לשישה מתוך עשרה רכבים מסוג פורשה טייקאן (הרכב החשמלי של פורשה למי שלא יודע, מחירו של דגם הבסיס מתחיל בישראל בכ700 אלף ש"ח ומגיע לעד למעלה מ1.6 מיליון שח לדגם הבכיר פלוס תוספות) שנמסרו יש בעיה בניהול הסוללה שמשפיעה ופוגעת בתאי הסוללה, דורשת החלפת תאים וסוללות וגורמת לשריפות, כך לפי מקור שעובד במטה פורשה בZuffenhausen גרמניה.לפי הדיווח של המקור, פורשה מסתירה את הבעיה מלקוחות וכן מהרשויות ומחליפה בשקט מודולים של תאי סוללה שניזוקו מבלי ליידע את הלקוחות בכדי לכסות על הבעיה. טסלה הציעה לפני כמה שנים לעזור לפורשה בניהול הסוללה דרך אנשי הקשר של אאודי, אך הנהלת פורשה דחתה אז כל עזרה חיצונית ואמרה שהיא יכולה לטפל בהכל באופן פנימי, כך ציין המקור.
"הבעיה משפיעה על שישה מתוך עשרה כלי רכב שנמסרו", אמר המקור שהדליף את הפרטים.
המקור הסביר כי המטען המשולב במתח גבוה של 800V של דגם הTaycan אינו שולט מספיק בתהליך הטעינה ויכול לטעון יתר על המידה כמה תאי סוללה ולגרום להם להתחמם יתר על המידה. מטעמי בטיחות, תאי סוללה שהתחממו יתר על המידה מושבתים ומבודדים מחבילת הסוללות, מה שמפחית את קיבולת הסוללה ובכך מפחית את טווח הנסיעה של הרכב. הבעיה מתרחשת כאשר הסוללות נטענות במהירות AC נמוכה של עד 7.5 קילוואט, מקרה שימוש נפוץ לכל הטעינה, כמו בבית או במטענים במהירות נמוכה, אמר המקור.
הסיבה שהמקור הדליף את הפרטים לדבריו היא מכיוון שהוא עובד בחברת פורשה בZuffenhausen ולדבריו החברה החליטה לאחרונה לא להחליף את המטען המשולב של ה-Taycan שגורם לבעיה אלא להמשיך לשלוח רכבים עם המערכת הבעייתית שעלולה להוות סיכון בטיחותי בולט.
פורשה גם נותנת אחריות קצרה מאוד לרכבים החשמליים שלה - מהנמוכים ביותר בשוק - 60 אלף קילומטר בלבד או 3 שנים. טסלה למשל נותנת אחריות של למעלה מ150 אלף קילומטר לבטריה. בנוסף פורשה מציבה תנאים קשים ביותר לשימור האחריות כמו לא לחשוף את הרכב לשמש זמן ממושך ללא חיבור למטען ולבצע הטענות בין 20% ל50%. כל הנתונים האלו כלל לא מקובלים בתעשיית הרכבים החשמליים כיום
לחץ כאן לצפיה דרך טוויטר
תגובותיי מייצגות את דעתי האישית בלבד | לא רשומים ורוצים ליצור קשר? המייל שלי: [email protected]
חבר מתאריך 2.4.12
2239 הודעות, 17 מדרגים, 30 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בסופו של דבר לא שווה את הברזל שעשוי ממנו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.15
10072 הודעות
בתגובה להודעה מספר 1
.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.7.17
12117 הודעות, 82 מדרגים, 150 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
פורשה זה רכב מושלם, מכונת נהיגה מדוייקת וכיפית, בדגש על כל הדגמים שמייצרים ולשמחתי יצא לי לעבור על כמה.
מכבד כל אדם באשר הוא, ללא קשר לדעותיו הפוליטיות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.7.08
15271 הודעות, 54 מדרגים, 103 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
עם הזמן הליקויים יתוקנו והכל יסתדר . לכל החברות יהיו וימצאו ליקויים . יתקנו בסוף .
כלי רכב חשמליים זו עובדה מוגמרת ויחליפו את רכבי הבנזין והסולר . הכל עניין של זמן .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.10.07
4842 הודעות, 46 מדרגים, 67 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
אתה משום מה מנסה לגמד בעיות מוסר חמורה של קונצרן ענק שמשפיע על מאות מיליוני בני אדם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.6.11
2383 הודעות, 27 מדרגים, 50 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
יהיה מאכזב לגלות שיצרן בעל מוניטין גבוה מסתיר כשלים ומשקר במקום לעשות קריאת שירות באופן פתוח.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.12.13
5085 הודעות, 16 מדרגים, 26 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מעדכן אתכם בחידושים שבעולם הרכב. אשמח לדירוג חיובי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.09
36788 הודעות, 321 מדרגים, 619 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
יצרניות גרמניות בטכנולוגית מנועים ,גירים ועוד שלל דברים)
במקום לבוא ולקחת את ההובלה כאשר כל יצרן למעשה מתחיל בתנאים דומים מאוד הם פספסו את הרגע הקריטי . הגרמנים התעוררו הבינו את הנולד וכאן זה נגמר. כול הטרוייקה הגרמנית היום מייצרת רכב חשמלי ושוב לוקחת את ההובלה
[email protected]
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.5.08
18598 הודעות, 24 מדרגים, 48 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
49515 הודעות, 367 מדרגים, 718 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
Washington Irving
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.12.14
25185 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
פורש רצתה שם מפוצץ של יש לנו טעינה ב800 קילו וואט, למי זה טוב בדיוק? לאף אחד. אין בזה שום צורך אמיתי אבל זה רק בשביל להגיד לי יש הכי גדול. אין פה שום הישג מוטורי ושום צורך אמיתי
תגובותיי מייצגות את דעתי האישית בלבד | לא רשומים ורוצים ליצור קשר? המייל שלי: [email protected]
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.09
36788 הודעות, 321 מדרגים, 619 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
[email protected]
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.09
36788 הודעות, 321 מדרגים, 619 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
[email protected]
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.12.14
25185 הודעות
בתגובה להודעה מספר 9
זה לא בלוג של מישהו...
תגובותיי מייצגות את דעתי האישית בלבד | לא רשומים ורוצים ליצור קשר? המייל שלי: [email protected]
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.09
36788 הודעות, 321 מדרגים, 619 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 13
[email protected]
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.10.20
920 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
בקיצור חרטא עד שיגיע מעוד מקורות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.09
36788 הודעות, 321 מדרגים, 619 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 17
All vehicles that fall into the “Red” category receive a new battery module or entire battery with spare parts that are available within 24 hours. Not all customers with “Red” designations are informed that the cell module had been replaced on their Taycan, the whistleblower said. The newly installed battery is reportedly “read out” and the data is displayed to the customers who are informed, claiming that it is data from the old battery after the “repair.” This, according to the source, effectively gives false proof that everything has been “fixed”. The new battery is then assigned to the old serial number, and this is how Porsche erases all traces that indicate fraud, the whistleblower said. That’s why it’s hard to prove that Porsche is cheating customers and misleading the public, the source explained to me. While vehicles designated as “Green” had been “fixed,” cars designated as “Yellow” are still undecided and need to be investigated.
[email protected]
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.09
36788 הודעות, 321 מדרגים, 619 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מרגע שיצאת מטעינה ועד לסיומה ללא תנאים והכנות.
(שזה פיקי עומס מטורפים באופן קבוע על הסוללה)
טסלה לא יכולה לעשות זאת כמו פורשה (לא רוצה סרטוני יוטיוב) אני מדבר על קבלת כוח זמין תמיד מתי שתרצה ללא הגבלה.
[email protected]
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.12.14
25185 הודעות
בתגובה להודעה מספר 12
מה זה נקרא לא רוצה מבחני יוטיוב? הם בודקים בדיוק את זה. אגב דגם הטייקן של פורש שמתחיל ב700 אלף שח עושה 0 ל100 דומה לטסלה מודל 3 בסיסית בדגם הכניסה... תבדוק קודם את הפרטים
תגובותיי מייצגות את דעתי האישית בלבד | לא רשומים ורוצים ליצור קשר? המייל שלי: [email protected]
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.09
36788 הודעות, 321 מדרגים, 619 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
[email protected]
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.12.14
25185 הודעות
בתגובה להודעה מספר 15
ואת רוב התתי דגמים של פורשה טייקן עצמה גם טסלה מודל 3 פרפורמנס תקח
תגובותיי מייצגות את דעתי האישית בלבד | לא רשומים ורוצים ליצור קשר? המייל שלי: [email protected]
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.09
36788 הודעות, 321 מדרגים, 619 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 18
[email protected]
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.12.14
25185 הודעות
בתגובה להודעה מספר 19
מודל אס החדשה מנצחת אותה גם בזה ולא משנה באיזה מצב סוללה ולא משנה מאיזו מהירות ועל כמה אתה נוסע. כשתיתן קיק במודל אס החדש היא תעוף קדימה ותשאיר אבק
תגובותיי מייצגות את דעתי האישית בלבד | לא רשומים ורוצים ליצור קשר? המייל שלי: [email protected]
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.10.08
12910 הודעות, 62 מדרגים, 46 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
כשקראתי את המשפט "טסלה הציעה לעזור.." ישר הלכתי לבדוק מה בדיוק אני קורא..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.1.11
25954 הודעות, 229 מדרגים, 445 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
דומה למנגנון הטעינה בשאר הרכבים החשמליים של קונצרן פולקסווגן.
יש להם רכבים יותר פופולריים ועממיים, כמו סקודה אניאק החשמלית
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.7.14
1933 הודעות, 10 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לא הצלחתי למצוא אף מקור נוסף לידיעה
ואף פניתי לכמה חברים שקשורים לזה באופן עקיף, אמתין קצת לאמינות הדיווח עד אשר אראה עוד מקורות או שאחד מחברי יחזור אלי.
אם אפשר רק לערוך ובמקום לרשום צופנהאוזן פשוט לרשום שטוטטגרט,
צופנהטוזן זאת שכונה בתוך העיר, זה היה ממש מעיק לקרוא כך את הכתבה, הרגיש לי כמו לדבר עם מישהו שגר בפולג (נתניה).
במסגרת העבודה נהגתי ברכב הזה לא מעט, ואף פעם לא הקפדנו על ההטענה (מי שהיה אחראי על ההטענה)
יש לציין שכבר היה ריקול ליחידת ניהול הבטריה כבר ביולי או יוני האחרון (שעה מאוחרת, אאמת מחר אם אדרש) ואז הלקוחות נדרשו להחליף את הרכיב בנוסף לעוד כמה ריקולים לרכב הזה (גם טסלה חוותה לא מעט ריקולים ועדיין חווה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.12.14
25185 הודעות
בתגובה להודעה מספר 25
תגובותיי מייצגות את דעתי האישית בלבד | לא רשומים ורוצים ליצור קשר? המייל שלי: [email protected]
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד