקרים של היריבים אקטואלי 25.09.21 22:54 51
         מזכיר לי מישהו Foxy 26.09.21 02:20 189
     תומכי ביבי זה חלק מהימין, הם לא מיצגים את כל הימין. עבורם שקר של ביבי זה גאונות/עורמה/קסם/אידאולוגיה. איל השרון 25.09.21 23:03 70
     אז זהו שנתניהו לא שקרן, זו עוד הנדסת תודעה קשה של השמאל, ושפיכת דמו של ראש הממשלה ירון מהשרון 25.09.21 23:03 71
         חח ממש לא.. בנט רק תלמידו המצטיין בשקרים שומרוני 26.09.21 01:16 169
         אומרים שצחוק טוב לבריאות.. rocsteady 26.09.21 01:55 181
     רואים שאתה מגיב על אוטומט, קלמן בין העיתונאים היחידים בימין שביקר גם את ביבי מלול דיגיטלי 25.09.21 23:03 73
     ביבי היה שקרן אבל לרוב לטובת היהודים. ובנט? גורנישט מיט גורנישט. shabor 25.09.21 23:23 106
         יפה אמרת, אם כבר שקרן עדיף שיהיה לטובתי. אליצור 26.09.21 01:12 165
         נתניהו אינו איש ימין או שמאל אלא אופורטוניסט ספק נכלולי. לטובת עצמו בעיקר. rocsteady 26.09.21 01:56 182
     מי הצדיק שקרים? CADAM 26.09.21 01:30 176
     אבל השמאל, לא התאהב בשקרנים, הוא אהב אותם תמיד... עבד לעם קדוש 26.09.21 02:13 187
  טור דעה אינו סקופ המקור 25.09.21 22:51 41
  לא חידש הרבה. האיש מתנגד חריף של בנט כבר שנים. להערכתי מבחינה פוליטית, כמה שזה אולי מפתיע, הוא נמצא בין אסטריקס ושות' 25.09.21 22:51 42
     +++ איל השרון 25.09.21 23:04 76
     איזה כיף לשמאל לראות את התגובות של ''הימין הממלכתי'' מקורי 25.09.21 23:06 79
  הביקורת הקטלנית הזאת משמעותית שבעתיים כי נכתבה ע״י אחד מגדולי תומכיו של בנט! אלמר 25.09.21 22:51 43
     זה ממש אבל ממש לא נכון. אני לא חושב שהוא הצביע פעם אחת לבנט במערכות האחרונות. רק כשהיה ביחד עם סמוטריץ' אסטריקס ושות' 25.09.21 22:53 47
         הוא הצהיר מספר פעמים שהצביע לבנט, וקרא לכל שאר העיתונאים לפרסם גם את הצבעותיהם אלמר 25.09.21 22:55 54
             כאמור, הוא הצביע לסמוטריץ'. בחלק מהמקרים בנט היה שם באותה הרשימה. אסטריקס ושות' 25.09.21 22:57 63
             עכשיו בדקתי, גם בבחירות של מרץ 19 הוא הצביע לרשימה של סמוטריץ', פרץ ובן גביר.. קיצור, הטענה שלך לא נכונה. אסטריקס ושות' 25.09.21 23:01 68
                 ההיפך, אתה מאשר את מה שטענתי, התייחסתי במפורש לבחירות ההן! אלמר 25.09.21 23:19 100
                     אתה צודק. החלפתי בטעות בין מרץ 19 למרץ 20. בכל מקרה, שים לב: בכל הפעמים שסמוטריץ' לא היה ברשימה עם בנט אסטריקס ושות' 25.09.21 23:32 117
  זה יותר ממאמר דעה, זה סיכום כואב על אדם שבגד בכל הערכים שלו… kitzz 25.09.21 22:53 49
     בטח, בנט כבר סגר הסכמים עם ערפאת, הצביע בעד התנתקות, ונשא נאום בר אילן. אקטואלי 25.09.21 22:56 56
         ובנט לא מפנה את חאן אל אחמאר… kitzz 25.09.21 23:10 87
             מה שממשלת ימין מלא מול ממשל רפובליקני לא עשתה- גם הוא לא יכול לעשות. הוא גם לא יכול לעשות סיפוח... אקטואלי 25.09.21 23:12 89
                 בכדי לא ללכת לבחירות חמש אפשר למכור את הערכים ולבגוד בבוחרים… kitzz 25.09.21 23:30 115
                     הוא מכר יותר את העקורונות שלו כאשר הסכים להיום שר הביטחון ולאמץ את המדיניות הפייסנית של ביבי כלפי החמאס אקטואלי 26.09.21 01:27 175
         מישהו טען שביבי תיפקד יותר טוב מבחינה לאומית? ממש לא. shabor 25.09.21 23:25 108
  מצד אחד צודק. מצד שני האלטרנטיבה היתה עוד בחירות. ביבי לא מסוגל להרכיב ממשלה לא משנה מה צללפון 25.09.21 22:55 55
     בנט הוא לא אבא של המדינה, אם העם רוצה 10 בחירות שיהיו, אבל שבנט יכבד את המילה שלו, שקרן עלוב. אוהבחדשות 25.09.21 22:57 61
     ומה היה קורה אם היו עוד בחירות? השמאל היה משיג עוד 10 מנדטים מאיפה בדיוק? כרגע אין שום דבר לימין בממשלה. כינוי 25.09.21 23:03 74
     מדויק. לא יזיק לליכוד להיות באופוזיציה. הם נעשו יהירים ועצלנים, כאילו השלטון נמסר להם בסיני. איל השרון 25.09.21 23:09 85
         בול שומרוני 26.09.21 01:17 171
     המטרה לא היתה מניעת בחירות חמישיות. מטרת העל היתה הפלת נתניהו. בנט זמם עם לפיד, סער וליברמן עוד לפני הבחירות האדם החושב 26.09.21 00:07 134
  ''לי זה מזכיר יותר מכל את אריאל שרון''. זאת בדיוק התמונה שעולה אצלי tristen 25.09.21 22:56 59
  בלי קשר לבנט vrs 25.09.21 22:57 62
     ליבסקינד כתב לא מעט טורים נגד מהלכי נתניהו ואף פעם לא היה כתב חצר. כך שזה לא נכון tristen 25.09.21 23:04 75
  ליבסקינד וחבורה של סרוגים מלוקקים, אחראים במידה רבה על ממשלת החורבן הזו ari10 25.09.21 22:58 64
  מי שלא ראה את זה שבנט היה מקום ראשון בציונות הדתית שלא יתפלא לראות את זה עכשיו ארבע אותיות 25.09.21 23:00 66
  אל דאגה, ביבי יסדר הכל, כרגיל.... תוך כמה חודשים בחירות סרגנט פפר 25.09.21 23:03 72
  דעה ולא מהדעות החדות במיוחד. תתרגל לממשלת שינוי שפויה, מתונה שבאה לעבוד עבור כולנו hape 25.09.21 23:05 77
     +++ לא קל לו להשלים עם המציאות. איל השרון 25.09.21 23:12 88
     כל אחד עובד עבור עצמו. שום מכנה משותף. shabor 25.09.21 23:27 109
         יש הרבה מכנה משותף, יש גם חשיבות בשינוי השלטון. יש כל כך הרבה לתקן. לפעול עבור המדינה ולהימנע מנושאים שבמחלוקת hape 26.09.21 00:09 137
             אז אתה מסכים שאין מכנה משותף חוץ מ''שינוי' (ערטילאי ככל שיהיה...) shabor 26.09.21 00:12 141
                 לא. יש הרבה משותף. פשוט לעשות את מה שטוב למדינה, כל שר במשרדו, כל ח''כ ותפקידו hape 26.09.21 00:26 149
                     תן מכנה משותף. תן פרוייקט, הצעת חוק, יוזמה משותפת לחברי הקואליציה. shabor 26.09.21 00:59 161
                         האם טיפול בפקקים או בבריאות או בפיתוח הכלכלה יכול להיעשות במשותף? hape 26.09.21 01:08 163
     במקום להתמקד בדעות, תתמקד בעובדות. ממשלה שבאה *לעבוד* על כולנו.. אליצור 26.09.21 01:18 172
         לוקח זמן להתרגל לשינוי. לראות שאלה שלא משלנו או מהגוש השני הם אנשים טובים שישראל יקרה להם hape 26.09.21 01:39 179
  כתבה מדויקת, חדה ומרתקת. קלמן מציב מראה כואבת מול נפתלי בנט וימינה ומעורר את כל עם ישראל כנגד סכנה חובת קריאה! ירון מהשרון 25.09.21 23:05 78
  בנט הוא שקרן, בדאי ונוכל פוליטי מהסוג הנמוך ביותר. לא מאמין לאף מילה שלו. חובה להקיא אותו מהחיים הפוליטיים. efil 25.09.21 23:07 81
  מאמר חד ומצוין של ליבסקינד. הייתי מוסיף ומחדד 3 דברים: האדם החושב 25.09.21 23:08 82
     גם אתה צודק בכל מילה. מדויק tristen 25.09.21 23:14 91
     יש רק 6 נאמנויות בכנסת. לחרדים המפלגות החרדיות. לערבים המפלגות הערביות. לשמאל מפלגות השמאל ו''מרכז''. rocsteady 26.09.21 02:24 190
  כמה צער הממשלה הנוראית הזאת גורמת AQB 25.09.21 23:08 83
  יפה קלמן. אבל אנחנו כאן כדי להזכיר לך שאתה היית בעד ההשתלשלות שהביאה לדרעק הזה שנקרא בנט ראש ממשלה. סקוט 25.09.21 23:13 90
  רק כשאחרים תקפו את בנט בזמנו coyote 25.09.21 23:16 93
  מר בנט הבטיח שינוי וכמו פוליטקאים רבים אינו מקיים ממשלתו רעה כמו זו שקדמה לה. ביריון 25.09.21 23:16 94
  גילוי נאות - ליבסקינד הוא מאלה שקראו להחלפת מחפש בנרות 25.09.21 23:17 97
     מה שעושה את הכאפה לבנט מצלצלת יותר... היטש 25.09.21 23:51 128
     מה הקשר?! בגלל שקיבלנו דרעק היינו צריכים להשאיר את הדרעק הקודם?! שומרוני 26.09.21 01:08 162
         הדרעק הנוכחי מגיע בעסקת חבילה עם שונאי ישראל ותומכי מחבלים. אתה מבין את ההבדל? סקוט 26.09.21 01:14 168
             אין ספק שהממשלה הנוכחית היא מזעזעת אבל היה צורך דחוף להעיף את השמאלן הרמאי מקיסריה שומרוני 26.09.21 01:20 173
                 נסלק גם אותו? סקוט 26.09.21 01:24 174
  נוכל מדופלם, מקווה שימחק מהפוליטיקה לנצח. אוהבחדשות 25.09.21 23:20 102
  הרבה זמן לא קראתי טור כל כך נכון מדמחיסט 25.09.21 23:21 104
  כרגיל מאמר מאלף המציג את ערוותה של התקשורת ושל בנט הטיפש בראל 25.09.21 23:27 110
  מי אותו אחד שקרא לביבי לפרוש חבדnick 25.09.21 23:28 113
  אהבתי - בנט חושב שהוא המשיח וכל השאר רואים שהוא החמור... shabor 25.09.21 23:29 114
  מנסה לדמיין איך יראה תשדיר התעמולה של ימינה בבחירות הבאות קסטור טרוי 25.09.21 23:33 118
     חחח. כמו כל עסק נוכלות שפושט את הרגל כנראה ישנו את השם / ייצרו מפלגה חדשה האדם החושב 26.09.21 00:12 142
     תסתכלו לי בעיניים, נראה לכם שאשב עם עודה וטיבי? יש גבול לכל תעלול, זה ספין של ביבי עבד לעם קדוש 26.09.21 02:16 188
  מרתק איזה יופי של סיכום MeAni 25.09.21 23:38 120
  קלמן כתב מליבו,מה שבנט עשה זה לא פחות מהשפלה.כן גם אני נפלתי בפח ובחרתי בו. dudu5672 25.09.21 23:46 124
     מודה ועוזב ירוחם. תודה על שיתוף החוויה האישית. אכן שקד ומתן כהנא חלק מהשקר הגדול. האדם החושב 26.09.21 00:14 144
  מאמר מאלף ומדויק! חבל שככ הרבה אנשים התעוררו כ''כ מאוחר בכדי להבין את גודל נוכלותו של בנט איש חברון 25.09.21 23:46 125
  יישר כוח לטאוטו 25.09.21 23:58 129
  מה לגבי האנשים שתמכו בחמור? האם יש להם יכולת אבחון ושיקול דעת?? בבב 26.09.21 00:02 130
     אני זוכר טוב שאתה מתומכיו של בנט בעבר? אגב, תופעת הבנטיסטים מטרידה אותי הרבה יותר מבנט עצמו איש חברון 26.09.21 00:03 131
         מעולם לא תמכתי בו. אף פעם לא האמנתי לו. בבב 26.09.21 00:21 147
             אז אני טועה. קבל התנצלותי איש חברון 26.09.21 00:29 150
                 אין בעיה.. בבב 26.09.21 01:31 177
  צביעות מזל דלי 26.09.21 00:05 133
     של מי? איש חברון 26.09.21 00:07 135
         של כל הצבועים מזל דלי 26.09.21 00:11 139
  מגילה של בלבול מח mic 26.09.21 00:09 136
     התמודדות עלובה עם עובדות... איש חברון 26.09.21 00:12 143
  שווה קריאה. תודה על הבאת הדברים. jack10 26.09.21 00:16 145
  וואוו. הכי מדוייק שראיתי! בני_בני 26.09.21 00:21 146
  האנושות יכולה להדרדר לשפלים מוסריים . עוד הוכחה. איש צעיר 26.09.21 00:26 148
  בסוף, בנט מרוב בושה יתאבד...ירה לעצמו כדור בראש או יקפוץ מקומה 20. safer 26.09.21 00:32 151
  כבר שנים שאני אומר ולאחרונה גם כותב את זה כאן... יושבים בכנסת אנשים שעם ישראל לא מעניין אותם. טלקו 26.09.21 00:34 152
  לקח לו 100 יום להבין ? דוקטור ספין 26.09.21 00:36 153
  נפתלי בנט הינו נציג הערב רב וככזה יכול לקבל את השפעתו רק באמצעות שקרים ונוכלות כפי שהיה בחטא העגל אור דוד 26.09.21 00:36 154
  קלמן גילה שנפתלי בנט מבצע את הגרסה שלו למודל אוברטון? Q 26.09.21 00:41 158
     מדהים. כל המאמר חשבתי על מודל אוברטון BEBO 26.09.21 00:45 159
  אנשים לא מבינים איזו מדינה קיבלנו עפרנח 26.09.21 00:53 160
  תשר״ת, תש״ת, תר״ת מצפן 26.09.21 01:12 166
  לגופו שומרוני 26.09.21 01:38 178
  מעולה חייא 26.09.21 01:43 180
  כשאתה קורא את המאמר הזה שאין בו מילה שאפשר להכחיש ואתה קורא את התגובות של השמאלנים גם זה יעבור 26.09.21 02:55 194
  כמה אני שמח שימנים ליצנים כמוהו לא מנהלים את המדינה, ולאף אחד לא באמת אכפת מה דעתו. פטריוט שמאלני 26.09.21 03:02 195
     השמאל תומך בבנט, זה מה שמוכיח שהמאמר נכון! עבד לעם קדוש 26.09.21 03:39 200
  מה חבל שהוא היה בין אלה שהכשירו, בשוגג, את ההונאה של הנוכלים. eli19 26.09.21 03:16 197
     לא נראה לי איפכא 26.09.21 03:26 199
  ליבסקינד צבוע מתחסד איפכא 26.09.21 03:25 198
  השופרון הפסיק לתקוע והתחיל לחשוב, ממכשרי השרץ, הנוכל מרעננה, שטען שעם 6 מנדטים זה לא דמוקרטי להיות רה''מ. uz7 26.09.21 04:53 201
  זה שיש כתבות כאלה אומר שזה נהדר אנטיפשיסטן 26.09.21 05:47 204

   
   
איזי מהחונטה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.3.18
29991 הודעות, 96 מדרגים, 151 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    22:22   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. מתישים..  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אצה_92 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.4.19
3272 הודעות, 51 מדרגים, 82 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    22:29   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. ליצנות אחת דוחה אלף תוכחות  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Ofer H
חבר מתאריך 9.8.18
33971 הודעות
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    22:39   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  31. הרלבים לא מעוניינים באמת. האמת לא מעניינת אותם בכלל.  
בתגובה להודעה מספר 9
 
  
מבחינתם המדינה יכולה להתפרק העיקר רק לא ביבי.
וקלמן צריך להכות חזק על חטא על תמיכתו בבנט, כי רק עיוור לא ראה והבין את מה שהוא מבין אומר עכשיו.



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Jam_session לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.11.18
4978 הודעות, 47 מדרגים, 33 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    23:18   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  98. אולי די להכניס את ביבי לכל דיון… הביקורת האמיתית שבנט לא מתעסק באידיאולוגיה  
בתגובה להודעה מספר 31
 
  
אבל האמת היא שהוא הצהיר מראש שהממשלה תתעסק רק בדברים שמסכימים עליהם ויש הרבה כאלה.

זה הזייה שכל המדיה בארץ הם שופרות, חלק של הימין וחלק של השמאל. אין תקשורת שאפילו מנסה להיות אובייקטיבית בישראל.


אני חושב שעיתונאי שהוא לא אובייקטיבי הוא מועל בתפקידו והם מזמן איבדו את הבושה.

בנט ייבחן לאורך זמן כמו שביבי נבחן לאורך זמן.



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
האופטימי
חבר מתאריך 10.7.20
10475 הודעות
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    23:27   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  111. יש לי רק שאלת תם , מדוע האשכולות על הטורים של קלמן ליבסקינד לא נסגרים בתואנה שזו ״דעה״  
בתגובה להודעה מספר 98
 
  
או ״לא סקופ/חדשות״ ?? 🤔



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
FAO לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.8.18
8698 הודעות, 24 מדרגים, 35 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בתשרי תשפ''ב    00:05   26.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  132. גם אני שואל  
בתגובה להודעה מספר 111
 
  


🇦🇪🇮🇱🇧🇭🇴🇲


                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חברה בפורום לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
6957 הודעות, 112 מדרגים, 211 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בתשרי תשפ''ב    00:11   26.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  138. ברור לי שאת אותה שאלה שאלת גם כאשר קלמן יצא בטור לביבי לשים את המפתחות על השלחן ושיטפל במשפטו  
בתגובה להודעה מספר 111
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 26.09.21 בשעה 00:19 בברכה, חברה בפורום
 
ושיתן למישהו אחר לנהל את הענינים, ולגופה של שאלתך אני מסכימה דעתו של קלמן אינה אלא דעתו ולא אמור להיות סקופ עם כל הכבוד לקלמן,ואני באמת לא יורדת לסוף דעתם של המנהלים כאן, מתי מאמר דעה זה סקופ ומתי לא, אבל דעתי לא חשובה


חוזרים לחיים


                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
granit לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.8.09
2723 הודעות, 42 מדרגים, 72 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בתשרי תשפ''ב    01:17   26.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  170. כי רוב הטורים של קלמן הם לא דעות אלא תחקירים  
בתגובה להודעה מספר 111
 
  
ראה התחקירים שעשה על בית המשפט העליון, הטיפול בבדואים וכד'. תחקירים עיתונאיים מהמעלה הראשונה. גם כאן לדעתי, זהו יותר תחקיר שמראה כמה בנט לא עיקבי ולא הסעת דעה אישית



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גם זה יעבור לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.4.20
4208 הודעות, 36 מדרגים, 72 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בתשרי תשפ''ב    02:48   26.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  193. בנט לא צריך להיבחן לאורך זמן כי כבר ב 100 ימים הוא הוכיח לכולנו שמדובר באחד מגדולי הבוגדים  
בתגובה להודעה מספר 98
 
  
בעם ישראל לאורך ההיסטוריה.
הישג בהחלט מפוקפק.



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הקלק כאן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.4.08
7716 הודעות, 119 מדרגים, 231 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בתשרי תשפ''ב    03:06   26.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  196. שים לב למילים שאתה מוציא מהמקלדת. הן מסוכנות מאוד  
בתגובה להודעה מספר 193
 
  
אתה גיבור מקלדת אבל אתה לא שם לב שלמילים יש כח עצום ואנשים יכולים להשתמש בהן לרעה.

חבל שמנהלי הפורום מאשרים להשתמש במילים כמו נוכל, בוגד ועוד כל מיני הגיגים

מקימי הפורום האמיתי לא היו מאשרים שפה כזאת. אין לי מושג מי הם המנהלים החדשים ולמה הם נותנים במה לזה!


קמת בבוקר ודירגת אותי? כל השאר זה בונוס


                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שומרוני לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.08
22671 הודעות, 249 מדרגים, 476 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בתשרי תשפ''ב    01:10   26.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  164. קלמן הצביע לציונות הדתית  
בתגובה להודעה מספר 31
 
  


איזה טוב השם !!


                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חושב_פעמיים לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.8.17
6789 הודעות, 36 מדרגים, 68 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    23:14   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  92. אמת מתישה  
בתגובה להודעה מספר 9
 
  
המאמר הזה כולו אמת
וזה מתיש



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
FBD לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.10.15
16732 הודעות, 150 מדרגים, 280 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    23:48   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  127. מתיש את הרל״בים להתעסק במציאות . הם אוהבים לחיות בשקר ,במדון ,בהסתה ובשינאה  
בתגובה להודעה מספר 92
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
היטש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.9.16
15708 הודעות, 90 מדרגים, 167 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    22:38   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  28. טעות נסלחת לבוגרי ויי-נט. קלמן וליבסקינד הם אותו אדם...  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  


מכיכר טייאנמן שבמזרח ועד למדשאות המוריקים שבסיליקון וואלי, מסך ברזל של חשכה שמאלנית ירד על העולם!


                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איזי מהחונטה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.3.18
29991 הודעות, 96 מדרגים, 151 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בתשרי תשפ''ב    05:37   26.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  203. אתה צוחק אבל עד לא מזמן חשבתי שזה שניים שמגישים איזה תכנית ברדיו לקשישים  
בתגובה להודעה מספר 28
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 26.09.21 בשעה 05:49 בברכה, איזי מהחונטה
 
אני באוטו שומע רק מוזיקה ופודקסטים.
אם במקרה אני עולה על מונית ויש דיבורים פוליטים,
אני מבקש להחליש.

אקטואליה וחדשות בטלוויזיה יש אצל ההורים קבוע. אבל כשאני בא אני שם על מיוט. כי זה זמן איכות…



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פלומה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.1.15
67468 הודעות, 189 מדרגים, 357 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    22:44   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  33. יקח לך זמן לעכל את הביזיום של הממשלה רק עוזרים לך ללעוס שיעבור בקלות.  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  


אין לנו ארץ אחרת, מדינת ישראל תישאר יהודית ודמוקרטית


                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עתיד מתוק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.2.19
9645 הודעות, 144 מדרגים, 235 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    23:01   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  67. מה שהכי ''מתיש'' בקלמן זה שהוא מסכם לך את כל הסקופים הקטנים,  
בתגובה להודעה מספר 1
 

כולל סקופים חדשים קטנטנים שאף אחד לא שמע עליהם, ואז אתה מבין שהשלם גדול בהרבה מסכום חלקיו.

הנחמה היחידה של השמאל היא שרוב האנשים הם טיפשים ולכן מתקשים לקרוא מאמרים ארוכים כמו אלו שכותב קלמן.


** חומר למחשבה: כמעט כל המרגלים בישראל היו מהשמאל! (תבדקו בעצמכם אם לא מאמינים) **


                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מדמחיסט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.11.18
8265 הודעות, 42 מדרגים, 72 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    23:22   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  105. ואו, קראת הכל תוך 2 דקות ?  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איזי מהחונטה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.3.18
29991 הודעות, 96 מדרגים, 151 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בתשרי תשפ''ב    05:35   26.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  202. יש הרבה סיבות לבוא לפורום סקופ. לקרוא מאמר ארוך וצפוף של פוליטיקאי מחופש לעיתונאי לא 1 מהם  
בתגובה להודעה מספר 105
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 26.09.21 בשעה 05:42 בברכה, איזי מהחונטה
 



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שלהבת
חבר מתאריך 3.7.14
18798 הודעות
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    23:28   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  112. ב-2 דקות קראת הכל? כנראה הותשת אחרי פסקה אחת. לא פלא שזו תגובתך.  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
נסה, ולוא פעם אחת, תגובה רצינית כי עד היום,

לא מצאתי ולוא *אחת* אצלך.

(גם בתשעת הניקים שנחסמו).

ליצנות זה לפורים. עכשיו אנחנו בחגי תשרי.


Magna est veritas et praevalebit


                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מדמחיסט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.11.18
8265 הודעות, 42 מדרגים, 72 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בתשרי תשפ''ב    00:12   26.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  140. זאת טקטיקה ידועה  
בתגובה להודעה מספר 112
 
  
לרשום תגובה ראשונה סתמית שתסיט את השיח



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פרה אדומה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.4.12
48721 הודעות, 335 מדרגים, 661 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    23:40   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  121. כמה קל לטשטש ביקורת צודקת בפיהוק.  
בתגובה להודעה מספר 1
 


יש לחייב בחוק בכפייה את כל אזרחי ישראל ללא יוצא מן הכלל בקורס בסיסי בסטטיסטיקה וניתוח נתונים


                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
FBD לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.10.15
16732 הודעות, 150 מדרגים, 280 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    23:45   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  123. מטומטמים אטומים נותרו תומכיה ומצדיקיה של מפלגת השקר הגדול  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
ומי שמותש כשכותבים לו את האמת הוא לא בהרבה יותר טוב מהם



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גם זה יעבור לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.4.20
4208 הודעות, 36 מדרגים, 72 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בתשרי תשפ''ב    02:45   26.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  192. צודק! אין מתיש כמו האמת ובמיוחד אם השקר השנאה והטיפשות נר לרגלך.  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 26.09.21 בשעה 02:51 בברכה, גם זה יעבור
 
כמובן שאני כותב את כל התארים האלה על הנוכל ותומכיו העיוורים ולא ספציפית על כותב תגובה 1 המטופשת שקראתי.



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יוםיום לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
3366 הודעות, 25 מדרגים, 9 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    22:22   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. יש תקציב. שיקום יחסי החוץ. בלימת גל הדלתא. ועוד ועוד אני מרוצה. מכאן והלאה יש מה לשפר.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מוסא לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.10
5466 הודעות, 33 מדרגים, 62 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    22:28   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. יש תקציב 53 מיליארד לשונאי ישראל  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  
גל התחלואה עולה
יחסי החוץ בשפל חסר תקדים תוך הרס הסכמי שלום..
אם מזה אתה מרוצה?...
כאן אפסיק כי תגובתי נוגדת את תקנון רוטר..אותו אני מכבד



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Cat Catul לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.4.20
2411 הודעות, 9 מדרגים, 17 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    22:54   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  53. מאיפה הגיע ה ״שפל יחסי החוץ והריסת הסכמי השלום?״  
בתגובה להודעה מספר 7
 
  
יש לך מקורות משהו אמיתי?



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מוסא לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.10
5466 הודעות, 33 מדרגים, 62 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    22:58   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  65. כמובן..  
בתגובה להודעה מספר 53
 
  
מרוקו,,פולין,המפרץ הפרסי,רוסיה
כתבה באתר "מידה" מתאריך 16/8



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
לוק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.7.21
666 הודעות, 3 מדרגים, 2 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    22:29   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. חח סיסמאות פייסבוק של מהנדסי תודעה קומוניסטים  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  
אין עדיין תקציב

אין שוםבלימה של הקורונה !

ןזה שאתה מבסוט זה הגיוני כמוך רוב השמאל הקיצוני שקיבל להיות השלטון בהפתעה



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Galgal לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.12.17
10683 הודעות, 76 מדרגים, 120 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    23:06   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  80. +1  
בתגובה להודעה מספר 11
 
  


.
.

.
ממשלה מסוכנת ומחורבנט.



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
swoll לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.12.13
5790 הודעות, 49 מדרגים, 90 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    22:35   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  21. אתה לא הצבעת לו ואתה מרוצה, מי שהצביע לו לא מרוצה. וזה אומר הרבה…  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  
אלה חלק מהדברים שהממשלה הזו עשתה והציבור שהצביע לעומד בראשה מתנגד לכך בכל תוקף:


ח''כ מוסי רז מאשר כי הובטח להם עם הקמת הממשלה שלא יוקמו התיישבויות בממשלה הנוכחית


השר מתן כהנא: 73 שנה של שחיקה מתמדת בזהות היהודית במדינה, 73 שנה שהיהדות היא הגורם לשסע וקיטוב במדינת ישראל

ניצן הורביץ חתם על תקנה לפיה פלסטינים שנישאו לתושבים ישראלים לא יידרשו לשלם אלפי שקלים כתנאי לביטוח רפואי


שר הבריאות הודיע כי למעלה מ-200 מיליוני ש' יועברו לתושבי הרשות הפלסטינית לשעבר שנישאו לישראלים ומתגוררים בארץ


בנט בראיון לתקשורת-נותן צאנס למגעים להסדרה, המטלה הוטלה על גנץ. ערוכים לאפשרויות נוספות.  


ועדת הכספים מנעה הטבת מס לארגון עד כאן. בן גביר: ''מחטף של השמאל בחסות ממשלת בנט''


אבו מאזן מאשר בישיבת הנהגה כי דן עם שר הביטחון גנץ בהשבת גופות מחבלים. גנץ אמר שישראל תשקול את הבקשה

למרות הבטחות ימינה, תקציבי החמ״ד לא עוגנו בבסיס התקציב וההורים ימשיכו לשלם שכר לימוד של אלפי שקלים בכל שנה.


‎מלבד אישורי העבודה, הלוואה בסך חצי מיליארד ומנגנון העברת הכסף הקטארי לעזה, בפגישה ברמאללה גנץ שקל לאפשר לאבו מאזן התערבות ביטחונית בשטחי C ולקבל גופות מחבלים

.גנץ ואבו מאזן סיכמו: הסדרת מעמד של אלפי פלשתינים והלוואה של חצי מיליארד
שקלים לרש"פ.

הפלסטינים: ממשלת בנט הסכימה לאיחוד משפחות

בנט התחייב בפני ביידן לא לפתוח בקמפיין התנגדות לחזרת ארה״ב להסכם הגרעין עם אירן .

ישראל תעניק לרש''פ הלוואה נוחה של 800 מיליון דולר שיחולקו לתשלומים חודשיים עד סוף השנה

חברי כנסת ערבים (אלכרומי מהקואליציה ותומא סולימאן) השתתפו בעצרת הזדהות עם משתתפי לינץ' ביהודים בעכו

בני גנץ דורש: להרוס את כרמי משק אחיה לאלתר

חברת הקואלצייה גבי לסקי ממר''צ מבקשת מיאיר לפיד לפתוח את שערי מדינת ישראל לפליטים אפגנים

דיווח: ישראל מאשרת לראשונה זה שנים ארוכות לרש''פ בנייה של אלף יחידות דיור בשטחי C, כך ע''פ מקורות ברמאללה


איבסאתים מראענה מונה ליו״ר הועדה לעובדים זרים (מסתננים)

ח''כ רם בן ברק: אין בעיה שערבי חבר התנועה האסלאמית יעמוד בראש המוסד | איבתיסאם מרעאנה חשופה לסודות מדינה

חברת הכנסת ג'ידא רינאוי-זועבי ממרצ: אנחנו יכולים למנוע מהממשלה לנקוט בפעולה צבאית נרחבת

הממשלה הגישה הצעת חוק שמבקשת להקל בחקירה נגד חיילי צה''ל בפעילות מבצעית. ההצעה אמורה לעלות להצבעה הלילה במליאה

ניצן הורוביץ: הבאנו תקציב תקדימי של 90 מיליון שקל, שיושקע כולו בקהילת הלהט״ב בכל הארץ.

מליאת הכנסת דחתה את הצעת חוק פסקת ההתגברות | ימינה ותקווה חדשה הצביעו נגד החוק למרות שבעבר תמכו בפסקת ההתגברות

החוק להחלת הריבונות של מדינת ישראל על יהודה ושומרון נפל - 50 בעד, 64 נגד


ראש הממשלה נפתלי בנט מינה את ‏עיסאווי פריג' ממפלגת מרצ להיות זה שמקשר במו"מ עם הפלסטינים מול ארה"ב.

מנהלת הבדואים הנחתה להפסיק אכיפה ביישוב של חכ מרעם

ח''כ אבתיסאם מראענה תשמש כחברה בוועדת חוץ וביטחון


‏בנט הסכים לדרישת רע״ם: הממשלה מצביעה על העברת סמכויות מנהלת הבדואים למשרד הרווחה ‎


הפשרה המוצעת בין בנט לעבאס בחוק איחוד משפחות: מתן תושבות קבע, ביטול בדיקות גנטיות והחוק לא יחול מעל גיל 50-55


שר המשפטים גדעון סער החליט למנות את עו''ד עמית אייסמן לתפקיד פרקליט המדינה

עבאס לאמסלם: ''אני לא צריך אלף דולר קיבלתי 53 מיליארד שקל''

עשרה ימים אחרי שנתניהו עזב: קרן וקסנר עושה קאמבק

ח''כ רם בן ברק פנה לגנץ בבקשה להכריז על להב''ה ארגון טרור


שר התפוצות נחמן שי: ''נקים לראשונה במשרד אגף ליהדות מתחדשת'' | ח''כ גפני: ''הרפורמים תוקעים סכין בגב התורה''

יו''ר רע''ם מנסור עבאס: ח''כ סעיד אלחרומי יהיה יו''ר ועדת הפנים

דיווחים מקהיר: הפרלמנט הערבי מברך על פתיחתו מחדש של הקונסוליה האמריקאית במזרח ירושלים

בנט נעתר לבקשת מלך ירדן להגדלת מכסה המים שהממלכה מקבלת , ממשל ביידן פעל ברקע ודאג שישראל תסכים.

גנץ דחה את הנגשת מערת המכפלה

הקריסה הכלכלית בלבנון: שר הביטחון גנץ העביר הצעה לסיוע הומינטרי למדינה דרך יוניפי״ל

עיסאווי פריג׳: ההסכם שהושג מול בנט ושקד העניק ליותר מ 3,000 משפחות מעמד חוקי בישראל, לא רצינו לפרסם את זה

ליברמן ביטל את סבסוד מעונות היום לתלמידי ישיבות

‏בנט הסכים לדרישת רע״ם: הממשלה מצביעה על העברת סמכויות מנהלת הבדואים למשרד הרווחה ‎

ישראל מתכננת לחתום הסכם בתחום התרבות עם האיחוד האירופי, אשר מחריג את הגולן ויו''ש




                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Ofer H
חבר מתאריך 9.8.18
33971 הודעות
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    22:44   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  34. ++  
בתגובה להודעה מספר 21
 
  
העתקתי ושמרתי.



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אורח בעולם לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.6.18
1023 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    22:53   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  46. אשכרה פאדיחות  
בתגובה להודעה מספר 21
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Galgal לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.12.17
10683 הודעות, 76 מדרגים, 120 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    23:08   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  84. מדוויק. תודה רבה. רשמתי כאן עשרות פעמים איך אני נהנה לראות השמאל משבח ומגן על בנט ''המשיחי ימני קיצוני הזוי''.  
בתגובה להודעה מספר 21
 
  

.
.
.
אתה לא הצבעת לו ואתה מרוצה, מי שהצביע לו לא מרוצה. וזה אומר הרבה…


..


ממשלה מסוכנת ומחורבנט.


.



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רנדומלי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.4.16
9534 הודעות, 121 מדרגים, 242 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    22:37   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  24. בא נפרק את מה שכתבת  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  
תקציב. עבר בכנסת ?

יחסי חוץ . אתה בטח מתכוון לתמונות של יאיר לפיד באינסטגרם בדובאי ? או לתמונה של שונאת ישראל בוכה בקונגרס על העברת התמיכה במיירטי כיפת ברזל?
או לביקור של לפיד בקזבלנקה כשאיש אחד בלבד מהקהילה הגיע לקבל את פניו?

בלימת הדלתא אתה בטח מתכוון ל30 מתים ביומיים האחרונים. או למעל אלף ומאה מתים בחודשים אוגוסט ספטמבר?



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
האדם החושב לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.11.08
6821 הודעות, 60 מדרגים, 120 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    22:38   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  26. זה שאתה איש שמאל ומרוצה - על זה בדיוק מדבר המאמר. אבל למה לשקר שהקורונה (דלתא בשבילך) נבלמה?  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  
תודה שעזרת להוכיח את נכונות הדברים של ליבסקינד.
ולאשר תקציב אפשר בדקה, השאלה מה יש בו.
מעדיף תקציב המשכי של 2019 על פני תקציב בנט-עבאס.



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איל השרון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.10.20
7434 הודעות, 51 מדרגים, 98 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    22:51   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  40. +++ רק התחילו בתיקון.  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חושב_פעמיים לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.8.17
6789 הודעות, 36 מדרגים, 68 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    23:17   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  95. אנשים מתים, העיקר שהבלימה הצליחה  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  
שיקום יחסי חוץ? מכירת המחר תמורת כמה צילומים



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
dudi_du2 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.6.09
20822 הודעות, 191 מדרגים, 345 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    23:19   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  99. שיקום יחסי החוץ? ריסוק הקשרים עם פולין, אבדן ברית וישיגראד ומנגד חיבוק לשבדיה האנטישמית. טמטום על מקיאטו  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  
ביקור האוויל לפיד באיחוד האמירויות, ביזיון ענק והפסד עסקאות ענק.
ביקור במרוקו, התייחסו אליו כאל כלומניק אנונימי.
ישב אצל מלך מרוקו בשפת גוף של דביל בברכה, פלא שלא סופרים אותו.

לא תמצא אף מנהיג בעולם שמשתוקק להיפגש עם האוויל לפיד או הנוכל בנט.
בעוד נתניהו היה אורח מבוקש בכל בירה בעולם.
וגם בישראל הגיעו לבקרו כל המדינאים החשובים בעולם ברכבת אווירית.
כעת שממה מדינית.



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עבד לעם קדוש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.9.19
36484 הודעות, 161 מדרגים, 305 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בתשרי תשפ''ב    02:06   26.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  183. אנשי שמאל מרוצים מבנט - זו ההוכחה שליבסקינד צודק!  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
The Godfather לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 23.4.21
1818 הודעות, 8 מדרגים, 16 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    22:22   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. בנט תתפטר!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איזי מהחונטה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.3.18
29991 הודעות, 96 מדרגים, 151 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    22:28   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. טוב. כבר.. עוד שניה  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Braveheart לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.10.16
29075 הודעות, 194 מדרגים, 344 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    22:24   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. בוקר טוב קלמן ...מקווה שהטהרנות מאחוריך  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
חובת ההוכחה עליך , בינתיים אני מסוייג


לגבי בנט , אין עקרונות אין כלום , ריק . רק מגלומניה . בובה על חוט בלבד . עושה דברם של מנהיגי החרמות והשנאות.


.בנט המגלומן השיל את ערכיו בשביל ג'וב פוליטי ושורה בקורות חיים. האיש הזה מסוכן ומושחת.


                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נוזו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.2.17
6171 הודעות, 70 מדרגים, 127 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    22:27   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. הכתבה הזו רק מביאה עצבים  
בתגובה להודעה מספר 4
 
  
שבוע חדש עם תקווה שהממשלה הרשלנית הזו תתפרק בהפתעה ממשהו לא צפוי



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Braveheart לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.10.16
29075 הודעות, 194 מדרגים, 344 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    22:31   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. שולח לו כדור ''הצתה מוקדמת'' למקרים הבאים :)  
בתגובה להודעה מספר 6
 
  
היא תתפרק מהכשלים של עצמה , עוד כמה חודשים . לא עוד הרבה .
מבטיח לך.



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
winter1
חבר מתאריך 19.6.17
45232 הודעות
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    22:27   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. כפי שכבר אמרתי הוא עשה דבר חשוב - הוא נתן לרלבים ביביזם בלי ביבי. ייתכן שבעתיד המונח שהם המציאו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
יהיה דבר חיובי...למשל "ביביבזם ביטחוני"



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילאלטס לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.10.20
3005 הודעות, 29 מדרגים, 53 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    22:29   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. טור חריף שעדיין לא אומר את כל ''שבחו'' של הנוכל  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
עם כל הערכתי לקלמן, הוא כשל לחלוטין בקריאת הטיפוס המפוקפק מרעננה, כשכל בר דעת היה אמור להבין כבר לפני הבחירות עד כמה הנוכל הוא פיקציה ובלון נפוח ללא תוכן.



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הרב לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.3.14
10982 הודעות, 74 מדרגים, 136 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בתשרי תשפ''ב    00:39   26.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  155. בדיוק. 1+  
בתגובה להודעה מספר 10
 
  
זה טור של הכאה על חטא מצד קלמן



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
כינוי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.6.21
5087 הודעות, 17 מדרגים, 33 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    22:29   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. קלמן צריך להתנצל על תמיכתו בבנט. עכשיו מאוחר מדי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


אין דתי במטכל כבר עשור. צהל מקבל עשרות מליארדים רק בשביל מודיעין וחימושים שמונעים פגיעה באזרחי האויב


                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
beckham17 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.2.02
6207 הודעות, 25 מדרגים, 50 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    22:34   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  20. חה... תמיכה בבנט?  
בתגובה להודעה מספר 12
 

הוא תמך תמיד בסמוטריץ' והתנגד אינספור פעמים לבנט



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
כינוי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.6.21
5087 הודעות, 17 מדרגים, 33 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    22:56   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  60. ממש לא. התחיל לתמוך בסמוטריץ רק לפני שנתיים  
בתגובה להודעה מספר 20
 
  


אין דתי במטכל כבר עשור. צהל מקבל עשרות מליארדים רק בשביל מודיעין וחימושים שמונעים פגיעה באזרחי האויב


                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פרש טורקי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.8.14
22151 הודעות, 158 מדרגים, 302 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    22:30   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. לא קם פוליטיקאי נוכל כמו בנט  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גושן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 31.3.19
15903 הודעות, 130 מדרגים, 198 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    22:32   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. לליבסקינד יש את האחריות שלו לנפילת הימין ולעליית השמאל הרדיקלי ביחד עם תטמכי טרור ובהנהגת  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הנוכל



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הרב לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.3.14
10982 הודעות, 74 מדרגים, 136 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בתשרי תשפ''ב    00:39   26.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  156. 1+  
בתגובה להודעה מספר 15
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
tesla man לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.20
4317 הודעות, 50 מדרגים, 92 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    22:32   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. אחלה קלמן  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אני בתור סוג של תומך בנט מזדהה לחולטין בביקורת של קלמן ובדרכו העיתונאית הבלתי מתלהמת



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רנדומלי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.4.16
9534 הודעות, 121 מדרגים, 242 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    22:33   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. אז קלמן מתחיל להתפכח מהטהרנות המזויפת?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
או שעדיין הוא מברך על זה שהעיקר ביבי עזב?



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שומרוני לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.08
22671 הודעות, 249 מדרגים, 476 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בתשרי תשפ''ב    01:13   26.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  167. זה שקיבלנו דרעק לא אומר שהיינו צריכים להשאר עם הדרעק הקודם  
בתגובה להודעה מספר 17
 
  


איזה טוב השם !!


                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עבד לעם קדוש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.9.19
36484 הודעות, 161 מדרגים, 305 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בתשרי תשפ''ב    02:08   26.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  184. בפעם המיליון, מי כן צריך להיות ראש ממשלה לדעתך, בתקופת הבינים עד שלסמוטריץ ובן גביר יהיו  
בתגובה להודעה מספר 167
 
  
61 מנדטים לבד?



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
beckham17 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.2.02
6207 הודעות, 25 מדרגים, 50 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    22:33   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. קלמן יודע טוב מאוד שהאלטרנטיבה לממשלת בנט הייתה עוד מערכת בחירות  
בתגובה להודעה מספר 0
 

שבסופה יכול היה להגיע מצב שהשמאל היה מנצח באופן מוחלט.

בכל מקרה, הטור הזה הוא שידור חוזר של הטור שלו אחרי הקמת הממשלה. אין בו שום חידוש, מעבר לאותה ביקורת על הכנסת רע"מ לקואליציה. בינתיים, רע"מ עצמה לא מקדמת שום אג'נדה שתשחרר את עצורי אירועי עכו ולוד, ולא שום דבר שקשור לזכויות לאומיות. אג'נדה אזרחית לחלוטין.



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עבד לעם קדוש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.9.19
36484 הודעות, 161 מדרגים, 305 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בתשרי תשפ''ב    02:08   26.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  185. אינך יודע לקרא?  
בתגובה להודעה מספר 18
 
  
. בינתיים, רע"מ עצמה לא מקדמת שום אג'נדה שתשחרר את עצורי אירועי עכו ולוד



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
האזרח ע לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.10.15
11721 הודעות, 106 מדרגים, 207 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    22:33   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  19. כל מילה...  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Ilank
חבר מתאריך 25.8.16
210 הודעות
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    22:36   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  22. אני דווקא מרוצה מהממשלה. הכי מרוצה שהמשק עובד ואין סגר  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מניח שעיקר אלו שלא מרוצים הם אלו שמאוכזבים שהממשלה מחזיקה מעמד בניגוד לציפיות



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רנדומלי
חבר מתאריך 22.4.16
9534 הודעות
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    22:39   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  29. למען הגילוי הנאות היה מעניין לשמוע למי הצבעת  
בתגובה להודעה מספר 22
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
האדם החושב
חבר מתאריך 27.11.08
6821 הודעות
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    22:47   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  36. גם זה שאין סגר זה בדיוק הפוך ממה שבנט הטיף לו לפני הבחירות: מודל ניו זילנד ואוסטרליה של 0 הדבקה  
בתגובה להודעה מספר 22
 
  
מודל שמשמעותו סגרים הדוקים עד לאפס נדבקים.
אז תודה שהמחשת בעוד נקודה עד כמה בנט הוא פופוליסט חסר עקרונות.
בנט לא היה עקרונית נגד סגרים.
הוא היה רק נגד הסגרים של ביבי כשהוא היה באופוזיציה.
בסגר הראשון, כשהוא היה שר הביטחון הוא תמך.
ודרך אגב לא היה בכלל צורך לדבר על סגרים, יש הרבה אמצעים נוספים שאפשר היה להפעיל.
מה עם דיפרנציאלי? מה עם פינצטות?
אבל בנט רופס ולא יכול לקבל החלטה על שום דבר, גם לא על כל מה שהטיף לו בשחצנות וביהירות כל ימי שבתו באופוזיציה.



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איל השרון
חבר מתאריך 8.10.20
7434 הודעות
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    22:56   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  57. ''עיקר אלו שלא מרוצים הם אלו שמאוכזבים שהממשלה מחזיקה מעמד בניגוד לציפיות'' - ציפיות שווא של הלשעבר ושלהם.  
בתגובה להודעה מספר 22
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
shabor לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.11.03
26685 הודעות, 162 מדרגים, 324 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    23:20   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  101. אלו שלא מרוצים אלו קרובי המשפחה של הנפטרים...  
בתגובה להודעה מספר 22
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הרב לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.3.14
10982 הודעות, 74 מדרגים, 136 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בתשרי תשפ''ב    00:40   26.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  157. חזק ביותר!  
בתגובה להודעה מספר 101
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
donnie לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.5.04
13769 הודעות, 58 מדרגים, 116 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    22:37   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  23. חזק ביותר!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סנפר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.7.16
8225 הודעות, 61 מדרגים, 112 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    22:38   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  25. איך מאמר דעה חריף ותקיף ככל שיהיה הופך את זה לסקופ כשלעצמו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
האדם החושב לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.11.08
6821 הודעות, 60 מדרגים, 120 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    22:54   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  52. כשפרשן בכיר, שבדרך כלל מתבטא במתינות חורג מהרגלו ואומר מילים כל כך קשות זה סקופ  
בתגובה להודעה מספר 25
 
  
אפילו אם אברמוביץ היה מתבטא בחריפות נגד ביבי (דבר שהוא עושה בשיגרה) זה היה כאן סקופ.
גם כשדודו טופז אמר "צ'חצחים" זה היה סקופ - מה הופך את זה לסקופ?
עצם האמירה החריפה או הבוטה.



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סנפר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.7.16
8225 הודעות, 61 מדרגים, 112 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    23:09   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  86. כשדודו טופז אמר צ'חצ'חים התחלף השלטון  
בתגובה להודעה מספר 52
 
  
מהפך בבחירות זה סקופ

מאמרי דעה פוליטיים שלא מחדשים כלום מבחינה חדשותית מלבד אולי שינוי בדעתו של עיתונאי על הממשלה או ראש הממשלה אני לא רואה סיבה שיהיו בפורום סקופים
בין אם זה אברמוביץ ובין אם זה ליבסקינד
הפורום סקופים גם ככה מוצף בהודעות בעד בנט רק לא בנט רק ביבי רק לא ביבי בלי סוף ועל כל נושא
אבל כמו שאמרת לשיקול המנהלים. זו רק דעתי האישית.



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
האדם החושב לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.11.08
6821 הודעות, 60 מדרגים, 120 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    23:30   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  116. כשדודו טופז אמר את זה ופורסם עוד לא היה ידוע מה יהיו השפעות אמירתו אם בכלל  
בתגובה להודעה מספר 86
 
  
וזה נאמר בבחירות 1981, השלטון התחלף ב 1977. כך שהטיעון שלך בכלל מתרוקן מתוכן.
אני חושב שזה מאמר חשוב של עיתונאי מצד הימין של המפה שלא מזוהה עם דמות פוליטית.
מביא את אותן עובדות ידועות אבל עוטף אותן באריזה מדויקת שמאפיינת את שלטון 100 הימים של הממשלה הזו בראשות מי שטען שהוא איש ימין שהולך לשנות את מדיניות הממשלה ימינה, כשם מפלגתו.



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סנפר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.7.16
8225 הודעות, 61 מדרגים, 112 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    23:46   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  126. צודק זה לא היה המהפך  
בתגובה להודעה מספר 116
 
  
טעות שלי זה היה ככל הנראה הגורם לנצחון השני של הליכוד ב81.
אבל בכל מקרה אין מה להשוות בין הנאום ההוא של דוד טופז לנאום של קלמן ליבסקינד.
עם כל הכבוד הוא כנראה לא ייזכר בעוד ארבעים שנה.
אין פה גם איזו אמירה חריגה שפוגעת בציבור שלם כמו למשל האמירה ההיא של טופז, גרבוז או להבדיל הרב שך.
בסך הכל עוד טור דעה פוליטי נגד ראש ממשלה.
גם לא הייתי טורח להגיב אם זה לא היה נושא שכבר מציף את הפורום הזה בכל סקופ אפשרי עם קשר או בלי קשר.



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נמר צפוני לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.12.18
912 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    22:38   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  27. ולא נותר אלא לחכות שילכו החמורים השקרנים בנט ולפיד.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
זוג מטומטמים שהשמאל עושה עליהם סיבוב. ואת בנט לא מעניין כלום חוץ מהכיסא.



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אקטואלי
חבר מתאריך 2.4.12
62888 הודעות
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    22:39   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  30. #הגיג. חוקי הפורום לא חלים על הגיגים ימניים?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 25.09.21 בשעה 22:45 בברכה, אקטואלי
 
עיינתי בהתחלה וזה הספיק לי. קלמן החרטטן עדיין לא הבין שבנט לא הקים ממשלת ימין מלא, כי זה לא אפשרי, וגם לא הפנים שיש ממשל דמקורטי בארה"ב. האלטרנטיבה ללכת לבחירות 5 הייתה גרועה יותר. גם הממשלה הקודמת לא הייתה ימנית


#בישראל משמיעים את הביקורת של האופוזיציה– רל"ב2 (רק לא בנט), ומצנזרים את של רל"ב3 (רק לא ביידן)


                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
האדם החושב לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.11.08
6821 הודעות, 60 מדרגים, 120 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    22:56   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  58. קלמן כהרגלו מביא עובדות. תתמודד. ובנט הקים ממשלת שמאל - כל מפלגות השמאל בקואליציה שלו!  
בתגובה להודעה מספר 30
 
  
מה הנוכל מביא לימין???
כינים!!!



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מלול דיגיטלי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.1.12
15395 הודעות, 102 מדרגים, 192 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    23:02   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  69. כהרגלך בקודש קשה לך להתמודד עם העובדות אז אתה בוחר לשנות את נושא הדיון  
בתגובה להודעה מספר 30
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אקטואלי
חבר מתאריך 2.4.12
62888 הודעות
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    23:17   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  96. רק לכם מותר להפר את כללי הפורום. הוא לא מחדש כלום, אלא מתעסק בשטויות, מה אמר ח''כ זה או אחר בקואליציה  
בתגובה להודעה מספר 69
 
  


#בישראל משמיעים את הביקורת של האופוזיציה– רל"ב2 (רק לא בנט), ומצנזרים את של רל"ב3 (רק לא ביידן)


                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מלול דיגיטלי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.1.12
15395 הודעות, 102 מדרגים, 192 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    23:24   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  107. יש פה לא מעט הפרות של חוקי הפורום במהלך כל יום  
בתגובה להודעה מספר 96
 
  
ההבדל היחיד ביני לבינך שאתה בוחר להגיב על כך רק שזה נגד האג'נדה הברורה שלך כאן ואני פשוט לא מעיר כלל ומשאיר למנהלים להחליט מה מתאים לפורום ומה לא.



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עבד לעם קדוש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.9.19
36484 הודעות, 161 מדרגים, 305 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בתשרי תשפ''ב    02:11   26.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  186. כן, רק לנו מותר להפר, לא מתאים לך לך תקרא הארץ, וואלה, 11, 12, 13 וגם את הבנטון וכמובן  
בתגובה להודעה מספר 96
 
  
את עיתון הדגל של הנאשם מוזס



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אקטואלי
חבר מתאריך 2.4.12
62888 הודעות
יום ראשון כ' בתשרי תשפ''ב    02:25   26.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  191. עוד לא הכריזו שרוטר הוא סניף של ''ישראל היום'' או ערוץ-הבית20, כפי שכמה חברים היו רוצים  
בתגובה להודעה מספר 186
 
  


#בישראל משמיעים את הביקורת של האופוזיציה– רל"ב2 (רק לא בנט), ומצנזרים את של רל"ב3 (רק לא ביידן)


                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
CADAM
חבר מתאריך 13.9.20
797 הודעות
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    23:38   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  119. למה בחירות חמישיות היו גרועות יותר? לבטח זול יותר מהשוחד לעבאס.  
בתגובה להודעה מספר 30
 

היה סיכוי שיצביעו יותר מצביעי ימין.
בנט דאג רק לעצמו. הרי מרבית הבטחותיו היו שקרים, עבודה בעיניים על עיקר בוחריו.
על זה לא ניתן להתווכח.
להפוך שקרן ונוכל למרטיר ודאגן מסור לאומה, כזה מין של פליק-פלק פוליטי לאחור, טרם נראה. גדול הנוכלים, הרמאים והזנאים שקם לנו.



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הכל_דבש
חבר מתאריך 10.9.21
239 הודעות
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    22:43   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  32. מאמר מצוין  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אני עדיין תופס את הראש איך הצבעתי לחדל אישים פעם אחר פעם מאז שנכנס לפוליטיקה.
רק בבחירות האחרונות, התפכחתי.

הבנתי שבנט פזיז, מציג פתרונות ילדותיים ופשוט לא ראוי.

כל ההתנהלות של בנט מאז רק מוכיחה לי כמה צדקתי.

בזמנו התנפלו על שרה נתיניהו ואמרו שיש לה טינה אישית נגד בנט ושקד.
כנראה הפסיכולוגית הזאת זיהתה מראש תכונות שאנחנו נחשפים אליהם עכשו.
מגיע לשרה נתניהו התנצלות על ההאשמות נגדה בענין בנט ושקד.



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Galgal
חבר מתאריך 2.12.17
10683 הודעות
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    23:21   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  103. רשמתי כאן כמה פעמים שכל מי שאני מכיר ממשפחתי הרחבה שהצביע לנוכל, פשוט לא מבין איך עשה זאת. אפילו ה2 האחרונים  
בתגובה להודעה מספר 32
 
  
שהיו אדישים להקמת ממשלת לפיד בתחילה,
כבר יוצאים מדעתם.

.
.
.
ממשלה מסוכנת ומחורבנט.



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עדי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.9.19
9349 הודעות, 26 מדרגים, 31 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    22:45   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  35. איזו אידאולוגיה צריך? יש הרבה מה לתקן אחרי 14 שנות ביבי שגם לו לא הייתה שום אידאולוגיה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
BEBO לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.9.11
30966 הודעות, 211 מדרגים, 421 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    22:49   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  37. קלמן לא מחדש שום דבר ש''גידולי הפרא'' לא אמרו. הארכיון זה האויב הכי גדול של בנט. שווה צפייה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
לחץ כאן לצפיה דרך טוויטר


we are fed up with being ruled by goyim


                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Braveheart לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.10.16
29075 הודעות, 194 מדרגים, 344 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    22:50   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  39. הוא מקלל את הארכיון יום יום , מסכן  
בתגובה להודעה מספר 37
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
BEBO לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.9.11
30966 הודעות, 211 מדרגים, 421 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    22:51   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  44. הארכיון שלו צריך להדליק משואה ביום העצמאות  
בתגובה להודעה מספר 39
 
  


we are fed up with being ruled by goyim


                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Braveheart לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.10.16
29075 הודעות, 194 מדרגים, 344 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    22:53   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  48. האיש גמור פוליטית  
בתגובה להודעה מספר 44
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שלהבת
חבר מתאריך 3.7.14
18798 הודעות
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    23:41   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  122. מה זה עוזר כאשר בינתיים הוא גומר את המדינה?  
בתגובה להודעה מספר 48
 
  


Magna est veritas et praevalebit


                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
The Godfather לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 23.4.21
1818 הודעות, 8 מדרגים, 16 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    22:53   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  50. פחד אלוהים שיקרה מקרה אריק שרון וההתנתקות. לא רחוקים משם  
בתגובה להודעה מספר 37
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שמאלני גאה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.9.20
3911 הודעות, 53 מדרגים, 36 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    22:49   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  38. עוד דבר טוב שקרה בזכות ממשלת בנט: פתאום הימין התחיל לתעב שקרנים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
במשך 12 שנים הימין והביביסטים הצדיקו את השקרים והנוכלויות,
וטענו כי השקרים הם חלק אינטגרלי מהפוליטיקה.

הסיסמה שלהם הייתה: אני מעדיף ראש ממשלה שקרן מראש ממשלה תמים.

אני שמח לגלות שגם להם אכפת משקרים.
גם הימין נגד שקרים ונוכלויות.

מתברר שהימין לא פחות צבוע מהשמאל.
השקרים מפריעים רק כשהם מגיעים מהצד שלא סוגד לביבי.



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אסטריקס ושות' לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.11.14
13887 הודעות, 125 מדרגים, 245 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    22:51   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  45. דווקא ליבסקינד ידע לבקר היטב גם את נתניהו  
בתגובה להודעה מספר 38
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אקטואלי
חבר מתאריך 2.4.12
62888 הודעות
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    22:54   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  51. כלום לא השתנה. תמיד אכפת להם רק מהשקרים של היריבים  
בתגובה להודעה מספר 38
 
  


#בישראל משמיעים את הביקורת של האופוזיציה– רל"ב2 (רק לא בנט), ומצנזרים את של רל"ב3 (רק לא ביידן)


                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Foxy לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 23.2.20
2246 הודעות, 9 מדרגים, 18 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בתשרי תשפ''ב    02:20   26.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  189. מזכיר לי מישהו  
בתגובה להודעה מספר 51
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איל השרון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.10.20
7434 הודעות, 51 מדרגים, 98 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    23:03   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  70. תומכי ביבי זה חלק מהימין, הם לא מיצגים את כל הימין. עבורם שקר של ביבי זה גאונות/עורמה/קסם/אידאולוגיה.  
בתגובה להודעה מספר 38
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ירון מהשרון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.4.21
1428 הודעות, 8 מדרגים, 16 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    23:03   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  71. אז זהו שנתניהו לא שקרן, זו עוד הנדסת תודעה קשה של השמאל, ושפיכת דמו של ראש הממשלה  
בתגובה להודעה מספר 38
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שומרוני לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.08
22671 הודעות, 249 מדרגים, 476 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בתשרי תשפ''ב    01:16   26.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  169. חח ממש לא.. בנט רק תלמידו המצטיין בשקרים  
בתגובה להודעה מספר 71
 
  


איזה טוב השם !!


                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
rocsteady לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.10.18
13914 הודעות, 65 מדרגים, 111 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בתשרי תשפ''ב    01:55   26.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  181. אומרים שצחוק טוב לבריאות..  
בתגובה להודעה מספר 71
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מלול דיגיטלי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.1.12
15395 הודעות, 102 מדרגים, 192 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    23:03   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  73. רואים שאתה מגיב על אוטומט, קלמן בין העיתונאים היחידים בימין שביקר גם את ביבי  
בתגובה להודעה מספר 38
 
  
אבל איזה כיף שאין מושג אז זורקים כמה מילים ויוצאת תגובה שנראית כאילו האדם שכתב אותה יודע מה הוא כותב.



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
shabor לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.11.03
26685 הודעות, 162 מדרגים, 324 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    23:23   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  106. ביבי היה שקרן אבל לרוב לטובת היהודים. ובנט? גורנישט מיט גורנישט.  
בתגובה להודעה מספר 38
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אליצור לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
38300 הודעות, 107 מדרגים, 154 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בתשרי תשפ''ב    01:12   26.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  165. יפה אמרת, אם כבר שקרן עדיף שיהיה לטובתי.  
בתגובה להודעה מספר 106
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
rocsteady לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.10.18
13914 הודעות, 65 מדרגים, 111 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בתשרי תשפ''ב    01:56   26.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  182. נתניהו אינו איש ימין או שמאל אלא אופורטוניסט ספק נכלולי. לטובת עצמו בעיקר.  
בתגובה להודעה מספר 106
 
  
אף אחד לא היה בוחר בו ב2009 אם היה מודה שהולך לשחרר 1000 רוצחים "פלסטיניים" בלבד ב2011.



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
CADAM
חבר מתאריך 13.9.20
797 הודעות
יום ראשון כ' בתשרי תשפ''ב    01:30   26.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  176. מי הצדיק שקרים?  
בתגובה להודעה מספר 38
 

כלכך בלבלת את עצמך שאתה ראוי להיות פרשן, בכנות גמורה. לא חשוב מה יגיד אדם, הפרשנות לדבריו גוברת על המקור.
תראה לי ימני אחד שבפוליטיקה צריך לשקר?
אולי לא אומרים את מלוא האמת, או שמשתנים דברים
אבל עם בנט מדובר בהונאה גורפת ומתוכננת, כל החבורה פרט לשיקלי.



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עבד לעם קדוש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.9.19
36484 הודעות, 161 מדרגים, 305 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בתשרי תשפ''ב    02:13   26.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  187. אבל השמאל, לא התאהב בשקרנים, הוא אהב אותם תמיד...  
בתגובה להודעה מספר 38
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
המקור
חבר מתאריך 19.2.09
56064 הודעות
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    22:51   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  41. טור דעה אינו סקופ  
בתגובה להודעה מספר 0
 



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אסטריקס ושות' לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.11.14
13887 הודעות, 125 מדרגים, 245 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    22:51   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  42. לא חידש הרבה. האיש מתנגד חריף של בנט כבר שנים. להערכתי מבחינה פוליטית, כמה שזה אולי מפתיע, הוא נמצא בין  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
סמוטריץ' לבן גביר עם נטייה לזה האחרון.



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איל השרון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.10.20
7434 הודעות, 51 מדרגים, 98 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    23:04   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  76. +++  
בתגובה להודעה מספר 42
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מקורי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.1.11
25625 הודעות, 227 מדרגים, 445 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    23:06   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  79. איזה כיף לשמאל לראות את התגובות של ''הימין הממלכתי''  
בתגובה להודעה מספר 42
 
  
אדם גולד ניתח אותם יפה

בסופו של דבר הימין ה"ממלכתי" מוצא את עצמו בין מרצ למשותפת, עם נטיה ל..(?)
(השאלה היחידה שנותרה)



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אלמר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 23.6.16
8108 הודעות, 121 מדרגים, 242 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    22:51   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  43. הביקורת הקטלנית הזאת משמעותית שבעתיים כי נכתבה ע״י אחד מגדולי תומכיו של בנט!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
קלמן ליבסקינד, כפי שהצהיר מפורשות, הצביע לבנט.
ולא פעם או פעמיים או אפילו שלוש, אלא יותר.
(גם אני, אגב).
וכשקלמן מדבר על הבעיטה שנתן בנט ל״בייס״ שלו, הוא מדבר גם על עצמו.
קלמן ממש, אבל ממש לא ״ביביסט״, ואפילו ביקר את נתניהו לא מעט בעבר.
ואם כך הוא חושב על בנט, זה עוד כלום לעומת מה שחושב על בנט שאר מחנה הימין.
והבושה הגדולה ביותר היא שהנוכל הזה עוד מתהדר בשם ״ימינה״...



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אסטריקס ושות' לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.11.14
13887 הודעות, 125 מדרגים, 245 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    22:53   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  47. זה ממש אבל ממש לא נכון. אני לא חושב שהוא הצביע פעם אחת לבנט במערכות האחרונות. רק כשהיה ביחד עם סמוטריץ'  
בתגובה להודעה מספר 43
 
  
הוא מבקר חריף מאוד שלו כבר זמן רב מאוד.



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אלמר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 23.6.16
8108 הודעות, 121 מדרגים, 242 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    22:55   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  54. הוא הצהיר מספר פעמים שהצביע לבנט, וקרא לכל שאר העיתונאים לפרסם גם את הצבעותיהם  
בתגובה להודעה מספר 47
 
  
אני יודע על פעם אחת שהוא לא הצביע בנט (בבחירות האחרונות), ואני מניח שגם בבחירות שבהן בנט לא עבר את אחוז החסימה, קלמן לא הצביע בעדו.



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אסטריקס ושות' לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.11.14
13887 הודעות, 125 מדרגים, 245 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    22:57   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  63. כאמור, הוא הצביע לסמוטריץ'. בחלק מהמקרים בנט היה שם באותה הרשימה.  
בתגובה להודעה מספר 54
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אסטריקס ושות' לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.11.14
13887 הודעות, 125 מדרגים, 245 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    23:01   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  68. עכשיו בדקתי, גם בבחירות של מרץ 19 הוא הצביע לרשימה של סמוטריץ', פרץ ובן גביר.. קיצור, הטענה שלך לא נכונה.  
בתגובה להודעה מספר 54
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אלמר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 23.6.16
8108 הודעות, 121 מדרגים, 242 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    23:19   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  100. ההיפך, אתה מאשר את מה שטענתי, התייחסתי במפורש לבחירות ההן!  
בתגובה להודעה מספר 68
 
  
4 פעמים לפחות, לפי הצהרתו, קלמן הצביע לבנט.
וציינתי במפורש שבאותן בחירות שהזכרת, הוא כנראה לא הצביע בנט.
אז לחזור על דברי, ואז ״לחגוג״ על זה ולצהול שכביכול זה מוכיח שטעיתי, זה תמוה עד הזוי.
אני יכול להביא לך המון טורים שלו בהם הביע תמיכה מובהקת בבנט.
אפילו בתקופת הכנסת הנוכחית!
עד כדי כך שכאשר הוקמה הממשלה הנוכחית, המון חיצים הופנו נגדו ונגד עמית סגל שבאשמתם לכאורה הוקמה הממשלה.
התמיכה העקבית שלו בבנט, במשך שנים, הובעה בכל אמצעי התקשורת להם הוא שייך, ואני נחשף לדעותיו בכולם, כולל תוכניתו ברשת ב׳ שאותה אני שומע כמעט מדי יום.
נכון, כמו שהוא מקפיד לבקר את כולם כשהוא חושב שהם טועים, כך ביקר גם את בנט, אך הביקורות שכתב נגד בנט מתגמדות מול הביקורות שכתב על כל שאר השחקנים הראשיים במגרש הפוליטי, כולל נתניהו.



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אסטריקס ושות' לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.11.14
13887 הודעות, 125 מדרגים, 245 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    23:32   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  117. אתה צודק. החלפתי בטעות בין מרץ 19 למרץ 20. בכל מקרה, שים לב: בכל הפעמים שסמוטריץ' לא היה ברשימה עם בנט  
בתגובה להודעה מספר 100
 
  
תנחש למי קלמן הצביע? יפה, צדקת.. אגב גם ב-2015 הוא הצביע בכלל לליכוד.

הביקורת שהופנתה נגדו הייתה באשר לכך שהוא העז לקרוא לנתניהו לחשוב על טובת המדינה ולפנות את מקומו. זה לא שווה לתמיכה בבנט.
ברשת ב', ייאמר לזכותו, הוא מקפיד על קו מקצועני ולא מביע עמדות.



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
kitzz לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.5.07
115229 הודעות, 508 מדרגים, 991 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    22:53   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  49. זה יותר ממאמר דעה, זה סיכום כואב על אדם שבגד בכל הערכים שלו…  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מאמר מנומק ומגובה בעובדות, מסכים עם כל מילה .



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אקטואלי
חבר מתאריך 2.4.12
62888 הודעות
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    22:56   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  56. בטח, בנט כבר סגר הסכמים עם ערפאת, הצביע בעד התנתקות, ונשא נאום בר אילן.  
בתגובה להודעה מספר 49
 
  

מי שלא רצה את בנט כח"כ וכשר הבריאות, קיבל אותו כראש הממשלה


#בישראל משמיעים את הביקורת של האופוזיציה– רל"ב2 (רק לא בנט), ומצנזרים את של רל"ב3 (רק לא ביידן)


                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
kitzz לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.5.07
115229 הודעות, 508 מדרגים, 991 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    23:10   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  87. ובנט לא מפנה את חאן אל אחמאר…  
בתגובה להודעה מספר 56
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אקטואלי
חבר מתאריך 2.4.12
62888 הודעות
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    23:12   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  89. מה שממשלת ימין מלא מול ממשל רפובליקני לא עשתה- גם הוא לא יכול לעשות. הוא גם לא יכול לעשות סיפוח...  
בתגובה להודעה מספר 87
 
  
בממשלת השינוי כולם התגמשו, כדי לא ללכת לבחירות 5 ו-6


#בישראל משמיעים את הביקורת של האופוזיציה– רל"ב2 (רק לא בנט), ומצנזרים את של רל"ב3 (רק לא ביידן)


                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
kitzz לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.5.07
115229 הודעות, 508 מדרגים, 991 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    23:30   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  115. בכדי לא ללכת לבחירות חמש אפשר למכור את הערכים ולבגוד בבוחרים…  
בתגובה להודעה מספר 89
 
  
אחלה היגיון, תגיעו רחוק .



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אקטואלי
חבר מתאריך 2.4.12
62888 הודעות
יום ראשון כ' בתשרי תשפ''ב    01:27   26.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  175. הוא מכר יותר את העקורונות שלו כאשר הסכים להיום שר הביטחון ולאמץ את המדיניות הפייסנית של ביבי כלפי החמאס  
בתגובה להודעה מספר 115
 
  
וגם כאשר הסכים לדרישת ביבי להפר הבטחה ולהסכים לממשלה בתמיכת עבאס


#בישראל משמיעים את הביקורת של האופוזיציה– רל"ב2 (רק לא בנט), ומצנזרים את של רל"ב3 (רק לא ביידן)


                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
shabor לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.11.03
26685 הודעות, 162 מדרגים, 324 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    23:25   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  108. מישהו טען שביבי תיפקד יותר טוב מבחינה לאומית? ממש לא.  
בתגובה להודעה מספר 56
 
  
אבל לביבי היו כמה יתרונות.



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
צללפון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.8.13
10204 הודעות, 55 מדרגים, 102 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    22:55   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  55. מצד אחד צודק. מצד שני האלטרנטיבה היתה עוד בחירות. ביבי לא מסוגל להרכיב ממשלה לא משנה מה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
כשהליכוד יחליף את ביבי הימין ישלוט, עד אז הברירה היא בין ממשלות שמאל עם קצת ימין לממשלות שמאל בלי ימין



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אוהבחדשות לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
51435 הודעות, 255 מדרגים, 493 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    22:57   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  61. בנט הוא לא אבא של המדינה, אם העם רוצה 10 בחירות שיהיו, אבל שבנט יכבד את המילה שלו, שקרן עלוב.  
בתגובה להודעה מספר 55
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
כינוי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.6.21
5087 הודעות, 17 מדרגים, 33 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    23:03   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  74. ומה היה קורה אם היו עוד בחירות? השמאל היה משיג עוד 10 מנדטים מאיפה בדיוק? כרגע אין שום דבר לימין בממשלה.  
בתגובה להודעה מספר 55
 
  
מילא היתה ממשלת אחדות שבה יש הישגים גם לימין וגם לשמאל אבל בפועל אין שום הישג לימין (אלא אם סופרים את ההישג לדתיים לייט של פירוק הכשרות במדינה)


אין דתי במטכל כבר עשור. צהל מקבל עשרות מליארדים רק בשביל מודיעין וחימושים שמונעים פגיעה באזרחי האויב


                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איל השרון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.10.20
7434 הודעות, 51 מדרגים, 98 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    23:09   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  85. מדויק. לא יזיק לליכוד להיות באופוזיציה. הם נעשו יהירים ועצלנים, כאילו השלטון נמסר להם בסיני.  
בתגובה להודעה מספר 55
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שומרוני לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.08
22671 הודעות, 249 מדרגים, 476 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בתשרי תשפ''ב    01:17   26.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  171. בול  
בתגובה להודעה מספר 85
 
  


איזה טוב השם !!


                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
האדם החושב לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.11.08
6821 הודעות, 60 מדרגים, 120 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בתשרי תשפ''ב    00:07   26.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  134. המטרה לא היתה מניעת בחירות חמישיות. מטרת העל היתה הפלת נתניהו. בנט זמם עם לפיד, סער וליברמן עוד לפני הבחירות  
בתגובה להודעה מספר 55
 
  
הכל היה מתוכנן מראש.
סער יגנוב קולות ימין ממי ששונא את נתניהו
בנט יגנוב קולות ימין ממי שאין לו בעיה שישב עם נתניהו.
שניהם רצים על טיקט של מועמדות לראש הממשלה.
לפיד ישתוק ולא יבליט את עצמו כמועמד לראש ממשלה.
ליברמן ישמור על הבייס שלו.
הסכמי עודפים בינהם, תקשורת שגורמת ל 2 מנדטים של אנשי ליכוד להישאר בבית והשאר היסטוריה.



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
tristen לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.6.07
11104 הודעות, 72 מדרגים, 135 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    22:56   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  59. ''לי זה מזכיר יותר מכל את אריאל שרון''. זאת בדיוק התמונה שעולה אצלי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 25.09.21 בשעה 23:15 בברכה, tristen
 
ובהתחשב בזה שהאיש בנט הצהיר עשרות פעמים שהסיבה שהוא החזיר את הכיפה לראשו זאת ההתנתקות תכנית הדגל של שרון שהפך עורו.
ליבסקינד הוא קול השפיות גם ברגעים כאלה שהתקשורת עושה מסך לבן של רעש חיובי לממשלה.
והסיכום של המאמר כל כך מדויק וחד שאין מה להוסיף אחריו:
"הם, אנשי שמאל כולם, מסתכלים עליו ורואים את החמור. הוא, נעבעך, מסתכל על עצמו ורואה את המשיח."



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
vrs לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.1.08
8453 הודעות, 65 מדרגים, 126 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    22:57   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  62. בלי קשר לבנט  
בתגובה להודעה מספר 0
 

מדהים עד כמה העובדה היא שאם ביבי היה נבחר שוב
לא היה מאמר כזה מהשדרן המפורסם למרות העובדה שב8000 ימים בערך שביבי היה רוהמ. לא הייתה שום אידאולוגיה…



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
tristen לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.6.07
11104 הודעות, 72 מדרגים, 135 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    23:04   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  75. ליבסקינד כתב לא מעט טורים נגד מהלכי נתניהו ואף פעם לא היה כתב חצר. כך שזה לא נכון  
בתגובה להודעה מספר 62
 
  
תעשה קצת גוגל, תראה את מצעד פרשני הימין שתקפו אותו סביב זה.
או שפשוט תלך לתגובה 64 ותשאל את עצמך למה שמישהו ירשום דבר כזה.
כנ"ל עמית סגל שחשף דברים שהביכו את נתניהו אף שהוא פרשן המצדד בו לרוב.
למרות שלטון ארוך שנים לימין ולפרשניו אין הפריבילגיה להיות סובייטים כמו השמאל.



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ari10 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.5.08
9401 הודעות, 71 מדרגים, 138 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    22:58   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  64. ליבסקינד וחבורה של סרוגים מלוקקים, אחראים במידה רבה על ממשלת החורבן הזו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ארבע אותיות לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.2.16
16184 הודעות, 113 מדרגים, 174 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    23:00   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  66. מי שלא ראה את זה שבנט היה מקום ראשון בציונות הדתית שלא יתפלא לראות את זה עכשיו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סרגנט פפר
חבר מתאריך 3.10.20
361 הודעות
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    23:03   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  72. אל דאגה, ביבי יסדר הכל, כרגיל.... תוך כמה חודשים בחירות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
hape לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
4190 הודעות, 25 מדרגים, 28 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    23:05   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  77. דעה ולא מהדעות החדות במיוחד. תתרגל לממשלת שינוי שפויה, מתונה שבאה לעבוד עבור כולנו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איל השרון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.10.20
7434 הודעות, 51 מדרגים, 98 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    23:12   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  88. +++ לא קל לו להשלים עם המציאות.  
בתגובה להודעה מספר 77
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
shabor לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.11.03
26685 הודעות, 162 מדרגים, 324 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    23:27   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  109. כל אחד עובד עבור עצמו. שום מכנה משותף.  
בתגובה להודעה מספר 77
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
hape לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
4190 הודעות, 25 מדרגים, 28 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בתשרי תשפ''ב    00:09   26.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  137. יש הרבה מכנה משותף, יש גם חשיבות בשינוי השלטון. יש כל כך הרבה לתקן. לפעול עבור המדינה ולהימנע מנושאים שבמחלוקת  
בתגובה להודעה מספר 109
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
shabor לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.11.03
26685 הודעות, 162 מדרגים, 324 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בתשרי תשפ''ב    00:12   26.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  141. אז אתה מסכים שאין מכנה משותף חוץ מ''שינוי' (ערטילאי ככל שיהיה...)  
בתגובה להודעה מספר 137
 
  
אולי זה יעזור לך...
https://fb.watch/8fiEWbSdSZ/



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
hape לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
4190 הודעות, 25 מדרגים, 28 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בתשרי תשפ''ב    00:26   26.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  149. לא. יש הרבה משותף. פשוט לעשות את מה שטוב למדינה, כל שר במשרדו, כל ח''כ ותפקידו  
בתגובה להודעה מספר 141
 
  
כפי שהיה בממשלות רבות בעבר של ימין עם שמאל. ממש ניצלנו מהמשך השלטון הרע והארוך מידי של נתניהו. השינוי הכרחי וטוב שבשלב הזה הוא מגיע מימין מהמרכז ומהשמאל ביחד.



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
shabor לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.11.03
26685 הודעות, 162 מדרגים, 324 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בתשרי תשפ''ב    00:59   26.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  161. תן מכנה משותף. תן פרוייקט, הצעת חוק, יוזמה משותפת לחברי הקואליציה.  
בתגובה להודעה מספר 149
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
hape לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
4190 הודעות, 25 מדרגים, 28 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בתשרי תשפ''ב    01:08   26.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  163. האם טיפול בפקקים או בבריאות או בפיתוח הכלכלה יכול להיעשות במשותף?  
בתגובה להודעה מספר 161
 
  
על רוב הנושאים אפשר להסכים, אפשר להתפשר. בוודאי לקדנציה אחת, בוודאי במצב הקשה לאחר 4 מערכות בחירות ותוך התמודדות עם הקורונה. יש ערך גדול לרוח החדשה של שיתוף פעולה והתמקדות במשותף ובמאחד.



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אליצור לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
38300 הודעות, 107 מדרגים, 154 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בתשרי תשפ''ב    01:18   26.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  172. במקום להתמקד בדעות, תתמקד בעובדות. ממשלה שבאה *לעבוד* על כולנו..  
בתגובה להודעה מספר 77
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
hape לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
4190 הודעות, 25 מדרגים, 28 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בתשרי תשפ''ב    01:39   26.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  179. לוקח זמן להתרגל לשינוי. לראות שאלה שלא משלנו או מהגוש השני הם אנשים טובים שישראל יקרה להם  
בתגובה להודעה מספר 172
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ירון מהשרון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.4.21
1428 הודעות, 8 מדרגים, 16 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    23:05   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  78. כתבה מדויקת, חדה ומרתקת. קלמן מציב מראה כואבת מול נפתלי בנט וימינה ומעורר את כל עם ישראל כנגד סכנה חובת קריאה!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
efil
חבר מתאריך 18.11.13
427 הודעות
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    23:07   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  81. בנט הוא שקרן, בדאי ונוכל פוליטי מהסוג הנמוך ביותר. לא מאמין לאף מילה שלו. חובה להקיא אותו מהחיים הפוליטיים.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
האדם החושב
חבר מתאריך 27.11.08
6821 הודעות
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    23:08   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  82. מאמר חד ומצוין של ליבסקינד. הייתי מוסיף ומחדד 3 דברים:  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
1. בנט קרע את כל הקווים האדומים והשחורים שהוא עצמו הגדיר ככאלה (השתגעתם שאשב עם מי שתומך בפניה להאג כנגד חיילנו?, אנחנן נשב עם תומכי מחבלים? ועוד).
2. בנט פופוליסט. פשוט פופוליסט מהזן הנחות ביותר. זה שאומר מה שצריך להגיד ולא מתכוון למילה ממה שהוא אומר.
בקורונה זיגזג עד שהגיע לתוכנית ניו זילנד לאפס הדבקה, למה? כי זה מה שהיה פופולארי בחדשות באותה תקופה - ההצלחה של ניו זילנד.
בכלכלה הציג את תוכנית סינגפור כתנאי לכל ממשלה. מי ששמע אותו מדבר על התוכנית שם לב שהוא לא בדיוק מבין אותה. פשוט מחרטט אותנו - לא הייתה לו לרגע כוונה לממש אותה.
3. זה לא רק בנט, אלא בנט וחבורתו
זה גם איילת שקד ומתן כהנא במפלגתו
וזה גם סער, לפיד וליברמן השותפים שלו.



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
tristen
חבר מתאריך 2.6.07
11104 הודעות
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    23:14   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  91. גם אתה צודק בכל מילה. מדויק  
בתגובה להודעה מספר 82
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
rocsteady
חבר מתאריך 21.10.18
13914 הודעות
יום ראשון כ' בתשרי תשפ''ב    02:24   26.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  190. יש רק 6 נאמנויות בכנסת. לחרדים המפלגות החרדיות. לערבים המפלגות הערביות. לשמאל מפלגות השמאל ו''מרכז''.  
בתגובה להודעה מספר 82
 
  
ללאומנות מפלגות סמוטריץ ובן גביר. לליברליזם אין ייצוג בכנסת. כל השאר שם כדי לקדם את עצמם בשקרים, נוכלויות פוליטיות ורמאות.
חשבו לבד למה נאמן ה"ליכוד" לפי הניתוח הזה.



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
AQB לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.12.20
4168 הודעות, 64 מדרגים, 128 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    23:08   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  83. כמה צער הממשלה הנוראית הזאת גורמת  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אבל על דבר אחד אני שמחה מאד,שנחשף פרצופם האמיתי של כל מי שהיה בימין והתיימר להיות ימין,ועכשיו הם יותר שמאל קיצוני,ללא ערכים.
הרבה רצו שינוי,ריפוי,וקיבלו משהו נוראי שאין לו שם,חמור יותר מן המגיפה שתוקפת ללא רחמים,חמור כי האנשים האלו איבדו את עצמם וזהותם,וגורמים לעם ישראל נזק בלתי הפיך.
זה כבר לא נושא לבושה אפילו,כשמפקדי סיירות שנאלצו ללחום על מדינת ישראל מוכרים אותה כדי לשבת על כסאם וכל יום מחדש סוגרים את מצפונם על מסגר ובריח, ומחלקים
את נכסי ישראל לאויבים מושבעים.
אין מילים, אישית כואב לי מאד,ואני בטוחה שהרבה מאד בישראל כואב להם ואין ביכולתם לעשות דבר,גם הפגנות לא ישנו את המצב,המדרון תלול מאד והקטר של בנט וחבורתו דוהר במלוא הקיטור



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סקוט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.2.20
13304 הודעות, 94 מדרגים, 163 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    23:13   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  90. יפה קלמן. אבל אנחנו כאן כדי להזכיר לך שאתה היית בעד ההשתלשלות שהביאה לדרעק הזה שנקרא בנט ראש ממשלה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
או לפחות לא התרעת מהעניין כמונו. את זה משום מה שכחת להזכיר.



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
coyote לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.3.15
8347 הודעות, 20 מדרגים, 36 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    23:16   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  93. רק כשאחרים תקפו את בנט בזמנו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הוא קרא להם עשבי פרא. טוב שהתעורר



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ביריון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.9.07
82330 הודעות, 338 מדרגים, 563 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    23:16   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  94. מר בנט הבטיח שינוי וכמו פוליטקאים רבים אינו מקיים ממשלתו רעה כמו זו שקדמה לה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מחפש בנרות לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.5.04
12250 הודעות, 93 מדרגים, 170 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    23:17   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  97. גילוי נאות - ליבסקינד הוא מאלה שקראו להחלפת  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
נתניהו מקרב אנשי הימין בתקשוקרת



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
היטש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.9.16
15708 הודעות, 90 מדרגים, 167 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    23:51   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  128. מה שעושה את הכאפה לבנט מצלצלת יותר...  
בתגובה להודעה מספר 97
 
  


מכיכר טייאנמן שבמזרח ועד למדשאות המוריקים שבסיליקון וואלי, מסך ברזל של חשכה שמאלנית ירד על העולם!


                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שומרוני לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.08
22671 הודעות, 249 מדרגים, 476 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בתשרי תשפ''ב    01:08   26.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  162. מה הקשר?! בגלל שקיבלנו דרעק היינו צריכים להשאיר את הדרעק הקודם?!  
בתגובה להודעה מספר 97
 
  


איזה טוב השם !!


                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סקוט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.2.20
13304 הודעות, 94 מדרגים, 163 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בתשרי תשפ''ב    01:14   26.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  168. הדרעק הנוכחי מגיע בעסקת חבילה עם שונאי ישראל ותומכי מחבלים. אתה מבין את ההבדל?  
בתגובה להודעה מספר 162
 
  
ולכן אסור היה לחשוב שיצא מזה משהו יותר טוב.



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שומרוני לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.08
22671 הודעות, 249 מדרגים, 476 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בתשרי תשפ''ב    01:20   26.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  173. אין ספק שהממשלה הנוכחית היא מזעזעת אבל היה צורך דחוף להעיף את השמאלן הרמאי מקיסריה  
בתגובה להודעה מספר 168
 
  
קיבלנו שמאלן רמאי מרעננה?
נסלק גם אותו


איזה טוב השם !!


                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סקוט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.2.20
13304 הודעות, 94 מדרגים, 163 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בתשרי תשפ''ב    01:24   26.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  174. נסלק גם אותו?  
בתגובה להודעה מספר 173
 
  
עכשיו כבר קשה. החיים הם לא משחק באקסבוקס שאתה לוחץ פוס משחק.
וואלה בהצלחה אחי.



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אוהבחדשות לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
51435 הודעות, 255 מדרגים, 493 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    23:20   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  102. נוכל מדופלם, מקווה שימחק מהפוליטיקה לנצח.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


הם עושים את כל המאמצים וממש ממש מתעקשים לשכנע אותנו שהרב כהנא צדק


                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מדמחיסט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.11.18
8265 הודעות, 42 מדרגים, 72 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    23:21   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  104. הרבה זמן לא קראתי טור כל כך נכון  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מדהים !



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בראל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.7.14
12941 הודעות, 93 מדרגים, 186 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    23:27   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  110. כרגיל מאמר מאלף המציג את ערוותה של התקשורת ושל בנט הטיפש  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 25.09.21 בשעה 23:39 בברכה, בראל
 



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבדnick לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.10.15
1731 הודעות, 15 מדרגים, 30 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    23:28   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  113. מי אותו אחד שקרא לביבי לפרוש  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
בגללו ובגלל יותם זמרי אנשים הצביעו לבנט .



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
shabor לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.11.03
26685 הודעות, 162 מדרגים, 324 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    23:29   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  114. אהבתי - בנט חושב שהוא המשיח וכל השאר רואים שהוא החמור...  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קסטור טרוי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.9.12
2744 הודעות, 12 מדרגים, 20 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    23:33   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  118. מנסה לדמיין איך יראה תשדיר התעמולה של ימינה בבחירות הבאות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
האדם החושב לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.11.08
6821 הודעות, 60 מדרגים, 120 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בתשרי תשפ''ב    00:12   26.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  142. חחח. כמו כל עסק נוכלות שפושט את הרגל כנראה ישנו את השם / ייצרו מפלגה חדשה  
בתגובה להודעה מספר 118
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עבד לעם קדוש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.9.19
36484 הודעות, 161 מדרגים, 305 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בתשרי תשפ''ב    02:16   26.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  188. תסתכלו לי בעיניים, נראה לכם שאשב עם עודה וטיבי? יש גבול לכל תעלול, זה ספין של ביבי  
בתגובה להודעה מספר 118
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
MeAni לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.11.20
1241 הודעות, 12 מדרגים, 20 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    23:38   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  120. מרתק איזה יופי של סיכום  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מרוב פדיחות כבר שכחנו את המהות



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
dudu5672 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.10.07
1596 הודעות, 18 מדרגים, 24 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    23:46   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  124. קלמן כתב מליבו,מה שבנט עשה זה לא פחות מהשפלה.כן גם אני נפלתי בפח ובחרתי בו.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
כמה אני אוכל את עצמי שבחרתי בו,יום יום.
איילת שקד הגיעה לישוב בו אני מתגורר באיזור עציון,הגיע לחוג בית ופשוט שיקרה לנו בעיניים,אלוהים לא יסלח לה.



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
האדם החושב לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.11.08
6821 הודעות, 60 מדרגים, 120 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בתשרי תשפ''ב    00:14   26.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  144. מודה ועוזב ירוחם. תודה על שיתוף החוויה האישית. אכן שקד ומתן כהנא חלק מהשקר הגדול.  
בתגובה להודעה מספר 124
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איש חברון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
10702 הודעות, 106 מדרגים, 185 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    23:46   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  125. מאמר מאלף ומדויק! חבל שככ הרבה אנשים התעוררו כ''כ מאוחר בכדי להבין את גודל נוכלותו של בנט  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
לטאוטו
חבר מתאריך 16.8.21
80 הודעות
יום שבת י''ט בתשרי תשפ''ב    23:58   25.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  129. יישר כוח  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מאמר ערכי וחשוב ראוי ללמוד ןלדון עליו בשיעורי אזרחות.



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בבב לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.8.12
29978 הודעות, 79 מדרגים, 116 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בתשרי תשפ''ב    00:02   26.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  130. מה לגבי האנשים שתמכו בחמור? האם יש להם יכולת אבחון ושיקול דעת??  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איש חברון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
10702 הודעות, 106 מדרגים, 185 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בתשרי תשפ''ב    00:03   26.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  131. אני זוכר טוב שאתה מתומכיו של בנט בעבר? אגב, תופעת הבנטיסטים מטרידה אותי הרבה יותר מבנט עצמו  
בתגובה להודעה מספר 130
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בבב לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.8.12
29978 הודעות, 79 מדרגים, 116 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בתשרי תשפ''ב    00:21   26.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  147. מעולם לא תמכתי בו. אף פעם לא האמנתי לו.  
בתגובה להודעה מספר 131
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איש חברון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
10702 הודעות, 106 מדרגים, 185 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בתשרי תשפ''ב    00:29   26.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  150. אז אני טועה. קבל התנצלותי  
בתגובה להודעה מספר 147
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בבב לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.8.12
29978 הודעות, 79 מדרגים, 116 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בתשרי תשפ''ב    01:31   26.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  177. אין בעיה..  
בתגובה להודעה מספר 150
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מזל דלי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.3.18
30968 הודעות, 118 מדרגים, 228 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בתשרי תשפ''ב    00:05   26.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  133. צביעות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איש חברון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
10702 הודעות, 106 מדרגים, 185 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בתשרי תשפ''ב    00:07   26.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  135. של מי?  
בתגובה להודעה מספר 133
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מזל דלי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.3.18
30968 הודעות, 118 מדרגים, 228 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בתשרי תשפ''ב    00:11   26.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  139. של כל הצבועים  
בתגובה להודעה מספר 135
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
mic לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.8.14
5983 הודעות, 49 מדרגים, 78 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בתשרי תשפ''ב    00:09   26.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  136. מגילה של בלבול מח  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איש חברון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
10702 הודעות, 106 מדרגים, 185 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בתשרי תשפ''ב    00:12   26.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  143. התמודדות עלובה עם עובדות...  
בתגובה להודעה מספר 136
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
jack10 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.7.09
12118 הודעות, 48 מדרגים, 80 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בתשרי תשפ''ב    00:16   26.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  145. שווה קריאה. תודה על הבאת הדברים.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בני_בני לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.2.17
1400 הודעות, 11 מדרגים, 22 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בתשרי תשפ''ב    00:21   26.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  146. וואוו. הכי מדוייק שראיתי!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איש צעיר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.12.08
26617 הודעות, 172 מדרגים, 314 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בתשרי תשפ''ב    00:26   26.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  148. האנושות יכולה להדרדר לשפלים מוסריים . עוד הוכחה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


תמיד אמשיך לנשק מזוזות


                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
safer
חבר מתאריך 6.6.21
77 הודעות
יום ראשון כ' בתשרי תשפ''ב    00:32   26.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  151. בסוף, בנט מרוב בושה יתאבד...ירה לעצמו כדור בראש או יקפוץ מקומה 20.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
טלקו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.8.18
17608 הודעות, 192 מדרגים, 375 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בתשרי תשפ''ב    00:34   26.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  152. כבר שנים שאני אומר ולאחרונה גם כותב את זה כאן... יושבים בכנסת אנשים שעם ישראל לא מעניין אותם.  
בתגובה להודעה מספר 0
 

מה שמעניין אותם זה להשיג רזומה רציני ולצאת לשוק לעשות מיליונים. העם צריך לדרוש לפטר את כל חברי הכנסת לאלתר ולהקים ממשלה חדשה עם אנשים שבאמת מעוניינים לעבוד. כאלה שיש להם אג'נדה ברורה, ימין ושמאל ברור, ועשיה! עשיה לטובת העם...



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דוקטור ספין לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.9.11
16453 הודעות, 97 מדרגים, 185 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בתשרי תשפ''ב    00:36   26.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  153. לקח לו 100 יום להבין ?  
בתגובה להודעה מספר 0
 



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אור דוד לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.11.13
14001 הודעות, 145 מדרגים, 257 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בתשרי תשפ''ב    00:36   26.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  154. נפתלי בנט הינו נציג הערב רב וככזה יכול לקבל את השפעתו רק באמצעות שקרים ונוכלות כפי שהיה בחטא העגל  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
כנציגו של הערב רב, נפתלי בנט לא יתפטר ולא יזוז כל עוד זה תלוי בו והוא מממש את יעודו שזו הפגיעה בעם ישראל .
הדרך להפיל את הערב רב זה רק תפילה וצעקה לבורא עולם שיצילנו מעונשו של הערב רב ומחאה ואי שיתוף פעולה עם אף נציג מממשלתו של הערב רב.


אצל בנט ולפיד הערבים מקבלים 50 מליארד שח , מה שקיבלו החרדים ב-50 שנה


                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Q לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.10.01
35614 הודעות, 156 מדרגים, 304 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בתשרי תשפ''ב    00:41   26.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  158. קלמן גילה שנפתלי בנט מבצע את הגרסה שלו למודל אוברטון?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מחקר - טכנולוגיית ההשמדה: כך שוטפים לכם את המוח ומכשירים רצח ותועבה
האם שמעתם אי פעם על מודל אוברטון? האם אתם חושבים שמדובר במשהו תיאורטי/אוניברסיטאי שאין לו שום קשר לחיי היום-יום שלכם? המאמר הבא יוכיח שאתם טועים וטועים בגדול. מדובר בטכנולוגיה. ובתור נשק להשמדת קהילות אנוש למיניהן, טכנולוגיה זאת יכולה להיות הרבה יותר יעילה מנשק גרעיני.

טכנולוגיית ההשמדה

האנושות המתקדמת, כפי שאומרים לנו, קיבלה באופן טבעי את הומוסקסואלים, את התרבות שלהם, את זכותם לבוא בברית הנישואין, לאמץ ילדים ואת יכולתם לקדם את נטייתם המינית בבתי ספר וגני ילדים. אומרים לנו שזהו התהליך הטבעי.משקרים לנו.
השקר על התהליך הטבעי של הדברים הופרך על ידי סוציולוג אמריקאי בשם ג'וזף אוברטון, אשר תיאר טכנולוגיה של החדרת שינוי בתוך החברה ביחס לעמדות עקרוניות של פעם.

תקראו את המאמר הזה ותבינו איך בדיוק מייסדים בחוק את ההומוסקסואליות ונישואין חד מיניים. ואז תבינו באופן חד משמעי שעבודה דומה בתחום הכשרת פדופיליה וגילוי עריות תושלם באירופה כבר בשנים הקרובות. וגם המתת חסד של ילדים, דרך אגב.

מה עוד אפשר לגרור משם לעולם שלנו, ע"י השימוש בטכנולוגיה המתוארת ע"י אוברטון?
היא עובדת ללא תקלה.

ג'וזף פי. אוברטון (1960-2003), סגן הנשיא הבכיר של מרכז לפוליטיקה ציבורית Mackinac Center - נהרג בהתרסקות מטוס. הוא ניסח את מודל שינוי תדמית הבעיה בחוות דעת של הציבור - שנקרא לאחר מותו "חלון אוברטון".


ג'וזף אוברטון תיאר איך רעיונות בלתי מקובלים לחלוטין בקרב הציבור, הוצאו מפח האשפה של הבוז הציבורי, כובסו ובסופו של דבר הוכנסו לספר החוקים.


לפי "חלון האפשרויות של אוברטון", לכל בעיה או רעיון בקהילה קיים סוג של חלון הזדמנויות. במסגרת החלון הזה אפשר לדון או לא לדון בפומבי ברעיון, לתמוך בו באופן גלוי, לפרסם אותו, לייסד אותו בחקיקה. את החלון מזיזים, בשינוי מבחר האופציות לפעולה, מהשלב "הבלתי מתקבל על הדעת", ז"א זר לגמרי למוסר הציבורי ולכן נשלל במידי, עד השלב של "פוליטיקה אקטואלית", קרי של דיון ציבורי פומבי ,החדרתו לתודעה הציבורית ומיסודו בחוק.


זאת אינה שטיפת מוח, כפי שזה נשמע, אלא טכנולוגיה הרבה יותר מתוחכמת. מה שהופך אותה לכל כך יעילה היא יישומה העקבי והשיטתי והעדר שקיפות של עצם העובדה של השפעה מתוכננת עבור קהילת יעד / הקורבן.
בהמשך, אתאר בהדגמה מפורטת, את התהליך הרב שלבי בו החברה מתחילה קודם לדון במשהו בלתי מתקבל על הדעת, אחר כך להתחיל להתייחס אליו כאל משהו מקובל ובסופו של דבר קבלת החוק החדש המייסד ומגן על המשהו הזה שפעם נחשב לדבר מזעזע.


ניקח לצורך הדגמה רעיון מופרך לגמרי. למשל, קניבליזם, זאת אומרת הרעיון לייסד בחוק את הזכות של האזרחים לאכול אחד את השני. דוגמה מספיק קשה?
אבל ברור לכולם שממש עכשיו, ב- 2014, אין שום אפשרות לפתוח בתעמולה למען קניבליזם – הציבור יתקומם מיד. המצב הזה מצביע על כך שבעיית הלגליזציה של קניבליזם נמצאת בשלב אפס של חלון אפשרויות. שלב זה, לפי תיאוריה של אוברטון, נקרא "בלתי מתקבל על הדעת". ועכשיו בואו נדגים בעזרת המודל איך "הבלתי מתקבל על הדעת" הזה ייושם במציאות לאחר כל שלבי האפשרויות של החלון.


טכנולוגיה
אני חוזר ומדגיש: אוברטון תיאר טכנולוגיה, אשר מאפשרת הלבנה של כל רעיון.
שימו לב! הוא לא הציע איזו גישה מיוחדת, לא ניסח בצורה חדשנית את המחשבותיו – הוא תיאר טכנולוגיה קיימת ועובדת. במילים אחרות הוא תיאר פעולות עקביות שבאמצעותן ניתן תמיד להגיע לתוצאה רצויה. בתור נשק להשמדת קהילות אנוש למיניהן, טכנולוגיה זאת יכולה להיות הרבה יותר יעילה מנשק גרעיני.


כמה שזה אמיץ!
הקניבליזם כרגע נחשב לתועבה ואינו מקובל בשום דרך בחברה מערבית. הדיון בעניין אינו מקובל לא בתקשורת ואף לא במעגל אנשים מכובדים. נכון לעכשיו זו תופעה בלתי מתקבלת על הדעת, אבסורדית ואסורה. לפיכך, השלב הראשון של הזזת חלון אוברטון – להעביר את הנושא של קניבליזם מהאזור הבלתי מתקבל על הדעת לאזור הרדיקלי.
הרי יש לנו חופש הביטוי.


אז למה לא לדבר למשל על הקניבליזם?
למדענים מותר הרי לדבר על כל דבר – אין להם אף נושא אסור, הם חייבים לחקור הכל. אם כך, בואו נארגן כנס אתנולוגי בנושא "מנהגים וטכסים אקזוטיים של שבטי פולינזיה". נדון בו בהיסטוריה של קניבליזם, נכניס את המושג לדיון מדעי ונקבל ציטוטים סמכותיים בעניין באופן מקצועי.


כפי שאתם רואים, אפשר לדבר על אכילת אדם באופן קונקרטי וגם להישאר במסגרת המכובדת של המדע.
החלון של אוברטון התחיל לזוז. המשמעות היא הגדרת הגבולות מחדש, מה שמבטיח מעבר מהגישה השלילית ביותר של החברה כלפי הנושא לשלב חיובי יותר.


בו זמנית עם הדיון המדעי חייבת להופיע איזו קבוצה בשם "חבורת הקניבלים הרדיקאלים". ולא משנה אם היא תוקם רק באינטרנט – את הקניבלים הרדיקאליים ללא ספק יצטטו ויציגו בכל כלי תקשורת הרלוונטיים.
ראשית, זאת תזכורת נוספת לקיום התופעה. שנית, יש צורך בפריקים הראוותניים של התופעה המיוחדת הזאת, על מנת ליצור דמות של דחליל רדיקאלי. אלה יהיו "הקניבלים הרעים" לעומת הדחליל בקצה השני – "פשיסטים הקוראים לשרוף במדורות את כל השונים מהם".


אך נדבר על דחלילים בהמשך. בתור התחלה מספיק לפרסם מאמרים על מה שחושבים על אכילת בשר אדם מדענים בריטיים וכל מיני מעוותים רדיקאליים מסוג אחר.
להלן התוצאה הראשונה של הזזת חלון אוברטון: ה"לא יעלה על הדעת" נכנס לתודעת הציבור, הטאבו נחרב, נהרסה הבנה חד משמעית של הבעיה – נוצרו גוונים של "אפור".

בעצם למה לא?
בשלב הבא החלון זז קדימה ומעביר את קניבליזם מתחום של ה"רדיקאלי" לתחום של ה"אפשרי".
בשלב זה נמשיך לצטט "מדענים". הרי אי אפשר להפנות את הגב לידע - על קניבליזם כמובן. כל מי שיסרב לדון בנושא, יוכרז כצבוע ומתנשא.
בדרך לגינויי ההתחסדות, חייבים להמציא איזה שם אלגנטי לקניבליזם. וזאת על מנת שכל מיני פשיסטים לא יעזו לכנות את ה"חושבים אחרת" במושג הזה המתחיל באות "ק".
שימו לב! יצירת המונח התרבותי הינו הרגע המכריע. על מנת להלבין את הרעיון הבלתי אפשרי חייבים להחליף לו את השם האמיתי.

אין יותר קניבליזם.
עכשיו נקרא לזה, למשל, אנטרופופגיה. אך גם מונח זה יחליפו בקרוב, אחרי שיגדירו גם אותו כמעליב מדי.
המטרה בלהמציא שמות חדשים היא להסיח את דעתנו ממהות התופעה בעזרת ההגדרה המילולית שלה, להפריד בין צורת המילה למשמעות שלו, לתלוש למתנגדים האידיאולוגיים את הלשון. קניבליזם הופך להיות אנטרופופגיה ולאחר מכן לאנטרופופיליה, בדומה לפושע אשר מחליף שמות ותעודות זהות.
במקביל למשחק עם השמות מייצרים את האירוע התקדימי המבסס - היסטורי, מיתולוגי, אקטואלי ואף מדומה, העיקר שיראה לגיטימי. הוא יימצא או יומצא כ"הוכחה" לכך שאנטרופופיליה יכולה להיות דבר לגיטימי.


"האם אתם זוכרים את המיתוס על אימא המסורה, שנתנה לילדיה המתים מצמאה לשתות את הדם שלה?"
"ומה לגבי הסיפורים על אלים של התקופה העתיקה שאכלו אחד את השני כל הזמן – אצל רומאים זה היה דבר המקובל בשגרה!"
"ותיקחו את הנוצרים הקרובים אלינו יותר – אצלם בכלל אין שום בעיה עם אנטרופופיליה! עד עצם היום הזה הם שותים דם ואוכלים בשר של האלוהים שלהם בטכס מוסדר. הרי אתם לא מאשימים את הכנסייה הנוצרית במשהו רע? מי אתם בכלל לעזאזל?"
היעד העיקרי של האורגיה הזאת בשלב זה היא לפחות באופן חלקי להוציא את אכילת אדם מהתחום הפלילי. לפחות פעם אחת, באיזשהו רגע היסטורי.


זה מה שצריך להיות
לאחר שהוצג לראווה מקרה תקדימי לגיטימי, נוצרת הזדמנות להזיז את חלון אוברטון מהתחום של "האפשרי" לתחום "הרציונלי".
זהו שלב שלישי, בו התופעה המלאה נחתכת לרסיסים קטנים.
"החשק לאכילת אדם הינו גנטי, זה בטבע של אדם".
"לפעמים לאכול בן אדם זה הכרחי, ישנם נסיבות שאי אפשר לסרב להם".
"ישנם אנשים החושקים בכך שיאכלו אותם".
"אנטרופופילים מאותגרים"
"פרי אסור תמיד מתוק יותר"
"לבן אדם חופשי יש זכות להחליט מה הוא יאכל"
"אל תסתירו מידע ושכל אחד יחליט לבד באם הוא אנטרופופיל או אנטרופופוב".
"האם באמת יש נזק באנטרופופיליה? זה לא הוכח מדעית."


בתודעת הציבור יוצרים "שדה קרב" מלאכותי בנושא. בקצוות מציבים את הדחלילים של רדיקלים מופרעים בעד ונגד.
המתנגדים האמיתיים – זאת אומרת: אנשים רגילים שלא רוצים להישאר אדישים כלפי בעיית הסרת הגבולות בפני קניבליזם – משויכים באופן אוטומטי לדחלילים ומתייגים אותם כשונאים רדיקאליים.
התפקיד של הדחלילים הללו הוא ליצור דמות של פסיכופתים משוגעים – שונאי אנטרופופגיה אגרסיביים, פשיסטים, הקוראים לשרוף בעודם חיים גם קניבלים, יהודונים, קומוניסטים וכושים. כלי תקשורת מספקים בגאווה את החשיפה לכל אלה - למעט למתנגדים האמתיים של הלגליזציה.


בהצבת כוחות מסוג זה, האנטרופופילים עצמם ממוקמים כביכול באמצע, בין הדחלילים, בטווח של "היגיון" מאיפה שהם, עם כל הפתוס של "שפיות והומניות," מגנים את "פשיסטים מכל סוג שהוא".
"המדענים" ועיתונאים בשלב זה מוכיחים לכולם שהאנושות לאורך כל ההיסטוריה שלה אכלה אחד את השני וזה נורמאלי. עכשיו אפשר להעביר את נושא האנטרופופיליה מהתחום "הרציונלי" לקטגוריה המקובלת. חלון של אוברטון ממשיך לזוז.


במובן הטוב של המילה
לפרסום הנושא של קניבליזם חייבים את התמיכה של תכנים פופולריים ולקשר אותם לדמויות היסטוריות או מיתולוגיות ובמידת האפשר גם עם סלבריטאים של ימינו.
אנטרופופיליה נכנסת בצורה מאסיבית לחדשות ותוכניות בידור. אנשים נאכלים בסרטים בבתי קולנוע, בשירים וסרטוני וידאו.
אחד האמצעים השיווקיים של תהליך הפרסום נקרא "תביטו סביבכם!"
"האם לא ידעתם שהמלחין הידוע ההוא הינו..אה.. אנטרופופיל?"
"ותסריטאי פולני הידוע לכולם – כל החיים שלו היה אנטרופופיל ואף לא נרדף על כך."
" וכמה מהם הכניסו לבתי חולים פסיכיאטריים! כמה מיליונים גורשו והופשטו מאזרחותם! דרך אגב, מה דעתכם לגבי הקליפ החדש של ליידי גאגא "Eat me, baby"?


בשלב זה הנושא המקודם עולה לכותרות, הוא מתחיל להתפשט באופן רנדומאלי בכלי תקשורת, שואו ביזנס ופוליטיקה.
הגישה היעילה הבאה: מהות הבעיה נידונה עד מוות ברמה של מובילי המידע (עיתונאים, מנחי תוכניות טלוויזיה, פעילים חברתיים וכו' ) – ללא השתתפות של המומחים.
ואז ברגע כשכולם כבר ישתעממו והדיון יגיע למבוי סתום, לאור הזרקורים ייצא המומחה הנבחר בקפדנות במטרה זו ומכריז: "רבותיי, בעצם הדברים בכלל לא נכונים. והבעיה היא לא כאן אלא שם. וצריך לעשות כך וכך" – ונותן את הכיוון הספציפי הנדרש לצורך הזזה נוספת של חלון אוברטון.

על מנת להצדיק את תומכי הלגליזציה, מייפים את הפושעים בעזרת איפיונים הומאניים ואנושיים שכלל אינם קשורים למהות הפשע שלהם.
"אלה אנשי הרוח והיצירה. נו אז מה אם הוא אכל את אשתו?"
"הם באמת אוהבים את הקורבנות שלהם. אוכלים, זאת אומרת, אוהבים".
"לאנטרופופילים ישנו IQ מאוד גבוה והם מאוד שמרניים ומוסריים בכל שאר הנושאים".
"אנטרופופילים בעצמם קורבנות. הם אולצו להפוך לכאלה בגלל החיים הקשים".
"הם חונכו כך" וכו'


זיבולי שכל מסוג זה הם פשוט הלחם של תכניות הפאנלים בטלוויזיה.
"אנחנו נספר לכם סיפור אהבה טרגי שלהם! הוא רצה לאכול אותה! והיא רק רצתה להיות נאכלת! מי אנחנו שנשפוט אותם? יכול להיות שזאת האהבה? מי אתם שתעזו לעמוד בדרך לאהבה הגדולה הזאת?!"

אנחנו השלטון
חלון אוברטון מתחיל לעבור לשלבו החמישי כשהעניין מחומם מספיק על מנת להעביר אותו מקטגוריה פופולארית לתחום של הפוליטיקה האקטואלית.
מתחילה עבודה על הכנסת בסיס חוקתי. קבוצות לוביסטיות בממשלה מתאגדות ויוצאות מהצל. מפורסמים משאלי עם סוציולוגיים המוכיחים כביכול אחוז גבוה של תומכים במהלך לגליזציה של קניבליזם. פוליטיקאים מתחילים למשש את הדופקולהוציא הצהרות פומביות בקשר לחקיקה רשמית לביסוס העניין. לתודעה הציבורית נכנסת דוגמה חדשה – "איסור של איסור אכילת אדם".
זו היא מנה המיוחדת של ליברליזם – טולרנטיות כאיסור לטאבו, איסור של תיקון ואזהרות בנוגע להשפעה הרסנית של נטיות מעוותות הללו עבור החברה.


כעת, בשלב האחרון של החלון מ"פופולרי" ל"פוליטיקה אקטואלית" הציבור כבר נשבר. החלק החי בו עדיין ימשיך להתנגד לביסוס החוקתי לדברים הבלתי מתקבלים על הדעת עד לפני זמן יחסית קצר. אך בסה"כ הקהל נשבר. הוא כבר הסכים ונכנע להפסד שלו.
החוקים התקבלו, נהרסו הנורמות של חיי האנושות, בהמשך הנושא יתגלגל בסופו של דבר לבתי ספר וגני ילדים ואז הדור הבא יגדל ללא שום צ'אנס להישרדות. כך קרתה לגליזציה של פדרסטיה (עכשיו הם דורשים לכנות את עצמם הומואים). ועכשיו אירופה ממש מול עינינו מקבלת לתוכה גילוי עריות והמתת חסד של ילדים.

איך לשבור את הטכנולוגיה
המודל שתואר ע"י אוברטון פועל הכי חלק בקהילה טולרנטית. בקהילה שבה אין אידאלים וכתוצאה אין הפרדה ברורה בין הטוב לרע.
אתם רוצים לדבר על כך שאימא שלכם זונה? רוצים לפרסם על כך מאמר בעיתון? לחבר שיר? להוכיח בסופו של דבר שלהיות זונה זה תקין ואף הכרחי? זאת בדיוק הטכנולוגיה אותה תיארנו מעלה. היא מתבססת על ה"הכל מותר".

אין טאבו.
אין שום דבר קדוש.
אין מושגים מקודשים שהדיון בהם אסור והדיון המזוהם בנושא נחסם לאלתר. שום דבר מזה לא קיים.
אז מה יש לנו?
ישנו חופש הביטוי שהפך להיות חופש לאיבוד צלם אנוש. למול עינינו, בזה אחר זה נופלים גדרות ומחסומים שהגנו על החברה בפני הרס עצמי. עכשיו הדרך פרוצה.
אתה חושב שאתה לא יכול לעשות שום דבר לבד?
אתה בהחלט צודק, לבן האדם הבודד אין שום כוח.
אך אתה באופן אישי חייב להישאר בן אדם. ובן אדם תמיד מסוגל למצוא פתרון לכל בעיה. ומה שלא יצליח לעשות האדם הבודד – יצליחו לעשות אנשים המאוחדים סביב רעיון משותף.
הבט סביבך.



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
BEBO לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.9.11
30966 הודעות, 211 מדרגים, 421 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בתשרי תשפ''ב    00:45   26.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  159. מדהים. כל המאמר חשבתי על מודל אוברטון  
בתגובה להודעה מספר 158
 
  


we are fed up with being ruled by goyim


                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עפרנח לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.4.09
15976 הודעות, 134 מדרגים, 261 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בתשרי תשפ''ב    00:53   26.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  160. אנשים לא מבינים איזו מדינה קיבלנו  
בתגובה להודעה מספר 0
 

את מה שבנט עושה עכשיו למתנגדי החיסונים הוא יכול לעשות לכל מי שמערער את יציבות שלטונו.
מתנגדי החיסונים אינם מעניינים את בנט כהוא זה.
הוא פשוט צריך להפיל את המצב הקטסטרופלי על מישהו. לסמן אויב.
אויב שמחייב אותו לפעול. לצמצם את המרחב הציבורי.
בנט יודע שאין לו יכולת לבצע זאת ואם ינסה יתברר שהוא ראש ממשלה של שש אצבעות.
הוא יכול לרקוע ברגליים אבל אצבעות בממשלה ובכנסת אין לו.
אוי למי שיזוהה כמי שיכול להפיל אותו.
התקשורת, בג"צ ועדר השוטים בעקבותיהם לא יסיתו את המבט כשהוא יפעל בנחישות לנטרל את המוקש.
פחד.


איזהו בן העולם הבא? זה הסומך גאולה לתפלה של ערבית!


                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מצפן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.7.17
2237 הודעות, 7 מדרגים, 9 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בתשרי תשפ''ב    01:12   26.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  166. תשר״ת, תש״ת, תר״ת  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שומרוני לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.08
22671 הודעות, 249 מדרגים, 476 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בתשרי תשפ''ב    01:38   26.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  178. לגופו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
החלילן מהמלין


איזה טוב השם !!


                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חייא לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.4.17
3486 הודעות, 96 מדרגים, 185 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בתשרי תשפ''ב    01:43   26.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  180. מעולה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גם זה יעבור לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.4.20
4208 הודעות, 36 מדרגים, 72 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בתשרי תשפ''ב    02:55   26.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  194. כשאתה קורא את המאמר הזה שאין בו מילה שאפשר להכחיש ואתה קורא את התגובות של השמאלנים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
והעיוורים פה אתה מגלה שכל מי שתומך בממשלה הזאת מונע באחד או יותר מהסיבות להלן:
1 - שנאה.
2 - טיפשות.
3 - שנאת העם שלו ואהבת האוייב.
4 - טמינת הראש בחול.
5 - שיסוי איש באחיו.



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פטריוט שמאלני
חבר מתאריך 29.3.21
945 הודעות
יום ראשון כ' בתשרי תשפ''ב    03:02   26.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  195. כמה אני שמח שימנים ליצנים כמוהו לא מנהלים את המדינה, ולאף אחד לא באמת אכפת מה דעתו.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עבד לעם קדוש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.9.19
36484 הודעות, 161 מדרגים, 305 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בתשרי תשפ''ב    03:39   26.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  200. השמאל תומך בבנט, זה מה שמוכיח שהמאמר נכון!  
בתגובה להודעה מספר 195
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
eli19 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.10.13
15160 הודעות, 80 מדרגים, 138 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בתשרי תשפ''ב    03:16   26.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  197. מה חבל שהוא היה בין אלה שהכשירו, בשוגג, את ההונאה של הנוכלים.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איפכא
חבר מתאריך 18.5.16
7199 הודעות
יום ראשון כ' בתשרי תשפ''ב    03:26   26.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  199. לא נראה לי  
בתגובה להודעה מספר 197
 
  
שזה היה בשוגג.הוא לא כזה טמבל.



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איפכא
חבר מתאריך 18.5.16
7199 הודעות
יום ראשון כ' בתשרי תשפ''ב    03:25   26.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  198. ליבסקינד צבוע מתחסד  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אין לו טיפת בושה.



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
uz7 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.12.09
67084 הודעות, 219 מדרגים, 429 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בתשרי תשפ''ב    04:53   26.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  201. השופרון הפסיק לתקוע והתחיל לחשוב, ממכשרי השרץ, הנוכל מרעננה, שטען שעם 6 מנדטים זה לא דמוקרטי להיות רה''מ.  
בתגובה להודעה מספר 0
 


כג בסיוון ה'תשע"ב (12.6.2012) היום העצוב ביותר שידע רוטר.נט.עזיבתו בטרם עת של הרב ישעיהו רוטר זצ"ל


                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אנטיפשיסטן
חבר מתאריך 28.4.20
2737 הודעות
יום ראשון כ' בתשרי תשפ''ב    05:47   26.09.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  204. זה שיש כתבות כאלה אומר שזה נהדר  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
זה אומר שראש הממשלה בנט עושה את עבודתו נאמנה, הייתי מופתע אם ליבסקינד היה כותב אחרת, הוא בקלות של פיה מתעלם מהעןבדה שהמושחת נתניהו הוא זה שרצה את רעם בקואליציה, ועכשיו כשעשו לו תרגיל, הוא עושה מה שהוא יודע לעדות, למעשה הדבר היחיד דהוא יודע לעדות וזה לפלג ולהסית. בשביל בוחריו לא צריך הרבה, חלקם הוא אספסוף פרימיטיבי, נתקלתי בהם בעודי מבצע את חלקי בתנועת בדגלים השחורים, יריקות קללות ועוד כל מיני, זה הגיע תמיד מערבים יהודים, דווקא אלה שנראים נכי כמו ציבור הבוחרים של מנסור עבאס, הצסכנים הללו עברו שטיפה אידיאולוגית בבית , חיים את ההיעלבויות של סבא על אנשי מפ"אי, חיים את ההזויות בדבר ילדים חטופים(הזיות מטורפות שזוכות בפורום כאן ללגיטימיות כמובן), וזו הבחירה שנם בחרו בביבי, שהוא מושחת, ובעתמו משתין עליהם בקשת. לדעתי ביבי אינו ימין יותר מבנט,פשוט יש לו מכונת תעמולה טובה יותר, כרגע הממשלה הזו צנסה לעשות דברים, אבל זו לא הממשלה שאנחנו צריכים, מה שאנחנו צריכים זו ממשלה שתסיים את הכיבוש אחת ולתמיד, ותטפל במונופול של הזרם האורתודןכסי על הדת היהודית בארץ, ברגע שהדהרים הללו יתסצעו אכן ניתן יהיה לןמר שהתקדמנו קדיצה למלחמה בחושך



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

__________________________________________________________________________
למנהלים:  שחרר | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול | עריכת אשכול
   
   


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות