גירסת הדפסה        
   
קבוצות דיון סקופים נושא #725948 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 725948        
פיצוחון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.2.13
11352 הודעות, 76 מדרגים, 139 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ב בטבת תשפ''ב    19:26   26.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

החשש: איראן תפרוס ותתקוף בקרוב באמצעות מל״טים בככל האזור  

 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 26.12.21 בשעה 19:35 בברכה, פיצוחון
 
איראן
מקור ישראלי אמר לאתר האופוזיציה האיראנית “איראן אינטרנשיונל” כי איראן מתכננת להפוך תקיפות מל”טים למוקד הפעילות ההתקפית שלה ברחבי האזור בעתיד הקרוב. המקור, שביקש להישאר אנונימי, אמר בראיון בלעדי כי בחודשים האחרונים מגבירים משמרות המהפכה של איראן (IRGC) את אספקת המל”טים לארגוני הפרוקסי באזור ומחוצה לו. הוא ציין כי כעת קיבלו כוחות הנתמכים על ידי
החשש: איראן תפרוס ותתקוף בקרוב באמצעות מל״טים.
מקור ישראלי אמר לאתר האופוזיציה האיראנית “איראן אינטרנשיונל” כי איראן מתכננת להפוך תקיפות מל”טים למוקד הפעילות ההתקפית שלה ברחבי האזור בעתיד הקרוב.

המקור, שביקש להישאר אנונימי, אמר בראיון בלעדי כי בחודשים האחרונים מגבירים משמרות המהפכה של איראן (IRGC) את אספקת המל”טים לארגוני הפרוקסי באזור ומחוצה לו.
הוא ציין כי כעת קיבלו כוחות הנתמכים על ידי איראן בעיראק, סוריה, תימן, כמו גם חיזבאללה בלבנון, את המל”טים הללו, והוסיף שהם נמכרו גם לוונצואלה.

להבין את המזרח התיכון – הטלגרם השקט של המרכז הירושלמי לענייני ציבור ומדינה- לחץ כאן

הכלים הבלתי מאוישים החלו לבצע תקיפות ברחבי עיראק וסוריה בחודשים האחרונים.. בתחילת נובמבר, ביתו של ראש ממשלת עיראק היה יעד להתקפת מזל”ט , על פי ההערכות ששוגרה על ידי מיליציות פרו-אירניות שנסערות מההפסד בבחירות לפרלמנט בעיראק.

תנועת החות’ים הנתמכת על ידי איראן בתימן שיגרה בנובמבר כי 14 מל”טים לעבר מספר ערים סעודיות, כולל מתקני ארמקו הסעודית בג’דה.

גנרל קנת מקנזי, מפקד CENTCOM האמריקני הביע דאגה בראיון ל-Associated Press שפורסם לפני שבועיים מהיכולות ההולכות וגדלות של הטילים והמל”טים של איראן.
לדבריו, איראן החלה בייצור ובאספקה המוני של רחפנים בעקבות כשלים ותסכול בהברחת טילים ונשק כבד לתומכיה במזרח התיכון.

בין שאר הסיבות לשינוי האסטרטגיה הזה הן המחיר הנמוך ועוצמת ההשמדה הגבוהה יותר של מל”טים, הוא הדגיש והוסיף כי מכיוון שמל”טים יכולים לפגוע במטרה שלהם לאחר עקיפות רבות, קשה לזהות מהיכן הם יוצאים לדרך כך שהרפובליקה האסלאמית יכולה פשוט מכחיש את תפקידו בפיגועים.

הוא הוסיף שכמעט כל סוגי המל”טים השונים של משמרות המהפכה הוקצו והורכבו ממל”טים שהופלו מתוצרת ארה”ב באפגניסטן, איראן, עיראק ובמקומות אחרים, כמו גם מדגמים מתוצרת ישראל. לדוגמה, מזל”ט ה-Shahed 129 של איראן מעוצב על פי מזל”ט של הרמס ישראלי שאיראן הפילה ליד מתקן ההעשרה הגרעיני נתנז.

לאיראן יש מל”טים אחרים של שאהד, כולל 191 ו-171 שהם עותקים של ה-RQ-170 האמריקאי, עיצוב כנף מעופפת, או ה-Shahed 125 שהוא עותק של הצל של ארה”ב. איראן חימשה את ה-123, 129 ו-191 בטילים.

לדברי המקור, המל”טים נמצאים תחת פיקוד ישיר של יחידה 190 של כוח קדס (קודס) של משמרות המהפכה בפיקוח ישיר של אמיראלי חאג’יזדה, מפקד כוח התעופה והחלל.

החודש הוגשו הצעות חוק בקונגרס האמריקני לאסור סיוע למל”טים הצבאיים של איראן. הצעת החוק מבקשת לתקן את חוק Countering America’s Adversaries Through Sanctions Act (CAATSA) כך שיכלול כל פעולה המבקשת לקדם את התוכנית כמתחייבת לסנקציה על פי החוק האמריקאי.

ב-20 לנובמבר השנה פרסם חוקר המרכז יוני בן מנחם כי נשיא ארה”ב, ג’ו ביידן, התייחס ב-31 באוקטובר לסכנת המל”טים האיראנים, בנאום שנשא בפסגת G20 הוא הודיע כי ארה”ב תגיב לפעולות האיראניות הנוגדות את האינטרסים של וושינגטון, כולל תקיפות שהתבצעו על ידי מל”טים.

הנשיא ביידן כיוון בדבריו להתקפה האיראנית המפתיעה באמצעות מל”טים על בסיס תנף ב-20 באוקטובר.

בבסיס תנף יש כ-400 חיילים ואזרחים אמריקנים, הוא ממוקם בשטח סוריה במשולש הגבולות עם ירדן ועיראק.

זו הפעם הראשונה שהבסיס הזה, שהוקם לצורך המלחמה נגד דאע”ש, הותקף ע”י איראן, על פי גורמים סורים ההתקפה עליו התבצעה באמצעות 5 מל”טים של המליציות הפרו איראניות באזור,3 מל”טים שהגיעו מסוריה ועוד 2 מל”טים שהגיעו מעיראק, מה שמעיד על התיאום הגבוה והדיוק של המליציות הפרו איראניות בהפעלת נשק התקיפה החדש הזה.לא היו נפגעים בתקיפה אך נגרם נזק לבסיס.

ב-31 באוקטובר דווח בסוכנות הידיעות הפרסית “תסנים” על התקפה נוספת באמצעות רקטות שבוצעה נגד בסיס אמריקאי בסוריה (ה.ה.).
נשק המל”טים האיראני, או הכטב”מים כפי שמכנים אותו בצה”ל (כלי טיס בלתי מאויישים), הפך לנשק מסוכן מאוד במזרח התיכון, האיראניים פיתחו אותו והוא מפגין ביצועים מרשימים במלחמה של המורדים החות’ים מתימן הנאמנים לאיראן נגד סעודיה, כמו כן האיראנים סיפקו אותו למליציות הנאמנות להם בעיראק ובסוריה וכן לחזבאללה בלבנון ולחמאס ולג’יהאד האסלאמי ברצועת עזה.

בחודשים האחרונים תקפו מל”טים איראניים מטרות בירדן לאחר ששוגרו על ידי המליציות הפרו איראניות בדרום סוריה והיו גם ניסיונות של המל”טים האלה לחדור למרחב האווירי של ישראל אך הם יורטו על ידי חיל האוויר הישראלי.
הגנרל חוסיין סלאמי, מפקד “משמרות המהפכה” של איראן טען בחודש יוני האחרון כי ארצו פיתחה מל”טים שיכולים לטוס למרחק של 7000 ק”מ ולנחות בכל מקום.

הטלת סנקציות על ראשי מערך המל”טים
המל”טים האיראנים הפכו מקור לדאגה בלתי פוסקת לארה”ב ולישראל. האסימון נפל אצל האמריקנים עוד בתקופת ממשלו של הנשיא טראמפ בעקבות ההתקפה האיראנית על מתקני הנפט של חברת “אראמקו” באל-בוקייק שבסעודיה ב-14 בספטמבר 2019.

רשמית, המורדים החות’ים בתימן לקחו את האחריות על ההתקפה, אולם גורמי מודיעין בישראל מעריכים כי איראן היא ששיגרה את הטילים הבליסטיים והמל”טים הממולכדים שבהם נעשה השימוש בהתקפה, הפגיעות במטרות היו מדוייקות מאוד והן גרמו לנזק רב.

האיראנים משתמשים במורדים החות’ים בתימן גם כדי לשגר מל”טים מתאבדים לעבר ספינות של המערב בנתיבי השיט הבינלאומיים במפרץ עומאן ובים סוף.

גם הספינה “מרסר סטריט” הותקפה ב-29 ביולי במפרץ עומאן בידי מל”טים איראנים שהמריאו כנראה מתימן שם הקימה איראן בסיס גדול של מל”טים מתאבדים.
בהתקפה שאירעה, במסגרת המערכה הימית בין ישראל לאיראן, נהרגו קפטן רומני ומאבטח בריטי.

ב-12 בספטמבר חשף שר הביטחון בני גנץ בכנס המכון למדיניות נגד טרור באוניברסיטת רייכמן כי איראן מכשירה פעילי טרור להטיס מל”טים בבסיס “קשאן” הנמצא צפונית לעיר איספהאן שבאיראן.

“הבסיס הוא אבן הראשה של מערך ייצוא הטרור האווירי האיראני באזור,מדובר במערך של נשק קטלני מדוייק, שכמו טיל בליסטי או מטוס מסוגל לחצות אלפי קילומטרים, האיראנים מייצרים ומייצאים את כלי הטיס לשליחים ואלה פועלים בתיאום איתם ובהובלת חיל האוויר של “משמרות המהפכה” ושל כוח “קודס””, אמר גנץ.

על פי גורמים ביטחוניים בכירים, ישראל עודדה את ממשל ביידן לנקוט צעדים נגד ראשי מערך המל”טים האיראניים לאחר ההתקפה על הספינה “מרסר סטריט”.
ארצות הברית הודיעה ב-29 באוקטובר על הטלת סנקציות על שתי חברות איראניות וארבעה אזרחים איראנים המעורבים בפעילות המל”טים, בין השמות שעליהם הוטלו הסנקציות בלט שמו של סעיד ארג’אני, ראש מערך המל”טים בחיל האוויר של “משמרות המהפכה”.

כמו כן הוטלו סנקציות על מוחמד אברהים זרגר טהראני שסייע לחברה האיראנית Kimia Part Sivan לייבא מחוץ לאיראן רכיבים לשיפור מערך המל”טים של “משמרות המהפכה” ועל עבדאללה מחארבי,בכיר ב”משמרות המהפכה” ובעלים של החברה האיראנית Oje Paarvaz Mado Nafar שסיפקה מנועים למל”טים עבור “משמרות המהפכה” וכן מנהל החברה יוסף אבו טאלבי.
הסנקציות כוללות חסימת גישה לנכסים הנמצאים בארה”ב ואיסור לבצע עיסקאות עם אותם אנשים וחברות.

שר הביטחון בני גנץ חשף את שמו של סעיד ארג’אני כאופורטור הראשי של מערך המל”טים האיראני כבר בחודש אוגוסט, בפגישה עם שגרירים זרים, לאחר תקיפת האונייה “מרסר סטריט”.
לדברי שר הביטחון, סעיד ארג’אני מספק את הציוד, ההכשרה, התוכניות והוא האחראי על פעולות טרור רבות במרחב.

אולם ארה”ב נמנעת עד כה מלטפל ב”ראש הנחש” של הפעלת התקפות המל”טים שהוא הגנרל אמיר חאג’יזדה מפקד חיל האוויר של “משמרות המהפכה”.

אמיר חאג’י זדה הפך לדמות המרכזית המפעילה את המל”טים האיראנים נגד מטרות אמריקניות, ישראליות, סעודיות וירדניות במזרח התיכון, מעמדו התחזק מאוד לאחר חיסולו של קאסם סולימאני.

ייתכן שממשל ביידן איננו מעוניין להסלים עוד יותר את היחסים עם איראן כדי להשאיר סיכוי לכך שהיא תחזור בכל זאת לשיחות הגרעין בוינה ולכן אינו מטיל סנקציות על אמיר חאג’י זאדה.
אולם, מבחינת ישראל, אמיר חאג’יזאדה הינו “על הכוונת” והוא יעד לגיטימי לפגיעה בעיתוי המתאים.
לאן פני הדברים?
המל”טים האיראנים יעסיקו את המזרח התיכון, את ישראל ואת ארצות הברית עוד זמן רב.

הם הפכו לנשק מסוכן ויעיל איראני-שיעי שמאיים על כל המדינות הסוניות במזרח התיכון.

ארה”ב כבר התחייבה בפני עבדאללה מלך ירדן לספק לו אמצעי התראה והגנה מפני מל”טים מתוצרת איראן, חלק מהציוד הצבאי שהתפנה עקב הנסיגה האמריקנית מאפגניסטאן יועבר לירדן למטרה זו.

במסגרת היחסים האסטרטגים בין ישראל לארה”ב נדונה כבר כמה פעמים סכנת המל”טים האיראנים, הנושא גם עלה בפגישת ראש הממשלה בנט עם הנשיא ביידן בבית הלבן, המל”טים האיראנים משנים את פני הלוחמה האווירית במזרח התיכון ויהיה להם תפקיד חשוב כל מערכה צבאית עתידית של איראן ושלוחותיה נגד ישראל.

עוד בתקופת הנשיא טראמפ הוקמה קבוצת עבודה משותפת ישראלית-אמריקנית לבחון דרכי לטיפול בסכנת המל”טים האיראניים והקבוצה הזו ממשיכה לפעול גם בתקופת ממשל ביידן.
ישראל מציעה לכלול בשיתוף הפעולה עם ארה”ב וישראל בנושא הזה גם מדינות ערביות המאויימות ע”י המל”טים האיראניים כמו סעודיה וירדן.

https://jcpa.org.il/article/החשש-איראן-תפרוס-ותתקוף-בקרוב-באמצעות/


הדמוקרטיה המזוייפת היחידה במזרח התיכון


              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה         (ניהול: למבזק)        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  מלחמת גוג ומגוג שמחת_זקנתי 26.12.21 19:30 1
     מקור אנונימי זה מקור שרמת האמינות שלו שואפת לאפס.והחשש קיים מאז 1948 אז לא חדש ולא חדשות שיקאגו 26.12.21 19:52 5
         ושוב עשרות מיליארדים בשנה, כדי שהמסקנה היא חשש. כל נהג מונית בחצי מליון שקל לשנה יכול לחשוש במקומם. יהודי 6וב 26.12.21 20:02 9
     Armageddon Peter 27.12.21 08:46 43
     אולי זו הדרך לעשות סדר סתם אחת 27.12.21 09:58 49
     שלטון הערבים בממשלה מסמל את זה לדעתי H01 28.12.21 03:19 81
  ''עותקים של ה-RQ-170 האמריקאי, עיצוב כנף מעופפת'' כאילו איך אני אמור להתייחס ברצינות לכתוב אחרי השורה הזאת popay 26.12.21 19:39 2
  כל בית בישראל יקצה מקום לעמדת מא״ג במצב נ״מ, או מק״כ 0.5׳ באזורים גבוהים. מצפן 26.12.21 19:45 3
  הלך עלינו... תוך שבועיים כולנו מתים. סתם שיפצתי את הבית ): ): SpinozaB 26.12.21 19:46 4
     תימנים מצטרפים למורדים החותים ומקבלים נשק וסיוע אירני סטטיסטיקאי 26.12.21 20:06 10
     נעלמת ברוך שובך מתעניין 26.12.21 20:13 13
     אני גר מול בית קברות, מקסימום נעבור מול הבית. A_G 26.12.21 20:59 21
         חיפאי? DragonFly 27.12.21 02:49 36
         חחח Peter 27.12.21 08:46 44
         וואי הזכרת לי! : Blackcat 27.12.21 08:53 45
             שכחת להוסיף ''שטויות'' בסוף כל שורה. גדליה הפיל 27.12.21 13:22 64
                 חח את זה אני לא מכיר Blackcat 27.12.21 17:33 76
         גם אני, היה תקופה שהשכרתי את הדירה golani 27.12.21 09:51 47
     ואי ואי..אני מנחש שעכשיו יעלו את תקציב הבטחון באיזה 9 מיליארד שקל Volter 27.12.21 18:58 79
  משתמשים במקור הזה כבר שנים בשביל להחזיק את השלטון… שדרותי 26.12.21 19:53 6
  לא מבינה למה מחכים .... חןוחסד 26.12.21 19:54 7
  חֲשָׁשׁ 0x972Ops 26.12.21 19:55 8
  לדעתי כיפת ברזל יכולה להתמודד איתם. כך שגם אם יגיעו 20 במקביל הם ייורטו כינוי 26.12.21 20:08 11
     כן 20. ובמקביל עוד 100 רקטות שיעופו בו זמנית. coronatime 26.12.21 20:13 14
         הרקטות פחות מעניינות. כיפת ברזל תוריד רק את המלטים כינוי 27.12.21 01:16 27
             משחק שח מט. החשש הוא שנאלץ להקריב רגליים (אזרחים) בעבור הגנה על אתרים אסטרטגיים. A_G 27.12.21 08:17 41
                 אני לא רואה בזה חשש אלא עובדה גמורה. אזרחים ימותו במלחמה הבאה ולצערנו כנראה שלא מעט. זאת מלחמה אמיתית. כינוי 27.12.21 10:54 53
  בנתיים ארה׳׳ב הוציא את מערכות הפטריוט מסעודיה KnightRider 26.12.21 20:11 12
  לא מבין את המשחקים המטומטמים האלה... salo 26.12.21 20:18 15
     לפי פרסומים זרים ישראל תקפה אתרים באיראן באמצעות כטב''מים חריף 26.12.21 20:25 17
         לפי פרסומים לא זרים חמאס וחיזבאללה תקפו פה מיליון פעם. salo 26.12.21 20:27 18
             יותר טוב לתקוף בשקט במקום ברעש וצלצולים אריה33 27.12.21 01:10 22
                 יותר טוב לתושבי איראן שישנים בשקט בלי לשלם מחיר אמיתי. salo 27.12.21 01:12 24
                     אתה מדבר על מצב מלחמה ואז לצערינו גם אנו נרוץ למקלטים, ולכן המערכה שבין המלחמות צריכה להתבצע בשקט כפי שיש היום אריה33 27.12.21 01:15 26
                         המערכה שבין איזה מלחמות? salo 27.12.21 01:17 28
                             התגובה שלי ברורה, כפי שיש היום זה טוב, בעתיד כאשר תיפתח מלחמה גלויה בין הצדדים נעשה מה שאתה אומר אריה33 27.12.21 01:21 29
                                 אז אגיב לך שוב... salo 27.12.21 01:29 30
                                     רצנו למקלטים במלחמה מול חמס ועדיין לא רצנו למקלטים במלחמה מול איראן וטוב שכך, חשוב לא לערבב בין הדברים אריה33 27.12.21 01:35 31
                                         למה זה חשוב? salo 27.12.21 01:37 32
                                             כי עדיין אין מלחמה ביננו, כאשר נתקוף מתקני גרעין שם אז תיפתח המלחמה אריה33 27.12.21 01:38 33
                     זה מה שסאדאם חוסיין חשב לפני המלחמה הקשה איראן - עיראק DragonFly 27.12.21 02:53 37
                         לא טענתי שהם וותרנים. salo 27.12.21 08:06 40
     איראן היא מעצמה האחר 27.12.21 14:03 68
  אין מה לחשוש. הם כבר כאן מזמן. בגלל שלא יצאנו למלחמת מנע מול חיזבאללה, אז איראן הבינה שאין לה מה לפחד. חריף 26.12.21 20:23 16
     איראן מורתעת מישראל ולכן עדיין לא שולחת מתקפות מלטים לישראל אריה33 27.12.21 01:12 23
     סליחה שאני אומר את זה, אבל מה שכתבת זה חתיכת קישקוש ושטות שהיה עדיף שתמחק את זה. טלקו 27.12.21 12:26 59
  חושש ? קח קצת חשיש ותפסיק לחשוש nostradamus 26.12.21 20:37 19
  לעלות מיסים ולהקפיץ את הפנסיות התקציביות... Golani73 26.12.21 20:40 20
  כאשר איראן תשלח מלטים מאיראן לישראל אז ישראל תתחיל להפציץ אתרים אלה בתוך איראן אריה33 27.12.21 01:13 25
     חלום טוב חלום שלום YA-20826 27.12.21 02:03 34
         ההנהגה שלנו תוקפת יפה בעשור האחרון את האירנים בסוריה, וכשיהיה צורך גם לתקוף בתוך איראן אז יתקפו גם שם אריה33 27.12.21 07:58 39
  אנחנו לא סוריה ולא עיראק Mr_Black 27.12.21 02:08 35
     כל הגנה אווירית, אפילו זאת שיש לישראל, ניתנת לחדירה אם שולחים מספיק חימושים/מטוסים/מל''טים Katvan 27.12.21 09:58 48
  בשניה שאירן תוקפת הערבים והבדואים בארץ רצים עלינו . Brasilver 27.12.21 04:24 38
     הבדואיים ירוצו לכל החורים והמחילות והמערות הקיימים בנגב וחלקם יברחו גם לעזה אריה33 27.12.21 08:53 46
         לקלל לא בהכרח עובד בחיי המציאות אנחנו נצטרך נס גדול הם מחכים ליום פקודה וזה לא משחק קו ישר 27.12.21 10:51 52
             ראית מישהוא מקלל? כתבתי הערכתי איך הם יתנהגו, כמובן שאם יעשו פעולות טרור אז היהודים יתגוננו ויחסלו אותם אריה33 27.12.21 11:51 54
         אם אתה מתכוון שזה יקרה בזכות צהל והמשטרה ולא מידי שמיים תוך כדי ניסים אז האפשרות הזאת Brasilver 27.12.21 14:01 66
             אם הבדואים יתחבאו מטילים בליסטים במערות ומחילות ואם יפול בסביבתם טיל בליסטי פרסי אז יחטפו זעזוע מח אריה33 27.12.21 15:38 69
                 אם אירן ישגרו לפה טילים זה יהיה לערים הגדולות והמיושבות ולא לנגב לאיזורים שהבדואים Brasilver 27.12.21 15:55 71
                     האירנים ראו הרבה בסיסי צהל בנגב וליד גבול עזה וגבול מצרים ולכן ישלחו המון טילים לשם ולשמחתינו כמעט כל הישובים אריה33 27.12.21 16:04 74
                 אם אני לא טועה, החיילים שחטפו זעזוע מח היו בשטח פתוח מחוץ לבסיס או במקלטים קלים נגד מרגמות Katvan 27.12.21 17:28 75
                     החיילים היו במקלטים ואיני יודע אם בקלים או כבדים, מה שנמסר שיותר מ100 חטפו זעזוע מח בתוך המקלטים אריה33 27.12.21 18:44 77
                         הרבה מהחיילים היו מחוץ לבסיס. האמריקאים ידעו מראש על התקיפה, וידעו מאיזה לווין האיראנים רוכשים את התמונות Katvan 27.12.21 18:54 78
                             אתה טועה כל הנפגעים היו בתוך המקלטים אריה33 27.12.21 19:32 80
     למה שלא ירוצו?''מע' המשפט'' שלנו גוזרת עליהם עונשים מגוחכים. ש-עצמון 27.12.21 13:29 65
         בזמן המלחמה לא יהיה שופט אחד זמין כי כולם יברחו למקלטים וישארו רק אתה והנשק האישי שלך אריה33 27.12.21 15:44 70
             נשק יש אולי לפחות מחמש אחוז אזרחים יהודים . Brasilver 27.12.21 15:56 72
                 לא צריך כל דירה נשק מספיק דייר אחד בבנין עם נשק כבר טוב אריה33 27.12.21 16:02 73
  אילו מערכות הגנה יש לישראל ובכלל נגד התקפה של נחיל עם עשרות מל''טים כאלו?! Peter 27.12.21 08:45 42
     כיפת ברזל, פטריוט במידה, קלע דוד, ואמצעי הרג רך (על-ידי שיבוש) שנכנס לאחרונה, מטוסים, מסוקים Katvan 27.12.21 10:00 50
         נשמע כמו איום שבאמצעות מערכת של קרן לייזר ניתן להתגבר עליו גם במספרים גדולים Peter 27.12.21 10:31 51
             נכון, השאלה היא כמה זמן הלייזר צריך להיות על כל מטרה אם יש הרבה מטרות Katvan 27.12.21 12:15 56
     כבר שנים(אם לא עשרות שנים) מדברים על איום של נחילי מלטים boynet 27.12.21 12:18 58
  תקיפה ראשונה godfrey 27.12.21 12:04 55
  כשאין בג''ץ, ואין פחד מאירגוני שמאל למינם, ואין פחד מהאג, וכשהצבא אינו צבא *הגנה* אלא גם תקיפה, אז יש סיכוי. טלקו 27.12.21 12:16 57
  מה הטעם להילחם באיראן אם אנחנו מוותרים על מדינה יהודית ונותנים את ארצנו לאויבינו mctom 27.12.21 12:26 60
  ''חשש''? המיליציות כבר תקפו ותוקפות עם מל''טים בעיראק, סוריה, סעודיה, ותימן Katvan 27.12.21 12:27 61
  ללא ספק יתקפו במלטים,טילים וכיו''ב בליווית טרור 'קונבנציונלי'. ש-עצמון 27.12.21 13:20 62
  ישראל פעם הייתה אימפריה בתחום. לא ביבי אשם שאיבדנו את היתרון הזה ולא ניצלנו אותו דוקטורנו 27.12.21 13:21 63
  איך בתקופת טרמפ הם לא העזו להוציא את הראש מהחור שלהם. Spook 27.12.21 14:03 67

   
   
שמחת_זקנתי
חבר מתאריך 9.4.21
42 הודעות
יום ראשון כ''ב בטבת תשפ''ב    19:30   26.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. מלחמת גוג ומגוג  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
here we come



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שיקאגו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
4786 הודעות, 22 מדרגים, 40 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ב בטבת תשפ''ב    19:52   26.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. מקור אנונימי זה מקור שרמת האמינות שלו שואפת לאפס.והחשש קיים מאז 1948 אז לא חדש ולא חדשות  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יהודי 6וב
חבר מתאריך 17.10.07
14793 הודעות
יום ראשון כ''ב בטבת תשפ''ב    20:02   26.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. ושוב עשרות מיליארדים בשנה, כדי שהמסקנה היא חשש. כל נהג מונית בחצי מליון שקל לשנה יכול לחשוש במקומם.  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  
חש(י)שניקים, הביתה.


חתימה 1. סמולני, הוא הכי לא אחי ! חתימה 2. ערבי? שלא תעיז להתקרב אל אחותי!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Peter לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.2.21
1371 הודעות, 7 מדרגים, 10 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ג בטבת תשפ''ב    08:46   27.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  43. Armageddon  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
The end



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סתם אחת לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.8.18
13070 הודעות, 44 מדרגים, 83 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ג בטבת תשפ''ב    09:58   27.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  49. אולי זו הדרך לעשות סדר  
בתגובה להודעה מספר 1
 

להיפטר מהגויים סביבנו



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
H01 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.8.14
1899 הודעות, 8 מדרגים, 16 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ב    03:19   28.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  81. שלטון הערבים בממשלה מסמל את זה לדעתי  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
בהתייחס לנבואת הזהר על ביאת המשעח, כתוב שבני ישמעאל ישלטו הארץ תשעה חודשים. ונראה שהתשעה חודשים של שלטון בני ישמעאל , אפשר שהכוונה לממשלה הזאת והסכנות הטמונות בה לעם היהודי בארץ.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
popay לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.9.09
37197 הודעות, 322 מדרגים, 621 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ב בטבת תשפ''ב    19:39   26.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. ''עותקים של ה-RQ-170 האמריקאי, עיצוב כנף מעופפת'' כאילו איך אני אמור להתייחס ברצינות לכתוב אחרי השורה הזאת  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


[email protected]


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מצפן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.7.17
2354 הודעות, 7 מדרגים, 9 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ב בטבת תשפ''ב    19:45   26.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. כל בית בישראל יקצה מקום לעמדת מא״ג במצב נ״מ, או מק״כ 0.5׳ באזורים גבוהים.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
SpinozaB לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.7.14
46989 הודעות, 168 מדרגים, 303 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ב בטבת תשפ''ב    19:46   26.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. הלך עלינו... תוך שבועיים כולנו מתים. סתם שיפצתי את הבית ): ):  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


ונהי בעינינו כחגבים, וכן היינו בעיניהם


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סטטיסטיקאי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.5.10
43801 הודעות, 231 מדרגים, 438 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ב בטבת תשפ''ב    20:06   26.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. תימנים מצטרפים למורדים החותים ומקבלים נשק וסיוע אירני  
בתגובה להודעה מספר 4
 
  
נצל את האזרחות הזרה שלך



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מתעניין לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.4.18
39796 הודעות, 140 מדרגים, 204 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ב בטבת תשפ''ב    20:13   26.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. נעלמת ברוך שובך  
בתגובה להודעה מספר 4
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
A_G לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.7.11
38192 הודעות, 137 מדרגים, 218 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ב בטבת תשפ''ב    20:59   26.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  21. אני גר מול בית קברות, מקסימום נעבור מול הבית.  
בתגובה להודעה מספר 4
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
DragonFly לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.12.13
3226 הודעות, 29 מדרגים, 58 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ג בטבת תשפ''ב    02:49   27.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  36. חיפאי?  
בתגובה להודעה מספר 21
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Peter לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.2.21
1371 הודעות, 7 מדרגים, 10 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ג בטבת תשפ''ב    08:46   27.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  44. חחח  
בתגובה להודעה מספר 21
 
  
אהבתי את הסרקזם



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Blackcat לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
16440 הודעות, 72 מדרגים, 141 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ג בטבת תשפ''ב    08:53   27.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  45. וואי הזכרת לי! :  
בתגובה להודעה מספר 21
 
  
כּוֹכָבִים נוֹצְצִים
נוֹצְצִים כּוֹכָבִים
הַשָּׁמַיִם כְּחֻלִּים
וַאֲנַחְנוּ שָׁרִים

אִישׁ אֶחָד אָמַר
אֶל הַכֶּלֶב שֶׁלּוֹ
אַתָּהֹ בָּא אוֹ לֹא
אָז הוּא בָּא אוֹ לֹא

חַיָּל אֶחָד הִתְחַפֵּשׂ
לִפְרוּסַת עוּגָה
אָכַל אוֹתוֹ מְפַקְּדוֹ
וְעָלָה בְּדַרְגָּה

אִישׁ אֶחָד נִרְדַּם
מוּל הַתְּרִיסִים
וּבַבֹּקֶר הוּא קָם
כֻּלּוֹ פַּסִּים פַּסִּים

אִישׁ אֶחָד גָּר
מוּל בֵּית הַקְּבָרוֹת
וְעַכְשָׁו הוּא גָּר
מוּל הַבַּיִת שֶׁלּוֹ

אִישׁ אֶחָד קָפַץ
מִבִּנְיָן לְבִנְיָן
וְעַכְשָׁו הוּא קוֹפֵץ
מֵעָנָן לְעָנָן

אִישׁ אֶחָד חָלַם
שֶׁבַּלַּיְלָה הוּא מֵת
וּבַבֹּקֶר הוּא קָם
וְגִלָּה: זוֹ אֱמֶת

https://www.zemereshet.co.il/song.asp?id=2991



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גדליה הפיל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.8.08
11365 הודעות, 140 מדרגים, 270 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ג בטבת תשפ''ב    13:22   27.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  64. שכחת להוסיף ''שטויות'' בסוף כל שורה.  
בתגובה להודעה מספר 45
 

הרסת את השיר
^_^



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Blackcat לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
16440 הודעות, 72 מדרגים, 141 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ג בטבת תשפ''ב    17:33   27.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  76. חח את זה אני לא מכיר  
בתגובה להודעה מספר 64
 
  
שכחת להוסיף ''שטויות'' בסוף כל שורה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
golani לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.7.14
1473 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ג בטבת תשפ''ב    09:51   27.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  47. גם אני, היה תקופה שהשכרתי את הדירה  
בתגובה להודעה מספר 21
 
  
תמיד הייתי אומר לאנשים שבאו לראות שיש להם את השכנים הכי שקטים בעולם ;)



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Volter לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.10.08
12946 הודעות, 62 מדרגים, 46 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ג בטבת תשפ''ב    18:58   27.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  79. ואי ואי..אני מנחש שעכשיו יעלו את תקציב הבטחון באיזה 9 מיליארד שקל  
בתגובה להודעה מספר 4
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שדרותי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.4.18
7641 הודעות, 80 מדרגים, 153 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ב בטבת תשפ''ב    19:53   26.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. משתמשים במקור הזה כבר שנים בשביל להחזיק את השלטון…  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
תחליפו תקליט, כלומניקים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חןוחסד לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.19
12829 הודעות, 235 מדרגים, 465 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ב בטבת תשפ''ב    19:54   26.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. לא מבינה למה מחכים ....  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הבא להורגך השכם להורגו



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
0x972Ops לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.5.21
3480 הודעות, 45 מדרגים, 77 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ב בטבת תשפ''ב    19:55   26.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. חֲשָׁשׁ  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
שֵׁם עֶצֶם - זָכָר

מַחְשֶׁבֶת דְּאָגָה, יִרְאָה, פַּחַד-מָה, הִרְהוּר שֶׁמָּא אֵין הַדָּבָר נָכוֹן אוֹ אֵינוֹ בָּטוּחַ.

"מִפְּנֵי זֶה הַחֲשָׁשׁ גָּזְרוּ טֻמְאָה עֲלֵיהֶם"
--
יאמר לזכותם של חדשות 12, שהינדסו את התודעה ב20 שנה האחרונות והכניסו את המושג חֲשָׁשׁ לכל שטות.

יש להשמיד את האויב ללא חֲשָׁשׁ, ויפה שעה אחת קודם.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
כינוי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.6.21
9984 הודעות, 29 מדרגים, 57 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ב בטבת תשפ''ב    20:08   26.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. לדעתי כיפת ברזל יכולה להתמודד איתם. כך שגם אם יגיעו 20 במקביל הם ייורטו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


לא היה דתי במטכל עשור. צהל מקבל עשרות מיליארדים רק בשביל מודיעין וחימושים שמונעים פגיעה באזרחי האויב


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
coronatime לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.20
2854 הודעות, 8 מדרגים, 16 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ב בטבת תשפ''ב    20:13   26.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. כן 20. ובמקביל עוד 100 רקטות שיעופו בו זמנית.  
בתגובה להודעה מספר 11
 
  
אין סיכוי שכיפת ברזל תתמודד עם זה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
כינוי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.6.21
9984 הודעות, 29 מדרגים, 57 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ג בטבת תשפ''ב    01:16   27.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  27. הרקטות פחות מעניינות. כיפת ברזל תוריד רק את המלטים  
בתגובה להודעה מספר 14
 
  


לא היה דתי במטכל עשור. צהל מקבל עשרות מיליארדים רק בשביל מודיעין וחימושים שמונעים פגיעה באזרחי האויב


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
A_G לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.7.11
38192 הודעות, 137 מדרגים, 218 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ג בטבת תשפ''ב    08:17   27.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  41. משחק שח מט. החשש הוא שנאלץ להקריב רגליים (אזרחים) בעבור הגנה על אתרים אסטרטגיים.  
בתגובה להודעה מספר 27
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
כינוי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.6.21
9984 הודעות, 29 מדרגים, 57 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ג בטבת תשפ''ב    10:54   27.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  53. אני לא רואה בזה חשש אלא עובדה גמורה. אזרחים ימותו במלחמה הבאה ולצערנו כנראה שלא מעט. זאת מלחמה אמיתית.  
בתגובה להודעה מספר 41
 
  


לא היה דתי במטכל עשור. צהל מקבל עשרות מיליארדים רק בשביל מודיעין וחימושים שמונעים פגיעה באזרחי האויב


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
KnightRider לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.4.15
6875 הודעות, 46 מדרגים, 88 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ב בטבת תשפ''ב    20:11   26.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. בנתיים ארה׳׳ב הוציא את מערכות הפטריוט מסעודיה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
המורדים החותיים שיגרו טילים בליסטיים לעבר חבל נג׳ראן אתמו והרגו 3 אזרחים. הסעודים וח״א של הקואליציה תוקפים את שדה התעופה של צנענא שממנו ממריאים מל׳׳טים איראנים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
salo לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.10.15
2345 הודעות, 23 מדרגים, 46 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ב בטבת תשפ''ב    20:18   26.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. לא מבין את המשחקים המטומטמים האלה...  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
למה אף מדינה לא מעיזה לתקוף בתוך איראן?
לא סעודיה לא ישראל ולא ארצות הברית.
כל היום מבלבלים את המוח על איראן ככה ואיראן ככה וממשיכים לתקוף את ה"פרוקסי" שלה ואחר כך מתפלאים שיש להם אומץ.
בלי שום קשר לגרעין אנחנו לא נראה את האומץ האמיתי של האיראנים עד שלא ייפלו פצמ"רים/טילים בתוך טהרן.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חריף
חבר מתאריך 28.11.21
326 הודעות
יום ראשון כ''ב בטבת תשפ''ב    20:25   26.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. לפי פרסומים זרים ישראל תקפה אתרים באיראן באמצעות כטב''מים  
בתגובה להודעה מספר 15
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
salo
חבר מתאריך 11.10.15
2345 הודעות
יום ראשון כ''ב בטבת תשפ''ב    20:27   26.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. לפי פרסומים לא זרים חמאס וחיזבאללה תקפו פה מיליון פעם.  
בתגובה להודעה מספר 17
 
  
אני רוצה לראות פעם אחת פרסום רשמי של ישראל/ארצות הברית/סעודיה תקפו בטהרן.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אריה33
חבר מתאריך 4.12.20
6287 הודעות
יום שני כ''ג בטבת תשפ''ב    01:10   27.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  22. יותר טוב לתקוף בשקט במקום ברעש וצלצולים  
בתגובה להודעה מספר 18
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
salo לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.10.15
2345 הודעות, 23 מדרגים, 46 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ג בטבת תשפ''ב    01:12   27.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  24. יותר טוב לתושבי איראן שישנים בשקט בלי לשלם מחיר אמיתי.  
בתגובה להודעה מספר 22
 
  
תוסיף להם למצב הכלכלי גם ריצה למקלט כל שעתיים ותראה איך הם נשברים הרבה יותר מהר...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אריה33
חבר מתאריך 4.12.20
6287 הודעות
יום שני כ''ג בטבת תשפ''ב    01:15   27.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  26. אתה מדבר על מצב מלחמה ואז לצערינו גם אנו נרוץ למקלטים, ולכן המערכה שבין המלחמות צריכה להתבצע בשקט כפי שיש היום  
בתגובה להודעה מספר 24
 
  
וללא נטילת אחריות



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
salo לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.10.15
2345 הודעות, 23 מדרגים, 46 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ג בטבת תשפ''ב    01:17   27.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  28. המערכה שבין איזה מלחמות?  
בתגובה להודעה מספר 26
 
  
לבנון השניה?
עופרת יצוקה?
עמוד ענן?
שומר החומות?
המערכה שבין המלחמות שעם ישראל נלחם באיראנים אבל היי... האיראנים לא משתתפים הם יכולים לצפות מהצד.
אתה כבר רץ למקלטים והרבה.
משהו דפוק אצלנו בראש.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אריה33
חבר מתאריך 4.12.20
6287 הודעות
יום שני כ''ג בטבת תשפ''ב    01:21   27.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  29. התגובה שלי ברורה, כפי שיש היום זה טוב, בעתיד כאשר תיפתח מלחמה גלויה בין הצדדים נעשה מה שאתה אומר  
בתגובה להודעה מספר 28
 
  
ואז כולם ירוצו למקלטים גם אנו וגם הם



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
salo לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.10.15
2345 הודעות, 23 מדרגים, 46 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ג בטבת תשפ''ב    01:29   27.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  30. אז אגיב לך שוב...  
בתגובה להודעה מספר 29
 
  
אנחנו כבר רצים למקלטים תקופה ארוכה....
מעל ל15 שנים...
האיראנים פתחו במלחמה הזאת מזמן, לא במערכה....במלחמה.
ואנחנו עד היום לא הגבנו להם אפילו פעם אחת.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אריה33
חבר מתאריך 4.12.20
6287 הודעות
יום שני כ''ג בטבת תשפ''ב    01:35   27.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  31. רצנו למקלטים במלחמה מול חמס ועדיין לא רצנו למקלטים במלחמה מול איראן וטוב שכך, חשוב לא לערבב בין הדברים  
בתגובה להודעה מספר 30
 
  
היום צהל תוקף בסוריה והאויב אינו מגיב וטוב שכך



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
salo לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.10.15
2345 הודעות, 23 מדרגים, 46 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ג בטבת תשפ''ב    01:37   27.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  32. למה זה חשוב?  
בתגובה להודעה מספר 31
 
  
אין סיבה אחת הגיונית (חוץ מפחד) לחוסר תגובה לאיראן על אדמת איראן.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אריה33
חבר מתאריך 4.12.20
6287 הודעות
יום שני כ''ג בטבת תשפ''ב    01:38   27.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  33. כי עדיין אין מלחמה ביננו, כאשר נתקוף מתקני גרעין שם אז תיפתח המלחמה  
בתגובה להודעה מספר 32
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
DragonFly לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.12.13
3226 הודעות, 29 מדרגים, 58 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ג בטבת תשפ''ב    02:53   27.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  37. זה מה שסאדאם חוסיין חשב לפני המלחמה הקשה איראן - עיראק  
בתגובה להודעה מספר 24
 
  
הפרסים הם לא וותרנים ומוכנים להקריב את כול העם הפרסי, רק במחיר ניצחון.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
salo לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.10.15
2345 הודעות, 23 מדרגים, 46 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ג בטבת תשפ''ב    08:06   27.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  40. לא טענתי שהם וותרנים.  
בתגובה להודעה מספר 37
 
  
והיום בדיוק כמו אז אנחנו במלחמת גבולות שכבר עברה את 8 השנים וגבתה הרבה קורבנות אבל הפעם זה רק מהצד שלנו.
אני רוצה לראות קורבנות גם בצד שלהם.
ובשילוב עם הסנקציות והתסיסה שקיימת היום בחלק לא מבוטל בציבור האיראני אני בטוח שדברים ישתנו.
אנחנו לא מחפשים לכבוש את איראן אלא רק ללמד אותה לקח כל כך קשה שהיא תבין שזה פשוט לא משתלם לה.
צריך שכל גנרל באיראן יחשוב 100 פעם לפני שהוא תוקף את ישראל וכשהבית שלך לא בטוח אתה מתחיל לחשוב פעמיים.
כרגע הם לא חושבים פעמיים כי אין להם שום בעיה להקריב מיליון סורים לבנונים ועזתיים.
והתקיפות בסוריה הם בדיחה על חשבוננו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
האחר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.9.19
5160 הודעות, 25 מדרגים, 27 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ג בטבת תשפ''ב    14:03   27.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  68. איראן היא מעצמה  
בתגובה להודעה מספר 15
 
  
אתה לא מתחיל מלחמה עם ארגז הכלים שלך מבלי שיש לך יעד ברור להשיג. כרגע אין כזה, ותקיפה לשם תקיפה תהיה החלטה מיותרת ומטופשת.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חריף
חבר מתאריך 28.11.21
326 הודעות
יום ראשון כ''ב בטבת תשפ''ב    20:23   26.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. אין מה לחשוש. הם כבר כאן מזמן. בגלל שלא יצאנו למלחמת מנע מול חיזבאללה, אז איראן הבינה שאין לה מה לפחד.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אריה33
חבר מתאריך 4.12.20
6287 הודעות
יום שני כ''ג בטבת תשפ''ב    01:12   27.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  23. איראן מורתעת מישראל ולכן עדיין לא שולחת מתקפות מלטים לישראל  
בתגובה להודעה מספר 16
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
טלקו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.8.18
18261 הודעות, 192 מדרגים, 375 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ג בטבת תשפ''ב    12:26   27.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  59. סליחה שאני אומר את זה, אבל מה שכתבת זה חתיכת קישקוש ושטות שהיה עדיף שתמחק את זה.  
בתגובה להודעה מספר 16
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
nostradamus לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.11.15
3831 הודעות, 24 מדרגים, 47 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ב בטבת תשפ''ב    20:37   26.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  19. חושש ? קח קצת חשיש ותפסיק לחשוש  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Golani73 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.9.13
9404 הודעות, 65 מדרגים, 129 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ב בטבת תשפ''ב    20:40   26.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  20. לעלות מיסים ולהקפיץ את הפנסיות התקציביות...  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אריה33
חבר מתאריך 4.12.20
6287 הודעות
יום שני כ''ג בטבת תשפ''ב    01:13   27.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  25. כאשר איראן תשלח מלטים מאיראן לישראל אז ישראל תתחיל להפציץ אתרים אלה בתוך איראן  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
YA-20826 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.11.03
9963 הודעות, 78 מדרגים, 137 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ג בטבת תשפ''ב    02:03   27.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  34. חלום טוב חלום שלום  
בתגובה להודעה מספר 25
 

עם הנהגה כמו שיש לנו אפשר רק לחלום.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אריה33
חבר מתאריך 4.12.20
6287 הודעות
יום שני כ''ג בטבת תשפ''ב    07:58   27.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  39. ההנהגה שלנו תוקפת יפה בעשור האחרון את האירנים בסוריה, וכשיהיה צורך גם לתקוף בתוך איראן אז יתקפו גם שם  
בתגובה להודעה מספר 34
 
  
בינתיים כוכבי מכין תקיפת המתקנים כפי שהורו לו



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Mr_Black לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.2.18
13853 הודעות, 87 מדרגים, 163 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ג בטבת תשפ''ב    02:08   27.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  35. אנחנו לא סוריה ולא עיראק  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
היכולת לחדור את קווי ההגנה האווירית שלנו שואפים לאפס .אין מדינה בעולם שיש לה הגנה אווירית כמו שלנו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Katvan לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 23.6.19
1684 הודעות, 2 מדרגים, 4 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ג בטבת תשפ''ב    09:58   27.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  48. כל הגנה אווירית, אפילו זאת שיש לישראל, ניתנת לחדירה אם שולחים מספיק חימושים/מטוסים/מל''טים  
בתגובה להודעה מספר 35
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Brasilver לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.8.17
12809 הודעות, 34 מדרגים, 67 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ג בטבת תשפ''ב    04:24   27.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  38. בשניה שאירן תוקפת הערבים והבדואים בארץ רצים עלינו .  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אריה33
חבר מתאריך 4.12.20
6287 הודעות
יום שני כ''ג בטבת תשפ''ב    08:53   27.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  46. הבדואיים ירוצו לכל החורים והמחילות והמערות הקיימים בנגב וחלקם יברחו גם לעזה  
בתגובה להודעה מספר 38
 
  
רובם יחטפו זעזועי מח
ולא יצליחו להבדיל בין יהודי לערבי



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קו ישר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.1.20
4221 הודעות, 12 מדרגים, 24 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ג בטבת תשפ''ב    10:51   27.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  52. לקלל לא בהכרח עובד בחיי המציאות אנחנו נצטרך נס גדול הם מחכים ליום פקודה וזה לא משחק  
בתגובה להודעה מספר 46
 
  


קו ישר הוא קו שלוקח את הטוב מהטוב ואת הטוב מהרע


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אריה33
חבר מתאריך 4.12.20
6287 הודעות
יום שני כ''ג בטבת תשפ''ב    11:51   27.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  54. ראית מישהוא מקלל? כתבתי הערכתי איך הם יתנהגו, כמובן שאם יעשו פעולות טרור אז היהודים יתגוננו ויחסלו אותם  
בתגובה להודעה מספר 52
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Brasilver לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.8.17
12809 הודעות, 34 מדרגים, 67 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ג בטבת תשפ''ב    14:01   27.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  66. אם אתה מתכוון שזה יקרה בזכות צהל והמשטרה ולא מידי שמיים תוך כדי ניסים אז האפשרות הזאת  
בתגובה להודעה מספר 46
 
  
לא בכיוון בכלל .



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אריה33
חבר מתאריך 4.12.20
6287 הודעות
יום שני כ''ג בטבת תשפ''ב    15:38   27.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  69. אם הבדואים יתחבאו מטילים בליסטים במערות ומחילות ואם יפול בסביבתם טיל בליסטי פרסי אז יחטפו זעזוע מח  
בתגובה להודעה מספר 66
 
  
כי גם האמריקאים ששהו במקלטים חטפו זעזועי מח

ולכן זה לא קשור להשם אלא לעוצמת הטילים הנופלים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Brasilver לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.8.17
12809 הודעות, 34 מדרגים, 67 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ג בטבת תשפ''ב    15:55   27.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  71. אם אירן ישגרו לפה טילים זה יהיה לערים הגדולות והמיושבות ולא לנגב לאיזורים שהבדואים  
בתגובה להודעה מספר 69
 
  
נמצאים .



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אריה33
חבר מתאריך 4.12.20
6287 הודעות
יום שני כ''ג בטבת תשפ''ב    16:04   27.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  74. האירנים ראו הרבה בסיסי צהל בנגב וליד גבול עזה וגבול מצרים ולכן ישלחו המון טילים לשם ולשמחתינו כמעט כל הישובים  
בתגובה להודעה מספר 71
 
  
הבדואים בנגב יוחרבו



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Katvan לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 23.6.19
1684 הודעות, 2 מדרגים, 4 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ג בטבת תשפ''ב    17:28   27.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  75. אם אני לא טועה, החיילים שחטפו זעזוע מח היו בשטח פתוח מחוץ לבסיס או במקלטים קלים נגד מרגמות  
בתגובה להודעה מספר 69
 
  
המקלטים הכבדים לא הספיקו לכל מי שנשאר בבסיס



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אריה33
חבר מתאריך 4.12.20
6287 הודעות
יום שני כ''ג בטבת תשפ''ב    18:44   27.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  77. החיילים היו במקלטים ואיני יודע אם בקלים או כבדים, מה שנמסר שיותר מ100 חטפו זעזוע מח בתוך המקלטים  
בתגובה להודעה מספר 75
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Katvan לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 23.6.19
1684 הודעות, 2 מדרגים, 4 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ג בטבת תשפ''ב    18:54   27.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  78. הרבה מהחיילים היו מחוץ לבסיס. האמריקאים ידעו מראש על התקיפה, וידעו מאיזה לווין האיראנים רוכשים את התמונות  
בתגובה להודעה מספר 77
 
  
ולכן ברגע שהלווין עבר מעל האזור הם שינו את ההיערכות של המטוסים ופינו כמה שהיה ניתן מהחיילים אל מחוץ לבסיס. זאת הסיבה שלא היו להם הרוגים ולא נפגעו כלי טיס.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אריה33
חבר מתאריך 4.12.20
6287 הודעות
יום שני כ''ג בטבת תשפ''ב    19:32   27.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  80. אתה טועה כל הנפגעים היו בתוך המקלטים  
בתגובה להודעה מספר 78
 
  
מה שהיה חסר להם זה קסדות



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ש-עצמון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.4.16
57566 הודעות, 225 מדרגים, 408 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ג בטבת תשפ''ב    13:29   27.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  65. למה שלא ירוצו?''מע' המשפט'' שלנו גוזרת עליהם עונשים מגוחכים.  
בתגובה להודעה מספר 38
 


"מלחמה היא שלום. חירות היא עבדות. בערות היא כוח." {ג'ורג' אורוול}


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אריה33
חבר מתאריך 4.12.20
6287 הודעות
יום שני כ''ג בטבת תשפ''ב    15:44   27.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  70. בזמן המלחמה לא יהיה שופט אחד זמין כי כולם יברחו למקלטים וישארו רק אתה והנשק האישי שלך  
בתגובה להודעה מספר 65
 
  
ןאם יורים עליך המחבלים עליך לירות בהם בחזרה ולקצר אותם כהוגן



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Brasilver לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.8.17
12809 הודעות, 34 מדרגים, 67 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ג בטבת תשפ''ב    15:56   27.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  72. נשק יש אולי לפחות מחמש אחוז אזרחים יהודים .  
בתגובה להודעה מספר 70
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אריה33
חבר מתאריך 4.12.20
6287 הודעות
יום שני כ''ג בטבת תשפ''ב    16:02   27.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  73. לא צריך כל דירה נשק מספיק דייר אחד בבנין עם נשק כבר טוב  
בתגובה להודעה מספר 72
 
  
אני ממליץ לך לכתוב מכתב לשר הפנים ולבקש לחלק נשק לאזרחי ישראל שמסוגלים לירות



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Peter לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.2.21
1371 הודעות, 7 מדרגים, 10 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ג בטבת תשפ''ב    08:45   27.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  42. אילו מערכות הגנה יש לישראל ובכלל נגד התקפה של נחיל עם עשרות מל''טים כאלו?!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Katvan לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 23.6.19
1684 הודעות, 2 מדרגים, 4 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ג בטבת תשפ''ב    10:00   27.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  50. כיפת ברזל, פטריוט במידה, קלע דוד, ואמצעי הרג רך (על-ידי שיבוש) שנכנס לאחרונה, מטוסים, מסוקים  
בתגובה להודעה מספר 42
 
  
לישראל יש הגנה טובה מאד, אבל כל הגנה ניתנת להכרעה אם מביאים אותה מעבר לרוויה והיא מזהה את האיום מספיק מאוחר



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Peter לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.2.21
1371 הודעות, 7 מדרגים, 10 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ג בטבת תשפ''ב    10:31   27.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  51. נשמע כמו איום שבאמצעות מערכת של קרן לייזר ניתן להתגבר עליו גם במספרים גדולים  
בתגובה להודעה מספר 50
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Katvan לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 23.6.19
1684 הודעות, 2 מדרגים, 4 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ג בטבת תשפ''ב    12:15   27.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  56. נכון, השאלה היא כמה זמן הלייזר צריך להיות על כל מטרה אם יש הרבה מטרות  
בתגובה להודעה מספר 51
 
  
לפי מה שאומרים מערכת היירוט בלייזר צריכה להיכנס לשימוש מבצעי בשנים הקרובות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
boynet לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
5717 הודעות, 27 מדרגים, 54 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ג בטבת תשפ''ב    12:18   27.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  58. כבר שנים(אם לא עשרות שנים) מדברים על איום של נחילי מלטים  
בתגובה להודעה מספר 42
 

אז אפשר לקוות שמוכנים לזה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
godfrey לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.9.13
5116 הודעות, 30 מדרגים, 60 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ג בטבת תשפ''ב    12:04   27.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  55. תקיפה ראשונה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
של ישראל על ידי מלטים יש להפציץ בטהראן. רק זה יעצור את האויב.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
טלקו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.8.18
18261 הודעות, 192 מדרגים, 375 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ג בטבת תשפ''ב    12:16   27.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  57. כשאין בג''ץ, ואין פחד מאירגוני שמאל למינם, ואין פחד מהאג, וכשהצבא אינו צבא *הגנה* אלא גם תקיפה, אז יש סיכוי.  
בתגובה להודעה מספר 0
 

אני מאוד מקווה שאירן היא זאת שתקבל את המכה ראשונה, ואני מקווה שהמכה תהיה ממש כואבת וקשה שהם לא יצליחו לקום ממנה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
mctom לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 23.2.20
1493 הודעות, 6 מדרגים, 12 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ג בטבת תשפ''ב    12:26   27.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  60. מה הטעם להילחם באיראן אם אנחנו מוותרים על מדינה יהודית ונותנים את ארצנו לאויבינו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Katvan לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 23.6.19
1684 הודעות, 2 מדרגים, 4 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ג בטבת תשפ''ב    12:27   27.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  61. ''חשש''? המיליציות כבר תקפו ותוקפות עם מל''טים בעיראק, סוריה, סעודיה, ותימן  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
והיו נסיונות שנכשלו לתקוף בישראל



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ש-עצמון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.4.16
57566 הודעות, 225 מדרגים, 408 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ג בטבת תשפ''ב    13:20   27.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  62. ללא ספק יתקפו במלטים,טילים וכיו''ב בליווית טרור 'קונבנציונלי'.  
בתגובה להודעה מספר 0
 

לא בטוח שיש לנו מענה הולם.
לא בטוח שהסתמכותנו על מטוסים ופחות על מלטים,טילים ורקטות הינה נכונה.


"מלחמה היא שלום. חירות היא עבדות. בערות היא כוח." {ג'ורג' אורוול}


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דוקטורנו
חבר מתאריך 26.8.08
5535 הודעות
יום שני כ''ג בטבת תשפ''ב    13:21   27.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  63. ישראל פעם הייתה אימפריה בתחום. לא ביבי אשם שאיבדנו את היתרון הזה ולא ניצלנו אותו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


לא אשתוק כי ארצי שינתה את פניה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Spook לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.12.12
22742 הודעות, 145 מדרגים, 286 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ג בטבת תשפ''ב    14:03   27.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  67. איך בתקופת טרמפ הם לא העזו להוציא את הראש מהחור שלהם.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
   
   


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות