גירסת הדפסה        
   
קבוצות דיון סקופים נושא #720414 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 720414        
החדשות החמות לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.3.16
21603 הודעות, 115 מדרגים, 211 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ט בחשון תשפ''ב    14:58   04.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

חוק ההסדרים אושר בקריאה שנייה ושלישית  

 
  
*מליאת הכנסת אישרה היום (ה') בקריאה שניה ושלישית את התוכנית הכלכלית (חוק ההסדרים) לשנים 2021-2022*

*שר האוצר, אביגדור ליברמן: "מאז שנולד חוק ההסדרים בשנת 1985, לא עבר חוק הסדרים כל כך מלא ברפורמות מהפכניות שמביאות בשורה ענקית לאזרחי המדינה. עשרות רפורמות וחקיקות פיסקליות שכוללות בין היתר את רפורמת היבוא, הכשרות, גיל פרישה לנשים, הרגולציה והבנקאות הפתוחה.*
*הרפורמות הללו מבטאות את החזון שטמון בתוכנית הכלכלית כולה של מדינת ישראל, כי באין חזון יפרע העם".*

*מליאת הכנסת אישרה היום (ה') בקריאה שניה ושלישית את התוכנית הכלכלית (חוק ההסדרים) לשנים 2021-2022 המושתתת על חיזוק שלושת אבני היסוד של הכלכלה – הון אנושי, תשתיות ציבוריות ותנאים סביבתיים להאצת הצמיחה. התכנית מתמקדת בהשקעה בהון האנושי ושילוב אוכלוסיות מוחלשות, בפיתוח תשתיות ציבוריות בתחומי התחבורה, הדיור, האנרגיה והתקשורת, ובהסרת רגולציה, שיפור התחרותיות וייעול הממשלה.*

*הצעות החוק שאושרו כחלק מהתוכנית הכלכלית מתמקדות בכמה עקרונות מרכזיים:*

• *העלאת גיל הפרישה לנשים*
גיל הפרישה לנשים בישראל הוא מהנמוכים בעולם (62 בהשוואה ל-65.8 בממוצע ב-OECD) וישראל היא אחת המדינה הבודדות בהן נותר פער בין גיל הפרישה לנשים לזה של גברים. גיל הפרישה הנוכחי לנשים אינו תואם את העלייה המשמעותית בתוחלת החיים שלהן ואת התהליך המתמשך של הזדקנות האוכלוסייה בישראל. כתוצאה, ללא העלאת גיל הפרישה לנשים צפוי גידול דרמטי בתשלומי קצבאות הזקנה, מה שעלול לפגוע ביציבות הביטוח הלאומי. בנוסף, אי העלאת גיל הפרישה לנשים תפגע ביכולתן לשמור על רמת חיים הולמת בתקופת הגמלאות. במסגרת השינוי, גיל הפרישה לנשים יעלה באופן הדרגתי, על פני 11 שנים, עד לגיל 65. לצד זאת, הצעד מלווה בסל של כלים משלימים לסיוע לנשים המושפעות מהעלאת גיל הפרישה, ובהם רשת ביטחון לנשים שקרובות לגיל הפרישה וכן צעדים לעידוד תעסוקת מבוגרים. צעד זה צפוי להגדיל משמעותית את שיעורי התעסוקה של נשים מבוגרות; את הקצבה הפנסיונית שלהן בתקופת הגמלאות; ולהגביר את יציבות הביטוח הלאומי.

• *הפחתת יוקר המחיה - עידוד יבוא ורפורמה בתקינה*
רפורמה לפתיחת המשק לייבוא והפחתת יוקר המחיה במטרה להביא להפחתת יוקר המחיה וכן במטרה להציב את ישראל לצד המדינות המפותחות, מוצע לקדם תכנית רוחבית להסרת חסמי סחר ביבוא שתתמודד עם החסמים העיקריים בייבוא - רגולציה ייחודית לישראל השונה מהמקובל במדינות מפותחות, משטר אכיפה שאינו תואם לנעשה בעולם המערבי ומחייב אישור ובדיקה מקדימים של רוב המוצרים, וחסמים ליבוא מקביל. וזאת במגוון רחב של תחומים: מוצרי חשמל, מוצרי ילדים, מזון, תמרוקים ועוד. במסגרת הרפורמה יהיה ניתן לייבא מוצרים על בסיס רגולציה אירופית, במסלול של הצהרה, ללא צורך בהתאמות לרגולציה הישראלית וללא צורך באישורים מוקדמים. ממסלול ההצהרה יוחרגו מוצרים מסוכנים במיוחד כמו בשר ומזון לתינוקות. הרפורמה תצא לפועל במספר פעימות החל מהשנה הראשונה לתחילת הרפורמה וצפויה לחסוך לציבור כ- 8 מיליארד ש"ח בשנה.

• *תכנית לצמצום הרגולציה במשק*
במטרה להביא לשיפור בצמיחה ובפריון באמצעות הפחתת הנטל הרגולטורי העודף על העסקים וקידום רגולציה חכמה לחוקק את חוק יסודות הרגולציה שימסד תשתיות ארוכות טווח לגיבוש רגולציה בישראל והקמה של רשות רגולציה שתפקח על תהליכי קביעת רגולציה חדשה, ותפעל להפחתת הנטל הרגולטורי העודף. במסגרת החוק נקבעו עקרונות לרגולציה מיטבית ביניהם ניהול סיכונים, התבססות על סטנדרטים בין-לאומיים, קידום כלכלה תחרותית, הפחתת יוקר מחייה, ורגולציה מותאמת לעסקים קטנים ובינוניים. התכנית צפויה להקל על המגזר העסקי ביציאה ממשבר הקורונה ולהביא לצמיחה בתוצר לנפש של כ-6% תוך עשור, בשווי של כ-75 מיליארד שקל.

• *קידום התחרות בכשרות*
כיום מערך הכשרות מהווה מונופול בידי הרבנות הראשית לישראל, איכות הכשרות לוקה בחסר ורמת השירות נמוכה. בנוסף למעלה מ 50% מבעלי העסקים והמפעלים מחזיקים בתעודת כשרות נוספת. הרפורמה מציעה לפתוח את שוק הכשרות לתחרות, גופי כשרות פרטיים יוכלו לתת שירותי כשרות לבתי עסקים ומפעלים במגוון רמות כשרות. הרבנות הראשית תשמש כרגולטור של עולם הכשרות באמצעות ממונה ייעודי במשרד לשירותי דת שתפקידו לאשר את הגופים נותני הכשרות ולפקח על עבודתם. המהלך עתיד להוריד את הוצאות בתי העסק והמפעלים על כשרות ולהעלות את רמת השירות.

• *מעבר לאנרגיה ירוקה*
על מנת לאפשר מעבר לאנרגיה נקייה ועבור שימוש יעיל בקרקע עבור אנרגיות מתחדשות, ובמטרה להגדיל את היקף ההשקעות של המגזר הפרטי במשק האנרגיה במסגרת חוק ההסדרים מוצעים תיקוני חקיקה והחלטות נוספות שמטרתן הסרת חסמים בפני כניסת אנרגיות מתחדשות ורכב חשמלי. בין הצעדים ניתן למנות הקלות בתחום התכנון והבנייה למתקני אנרגיה, תכנון תמ"א לאגרו-וולטאי (מתקנים פוטו וולטאים על גידולים חקלאיים ליעול השימוש בשטחים) הסדרת הקמת עמדת טעינה בבית משותף, וחובת התקנת תשתיות חשמל לעמדות טעינת רכבים חשמלים במבנים חדשים.

• *ייעול מנגנון הבטחת היציבות בתשואות קרנות הפנסיה*
כיום מנפיקה המדינה אגרות חוב מיועדות לקרנות הפנסיה בריבית מובטחת של 4.86% על 30% מנכסיהן, במטרה להבטיח את יציבות התשואות בחיסכון הפנסיוני. מנגנון זה אינו יעיל – הוא וכרוך בעלויות עודפת בהיקף של מיליארדי שקלים בשנה, אשר צפויות להכפיל עצמן תוך עשור, ופוגע בגיוס החוב הממשלתי; אינו מאפשר לחוסכים ליהנות מהתשואות הגבוהות בשוק ההון; וכן פוגע ביעילות שוק ההון הישראלי. במסגרת הרפורמה תופסק הנפקת אג"ח מיועדות, ובמקום זאת המדינה תעניק רשת ביטחון לחיסכון הפנסיוני באמצעות הבטחת תשואה - קרנות הפנסיה ישקיעו בשוק ההון, ויקבלו הבטחת תשואה של 5.15% בשנה. המנגנון החדש יבטיח את המשך ההגנה על יציבות החיסכון הפנסיוני באופן שאינו מביא לפגיעה כלשהי בעמיתי קרנות הפנסיה ואף משפר את מצבם, שכן התשואה לעמיתי קרנות הפנסיה תהיה גבוהה יותר מאשר בהסדר הנוכחי.

• *תוספת לגמלת השלמת הכנסה לאזרחים ותיקים*
העלאת גמלת השלמת הכנסה לקשישים בסך של כ-1.5 מיליארד ש"ח, כך שיחידים יהיו זכאים לתוספת של בין 473 ל-481 ש"ח בחודש לקצבה, כך שתעמוד על לפחות 70% משכר המינימום. בנוסף, תוגדל הגמלה לזוג בין 745 ל-761 ש"ח בחודש, כך שסך הגמלה יהיו תעמוד על סך של 5,865 ש"ח בחודש לפחות.

• *העלאת קצבאות הנכות*
העלאה משמעותית של כלל קצבאות הנכות, לצד שינויים מבניים באופי הגמלה, שעיקרם: תוספת של 379 ש"ח לקצבת הנכות הכללית עבור דרגת 100% אי-כושר, כך שהקצבה תעמוד על סך של 3,700 ש"ח כבר בשנת 2021, תוספת של מאות שקלים בחודש לקצבת השר"מ ולילדים הנכים ויצירת מדרגה חדשה בקצבה, תוספת לקצבתם של הנכים הקשישים, תוספת של אלפי שקלים למעסיקי 2 עובדים זרים ולנכים המונשמים, העלאת הדיסריגארד לגובה שכר המינימום כך שנכה יוכל להשתכר בשכר מינימום ללא הפחתה בקצבתו והורדת הסף הרפואי לשירותים מיוחדים עבור נכי הנפש. סך עלות העלאת הקצבאות בשנת 2022 תעמוד על כ-2.7 מיליארד ש"ח, זאת במסגרת סך העלאה של 5.6 מיליארד ש"ח לקצבאות הנכות שהחלה ברפורמה של שנת 2018.

• *ניהול ביקושים בתחבורה ופתרונות תחבורה לטווח הקצר*
רמת הגודש בדרכים בישראל מהווה פגיעה משמעותית בכלכלה הישראלית, המתבטאת באובדן תוצר הנאמד בכ-40 מיליארד ש"ח בשנה בגין אובדן שעות עבודה ופנאי (כ-20 מיליארד בשנה) ובגין תאונות דרכים וזיהום אוויר. מעורבות הממשלה בטיפול בבעיית הגודש כוללת טיפול ניכר בצד ההיצע. בין היתר, עם זאת, הטיפול בצד ההיצע באמצעות קידום מיזמי תשתית איטי מטבעו ויאפשר מענה בטווח הארוך בלבד. לכן נדרשים צעדים לשיפור התחבורה גם בטווח הקצר והבינוני, על ידי עידוד אקטיבי של מעבר מנסיעה יחידנית ברכב פרטי לנסיעה בתחבורה ציבורית או שיתופית. צעדים אלו כוללים: הסדרת ההפעלה של תחבורה גמישה, הקמת יחידת אכיפה לנתיבי תחבורה ציבורית במשרד התחבורה, קידום פרויקט נתיבים מהירים שיאפשרו הגעה נוחה למטרופולין דן ושינוי מדיניות החניה כך שרשויות מקומיות יתאימו את המחיר לביקוש לחניה ואף יקבעו אזורי חניה כך שהשימוש במשאב החניה יתבצע באופן יעיל יותר.

• *חוק המטרו*
במטרה להתמודד עם הגודש הכבד בדרכים שמטיל אובדן תוצר כבד על המשק הישראלי, נדרשת השקעה תחבורתית משמעותית במערכות להסעות המונים. מערכת מטרו תהווה חלופה אמיתית לרכב הפרטי וזאת בעיקר בזכות קיצור משמעותי בזמני הנסיעה, האמינות והתדירות הגבוהה שתספק המערכת. התועלות הכלכליות, האורבניות והחברתיות הצפויות כתוצאה ממערכת המטרו צפויות להגיע לבין 26 ל-34 מיליארד שקלים בשנה. בדומה לנעשה במדינות אחרות בעולם, יצירת מסגרת חוקית ייעודית, תאפשר הסרת חסמים וקידום הפרויקט בלוחות זמנים מיטבים שיגבירו את התועלת המשקית.

• *קידום שכירות ארוכת טווח*
קידום פרויקטים להשכרה ארוכת טווח, דרך התאמת תמריצי מיסוי בחוק לעידוד השקעות הון ודרך תכנון ייעודי לבניינים להשכרה, שיביא למיצוי פוטנציאל ציפוף הבנייה והגדלת היצע הדירות. בנוסף, הרפורמה מגדירה את המוצר של השכרה לטווח ארוך אשר כוללת חוזים לתקופה של 10 שנים, וודאות לגובה שכר הדירה לאורך התקופה ורמת שירות גבוהה לדיירים.

• *הסבת משרדים למגורים*
ההצעה מבקשת לאפשר להסב חלק משטחי התעסוקה למגורים, מעונות סטודנטים, דיור מוגן ודיור להשכרה לטווח ארוך, וזאת בשל עודף ההיצע המשמעותי של שטחי משרדים והיצע נמוך של שטחי מגורים מנגד. ההצעה צפויה להוסיף לשוק הדיור אלפי יחידות דיור בטווח הקצר, בפרט בלב אזורי הביקוש לאוכלוסיות צעירות ולבני הגיל השלישי.

• *קידום תשתיות תקשורת מתקדמות*
הקמת רשתות סלולר מתקדמות דורשת ריבוי אתרי סלולר המשרדים בתדרים גבוהים המתפשטים למרחק קצר. על מנת לאפשר הקמה מהירה של היקף אתרי הסלולר הנדרשים לדור החמישי, נדרשת רפורמה בהליך הרישוי של אתרי הסלולר, שכן כיום פרק הזמן הממוצע להקמת אתר סלולרי הוא כ-20 חודשים. בהמשך להקמת צוות בין-משרדי שכלל נציגים ממשרדי התקשורת, האוצר, הגנת הסביבה, משפטים ומינהל תכנון גובשו המלצות המיושמות במסגרת חוק ההסדרים. בין ההמלצות פטור מהיתר בניה לאתרים זעירים (עד 6 מטרים), אפשרות לרישוי אתרים קטנים (מעל 6 מטרים) בות"ל וקידום הקמת אנטנות על מבני הדיור הממשלתי. כמו כן מוצע להחיל חובת תשלום אגרות תדרים על כוחות הבטחון על מנת לייעל את שימושם בספקטרום התדרים המוגבל ועל מנת לשקף את עלות השימוש הביטחוני בתדרי רדיו בתקציב המדינה. בנוסף מוצע להקל על פרישת סיבים אופטיים בבניינים משותפים באמצעות שינוי מנגנון ההסכמה הנדרש לשם פרישת סיבים כך שפרישה תתאפשר ללא הסכמה מפורשת אלא בהיעדר סירוב.

• *בנקאות פתוחה לעידוד התחרות בשוק הפיננסי*
אחד החסמים המשמעותיים להגברת התחרות במערכת הבנקאית בפרט והפיננסית בכלל הוא המונופול בו מחזיקים הגופים הפיננסיים על המידע הפיננסי של לקוחותיהם. החוק החדש יחייב גופים פיננסיים שונים להעביר מידע של לקוחות ביניהם, ולגופים טכנולוגיים חדשניים, בהסכמתם של הלקוחות. הגופים החדשים יוכלו להציג ללקוחות איזה שירותים פיננסיים הם צורכים, כמה בדיוק הם משלמים עליהם, כמה הם יכולים לחסוך אם יעברו לספק אחר ולמעשה להפוך ליועץ הפיננסי האובייקטיבי, הדיגיטלי האישי שלהם. למעשה מדובר במעין "ZAP בנקאי" אשר יחזק את הלקוחות אל מול הגופים הפיננסיים, יקדם כניסת גופים פיננסיים טכנולוגיים מתקדמים (פינטקים) לשוק, יגביר את התחרות במערכת הבנקאית ויפחית את הוצאות משקי הבית והעסקים הקטנים למערכת הבנקאית.

• *הרפורמה ברישוי עסקים*
קיימים בישראל כ-190,000 עסקים שמחויבים ברישיון עסק. כיום תנאים לרישיון נקבעים על-ידי 7 רגולטורים שונים, שקובעים את התנאים לרישיון ללא סנכרון, ללא בחינת עלויות, ללא השוואה לתנאים מקובלים בעולם ומבלי ראייה עסקית. בהתאם, תהליך הרישוי משית על העסקים עלויות גבוהות ונמשך זמן ארוך, באופן שפוגע בעסקים רבים, קטנים כגדולים, ובפעילות הכלכלית הכוללת של המשק. לטובת טיפול בנושאים אלה, מוצע להקים וועדה מאסדרת לרישוי עסקים. הוועדה תהיה מוסמכת לשנות את הדרישות ברישיונות ותפעל להוזלת עלויות דרישות הרישוי, לקיצור של הליכי הרישוי, ולמיקוד של דרישות הרישוי בהתאם לסטנדרטים בינלאומיים – כל זאת תוך שמירה על שלום הציבור ובריאות הציבור.

• *רפורמת רישוי עצמי*
היתר בניה הוא שלב הביניים בין תכנית מאושרת לבין הבנייה בשטח. כפי שפורסם לאחרונה בדו"ח מבקר המדינה, הליכי הוצאת היתר בניה בישראל ארוכים מאוד, ומהווים צוואר בקבוק וחסם עיקרי למאמצים להגדלת היצע הדיור. בכדי להתמודד עם בעיה זו, מסלול רישוי עצמי יהווה מסלול מקביל למסלול הרגיל בוועדה המקומית. במסגרת מסלול זה, אדריכל בעל ניסיון יוכל לאשר היתר בניה במקום הוועדה המקומית. החלת מסלול רישוי עצמי, בשילוב עם צמצום הליך ההקלות אשר מהווה את אחד הגורמים העיקריים להתארכות הליכי הרישוי, והטלת אגרות על פניות לוועדות ערר בכדי למנוע עררי סרק, עתידים להביא לירידה משמעותית במשך הזמן להוצאת היתרי בניה באופן שיאפשר הגדלה מהירה של היצע הדיור והפחתה משמעותית של הרגולציה בתחום.

• *הסדרת והפחתת הרגולציה בתחום כיבוי האש*
הנטל הרגולטורי המשמעותי המושט על המגזר העסקי על-ידי מערך הכבאות כיום נובע ממספר סיבות כגון מדיניות מחמירה ביחס לעולם והוראות נציב שניתנו באופן לא קוהרנטי בשל סיבות היסטוריות. הצעת החוק נועדה להפחית את הנטל ולטייב את הרגולציה באמצעות מעבר של הוראות הנציב לתקנות בתוך כארבע שנים והתאמת התקנות החדשות ככל שניתן לתקן האגודה האמריקנית לבטיחות מאש (NFPA) תוך מתן עדיפות ל-NFPA 101 (Life Safety) ובהתאמתה למציאות בישראל. בנוסף, נקבע כי הרף לפנייה לוועדה המייעצת לרגולציה יירד באופן משמעותי על מנת לאפשר בקרה על הרגולציה.

• *ייעול ההליך הפלילי על ידי קיום דיונים בהיוועדות חזותית*
כיום, כ-1,200-1,700 אסירים ועצירים מובלים מדי יום לדיונים בעניינם בבתי משפט, כ-10%-12% ממצבת הכלואים בשירות בתי הסוהר. המצב הקיים גורר פגיעה ברווחת העצירים, שמובלים שעות ארוכות וממתינים ממושכות לדיונים בעניינם, לעיתים עבור דיונים טכניים שנמשכים דקות ספורות בלבד.
ההסדר המוצע מעמיד לרשותו של העצור/האסיר זכות שלא עמדה לו קודם לכן והיא הזכות לקיים את הדיון בעניינו מרחוק, אם ירצה בכך, מבלי שיצטרך להגיע פיזית אל בית המשפט. זאת בהינתן שהעצור/האסיר בגיר, מיוצג על ידי סנגור, הגיש את בקשתו באמצעות סנגורו ובית המשפט הסכים לכך. מספר סוגי דיונים – לרבות דיון שבו מוצג הסדר טיעון, דיון שבו נשמעות טענות לעניין העונש ועוד – הוחרגו מההסדר, כך שיתקיימו בנוכחותו הפיזית של העצור/האסיר ולא בהיוועדות חזותית.
מלבד השיפור ברווחתו של האסיר/העצור, ההסדר יביא עמו התייעלות תקציבית משמעותית של עשרות מיליוני ש"ח בשנה (כתלות בהיקף השימוש בהסדר), לאחר שכמות ההובלות לבתי המשפט תרד, מספר הסוהרים הנדרשים לליווי אל בית המשפט ירד, ואף קיצור אפשרי של זמן ההמתנה בין הדיונים בבית המשפט.

• *שינויים מבניים במשק הגז*
משק הגז הטבעי מחולק לארבעה מקטעים: הפקה, הולכה, חלקה ואספקה. פריסת רשת החלוקה נמוכה מהיקף הפריסה האופטימלי ועל כן חלק ניכר מהצרכנים הפוטנציאלים טרם חוברו לרשת החלוקה, כך שהם ממשיכים לצרוך דלקים מזהמים יותר. הצעת המחליטים נועדה להגביר את יעילות משק הגז הטבעי, לצורך ניצול מיטבי של משאב זה.

• *הקלות בהפעלת מעונות יום*
מתן פטור למעונות קטנים מהוצאת היתר לשימוש מחורג ויצירת הליך חלופי, מהיר וקל שיביא להגדלת היצע מעונות היום, שיפור האיכות, הגברת הפיקוח וחיסכון של עשרות אלפי ש"ח למעונות היום ולהורים.

• *עידוד התחדשות עירונית*
לצורך הגדלת היצע הדיור בישראלי נדרש לקדם היקף משמעותי של פרויקטים להתחדשות עירונית. לשם כך, הרפורמה מטפלת במגוון חסמים על ידי הפחתת הנטל הרגולטורי, הגדלת הוודאות ליזמים ולדיירים, ועידוד הרשויות המקומיות לקידום פרויקטים להתחדשות עירונית. צעדים אלו עתידים להביא להגדלת היקף הפרויקטים ולתוספת של כ4,500 יחד בשנה.
בין הצעדים: הורדת הרוב הדרוש לתביעת דייר סרבן, פישוט מדיניות היטלי השבחה ברשויות המקומיות, הקלות במיסוי וייעול הליך ההכרזה על מתחמי פינוי בינוי. כל זאת לצד קידום הסכמי גג להתחדשות עירונית עם השקעה מסיבית בתשתיות תומכות בהיקף של כחצי מיליארד ש"ח.

• *הכנסות מצטברות – מיסוי רווחים כלואים*
חלוקת דיבידנד עתידית מחברות להן רווחים שהופטרו ממס מכוח עידוד השקעות הון תהיה פרו-רטה, מס חברות ייקבע בהתאם לחלק ההכנסה שהחברה מבקשת להפשיר ביחס לכלל ההכנסה הפטורה.



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה         (ניהול: למבזק)        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  קישור לחוק: יוסף כץ 04.11.21 15:03 1
     מאות עמודי תיקונים בלי רפרנס ישיר לחוק עצמו. מי מסוגל להשתלט על כל החומר? Hermon 04.11.21 17:20 65
  ממשלה שבאה לתת עבודה 0x972Ops 04.11.21 15:03 2
     חלום, לא יאומן שהיינו כבולים 12 שנה לגחמות של האיש המסוכן הזה... עשור אבוד kovals 04.11.21 15:11 10
         נכון מאד++ יוחאי שכן טוב 04.11.21 15:18 14
         ככה מהנדסים תודעה. אצל נתניהו שוב ושוב עבר תקציב, והתקציב האחרון שעבר היה תקציב לשנת 2019, כלומר היה berale 04.11.21 16:29 51
         ממש ככה. ביריון 04.11.21 17:25 66
     אז בנט שקד ליברמן בוגי ברק ליבני וסער שיתקו את מדינת ישראל - אבל מבלי להיכנס לשקר שאתה רושם תבדוק את המעמד זופ-ניק 04.11.21 15:33 21
         מה אכפת לי אם העשירים התעשרו יותר? 0x972Ops 04.11.21 15:51 29
             כן עכשיו הסל יוזל והדיור ירד זופ-ניק 04.11.21 16:11 41
                 גם אם לא, אצביע למישהו אחר 0x972Ops 04.11.21 16:32 57
         בתשתיות אינטרנט והטלפוניה הגענו למקום מאוד נמוך ברשימה של המדינות xph11 04.11.21 16:27 48
     א. נכון 12 שנים היה שיתוק ולא היה תקציב ואכלנו מן שירד מן השמיים Tommy 04.11.21 16:55 64
  מנגנון האג''ח המיועדות, הוא פתרון מבריק. גם החוסכים וגם המדינה נשכרים, וגם שוק ההון כולו. יוסף כץ 04.11.21 15:05 3
     במחשבה שניה: אם יש הבטחת תשואה, קרנות הפנסיה יכולים להשקיע את הכסף במניות זבל. יוסף כץ 04.11.21 15:07 4
         לי זה קצת נשמע כמו ההסברים המפולפלים שנהגת להביא בנוגע לדיונים בבג''צ, נסיון למקד את הדיון בכל מיני berale 04.11.21 15:58 31
             אתה רוצה שגם האשכול הזה יעסוק בנושא שכבר יש עליו 200 אשכולות? למה לא לגוון? יוסף כץ 04.11.21 16:16 43
         יוסף, למה חוק האזרחות לא עבר ? הרי אין אף חוק שלא היה עובר אם בנט באמת היה רוצה שיעבור. - מהסיבה הפשוטה . berale 04.11.21 16:09 38
             האמריקנים אומרים: ''גיוון הוא טעם החיים''. הבה נגוון ונעסוק לשם שינוי באג''ח המיועדות. יוסף כץ 04.11.21 16:17 44
                 הבנתי אותך. מדיבורים על אובדן רגבי מולדת, עברת לדבר על גוונים. berale 04.11.21 16:36 59
  מס הגודש ''הנפלא'' יחייב את הנכנסים לגוש דן לשלם למדינה כסף ...תענוג ממש Braveheart 04.11.21 15:07 5
     כמו כל עיר גדולה בעולם. מצוין! ואם הנוכל וחבורתו היו משקיעים ב 12 השנים בתחצ, לא היה צורך הגזירה הזו יגאל פת-אל 04.11.21 15:08 7
         אני לא חושב שתל אביב נחשבת עיר גדולה בסטנדרט עולמי Snowden 04.11.21 15:10 8
         השבוע סיימה הרכבת הקלה נסיעת מבחן מפתח תקווה לבת ים אני מבין שלדידך יאצק 04.11.21 16:03 33
     אכן תענוג.. החלטה מעולה שהיה עליה קונצנזוס בקרב רב גורמי המקצוע הרלוונטים ThelizardKing 04.11.21 15:11 9
         ממשלה מזעזעת שמשלמת כסף לעמותות שיש להם קשר לחמאס ולוקחת כסף משכבות חלשות Braveheart 04.11.21 15:13 11
             לי זה נשמע כמו פייק טיפיקלי של ביבסטים ThelizardKing 04.11.21 15:25 16
                 מה שהיה היה כסף קטארי , פה הממשלה הבזויה והטמאה לוקחת כסף מהאזרחים , מהכיס שלהם Braveheart 04.11.21 15:28 18
                     הטיעונים שלי מעולים גם אם אינך מצליח להבינם ThelizardKing 04.11.21 15:31 20
                         כן , אני לא בקטע של להמשיך לדון עם מי שאין לו סיבה מוצדקת אחת להתנשא עליי או עם מי Braveheart 04.11.21 15:45 25
                             כמובן.. ThelizardKing 04.11.21 15:53 30
                                 עניתי לגבי הכסף הקטארי להבדיל מהכסף שהממשלה הזאת מוציאה מאזרחים , אתה זה שלא ענה עניינית . Braveheart 04.11.21 16:10 39
                                     והנה המשכת.. ThelizardKing 04.11.21 16:23 46
                                         אם אתה לא מבין את ההבדל Braveheart 04.11.21 16:25 47
                                             מאוד ענייני מצידך.. ThelizardKing 04.11.21 16:28 50
                                                 ממש לא , טענתי שכסף שמיועד לשכבות החלשות (וזה הדיון בדיוק , זה זה בדיוק ) הולך לעבאס Braveheart 04.11.21 16:41 61
                                                     אתה החלטת למה ולמי הכסף היה מיועד? ThelizardKing 04.11.21 16:47 63
                     כמות הקללות ימין 51 04.11.21 15:44 24
                         נראה לי שהתעוררת אחרי 3 שנים תרדמת....תתעדכן....ואגב תיק 4000 התפורר יאצק 04.11.21 16:07 36
                             יופי ימין 51 04.11.21 16:11 40
     אתה יודע מי דחף את אגרת הגודש בכל הכוח? אנשי ימין כלכלי מהליכוד. שאל את אלעד מלכא. יוסף כץ 04.11.21 15:16 13
         זה רלוונטי? לא. כי הוא לא הצליח . עכשיו הממשלה הטמאה הזאת כן העבירה את זה Braveheart 04.11.21 15:23 15
             אני מדגיש: בחודשים האחרונים ישב אלעד מלכא בוועדת הכלכלה, ודגר על החוק החשוב הזה. יוסף כץ 04.11.21 16:15 42
                 שידגור עד מחר , מטעם מי הוא בדיוק Braveheart 04.11.21 16:31 55
         מאוד קפיטליסטי ממש סינגפור מתעניין 04.11.21 15:27 17
     אבו יאיר הצביע בעד? 4 פעמים? אחד האדם 04.11.21 15:48 26
         מסיט את הדיון שוב ? Braveheart 04.11.21 15:49 28
     אגרות גודש זה הדבר היחיד שיכול להפחית את הפקקים ופיתרון נכון. אני בטוח שיש לך בעיה עניינית איתו ולא עם זהות Prodigy 04.11.21 15:59 32
  פנטסטי... עשו ב 120 יום מה שהנוכל וכנופייתו לא רצו לעשות.. ברוך שפטרנו מעונשם של אלה ! יגאל פת-אל 04.11.21 15:07 6
  מה אני קורא פה? רמיסה ברגל גסה של כל האוכלוסייה החלשה??? סוף לאדישות 04.11.21 15:16 12
  כי נמכרנו אני ועמי זופ-ניק 04.11.21 15:30 19
     לעבדים ולשפחות - החרשתי Blackcat 04.11.21 15:37 23
  בשעה טובה ראש דשא 04.11.21 15:36 22
  כל כך הרבה דברים טובים, מדהים לראות כמה שהמדינה היתה תקועה בתקופתו של הנוכל הסגול הייזנברג 04.11.21 15:48 27
  שונא ישראל בעל המריצות שווה--- פרסום 04.11.21 16:03 34
  תעשו חיים באופוזיציה! Lisbon 04.11.21 16:06 35
  בחירות הבאות אני מצביע למפלגה שתשים בראש סדר העדיפות בדיקת יהדות לכל יוצאי רוסייה Ethics 4 All 04.11.21 16:09 37
     אחי, יש לך מצע מסודר. למה לא תקים מפלגה? יוסף כץ 04.11.21 16:22 45
         זה נהיה פופולארי לשלול או להחרים מגזרים שלמים Ethics 4 All 04.11.21 16:31 53
     אני דור ראשון ליוצאי ברית המועצות לשעבר ואני יכול לחסוך לך את כספי המיסים Snowden 04.11.21 16:27 49
         בשביל להיות יותר יהודי ממני אתה צריך לטבול במקווה חמש שנים רצוף Ethics 4 All 04.11.21 16:38 60
     1+ Octopus 04.11.21 16:30 52
     ביבי אוכל השרצים הטרפות גם יקבל תעודה ורודה? מוסקבה 04.11.21 16:31 54
         לביבי הייצי מסדר ת.ז. בצבע של דגל הגאווה זה שדומה לדגל הדרוזי הצבעוני הזה Ethics 4 All 04.11.21 16:47 62
     למה ימין 51 04.11.21 17:26 67
         תקרא את תגובה 53 ותבין את ההפוך על הפוך Ethics 4 All 04.11.21 17:29 69
             על שכזה ימין 51 04.11.21 17:47 70
                 אל תיקח את זה למקום אישי ועוד מבלי להבין למה התכוון המשורר Ethics 4 All 04.11.21 17:56 71
  ״הפחתת יוקר המחיה״ פה הפסקתי לקרוא . Django 04.11.21 16:31 56
  ישר כח לממשלה שבאה לעבוד לירון 04.11.21 16:33 58
  חלאות המין האנושי gandalf 04.11.21 17:27 68

   
   
יוסף כץ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.12.15
45010 הודעות, 144 מדרגים, 193 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ט בחשון תשפ''ב    15:03   04.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. קישור לחוק:  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 04.11.21 בשעה 15:14 בברכה, יוסף כץ
 
https://fs.knesset.gov.il/24/law/24_ls2_610165.pdf


🚩 🏴 אריק שרון עשה התנתקות אחת, נתניהו עשה שלש: בנגב, בשטחי C, במערכת המשפט. 🐪 🏜 ⚖


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Hermon לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.8.02
34156 הודעות, 87 מדרגים, 173 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ט בחשון תשפ''ב    17:20   04.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  65. מאות עמודי תיקונים בלי רפרנס ישיר לחוק עצמו. מי מסוגל להשתלט על כל החומר?  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
גם אם יקדישו שנה לימוד אינטנסיבי לחוק ההסדרים, לא נראה לי שהח"כים יצליחו להבין את הסעיפים עליהם הצביעו בשלוש שעות



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
0x972Ops לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.5.21
2838 הודעות, 42 מדרגים, 71 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ט בחשון תשפ''ב    15:03   04.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. ממשלה שבאה לתת עבודה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
נגמר השיתוק של 12 שנים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
kovals לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
8915 הודעות, 83 מדרגים, 5 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ט בחשון תשפ''ב    15:11   04.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. חלום, לא יאומן שהיינו כבולים 12 שנה לגחמות של האיש המסוכן הזה... עשור אבוד  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יוחאי שכן טוב לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.12.19
1748 הודעות, 13 מדרגים, 1 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ט בחשון תשפ''ב    15:18   04.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. נכון מאד++  
בתגובה להודעה מספר 10
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
berale לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.11.19
10385 הודעות, 95 מדרגים, 173 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ט בחשון תשפ''ב    16:29   04.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  51. ככה מהנדסים תודעה. אצל נתניהו שוב ושוב עבר תקציב, והתקציב האחרון שעבר היה תקציב לשנת 2019, כלומר היה  
בתגובה להודעה מספר 10
 
  
תקציב רגיל עד ל 2020.

אבל אז הרל"בים החליטו לתקוע את המדינה בדד לוק פוליטי שמתבסס על הברית שלהם עם ערבים שונאי ישראל. - החרימו את הליכוד ונתניהו. צהלו כשליברמן - והשד יודע מה בכלל היו והינם המניעים שלו- החליט להתהפך . צהלו על כך שתקע את ביבי עם 60 ח"כים על הקשקש מממשלה . - ואז בכלל בכלל לא הפריעה להם שבלי ממשלה אי אפשר להעביר תקציב.

אז התקציב בכלל בכלל בכלל לא הפריעה להם. הם פרחו בגלל שהצליחו לתקוע את המדינה ואת ביבי בדד לוק פוליטי בעזרת קולות ומניעי האויב.

גם אחרי מערכת בחירות שלישית כשגנץ כבר הסכים להיכנס לממשלה עם ביבי -ולמעשה סחט בשביל השמאל ממשלה שיוויונית למרות המפלה של השמאל באותן בחירות -רובם גינו אותו על שנתן יד להקמת ממשלה, היו סקרים שהראו שגנץ כאילו נמחק בבחירות בכלל שהסכים לתת יד להקמת ממשלה. - וגם אז לא הטריד אותם שבלי ממשלה אין תקציב.

עכשיו שיש תקציב בקואליציית ההסכמות עם תנועת האחות של חמאס הם מוציאים קריאת רווחה , כאילו 12 שנים לא היה פה אף תקציב.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ביריון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.9.07
83981 הודעות, 340 מדרגים, 563 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ט בחשון תשפ''ב    17:25   04.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  66. ממש ככה.  
בתגובה להודעה מספר 10
 
  
לא יאומן שהיינו כבולים 12 שנה לגחמות של האיש המסוכן הזה... עשור אבוד



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זופ-ניק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
14311 הודעות, 157 מדרגים, 285 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ט בחשון תשפ''ב    15:33   04.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  21. אז בנט שקד ליברמן בוגי ברק ליבני וסער שיתקו את מדינת ישראל - אבל מבלי להיכנס לשקר שאתה רושם תבדוק את המעמד  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  
הכלכלי של מדינת ישראל ומה קרה לה ב-12 שנים האחרונות בתשתיות טלפוניה שמים פתוחים תחרות בנמלים בתל"ג בצמיחה באבטלה חבל שהשמאל מאמץ את דרך השקר כדי לתרץ את התמיכה שלו בתומכי טרור



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
0x972Ops לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.5.21
2838 הודעות, 42 מדרגים, 71 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ט בחשון תשפ''ב    15:51   04.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  29. מה אכפת לי אם העשירים התעשרו יותר?  
בתגובה להודעה מספר 21
 
  
אכפת לי כמה עולה לי הקניות בסופר, והדירה.
ובזה ביבי נכשל



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זופ-ניק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
14311 הודעות, 157 מדרגים, 285 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ט בחשון תשפ''ב    16:11   04.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  41. כן עכשיו הסל יוזל והדיור ירד  
בתגובה להודעה מספר 29
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
0x972Ops לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.5.21
2838 הודעות, 42 מדרגים, 71 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ט בחשון תשפ''ב    16:32   04.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  57. גם אם לא, אצביע למישהו אחר  
בתגובה להודעה מספר 41
 
  
הם רק 150 יום בשלטון. ביבי חירבן לנו את החיים 12 שנים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
xph11 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.5.17
1563 הודעות, 27 מדרגים, 50 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ט בחשון תשפ''ב    16:27   04.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  48. בתשתיות אינטרנט והטלפוניה הגענו למקום מאוד נמוך ברשימה של המדינות  
בתגובה להודעה מספר 21
 
  
נשארנו מאחור במשך שנים, אז אל תגיד שהיה שיפור ב12 השנים האלו. תחרות בנמלים? איזו תחרות? כולה נמל חדש ששולטים בו סינים.

טרור? באמת צריך להזכיר את כמות נפגעי הטרור ב12 השנים באלו? את כמות הדקירות והירי בתוך תל אביב? בשאר הערים? את המלחמות והמבצעים שמעולם לא יצאנו בהם מנצחים?

הקטע הזה שאנשים לא מוכנים להודות שבנט עשה משהו טוב, ושחס וחלילה מישהו עושה משהו יותר טוב מביבי, זה פשוט מחליא. כן, בנט הוא חתיכת נחש שגנב את הממשלה, אבל זה לא אומר שהוא לא יכול לעשות דברים טובים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Tommy לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.7.17
4280 הודעות, 48 מדרגים, 88 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ט בחשון תשפ''ב    16:55   04.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  64. א. נכון 12 שנים היה שיתוק ולא היה תקציב ואכלנו מן שירד מן השמיים  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  
ב. ישראל כץ אחראי לרוב התוכן שבחוק ההסדרים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יוסף כץ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.12.15
45010 הודעות, 144 מדרגים, 193 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ט בחשון תשפ''ב    15:05   04.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. מנגנון האג''ח המיועדות, הוא פתרון מבריק. גם החוסכים וגם המדינה נשכרים, וגם שוק ההון כולו.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


🚩 🏴 אריק שרון עשה התנתקות אחת, נתניהו עשה שלש: בנגב, בשטחי C, במערכת המשפט. 🐪 🏜 ⚖


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יוסף כץ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.12.15
45010 הודעות, 144 מדרגים, 193 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ט בחשון תשפ''ב    15:07   04.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. במחשבה שניה: אם יש הבטחת תשואה, קרנות הפנסיה יכולים להשקיע את הכסף במניות זבל.  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  


🚩 🏴 אריק שרון עשה התנתקות אחת, נתניהו עשה שלש: בנגב, בשטחי C, במערכת המשפט. 🐪 🏜 ⚖


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
berale לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.11.19
10385 הודעות, 95 מדרגים, 173 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ט בחשון תשפ''ב    15:58   04.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  31. לי זה קצת נשמע כמו ההסברים המפולפלים שנהגת להביא בנוגע לדיונים בבג''צ, נסיון למקד את הדיון בכל מיני  
בתגובה להודעה מספר 4
 
  
נקודות איזוטריות - כדי להסיט אותנו מהתמונה הכללית.

ופה בתמונה הכללית בנט בחר להעביר תקציב בקואליציית האחים המוסלמים. בחר להעביר תקציב עם תנועה אחות של חמאס.

חרפה. חרפה. חרפה. חרפה שלא תישכח.

נזק איום למדינה. שהביאו נוכלים שהתנגחו בביבי בתעמולת דמורליזציה כאילו מתוך אידאולוגית ימין.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יוסף כץ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.12.15
45010 הודעות, 144 מדרגים, 193 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ט בחשון תשפ''ב    16:16   04.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  43. אתה רוצה שגם האשכול הזה יעסוק בנושא שכבר יש עליו 200 אשכולות? למה לא לגוון?  
בתגובה להודעה מספר 31
 
  


🚩 🏴 אריק שרון עשה התנתקות אחת, נתניהו עשה שלש: בנגב, בשטחי C, במערכת המשפט. 🐪 🏜 ⚖


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
berale לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.11.19
10385 הודעות, 95 מדרגים, 173 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ט בחשון תשפ''ב    16:09   04.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  38. יוסף, למה חוק האזרחות לא עבר ? הרי אין אף חוק שלא היה עובר אם בנט באמת היה רוצה שיעבור. - מהסיבה הפשוטה .  
בתגובה להודעה מספר 4
 
  
שלבנט יש רוב. קואליציוני. - בשביל זה הוא בקואליציה, זה הפטנט.

אם לביבי או לסמוטריץ היה רוב, אז הם היו בקואליציה. אבל הם לא.

לבנט יש רוב, אין אף חוק שלא היה עובר אם בנט באמת היה רוצה שיעבור. כי לבנט יש רוב, קואליציוני. כל הקלפים כולם היו בידיו,-כפי שכל הקלפים כולם בידיו גם כעת, אבל הוא בחר בכוונה- והוא ממשיך ושב ובוחר כל העת שהקואליציה שלו תהיה עם האחים המוסלמים ומרץ.

במסגרת ההסכמות איתם הוא גם בחר להעביר את התקציב.

אותם הוא גם בחר להפקיד על מושכות המדינה .

חרפה . איזו חרפה. איזו חרפה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יוסף כץ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.12.15
45010 הודעות, 144 מדרגים, 193 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ט בחשון תשפ''ב    16:17   04.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  44. האמריקנים אומרים: ''גיוון הוא טעם החיים''. הבה נגוון ונעסוק לשם שינוי באג''ח המיועדות.  
בתגובה להודעה מספר 38
 
  


🚩 🏴 אריק שרון עשה התנתקות אחת, נתניהו עשה שלש: בנגב, בשטחי C, במערכת המשפט. 🐪 🏜 ⚖


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
berale לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.11.19
10385 הודעות, 95 מדרגים, 173 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ט בחשון תשפ''ב    16:36   04.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  59. הבנתי אותך. מדיבורים על אובדן רגבי מולדת, עברת לדבר על גוונים.  
בתגובה להודעה מספר 44
 
  
אין גבול לציניות .



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Braveheart לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.10.16
30440 הודעות, 201 מדרגים, 354 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ט בחשון תשפ''ב    15:07   04.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. מס הגודש ''הנפלא'' יחייב את הנכנסים לגוש דן לשלם למדינה כסף ...תענוג ממש  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
נסיעה ברכב פרטי במטרופולין דן תחויב בתשלום
משנת 2025 .

נדאג לבטל את זה בעוד כמה חודשים, אני לא מודאג.


.בנט המגלומן השיל את ערכיו בשביל ג'וב פוליטי ושורה בקורות חיים. האיש הזה מסוכן ומושחת.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יגאל פת-אל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.12.11
31685 הודעות, 212 מדרגים, 360 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ט בחשון תשפ''ב    15:08   04.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. כמו כל עיר גדולה בעולם. מצוין! ואם הנוכל וחבורתו היו משקיעים ב 12 השנים בתחצ, לא היה צורך הגזירה הזו  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Snowden לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.12.11
23503 הודעות, 97 מדרגים, 77 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ט בחשון תשפ''ב    15:10   04.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. אני לא חושב שתל אביב נחשבת עיר גדולה בסטנדרט עולמי  
בתגובה להודעה מספר 7
 

האם זה קיים בערים עם כמות תושבים דומה?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יאצק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.1.15
15175 הודעות, 155 מדרגים, 282 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ט בחשון תשפ''ב    16:03   04.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  33. השבוע סיימה הרכבת הקלה נסיעת מבחן מפתח תקווה לבת ים אני מבין שלדידך  
בתגובה להודעה מספר 7
 
  
בניית תשתיות זה עניין של חודשים.....



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ThelizardKing לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.6.15
5122 הודעות, 26 מדרגים, 15 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ט בחשון תשפ''ב    15:11   04.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. אכן תענוג.. החלטה מעולה שהיה עליה קונצנזוס בקרב רב גורמי המקצוע הרלוונטים  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  
ממשלה שרחוקה מלהיות מושלמת אבל לפחות היא מחזירה את המדינה לשפיות ומעבירה את הדברים המובנים מאליהם. אחרי השנים החשוכות תחת הנהגה ששמה את המנהיג במקום הראשון במקום את המדינה.


.I am the Lizard King I can do anything


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Braveheart לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.10.16
30440 הודעות, 201 מדרגים, 354 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ט בחשון תשפ''ב    15:13   04.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. ממשלה מזעזעת שמשלמת כסף לעמותות שיש להם קשר לחמאס ולוקחת כסף משכבות חלשות  
בתגובה להודעה מספר 9
 
  
בצורה הכי נפשעת שיש , אי אפשר להביט בזה אחרת אלא אם כן אתה מתעלם מהם .
ע"פ תגובתך, אין ספק שאתה מתעלם מהם.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ThelizardKing לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.6.15
5122 הודעות, 26 מדרגים, 15 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ט בחשון תשפ''ב    15:25   04.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. לי זה נשמע כמו פייק טיפיקלי של ביבסטים  
בתגובה להודעה מספר 11
 
  
לעומת זאת, מי שאיפשר להעביר כסף לחמאס בצורה ישירה, כסף שהלך גם למטרות צבאיות היה ביבי.

אבל התעלמת מזה, כמובן..


.I am the Lizard King I can do anything


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Braveheart לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.10.16
30440 הודעות, 201 מדרגים, 354 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ט בחשון תשפ''ב    15:28   04.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. מה שהיה היה כסף קטארי , פה הממשלה הבזויה והטמאה לוקחת כסף מהאזרחים , מהכיס שלהם  
בתגובה להודעה מספר 16
 
  
בלי למצמץ אפילו .

נסה לא לנסות להקטין עם "ביביסטים" , אני בטוח שגם בלי זה תצליח איכשהו למצוא טיעונים הגיוניים . או שלא.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ThelizardKing לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.6.15
5122 הודעות, 26 מדרגים, 15 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ט בחשון תשפ''ב    15:31   04.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  20. הטיעונים שלי מעולים גם אם אינך מצליח להבינם  
בתגובה להודעה מספר 18
 
  
ואינני צריך "להקטין" את הביביסטים שהרי הם עושים עבודה מספיק טובה בעצמם. הפצת הפייק היא דוגמה טובה, ולעומת זאת תמיכתו של ביבי בחמאס וחיזוקו לאורך השנים הביאו אותנו עד הלום.


.I am the Lizard King I can do anything


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Braveheart לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.10.16
30440 הודעות, 201 מדרגים, 354 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ט בחשון תשפ''ב    15:45   04.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  25. כן , אני לא בקטע של להמשיך לדון עם מי שאין לו סיבה מוצדקת אחת להתנשא עליי או עם מי  
בתגובה להודעה מספר 20
 
  
מאיתנו שתומך בליכוד ובראשו נתניהו .

לפיכך ובהתאם לזאת , ה"דיון" הקצר העקר והלא מעניין הזה הגיע לסיומו.
כל טוב.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ThelizardKing לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.6.15
5122 הודעות, 26 מדרגים, 15 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ט בחשון תשפ''ב    15:53   04.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  30. כמובן..  
בתגובה להודעה מספר 25
 
  
צר לי, אך אתה חסר טענות ענייניות. הבריחה לפייק כמוצא אחרון רק ממחישה את זה ורק מחזקת את תרהות השקר שהיה מי שהנחיל ביתר שאת.


.I am the Lizard King I can do anything


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Braveheart לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.10.16
30440 הודעות, 201 מדרגים, 354 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ט בחשון תשפ''ב    16:10   04.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  39. עניתי לגבי הכסף הקטארי להבדיל מהכסף שהממשלה הזאת מוציאה מאזרחים , אתה זה שלא ענה עניינית .  
בתגובה להודעה מספר 30
 
  
ואין טעם להמשיך פה.


.בנט המגלומן השיל את ערכיו בשביל ג'וב פוליטי ושורה בקורות חיים. האיש הזה מסוכן ומושחת.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ThelizardKing לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.6.15
5122 הודעות, 26 מדרגים, 15 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ט בחשון תשפ''ב    16:23   04.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  46. והנה המשכת..  
בתגובה להודעה מספר 39
 
  
מה ענית עניינית? מה זה משנה אם זה קטארי או לא? בשורה התחתונה כסף הועבר לחמאס לצורך התעצמות צבאית ממנה סובלת רב המדינה ואשר גובה קורבנות בנפש. זו רק דוגמה לכך שביבי חיזק את החמאס על חשבון הרשות במשך שנים. מה שמשנה זו התוצאה ולא העניינים הרגשיים שאתה מעלה. זה דבר שייקח זמן רב לתקן.

טענתך הנגדית מקורה בפייק ניוז, ראיה לכך אינך יכול להביא. ואפילו אם הדהר נכון הרי שמדובר בכספים לעניינים הומניטרים ולא צבאיים.


.I am the Lizard King I can do anything


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Braveheart לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.10.16
30440 הודעות, 201 מדרגים, 354 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ט בחשון תשפ''ב    16:25   04.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  47. אם אתה לא מבין את ההבדל  
בתגובה להודעה מספר 46
 
  
אמצא מישהו שמבין ואקיים איתו דיון .


.בנט המגלומן השיל את ערכיו בשביל ג'וב פוליטי ושורה בקורות חיים. האיש הזה מסוכן ומושחת.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ThelizardKing לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.6.15
5122 הודעות, 26 מדרגים, 15 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ט בחשון תשפ''ב    16:28   04.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  50. מאוד ענייני מצידך..  
בתגובה להודעה מספר 47
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 04.11.21 בשעה 16:42 בברכה, ThelizardKing
 
ועוד הלכתי לקראתך, שכן התמקדתי בעניין שאתה העלת בנוגע לחמאס (הסטת הדיון הנפוצה) ולא ציינתי את כל שאר הרעות החולות שאפיינו את הממשלות החשוכות של השנים האחרונות.


.I am the Lizard King I can do anything


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Braveheart לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.10.16
30440 הודעות, 201 מדרגים, 354 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ט בחשון תשפ''ב    16:41   04.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  61. ממש לא , טענתי שכסף שמיועד לשכבות החלשות (וזה הדיון בדיוק , זה זה בדיוק ) הולך לעבאס  
בתגובה להודעה מספר 50
 
  
ולעמותות עלומות שנמצאות בקשר עם החמאס , עובדות מוצקות ויש בידי אילה חסון הוכחות לכך , היא גם אומרת בראיונות האחרונים "יש לי הוכחות בכתב " . לך תתווכח איתה לא איתי .

אל תלך לקראתי , לא ביקשתי ממך , אתה לא מסוגל להבין את ההבדל בין כסף שלא אנחנו משלמים אלא קטאר , ושאיש לא רוצה או רצה שיגיע לידי חמאס . עובדה שגם בליכוד מבינים את זה מזמן וזה לא דבר שהיה חוזר שוב .
אתה לא מבין את ההבדל בין כסף קטארי לבין פגיעה קשה בשכבות החלשות וכסף שיוצא מאזרחי המדינה על כל מיני מיסים מטומטמים ...כסף לעמותות עלומות ולחמאס ולהשד יודע מה , לא מזיז לך .
לכן הדיון אבוד מראש . אני מעדיף לדון עם אנשים שמפעילים איזשהו היגיון בריא ורצון לחשוב על טובת המדינה ולא טובת הכיסא.

הדיון מבחינתי הסתיים אתה יכול להקליד מה שבא לך מעתה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ThelizardKing לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.6.15
5122 הודעות, 26 מדרגים, 15 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ט בחשון תשפ''ב    16:47   04.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  63. אתה החלטת למה ולמי הכסף היה מיועד?  
בתגובה להודעה מספר 61
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 04.11.21 בשעה 16:53 בברכה, ThelizardKing
 
קשרים פופוליסטים שאין להם שום יסוד. אני לא צריך להתווכח עם איילה חסון, אם יש לך הוכחה הבא אותה. עד אז זה סתם דמגוגיה המבוססת על פייק.

כאמור, מה שמשנה זו התוצאה - ביבי חיזק את החמאס בכסף ובאמצעים רבים נוספים. חיזוק שמתבטא בפגיעה בנפש כבר שנים רבות. פשוט תגובה שהיא סלט שלם שיצרת, לצורכי דמגוגיה לא מתוחכת כמובן.


.I am the Lizard King I can do anything


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ימין 51 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.3.18
1349 הודעות, 7 מדרגים, 2 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ט בחשון תשפ''ב    15:44   04.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  24. כמות הקללות  
בתגובה להודעה מספר 18
 
  
וניבולי הפה והצפיפות שלהם הם עדות ניצחת לתסכול
והכישלון של הניסיון הממומן להציל אג’נדה הזויה שאיבדה כל אחיזה במציאות
הממשלה החדשה שמונהגת על ידי איש מוכשר עם עבר צבאי ועסקי מזהיר ושכנגד כל הסיכויים מעביר תקציב מעולה ומצליח להצעיד את הממשלה באומץ ובכשרון ולהרחיק אותה מהתהום אליה הוביל אותנו הנאשם שרצוי שיתרכז מעכשיו בספסל הנאשמים כדי להקטין במעט את שנות המאסר שעומדים בוודאות להשית עליו
רמת האמינות שמפזרת סביבתו בקשר לקריסת האישומים זהה לוודאות אותה שידרו בסיכויי הפלת הממשלה דרך מניעת אישור התקציב



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יאצק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.1.15
15175 הודעות, 155 מדרגים, 282 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ט בחשון תשפ''ב    16:07   04.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  36. נראה לי שהתעוררת אחרי 3 שנים תרדמת....תתעדכן....ואגב תיק 4000 התפורר  
בתגובה להודעה מספר 24
 
  
בשבילך תקציר עד לשלשום של הפאדיחות של הפרקליטות בתיק....
על קצה המזלג הבעייתיות בכתב האישום.

כבר עם הגשת כתב האישום צצו מספר בעיות משפטיות :
• בפני בית המשפט לא הוצג אישור של היועמ״ש לפתוח בחקירה נגד ראש הממשלה, אישור הנדרש על פי החוק, אישור שהיה אמור גם להגדיר את תחומי החקירה. במקום זאת הוצגו פרוטוקולים מושחרים שמהם אי אפשר ללמוד דבר.
• כתב האישום הראשוני לא עמד בדרישות החוק. לא הייתה בו רשימת עדים והיו בו ראיות ותמלילים שלא אמורים להימצא בו.

• בכתב האישום שאותו בדקו "25 פרקליטים" לא הופיעו, בניגוד לחוק, מספרי תעודת הזהות של הנאשמים.

• כתב האישום התייחס ל"נתניהו ובני משפחתו", למרות שרק בנימין נתניהו הופיע כנאשם. ולכן גם לא היה ברור איזה מעשים מיוחסים לו.

• הפרקליטות נשלחה פעמיים (!!) לתקן את כתב האישום. ובפעם השנייה תוקן סעיף האישום מסעיף תקדימי של "סיקור אוהד" לסעיף עוד יותר תקדימי של "היענות חריגה".

התעלמות הפרקליטות מהחוק
• בעקבות התיקונים שהפרקליטות נדרשה ע"י בית המשפט להכניס לכתב האישום, נוצרה רשימת 315 הסעיפים שמעידים כביכול על סיקור אוהד או הענות חריגה בתמורה להטבות רגולטוריות לתאגידים שמוזכרים בכתב האישום.

• אם המדינה אכן מאמינה שהחברות של אלוביץ׳ או ״ידיעות אחרונות״ קיבלו הטבות, אזי, על פי הנחיות פרקליט המדינה, הייתה חובה להעמיד את התאגידים לדין ולחלט מהם את ההטבות. זה לא נעשה עד היום.

• החוק מחייב (!!) את הפרקליטות למסור להגנה את כל חומרי החקירה. המטרה במסירת החומרים במלואם היא שהנאשם ימצא בהם דברים העומדים לזכותו.

• הפרקליטות הסתירה חומרים רבים מההגנה. ואלמלא השלומיאליות של הפרקליטות העניין לא היה מתגלה.

• כאשר הפרקליטה יהודית תירוש נשאלה מדוע לא נמסרו החומרים היא השיבה לבית המשפט : לא חשבנו שזה רלבנטי". תשובה שגררה תגובה מצד השופט ברעם : "נשגב מבינתי...".

• לחילופין טענה הפרקליטה תירוש טענה שיקרית של פיה רק המשטרה עסקה בחקירות והפרקליטות לא ידעה. ליאת בן ארי הייתה הפרקליטה המלווה של החקירה והיא כמובן ידעה הכל.

• במהלך המשפט מסתבר כי החומרים האלו שהוסתרו על ידי הפרקליטות הם ששימשו את ההגנה להציג את עד התביעה הראשון ישועה כשקרן אובססיבי.

• הפרקליטות ניסתה, בניגוד לחוק, לנצל את עדותו של אחד העדים (ברגר) כדי להעלות עניינים שאינם מופיעים 
בכתב האישום. השופטים נאלצו לעצור את העדות הבלתי חוקית הזו תוך נזיפה קשה בפרקליטות.

זה לא יהיה מוגזם לומר שהתנהלות הפרקליטות בעניין זה עולה כדי שיבוש הליכי משפט.

העדויות הראשונות

עד כה הופיעו במשפט 5 עדים.
• אילן ישועה מנכ"ל וואלה.
• אבירם אלעד עורך החדשות בוואלה.
• מיכל קליין ראש מחלקת החדשות בוואלה.
• עמית אשל ראש דסק החדשות בוואלה.
• אבי ברגר לשעבר מנכ"ל משרד התקשורת.

אילן ישועה התגלה כשקרן כרוני עד שאפילו השופט משה ברעם אמר לו : "תן לנו סימן מתי אתה דובר אמת ומתי לא".

העדים (בעיקר ישועה) לא זו בלבד שלא הצליחו לקשור את בנימין נתניהו לבקשות סיקור אוהד או הענות חריגה, הם גילו כי פוליטיקאים רבים מאד היו בקשר הדוק עם ישועה ודרשו וגם קיבלו סיקור כזה : הרצוג, גבאי, ליברמן ועוד.

והיחיד שלא היה בקשר עם אנשי וואלה ולא קיבל סיקור אוהד - נתניהו !!

כל העדים שעבדו בוואלה הודו כי האווירה בוואלה הייתה "אנטי ביבי".

זוכרים את הדברים שנאמרו על ישועה ולאחר מכן על אבירם אלעד : "חכו, חכו שעד שתשמעו את העדות..."

ובכן, חיכינו ושמענו, אבל קיבלנו משהו לגמרי אחר – העדויות הכי טובות שאפשר היה לקבל על ניקיון כפיו של נתניהו.

ואלו בכלל העדים שהיו אמורים לבסס את צד "קבלת השוחד".

העד החמישי היה מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר אבי ברגר שפוטר על ידי נתניהו. והוא היה אמור לבסס את צד ה"תמורה" שלכאורה ניתנה ע"י נתניהו. והנה התברר מעדותו כי נקודות הממשק של ברגר עם נתניהו לא נגעו כלל בעניין עסקת "בזק-יס" שהייתה לכאורה התמורה.
לא פלא שהשאלה שנשאלת על ידי רבים היא :
"מתי יופיעו סוף סוף במשפט גם עדים מטעם התביעה ?"...

פרויקט 315
הפרקליטות נדרשה כאמור לפרט בכתב האישום את המקרים בהם, לכאורה, קיבל נתניהו "סיקור אוהד" או "הענות חריגה".

הפרקליטות כהרגלה, ברשלנות מחרידה, הציגה 315 מקרים בהם קיבל נתניהו סיקור אוהד או הענות חריגה.

צוות של מתנדבים בהנהגת גיא לוי, ד"ר עדי סבו, מושיק קוברסקי ומשה מלל בדק את כל 315 המקרים הללו ומצא כי ההיענות לא הייתה חריגה, אם הייתה בכלל.

בחלק מהמקרים לא הייתה כלל היענות. כך לדוגמא : בכתב האישום נכתב שכתבות הוסרו ובפועל הן לא הוסרו.

חלק אחר לא נגע כלל בנתניהו (לדוגמא : כתבה על סילבן שלום).

וחלק גדול היה הודעות דובר רגילות שהתפרסמו בכל אמצעי התקשורת, בדרך כלל באופן חיובי הרבה יותר מאשר בוואלה.

לסיכום

וכך אומרת פרופסור טליה איינהורן על המשפט :

״תיק 4000 נראה יותר ויותר רע ....יש האומרים שהשופטים צריכים אומץ לב גדול כדי להכריז על נתניהו כזכאי, לעניות דעתי, לא צריך אומץ לזכות אדם שלא עבר את העבירה המיוחסת לו. אדרבה! החשש מהרשעת אדם חף מפשע הוא שצריך לעורר מועקה קשה בלב השופט״.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ימין 51 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.3.18
1349 הודעות, 7 מדרגים, 2 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ט בחשון תשפ''ב    16:11   04.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  40. יופי  
בתגובה להודעה מספר 36
 
  
של אנקדוטות אבל לא צריך להיות משפטן כדי לדעת שמה שמכריע זה פסק הדין ולא שום דבר אחר
ולא צריך להיות מתמטיקאי דגול כדי להבין שכאשר אחוז התיקים הפלילים בהם הפרקליטות זוכה הוא מעל לתשעים אחוז שהסיכוי להיות מזוכה באחד מהתיקים שלא לדבר על כולם שואף לאפס עד לא קיים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יוסף כץ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.12.15
45010 הודעות, 144 מדרגים, 193 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ט בחשון תשפ''ב    15:16   04.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. אתה יודע מי דחף את אגרת הגודש בכל הכוח? אנשי ימין כלכלי מהליכוד. שאל את אלעד מלכא.  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  


🚩 🏴 אריק שרון עשה התנתקות אחת, נתניהו עשה שלש: בנגב, בשטחי C, במערכת המשפט. 🐪 🏜 ⚖


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Braveheart לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.10.16
30440 הודעות, 201 מדרגים, 354 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ט בחשון תשפ''ב    15:23   04.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. זה רלוונטי? לא. כי הוא לא הצליח . עכשיו הממשלה הטמאה הזאת כן העבירה את זה  
בתגובה להודעה מספר 13
 
  
לעשוק את האזרחים זה אחלה עכשיו הא?
באופנה .
לא משנה, העיקר הפוזיציה , אז מה אם מענישים את הציבור . בקטנה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יוסף כץ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.12.15
45010 הודעות, 144 מדרגים, 193 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ט בחשון תשפ''ב    16:15   04.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  42. אני מדגיש: בחודשים האחרונים ישב אלעד מלכא בוועדת הכלכלה, ודגר על החוק החשוב הזה.  
בתגובה להודעה מספר 15
 
  


🚩 🏴 אריק שרון עשה התנתקות אחת, נתניהו עשה שלש: בנגב, בשטחי C, במערכת המשפט. 🐪 🏜 ⚖


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Braveheart לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.10.16
30440 הודעות, 201 מדרגים, 354 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ט בחשון תשפ''ב    16:31   04.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  55. שידגור עד מחר , מטעם מי הוא בדיוק  
בתגובה להודעה מספר 42
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מתעניין לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.4.18
38800 הודעות, 137 מדרגים, 198 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ט בחשון תשפ''ב    15:27   04.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. מאוד קפיטליסטי ממש סינגפור  
בתגובה להודעה מספר 13
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אחד האדם לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.1.15
39523 הודעות, 61 מדרגים, 99 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ט בחשון תשפ''ב    15:48   04.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  26. אבו יאיר הצביע בעד? 4 פעמים?  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  
אגב מס נורא , על זה אין לי ויכוח



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Braveheart לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.10.16
30440 הודעות, 201 מדרגים, 354 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ט בחשון תשפ''ב    15:49   04.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  28. מסיט את הדיון שוב ?  
בתגובה להודעה מספר 26
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Prodigy לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.2.15
48900 הודעות, 201 מדרגים, 305 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ט בחשון תשפ''ב    15:59   04.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  32. אגרות גודש זה הדבר היחיד שיכול להפחית את הפקקים ופיתרון נכון. אני בטוח שיש לך בעיה עניינית איתו ולא עם זהות  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  
מי שהעביר אותו.


נתן אשל: "השנאה היא מה שמאחד את המחנה שלנו". דובר הליכוד: "אני מברבר פייק ניוז"


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יגאל פת-אל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.12.11
31685 הודעות, 212 מדרגים, 360 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ט בחשון תשפ''ב    15:07   04.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. פנטסטי... עשו ב 120 יום מה שהנוכל וכנופייתו לא רצו לעשות.. ברוך שפטרנו מעונשם של אלה !  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סוף לאדישות לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
5591 הודעות, 27 מדרגים, 53 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ט בחשון תשפ''ב    15:16   04.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. מה אני קורא פה? רמיסה ברגל גסה של כל האוכלוסייה החלשה???  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
צמצום הליך ההקלות אשר מהווה את אחד הגורמים העיקריים להתארכות הליכי הרישוי, והטלת אגרות על פניות לוועדות ערר בכדי למנוע עררי סרק, עתידים להביא ל...

חזירות של קבלנים, לשכנים אין כסף להתנגד, ערר עולה כסף כדי למנוע עררי סרק...

ולתת מנוע להררי כסף...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זופ-ניק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
14311 הודעות, 157 מדרגים, 285 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ט בחשון תשפ''ב    15:30   04.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  19. כי נמכרנו אני ועמי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Blackcat לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
16064 הודעות, 72 מדרגים, 141 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ט בחשון תשפ''ב    15:37   04.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  23. לעבדים ולשפחות - החרשתי  
בתגובה להודעה מספר 19
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ראש דשא לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.2.15
14548 הודעות, 80 מדרגים, 91 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ט בחשון תשפ''ב    15:36   04.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  22. בשעה טובה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הרבה שינויים מבורכים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הייזנברג לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.12.14
10538 הודעות, 158 מדרגים, 141 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ט בחשון תשפ''ב    15:48   04.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  27. כל כך הרבה דברים טובים, מדהים לראות כמה שהמדינה היתה תקועה בתקופתו של הנוכל הסגול  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שווה--- פרסום
חבר מתאריך 9.10.07
5613 הודעות
יום חמישי כ''ט בחשון תשפ''ב    16:03   04.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  34. שונא ישראל בעל המריצות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
רשע שהשעה משחקת לו.

יום נקם ושילם.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Lisbon לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.10.20
3169 הודעות, 30 מדרגים, 29 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ט בחשון תשפ''ב    16:06   04.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  35. תעשו חיים באופוזיציה!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Ethics 4 All לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.12.14
3491 הודעות, 54 מדרגים, 107 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ט בחשון תשפ''ב    16:09   04.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  37. בחירות הבאות אני מצביע למפלגה שתשים בראש סדר העדיפות בדיקת יהדות לכל יוצאי רוסייה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ומי שאינו נימול או שרק אחד מהוריו יהודים או שחוגג
נובי גוד ואוכל שרצים להחליף לו לת.ז. ורודה

כמו כן לאסור מכירה או גידול של חזיר בישראל

ולהוציא את טרניגג אדידס שלוש פסים מחוץ לחוק


הזוי הקטע שכמה מיליוני אזרחים מנסים להשתלט בכוח על מדינה של 15 שופטים


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יוסף כץ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.12.15
45010 הודעות, 144 מדרגים, 193 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ט בחשון תשפ''ב    16:22   04.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  45. אחי, יש לך מצע מסודר. למה לא תקים מפלגה?  
בתגובה להודעה מספר 37
 
  


🚩 🏴 אריק שרון עשה התנתקות אחת, נתניהו עשה שלש: בנגב, בשטחי C, במערכת המשפט. 🐪 🏜 ⚖


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Ethics 4 All לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.12.14
3491 הודעות, 54 מדרגים, 107 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ט בחשון תשפ''ב    16:31   04.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  53. זה נהיה פופולארי לשלול או להחרים מגזרים שלמים  
בתגובה להודעה מספר 45
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 04.11.21 בשעה 16:48 בברכה, Ethics 4 All
 
ואם לא הבנת את המהות של ההטרלה
אז תקבל הסבר קטן

יש ביביסטים
ויש רק לא ביביסטים
יש שונאי דת
ויש שונאי חרדים
יש שונאי מזרחיים
ויש אוהבי "צעירים"

אז מה השלב הבא של מפלגות השנאה
משהו חדש שאין עדיין וזה
מפלגת רוסים הבייתה ...

יוסף אנחנו בדרך לשם הזרעים של המלחמת
אחים הבאה נזרעו על ידי לפידרמן ברק ושו"ת
אי שם בבלפור ומי שזורע רוח יקצור סופה
צלם מסך ותראה לי עוד שנתיים שלוש ...


הזוי הקטע שכמה מיליוני אזרחים מנסים להשתלט בכוח על מדינה של 15 שופטים


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Snowden לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.12.11
23503 הודעות, 97 מדרגים, 77 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ט בחשון תשפ''ב    16:27   04.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  49. אני דור ראשון ליוצאי ברית המועצות לשעבר ואני יכול לחסוך לך את כספי המיסים  
בתגובה להודעה מספר 37
 

עשיתי בדיקת DNA ואני יכול להתחייב שאני יותר יהודי ממך, לפחות ע''פ המדע.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Ethics 4 All לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.12.14
3491 הודעות, 54 מדרגים, 107 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ט בחשון תשפ''ב    16:38   04.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  60. בשביל להיות יותר יהודי ממני אתה צריך לטבול במקווה חמש שנים רצוף  
בתגובה להודעה מספר 49
 
  
לאכול צמחוני במשך עוד שנתיים ולהניח תפילין
וללמוד גמרא ומשנה כל בוקר במשך עוד 10 שנים

ואולי תוכל לקרוא לעצמך יהודי

אני עוד בשלב של המקווה תפילין וחוק בישראל
עוד לא הגעתי לשלב של הגמרא והמשנה
אז ככה שאני יכול להגיד לך שאני בבטחה מתקדם
להיקרא יהודי

עיצה ידידותית אל תחפש הרבה בדי אן איי שלך
שמא תמצא שאתה נצר לאיזה קוזאק
וידוע שמי שמחפש מוצא אז אל תתאמץ יותר מדי

ועוד עיצה תנסה להבין לפעמים מתחת לפני השטח
לפני שאתה מתפרץ לדלת פתוחה
תקרא את מה שאני עניתי ליוסף כץ בתגובה
הקודמת ותקבל אינדיקצייה

אנחנו בדרך למלחמת אחים אתה צריך להפנים
וזה בדרך לשם רק בגלל שמגזרים שלמים הולכים
אחרי מנהיג מוטרף שגורם להם לשנוא מגזר אחר


הזוי הקטע שכמה מיליוני אזרחים מנסים להשתלט בכוח על מדינה של 15 שופטים


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Octopus לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.5.21
806 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ט בחשון תשפ''ב    16:30   04.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  52. 1+  
בתגובה להודעה מספר 37
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מוסקבה
חבר מתאריך 9.11.18
294 הודעות
יום חמישי כ''ט בחשון תשפ''ב    16:31   04.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  54. ביבי אוכל השרצים הטרפות גם יקבל תעודה ורודה?  
בתגובה להודעה מספר 37
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Ethics 4 All
חבר מתאריך 28.12.14
3491 הודעות
יום חמישי כ''ט בחשון תשפ''ב    16:47   04.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  62. לביבי הייצי מסדר ת.ז. בצבע של דגל הגאווה זה שדומה לדגל הדרוזי הצבעוני הזה  
בתגובה להודעה מספר 54
 
  
וגם אז אני לא חושב שנולד הצייר שיוכל להמציא
צבע עם כל כך הרבה גוונים שיתאים לפרצופיו
הרבים של מר בנימין נתניהו

תקרא את תגובה 53 ...


הזוי הקטע שכמה מיליוני אזרחים מנסים להשתלט בכוח על מדינה של 15 שופטים


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ימין 51
חבר מתאריך 14.3.18
1349 הודעות
יום חמישי כ''ט בחשון תשפ''ב    17:26   04.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  67. למה  
בתגובה להודעה מספר 37
 
  
המנהלים לא דואגים שגזענות בזויה לא תתפוס כל מקום באתר החשוב הזה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Ethics 4 All
חבר מתאריך 28.12.14
3491 הודעות
יום חמישי כ''ט בחשון תשפ''ב    17:29   04.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  69. תקרא את תגובה 53 ותבין את ההפוך על הפוך  
בתגובה להודעה מספר 67
 
  
או שאתה צריך חוברת הדרכה לקריאת תגובות


הזוי הקטע שכמה מיליוני אזרחים מנסים להשתלט בכוח על מדינה של 15 שופטים


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ימין 51
חבר מתאריך 14.3.18
1349 הודעות
יום חמישי כ''ט בחשון תשפ''ב    17:47   04.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  70. על שכזה  
בתגובה להודעה מספר 69
 
  
נאמר כשאתה שותק יכולים לחשוב שאין לך מה להגיד כשאתה מדבר אתה מוכיח זאת ובכוונה בחרתי בגירסא
המרוככת



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Ethics 4 All
חבר מתאריך 28.12.14
3491 הודעות
יום חמישי כ''ט בחשון תשפ''ב    17:56   04.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  71. אל תיקח את זה למקום אישי ועוד מבלי להבין למה התכוון המשורר  
בתגובה להודעה מספר 70
 
  
תעצור שנייה תקרא את תגובה 53

ואם כבר קראת תנסה להבין לפחות
עושה רושם שאתה מקובע ולא מנסה להבין
למה התכוון המשורר
צא מהקופסא תחשוב פתוח זה פתאום ירד לך
ותבין

אנחנו במצב בו כל אחד שונא את האחר
ולאן אנחנו מגיעים למצב בו שר אוצר מוביל
למלחמת חורמה על הדת התורה והחרדיים
ובפועל הוא יקבל ציבור של 2 מיליון חרדיים
דתיים ומזרחיים מסורתיים שרואים בליברמן
אוייב ומושא לשנאה ומי קהל היעד שנותן
לליברמן 5 מנדטים כל הזמן ?
הקול הרוסי כמובן
ולאן זה מוביל ? לשנאה כי אי אפשר לשנוא
מגזר שלם ןהוא לא ישנא אותך בחזרה
תזכור את המילים שלי הרוח שלפידרמן
ושו"ת זרעו יניבו סערה מטורפת

נכון אני לפעמים כותב בצורה בוטה או
מוקצנת אבל זאת הדרך שלי להעיר
אנשים שיתעוררו על החיים שלהם

אני כבר ביום יום רואה את הניצוצות נדלקים
ברחוב בעבודה תזכור את המילים שלי
אנחנו לפני מלחמת אחים


הזוי הקטע שכמה מיליוני אזרחים מנסים להשתלט בכוח על מדינה של 15 שופטים


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Django לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.5.13
3966 הודעות, 42 מדרגים, 71 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ט בחשון תשפ''ב    16:31   04.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  56. ״הפחתת יוקר המחיה״ פה הפסקתי לקרוא .  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מדינה בפשיטת רגל מנותקים מהמציאות בשטח
עוד קצת ויתפוצץ להם בפנים.
ולכל תומכיהם אני מקדים תגובה למכה - מגיע לכם!


אדם נמצא במקום בו נמצאות מחשבותיו


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
לירון
חבר מתאריך 11.5.04
6688 הודעות
יום חמישי כ''ט בחשון תשפ''ב    16:33   04.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  58. ישר כח לממשלה שבאה לעבוד  
בתגובה להודעה מספר 0
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
gandalf לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.7.08
43384 הודעות, 188 מדרגים, 369 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ט בחשון תשפ''ב    17:27   04.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  68. חלאות המין האנושי  
בתגובה להודעה מספר 0
 


רצינו עליונות מוסרית - קיבלנו תעסוקה מבצעית.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
   
   


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות