גירסת הדפסה        
   
קבוצות דיון סקופים נושא #718342 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 718342        
החדשות החמות לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.3.16
21469 הודעות, 114 מדרגים, 209 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ח' בחשון תשפ''ב    18:10   14.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

ד''ר אלרעי פרייס לוועדה לזכויות הילד: לא רצים לחסן אף אחד. לאחר אישור הFDA לחסן גילי 5-11  

 
  
*דוברות הכנסת* (הוועדה לזכויות הילד)

*ד"ר אלרעי פרייס לוועדה לזכויות הילד: לא רצים לחסן אף אחד. לאחר אישור הFDA לחסן גילי 5-11, ועדות המשרד ידונו בנתונים, ובגלל שהדיון כה משמעותי וחשוב, ייתכן ויהיה פתוח לציבור*

הוועדה לזכויות הילד, בראשות *ח"כ מיכל שיר סגמן*, קיימה היום (חמישי) דיון בנושא חיסון ילדים צעירים נגד נגיף הקורונה.

יו"ר הוועדה, ח"כ מיכל שיר סגמן, פתחה את הדיון ואמרה: הדין הזה מתקיים בעיקר בשל פניות שקיבלנו מהורים, ששמעו באמצעי התקשורת על הורדת גיל החיסונים לחמש, וגם על בדיקה עתידית לגבי חיסון פעוטות ותינוקות. ההורים היום ניזונים מחלקיקי מידע שונים באמצעי התקשורת והרשתות החברתיות, ואנו מבקשים לערוך פה דיון ציבורי פתוח, אולי הראשון בנושא, בכדי לקבל אינפורמציה ולעזור להורים לגבש עמדה ברורה. נכון, הדיון מתקיים לפני שניתן אישור הFDA לחיסון, אבל אנו יודעים שלאחר מתן האישור הגלגלים מתחילים לרוץ די מהר, גם אם זה מצורך רפואי מוצדק. כאשר הורים מודאגים, ראוי שהכנסת תדון בנושא, ובוודאי ועדה זו, תוך הקפדה על מידע ושיח נכון. הוועדה לא תנקוט עמדה, אלא רק תייצר דיון מאוזן.

*פרופ' צחי גרוסמן*, יו"ר איגוד לרפואת ילדים וחבר צוות הטיפול במגפות של משרד הבריאות: בכל העולם המערבי, לא רק אצלנו, יש שאלות לגבי בטיחות החיסון וחשש מתופעות לוואי שלו, למול התחלואה מקורונה שהיא קלה יותר בילדים מאשר במבוגרים. עם זאת – אומר את בבירור – קורונה אינה מחלה קלה אצל ילדים. יש כיום עשרות ילדים מאושפזים עם תסמונות של פוסט קורונה, וגם אם האחוז הסטטיסטי נמוך, יש להגן על כל משפחה, שחלילה לא תיאלץ לעמוד ליד מיטת ילד חולה.

תופעות הלוואי של החיסון שהתגלו אצל ילדים לא שונות מאלו של מבוגרים, ונושא דלקת שריר הלב היא בשכיחות של אחד ל15-18 אלף מקרים, ואילו החלופה של השפעות ארוכות הטווח של המחלה יכולה להיות קשה הרבה יותר. ככל שהזמן עובר, אנו רואים שתופעות לוואי שלא מתרחשות עד שישה שבועות לאחר מתן החיסון אינן קיימות. כל אחד יכול לשייך סכרת שקיבל בגיל 40 לזריקת טטנוס שקיבל בגיל שנה, אבל אין לזה בסיס מדעי - רק הרשתות החברתיות סובלות כל שטות.

*פרופ' רבקה כרמי*, מועצת החירום הציבורית למשבר הקורונה: לראות ילד חולה קשה בטיפול נמרץ זה אחד הדברים הקשים שמשאירים את רישומם שנים רבות, על ההורים ועל הצוות הרפואי. חיסוני ילדים זה אחד ההישגים הגדולים ביותר שקרו ברפואה, ואשרינו שאנחנו יכלים לחסן ילדים ולמנוע מחלות ותמותה בקרבם. אך ילד איננו מבוגר קטן, ולא כל תרופה שטובה למבוגר, טובה לילד, בוודאי לא המינון. אי אפשר להסיק מסקנות ברורות לגבי ילדים מבדיקות על מבוגרים. אף שיש גם מקרים קשים בילדים, לרוב זו מחלה קלה או א-סימפטומטית. הסיכון לילד בריא להידבק ולהיות חולה במחלה קשה הוא 0.003%. יש את תסמונת הדלקת הרב-מערכתית (PIMS), שיש עליה מעט נתונים בארץ, אבל בעולם השכיחות היא אחד ל3,000-5,000, ומערכת הבריאות המצוינת שלנו יודעת לטפלה בה. ויש גם את ה-Long COVID, שאין מספיק נתונים לגביו. עד כה התיעוד בישראל של תופעות הלוואי היה לא אופטימלי, בלשון המעטה, ולכן ככל שיתחילו במסע חיסונים, חייבים לשפר את המעקב והדיווח, באופן שיהיה ניתן להרים דגל בזמן אמת.

החיסון של חברת פייזר יקבל אישור חירום לגילי 5-11 מהFDA בעוד זמן קצר. אישור החירום לגילי 12-15 ניתן לאחר בדיקה של 3000 ילדים, מחציתם עם פלסבו. גם 2000 ילידם שחוסנו אינם מהווים אינדיקציה מספיקה לתופעות לוואי ובטיחות החיסון. גם בגילי 5-11 יש להניח שהאישור יינתן על סמך גודל קבוצה שאינו מספיק להסקת מסקנות אחראית. משום כך, החיסון צריך להיות מאושר, קיים על המדף, אבל רק לילדים בסיכון, ועל בסיס החלטת רופא המשפחה אל מול ההורים. רופא המשפחה מכיר את הילד, המשפחה והנסיבות הכי טוב, והוא זה שיוכל להנחות ולייעץ להורים תוך שהוא מסביר את שיקול דעתו ומפיג כך חרדות.

*ד"ר איילת רמון*, מנהלת היחידה לרפואה דחופה בבית החולים איכילוב: ההחלטה צריכה להיות של ההורה, בלב שלם, על בסיס אינפורמציה מדויקת ואירועי אמת. ראיתי את המקרים הראשונים של דלקת שריר הלב, ובהתחלה חשבו שאנחנו סתם צועקים 'זאב זאב'. ילד בן 16, בריא וללא מחלות רקע, מחוסן, פיתח הפרעת קצב קטלנית בלב, ואני לא מספיק שלמה שמשרד הבריאות חוקר את הקשר בין הדברים. אי אפשר לקבל החלטה גורפת על הילדים, יש הבדלים בגיל, במשקל ובהרבה דברים. אסור לכפות חיסון, וצריך שההורים יקבלו את ההחלטה ללא לחץ, והתו הירוק כן יצר לחץ מסוים. 'מסיבות ההדבקה' הן תוצאה של לחץ חברתי. לעומת זאת, שבוע שעבר היה פה נער בן 15, במשקל 150 קילו, שלא התחסן, וזו תוצאה רק של חששות ההורים. חייב להיות מעקב אחרי דיווח של כל תופעת לוואי, והצגת שיקולים והנתונים להורים לקבלת החלטה.

*ד"ר גיל צ'פניק*, עמותת 'מדעת': אני רוצה לדבר כרופא משפחה בקהילה שפוגש הרבה מאוד הורים, וחלקם כן מודאגים מהחיסונים, אבל רובם מודאגים הרבה יותר מתופעת הלוואי של המחלה. הדיסאינפורמציה שאנשים זורעים בציבור, חלקם רופאים, זו אחת הבעיות העיקריות שלנו כרופאי משפחה. למשל שצריך לחכות הרבה זמן למידע, אבל אותם אנשים לא חיכו זמן לפני שאמרו שקורונה אינה מסוכנת לילדים – דבר שפשוט אינו נכון. כשאומרים כאן שהורים מדביקים את הילדים שלהם בגלל התו הירוק זה לא נכון. זה בגלל שהם חושבים שמדובר במחלה שלא יכולה לפגוע בילדים שלהם, ועם הבעיה הזו אנו מתמודדים. קורונה היא לא מחלה שאפשר לזלזל בה, צריך לראות אותה כמו ה'פוליו' שהתפרצה בקיץ 2013 וערכנו מבצע חיסונים. הקורונה פוגעת ומשאירה עקבות ברקמות בכל הגוף, וסבירות גבוהה שההשלכות של כך יבואו לידי ביטוי בתוך כמה שנים. חייבים לקחת בחשבון תחלואה עתידית שכזו כשמדברים על השלכות התחסנות או לא.

*ח"כ עופר כסיף*: זה לא אופייני לפוליטיקאי, אבל אני מודה שקשה לי לגבש עמדה בסוגיה, ואני שומע דעות שונות ממומחים מהשורה הראשונה. אני כן יודע שככל שהשקיפות יותר נמוכה, ככה פורחות תיאוריות הקונספירציה, ולכן שקיפות היא אינטרס ציבורי קולקטיבי ממעלה ראשונה, גם ברמה עקרונית הדמוקרטית וגם ברמת שכנוע אנשים להתחסן ושלא ירגישו שיש הסתרה. אני קורא לשר הבריאות ולממשלה לחשוף את הפרוטוקולים של קבינט הקורונה ואת ההסכמים עם חברת פייזר במלואם. אני גם קורא לממשלה, עוד במהלך דיוני התקציב ובטרם אישורו, לתקצב, למנות ולהכשיר מקדמי בריאות בבתי הספר, שיבנו תכנית חינוכית יחד עם הנהלת בית הספר וההורים, כפי שממליץ איגוד רופאי בריאות הציבור.

*ד"ר שרון אלרעי פרייס*, ראשת שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות: משרד הבריאות לא רץ לחסן ילדים, ולא נתנו שום הנחיה בנושא. אנו מחכים לאישור הFDA, ולאחריו יתקיימו דיונים בוועדת החיסונים ובצוות הטיפול במגיפות, על סמך הנתונים, ומהם תצא המלצה. כל תוכן הדיונים יוצא בשקיפות לציבור עם דברים בשם אומרם.

כל ילד שמגיע למיון מדווח והכל נחקר. כל תופעות הלוואי שמדווחות למשרד הבריאות מתוחקרות בצורה רצינית. כשזה גורם לאשפוז או לפטירה, יש גם ועדת מומחים חיצוניים שבודקת אם זה קשור או לא. כל הנתונים מוצגים בשקיפות לציבור באתר משרד הבריאות ואחת לתקופה מעדכנים את המידע על כל תופעות הלוואי.

ילדים הם חלק מהמגפה הזו, כמו מבוגרים, וכשהם לא מחוסנים, הם מהווים חלק משמעותי יותר. בתקופה האחרונה מעל 50% מהתחלואה היא של ילדים, שעלולים להדביק אחד את השני, את ההורים או הסבא והסבתא. *מתחילת המגפה חלו מעל חצי מיליון ילדים בגילי 0-18. 201 הגיעו גם עד מצב קשה וקריטי, ועוד 11 נפטרו* (לפילוח בין הגילים ראו שקף 3 במצגת, דרך הקישור בסוף ההודעה).

אין ספק שסטטיסטית הם נפגעים פחות קשה מהמבוגרים. אך בטווח הביניים של ההשפעות יש את הPIMS, ושם השיעור בארץ הוא כבר אחד ל-7000 ילדים, שזה יותר משמעותי, ובארה"ב השיעור הוא אחד ל3200. מבחינת Long COVID יש סקר טלפני שעשינו עם 94% היענות מתוך 14 אלף הורים, שם הם דיווחו על תופעות לוואי ממושכות אצל כ-2% מהילדים בגילי 3-12, ו-4.6% בגילי 12-18. אם תכפילו את זה באותם חצי מיליון ילדים חולים, זה מגיע לאלפי ילדים עלולים להיות עם בעיות בביצוע מאמץ, בעיות ריכוז ועוד. זה בחלט דבר משמעותי, ואגב, יש ילדים שעברו את הקורונה כמחלה קלה וללא סימפטומים, אבל פיתחו סימפטומים לאחר מכן.

הדבר שהכי מפחיד אותי הוא שעדיין לא ידועות לנו ההשלכות ארוכות הטווח של הקורונה. אצל מבוגרים ראינו גם שינויים מוחיים בעקבות המחלה, אף אצל כאלה שלא אושפזו ובמצב קשה, ולכן זה סיכון שלא הייתי רוצה לקחת לגבי ילדיי וילדיי ישראל. ההחלטה אם לחסן היא תמיד של ההורה, ואם לסכם במה שהתחלתי, *אנחנו לא רצים לחסן אף אחד. נראה מה ייאמר הFDA, הוועדות שלנו יבחנו את ההחלטה והנתונים, ואני מזמינה כל מי שרוצה להצטרף לדיון, ובגלל שהוא כה משמעותי וחשוב, ייתכן שאף יהיה פתוח לציבור*.

יו"ר הוועדה, ח"כ שיר סגמן: ביקשתי לכנס את הדיון בגלל שטרם אושר החיסון ע"י הFDA, ולפני שהרכבת יוצאת מהתחנה, כדי להביא את הנתונים לציבור. הדברים לא מוצגים לציבור בצורה מספיק בהירה ע"י המשרד, ומנגד יש הרבה שיח על זה בתקשורת וגם הרבה מאוד לחץ בגלל התו הירוק. גם לאחר הדיון הזה, אומר בכנות, אינני יודעת מספיק כדי לקבל החלטה.

ד"ר אלרעי פרייס: את יוצאת מהדיון מבולבלת, בצדק, כי הוא מוקדם מדי. טרם ההחלטה בFDA אין לנו את הנתונים לדון בהם, ולא התקיימו הדיונים המקצועיים אצלנו. בכוונה לא הבאתי פה נתונים על חיסוני הילדים בגילים אלה, כי חוסנו רק כמה מאות ילדים בסיכון, ועל סמך זה לא ניתן לקבוע מסקנות. משרד הבריאות לא מדבר בתקשורת בנושא כי טרם גיבשנו עמדתנו, כאמור. היינו רוצים להשלים את התהליך עם הנתונים ואז לדבר.

כן חשוב לי להבהיר לגבי הלחץ והתו הירוק, שהחיסון לבני 12-15 אושר ע"י הFDA ורק אח"כ ע"י מדינת ישראל עוד בתקופה שלא היה גל תחלואה ולא היה תו ירוק. כלומר אף הורה לא חיסן את ילדו בגלל התו הירוק, ולא רצו להתחסן, ואז כאשר התפרצה התחלואה היא עלתה בדיוק בגילים אלה. הנגיף עובד מהר יותר מאתנו, ולוקח מספר שבועות מהחיסון עד למוגנות, אם נחכה להתפרצות הבאה כדי לחסן. *התו הירוק הוא אמצעי להפחתת תחלואה, ואם היה נועד להכריח חיסונים הוא היה פועל ללא הפסקה גם בין הגלים. הוא אפילו הופעל מחדש מאוחר ביחס למועד המלצתנו, ואולי עלה בכך בחיי אדם*.

יש לתת כלים להורים, לילדים, ולרופאי הילדים ומשפחה וזה יעשה גם במקרה הזה. להציג זאת כרכבת דוהרת לאחר אישור הFDA, זה פשוט לא מה שקרה ב12-15.לא הייתי רוצה שהורים יחסנו את ילדיהם מתוך חשש וללא הבנה שזה טוב עבורם.

יו"ר הוועדה, *ח"כ מיכל שיר סגמן*, סיכמה: על פי הדיון היום, עדיין אין להורים מספיק כלים לקבל לתשובה ברורה, וכבבר נאמר פה שחוסר המידע הוא הבסיס לדיסאינפורמציה, ומשם גם נוכל להגיע למקום מסוכן בו לא סומכים על מערכות המדינה. אני מבקשת ממשרד הבריאות לדווח לוועדה, לאחר אישור הFDA, באיזה פלטפורמות הוא ינגיש וישקף את נתוני החיסון לציבור. נבחן את הדברים וככל שנידרש נקיים גם דיון המשך.

לינק לתמונות מותרות בשימוש מהדיון (קרדיט: דוברות הכנסת – דני שם טוב):
https://photos.app.goo.gl/qziRQ4C5dW258WeU7

לעיון במצגת של ד"ר אלרעי פרייס: https://fs.knesset.gov.il/24/Committees/24_cs_bg_608608.pptx

לפרטים נוספים:
רון רומן, דובר הוועדה



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה         (ניהול: למבזק)        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  טוב מאוד Locutus 14.10.21 18:16 1
  יפה ששיתפו את נציגת מועצת החירום הציבורי mitronen 14.10.21 18:20 2
  רבקה כרמי לא מוברגת.. טענה ש ''המגיפה תחלוף לאחר הבחירות''. Kayser Soze 14.10.21 18:24 3
  מוזר Yud 14.10.21 19:53 4
  יפה. נראה אם תעמוד בכך בפועל. אין לי ספק שלו היינו במצב של גל מתפתח הם היו רצים ועוד איך.. galt 14.10.21 19:56 5
     התחילו לחסן ילדים 12 עד 15 הכל_דבש 15.10.21 09:02 16
  בולשיט. חיסנתי את הבת 13 אך ורק בגלל תו ירוק El-Duderino 15.10.21 04:06 6
     סיכוי הרבה הרבה הרבה יותר גבוה שכאלה דברים יקרו בעתיד בעקבות המחלה דור3 15.10.21 04:53 7
         המחלה לא פוגעת בילדים SpreadTheLove 15.10.21 05:15 8
             המחלה כן פוגעת בילדים י_א 15.10.21 05:37 9
             התחרפנתם?! דור3 15.10.21 07:02 12
                 צריך לראות הרבה טלויזיה בשביל להאמין במגיפה SpreadTheLove 17.10.21 14:04 135
         אתה אומר את זה על סמך? באת מהעתיד? יש לך מחקרים על השפעות ארוכות טווח של החיסון? של המחלה? El-Duderino 15.10.21 05:40 10
             תשאל רופאי נשים אם החיסון גורם לדימום או הפלה. האחות 15.10.21 06:55 11
                 עם כל הכבוד, אף אחד עוד לא מצא כלום El-Duderino 15.10.21 07:07 14
  סוף כל סוף קיבלתם שכל. אסור לכפות את החיסונים המסוכנים gandalf 15.10.21 07:03 13
  מה שמפחיד אותי זו הטענה השקרית שהתו הירוק לא בא להכריח חיסון ילדים כאשר רבים מההורים שאני LO-DAALI 15.10.21 07:35 15
  ד״ר איילת רמון מבי״ח איכילוב שטיפלה בנער מחוסן עם דום לב. ״לא בטוחה שמשרד הבריאות יחקור את זה'' odin2 15.10.21 12:27 17
     אם היא ד''ר באיכילוב הייתי ממליץ לה לפנות למשרד הבריאות במקום לצייץ את הפוזיציה Braveheart 15.10.21 12:29 18
         ערד ניר מסוכן לציבור יותר מהחיסון... Mr_Black 15.10.21 12:32 21
             ומהבימה שהוא משדר את המסרים צופה 15.10.21 13:09 70
                 הידעת שפרופ' גבי ברבש הוא יו''ר חברת ביונטק? הידעת שביונטק זה פייזר? מישהו טרח לספר לנו???? אודימן 15.10.21 13:51 96
                     בדוק את עובדותיך... רייסטלין 15.10.21 13:58 98
                         איפה טעיתי? אלה העובדות אודימן 15.10.21 14:01 100
             היית צריך לכתוב יותר מהקורונה Seagulls 15.10.21 13:13 74
                 איך אפשר להיות תומך קורונה וחיסונים? SpreadTheLove 15.10.21 13:41 93
                     אפשרי לגמרי. Seagulls 15.10.21 14:45 101
         כי היא יודעת שזה מושתק, והיא מבינה שחשוב מאד לצאת לתקשורת עם זה איש חברון 15.10.21 12:34 28
             אה היא יודעת....הבנתי . זו עוד הנחה שמניחים. אבל היא ניסתה? שאלה מעניינת Braveheart 15.10.21 12:43 44
                 כשרואים את הדיסאינפורמציה מצד הפקידונים בשנה וחצי האחרונות, אפשר מראש לחשוד בהם אלא אם יוכח ההיפך. הפוך גוטה 15.10.21 12:57 62
             הפרעות בקצב לב אצל נערים/ילדים אינן ממצא נדיר במיוחד, ללא קשר לחיסון.יש תמיד להשוות את גושן 15.10.21 12:47 49
                 הנער עבר החייה. זה מאוד נדיר בגיל הזה. odin2 15.10.21 12:52 53
                     נכון, אבל עדיין. נערים עברו החייאות גם קודם לחיסונים. צריך להוכיח עליה לא מקרית גושן 15.10.21 12:54 59
                         ואם יראו, זה ישכנע אותך? El-Duderino 15.10.21 13:20 81
         כי כנראה שברור להם שלא יקשיבו הבוטח אליך 15.10.21 12:35 32
             אתה גם מניח הנחה , זה לא עובד ככה . Braveheart 15.10.21 12:43 43
                 מספיק לקרוא ולראות את ההתנהלות הבוטח אליך 15.10.21 12:44 47
         אתה לא מדבר מפוזיציה? הסיבה היחידה שאתה בעד חיסונים השביעי 15.10.21 13:09 69
         מניח שהיא הגיעה למסקנה הזו אחרי היכרות יותר טובה משלך עם משרד הבריאות. ידידיה 15.10.21 13:12 71
         אולי דיברה בפוריים המתאימים רק משום מה מעדיפים לא לעשות מזה רעש. פלומה 15.10.21 13:28 86
         אתה לא מבין מה שהיא אומרת? מגן ציון 15.10.21 13:36 92
     בסדר אבל מקרה אחד ל... Mr_Black 15.10.21 12:31 19
         ברור. כל מה שקשור לחיסון - אין קשר. ולגבי ה קורונה - הכל קשור... איש חברון 15.10.21 12:32 24
             הנל לא חלה בקורונה Mr_Black 15.10.21 12:35 33
                 טענתי היתה שביחס למפגעי הקורונה - מייחסים כל דבר לקורונה, גם אם הקשר נסיבתי לחלוטין איש חברון 15.10.21 12:40 41
         זה לדעתי המוות הכי מפחיד שיש, אם כי הכי עדין שיש human 2021 15.10.21 14:54 102
     איך באמת אפשר להוכיח קשר סיבתי בין החיסון להפרעת קצב לב חמורה? dilbert 15.10.21 12:31 20
         כמו שמוכיחים קשר סיבתי לכל דבר אחר...בדר''כ מחקרים רטרוספקטיביים winter1 15.10.21 12:33 25
             אם היתה מציגה מחקר שמראה שכיחות משמעותית של בעיות לב אחרי חיסון, אולי יש טעם להקשיב. dilbert 15.10.21 12:35 34
         תגובה 2 אני הסברתי יפה לדעתי. Mr_Black 15.10.21 12:33 26
         אקס ד״ר אלון_2407 15.10.21 12:34 30
         כל אחד שקצת מעביר ביקורת על משרד ה''בריאות'' הוא אנטי-ואקסר חלאה, נכון? odin2 15.10.21 12:35 36
             החוק קובע בדיוק מתי צריך להעביר מידע על חולים למשרד הבריאות. dilbert 15.10.21 12:39 40
                 איזה חוק? odin2 15.10.21 12:44 46
                     פקודת בריאות העם. dilbert 15.10.21 12:59 63
                         את זורה חול בעיניים בשוגג, או במזיד... השביעי 15.10.21 13:30 87
             באופן ההתבטאות של- כן. שלומצי 15.10.21 12:44 45
                 שטפו לכם טוב טוב את המוח. odin2 15.10.21 12:54 58
                 לא יעזור לכם. מותר להביע דעה. סטאלין מת וזה סופי השביעי 15.10.21 13:18 78
         פיהוק pedro 15.10.21 12:37 38
             מכתב odin2 15.10.21 12:54 57
         הלוואי שיהיו עוד כמו דר אבני השביעי 15.10.21 13:15 76
     שתגיד שלום לתואר ד''ר MBM 15.10.21 12:32 22
     טוב מגן ציון 15.10.21 12:32 23
         בגלל שהח' קרובה לי' אני מניח שאמרת לדעתי Mr_Black 15.10.21 12:33 27
         לא מאמין לשום מילה שכתבת. ככה פשוט.. ה antivax משקרים ללא הפסקה.בדוק. לי יש עשרות חברים שחוסנו והכי גרוע Kayser Soze 15.10.21 12:38 39
         אין סיכוי תודה רבה 15.10.21 12:44 48
         I'll take ''Things that never happened'' for $200 R_T 15.10.21 12:50 52
         גם אני מכיר נתונים דומים מסביבתי הקרובה. קול_קורא 15.10.21 12:55 60
     וואוו דרמטי. לגלות לכם סוד? הרופאה שלי במרפאת מכבי מתנגדת לחיסון… itai 15.10.21 12:34 29
         אגלה לך סוד: ההבנה של הרופאה שלך בחיסון, היא בערך כמו של מוכר נעליים יוסף כץ 15.10.21 12:48 50
             אגלה לך סוד, ההבנה שלך במה שמבינה הרופאה השביעי 15.10.21 13:12 73
         אני מכיר מנהלת סניף מכבי שמתנגדת לחיסון. odin2 15.10.21 13:01 64
             מנהלת סניף היא בדר''כ גורם אדמיניסטרטיבי לא רפואי. itai 15.10.21 13:04 65
                 נכון, אבל משפיעה על ההתנהלות, דרישות התחסנות מהצוות, וכו. odin2 15.10.21 13:08 67
             יש אחת כזו שאושפזה וזעקה שאין לה אויר. אתה מדבר עליה? או ששלך פשוט מחכה לפגישת אקמו? Kayser Soze 15.10.21 13:56 97
     אז עכשיו אנחנו פותחים פוסטים על זה שאנחנו לא יודעים אם יבדקו בהמשך קשר, מדהים jp3raptor 15.10.21 12:34 31
         כן itai 15.10.21 12:35 35
     הייתכן?😳 Django 15.10.21 12:36 37
         כן,בוא תספר לנו שמשרד הבריאות מסתיר אבל אתה, קולומבו הבלש, גילית את המזימה. Antivax, הפסדתם כאן Kayser Soze 15.10.21 12:41 42
             לא ידידי אתה שחרר אותנו Django 15.10.21 12:52 54
         לא מבין אתה מתכחש לכך שרוב המתים מקורונה כיום הם הלא מחוסנים tesla man 15.10.21 12:56 61
             אני לא מכחיש קורונה ולא מונע מאנשים להתחסן! Django 15.10.21 13:04 66
     למה א הובבאהססרטון המלא? שלומצי 15.10.21 12:50 51
         מה חסר בסרטון tesla man 15.10.21 12:54 56
     לי יש שכנה בת 50 בלי מחלות רקע שקיבלה בשבת חול המועד סוכות דום לב tesla man 15.10.21 12:52 55
         לי היה התקף לב אחרי חיסון2. לא צריך ללכת לשכנים ומכרים. El-Duderino 15.10.21 13:35 91
             תרגיש טוב המתנחל 15.10.21 13:59 99
     להלן הדברים המלאים: פויקה 15.10.21 13:09 68
     המלך הוא עירום! Isaac 15.10.21 13:12 72
     היא לא מתנגד ואף טוענת דברים הגיוניים על בסיס ממצאים שהיא הייתה עדה להם; פויקה 15.10.21 13:14 75
         הוציא מהקשרם? נו באמת… הדברים נאמרו בדיוק בהקשר של חיסון ילדים לאור המידע הקיים. היא אמרה LO-DAALI 15.10.21 13:19 79
             בכנות, קראת את כל הדברים שהיא אמרה (הבאתי כאן אותם)? היא גם הזכירה בחור לא מחוסן באותה הנשימה כדוגמה פויקה 15.10.21 13:26 85
                 בוודאי שהייתי מנסח כמוהו, זה בדיוק מה שהיא כיוונה אליו - הדיון הוא על חיסוני ילדים, היא LO-DAALI 15.10.21 13:50 95
     קראתי את זה בפרוטוקול וזה מאד הטריד אותי. לחסן ילדים בני 5 על סמך ניסוי שנערך על 1500 ילד LO-DAALI 15.10.21 13:17 77
         +1 השביעי 15.10.21 13:19 80
     שיעור בלשון וקשב: היא אומרת ''אני לא מספיק שלמה שמשרד הבריאות יחקור את הקשר בין...'' פויקה 15.10.21 13:21 82
         אותו דבר השביעי 15.10.21 13:24 83
             כותב שוב, היא מעלה חשש סביר, הגיוני והולם. היא בדיוק האדם הנכון לעשות זאת. אבל - פויקה 15.10.21 13:32 88
                 למה הוא שגה? השביעי 15.10.21 13:34 90
     1. במקור כתוב שסבל מהפרעות קצב. מדוע שינית לדום לב? 2. מה הסקופ, שטיפלה בנער? או שלא בטוחה לגבי מ.הבריאות? SlevinKelevra 15.10.21 13:24 84
     בגדול ובאופן כללי, יש רופאים רבים שיש להם הרבה מה להגיד - ושותקים Seagulls 15.10.21 13:33 89
     כל שנה לפני הקורונה מתו בישראל כ 10,000 בני אדם מדום לב, מתוכם כ 800 מדום לב פתאומי מיידי ללא סימנים מוקדמים החלילן 15.10.21 13:50 94
         מידע מעניין, תודה human 2021 15.10.21 15:01 103
     ולמי שתוהה לעצמו כיצד משרד הבריאות מתנהל במקרים כאלו - להלן מה שהם עשו לד''ר יואב יחזקאלי לפני כשבועיים רשימו 15.10.21 15:41 104
  ד״ר איילת רמון:ילד בן 16 עם הפרעת קצב קטלנית, הילד מחוסן,ואני לא בטוחה שמשרד הבריאות יחקור פיצוחון 15.10.21 16:51 105
     פורסם itai 15.10.21 16:52 106
         היכן? לא ראיתי פיצוחון 15.10.21 16:54 108
             פורסם וכנראה נמחק darwin 15.10.21 16:56 109
                 טיפוסי לרמאים מהסוג הזה שמרמים לגבי מינוחים הקשורים לשלב התפתחות האדם. אדם בן 16 הוא נער ולא ילד. מדעית וחוקית rocsteady 15.10.21 17:07 115
             לא ראית? שנייה אחת בגוגל ומצאתי: פויקה 15.10.21 17:28 122
                 אתה משקר במצח נחושה ועוד מביא קישור אחר פיצוחון 15.10.21 17:33 124
                     קפצת כנשוך נחש וצרחת ''שקר'', אבל מה קרה: האשכול שלך מוזג לקישור שהצגתי לך, האם אתה יודע למה? פויקה 15.10.21 18:09 133
     אם תדווחי למשרד הבריאות הוא יחקור. אם לא אז לא פלאי 15.10.21 16:53 107
     התבטאות כזאת בלי שום ראיות שיבססו את החשד שלה ממש לא מוסיפות לה כבוד ויוקרה מקצועית. dilbert 15.10.21 16:57 110
         מגיב 5 התגובה שלך ממש בת יענה DOMINO D 15.10.21 17:03 112
             גם כאן מצנזרים ומוחקים קפסולה 15.10.21 17:14 116
                 קפסולה אנשים לא מסתכלים למציאות בעיניים '' לב מלך ביד ה '' DOMINO D 15.10.21 17:19 119
                     ביב נענש משמיים בגלל שהביא חיסונים? ואני חושבת שהוא נענש בגלל שלא פעל למען תחבורה ציבורית בשבת. dilbert 15.10.21 17:36 125
                         תחבורה בשבת ? כשהחלה התחבורה בשבת בתל אביב זה הושבת על ידי טילים מחמאס והקורונה DOMINO D 15.10.21 17:40 128
                             ידידי היקר, קווי האוטובוס שפועלים בתל אביב בשם ''נעים בסוף שבוע'' קיימים ופועלים כיום. dilbert 15.10.21 17:46 132
             התגובה שלך היתה יותר אמינה אם היית כותב על אנשי לטאה , אלביס חי, אילומינטי וכדור הארץ שטוח. dilbert 15.10.21 17:26 121
                 איך אתה לא מתבייש להגיד לי קשקוש כששני לקוחות שלי מתו מדום לב מכיר אישית והייתי בהלוויות DOMINO D 15.10.21 17:46 131
         אני בטוח שהיא כבר ראתה הרבה מקרים, התריעה, וזה הקש ששבר את גב הגמל Reflektor 15.10.21 17:42 129
     השטות הזו נמחקה כבר המקור 15.10.21 17:01 111
         דווקא מצאתי אותה ... ממש חדש 15.10.21 17:19 118
             הוא התכוון שפורסם ברוטר ונמחק darwin 15.10.21 17:32 123
                 לא נמחק, מוזג פויקה 15.10.21 17:38 127
         היא לא נמחקה פויקה 15.10.21 17:36 126
     באיכלוב יש בקרדיולוגיה יחידה של מומחי קצב מוכרים - היא התייעצה איתם.....? 495 15.10.21 17:05 113
     מטורפי החיסון הנסיוני ידאגו כבר להשתיק אותה. David Sword 15.10.21 17:06 114
     ''בטח קיבלה את התואר מאוניברסיטת מבוטו-ססקה שבקונגו...שמעתי גם שיש לה אחיינית ביביסטית'' היטש 15.10.21 17:18 117
     מקרה מעניין לחרירה צפור_השחר 15.10.21 17:21 120
     חברים, לא מביאים ידיעות כאלו... בלקני 15.10.21 17:44 130
  עזבתי את הכתבה בעצבים כשראיתי שמשתתף בדיון עופר כסיף erz 15.10.21 21:01 134

   
   
Locutus לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.3.02
4849 הודעות, 27 מדרגים, 15 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ח' בחשון תשפ''ב    18:16   14.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. טוב מאוד  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
mitronen לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.2.17
2665 הודעות, 20 מדרגים, 37 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ח' בחשון תשפ''ב    18:20   14.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. יפה ששיתפו את נציגת מועצת החירום הציבורי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ברור שאם תהיה שקיפות זה יועיל לכולם ואם החיסון לא ייווצר מלחץ של המדינה אלא משיחה של רופא המשפחה עם ההורים אז זה בהחלט מתקבל על הדעת.

מקווה שזה יהיה כיוון הפעולה בהמשך


רוצה להבין איך לפעול בנדל"ן בארה"ב? https://bit.ly/2CRn7dD


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Kayser Soze לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
18673 הודעות, 97 מדרגים, 162 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ח' בחשון תשפ''ב    18:24   14.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. רבקה כרמי לא מוברגת.. טענה ש ''המגיפה תחלוף לאחר הבחירות''.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Yud לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.6.15
3227 הודעות, 12 מדרגים, 15 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ח' בחשון תשפ''ב    19:53   14.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. מוזר  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הבקשה לחיסון חירום של פייזר בוצעה על בסיס ניסוי של 2,200 ילדים, מתוכם חצי קיבלו פלצבו.
בישראל כך לדברי פרייס חוסנו מאות ילדים בסיכון אך אין נתונים לגביהם?!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
galt לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
84869 הודעות, 302 מדרגים, 393 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ח' בחשון תשפ''ב    19:56   14.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. יפה. נראה אם תעמוד בכך בפועל. אין לי ספק שלו היינו במצב של גל מתפתח הם היו רצים ועוד איך..  
בתגובה להודעה מספר 0
 

"ובלרוץ" הכוונה לאיים, לסכסך, ולהטיל סנקציות על הורים סרבנים.

בפעם הקודמת הם כן השאירו לשיקול ההורים אם לחסן בני 12 ומעלה לשלב מסוים. מקווה שיעשו זאת עכשיו - ולתמיד.
גם אם תהיה המלצה לחסן, אסור שהשיקול יהיה "טובת הכלל" ובטח ובטח שאסור לדרוש מהורה לחסן את ילדו הקט "למען המדינה".

אני חושב שגם ד"ר פרייס יודעת בתוך תוכה שלא המצב החיסוני של ילדים קטנים אלה הוא שיכריע אם נגיע לבסוף לחסינות העדר או לא.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הכל_דבש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.9.21
650 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ט' בחשון תשפ''ב    09:02   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. התחילו לחסן ילדים 12 עד 15  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  
רק לאחר אישור הFda
כך יהיה גם לגבי ילדים 5 עד 11

כל חיסון באשר הוא ניתן בשתי מטרות. קודם כל דאגה לבריאות של המתחסן ושנית לדאוג לבריאות הכלל. בעברית מדוברת זה נקרא ערבות הדדית.

אנחנו חיים במדינה של אדם לאדם זאב?
אנחנו "חיות" שכל אחד מסמן את הטריטוריה שלו ומוכן לטרוף כל מי מעז להיכנס לתוכה?
אפילו לבני המשפחה הקרובה שלנו אנחנו פשוט שמים פס?

אני מקווה מאוד שיפעלו הרבה יותר בנחרצות כאשר יגיע האישור המיוחל של הFDA מאשר אצל 12 עד 15.

האמירה אז היתה לחסן ילדים בסיכון ומי שרוצה לטוס לחו"ל.
אני מקווה שהלקח נלמד והפעם ההמלצה תהיה חזקה הרבה יותר.

במידה ויאושר, החיסון בטוח. המחלה שהחיסון אמור למנוע היא מחלה קשה. ככל שמצב החסינות במדינה תהיה טובה יותר, כך נוכל להתמודד טוב יותר בתפרצויות עתידיות. צריך להגיד גם ביושר מה אנחנו לא יודעים: האם מצב החסינות תישאר לאורך זמן וכמה. האם החיסון יצליח גם להתגבר על וריאנטים חדשים. רק למי שנתנה הנבואה יכול להנתבא על כך.

לגבי חסינות העדר, מי שרוצה להגיע ליעד סופי של חסינות עדר (לא מחוסנים מוגנים על ידי "עדר" של מחוסנים) לא יכול מראש "לוותר" על החסינות אצל 20 אחוז מהאוכלוסיה. זה פשוט לא יביא למצב של חסינות עדר.

עוד נקודה שלא ממש ברורה. מצד אחד אתה טוען שאסור לחסן את הילדים לטובת הכלל (דעה שכאמור איני מסכים לו) ומצד שני אתה רוצה להגיע בסופו של דבר לחסינות העדר (יעד שגם אני מעונין להגיע אליו) הרי חסינות העדר היא כל כולה דאגה לטובת הכלל ("העדר"). כאמור "העדר" שלנו כולל 20 אחוז ילדים. במחלה כמו הקורונה נצליח להגן על "העדר" כאשר מראש מוותרים על החסינות אצל 20 אחוז ממנה.




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
El-Duderino לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.8.18
1433 הודעות, 13 מדרגים, 19 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ט' בחשון תשפ''ב    04:06   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. בולשיט. חיסנתי את הבת 13 אך ורק בגלל תו ירוק  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אחרת לא הייתה יכולה לעשות מיליון דברים. מבחינתי זו כפייה.

אם יום אחד יתגלה שבגלל החיסון יש תופעות לוואי של נניח פגיעה במחזור או בפוריות, יהיה צריך לשים את הגברת פרייס וחבריה הכופים מאחורי סורגים על פשע נגד האנושות!!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דור3 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
15085 הודעות, 95 מדרגים, 184 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ט' בחשון תשפ''ב    04:53   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. סיכוי הרבה הרבה הרבה יותר גבוה שכאלה דברים יקרו בעתיד בעקבות המחלה  
בתגובה להודעה מספר 6
 
  
מאשר בעקבות החיסון.

אין להשוות את הסיכון העתידי עי הדבקות במחלה מאשר הסיכון העתידי על ידי החיסון.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
SpreadTheLove לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.4.17
572 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ט' בחשון תשפ''ב    05:15   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. המחלה לא פוגעת בילדים  
בתגובה להודעה מספר 7
 
  
החיסון גורם לדימום וגינלי והפלות
אוי לנו העם הנבחר הולך לאבדון פעם נוספת במאה שנה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
י_א לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.9.07
2756 הודעות, 22 מדרגים, 36 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ט' בחשון תשפ''ב    05:37   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. המחלה כן פוגעת בילדים  
בתגובה להודעה מספר 8
 
  
והחיסון לא גורם למה שרשמת



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דור3 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
15085 הודעות, 95 מדרגים, 184 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ט' בחשון תשפ''ב    07:02   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. התחרפנתם?!  
בתגובה להודעה מספר 8
 
  
כשההשוואה היא סיכון של חיסון לעומת כלום - ברור שבחיסון יש סיכון מזערי.

אבל כשמשווים חיסון למחלה?!

אם הייתה לך אפשרות לבחור בין שני מזרקים, באחד החיסון ובשני המחלה. יש לך ספק במה עדיף לבחור?!

אז בנשימה אחת לומר שהמחלה 'לא פוגעת בילדים' ובאותה נשימה לומר שהחיסון פוגע בילדים זה פשוט טירוף! או טימטום!

המציאות מוכיחה שישנם נפגעים מהמחלה אצל ילדים. אפילו מתים. אבל גם אם נניח למתים (נכיל) - ילדים סובלים מהמחלה, ילדים נפגעים ממנה, ילדים יסבלו ממנה בעתיד עם פגיעות לא ברורות.

והחיסון? אין ילד שמת ממנו. כמעט ולא סובלים ממנו והפגיעה העתידית בספק הרבה הרבה הרבה יותר גבוה מהמחלה.

אז אנחנו במצב של מגיפה. הבחירה שלנו היא בין מזרקים ולא בין מזרק לכלום. אין אדם פיקח שיבחר במזרק עם המחלה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
SpreadTheLove לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.4.17
572 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון י''א בחשון תשפ''ב    14:04   17.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  135. צריך לראות הרבה טלויזיה בשביל להאמין במגיפה  
בתגובה להודעה מספר 12
 
  
מה שכן, מי שהתחרפן אלו שנותנים לגיטימיות לניסויים בבני אדם ועל אחת כמה וכמה בילדינו



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
El-Duderino לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.8.18
1433 הודעות, 13 מדרגים, 19 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ט' בחשון תשפ''ב    05:40   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. אתה אומר את זה על סמך? באת מהעתיד? יש לך מחקרים על השפעות ארוכות טווח של החיסון? של המחלה?  
בתגובה להודעה מספר 7
 
  
אין להניח שהאנשים שמספרים לך סיפורים יודעים יותר טוב ממך. אף אחד לא יודע מה ההשפעות ארוכות הטווח, לא של זה ולא של זה. אבל משום מה יש אנשים שחושבים שהם יכולים לכפות זריקה נסיונית על ציבור שלם. זה בדיוק פשע מלחמה לפי הספר.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
האחות לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.1.15
14022 הודעות, 251 מדרגים, 493 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ט' בחשון תשפ''ב    06:55   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. תשאל רופאי נשים אם החיסון גורם לדימום או הפלה.  
בתגובה להודעה מספר 10
 
  
אני שאלתי והתשובות שקיבלתי (כולל ההסברים הפיזיולוגיים) היו דיי ברורות.

אגב, גם הקורונה לא פוגעת בפוריות אצל נשים, לעומת זאת מצאו במחקרים שהמחלה עצמה (ודווקא לא החיסון) פוגעת בפוריות הגברים.


אם יש ספק, אין ספק.....


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
El-Duderino לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.8.18
1433 הודעות, 13 מדרגים, 19 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ט' בחשון תשפ''ב    07:07   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. עם כל הכבוד, אף אחד עוד לא מצא כלום  
בתגובה להודעה מספר 11
 
  
אנחנו עוד לא שנתיים בארוע. ההשפעות ארוכות הטווח עוד רחוקות מלהיות ידועות.

לא חסרות דוגמאות מהעבר על המלצות רופאים שהסתברו לבסוף כשטות מוחלטת, או מינימום כרעיון גרוע. הכי קיצוני זה נגיד להקיז דם...

הרפואה כל הזמן מתקדמת, וזה טוב ומבורך. אבל לטעון היום שהחיסון יותר בטוח לטווח ארוך מאשר הקורונה זה התיימרות ונבואה. צריך להיות שוטה בשביל להאמין לה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
gandalf לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.7.08
42998 הודעות, 188 מדרגים, 373 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ט' בחשון תשפ''ב    07:03   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. סוף כל סוף קיבלתם שכל. אסור לכפות את החיסונים המסוכנים  
בתגובה להודעה מספר 0
 


רצינו עליונות מוסרית - קיבלנו תעסוקה מבצעית.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
LO-DAALI לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.6.14
34094 הודעות, 146 מדרגים, 273 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ט' בחשון תשפ''ב    07:35   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. מה שמפחיד אותי זו הטענה השקרית שהתו הירוק לא בא להכריח חיסון ילדים כאשר רבים מההורים שאני  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מכיר חיסנו את הילדים בעיקר כי בלי חיסון החיים הפכו מסובכים ויקרים יותר. שלא לדבר על הלחץ בבתי הספר ועל הצהרות רה״מ שההורים יפעילו לחץ אחד על השני.
ההתנערות הזו מטרידה לא פחות מהלחץ לחסן ילדים. ובכלל, למה צריך אישור חירום לחיסון ילדים ועוד על סמך ניסוי כל כך קטן?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
odin2
חבר מתאריך 26.9.21
412 הודעות
   12:27   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. ד״ר איילת רמון מבי״ח איכילוב שטיפלה בנער מחוסן עם דום לב. ״לא בטוחה שמשרד הבריאות יחקור את זה''  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 15.10.21 בשעה 12:56 בברכה, odin2
 
לחץ כאן לצפיה דרך טוויטר



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Braveheart לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.10.16
29865 הודעות, 196 מדרגים, 344 נקודות.  ראה משוב
   12:29   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. אם היא ד''ר באיכילוב הייתי ממליץ לה לפנות למשרד הבריאות במקום לצייץ את הפוזיציה  
בתגובה להודעה מספר 17
 
  
לא מובן מדוע הם רצים לפרסם במקום לנהוג באחריות ולאשכרה לטפל בזה , לגשת למשרד הבריאות ולבקש לדבר עם המומחים , אני סבור שהיו מקשיבים לה ולא מבטלים אותה . אז אולי כל אותם ד"ר למינהם היו פחות פזיזים עם ה"הנחות" שהם מניחים מבלי לבדוק ולקבל תשובות.


.בנט המגלומן השיל את ערכיו בשביל ג'וב פוליטי ושורה בקורות חיים. האיש הזה מסוכן ומושחת.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Mr_Black לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.2.18
13030 הודעות, 86 מדרגים, 161 נקודות.  ראה משוב
   12:32   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  21. ערד ניר מסוכן לציבור יותר מהחיסון...  
בתגובה להודעה מספר 18
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
צופה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.9.17
5618 הודעות, 62 מדרגים, 109 נקודות.  ראה משוב
   13:09   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  70. ומהבימה שהוא משדר את המסרים  
בתגובה להודעה מספר 21
 
  
איזה קטע? ערוץ 12 שכח לעדכן את צופיו שהשדרן שלהם העוסק בנושא הקורונה נשוי לעובדת בכירה מאוד בחברת התרופות.
סה״כ ערוץ אמין.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אודימן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.12.17
2617 הודעות, 19 מדרגים, 38 נקודות.  ראה משוב
   13:51   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  96. הידעת שפרופ' גבי ברבש הוא יו''ר חברת ביונטק? הידעת שביונטק זה פייזר? מישהו טרח לספר לנו????  
בתגובה להודעה מספר 70
 
  
הוא דוחף חיסונים לכל דורש. ואפילו אמר שצריך לחסן בכח



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רייסטלין לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.3.12
2050 הודעות, 9 מדרגים, 18 נקודות.  ראה משוב
   13:58   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  98. בדוק את עובדותיך...  
בתגובה להודעה מספר 96
 
  
https://www.bizportal.co.il/capitalmarket/news/article/786835



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אודימן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.12.17
2617 הודעות, 19 מדרגים, 38 נקודות.  ראה משוב
   14:01   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  100. איפה טעיתי? אלה העובדות  
בתגובה להודעה מספר 98
 
  

הבנאדם דוחף את ערך המניה מעלה מעלה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Seagulls לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.2.19
20634 הודעות, 154 מדרגים, 293 נקודות.  ראה משוב
   13:13   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  74. היית צריך לכתוב יותר מהקורונה  
בתגובה להודעה מספר 21
 

(בתור תומך קורונה וחיסונים)

בכדי לא להכניס לאנשים לראש שחיסון זה דבר מסוכן

שמחתי לעזור


הם אומרים שהם לא קופים עלינו


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
SpreadTheLove לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.4.17
572 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות.  ראה משוב
   13:41   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  93. איך אפשר להיות תומך קורונה וחיסונים?  
בתגובה להודעה מספר 74
 
  
זה כמו להיות תומך טרור וצהל



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Seagulls לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.2.19
20634 הודעות, 154 מדרגים, 293 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ט' בחשון תשפ''ב    14:45   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  101. אפשרי לגמרי.  
בתגובה להודעה מספר 93
 

עובדה מוגמרת

ויש המונים כאלה

ואם משהו לא מסתדר לך בהגיון
תתחיל לפשפש במונחים ׳מכחישי קורונה, מכחישי וחיסונים׳

ותתקדם הלאה

אולי תגיע לאנשהו


הם אומרים שהם לא קופים עלינו


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איש חברון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
10950 הודעות, 107 מדרגים, 187 נקודות.  ראה משוב
   12:34   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  28. כי היא יודעת שזה מושתק, והיא מבינה שחשוב מאד לצאת לתקשורת עם זה  
בתגובה להודעה מספר 18
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Braveheart לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.10.16
29865 הודעות, 196 מדרגים, 344 נקודות.  ראה משוב
   12:43   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  44. אה היא יודעת....הבנתי . זו עוד הנחה שמניחים. אבל היא ניסתה? שאלה מעניינת  
בתגובה להודעה מספר 28
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הפוך גוטה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.3.16
26366 הודעות, 231 מדרגים, 445 נקודות.  ראה משוב
   12:57   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  62. כשרואים את הדיסאינפורמציה מצד הפקידונים בשנה וחצי האחרונות, אפשר מראש לחשוד בהם אלא אם יוכח ההיפך.  
בתגובה להודעה מספר 44
 
  
בכל פעם שמידע עובדתי עלול לתדלק את התעמולה של מתנגדי החיסונים, הפקידים לפעמים נמנעים מלשחרר אותו.
כמות חולים קשה / תופעות לואי וכו'.

בזמן האחרון שרון פרייס מתחילה לחזור בתשובה בעניין הזה, אבל כבר אין בהם אמון.

ואני בעד חיסונים ובכל פעם התחסנתי בהזדמנות הראשונה שהיתה לי.
+ שכנעתי אנשים להתחסן.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גושן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 31.3.19
16137 הודעות, 131 מדרגים, 200 נקודות.  ראה משוב
   12:47   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  49. הפרעות בקצב לב אצל נערים/ילדים אינן ממצא נדיר במיוחד, ללא קשר לחיסון.יש תמיד להשוות את  
בתגובה להודעה מספר 28
 
  
הנתונים לתקופת טרום החיסון .



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
odin2
חבר מתאריך 26.9.21
412 הודעות
   12:52   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  53. הנער עבר החייה. זה מאוד נדיר בגיל הזה.  
בתגובה להודעה מספר 49
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גושן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 31.3.19
16137 הודעות, 131 מדרגים, 200 נקודות.  ראה משוב
   12:54   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  59. נכון, אבל עדיין. נערים עברו החייאות גם קודם לחיסונים. צריך להוכיח עליה לא מקרית  
בתגובה להודעה מספר 53
 
  
ומובהקת במספר המקרים לאחר תחילת החיסונים על מנת לקבוע מסמרות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
El-Duderino לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.8.18
1433 הודעות, 13 מדרגים, 19 נקודות.  ראה משוב
   13:20   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  81. ואם יראו, זה ישכנע אותך?  
בתגובה להודעה מספר 59
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הבוטח אליך לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.2.15
9859 הודעות, 62 מדרגים, 122 נקודות.  ראה משוב
   12:35   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  32. כי כנראה שברור להם שלא יקשיבו  
בתגובה להודעה מספר 18
 
  
או שיותר מזה, ניסו ואף אחד לא מקשיב.

עובדים של מפוזיציה של התמכרות לחיסונים בכל מחיר.
ההשתקה של תופעות הלוואי כבר גלויה לכולם.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Braveheart לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.10.16
29865 הודעות, 196 מדרגים, 344 נקודות.  ראה משוב
   12:43   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  43. אתה גם מניח הנחה , זה לא עובד ככה .  
בתגובה להודעה מספר 32
 
  
אם ניסתה והתנגדו לדעתה , זה חזק עוד יותר ואז היציאה לתקשורת אף מועילה יותר .



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הבוטח אליך לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.2.15
9859 הודעות, 62 מדרגים, 122 נקודות.  ראה משוב
   12:44   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  47. מספיק לקרוא ולראות את ההתנהלות  
בתגובה להודעה מספר 43
 
  
זה המצב.
מפחיד.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
השביעי
חבר מתאריך 1.10.21
441 הודעות
   13:09   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  69. אתה לא מדבר מפוזיציה? הסיבה היחידה שאתה בעד חיסונים  
בתגובה להודעה מספר 18
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 15.10.21 בשעה 13:23 בברכה, השביעי
 
זה בגלל הרב'ה שלך שמכר אותנו לפייזר
חסידות ביבי
כשתתחיל להביא טיעונים משמועותיים בעד ונגד
החיסון, רפואיים, חברתיים כלכליים וכולי
תוכל לנגח מישהו בטענת פוזיציה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ידידיה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.5.13
20345 הודעות, 196 מדרגים, 342 נקודות.  ראה משוב
   13:12   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  71. מניח שהיא הגיעה למסקנה הזו אחרי היכרות יותר טובה משלך עם משרד הבריאות.  
בתגובה להודעה מספר 18
 
  


הכל מדוייק.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פלומה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.1.15
68022 הודעות, 191 מדרגים, 361 נקודות.  ראה משוב
   13:28   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  86. אולי דיברה בפוריים המתאימים רק משום מה מעדיפים לא לעשות מזה רעש.  
בתגובה להודעה מספר 18
 
  
החשש הוא לא מהמקרה הנורא הזה אלא מחס וחלילה מקרה אחר אם לא יבחנו לעומק...

אגב, אני בעד חיסונים קיבלתי את 3 החיסונים אך ערה לתופעות אצל צעירים בעיקר שגם קיבלו חיסונים.

אי אפשר לומר במגפה מתים אז נכיל ונעבור הלאה לכל נער כזה יש הורים אחים וחברים.. וכשבצינורות המקובלים זה מושתק וחיי אדם ערך מחובתה לצאת ולומר את דבריה.


אין לנו ארץ אחרת, מדינת ישראל תישאר יהודית ודמוקרטית


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מגן ציון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.10.15
3460 הודעות, 29 מדרגים, 43 נקודות.  ראה משוב
   13:36   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  92. אתה לא מבין מה שהיא אומרת?  
בתגובה להודעה מספר 18
 
  
היא טוענת מה שכבר ידוע לרבים אבל רוב הרופאים מפחדים שיפטרו אותם - משרד הבריאות לא יבדוק!

הקריאה שלה זה קריאת חירום של רופאה שנתקלה במשהו מדאיג מאוד והיא פונה ישירות לאנשים מאחר והיא יודעת שמשרד הבריאות מתעלם מהמקרים האלה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Mr_Black לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.2.18
13030 הודעות, 86 מדרגים, 161 נקודות.  ראה משוב
   12:31   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  19. בסדר אבל מקרה אחד ל...  
בתגובה להודעה מספר 17
 
  
לא מעיד על בעיות בחיסון , מה גם שללא מחלות רקע זה לא קשור כי הפרעות לבביות גנטיות יכולות להופיע בכל גיל.
כמו שהייתה לי מכרה שפשוט יום אחד לא קמה בגיל 50+ ולאחר מותה ילדיה עשו בדיקות וגילו לכולם את אותה בעיה גנטית וכולם היו ללא מחלות רקע.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איש חברון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
10950 הודעות, 107 מדרגים, 187 נקודות.  ראה משוב
   12:32   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  24. ברור. כל מה שקשור לחיסון - אין קשר. ולגבי ה קורונה - הכל קשור...  
בתגובה להודעה מספר 19
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Mr_Black לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.2.18
13030 הודעות, 86 מדרגים, 161 נקודות.  ראה משוב
   12:35   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  33. הנל לא חלה בקורונה  
בתגובה להודעה מספר 24
 
  
אין קשר לקורונה ואין קשר לחיסון וגם אם יש קשר לחיסון זה לא בטווח טעות אפילו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איש חברון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
10950 הודעות, 107 מדרגים, 187 נקודות.  ראה משוב
   12:40   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  41. טענתי היתה שביחס למפגעי הקורונה - מייחסים כל דבר לקורונה, גם אם הקשר נסיבתי לחלוטין  
בתגובה להודעה מספר 33
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
human 2021
חבר מתאריך 10.10.21
114 הודעות
יום ששי ט' בחשון תשפ''ב    14:54   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  102. זה לדעתי המוות הכי מפחיד שיש, אם כי הכי עדין שיש  
בתגובה להודעה מספר 19
 
  
אם הייתי צריך לבחור בין למות בפתאומיות מדום לב באמצע הלילה לבין לגסוס לאט מסרטן, הייתי בוחר באפשרות השניה, למרות כל הסבל הנלווה. אני רוצה הזדמנות להיפרד מהחיים ומאהוביי כמו שצריך.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
dilbert לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.3.02
42371 הודעות, 280 מדרגים, 145 נקודות.  ראה משוב
   12:31   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  20. איך באמת אפשר להוכיח קשר סיבתי בין החיסון להפרעת קצב לב חמורה?  
בתגובה להודעה מספר 17
 
  
התבטאות מיותרת, ומעניין לגגל קצת לגבי העבר של הרופאה הזאת (עדיין לא טרחתי). מקווה מאד שהיא לא הולכת בדרכו של אקס-ד"ר אריה אבני.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
winter1
חבר מתאריך 19.6.17
45832 הודעות
   12:33   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  25. כמו שמוכיחים קשר סיבתי לכל דבר אחר...בדר''כ מחקרים רטרוספקטיביים  
בתגובה להודעה מספר 20
 
  
גם את הקשר בין עישון וסרטן לא הוכיחו בעזרת מחקר מבוקר



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
dilbert לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.3.02
42371 הודעות, 280 מדרגים, 145 נקודות.  ראה משוב
   12:35   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  34. אם היתה מציגה מחקר שמראה שכיחות משמעותית של בעיות לב אחרי חיסון, אולי יש טעם להקשיב.  
בתגובה להודעה מספר 25
 
  
אבל סתם לצווח לטוויטר כמו תרנגלות בלי שום ביסוס? לא מכבד את המעמד המקצועי שלה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Mr_Black לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.2.18
13030 הודעות, 86 מדרגים, 161 נקודות.  ראה משוב
   12:33   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  26. תגובה 2 אני הסברתי יפה לדעתי.  
בתגובה להודעה מספר 20
 
  
לא חסר רופאים שמנסים לצבור אהדה מציבור מסויים ולהיות פופלריים כאשר לפני מי הכיר אותם.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אלון_2407 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.7.17
11377 הודעות, 80 מדרגים, 146 נקודות.  ראה משוב
   12:34   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  30. אקס ד״ר  
בתגובה להודעה מספר 20
 
  
אהבתי


מכבד כל אדם באשר הוא, ללא קשר לדעותיו הפוליטיות.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
odin2
חבר מתאריך 26.9.21
412 הודעות
   12:35   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  36. כל אחד שקצת מעביר ביקורת על משרד ה''בריאות'' הוא אנטי-ואקסר חלאה, נכון?  
בתגובה להודעה מספר 20
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
dilbert לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.3.02
42371 הודעות, 280 מדרגים, 145 נקודות.  ראה משוב
   12:39   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  40. החוק קובע בדיוק מתי צריך להעביר מידע על חולים למשרד הבריאות.  
בתגובה להודעה מספר 36
 
  
האם היא טוענת שבמקרה הזה היו חייבים להעביר מידע ולא העבירו?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
odin2
חבר מתאריך 26.9.21
412 הודעות
   12:44   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  46. איזה חוק?  
בתגובה להודעה מספר 40
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
dilbert לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.3.02
42371 הודעות, 280 מדרגים, 145 נקודות.  ראה משוב
   12:59   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  63. פקודת בריאות העם.  
בתגובה להודעה מספר 46
 
  
הנה רשימת מחלות שמחייבות את הרופא להעביר דיווח למשרד הבריאות. ככל שאני רואה, הפרעת קצב היא לא ברשימה.

https://wikirefua.org.il/w/index.php/%D7%9E%D7%97%D7%9C%D7%95%D7%AA_%D7%96%D7%99%D7%94%D7%95%D7%9E%D7%99%D7%95%D7%AA_%D7%94%D7%9E%D7%97%D7%99%D7%99%D7%91%D7%95%D7%AA_%D7%93%D7%99%D7%95%D7%95%D7%97_%D7%91%D7%9E%D7%93%D7%99%D7%A0%D7%AA_%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C_-_Mandatory_reporting_of_infectious_diseases_in_Israel



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
השביעי
חבר מתאריך 1.10.21
441 הודעות
   13:30   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  87. את זורה חול בעיניים בשוגג, או במזיד...  
בתגובה להודעה מספר 63
 
  
שלחת אותנו לדיווח על מחלות זיהומית
מה הקשר לתופעות לוואי?
תשלחי קישור למידע רלוונטי



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שלומצי
חבר מתאריך 14.8.05
67144 הודעות
   12:44   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  45. באופן ההתבטאות של- כן.  
בתגובה להודעה מספר 36
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
odin2
חבר מתאריך 26.9.21
412 הודעות
   12:54   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  58. שטפו לכם טוב טוב את המוח.  
בתגובה להודעה מספר 45
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 15.10.21 בשעה 13:00 בברכה, odin2
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
השביעי
חבר מתאריך 1.10.21
441 הודעות
   13:18   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  78. לא יעזור לכם. מותר להביע דעה. סטאלין מת וזה סופי  
בתגובה להודעה מספר 45
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
pedro
חבר מתאריך 26.3.08
17522 הודעות
   12:37   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  38. פיהוק  
בתגובה להודעה מספר 20
 
  


אין מחיר לחופש ואין פוזיציה לחופש


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
odin2
חבר מתאריך 26.9.21
412 הודעות
   12:54   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  57. מכתב  
בתגובה להודעה מספר 38
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
השביעי
חבר מתאריך 1.10.21
441 הודעות
   13:15   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  76. הלוואי שיהיו עוד כמו דר אבני  
בתגובה להודעה מספר 20
 
  
שינענעו את המשרד המושחת הזה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
MBM לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.11.17
1669 הודעות, 19 מדרגים, 6 נקודות.  ראה משוב
   12:32   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  22. שתגיד שלום לתואר ד''ר  
בתגובה להודעה מספר 17
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מגן ציון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.10.15
3460 הודעות, 29 מדרגים, 43 נקודות.  ראה משוב
   12:32   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  23. טוב  
בתגובה להודעה מספר 17
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 15.10.21 בשעה 12:55 בברכה, מגן ציון
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Mr_Black לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.2.18
13030 הודעות, 86 מדרגים, 161 נקודות.  ראה משוב
   12:33   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  27. בגלל שהח' קרובה לי' אני מניח שאמרת לדעתי  
בתגובה להודעה מספר 23
 
  
ולעניין מספיק עם השקרים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Kayser Soze לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
18673 הודעות, 97 מדרגים, 162 נקודות.  ראה משוב
   12:38   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  39. לא מאמין לשום מילה שכתבת. ככה פשוט.. ה antivax משקרים ללא הפסקה.בדוק. לי יש עשרות חברים שחוסנו והכי גרוע  
בתגובה להודעה מספר 23
 
  
היה לחבר שקיבל 37.8 מעלות למשך יום.
את סיפורי האימה אתה מוזמן לשלוח ל FDA ולארדואן ניר.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
תודה רבה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.1.09
55604 הודעות, 318 מדרגים, 619 נקודות.  ראה משוב
   12:44   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  48. אין סיכוי  
בתגובה להודעה מספר 23
 
  
שאתה מכיר 10 מקרים מהיכרות חברית כמו שתיארת.
אחרת, כל אחד היה מכיר 2-3 מקרים, וזה לא המצב.


אם יש משטרה, איפה היא היתה בפוגרום בלוד?


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
R_T לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
11865 הודעות, 76 מדרגים, 108 נקודות.  ראה משוב
   12:50   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  52. I'll take ''Things that never happened'' for $200  
בתגובה להודעה מספר 23
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קול_קורא לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.2.12
6459 הודעות, 46 מדרגים, 79 נקודות.  ראה משוב
   12:55   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  60. גם אני מכיר נתונים דומים מסביבתי הקרובה.  
בתגובה להודעה מספר 23
 
  
אני גם לא מכיר מישהו שמת או נפגע בצורה כלשהי מהקורונה בסביבתי הקרובה.
מצד שני יש לי חברים שטוענים שאף אחד לא נפגע מהחיסונים בסביבתם הקרובה ושהם כן מכירים אנשים שיש להם תופעות לוואי מהקורונה(אנשים שהתחסנו)



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
itai
חבר מתאריך 16.5.13
15668 הודעות
   12:34   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  29. וואוו דרמטי. לגלות לכם סוד? הרופאה שלי במרפאת מכבי מתנגדת לחיסון…  
בתגובה להודעה מספר 17
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יוסף כץ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.12.15
44220 הודעות, 142 מדרגים, 197 נקודות.  ראה משוב
   12:48   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  50. אגלה לך סוד: ההבנה של הרופאה שלך בחיסון, היא בערך כמו של מוכר נעליים  
בתגובה להודעה מספר 29
 
  
היא לא למדה ולא יודעת על זה כלום, יותר ממך.


🚩 🏴 אריק שרון עשה התנתקות אחת, נתניהו עשה שלש: בנגב, בשטחי C, במערכת המשפט. 🐪 🏜 ⚖


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
השביעי
חבר מתאריך 1.10.21
441 הודעות
   13:12   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  73. אגלה לך סוד, ההבנה שלך במה שמבינה הרופאה  
בתגובה להודעה מספר 50
 
  
היא בערך כמו של מוכר נעליים
אבל בינינו, אל תגלה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
odin2
חבר מתאריך 26.9.21
412 הודעות
   13:01   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  64. אני מכיר מנהלת סניף מכבי שמתנגדת לחיסון.  
בתגובה להודעה מספר 29
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
itai
חבר מתאריך 16.5.13
15668 הודעות
   13:04   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  65. מנהלת סניף היא בדר''כ גורם אדמיניסטרטיבי לא רפואי.  
בתגובה להודעה מספר 64
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
odin2
חבר מתאריך 26.9.21
412 הודעות
   13:08   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  67. נכון, אבל משפיעה על ההתנהלות, דרישות התחסנות מהצוות, וכו.  
בתגובה להודעה מספר 65
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Kayser Soze לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
18673 הודעות, 97 מדרגים, 162 נקודות.  ראה משוב
   13:56   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  97. יש אחת כזו שאושפזה וזעקה שאין לה אויר. אתה מדבר עליה? או ששלך פשוט מחכה לפגישת אקמו?  
בתגובה להודעה מספר 64
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
jp3raptor לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.11.12
4590 הודעות, 25 מדרגים, 35 נקודות.  ראה משוב
   12:34   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  31. אז עכשיו אנחנו פותחים פוסטים על זה שאנחנו לא יודעים אם יבדקו בהמשך קשר, מדהים  
בתגובה להודעה מספר 17
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
itai
חבר מתאריך 16.5.13
15668 הודעות
   12:35   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  35. כן  
בתגובה להודעה מספר 31
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Django לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.5.13
3848 הודעות, 42 מדרגים, 71 נקודות.  ראה משוב
   12:36   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  37. הייתכן?😳  
בתגובה להודעה מספר 17
 
  
עכשיו כל אוהבי הגרפים הצבעוניים ימציאו על הדוקטור הזאת שהיא פושעת ומעלימה מס ואין להקשיב לה.

חחח לאט לאט הכל צף, משרד הבריאות לא יכול להסתיר לנצח.
מה שכן רוב המחוסנים לא יודו בחיים באמת, כי הם יתחסנו וידחקו כמה שאפשר.


אדם נמצא במקום בו נמצאות מחשבותיו


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Kayser Soze לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
18673 הודעות, 97 מדרגים, 162 נקודות.  ראה משוב
   12:41   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  42. כן,בוא תספר לנו שמשרד הבריאות מסתיר אבל אתה, קולומבו הבלש, גילית את המזימה. Antivax, הפסדתם כאן  
בתגובה להודעה מספר 37
 
  
אגב, יש הסבר פשוט וידוע לסיפור שלה, אבל אין בכלל טעם לנסות להסביר עובדות. מצידי, אל תתחסן, אבל שחרר אותנו. פשוט חבל על אפילו אחד שיקשיב לך ויגמור באקמו



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Django לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.5.13
3848 הודעות, 42 מדרגים, 71 נקודות.  ראה משוב
   12:52   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  54. לא ידידי אתה שחרר אותנו  
בתגובה להודעה מספר 42
 
  
בנתיים מי שמופלה לרעה זה הלא מחוסנים.

אתה תראה איך יצוצו עוד דיווחים אמיתיים שמשרד הבריאות מסתיר, וזה יעקוץ לך בלב עד שתקבל את האמת.

שקר תמיד יתגלה עיניין של זמן .


אדם נמצא במקום בו נמצאות מחשבותיו


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
tesla man לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.20
4540 הודעות, 51 מדרגים, 94 נקודות.  ראה משוב
   12:56   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  61. לא מבין אתה מתכחש לכך שרוב המתים מקורונה כיום הם הלא מחוסנים  
בתגובה להודעה מספר 37
 
  
ולכן גם עם הסרטון נכון אין כאן הסבר לוגי למניעת התחסנות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Django לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.5.13
3848 הודעות, 42 מדרגים, 71 נקודות.  ראה משוב
   13:04   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  66. אני לא מכחיש קורונה ולא מונע מאנשים להתחסן!  
בתגובה להודעה מספר 61
 
  
אבל מה שראיתי בעיניים שלי שמשרד הבריאות מסתיר דברים ומשקר בנוגע להרבה דברים.
לדוגמא לאחרונה משדרים ירידה בתחלואה
הייתי 2 בתי חולים גדולים במרכז, אמנם מחלקות קורונה סגורות בגלל התיישרות עם משרד הבריאות.
אבל מה שראיתי במיון ובמחלקות שם שונה לגמרי ממה שמשדרים בטלוויזיה
אנשים עומדים חצי גמורים עם שיעולים וחום אין מקום לשבת שלא נדבר על מיטות.

אבל מה מחלקות קורונה סגורות, ומשחררים אנשים הבית גם עם שיעול חום וחולשה
ונחש מה? רובם מחוסנים, אני אישית שאלתי 10 אנשים.

אז אחרי שאני רואה את כל זה, תבין לבד.


אדם נמצא במקום בו נמצאות מחשבותיו


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שלומצי
חבר מתאריך 14.8.05
67144 הודעות
   12:50   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  51. למה א הובבאהססרטון המלא?  
בתגובה להודעה מספר 17
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
tesla man לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.20
4540 הודעות, 51 מדרגים, 94 נקודות.  ראה משוב
   12:54   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  56. מה חסר בסרטון  
בתגובה להודעה מספר 51
 
  
אף אחד לא מסתכל על סרטון ארוך
הסרטון ברור ומעלה סימני שאלה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
tesla man לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.20
4540 הודעות, 51 מדרגים, 94 נקודות.  ראה משוב
   12:52   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  55. לי יש שכנה בת 50 בלי מחלות רקע שקיבלה בשבת חול המועד סוכות דום לב  
בתגובה להודעה מספר 17
 
  
למזלה שכנה אחרת ביצעה בה החייאה והיא פונתה במצב קשה לבית החולים הדסה הר הצופים. (לטענתה הרופאים אמרו לה שזה קרה בעקבות תגובה אלרגית לחיסון השלישי)

ועדין התחסנתי בגלל עבודתי.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
El-Duderino לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.8.18
1433 הודעות, 13 מדרגים, 19 נקודות.  ראה משוב
   13:35   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  91. לי היה התקף לב אחרי חיסון2. לא צריך ללכת לשכנים ומכרים.  
בתגובה להודעה מספר 55
 
  
מפאת כבודי לפרטיותי לא אחשוף פרטים מדי, אבל זאת עובדה. הרופאים כמובן שללו מכל וכל שזה בגלל החיסון. אבל אין להם באמת איך לדעת, וגם הם מודים בזה. בסוף זה מגיע ל"נראה לנו שזה לא קשור" או "אי אפשר להוכיח את זה". אז מה שנשאר זה רק סטטיסטיקות, וגם אותן קשה להשיג - למשל, האם יש עליה בכמות התקפי לב ודום לב (כן!), ומה הזמן הממוצע מאז חיסון ועד ארוע לב (לא יודע, כי לא מודדים).

אם היו רוצים לחקור, יש מספיק מידע. אבל מעדיפים לטאטא.

את חיסון3 אני כמובן לא רוצה לקחת, אבל יש סיכוי שייאלצו אותי בגלל העבודה ותו ירוק. למעשה אומרים לי לך תסתכן במוות (שוב) אם אתה רוצה להמשיך לחיות כאזרח שווה זכויות ולשמור על מקום העבודה שלך.

להערכתי זה בדיוק נכלל תחת פשע נגד האנושות. אני מחכה ליום שפרייס וחבריה יכירו בפשעיהם, יתנצלו קבל עם ועדה, וילכו עד סוף ימיהם לכלא. אני רק מקווה שהחיסון לא יהרוג אותי לפני שזה יקרה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
המתנחל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.4.02
4230 הודעות, 34 מדרגים, 67 נקודות.  ראה משוב
   13:59   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  99. תרגיש טוב  
בתגובה להודעה מספר 91
 
  
לא רופא אבל ממליץ על ויטמין די בכמיות גדולות (גם משרד הבריאות דיבר על זה בלחישה)
ואבץ
זה מחזק את המערכת החיסונית



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פויקה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.12.20
1178 הודעות, 22 מדרגים, 44 נקודות.  ראה משוב
   13:09   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  68. להלן הדברים המלאים:  
בתגובה להודעה מספר 17
 
  
https://main.knesset.gov.il/Activity/committees/Children/News/Pages/pr141021.aspx#


.read, read, read


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Isaac לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 31.12.12
9483 הודעות, 56 מדרגים, 110 נקודות.  ראה משוב
   13:12   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  72. המלך הוא עירום!  
בתגובה להודעה מספר 17
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 15.10.21 בשעה 14:02 בברכה, Isaac
 
תסריט ידוע מראש, עכשיו היא זאת שתקבל אזהרה ממשרד הבריאות שהיא מסכנת חיים בגלל שהיא מפריעה למסע החיסונים והרי ממילא בסופו של דבר תהיה אזהרה דומה על עטיפת החיסון. כרגע התיזמון לא מתאים…. בקשר לילד, יהיה בסדר. בושה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פויקה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.12.20
1178 הודעות, 22 מדרגים, 44 נקודות.  ראה משוב
   13:14   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  75. היא לא מתנגד ואף טוענת דברים הגיוניים על בסיס ממצאים שהיא הייתה עדה להם;  
בתגובה להודעה מספר 17
 
  
היא מעלה ספק סביר ובריא, אך ערד ניר הוציא את דבריה מההקשר המלא (פשוט תקראו בעצמכם) וניפח, הוא, בניגוד לרופאה עצמה, מתמקד במספר מילים שלה, ולמעשה מקצין את ספק הסביר שלה מעבר לפרופורציה.

--


.read, read, read


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
LO-DAALI לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.6.14
34094 הודעות, 146 מדרגים, 273 נקודות.  ראה משוב
   13:19   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  79. הוציא מהקשרם? נו באמת… הדברים נאמרו בדיוק בהקשר של חיסון ילדים לאור המידע הקיים. היא אמרה  
בתגובה להודעה מספר 75
 
  
מספר מוגבל של משפטים ובחרה דווקא לציין את המקרה הנ״ל, אז היא כנראה יודעת למה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פויקה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.12.20
1178 הודעות, 22 מדרגים, 44 נקודות.  ראה משוב
   13:26   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  85. בכנות, קראת את כל הדברים שהיא אמרה (הבאתי כאן אותם)? היא גם הזכירה בחור לא מחוסן באותה הנשימה כדוגמה  
בתגובה להודעה מספר 79
 
  
הפוכה. הוצאו מהקשרם - מצא את ההבדל בין הכותרת של ערד ניר למילים הברורות שהיא אמרה מול המצלמה. אתה היית מנסח כותרת כזו? למה למען השם לחסוך מידע מילולי פשוט בציוץ של ניר? נגמר לו הדיו הדיגיטלי??


.read, read, read


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
LO-DAALI לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.6.14
34094 הודעות, 146 מדרגים, 273 נקודות.  ראה משוב
   13:50   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  95. בוודאי שהייתי מנסח כמוהו, זה בדיוק מה שהיא כיוונה אליו - הדיון הוא על חיסוני ילדים, היא  
בתגובה להודעה מספר 85
 
  
העלתה בדיוק בהקשר הזה מקרה של אפשרות לתופעת לוואי חמורה וציינה שהיא בספק אם התופעה תיחקר על ידי משרד הבריאות. אי אפשר להבין את זה אחרת ואי אפשר להתעלם מזה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
LO-DAALI לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.6.14
34094 הודעות, 146 מדרגים, 273 נקודות.  ראה משוב
   13:17   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  77. קראתי את זה בפרוטוקול וזה מאד הטריד אותי. לחסן ילדים בני 5 על סמך ניסוי שנערך על 1500 ילד  
בתגובה להודעה מספר 17
 
  
בארה״ב זה פשע בעיניי, בעיקר לאור הסיכון הנמוך. אבל זה שיש תופעות לוואי חמורות שעלולות להיות קשורות לחיסון ורופאים מוערכים מתוך תוכי המערכת לא סומכים על משרד הבריאות שיבדוק את המקרים לעומק? זה כבר ממש מטריד. אני אמשיך להימנע מחיסון ילדיי על אף הלחץ שמופעל עליי בלי הרף דרך התו הירוק ובעוד דרכים מגעילות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
השביעי
חבר מתאריך 1.10.21
441 הודעות
   13:19   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  80. +1  
בתגובה להודעה מספר 77
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פויקה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.12.20
1178 הודעות, 22 מדרגים, 44 נקודות.  ראה משוב
   13:21   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  82. שיעור בלשון וקשב: היא אומרת ''אני לא מספיק שלמה שמשרד הבריאות יחקור את הקשר בין...''  
בתגובה להודעה מספר 17
 
  
ומה ערד ניר הבין וכתב: אני לא בטוחה שמשרד הבריאות יחקור".


.read, read, read


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
השביעי
חבר מתאריך 1.10.21
441 הודעות
   13:24   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  83. אותו דבר  
בתגובה להודעה מספר 82
 
  
תרגם אותה
לא כל האנשים מבינים את משמעות דבריה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פויקה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.12.20
1178 הודעות, 22 מדרגים, 44 נקודות.  ראה משוב
   13:32   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  88. כותב שוב, היא מעלה חשש סביר, הגיוני והולם. היא בדיוק האדם הנכון לעשות זאת. אבל -  
בתגובה להודעה מספר 83
 
  
שבת שלום,

ערד ניר היסטרי. הוא שגה (בכוונה?) "בתרגום" שלו. אגב, הדברים שלה כל כך ברורים, למה למען השם מישהו בכל היקום צריך פרשנות להם?


.read, read, read


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
השביעי
חבר מתאריך 1.10.21
441 הודעות
   13:34   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  90. למה הוא שגה?  
בתגובה להודעה מספר 88
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 15.10.21 בשעה 13:41 בברכה, השביעי
 
זה תרגום די מדויק של דבריה
או שמישהו מאיתנו לא מבין נכון את ההתבטאות הזאת שלה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
SlevinKelevra
חבר מתאריך 2.4.12
16203 הודעות
   13:24   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  84. 1. במקור כתוב שסבל מהפרעות קצב. מדוע שינית לדום לב? 2. מה הסקופ, שטיפלה בנער? או שלא בטוחה לגבי מ.הבריאות?  
בתגובה להודעה מספר 17
 

אם הסקופ שטיפלה בנער, אז זה לא סקופ. יש הרבה רופאים שמטפלים בהרבה אנשים...
אם הסקופ שהיא לא בטוחה, אז זה גם לא סקופ, זה הגיג.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Seagulls לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.2.19
20634 הודעות, 154 מדרגים, 293 נקודות.  ראה משוב
   13:33   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  89. בגדול ובאופן כללי, יש רופאים רבים שיש להם הרבה מה להגיד - ושותקים  
בתגובה להודעה מספר 17
 

מחשש שיבולע להם

האספסוף, המתודלקים, המערכת
לא סלחניים

הם ממוקדי מטרה
עם עיניים מזוגגות, אוחזים בלפידים וקלשונים
הם ינסו לנטרל כל הפרעה שעשויה לעצור את קודש הקודשים


הם אומרים שהם לא קופים עלינו


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
החלילן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.8.18
2618 הודעות, 16 מדרגים, 24 נקודות.  ראה משוב
   13:50   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  94. כל שנה לפני הקורונה מתו בישראל כ 10,000 בני אדם מדום לב, מתוכם כ 800 מדום לב פתאומי מיידי ללא סימנים מוקדמים  
בתגובה להודעה מספר 17
 
  
או התקף לב. הרוב זקנים אבל כל שנה יש 5-10 תינוקות, ילדים ובני נוער מתחת לגיל 18 שמתים בפתאומיות. מכיר לצערי משפחה שלפני עשר שנים בנם, בן 16, צנח ומת בפתאומיות בחצר בית הספר בהפסקה בעת משחק כדורגל. יש סטטיסטיקה של התופעה ורק אם יוכיחו עליה סטטיסטית אצל מחוסנים יש מקום לחשוד שהתופעה קשורה.
----------
מס' המתים מהתקפי לב, דום לב ומחלות לב כל שנה מתפרסם באתרי הלמ"ס ומשרד הבריאות.

אם תהיה תמותה חריגה נדע את זה כבר בתחילת 2022.

https://www.health.gov.il/PublicationsFiles/Leading_Causes_2018.pdf

https://www.cbs.gov.il/he/mediarelease/doclib/2019/380/05_19_380t1.pdf

https://www.cbs.gov.il/he/mediarelease/pages/2019/%D7%A1%D7%99%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%95%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C-2017.aspx

https://www.health.gov.il/UnitsOffice/HD/MTI/info/Pages/death.aspx

https://www.health.gov.il/UnitsOffice/HD/MTI/info/death_causes/Pages/default.aspx

https://www.health.gov.il/UnitsOffice/HD/MTI/info/Pages/death.aspx

-----

האיגוד הקרדיולוגי בישראל: כ-8,000 בני אדם בישראל מתים מדום לב בשנה

26/08/2008 00:00כתב כאן ישראל274 Views

https://kanisrael.co.il/13055/

מנתונים לקראת יום בריאות הלב 2008, עולה כי מדי שעה מגיעים לבתי החולים כ- 2 ישראלים, עקב אוטם חריף בשריר הלב, כ- 15 ישראלים בחודש, אינם זוכים כלל להגיע לבתיה”ח ומתים לפני שהגיעה עזרה

האיגוד הקרדיולוגי בישראל: כ-8,000 בני אדם בישראל מתים מדום לב בשנה

במהלך השבועות הקרובים, יערך במדינת ישראל קמפיין הסברה ציבורי לקראת יום בריאות הלב 2008, אשר יצוין בישראל ובעולם ב- 28 בספטמבר בכל המדינות החברות באיחוד העולמי לבריאות הלב (World Heart Federation). הקמפיין נערך ביוזמת האיגוד הקרדיולוגי בישראל ובאדיבות שחל טלרפואה וכולל פעילות יחסי ציבור נרחבת בכלי התקשורת הארציים והמקומיים במטרה להעלות על סדר היום הציבורי נושאים הקשורים לבריאות הלב ולהגביר את המודעות בקרב הציבור הרחב למחלות לב בכלל ולהתקפי לב בפרט.

במסגרת הקמפיין יתקיימו מגוון של פעילויות ויועברו מסרים לציבור, אשר יתמקדו בתסמינים להתקפי לב, בהגברת המודעות לגורם הזמן באוטם שריר הלב ובחשיבות הפניה המוקדמת לעזרה, חשיבות האק”ג המלא המהיר, בדיקת אק”ג ביתית הניתנת לביצוע מכל מקום, דרכי המניעה של גורמי הסיכון למחלות לב, הפחתת כולסטרול והפסקת עישון, כיצד יכול הדפיברילטור המושתל להציל חיים ולמנוע מוות מדום לב הפוגע באדם אחד בישראל בשעה וגורם למותם של כ- 8,000 ישראלים בשנה ומהם הקשיים אותם נאלצים החולים לעבור כדי לקבלו, זכויות החולה לאחר אירוע לב ויתרונות הטלרפואה, המאפשרת אבחון וטיפול מרחוק.

פרופ’ בזיל לואיס, נשיא האיגוד הקרדיולוגי בישראל ומנהל המערך הקרדיולוגי, במרכז הרפואי כרמל, בעיר חיפה, אמר היום, כי; “אוטם שריר הלב הוא אחד מגורמי המוות העיקריים בישראל ובעולם, מדי שעה, מגיעים לבתי החולים כ- 2 ישראלים, עקב אוטם חריף בשריר הלב, מדובר בכ- 50 חולים ליום, המהווים רק את קצה הקרחון, כיוון שעוד כ-15 ישראלים בחודש, אינם זוכים כלל להגיע לבתי החולים ומתים מוות פתאומי עוד לפני שהגיעה אליהם עזרה”.

פרופ’ דורון זגר, מזכ”ל האיגוד הקרדיולוגי בישראל ומנהל יחידת טיפול נמרץ לב במערך הקרדיולוגי בבית החולים סורוקה בעיר באר שבע, הוסיף, כי; “אחד מאתגרי המודעות הגדולים ביותר שלנו הוא הצורך לקצר את הזמן הנדרש לחולים רבים, על מנת להבין שהם לוקים בהתקף לב ועליהם לפנות עזרה.

הסימנים העיקריים של התקף לב הם כאב עז בחזה, המקרין לעתים קרובות לזרוע השמאלית, לצוואר, ללסת, לגב או לבטן העליונה. תלונות שכיחות נוספות הן של קוצר נשימה פתאומי, חולשה קשה, התעלפות, בחילה והקאה”.

לקראת “יום בריאות הלב” יפעיל האיגוד הקרדיולוגי בישראל מוקד מידע טלפוני, בחיוג חינם, שמספרו; לב-לב-לב-1800 (1800-53-53-53) המוקד יאויש על ידי מיטב הרופאים מכל רחבי הארץ, מספר פעמים במהלך חודש ספטמבר, במתכונת קו פתוח במטרה לענות על שאלות מקרב הציבור הרחב בנושאי הקמפיין. ביתרת הזמן יינתן במוקד מידע כללי לציבור על מחלות לב זאת ללא תשלום.


https://www.youtube.com/watch?v=vOkD6CCngj0 What a scary video.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
human 2021
חבר מתאריך 10.10.21
114 הודעות
יום ששי ט' בחשון תשפ''ב    15:01   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  103. מידע מעניין, תודה  
בתגובה להודעה מספר 94
 
  
מה הכוונה מתוכם 800 לא סימנים מקדימים? ולכל השאר היו? ממתי דום לב מתריע שהוא מגיע?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רשימו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.4.20
2410 הודעות, 26 מדרגים, 44 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ט' בחשון תשפ''ב    15:41   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  104. ולמי שתוהה לעצמו כיצד משרד הבריאות מתנהל במקרים כאלו - להלן מה שהם עשו לד''ר יואב יחזקאלי לפני כשבועיים  
בתגובה להודעה מספר 17
 
  
וחצי בערך (או ליתר דיוק 26.9.21) - להלן המכתב שנשלח אל ד"ר יואב יחזקאלי (מין צורה שבה "סוגרים חשבונות" עם "רופאים סוררים" שמעזים ברוב חוצפתם לסטות מקו המסרים וקוד ההתנהגות שמשרד הבריאות מצווה אותם)


מקור:

https://www.health.gov.il/Services/Committee/deceive/Documents/883578921.pdf



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פיצוחון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.2.13
11284 הודעות, 76 מדרגים, 139 נקודות.  ראה משוב
   16:51   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  105. ד״ר איילת רמון:ילד בן 16 עם הפרעת קצב קטלנית, הילד מחוסן,ואני לא בטוחה שמשרד הבריאות יחקור  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
‏ד"ר איילת רמון, מנהלת היחידה לרפואה דחופה, בי״ח איכילוב: "ילד שהבוקר טיפלנו בו, בן 16 עם הפרעת קצב קטלנית. אמנם הועבר החייאה וכרגע יציב. אבל אני יודעת שהילד הזה מחוסן. אני יודעת שלא היו לו מחלות רקע.ואני לא שלמה.. שאני לא בטוחה שמשרד הבריאות יחקור את זה ויחפש את הקשר..."

https://twitter.com/efenigson/status/1448910865135292423?s=21


הדמוקרטיה המזוייפת היחידה במזרח התיכון


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
itai
חבר מתאריך 16.5.13
15668 הודעות
   16:52   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  106. פורסם  
בתגובה להודעה מספר 105
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פיצוחון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.2.13
11284 הודעות, 76 מדרגים, 139 נקודות.  ראה משוב
   16:54   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  108. היכן? לא ראיתי  
בתגובה להודעה מספר 106
 
  


הדמוקרטיה המזוייפת היחידה במזרח התיכון


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
darwin לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.5.08
18463 הודעות, 24 מדרגים, 48 נקודות.  ראה משוב
   16:56   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  109. פורסם וכנראה נמחק  
בתגובה להודעה מספר 108
 
  
הביאו ציוץ של נדב אייל



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
rocsteady לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.10.18
14215 הודעות, 65 מדרגים, 111 נקודות.  ראה משוב
   17:07   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  115. טיפוסי לרמאים מהסוג הזה שמרמים לגבי מינוחים הקשורים לשלב התפתחות האדם. אדם בן 16 הוא נער ולא ילד. מדעית וחוקית  
בתגובה להודעה מספר 109
 
  
כנראה שההתגדות למדע לא באה רק מכוון הדת.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פויקה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.12.20
1178 הודעות, 22 מדרגים, 44 נקודות.  ראה משוב
   17:28   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  122. לא ראית? שנייה אחת בגוגל ומצאתי:  
בתגובה להודעה מספר 108
 
  
https://rotter.net/forum/scoops1/718342.shtml


.read, read, read


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פיצוחון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.2.13
11284 הודעות, 76 מדרגים, 139 נקודות.  ראה משוב
   17:33   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  124. אתה משקר במצח נחושה ועוד מביא קישור אחר  
בתגובה להודעה מספר 122
 
  
בכלל לא אותה כתבה/דיווח


הדמוקרטיה המזוייפת היחידה במזרח התיכון


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פויקה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.12.20
1178 הודעות, 22 מדרגים, 44 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ט' בחשון תשפ''ב    18:09   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  133. קפצת כנשוך נחש וצרחת ''שקר'', אבל מה קרה: האשכול שלך מוזג לקישור שהצגתי לך, האם אתה יודע למה?  
בתגובה להודעה מספר 124
 
  
אם תתכנס לקישור ותקרא תבין למה (מה שלא עשית לפני).


.read, read, read


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פלאי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.5.13
17519 הודעות, 190 מדרגים, 326 נקודות.  ראה משוב
   16:53   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  107. אם תדווחי למשרד הבריאות הוא יחקור. אם לא אז לא  
בתגובה להודעה מספר 105
 
  


אברח ממך אליך


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
dilbert לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.3.02
42371 הודעות, 280 מדרגים, 145 נקודות.  ראה משוב
   16:57   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  110. התבטאות כזאת בלי שום ראיות שיבססו את החשד שלה ממש לא מוסיפות לה כבוד ויוקרה מקצועית.  
בתגובה להודעה מספר 105
 
  
את אותו הדבר אפשר לכתוב על כל מחוסן אחר שהגיע למיון מסיבות שלא קשורות לחיסון.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
DOMINO D לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.10.17
4933 הודעות, 56 מדרגים, 52 נקודות.  ראה משוב
   17:03   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  112. מגיב 5 התגובה שלך ממש בת יענה  
בתגובה להודעה מספר 110
 
  
לא חסרים מקרים של בני 40 שנטלו חיסון ושבוע אחרי מתו מדום לב הייתה גם עליה תלולה השנה ובני משפחתם מדברים לא בערוצים המוכרים שם מצנזרים .ולמה שיחקרו אם פייזר ב 2017 הזרימה מיליונים לארגון הקרדיולוגים בישראל .הם שיחדו עולם שלם וגם נקנסו בעבר על זה " פייזר קורונה אותיות ריפוי זיוף בשנת 2022 העולם יעבור לתרופות שקיימות מזמן . יוטיוב צנזרו גם סרטונים של אנשים שנפגעו מהחיסון .והעיקר ששרון אלרעי פרייס אמרה שלא ידוע על מקרים בישראל .מקרה קלאסי של אחרית הימים .השקר וההסתרה חוגגים " המלכות תהפוך למינות האמת תהיה נעדרת .בית הועד יהפוך לזנות .הנבואות מתגשמות לנגד עינינו ואנשים עדיין טומנים ראשם בחול .זוהי ההסתרה שבתוך ההסתרה ואם תרצה סוד מגילת אסתר ..



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קפסולה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.6.20
4439 הודעות, 31 מדרגים, 49 נקודות.  ראה משוב
   17:14   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  116. גם כאן מצנזרים ומוחקים  
בתגובה להודעה מספר 112
 
  
עוד קצת זמן ותבינו את ההונאה והשקר של כל השלטון שלנו



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
DOMINO D לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.10.17
4933 הודעות, 56 מדרגים, 52 נקודות.  ראה משוב
   17:19   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  119. קפסולה אנשים לא מסתכלים למציאות בעיניים '' לב מלך ביד ה ''  
בתגובה להודעה מספר 116
 
  
כתבתי פה בגל הראשון שביבי יענש אם יביא חיסונים ושמלכותו תיקרע ..אם בורא עולם היה חושב שביבי הציל את העם כמו שטוענים הליכדניקים הוא לא היה יוצר לו עונש של מידה כנגד מידה .הבאת חיסונים יצאת לבחירות ותענש בהם .כי מיליון וחצי לא מחוסנים דאז רבים מהם בימין חששו לצאת להצביע .הוא נענש משמיים .אבל אנשים בעיוורון מוחלט .



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
dilbert לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.3.02
42371 הודעות, 280 מדרגים, 145 נקודות.  ראה משוב
   17:36   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  125. ביב נענש משמיים בגלל שהביא חיסונים? ואני חושבת שהוא נענש בגלל שלא פעל למען תחבורה ציבורית בשבת.  
בתגובה להודעה מספר 119
 
  
תוכיח שאני טועה!
בחיי שאני מנסה להיזהר בכבודך, אבל אתה עושה את זה קשה מאד.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
DOMINO D לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.10.17
4933 הודעות, 56 מדרגים, 52 נקודות.  ראה משוב
   17:40   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  128. תחבורה בשבת ? כשהחלה התחבורה בשבת בתל אביב זה הושבת על ידי טילים מחמאס והקורונה  
בתגובה להודעה מספר 125
 
  
התשפב אותיות שבת ולכן כל מחלליה עתידים לסבול שנה של שביתות בעולם כולו .צר לי אבל רבים לא יזכו לגאולה כי רוב העם היום ערב רב לא באמת קשורים לאמונה .ומכיוון שמשה טעה כשיתעקש להוציא את הערב רב ממצרים יחד עם העם .למרות שהבורא הזהירו אזי רק כשיופיע הגואל האחרון .גואל ראשון משה גואל אחרון משיח מבית דוד אזי יעלמו אנשי הערב רב מהארץ אם בזה שיעזבו או שילקו השבת היא אות ביני ובניכם " מי שכופר בה כופר במהותו היהודית ובזכותו על הארץ .שבת שלום תיכף הדלקת נרות .אגב מעולם לא הייתי דתי וגם היום לא שבת אני שומר .כי בניגוד אלייך הייתי לפני שנים בקומה בגלל מחלת הסרטן .זכיתי להגיע לבית דין של מעלה והבנתי שעליי להשתנות .טירוף מה שקורה במעמד הזה .אנשים חיים ישנים ועולים בלילה להעיד במשפט .למזלי הוחלט שאחזור בזכות הבן איש חי שהוא אחד הדיינים בעולמות עליונים וצעקתי לו שם שיציל אותי .בטח נשמע לך שאני הוזה אבל זאת האמת



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
dilbert לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.3.02
42371 הודעות, 280 מדרגים, 145 נקודות.  ראה משוב
   17:46   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  132. ידידי היקר, קווי האוטובוס שפועלים בתל אביב בשם ''נעים בסוף שבוע'' קיימים ופועלים כיום.  
בתגובה להודעה מספר 128
 
  
ואני ממש פוחדת שאני לא אגאל. ספר, ספר לי בהרחבה מה יקרה לי כשיבוא המשיח, ואל תחסוך ממני את הפרטים הכי גראפיים על צלייה בגיהנום. זה ישעשע אותי עד מאד

(מניסיון קודם בפורום, כשאני מבקשת שיספרו לי על הגיהנום זה די משתיק את הדובר, ואני אף פעם לא מקבלת תשובה).



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
dilbert לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.3.02
42371 הודעות, 280 מדרגים, 145 נקודות.  ראה משוב
   17:26   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  121. התגובה שלך היתה יותר אמינה אם היית כותב על אנשי לטאה , אלביס חי, אילומינטי וכדור הארץ שטוח.  
בתגובה להודעה מספר 112
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 15.10.21 בשעה 17:32 בברכה, dilbert
 
והסיפא שלך על "אחרית הימים"? נו באמת אין מה להוסיף.
"לא חסרים מקרים של בני 40 שנטלו חיסון ושבוע אחרי מתו מדום לב" מאיפה הקרצת את הקשקוש הזה? יש איזה מחקר רפואי רציני שמגבה אותך?
הסיבה שלא מדברים בתקשורת על "נזקי החיסונים" זה כי אין שום עליה במקרים של של דום לב בעקבות החיסון. אתה חושב שכתב בריאות באחד מערוצי הטלוויזה היה מגלה שיש קונסםירציה כזאת ולא רץ לפרסם אותה?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
DOMINO D לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.10.17
4933 הודעות, 56 מדרגים, 52 נקודות.  ראה משוב
   17:46   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  131. איך אתה לא מתבייש להגיד לי קשקוש כששני לקוחות שלי מתו מדום לב מכיר אישית והייתי בהלוויות  
בתגובה להודעה מספר 121
 
  
זה לא יעזור מה שאני אומר הקורונה היא גזירת שמיים ושם הוחלט מי יאמין במה .כל צד לא יצליח לשכנע את הצד האחר



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Reflektor לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.6.15
24730 הודעות, 112 מדרגים, 216 נקודות.  ראה משוב
   17:42   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  129. אני בטוח שהיא כבר ראתה הרבה מקרים, התריעה, וזה הקש ששבר את גב הגמל  
בתגובה להודעה מספר 110
 

בכלל נסיונות ההשתקה מזכירות קצת את התגובות לנאנסות



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
המקור
חבר מתאריך 19.2.09
56399 הודעות
   17:01   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  111. השטות הזו נמחקה כבר  
בתגובה להודעה מספר 105
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ממש חדש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.4.09
30120 הודעות, 142 מדרגים, 276 נקודות.  ראה משוב
   17:19   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  118. דווקא מצאתי אותה ...  
בתגובה להודעה מספר 111
 
  
לחץ כאן לצפיה דרך טוויטר


היכן שמגיע הערבי - לעיתים קרובות מגיע המדבר. ( וינסטון צ'רציל )


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
darwin לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.5.08
18463 הודעות, 24 מדרגים, 48 נקודות.  ראה משוב
   17:32   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  123. הוא התכוון שפורסם ברוטר ונמחק  
בתגובה להודעה מספר 118
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פויקה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.12.20
1178 הודעות, 22 מדרגים, 44 נקודות.  ראה משוב
   17:38   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  127. לא נמחק, מוזג  
בתגובה להודעה מספר 123
 
  
שבת שלום,

https://rotter.net/forum/scoops1/718342.shtml



.read, read, read


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פויקה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.12.20
1178 הודעות, 22 מדרגים, 44 נקודות.  ראה משוב
   17:36   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  126. היא לא נמחקה  
בתגובה להודעה מספר 111
 
  
שבת שלום,

היא נפתחה תחת כותרת מגמתית של ניר ערד (פותח האשכול ODIN2) ואז מוזגה לידיעה האמיתית ודיווח שלם המאפשר לקרוא את הדברים במסגרת הנכונה, כלומר תמונה מלאה ולא חלקית.

https://rotter.net/forum/scoops1/718342.shtml


.read, read, read


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
495 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.4.02
65904 הודעות, 202 מדרגים, 388 נקודות.  ראה משוב
   17:05   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  113. באיכלוב יש בקרדיולוגיה יחידה של מומחי קצב מוכרים - היא התייעצה איתם.....?  
בתגובה להודעה מספר 105
 
  


כל עוד דולק הנר אפשר לתקן - רבי ישראל מסלנט


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
David Sword לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.2.21
2978 הודעות, 23 מדרגים, 30 נקודות.  ראה משוב
   17:06   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  114. מטורפי החיסון הנסיוני ידאגו כבר להשתיק אותה.  
בתגובה להודעה מספר 105
 

חס וחלילה שמישהו ידע את האמת על תופעות הלואי שיש לחיסון.

בגלל שאין שום תופעות לוואי משרד שקרני הבריאות דאג למחוק מעל 10,000 תגובות לשקר שלו שהיו רק 19 תופעות לוואי.

מעניין למה לא פשוט שלחו צוותי צילום למגיבים שמופיעים בשמם שיפריכו או יאוששו את התגובות ואז נדע האם אלו תגובות אמת.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
היטש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.9.16
15872 הודעות, 90 מדרגים, 167 נקודות.  ראה משוב
   17:18   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  117. ''בטח קיבלה את התואר מאוניברסיטת מבוטו-ססקה שבקונגו...שמעתי גם שיש לה אחיינית ביביסטית''  
בתגובה להודעה מספר 105
 
  


מכיכר טייאנמן שבמזרח ועד למדשאות המוריקים שבסיליקון וואלי, מסך ברזל של חשכה שמאלנית ירד על העולם!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
צפור_השחר
חבר מתאריך 7.3.21
66 הודעות
   17:21   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  120. מקרה מעניין לחרירה  
בתגובה להודעה מספר 105
 
  
אבל תמוה בעיניי היציאה לתקשורת של הרופאה. אילו פנתה למשרד הבריאות (אולי פנתה) והמתינה ללא תוצאות מעל שבוע ימים לפחות, ולא קרה דבר, הייתי אולי מבין. אבל היציאה לתקשורת מחשידה אותה. הייתי בשלב ראשון בודק האם היא התחסנה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בלקני לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.3.21
676 הודעות, 10 מדרגים, 16 נקודות.  ראה משוב
   17:44   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  130. חברים, לא מביאים ידיעות כאלו...  
בתגובה להודעה מספר 105
 
  
בטח לא של דוקטור הזוייה מבית חולים זניח בחור נידח במזרח התיכון, שמדברת איזה קשקוש על לב-שמלב של נער או מי כן יחפש הקשר או לא יחפש הקשר

כאן מתעסקים במדענים אמיתיים ומביאים ידיעות על "דמות חרדית-רפואית מוכרת" שסיפר ששמע על אישה אחת שהדביקה 3000 אנשים!

בחיי... מה נהיה מהפורום הזה...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
erz לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.1.09
7199 הודעות, 30 מדרגים, 41 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ט' בחשון תשפ''ב    21:01   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  134. עזבתי את הכתבה בעצבים כשראיתי שמשתתף בדיון עופר כסיף  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מה לטרוריסט הזה ולהחלטות לגבי בריאות ילדנו?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
   
   


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות