גירסת הדפסה        
   
קבוצות דיון סקופים נושא #729263 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 729263        
עמבה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.11.17
7677 הודעות, 112 מדרגים, 212 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    18:37   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

ישראל, מלחמה: הפוליטיקאים והתקשורת מנסים להרדים אותנו מול המאבק של הבדואים | קלמן ליבסקינד  

 
  
את כתב הכניעה עמוס השקרים של ההנהגה הפוליטית, התקשורתית והמשפטית מול המגזר הבדואי, חשוב להפריך, בדיה אחרי בדיה. יש כאן מלחמה על הציונות, ואנחנו בדרך לתבוסה קשה

אנחנו במלחמה. צה"ל לא הוציא צווי 8, אנשים לא מתרוצצים סביבנו במדים, הטנקים המצריים לא שועטים בסיני, אבל אנחנו במלחמה. בשומר החומות, כשערביי ישראל יצאו באלפיהם – בגליל ובנגב, בלוד וברמלה בעכו וביפו – ורצחו יהודים, וביצעו לינצ'ים ביהודים, ושרפו עסקים של יהודים, והציתו בתי כנסת של יהודים, בחרנו להתעלם.

פוליטיקאים בכירים טענו שכל זה תוצאה של הזנחה. ערוצי הטלוויזיה התפללו לרגע שבו נוכל לחזור לנגב חומוס יחד. ארגוני שמאל הסבירו שאם רק לא היו כאן גרעינים תורניים, שום דבר מכל זה לא היה קורה. גם אחרי סטירת הלחי שקיבלנו בשבוע שעבר בנגב, עם האלימות וההתפרעויות, נראה שדבר לא השתנה. בערוץ 12 חשפו השבוע נתון מדהים שלפיו בשבוע שעבר, בתוך יומיים, נפגעו מיידויי אבנים 17 אוטובוסים.

מרואיינת מהיישוב כרמית סיפרה שכשהיא ובעלה יוצאים מהבית, הם מקפידים להתפצל ולנסוע בשני רכבים. אם אחד יותקף, יוכל השני לסייע. אלא מה? שבשתי דקות ו־23 שניות של הכתבה הזו, הקפידו בחדשות 12 לא להשתמש במילה "בדואים" ובמילה "ערבים". אנחנו בעיצומה של מלחמה על הארץ הזו, וכמעט כל מי שמחזיקים בפעמוני אזהרה, חוטאים לתפקידם ובוחרים שלא להשתמש בהם.

כמעט כל מי שההיסטוריה הציבה אותם בתפקידי ביצוע, מעדיפים לעצום את עיניהם ולספר לעצמם סיפורי מעשיות. פעם הערבים תוקפים אותנו כי רע להם, פעם כי לא השקענו בהם, פעם כי לא בדקנו את תביעות הבעלות שלהם.

הבעיה המדאיגה ביותר היא שהגענו לרגע המכריע, למשחק העונה, למאבק החשוב ביותר, עם הרכב טלאים. יש לנו ראש ממשלה שאין לו שום מושג והבנה בכל מה שנעשה בנגב. יש לנו שר חוץ שמהציוצים המביכים שלו בשבוע שעבר, קל להבין שהוא לא מחובר לעובדות. יש לנו שר לביטחון הפנים שגם אם האלימות הערבית נגד יהודים תתנגש בו, הוא לא יבחין בה.

יש לנו הנהגה שגם אם האויב ינופף מולה בדגל אש"ף, וגם אם יצעק לה "אללה הוא אכבר", וגם אם ידבר על החיבור שלו לפלסטינים ויזכיר לנו את 48', היא תמשיך לחשוב שאם רק היינו נוטעים עצים במקום אחר, הכל היה עובר בשלום.

קראתי בסוף השבוע שעבר אינספור מאמרים שניתחו את מה שקרה בנגב. אוסף של כותבים שמעולם לא חקרו את הנעשה בנגב, ומעולם לא למדו את הסוגיה הבדואית, אבל די להם לראות ערבי מצד אחד ואת מדינת ישראל מן הצד השני, כדי להחליט איזו משתי הקבוצות הם אוהדים.
צריך להבין עניין אחד פשוט. בין משפחת אל־אטרש למשפחת אל־עזזמה, אין שום דבר משותף.
הם לא בני אותה משפחה, הם לא בני אותו שבט, הם לא בני אותו מטה, הם לא יתרמו כליה זה לזה, ולא יכינו סלי מזון אחד לשני. עניין אחד בלבד מחבר ביניהם ומוציא אותם החוצה כדי לזרוק אבנים על יהודים. הנושא הלאומי־לאומני. ומי שלא מבין את זה, לא מבין כלום. וכך, הם עוסקים באסטרטגיה, ואנחנו בטקטיקה.

הם מנהלים מלחמה אידיאולוגית, ואנחנו מתקשקשים בשאלה אם עץ החרוב שנוטעת קק"ל תורם לאקולוגיה או לא. יש כאן מלחמה על הציונות, על הריבונות, על המולדת, ולקרב הזה, שנערך במעמד צד אחד, החלטנו לא להתייצב.

המדינה מתאכזרת?

שמעתם עיתונאים ופוליטיקאים מסבירים שמדינת ישראל לא משקיעה מספיק במגזר הבדואי? אז תקשיבו טוב. העיתונאים האלה והפוליטיקאים האלה לא יודעים דבר מהחיים שלהם. החברה הבדואית בנגב היא ככל הנראה החברה המושקעת ביותר בישראל מבחינה תקציבית בשנים האחרונות.

יישובי הבדואים עוברים תנופת פיתוח אדירה, בניצוחה של רשות הבדואים. 13 אזורי תעשייה, שיתפרסו על פני אלפי דונמים – ברהט, באלסייד, באום בטין, באבו קרינאת, בשגב שלום, בכסיפה ובתל שבע – נמצאים כיום בתהליכי קידום ופיתוח שונים. מאות מיליוני שקלים משקיעה בהם המדינה.

אזורי התעשייה הללו ייצרו מקומות תעסוקה לעשרות אלפי אנשים והכנסות של מאות מיליונים מארנונה. בשנים האחרונות אושרו למתן תוקף, כך לפי פרסומי רשות הבדואים - 110 אלף יחידות דיור, כש־50 אלף מתוכן כבר נמצאות בפיתוח. ביישובי הבדואים בנגב, גם כן לפי פרסומי רשות הבדואים, רצים כרגע פרויקטים שעלותם בחומש האחרון 5.7 מיליארד שקל.

2,000 כיתות לימוד הוקמו בתקציב של מיליארד וחצי שקל. רק ביישוב מולדה, זה שלידו התפרעו הבדואים, נבנו 84 כיתות חדשות בעלות של 50 מיליון שקל. שותפים לזה, כאמור, רשות הבדואים המושמצת, קק"ל המוצגת כגזענית ורשות מקרקעי ישראל המצוירת כמו האויבת הגדולה של המגזר.

ועומד סגן השר יאיר גולן – איש שכמעט היה כאן רמטכ"ל, והיום הוא אחד המייצגים הגדולים של הריק הגדול של המערכת הפוליטית שלנו – ואחרי שהוא מבהיר לבדואים שצריך לשחרר את הפורעים שעצרה המשטרה, הוא מתחייב: "צריך לייצר מהר תהליך שבסוף שלו יש תקציב אמיתי כמו שצריך לחברה הבדואית בנגב. וגם תוכניות. ואני מבטיח לכם שזה לא יהיה תוכניות על הנייר". וגולן גם מבטיח לבדואים שהוא יבדוק מדי חודש שהתקציבים אכן יוצאים, ואין לו שמץ של מושג, לסגן שר הכלכלה, שהתקציבים האלה נשפכים בנגב כמים כבר כמה שנים, גם בלעדיו.

למה אתם כמעט לא שומעים על העובדות הללו? כי שוב ושוב נשלחים לנגב כתבים ופרשנים, שאין להם שמץ של מושג, וכל מה שהמערכת שלהם מצפה מהם זה למצוא בדואי, לפתוח לו מיקרופון, ולאפשר לו לספר כמה קשה לו וכמה אכזרית אליו המדינה. מעטים מתעניינים בעובדות. מעטים יודעים לזהות כשמוכרים להם שקרים.

בשבת האחרונה פרסם בעל טור ב"ידיעות אחרונות", פרשן חוץ בהשכלתו, את רשמיו מביקור בנגב. כש"פקיד" אנונימי סיפר לו את מה שיודע כל ילד, שלבדואי הממוצע בנגב יש אדמה רחבה בהרבה מזו שמקבל היהודי הממוצע בנגב, וגם זרק לו הערה על כך שהיישוב מולדה זהה בגודלו לרמת גן, החליט העיתונאי החרוץ ללעוג לנתונים. מולדה, כתב, מתפרסת על 11 אלף דונם. רמת גן, על 16 אלף. עובדה אחת שכח העיתונאי לציין. במולדה גרים 1,900 תושבים. ברמת גן 170 אלף.

בואו נפוצץ רגע את האגדה על הבדואים העניים מול היהודים העשירים. הנכס היקר והמשמעותי ביותר שאליו מגיעה משפחה בישראל הוא בית או דירה. לי, לצורך הדוגמה, לקחו 22 שנים ומשכנתה מפה עד אמריקה, כדי להגיע לזה.

ובכן, במגזר הבדואי אין שום בעיה להגיע לבית משלך. לכו ליישובים הבדואיים המסודרים והחוקיים, ותראו וילות בהיקפי ענק. ואתם יודעים מה הכי מדהים? שאף אחד מבעלי הווילות האלה לא קיבל משכנתה כדי לבנות. אז איך הם בונים אותן? ובכן, במגזר שחלק גדול מאוד ממנו עובד בשחור, ומשתכר בשחור, ולא משלם מס הכנסה, ולא משלם מע"מ, ורוכש את חומרי הבנייה שלו בלי מסים, הדרך לבית ברהט קצרה וקלה הרבה יותר מהדרך לבית באופקים.

אם החיטה

עוד לפני שהזכרנו את אנשי רע"ם, צריך להפנים שגם עם כמה מהמרכיבים האחרים של הקואליציה הנוכחית – עם אנשי מרצ, עם יאיר לפיד ועם עמר בר־לב – אין אפשרות לנצח במלחמה שהכריזו עלינו ערביי ישראל. החבורה הזו פשוט לא בצד שלנו.

לפני כמה ימים נשאל יאיר גולן על ידי עמיאל ירחי, כתב אתר כיפה, אם הוא מגנה את האלימות של הבדואים, כפי שגינה אלימות של מתנחלים. "ההשוואה לא לגיטימית", השיב סגן הרמטכ"ל לשעבר. "פה יש בדואים שטוענים לחזקה על הקרקע ויש להם ויכוח עם המדינה, ושם יש אנשים שפשוט עברו דרך כפר, הרסו קברים, הרסו בתים, וחבטו באנשים חפים מפשע".

ניצן הורוביץ, שישב לצדו, הוסיף וסיפר שגולן טלפן אליו מהשטח בזמן אמת. "הוא אמר לי 'זה חבית חומר נפץ, זה על סף תבערה, צריך להפסיק את הנטיעות, צריך להרגיע את השטח'". גם השרה להגנת הסביבה תמר זנדברג הוסיפה את שלה והסבירה שהנטיעות בנגב הן מעשה "אנטי־סביבתי".

מדינת ישראל היא כנראה המקום היחיד בעולם שבו נטיעת עצים שבאה למלא קרקעות בירוק, רגע לפני שתעלה עליהן בנייה פראית בלתי חוקית, ורגע לפני שיהפכו למזבלת פסולת ענקית מזהמת, היא פעולה אנטי־סביבתית.

אבל שימו רגע את כל זה בצד. העניין הוא שאנשי מרצ לא מבינים דבר וחצי דבר במה שמתרחש בנגב. כשיאיר גולן מדבר על תביעות הבעלות של הבדואים, נראה שאין לו שום מושג על כך שכל התביעות שהתנהלו עד היום בבתי משפט, בשאלה של מי האדמה, הוכרעו בנוקאאוט לטובת המדינה.

שמכל הסיפורים שמכרו ליאיר גולנים למיניהם על סבא שלהם שהחזיק בבעלותו את האדמה, לא נשאר דבר. שבמאות מקרים המדינה ניסתה לגרור את הבדואים לבתי המשפט, כדי שאלה יכריעו, והבדואים, שלא מכירים בסמכותו של בית המשפט לקבוע, אפילו לא התייצבו. שבמקרים המעטים שהם כן בחרו להתייצב, ולהביא עורכי דין ומומחים וראיות, הם הובסו. עד התיק האחרון.

האם העובדות הללו, יחד עם הידיעה שאין בדואי אחד שהצליח להוכיח חזקה על הקרקע, יפריעו ליאיר גולן להמשיך לדבר על ויכוח על תביעות הבעלות? כנראה שלא. גולן, כמו ניצן הורוביץ, כמו תמר זנדברג, יודעים שיש כאן מאבק לאומי. הבעיה היא שבכל פעם שמול המדינה היהודית ניצבים ערבים – בין אם אלה מהשומרון ובין אם אלה מאל־אטרש – הם מתייצבים בצד השני.

וכמו אנשי מרצ, כך השר לביטחון הפנים עמר בר־לב, שניתן היה להעניק לו הנחה ולטעון שהוא פשוט איננו מבין בהרבה מהתחומים שבהם הוא עוסק, אבל למי שהתנגד לקריאת שם המפלגה שלו המחנה הציוני, בטענה שהמילה "ציוני" יכולה להיות בעייתית לערבים, אין סיבה לתת את ההנחה הזו.

"השאלה היא האם אחרי 72 שנה וכל כך הרבה אזורים שלא בוצעו בהם נטיעות, נכון (לטעת) דווקא באזורים האלה שבהם הבדואים מגדלים חיטה", אמר לליאת רגב ברשת ב', "... והתשובה היא די מובנת".

גם שר החוץ יאיר לפיד חזר על הבדיה הזו כשביקש להפסיק את הנטיעות כדי לא לפגוע לבדואים בפרנסה. "אם יש כמה חלקות שבהן בדיוק הבדואים נטעו חיטה – אפשר להגיד נחכה רגע וננסה לפתור את הבעיה המקומית", אמר. עכשיו, לך תסביר לשני הבורים האלה, שיושבים בתפקידים הכי חשובים בממשלה, שבשטח שבו נטעה קק"ל אין לבדואים חיטה ואין לבדואים פרנסה.

פשוט אין. הכל שקר. אתם יודעים מה? בואו נגיד שזה לא היה שקר. בואו נגיד שהייתה שם חיטה. רק לצורך הדיון. האם כל אחד כאן יכול לזרוע איפה שבא לו, גם כשהשטח לא שלו? האם אני יכול להקים לי מטע על אדמות מדינה בלי שהמדינה תנקוט נגדי צעדי ענישה? האם זה נראה סביר ללפיד ולבר־לב, רק כי מדובר בבדואים?

מעבר לקו הירוק

רגע, אבל זה בכלל לא העניין. לבר־לב וללפיד חשובה הפרנסה של הבדואים? אז תשמעו טוב. רשות מקרקעי ישראל באה לקראת כל בדואי שמבקש להתפרנס מחקלאות, ומאפשרת לו לשכור שטחים לעיבוד עונתי. כמה זה עולה לבדואים? תחזיקו חזק. שני שקלים וארבעים אגורות לדונם אדמה לשנה. תקראו שוב את המספר הזה. זה אומר שאם המתפרעים שזרקו אבנים על כוחות המשטרה ועל רכבים של יהודים היו רוצים לגדל חיטה ולא להילחם נגד המדינה, הם היו משלמים 240 שקל לשנה עבור גידול בשטח ענקי של 100 דונם.

וזה לא הכל. בדואי שמבקש לשכור שטח מהמדינה עבור מרעה, משלם לרשות מקרקעי ישראל 30 אגורות לדונם לשנה. זהו. ממש נורא מה שהמדינה מעוללת לבדואים המסכנים שבסך הכל רוצים להתפרנס, נכון? יש שטחי ענק שמושכרים כך לבדואים. עשרות אלפי דונמים. אז למה לא כל הבדואים מתנפלים על ההצעה הנהדרת הזו? לא מפני שאין להם 200 שקל, אלא כי הם לא מוכנים לחתום על חוזה שממנו עולה שהאדמה שייכת למדינת ישראל. יותר חשוב להם לפלוש בחינם לשטחי מדינה, ולצעוק בטלוויזיה שהקרקע שלהם.

עכשיו, אחרי שהבנו שכל הסיפור פה הוא מלחמה אידיאולוגית לאומית, בואו נראה את זה גם במספרים. רבים מהבדואים בנגב נושאים אישה שנייה. כמעט כל הנשים השניות הן פלסטיניות. לא ניכנס כאן להסבר למה, רק נגיד שאישה שמגיעה לפה בלי עורף משפחתי היא אישה קלה יותר לניהול. ממש כך.

לפני כמה שנים ערכתי מעל דפי הטור הזה חישוב שהעלה שחמישית מהבדואים בנגב הם או נשים פלסטיניות או ילדים לנשים פלסטיניות. מדובר בחישוב זהיר, המוטה למטה עד מאוד, משום שהוא מתבסס רק על הנשים שהגיעו לכאן מיו"ש ואושר להן הליך של איחוד משפחות. לפחות אותו מספר נשים זורם לכאן בשוטף, והן לא רשומות בשום מקום.

זה לוקח אותנו במקרה הזהיר לקרוב ל־40% מתושבי הנגב שיש להם משפחה פלסטינית, בני דודים פלסטינים וסבא וסבתא פלסטינים. מדובר במספרים מבהילים. המספרים האלה מסבירים את המלחמה שהם מנהלים נגדנו. מדובר בבדואים שחיים איתנו כאן, אבל לבם, קרוביהם ותפיסת העולם שלהם מעבר לקו הירוק. כשהם נאבקים נגד נטיעות קק"ל בנגב, הם לא עושים את זה משום שקראו מחקרים על הנזק האקולוגי שגורמים העצים האלה.

ואם דיברנו על פוליטיקאים ועל עיתונאים שלא מבינים שאנחנו מצויים במלחמה, מה נגיד על מערכת המשפט ועל ההתנהלות שלה בשבוע שעבר, ובימי שומר החומות? עברתי השבוע על כמה מההחלטות של השופט רון סולקין, בבית משפט השלום בבאר שבע. סולקין שלח נערים בדואים למעצר, אחרי שזרקו אבנים על ניידות משטרה ועל רכבים תמימים.

כמה שעות אחר כך שחרר אותם המחוזי, בטענה שהם קטינים. ומה אתם חושבים שיקרה בפעם הבאה? הצעירים האלה יישבו בפינה, יחשבו על המעשים הרעים שעשו ויחזרו בתשובה? הם הרי לועגים למדינה הזו, ובצדק, כששופטיה לא מבינים שהם אמורים להעניק עורף משפטי למערכה על הנגב. איך בכלל מישהו חושב שאפשר לנצח ככה?

שערים עצמיים

יש כאן קבוצה הולכת וגדלה שהציונות של פעם כבר לא חשובה לה, שהאמונה בצדקת הדרך כבר לא מדברת אליה, ושהאלימות של האויבים שלנו מבפנים נראית לה לא לגמרי בלתי מוצדקת. איתרע מזלנו, ודווקא כשנדרש מאיתנו כוח עמידה, והתעקשות, ורצון להמשיך את המפעל הציוני בכל הכוח, החבורה הזו מנהלת אותנו.

צריך להיות ברור שלא נוכל לנצח כששרים בכירים בממשלה שלנו בועטים לאחור וכובשים שערים עצמיים. אנחנו נמצאים בשדה הקרב, המלחמה בעיצומה, ואם לא נתעורר ומהר, המאבק הזה יסתיים במחיר דמים כבד ובתבוסה קשה.

https://www.maariv.co.il/journalists/Article-892815


ביביזם, רלביזם, בנטיזם, אותה אדרת בשינוי גברת.


              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה         (ניהול: למבזק)        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  מעניין Cat Catul 22.01.22 18:39 1
     יש גם אינפורמציה מעניינת שלדעתי היא חדשותית עמבה 22.01.22 18:46 7
         האיש צריך לקבל פרס ישראל על מפעל חיים אוהב ישראל 22.01.22 19:01 20
             מדויק. ורד הרים 22.01.22 19:53 60
             ממש ככה StanSmith 23.01.22 15:34 133
         300 אלף בדואים בדרום.המדינה הרדימה אותנו מוטי הגדול 22.01.22 22:25 92
     זה מאמר דעה של העיתונאי החשוב בישראל. (כן, יותר מעמית סגל) יהודי ישראלי 22.01.22 19:36 45
     זה בדיוק העניין, אם היו טילים מתעופפים זה היה חדשות, הוא טוען שזו מלחמה aba 22.01.22 20:06 68
     הנימוק החזק ביותר לנעילת אשכולות שאינם מתאימים לדעת השמאל ולערבים,אכן פלא שטרם ננעל.אולי מי מהמנהלים התחיל אברהם 22.01.22 20:36 80
     כבודו של קלמן במקומו מונח, ויש לא מעט צדק בדבריו דמבו 23.01.22 09:28 128
         וזה טוב? לשים בדואים, להיות צבא ההגנה לישראל? מהיהודים 23.01.22 10:07 131
             ודרוזים ? דמבו 23.01.22 11:46 132
  עוד אלף כתבות כאלה לא ישנו כלום. spot 22.01.22 18:43 2
     ללא ספק אהרון5 22.01.22 19:01 19
     קלמן ליפסקינד לא איש תקשורת? ואנחנו לא צרכני תקשורת? סטטיסטיקאי 22.01.22 19:57 62
     מי שנותן את הכוח לתקשורת זה אנחנו...העם. מתי שנפסיק לתת לה את הכוח המופרז הזה ונזכיר לה בר-כוכבא 23.01.22 07:18 123
  חובת קריאה ישראלי5 22.01.22 18:44 3
  כאילו הימין לא היה 12 שנה בשילטון דנזל 22.01.22 18:44 4
     הימין לא היה אף פעם בשלטון. עמבה 22.01.22 18:47 9
         +1000 Inorganic 22.01.22 19:00 18
         האליטות זה עדר חזירים גם משמאל וגם מימין אהרון5 22.01.22 19:04 24
     ממש משנה מי היה בשלטון עטלפניק 23.01.22 00:09 107
  סקופ: יאיר גולן צדק ישר 22.01.22 18:45 5
  אמן Mindless 22.01.22 18:45 6
  אחת הכתבות החשובות שקראתי בזמן האחרון עורב מבגדד 22.01.22 18:47 8
  הכל נכון. אבל ההזנחה של הבדואים היא הסיבה. ZOG 22.01.22 18:50 10
     הדרום הפרוע קיים 30 שנה. בתי המשפט והפרקליטות הם האשמים. משה בן אברהם 22.01.22 18:59 17
     מדוייק. שנים של הזנחה עיי מר נתניהו ״שקט תעשייתי בכל מחיר״ איבדנו משילות והתוצאה madog 22.01.22 19:40 48
         הנה כתבה שכתב קלמן ליבסקינד עוד משנת 2010- על האלימות הגואה ופריעת החוק בקרב המגזר הבדואי . berale 22.01.22 20:22 76
             ברל'ה יקר Inorganic 22.01.22 21:26 87
         הנה דברים מתוך כתבה שפורסמה עוד בשנת....... 2002: berale 22.01.22 20:24 77
             במקרה אני מכיר את השטח ZOG 22.01.22 21:48 90
                 אאאה. אתה מכיר את השטח והתחלת לראות מ 2002. ואילך. בול. יופי. אז הנה מתוך כתבה ממאי 2000: berale 22.01.22 23:14 94
                     והנה עוד מתוך אותה כתבה ממאי 2000: berale 22.01.22 23:58 103
                 מה קלמן ליבסקינד אומר ומה אתה. ליבסקינד אומר שיש התעלמות של מערכות המדינה. החל ממערכות התקשורת שתפקידן berale 22.01.22 23:36 95
                     כי מדיניות היא משהו שפעמים רבות חייב להיות מגובה בתהליכי עומק, תקשורתיים , תודעתיים, רב מערכתיים berale 22.01.22 23:39 96
                         אבל הרל''בים בשלהם: פיסטוקיהו מיאו מיאו. berale 22.01.22 23:43 97
                             ביבי אינו האשם היחיד ZOG 23.01.22 07:57 127
                                 ואהוד ברק מה ? אני אני אצטט בשבילך שוב מתוך הכתבה שפורסמה במאי 2000 (ממשלת ברק): berale 23.01.22 09:43 129
                                 ופה כתבה של קלמן ליבסקינד מ 2010, שמתחילה בתיאור ארוך של הסידורים המיוחדים berale 23.01.22 10:03 130
  יום יבוא ונצטער על זה red_color10 22.01.22 18:51 11
     בהחלט עניין שלי מתי, ולא האם פרופט 22.01.22 18:57 14
     צודק מאה אחוז, אני מציע לאנשים להיתאמן בחבישת כאפיות ולנשים להיתאמן בחבישת רעלות..עוד מעט לא תהיה ברירה אור 111 22.01.22 18:59 16
     יום יבוא ונסתגר בבתים מתים מפחד ונרגיש כאילו אנחנו בין ברזיל לסוריה קפסולה 22.01.22 22:22 91
  קלמן אולי רדום סתם אחת 22.01.22 18:53 12
     אם לך ולשכנים שלך אין m-16 וחמש מחסניות בבית, אתה רדום על המשמר פרופט 22.01.22 18:56 13
         רדומה. .הכוונה שאני לא חיה באשליות סתם אחת 22.01.22 19:03 23
         חמש מחסניות לא יספיקו , אולי חמישים וזה בגדר פנטזיה , לאנשים אין פה אקדח קפצונים בבית Brasilver 23.01.22 01:48 110
  הכי חשוב זה המאבק של ''הימין החזק'' ושל מרץ כדי לעודד ילודה בדואית michel 22.01.22 18:58 15
  צריך לעגן את האשכול הזה לשנה הקרובה. אש_לחילוץ 22.01.22 19:02 21
     גדול! מסכים בהחלט Wolfskin 22.01.22 19:28 40
     לגמרי. ++ טוויטי 22.01.22 21:42 89
  דברים כדרבנות. הבעיה היא שהמפלגות הציוניות עסוקות במלחמות פנימיות ובחרמות. מירו 22.01.22 19:02 22
  אטום סייבר מדענים ניצחון על 10 צבאות ביחד ובסוף בדואים ניצחו את עם הנצח . כתב אישום נגד אזרחי המדינה המעיר 22.01.22 19:06 25
     כנראה שאתה צודק,אולי אנחנו באמת לא ראויים לארצנו AQB 22.01.22 19:22 31
         יהודים מה יודעים לעשות הכי טוב ? לדבר עד המוות ותו לא . עם הנצח דיבורים והרס עצמי המעיר 22.01.22 19:26 38
             נכון,ובכל זאת גם לדיבורים יש כח, לפחות להציף נושאים חשובים AQB 22.01.22 20:22 74
         יש פה ב״ה מספיק יהודים אידאליסטים שמוכנים להילחם על הארץ הזאת. יהודי ישראלי 22.01.22 19:39 47
             תודה שהוכחת שהתזה שלי נכונה . דיבורים כמו טנק יורה קפצונים המעיר 22.01.22 19:47 55
             אמת,ישנם הרבה נפלאים אוהבי הארץ הנפלאה שלנו AQB 22.01.22 20:25 78
  יאיר גולן הוא בוגד שלא תרם כלום למדינת ישראל יהודה 22.01.22 19:08 26
  אין פה אשם אחד... רק ביבי וכל מי שימשיך את המצב הזה כמו שעכשיו זה נמשך השרף 22.01.22 19:09 27
     נניח שביבי רצה לשנות שם משהו, והנחה על מבצע משטרתי שם שעוצר את מפרי החוק. יהודי ישראלי 22.01.22 19:43 50
         זו בדיוק הבעיה. הוא לא רצה לשנות ולא הנחה. יצר ''פצצת שקט'' שהתפוצצה לו בפרצוף בפוגרום תשפ''א יוסף כץ 22.01.22 21:20 85
  אדרבא קלמן בא נראה אותך פותח את התכנית שלך ברשת ב' מחר.... יאצק 22.01.22 19:15 28
  כתבה מצוינת! me אני 22.01.22 19:17 29
  זה ההוא שגנז את הקריאה עם סגל נגד ממשלה עם רעמ ? דוקטור ספין 22.01.22 19:19 30
  אין שום הבדל בין בנט לעומת קודמו. זה לא התחיל אצל בנט אבל הוא שותף מלא לפחדנות הזאת איזי מהחונטה 22.01.22 19:22 32
  לצערי הרב, אני מסכים. טוויטי 22.01.22 19:23 33
     מלחמת היהודים באויבים. יהודי ישראלי 22.01.22 19:43 51
  בנט וסער וליברמן מעדיפים מסע נקמנות בנתניהו על פני מדינת ישראל זופ-ניק 22.01.22 19:25 34
  הפשיעה הלאומנית של הבדואים פשוט משתלמת להם ובענק. זה כל הסיפור. חדה 22.01.22 19:25 35
  לא גידולי הפרא מהימין לא מעניין הקוסם 22.01.22 19:26 36
     יש לביבי אחריות גדולה על המצב שנוצר ובנט ממשיך אותו. 12 שנה זה חתיכת תקופה איזי מהחונטה 22.01.22 19:29 41
         שומע ? מבן גוריון האידיוט עד בנט הנוכל כולל כולם אחראים על השמדתינו המעיר 22.01.22 19:40 49
             שומע היטב עבור איזי מהחונטה 22.01.22 19:51 58
                 רואה ? לפעמים אתה גם שומע המעיר 22.01.22 20:00 64
                     לא רק לפעמים איזי מהחונטה 22.01.22 20:25 79
         יש אחריות לכולם הקוסם 22.01.22 19:47 54
  כנראה הוא קורא אותי פה. חדש בערך 22.01.22 19:26 37
  למה מאמר דעה של כספית על ביבי ננעל ומאמרי הדעה של ליבסקינד לא? kovals 22.01.22 19:27 39
     לא יודע מה היה במאמר כל ביבי Wolfskin 22.01.22 19:29 42
     ישנם כאלה שקשה עד בלתי אפשרי עבורם להבחין בין דעה לעובדה. Q 22.01.22 19:34 44
         לגמרי Street 22.01.22 19:48 57
     פשוט. שם זה דעה בלבד. פה זה עובדות לפני הכל, והדעה רק מגיעה לאחמ״כ. יהודי ישראלי 22.01.22 19:47 53
     ביבי לא רלוונטי כבר חצי שנה. וזה רק בראש של השמאל שלא מצליח להתשחרר. ליבסקינד מדבר על כאן ועכשיו. קשה לך? מעיד_נאמן 22.01.22 19:52 59
         בטח שהוא רלוונטי , הוא הביא אותנו עד הלום , אם היה פועל ועושה לטובת ישראל לא היינו Brasilver 23.01.22 01:56 111
  חוץ מלכתוב בפירוש שהשרים ממפלגות ה''שמאל'' בממשלת ישראל הם בוגדים בעמם, קלמן סיפק תיאור מלא שהם באמת כאלה. Q 22.01.22 19:32 43
  ולכן טוב שביבי הלך. מכר את הנגב יחד עם החונטה המשפטית pingi 22.01.22 19:36 46
     ואז הגיעו בר לב וחבריו ופרשו להם שטיח אדום יחד עם לגיטימציה מלאה יהודי ישראלי 22.01.22 19:48 56
  ושום מילה על הרצח של תושב אורנית בדרום בשבת שעברה. מעלימים טרור! Gtamar 22.01.22 19:45 52
     קישור? צחקן 22.01.22 23:51 101
     יש חדש בקשר למקרה שהזכרת? Wolfskin 23.01.22 00:02 104
     באמת שלא עידכנו והמקרה הזה נעלם מהסיקןר והחדשות . Brasilver 23.01.22 01:58 112
  מילים כדורבנות. אבל לא ייצא כלום מלדבר לקיר. זקי ושות 22.01.22 19:56 61
     נכון אנחנו תקועים עם שדרת הנהגה ופקידם פרוגרסיבים. וכמו שפוטין יפרק אותם עד היסוד, גם אנחנו נצטרך לעשות את זה מעיד_נאמן 22.01.22 19:58 63
         העם עסוק בטיקטוק ובתוכניות פח, ממי אתה מצפה? זקי ושות 22.01.22 20:00 65
             מה אתה מציע המעיר 22.01.22 20:03 66
                 אין הרבה מה להציע. הניצחון שלהם מובטח. זקי ושות 22.01.22 20:08 69
                     דבר חוכמה מההיסטוריה המעיר 22.01.22 20:16 71
                         זה יעזור לך להגיד אם הוא צדק או לא? אין יותר לאומיות ואין אמונה בצדקת הדרך. בצד שלנו לפחות. ככה שאין פתרון. זקי ושות 22.01.22 20:18 72
                             תפרוש לפורום קפה . שם הגריאטריה למיואשים ולתשושים המעיר 22.01.22 21:38 88
                             הפיתרון היחיד הוא לרכך את המכה בזמן שהם יתפרצו עלינו וזה על ידי דרישה מהמדינה Brasilver 23.01.22 02:05 114
             מאיתנו. יש מספיק בעם שיש להם אג'נדה בריאה שטיקטוק לא הרסה. אנחנו צריכים לחשוב על הדרך הנכונה להשיב בנים על אבו מעיד_נאמן 22.01.22 20:06 67
  תוחזר הסיירת הירוקה סלע 22.01.22 20:11 70
  מדהים! אייכה 22.01.22 20:18 73
  חובה לקרוא נבל עשור 22.01.22 20:22 75
  מתאר את המציאות בצורה ברורה האזרח ע 22.01.22 20:53 81
  אנחנו במלחמה. הערבים מנצחים. מנצחים אותנו ללא טנקים וללא נשק. מדינת היהודים על סף השמדה. אאא 22.01.22 20:57 82
     ובמה מתעסק עם ישראל ? אאא 22.01.22 21:07 83
  כמשל הצפרדע בתוך סיר של מים רותחים על האש hutznik 22.01.22 21:10 84
  החלק החשוב ביותר בכתבה הוא שימת הזרקור על האמת המרה שלפיד, העבודה ומרץ בצד האויב Dan-Am 22.01.22 21:26 86
  כל מילה. בנט או נתניהו, שניהם אותו דבר - שנים של התעלמות וטמינת ראש בחול מהפשיעה הבדואית Dark Blue 22.01.22 22:29 93
  מחדל של שנים רבות זונדל 22.01.22 23:48 98
  לשנות בדחיפות את שיטת הממשל לפני שנאבד לחלוטין יואב_81 22.01.22 23:48 99
     אני חושב יותר בכיוון של דיקטטורה. קסדו 23.01.22 02:26 119
  עצוב מאוד מה שהולך האחר 22.01.22 23:49 100
  לא רואה את בעיה? רוב העם תומך בקואליציה עם דעא׳׳ש אז איפה הבעיה? KnightRider 22.01.22 23:54 102
  אחלה כתבה ! Kalderaro 23.01.22 00:06 105
  נוסדה כישות שקר ובדיחה, תקרוס כישות שקר ובדיחה, בעלת זהות גנובה נדב 23.01.22 00:08 106
  יהודים איבדו את חייהם להגנת הארץ והערב רב השולט במוקדי הכח מוחק את זכרונם בנתינת הארץ לאויב הערבי אור דוד 23.01.22 00:09 108
     זה שרוב העם רוצה, אז מה הבעיה? KnightRider 23.01.22 01:02 109
  כתבה שאמורה לזעזע ולנער את הציבוריות הישראלית. לצערנו, דבר לא יקרה. העתיד נראה מר. צנטריפוגה 23.01.22 02:05 113
     אי אפשר לעשות כלום , אתה לא יכול לשנות או להלחם במדינה ובמערכת שלמה . Brasilver 23.01.22 02:10 116
         אחים אנו לדעה. צנטריפוגה 23.01.22 02:21 117
  כל מילה בסלע Initially 23.01.22 02:06 115
  גם ממשלת הימין לא עשתה כלום. יש לנו בעיה כיהודים גלותיים. קסדו 23.01.22 02:23 118
  השמאל שבוי בסיסמאותיו...וזה תירוץ לא רע. אבל מה התירוץ של הימין הרך ששלט כאן עשורים? ''עשינו גם דברים טובים''? היטש 23.01.22 02:56 120
  +1 זבנג וגמרנו 23.01.22 03:35 121
  בעד מחבלים איש י-ם 23.01.22 06:12 122
  12 שנות נתניהו. נקודה אחד האדם 23.01.22 07:35 124
  סכנה ממשית ומידית לבטחון ישראל ושרידותה בחלם 23.01.22 07:40 125
  לא חדש. כל הממשלות מחפפות את נושא {האי} מלחמה באויב הבדווי. ש-עצמון 23.01.22 07:43 126

   
   
Cat Catul לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.4.20
3290 הודעות, 10 מדרגים, 15 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    18:39   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. מעניין  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אך נראה כמו מאמר דעה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עמבה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.11.17
7677 הודעות, 112 מדרגים, 212 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    18:46   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. יש גם אינפורמציה מעניינת שלדעתי היא חדשותית  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
כמו מספרים על השקעות המדינה בפיתוח והמחיר המצחיק בו הם מקבלים אדמות חקלאיות.


ביביזם, רלביזם, בנטיזם, אותה אדרת בשינוי גברת.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אוהב ישראל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
15614 הודעות, 214 מדרגים, 428 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    19:01   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  20. האיש צריך לקבל פרס ישראל על מפעל חיים  
בתגובה להודעה מספר 7
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ורד הרים לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.3.17
7221 הודעות, 42 מדרגים, 81 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    19:53   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  60. מדויק.  
בתגובה להודעה מספר 20
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
StanSmith
חבר מתאריך 13.10.20
499 הודעות
יום ראשון כ''א בשבט תשפ''ב    15:34   23.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  133. ממש ככה  
בתגובה להודעה מספר 20
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מוטי הגדול
חבר מתאריך 28.11.20
693 הודעות
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    22:25   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  92. 300 אלף בדואים בדרום.המדינה הרדימה אותנו  
בתגובה להודעה מספר 7
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יהודי ישראלי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.11.12
18464 הודעות, 146 מדרגים, 281 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    19:36   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  45. זה מאמר דעה של העיתונאי החשוב בישראל. (כן, יותר מעמית סגל)  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
והוא אושר ע״י המערכת כי הוא תמיד כולל מידע חדש ותחקיר מעמיק, והוא תמיד מגיע עם הבנה מפוכחת של המציאות וקריאה לפעולה ולא סתם דעה בעלמא.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
aba לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
6293 הודעות, 52 מדרגים, 103 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    20:06   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  68. זה בדיוק העניין, אם היו טילים מתעופפים זה היה חדשות, הוא טוען שזו מלחמה  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  


נתניהו, זה רק ארבע מילים - "רעיון שתי המדינות טעות"!!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אברהם לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.6.16
16866 הודעות, 64 מדרגים, 61 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    20:36   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  80. הנימוק החזק ביותר לנעילת אשכולות שאינם מתאימים לדעת השמאל ולערבים,אכן פלא שטרם ננעל.אולי מי מהמנהלים התחיל  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
להבין את שיטת סתימת הפיות הזו



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דמבו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.6.21
1535 הודעות, 7 מדרגים, 14 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''א בשבט תשפ''ב    09:28   23.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  128. כבודו של קלמן במקומו מונח, ויש לא מעט צדק בדבריו  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
ועם זאת יש לומר שספציפית שבט אל אטרש הם שבט שרבים מבניו משרתים בצה״ל.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מהיהודים לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.2.09
10171 הודעות, 64 מדרגים, 112 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''א בשבט תשפ''ב    10:07   23.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  131. וזה טוב? לשים בדואים, להיות צבא ההגנה לישראל?  
בתגובה להודעה מספר 128
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דמבו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.6.21
1535 הודעות, 7 מדרגים, 14 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''א בשבט תשפ''ב    11:46   23.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  132. ודרוזים ?  
בתגובה להודעה מספר 131
 
  
הבדואים במקור אינם לאומנים והם אף אינם טריטוריאלים. הם אנשי המדבר. התנועה האיסלמית בהרבה חכמה מצידה וטיפשות מצידנו החלה לחדור לשם ולקשור אותם עם העניין הפלסטיני. זה מסוכן.

אני נוטה להאמין שבדואים שישתלבו בצה״ל יהיו אזרחים טובים יותר. יש לי על מה לבסס זאת. כמובן השילוב צריך שיהיה בשום שכל.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
spot לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.10.16
1816 הודעות, 6 מדרגים, 12 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    18:43   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. עוד אלף כתבות כאלה לא ישנו כלום.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מי שקובע זה התקשורת וזהו
ישראל לא תיהיה תחת שילטון יהודי תוך 20-30 שנה ולא יעזור כלום
מי שעיניו בראשו שיחפש אלטרנטיבות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אהרון5 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.15
60874 הודעות, 251 מדרגים, 436 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    19:01   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  19. ללא ספק  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  

רק לא הייתי כל כך אופטימי לגבי לוחות הזמנים.
יש פה ריכוז דוגמיות לתהליך אכילת המדינה על ידי האויב:

https://rotter.net/forum/ihaveasay/21294.shtml


ההסברה המושלמת: https://normot.000webhostapp.com/hasbaraheb.html


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סטטיסטיקאי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.5.10
44033 הודעות, 233 מדרגים, 442 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    19:57   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  62. קלמן ליפסקינד לא איש תקשורת? ואנחנו לא צרכני תקשורת?  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 22.01.22 בשעה 20:07 בברכה, סטטיסטיקאי
 
התקשורת היום מאוד מגוונת ויש לכל אחד אפשרות לבחור איזו תקשורת הוא צורך, ולצריכה שלו יש השפעה חוזרת על עוצמתה של כל תקשורת!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בר-כוכבא לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.11.14
17653 הודעות, 114 מדרגים, 212 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''א בשבט תשפ''ב    07:18   23.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  123. מי שנותן את הכוח לתקשורת זה אנחנו...העם. מתי שנפסיק לתת לה את הכוח המופרז הזה ונזכיר לה  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  
מה תפקידה ישתנו הדברים


אמונה יש עכשיו עובדים על חיזוק הביטחון


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ישראלי5 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.12.20
1800 הודעות, 7 מדרגים, 10 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    18:44   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. חובת קריאה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
לכל מי שמגדל כאן ילדים.
אנחנו מפסידים בכל מישור מול הערבים והבדואים .



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דנזל
חבר מתאריך 6.11.17
2023 הודעות
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    18:44   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. כאילו הימין לא היה 12 שנה בשילטון  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עמבה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.11.17
7677 הודעות, 112 מדרגים, 212 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    18:47   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. הימין לא היה אף פעם בשלטון.  
בתגובה להודעה מספר 4
 
  
אוסף חזירים שתמיד עשו ההיפך ממה שאמרו הצהירו והבטיחו.


ביביזם, רלביזם, בנטיזם, אותה אדרת בשינוי גברת.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Inorganic
חבר מתאריך 1.12.21
186 הודעות
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    19:00   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. +1000  
בתגובה להודעה מספר 9
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אהרון5
חבר מתאריך 19.10.15
60874 הודעות
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    19:04   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  24. האליטות זה עדר חזירים גם משמאל וגם מימין  
בתגובה להודעה מספר 9
 
  

ומבחינת אידאולוגיה, דת השמאל כל הזמן אנסה את ערכי בית השימוש שלה.
הדמוקרטיה לא הפריעה לה, אבל היא בהחלט רצתה להשתלט גם עליה, עד שהצליחה.


ההסברה המושלמת: https://normot.000webhostapp.com/hasbaraheb.html


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עטלפניק
חבר מתאריך 3.5.20
188 הודעות
יום ראשון כ''א בשבט תשפ''ב    00:09   23.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  107. ממש משנה מי היה בשלטון  
בתגובה להודעה מספר 4
 
  
הוא מעלה טענות ענייניות
ואוי לנו אם נתחיל לחשב מי היה בשלטון. תכלס המצב רע ואם לא נתעורר המצב עשוי להיות גרוע פי כמה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ישר
חבר מתאריך 6.7.14
8986 הודעות
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    18:45   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. סקופ: יאיר גולן צדק  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 22.01.22 בשעה 19:27 בברכה, ישר
 
ציונות זה לא גזענות



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Mindless
חבר מתאריך 17.8.14
6418 הודעות
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    18:45   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. אמן  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
סוף סוף זה נאמר …. עכשיו נותר לוודא שהנאמר יקבל התייחסות ע״י המוצגים .



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עורב מבגדד לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.7.14
720 הודעות, 3 מדרגים, 5 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    18:47   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. אחת הכתבות החשובות שקראתי בזמן האחרון  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
כתבה שצריכה להיות תזכורת ועוגן לכל יהודי במדינת ישראל.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ZOG לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.9.16
7982 הודעות, 71 מדרגים, 116 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    18:50   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. הכל נכון. אבל ההזנחה של הבדואים היא הסיבה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
לא הזנחה בזה שלא בנו להם דברים.
אלא הזנחה בזה שלא נתנו להם בראש.
שנים שלא באמת אוכפים שום דבר במרחב הנגב ולאף אחד לא אכפת.
זה מתחיל בבנייה לא חוקית והשתלטות על אדמות, ממשיך בחוסר כניסה לאזורים הבדואיים עם משטרה, ומסתיים בבדואים זמרימים ראש ומעיזים לפגוע ביהודים.
אז פלא שהבדואים לא שמים קצוץ על המדינה?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
משה בן אברהם לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.2.15
16311 הודעות, 63 מדרגים, 113 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    18:59   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. הדרום הפרוע קיים 30 שנה. בתי המשפט והפרקליטות הם האשמים.  
בתגובה להודעה מספר 10
 
  
וכעת עם הממשלה הנוכחית אף אחד לא יטפל בהם.
יש עתיד היא המפלגה המזוהה ביותר עם "מערכות שלטון החוק" ולא תיתן יד לשום רפורמה לא במשטרה לא בפרקליטות ובוודאי שלא בבית המשפט.


כך אזדרע שמא גליפא מפורש בארבעין ותרין אתוון דעובדא דבראשית.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
madog לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.9.15
6916 הודעות, 43 מדרגים, 86 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    19:40   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  48. מדוייק. שנים של הזנחה עיי מר נתניהו ״שקט תעשייתי בכל מחיר״ איבדנו משילות והתוצאה  
בתגובה להודעה מספר 10
 
  
שמתגלגלת לפתחנו היא מפלצתית. עכשיו זה יכאב לכולם. אבל עדיף עכשיו לטפל בנמק לפני שהנמק יהרוג את כל הגוף.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
berale לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.11.19
11413 הודעות, 101 מדרגים, 185 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    20:22   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  76. הנה כתבה שכתב קלמן ליבסקינד עוד משנת 2010- על האלימות הגואה ופריעת החוק בקרב המגזר הבדואי .  
בתגובה להודעה מספר 48
 
  
https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/54/ART2/135/511.html



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Inorganic
חבר מתאריך 1.12.21
186 הודעות
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    21:26   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  87. ברל'ה יקר  
בתגובה להודעה מספר 76
 
  
אם עוד משנת 2010, או 2002 כפי שהוספת, לא נעשה כלום, אז זה רק מראה שלאף אחד בממשלות שהיו כאן לא אכפת מהמצב הזה

היו רוצים? היו פועלים בכוח, ואל תמכור לי סיפורי מערכת משפט, כשרוצים אז תוקפים אותם יופי יופי והם מתקפלים, ע"ע ראש עיריית לוד והשופט שהתקפל אך לא מזמן

בקיצור, מכרו את המדינה לגורמים עוינים תמורת כיסא ושררה ואין צדיק אחד בכנסת הזאת, א ח ד אין



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
berale לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.11.19
11413 הודעות, 101 מדרגים, 185 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    20:24   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  77. הנה דברים מתוך כתבה שפורסמה עוד בשנת....... 2002:  
בתגובה להודעה מספר 48
 
  
במשטרה אומנם לא יודו בכך במפורש, אבל רוב מעשי הפשיעה החמורה ועבירות הרכוש באזור הדרום מיוחס למגזר הבדואי ולפלסטינים תושבי הר חברון. כלכך מבוהלים במשטרה מעצם העיסוק בבדואים, עד שבכל המחוז הדרומי, מלשכת מפקד המחוז ומטה, לא נמצא ולו שוטר אחד לרפואה שיהיה מוכן להתייחס בפומבי להתמודדות עם המגזר הבעייתי. "אנחנו לא רוצים להיות אליק רון הבא", הם מסבירים, שלא לייחוס כמובן."

https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=566558



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ZOG לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.9.16
7982 הודעות, 71 מדרגים, 116 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    21:48   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  90. במקרה אני מכיר את השטח  
בתגובה להודעה מספר 77
 
  
בסוף שנות התשעים בואך תחילת שנות ה2000 שירתתי בדרום. מאוחר יותר בעבודה אזרחית הייתי על קו תל אביב ערד.
בשנים האלו היתה למדינה עדיין אחיזה בנגב.

בדואים שזרעו שטחים לא להם קיבלו ריסוס של קוטל עשבי על השדות ממטוסים. ולא עזר להם הפגנות והבערת צמיגים, השדות רוססו עד תום.

בדואים שגנבו לנו ציוד צבאי בשטח (עצמים שהתפזרו על שטח נרחב כתוצאה מתקלה, לא ציוד תחת שמירה או בתוך בסיס), החזירו אותו מסודר יפה לטרמפיאדה של הבסיס אחרי שמפקד המרחב שלנו הגיע ואיים להפוך את האזור עליו הם יושבים לשטח אש.
הייתה הרתעה ברורה.

אני התחלתי לראות בעיניים את ההשתלטות משנת 2002 ואילך.
לא שקודם לא נעשו ניסיונות של הבדואים לבדוק את הגבולות, פשוט מנקודה מסויימת בזמן הפסיקו להיאבק בהם.
למה להתעסק בהפגנות? בפינוי פולשים? בשימוש באדמות מדינה? בגניבות ונזקים למתקני תשתית?
יותר קל לתת לבדואים לעשות מה שהם רוצים ולקבל שקט תעשייתי.

כל מי שישב בממשלה לאורך התקופה הזו ולא שעה לזעקות החקלאים בקיבוצים במושבים וביישובי הספר, כל מי שהיה בשילטון והעדיף שלא להיאבק בהתנכלות למתקני מקורות אלא לשלם פרוטקשיין, כל מי שהיה ראש ממשלה וראה איך לוקחים אדמות מדינה ומשתמשים בהן ללא אישור ושתק.
כל אלו אשמים.
75% מהתקופה המדוברת מדובר באותו אדם שהיה ראש ממשלה. הוא כבר נאשם בבית המשפט, רק חבל שכתב האישום אינו על אבדן חבל ארץ וחיסול חזונו של בן גוריון בנגב.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
berale לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.11.19
11413 הודעות, 101 מדרגים, 185 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    23:14   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  94. אאאה. אתה מכיר את השטח והתחלת לראות מ 2002. ואילך. בול. יופי. אז הנה מתוך כתבה ממאי 2000:  
בתגובה להודעה מספר 90
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 22.01.22 בשעה 23:30 בברכה, berale
 
" "הנגב נכבש ללא קרב"
במשולש באר-שבע-דימונה-ערד יש כ-40 "יישובים" בדואים לא מוכרים, בכולם בנייה בלתי חוקית בהיקף גדול, תוצאת הכישלון המתמשך של הניסיון להביא לשינוי אורח החיים של הבדואים, מאוהלים ליישובים קבועים. ראשי המועצות בנגב לחוצים, היועץ המשפטי לממשלה נוזף במפכ"ל על התחמקות המשטרה מאכיפת החוק, ומנהיגי הבדואים מאיימים בהתקוממות אלימה. אלה תולדות המחדל בטיפול בבדואים בנגב, עד לניסיון הבא לביצוע צו הריסה"

https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=212245



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
berale לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.11.19
11413 הודעות, 101 מדרגים, 185 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    23:58   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  103. והנה עוד מתוך אותה כתבה ממאי 2000:  
בתגובה להודעה מספר 94
 
  
"...לדברי דוד גבאי, ממונה פיקוח על הבנייה במחוז הדרום, בשל אוזלת ידה של המשטרה ביטל בית משפט השלום בבאר שבע 15 תיקי תביעה ובהם כתבי אישום כנגד עברייני בנייה. כמו כן, הועברו תיקי תביעה לגניזה בגלל אי ביצוע צווי הבאה על ידי המשטרה.

לדבריו, הבדואים מקבלים לגיטימציה מאישי ציבור, ח"כים והשרים עצמם, להמשיך בבנייה הבלתי חוקית. הכיצד? "משום שאין תיאום בין משרדי הממשלה וכל משרד עושה בפזורה כבשלו. למשל, משרד החינוך החליט לבנות בתי ספר וגני ילדים ביישובים הלא חוקיים, ואין רע מזה במתן לגיטימציה לעבריינים והכרת המדינה בבתים הלא חוקיים כחוקיים".

משרד הבריאות?: "בנה ובונה מרפאות בכל ריכוזי הבנייה הלא חוקיים. עוד לגיטימציה לעברייני הבנייה ולהכשרת השרץ".

משרד התשתיות?: "משקיע בהכשרת כבישים ודרכים".

משרד החקלאות?: "השר העומד בראשו (חיים אורון) חבר בוועדת השרים לענייני ערבים, תורם בהכרזותיו המכירות בבנייה הבלתי חוקית כלגיטימית ומטיל את האחריות להכרה בבנייה הבלתי חוקית על המדינה, ובכך תורם להחרפת המצב ולהגדלת הנזק הבלתי הפיך למדינה".

בית המשפט העליון?: "גם הוא נאלץ בעל כורחו להיות מעורב בסיטואציה הנוכחית, בגלל שאין מדיניות ואין תוכנית לפתרון הבעיה. בשל כך קבע בית המשפט העליון, שעל המדינה לדאוג לשירותים הבסיסיים לאוכלוסייה בפזורה בכל הריכוזים הלא חוקיים".. "

הנה שוב הקישור לכתבה:

https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=212245



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
berale לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.11.19
11413 הודעות, 101 מדרגים, 185 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    23:36   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  95. מה קלמן ליבסקינד אומר ומה אתה. ליבסקינד אומר שיש התעלמות של מערכות המדינה. החל ממערכות התקשורת שתפקידן  
בתגובה להודעה מספר 90
 
  
היה לתווך לנו את המציעות ולהציף את הבעיות וחומרתן. אבל הם בשיטתיות נמנעו מלהפנות לתופעות האמורות את תשומת הלב הראויה והמתבקשת.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
berale לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.11.19
11413 הודעות, 101 מדרגים, 185 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    23:39   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  96. כי מדיניות היא משהו שפעמים רבות חייב להיות מגובה בתהליכי עומק, תקשורתיים , תודעתיים, רב מערכתיים  
בתגובה להודעה מספר 95
 
  
שמתקיימים בהרבה מערכות ובהרבה רמות.
ולימין יש חסך גדול, ברוב המערכות, ברוב הרמות.
והוא מתייצב מול האליטה השמאלנית החזקה שיש לה אחיזה איתנה בכל מערכות השלטון למעט זה הפוליטי, מחנה שמושרש בהן מזה זמן רב, מצופף שורות.
וכך למשל משטרת ישראל היא ת"פ של הממשלה, אבל היא במידה גבוה יותר ת"פ של המערכת המשפטית, ושל השיח במיינסטרים התקשורתי, והיא ת"פ של התרבות הארגונית, ושל מסקנות ועדת אור, וכו' וכו'.

### בשביל לקדם מדיניות, צריך כפר שלם.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
berale לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.11.19
11413 הודעות, 101 מדרגים, 185 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    23:43   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  97. אבל הרל''בים בשלהם: פיסטוקיהו מיאו מיאו.  
בתגובה להודעה מספר 96
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ZOG לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.9.16
7982 הודעות, 71 מדרגים, 116 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''א בשבט תשפ''ב    07:57   23.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  127. ביבי אינו האשם היחיד  
בתגובה להודעה מספר 97
 
  
אמנם העיקרי .
אבל לא היחיד.
היו גם שרון ואולמרט בשילטון בעשרים השנים פלוס בהן המחדל הזה מתגלגל.

מה שהיה צריך לעשות ועדיין צריך לעשות הוא מה שעשינו ב48. אין יותר טוב מזה (כהגדרת ויקטור חסון).
הבעייה היא שכמו בגיבעת חלפון גם במציאות שכחו כבר איך עושים את זה.
חיזוק הקיבוצים והמושבים.
לתת להם אדמות לחקלאות, תקציב, נשק, וגיבוי, לשליטה במרחב.
להקים היאחזויות נחל בדיוק עם אותם אמצעים.
ואפשר ברוח הזמן להקים גם ישובים לכבות אחרות באוכלוסיה שגדלו והפכו משמעותיות כמו חרדים.
בקיצור לחזור לציונות של השמאל שהקים כאן את המדינה.
השמאל שכיבוש היה בשבילו מילה חיובית.
שדאג לחקלאים ולישובים כחוד החנית של הציונות ולא נתן דגש דווקא לעירוניות כמו שעושה הימין דה פקטו מאז שעלה לשילטון.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
berale לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.11.19
11413 הודעות, 101 מדרגים, 185 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''א בשבט תשפ''ב    09:43   23.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  129. ואהוד ברק מה ? אני אני אצטט בשבילך שוב מתוך הכתבה שפורסמה במאי 2000 (ממשלת ברק):  
בתגובה להודעה מספר 127
 
  
"...לדברי דוד גבאי, ממונה פיקוח על הבנייה במחוז הדרום, בשל אוזלת ידה של המשטרה ביטל בית משפט השלום בבאר שבע 15 תיקי תביעה ובהם כתבי אישום כנגד עברייני בנייה. כמו כן, הועברו תיקי תביעה לגניזה בגלל אי ביצוע צווי הבאה על ידי המשטרה.
לדבריו, הבדואים מקבלים לגיטימציה מאישי ציבור, ח"כים והשרים עצמם, להמשיך בבנייה הבלתי חוקית. הכיצד? "משום שאין תיאום בין משרדי הממשלה וכל משרד עושה בפזורה כבשלו. למשל, משרד החינוך החליט לבנות בתי ספר וגני ילדים ביישובים הלא חוקיים, ואין רע מזה במתן לגיטימציה לעבריינים והכרת המדינה בבתים הלא חוקיים כחוקיים".

משרד הבריאות?: "בנה ובונה מרפאות בכל ריכוזי הבנייה הלא חוקיים. עוד לגיטימציה לעברייני הבנייה ולהכשרת השרץ".

משרד התשתיות?: "משקיע בהכשרת כבישים ודרכים".

משרד החקלאות?: "השר העומד בראשו (חיים אורון) חבר בוועדת השרים לענייני ערבים, תורם בהכרזותיו המכירות בבנייה הבלתי חוקית כלגיטימית ומטיל את האחריות להכרה בבנייה הבלתי חוקית על המדינה, ובכך תורם להחרפת המצב ולהגדלת הנזק הבלתי הפיך למדינה".

בית המשפט העליון?: "גם הוא נאלץ בעל כורחו להיות מעורב בסיטואציה הנוכחית, בגלל שאין מדיניות ואין תוכנית לפתרון הבעיה. בשל כך קבע בית המשפט העליון, שעל המדינה לדאוג לשירותים הבסיסיים לאוכלוסייה בפזורה בכל הריכוזים הלא חוקיים".. "

הנה שוב הקישור לכתבה:

https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=212245




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
berale לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.11.19
11413 הודעות, 101 מדרגים, 185 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''א בשבט תשפ''ב    10:03   23.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  130. ופה כתבה של קלמן ליבסקינד מ 2010, שמתחילה בתיאור ארוך של הסידורים המיוחדים  
בתגובה להודעה מספר 127
 
  
שרקם השר בן אליעזר ב 1993(ממשלת רבין) מול משפחת א-סאנע,
וממשיכה בסקירה רחבה יותר- של הריפיון והרפיסות ארוכת השנים של המדינה מול ההשתלטות הבדואית,- סקירה שחוזרת אחורה אפילו עד לשנות השיבעים .

https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/54/ART2/133/497.html



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
red_color10
חבר מתאריך 27.9.21
58 הודעות
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    18:51   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. יום יבוא ונצטער על זה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
שלא ביצענו טרנספר לכל השוודים.
זה הולך להתפוצץ עלינו בזכותם של כל יפה הנפש השמאלנים שמחבקים אותם.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פרופט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.5.17
5513 הודעות, 32 מדרגים, 63 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    18:57   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. בהחלט עניין שלי מתי, ולא האם  
בתגובה להודעה מספר 11
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אור 111 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.10.21
718 הודעות, 7 מדרגים, 14 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    18:59   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. צודק מאה אחוז, אני מציע לאנשים להיתאמן בחבישת כאפיות ולנשים להיתאמן בחבישת רעלות..עוד מעט לא תהיה ברירה  
בתגובה להודעה מספר 11
 
  


~~ עדיף לחיות בתוך אמת קשה מאשר בשקר וורוד ~~


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קפסולה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.6.20
4957 הודעות, 32 מדרגים, 51 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    22:22   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  91. יום יבוא ונסתגר בבתים מתים מפחד ונרגיש כאילו אנחנו בין ברזיל לסוריה  
בתגובה להודעה מספר 11
 
  
הם יפרקו את המדינה והכל יהיה משותק עם הרבה דם ברחובות



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סתם אחת לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.8.18
13261 הודעות, 44 מדרגים, 83 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    18:53   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. קלמן אולי רדום  
בתגובה להודעה מספר 0
 

אני על המשמר



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פרופט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.5.17
5513 הודעות, 32 מדרגים, 63 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    18:56   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. אם לך ולשכנים שלך אין m-16 וחמש מחסניות בבית, אתה רדום על המשמר  
בתגובה להודעה מספר 12
 
  
כמו כולנו



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סתם אחת לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.8.18
13261 הודעות, 44 מדרגים, 83 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    19:03   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  23. רדומה. .הכוונה שאני לא חיה באשליות  
בתגובה להודעה מספר 13
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Brasilver לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.8.17
13134 הודעות, 36 מדרגים, 71 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''א בשבט תשפ''ב    01:48   23.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  110. חמש מחסניות לא יספיקו , אולי חמישים וזה בגדר פנטזיה , לאנשים אין פה אקדח קפצונים בבית  
בתגובה להודעה מספר 13
 
  
מהבחינה הזאת אנחנו ערומים לגמרי והמדינה חולמת בהקיץ או יותר מזה מגשימה לבדואים את החלומות .

מדובר באנשים שמחכים 100 שנה לשחוט אותנו ושאין להם בעיה להיות הכי אכזרים עלי אדמות כאלה שלא "לוקחים שבויים " ..

ממש מצער שהמדינה לא רואה את המצב והסכנה הקיומית שנהייתה פה והיא לא פועלת לעשות את המינימום לביטחון האזרחים שזה לחמש כמה שיותר אזרחים יהודים בכל המקומות שנמצאים בקרבת ערבים או בדואים .



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
michel לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.3.11
2365 הודעות, 21 מדרגים, 6 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    18:58   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. הכי חשוב זה המאבק של ''הימין החזק'' ושל מרץ כדי לעודד ילודה בדואית  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
לעשות 20 ילדים ולקבל:

קצבאות ילדים מפנקות
בריאות חינם
חינוך חינם
ביטוחי שיניים חינם
חיסכוןמהמדינה לכל ילד עד גיל 18
קצבאות נכות ואבטלה לכל מי שמחרטט בדיקות של שקר כלשהו
קצבאות זקנה
עזרה סיעודית מביטוח לאומי

בטוח שכחתי עוד כמה מתנות ומענקים שהשמאל החלש והימין החזק נלחמים כדי לתת לבדואים.




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אש_לחילוץ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.3.20
664 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    19:02   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  21. צריך לעגן את האשכול הזה לשנה הקרובה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Wolfskin לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 25.4.19
713 הודעות, 2 מדרגים, 4 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    19:28   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  40. גדול! מסכים בהחלט  
בתגובה להודעה מספר 21
 
  
עוד ילמדו עליו בדפי ההסטוריה כפעמון האזהרה הבודד



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
טוויטי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.11.16
1405 הודעות, 18 מדרגים, 36 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    21:42   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  89. לגמרי. ++  
בתגובה להודעה מספר 21
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מירו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.8.14
1788 הודעות, 4 מדרגים, 4 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    19:02   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  22. דברים כדרבנות. הבעיה היא שהמפלגות הציוניות עסוקות במלחמות פנימיות ובחרמות.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
המעיר
חבר מתאריך 3.3.08
14528 הודעות
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    19:06   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  25. אטום סייבר מדענים ניצחון על 10 צבאות ביחד ובסוף בדואים ניצחו את עם הנצח . כתב אישום נגד אזרחי המדינה  
בתגובה להודעה מספר 0
 

אין פלא שאנחנו לא זכאים למדינה
מעבר לכך שהמערכות השלטוניות פושעות האזרחים פה הם האשמים


המרחם על ערבים מצפה לו הכחדה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
AQB לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.12.20
5262 הודעות, 76 מדרגים, 150 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    19:22   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  31. כנראה שאתה צודק,אולי אנחנו באמת לא ראויים לארצנו  
בתגובה להודעה מספר 25
 
  
לא באמת מוכנים להילחם עליה
ומקבלים בשיוויון נפש את הממשלה הנוראית הזאת,
ואלו התוצאות



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
המעיר
חבר מתאריך 3.3.08
14528 הודעות
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    19:26   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  38. יהודים מה יודעים לעשות הכי טוב ? לדבר עד המוות ותו לא . עם הנצח דיבורים והרס עצמי  
בתגובה להודעה מספר 31
 


המרחם על ערבים מצפה לו הכחדה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
AQB לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.12.20
5262 הודעות, 76 מדרגים, 150 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    20:22   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  74. נכון,ובכל זאת גם לדיבורים יש כח, לפחות להציף נושאים חשובים  
בתגובה להודעה מספר 38
 
  
וכך יתעוררו מחשבות ,מודעות,ואולי גם יחוללו שינוי



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יהודי ישראלי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.11.12
18464 הודעות, 146 מדרגים, 281 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    19:39   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  47. יש פה ב״ה מספיק יהודים אידאליסטים שמוכנים להילחם על הארץ הזאת.  
בתגובה להודעה מספר 31
 
  
והרחוקים? נקווה שיורחקו גם מהשלטון



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
המעיר
חבר מתאריך 3.3.08
14528 הודעות
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    19:47   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  55. תודה שהוכחת שהתזה שלי נכונה . דיבורים כמו טנק יורה קפצונים  
בתגובה להודעה מספר 47
 

איפה הם ?


המרחם על ערבים מצפה לו הכחדה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
AQB לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.12.20
5262 הודעות, 76 מדרגים, 150 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    20:25   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  78. אמת,ישנם הרבה נפלאים אוהבי הארץ הנפלאה שלנו  
בתגובה להודעה מספר 47
 
  
צריך שקולם יישמע,לתת משקל נגד לשמאל הקיצוני המשתלט על כל חלקה טובה יחד עם הערבים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יהודה
חבר מתאריך 28.12.20
200 הודעות
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    19:08   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  26. יאיר גולן הוא בוגד שלא תרם כלום למדינת ישראל  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הוא בסך הכול רצה להגיע לתפקידי מפתח ומשם לסייע לאוייב הערבי!
יאיר גולן אמור להישלח בעולם אוטופי על ידי בית המשפט לשור הפליז



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
השרף לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.10.14
4372 הודעות, 52 מדרגים, 84 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    19:09   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  27. אין פה אשם אחד... רק ביבי וכל מי שימשיך את המצב הזה כמו שעכשיו זה נמשך  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יהודי ישראלי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.11.12
18464 הודעות, 146 מדרגים, 281 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    19:43   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  50. נניח שביבי רצה לשנות שם משהו, והנחה על מבצע משטרתי שם שעוצר את מפרי החוק.  
בתגובה להודעה מספר 27
 
  
מה אז??
החמודים מגיעים לבית משפט ומשוחררים על תנאי שוב ושוב ושוב.
שלא נדבר על בג״צ שהיה מוצא מה ׳לא חוקי׳ ב לשמור על החוק.
מספיק לקרוא את הטור של קלמן לפני כ 3 שנים על תביעות הבעלות של יהודים בנגב ואיך השופטים מתרצים את אי פינוי הפולשים ב׳סדרי עדיפויות׳.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יוסף כץ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.12.15
47501 הודעות, 154 מדרגים, 200 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    21:20   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  85. זו בדיוק הבעיה. הוא לא רצה לשנות ולא הנחה. יצר ''פצצת שקט'' שהתפוצצה לו בפרצוף בפוגרום תשפ''א  
בתגובה להודעה מספר 50
 
  


🚩 🏴 אריק שרון עשה התנתקות אחת, נתניהו עשה שלש: בנגב, בשטחי C, במערכת המשפט. 🐪 🏜 ⚖


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יאצק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.1.15
15818 הודעות, 157 מדרגים, 286 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    19:15   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  28. אדרבא קלמן בא נראה אותך פותח את התכנית שלך ברשת ב' מחר....  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
me אני לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
32492 הודעות, 414 מדרגים, 825 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    19:17   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  29. כתבה מצוינת!  
בתגובה להודעה מספר 0
 

עובדות עצובות מאד 😢


ואם נחרבנו ונחרב העולם עמנו ע"י שנאת חנם,נשוב להבנות והעולם עמנו יבנה ע"י אהבת חנם


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דוקטור ספין לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.9.11
17240 הודעות, 101 מדרגים, 193 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    19:19   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  30. זה ההוא שגנז את הקריאה עם סגל נגד ממשלה עם רעמ ?  
בתגובה להודעה מספר 0
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איזי מהחונטה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.3.18
35335 הודעות, 118 מדרגים, 187 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    19:22   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  32. אין שום הבדל בין בנט לעומת קודמו. זה לא התחיל אצל בנט אבל הוא שותף מלא לפחדנות הזאת  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
טוויטי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.11.16
1405 הודעות, 18 מדרגים, 36 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    19:23   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  33. לצערי הרב, אני מסכים.  
בתגובה להודעה מספר 0
 

אנחנו בדרך למלחמת אזרחים עמוקה והמצב רק יילך ויחמיר. אין לי מושג מה מעסיק את יאיר לפיד ביחס לנגב, או את גנץ. בלעדיי השותפות של הציבור שמצביע למפלגות אלו, לא נוכל להחזיר את השליטה על הנגב.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יהודי ישראלי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.11.12
18464 הודעות, 146 מדרגים, 281 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    19:43   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  51. מלחמת היהודים באויבים.  
בתגובה להודעה מספר 33
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זופ-ניק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
15812 הודעות, 167 מדרגים, 308 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    19:25   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  34. בנט וסער וליברמן מעדיפים מסע נקמנות בנתניהו על פני מדינת ישראל  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חדה
חבר מתאריך 9.7.17
1501 הודעות, 27 מדרגים, מינוס 3 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    19:25   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  35. הפשיעה הלאומנית של הבדואים פשוט משתלמת להם ובענק. זה כל הסיפור.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
בשביל מה לשלם אפילו 2 שקלים לדונם כשאפשר לפשוט על אדמות בחינם, לקבל דמי חסות ולסחור חופשי בסמים ובנשק, ואז עוד לקבל 150,000 ש"ח לחודש מהביטוח הלאומי על 10 נשים "יחידניות" ו-80 ילדים? הא, קלמן?


היצמד לאלה שמחפשים את האמת. התרחק מאלה שמצאו אותה.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הקוסם לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.5.19
1745 הודעות, 31 מדרגים, 54 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    19:26   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  36. לא גידולי הפרא מהימין לא מעניין  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אני רואה שקלמן אוכל את פירות הביאושים של ההסתה שלו כנגד נתניהו.
אם בעבר הדברים בנגב נעשו מתחת לשולחן ובניסיון ( לא מוצלח) של המדינה להלחם בכך. היום המדינה פרסה שטיח אדום לשותפים האידאולוגיים החדשים.
שיהיה לכולנו בהצלחה…



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איזי מהחונטה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.3.18
35335 הודעות, 118 מדרגים, 187 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    19:29   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  41. יש לביבי אחריות גדולה על המצב שנוצר ובנט ממשיך אותו. 12 שנה זה חתיכת תקופה  
בתגובה להודעה מספר 36
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
המעיר
חבר מתאריך 3.3.08
14528 הודעות
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    19:40   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  49. שומע ? מבן גוריון האידיוט עד בנט הנוכל כולל כולם אחראים על השמדתינו  
בתגובה להודעה מספר 41
 

תקרא את החתימה שלי


המרחם על ערבים מצפה לו הכחדה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איזי מהחונטה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.3.18
35335 הודעות, 118 מדרגים, 187 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    19:51   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  58. שומע היטב עבור  
בתגובה להודעה מספר 49
 
  
אפילו מסכים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
המעיר
חבר מתאריך 3.3.08
14528 הודעות
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    20:00   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  64. רואה ? לפעמים אתה גם שומע  
בתגובה להודעה מספר 58
 


המרחם על ערבים מצפה לו הכחדה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איזי מהחונטה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.3.18
35335 הודעות, 118 מדרגים, 187 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    20:25   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  79. לא רק לפעמים  
בתגובה להודעה מספר 64
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הקוסם לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.5.19
1745 הודעות, 31 מדרגים, 54 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    19:47   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  54. יש אחריות לכולם  
בתגובה להודעה מספר 41
 
  
אבל את מכתב הכניעה הרשמי הגישה ממשלת ישראל הנוכחית.

ולגבי הנקודה של ביבי לא ביבי. אני בעיקר מחכה למכתב ההתנצלות של קלמן. הגול העצמי שהוא תקע ממש בדקה התשעים ואחת של מלחמת האזרחים המשפטית- פוליטית במדינה, יזכר ויזכר לדורות. וגם אלף כתבות בסטייל רגבים, חאן אל אחמר לא ישנו את העובדה שברגע האמת האיש מיצמץ.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חדש בערך לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.7.17
23236 הודעות, 99 מדרגים, 149 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    19:26   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  37. כנראה הוא קורא אותי פה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
כבר לפני כמה חודשים טובים כתבתי ,שהשליטה חזרה על המדינה פה תעלה לנו בהרבה דם.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
kovals לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
9135 הודעות, 85 מדרגים, 1 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    19:27   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  39. למה מאמר דעה של כספית על ביבי ננעל ומאמרי הדעה של ליבסקינד לא?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
סטנדרט כפול?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Wolfskin לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 25.4.19
713 הודעות, 2 מדרגים, 4 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    19:29   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  42. לא יודע מה היה במאמר כל ביבי  
בתגובה להודעה מספר 39
 
  
אבל זה מסוג האשכולות שצירפו אותי ועוד רבים לפורום הנכסף הזה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Q לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.10.01
36210 הודעות, 157 מדרגים, 306 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    19:34   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  44. ישנם כאלה שקשה עד בלתי אפשרי עבורם להבחין בין דעה לעובדה.  
בתגובה להודעה מספר 39
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Street לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.1.17
18711 הודעות, 66 מדרגים, 104 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    19:48   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  57. לגמרי  
בתגובה להודעה מספר 44
 
  

למשל, כל אלה ש 12 שנים היו בתרדמת ופתאום התעוררו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יהודי ישראלי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.11.12
18464 הודעות, 146 מדרגים, 281 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    19:47   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  53. פשוט. שם זה דעה בלבד. פה זה עובדות לפני הכל, והדעה רק מגיעה לאחמ״כ.  
בתגובה להודעה מספר 39
 
  
דבר נוסף: שם אין בזה חידוש כי כלל המיינסטרים מפמפם את זה 24/7 בעוד דעתו של קלמן ייחודית בתקשורת.
רוצה עוד סיבה?
דעה על ביבי לא משנה דבר לאזרח בממוצע במדינת ישראל. אבל מה שקורה בנגב כרגע ומה שקרה פה במאורעות תשפ״א, רלוונטי לכל יהודי ויהודיה בישראל.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מעיד_נאמן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
19563 הודעות, 202 מדרגים, 386 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    19:52   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  59. ביבי לא רלוונטי כבר חצי שנה. וזה רק בראש של השמאל שלא מצליח להתשחרר. ליבסקינד מדבר על כאן ועכשיו. קשה לך?  
בתגובה להודעה מספר 39
 
  


הטמטום שמאחורי : בלי הבדלי דת גזע ומין. הוא ההרסני מכולם


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Brasilver לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.8.17
13134 הודעות, 36 מדרגים, 71 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''א בשבט תשפ''ב    01:56   23.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  111. בטח שהוא רלוונטי , הוא הביא אותנו עד הלום , אם היה פועל ועושה לטובת ישראל לא היינו  
בתגובה להודעה מספר 59
 
  
היום במצב הזה , ביבי הביא אותנו עד פי התהום ומפה בנט לקח את המושכות ובדהירה הוא יזרוק אותנו לתוכה ויש המשך שלפיד עוד מחכה בתחתית למקרה שמשהו נשאר חי .



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Q לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.10.01
36210 הודעות, 157 מדרגים, 306 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    19:32   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  43. חוץ מלכתוב בפירוש שהשרים ממפלגות ה''שמאל'' בממשלת ישראל הם בוגדים בעמם, קלמן סיפק תיאור מלא שהם באמת כאלה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
pingi לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.9.14
19207 הודעות, 43 מדרגים, 66 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    19:36   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  46. ולכן טוב שביבי הלך. מכר את הנגב יחד עם החונטה המשפטית  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יהודי ישראלי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.11.12
18464 הודעות, 146 מדרגים, 281 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    19:48   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  56. ואז הגיעו בר לב וחבריו ופרשו להם שטיח אדום יחד עם לגיטימציה מלאה  
בתגובה להודעה מספר 46
 
  
לפשוע ולגבות דמי חסות.
הגיוני בסה״כ.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Gtamar לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 25.12.13
5375 הודעות, 16 מדרגים, 26 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    19:45   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  52. ושום מילה על הרצח של תושב אורנית בדרום בשבת שעברה. מעלימים טרור!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


מעדכן אתכם בחידושים שבעולם הרכב. אשמח לדירוג חיובי


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
צחקן
חבר מתאריך 13.5.10
6354 הודעות
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    23:51   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  101. קישור?  
בתגובה להודעה מספר 52
 
  


עבד ה' הוא לבדו החופשי (ריה"ל)


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Wolfskin לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 25.4.19
713 הודעות, 2 מדרגים, 4 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''א בשבט תשפ''ב    00:02   23.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  104. יש חדש בקשר למקרה שהזכרת?  
בתגובה להודעה מספר 52
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Brasilver לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.8.17
13134 הודעות, 36 מדרגים, 71 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''א בשבט תשפ''ב    01:58   23.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  112. באמת שלא עידכנו והמקרה הזה נעלם מהסיקןר והחדשות .  
בתגובה להודעה מספר 52
 
  
ידוע לך משהו אם זה היה לאומני ?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זקי ושות לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
58141 הודעות, 374 מדרגים, 726 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    19:56   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  61. מילים כדורבנות. אבל לא ייצא כלום מלדבר לקיר.  
בתגובה להודעה מספר 0
 


🇮🇱


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מעיד_נאמן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
19563 הודעות, 202 מדרגים, 386 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    19:58   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  63. נכון אנחנו תקועים עם שדרת הנהגה ופקידם פרוגרסיבים. וכמו שפוטין יפרק אותם עד היסוד, גם אנחנו נצטרך לעשות את זה  
בתגובה להודעה מספר 61
 
  
כאן.

או שנתפצל לשתי ממלכות או שהעם יעשה את ההפיכה ברגליים


הטמטום שמאחורי : בלי הבדלי דת גזע ומין. הוא ההרסני מכולם


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זקי ושות לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
58141 הודעות, 374 מדרגים, 726 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    20:00   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  65. העם עסוק בטיקטוק ובתוכניות פח, ממי אתה מצפה?  
בתגובה להודעה מספר 63
 


🇮🇱


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
המעיר
חבר מתאריך 3.3.08
14528 הודעות
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    20:03   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  66. מה אתה מציע  
בתגובה להודעה מספר 65
 


המרחם על ערבים מצפה לו הכחדה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זקי ושות לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
58141 הודעות, 374 מדרגים, 726 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    20:08   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  69. אין הרבה מה להציע. הניצחון שלהם מובטח.  
בתגובה להודעה מספר 66
 


🇮🇱


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
המעיר
חבר מתאריך 3.3.08
14528 הודעות
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    20:16   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  71. דבר חוכמה מההיסטוריה  
בתגובה להודעה מספר 69
 

כשהייתי בביס יסודי כל הזמן קיננה בי השאלה איך היהודים לא נלחמו ברכבות במחנות בגטו והלכו כמו צאן לטבח ?
בבגרותי ניצול שואה ענה לי שזה לא היה ברגע אחד אלא תהליך של שנים ואם יכל לחזור בזמן היה רוצה שכולם ילחמו ויהרגו כמה שיותר גרמנים .

אם נתנתק רגע מהמוסריות הפרוגרסיבית בהיכנעות שלך אולי אם תסיר מוסר תשאר לך מדינה

כהנא צדק ?


המרחם על ערבים מצפה לו הכחדה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זקי ושות לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
58141 הודעות, 374 מדרגים, 726 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    20:18   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  72. זה יעזור לך להגיד אם הוא צדק או לא? אין יותר לאומיות ואין אמונה בצדקת הדרך. בצד שלנו לפחות. ככה שאין פתרון.  
בתגובה להודעה מספר 71
 


🇮🇱


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
המעיר
חבר מתאריך 3.3.08
14528 הודעות
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    21:38   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  88. תפרוש לפורום קפה . שם הגריאטריה למיואשים ולתשושים  
בתגובה להודעה מספר 72
 


המרחם על ערבים מצפה לו הכחדה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Brasilver לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.8.17
13134 הודעות, 36 מדרגים, 71 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''א בשבט תשפ''ב    02:05   23.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  114. הפיתרון היחיד הוא לרכך את המכה בזמן שהם יתפרצו עלינו וזה על ידי דרישה מהמדינה  
בתגובה להודעה מספר 72
 
  
שתחמש כמה שיותר בתי אב בצורה תואמת למצב כי ברגע שזה יתפרץ לא תהיה משטרה ואפילו לא צבא והאזרחים יהיו ערומים מול רוצחים עם דם בשיניים ובלי יכולת להתגונן .

ואם המדינה לא מעוניינת לחמש את האזרחים אז שתדאג להיות מוכנה לפרוס בכל ישוב נקודה צבאית עם לפחות 30 חייל ומספיק נשק למצב תואם .



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מעיד_נאמן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
19563 הודעות, 202 מדרגים, 386 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    20:06   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  67. מאיתנו. יש מספיק בעם שיש להם אג'נדה בריאה שטיקטוק לא הרסה. אנחנו צריכים לחשוב על הדרך הנכונה להשיב בנים על אבו  
בתגובה להודעה מספר 65
 
  


הטמטום שמאחורי : בלי הבדלי דת גזע ומין. הוא ההרסני מכולם


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סלע
חבר מתאריך 9.10.09
485 הודעות
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    20:11   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  70. תוחזר הסיירת הירוקה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
לאחרונה הלך לעולמו אלון גלילי ז"ל שהיה אחראי על הסיירת הירוקה בשטחי הנגב עד שנות ה 90.
הסיירת הירוקה פורקה בלחץ תנועות השמאל.
גלילי עצמו היה איש שמאל שגדל בקיבוץ של השומר הצעיר, אך יחד עם זאת, הבין שחייבים להפעיל משילות כי האלטרנטיבה זה מה שאנו רואים היום, אבדן השלטון בנגב, פחד לנסוע שם בכבישים, פרוטקשיין ומה לא.
גלילי דאג לאכיפת החוק ולפינוי פולשים בדואים לקרקע שאינה שלהם ויחד עם זה, נהג בהגינות ונפגש רבות עם מנהיגי השבטים כדי להתוות יחד איתם את המדיניות הנדרשת ולא פעם סייע להם בפתרון מצוקות שונות.
חייבים להחזיר גוף חזק לשטח שיאכוף את חוקי המדינה! חייבים להחזיר את הסיירת הירוקה!!
שוו בנפשכם, אם תהיה שעת חרום, הבדואים יחסמו את צירי התנועה לשדות התעופה של צהל בחצרים, בנבטים ובמקומות נוספים, שלא לדבר על תנועה חופשית של צבא וסתם אזרחים לבאר שבע, דימונה, ערד, כפי שארע רק עתה, דבר שיגרום לצרות צרורות ויחייב נקיטת פעולה קשה עשרות מונים מולם מאשר טיפול היום במצב כשהאש עדיין קטנה!
נדרש טיפול מיידי, טיפול אמיתי ולא קוסמטי!
קשה להאמין שהשר לבטחון פנים מסוגל לכך...עצוב שגם ראש הממשלה טומן את ראשו בחול!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אייכה
חבר מתאריך 30.11.21
12 הודעות
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    20:18   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  73. מדהים!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אני חייב לציין שהמאמר הזה פקח את עיני! הייתי די מפוהק לכל הנושא ופתאום הבנתי מה קורה בנגב, עם מספרים, עם עובדות, עצוב ומדהים כאחד! חייבים להתעורר לפני שהאויבים שלנו ירכבו עלינו



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נבל עשור לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.3.19
10327 הודעות, 44 מדרגים, 50 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    20:22   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  75. חובה לקרוא  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
האזרח ע לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.10.15
12704 הודעות, 108 מדרגים, 211 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    20:53   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  81. מתאר את המציאות בצורה ברורה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אאא לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
1810 הודעות, 34 מדרגים, 64 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    20:57   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  82. אנחנו במלחמה. הערבים מנצחים. מנצחים אותנו ללא טנקים וללא נשק. מדינת היהודים על סף השמדה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
בכל רגע נתון מתנהלת כאן לחימה קשה ביותר על עתידו של עם ישראל ועתידה של המדינה היהודית!!!

אויבינו הבינו שכרגע הם לא יכולים לנצח אותנו צבאית אז הם שינו טקטיקה
(רק לעת עתה, כשלב מקדים, הטקטיקה אינה צבאית, המכה הסופית חייבת להיות צבאית, או , יותר נכון - רצחנית. מרחץ דמים. שואה. איך הערבים אמרו לפני ששת הימים?: "הגברים לים - הנשים לנו" , וגם "את הנשים נאנוס ולגברים ניכרות את הראש ונשחק איתו כדורגל").

הטקטיקה שלהם כעת מסוכנת הרבה יותר. מכמה סיבות.
זו לחימה סמויה מן העין, ליתר דיוק - גורמים מסוימים דואגים מאוד שהיא תישאר סמויה מהעין.

הלחימה מתנהלת בכמה מישורים:
1. הערבים והבדואים (גם ביו"ש וגם בתוך מדינת ישראל) ממשיכים להשתלט ללא הפסקה על שטחים עצומים בארץ ישראל: פיתוח, בינוי, תיעוש, חציבה והרס הסביבה בהיקפים עצומים.(ממשיכי דרכם של הנאצים- האיחוד האירופי וזרועותיו מספק עזרה רבה לאויב הערבי בחזית זו). זאת תוך החרבה טוטלית של נופי התנ"ך ושרידי העבר של ארץ ישראל בכלל והעם היהודי בפרט.
2. גורמים רבי עצומה פועלים כל העת לערעור האמונה בצדקת הדרך של העם היהודי, ולדיכוי האמונה שלו בכל דבר הקשור ליהדות, תפיסת עולמה וערכיה. על ידי ניתוקו מהשורשים שלו גורמים אלו שוחקים כל העת את המוטיבציה של עם היהודי להילחם על קיומו.
זו המלחמה האמתית והמסוכנת ביותר.



יוצאים מהמטריקס - המרד מתחיל!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אאא לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
1810 הודעות, 34 מדרגים, 64 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    21:07   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  83. ובמה מתעסק עם ישראל ?  
בתגובה להודעה מספר 82
 
  

אנחנו עסוקים רק בהישרדות יום-יומית ורק בצבירת הון רכוש ונדל"ן, החברה הופכת והולכת יותר ויותר חומרנית נהתנית ושטחית, אם תהליכים אלו לא ישתנו בחברה הישראלית, ואנשים לא יהיו יותר ערכיים ויותר אכפתיים אזי אין לי שום ספק שזה יוביל בסופו של דבר לחורבן מדינת ישראל. . הבינו את זה אנשים חשובים וגדולים ממני - כמו יגאל אלון שאמר "עם שאני יודע את עברו עתידו לוט בערפל"!.


יוצאים מהמטריקס - המרד מתחיל!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
hutznik לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
13186 הודעות, 133 מדרגים, 266 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    21:10   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  84. כמשל הצפרדע בתוך סיר של מים רותחים על האש  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Dan-Am לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.5.18
2481 הודעות, 33 מדרגים, 40 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    21:26   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  86. החלק החשוב ביותר בכתבה הוא שימת הזרקור על האמת המרה שלפיד, העבודה ומרץ בצד האויב  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
והתקשורת בארץ ברובה תקשורת אויב שאינה בצידה של מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Dark Blue לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
12781 הודעות, 108 מדרגים, 153 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    22:29   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  93. כל מילה. בנט או נתניהו, שניהם אותו דבר - שנים של התעלמות וטמינת ראש בחול מהפשיעה הבדואית  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ובנט עושה רושם, ימשיך באותו הכיוון.
המדינה הזו הולכת לאבדון בעיניים פקוחות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זונדל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.8.20
1058 הודעות, 7 מדרגים, 14 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    23:48   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  98. מחדל של שנים רבות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מחאה ציבורית אולי תגרום לממשלה לפעול בצורה אפקטיבית



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יואב_81 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.3.15
788 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    23:48   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  99. לשנות בדחיפות את שיטת הממשל לפני שנאבד לחלוטין  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אף ממשלה לא באמת מסוגלת למשול כאן, כי תמיד היא תלויה בקבוצות לחץ, הפעם קבוצת הלחץ השולטת היא התנועה האיסלאמית.
עד שלא נשנה את שיטת הבחירות ונוכל למשול כאן באמת - אנחנו רק נתדרדר



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קסדו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.9.18
2529 הודעות, 19 מדרגים, 6 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''א בשבט תשפ''ב    02:26   23.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  119. אני חושב יותר בכיוון של דיקטטורה.  
בתגובה להודעה מספר 99
 
  
ברומא בזמנים קשים ביטלו את הדמוקרטיה עד הנצחון ואז החזירו אותה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
האחר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.9.19
5317 הודעות, 27 מדרגים, 31 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    23:49   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  100. עצוב מאוד מה שהולך  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
KnightRider לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.4.15
7139 הודעות, 47 מדרגים, 90 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    23:54   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  102. לא רואה את בעיה? רוב העם תומך בקואליציה עם דעא׳׳ש אז איפה הבעיה?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Kalderaro
חבר מתאריך 7.7.14
219 הודעות
יום ראשון כ''א בשבט תשפ''ב    00:06   23.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  105. אחלה כתבה !  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נדב
חבר מתאריך 10.9.13
534 הודעות
יום ראשון כ''א בשבט תשפ''ב    00:08   23.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  106. נוסדה כישות שקר ובדיחה, תקרוס כישות שקר ובדיחה, בעלת זהות גנובה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אור דוד לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.11.13
14387 הודעות, 147 מדרגים, 261 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''א בשבט תשפ''ב    00:09   23.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  108. יהודים איבדו את חייהם להגנת הארץ והערב רב השולט במוקדי הכח מוחק את זכרונם בנתינת הארץ לאויב הערבי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
רק השבוע התפרסם- שופט ערבי שפט מרגלת ערביה ונתן לה רק מעצר בית עם תנאים מקלים.


אנא ה' רחם עלינו והסר מעלינו את ממשלת הערב רב והזדון של נפתלי בנט ויאיר לפיד במהרה !


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
KnightRider לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.4.15
7139 הודעות, 47 מדרגים, 90 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''א בשבט תשפ''ב    01:02   23.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  109. זה שרוב העם רוצה, אז מה הבעיה?  
בתגובה להודעה מספר 108
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
צנטריפוגה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.6.21
958 הודעות, 13 מדרגים, 26 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''א בשבט תשפ''ב    02:05   23.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  113. כתבה שאמורה לזעזע ולנער את הציבוריות הישראלית. לצערנו, דבר לא יקרה. העתיד נראה מר.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Brasilver לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.8.17
13134 הודעות, 36 מדרגים, 71 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''א בשבט תשפ''ב    02:10   23.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  116. אי אפשר לעשות כלום , אתה לא יכול לשנות או להלחם במדינה ובמערכת שלמה .  
בתגובה להודעה מספר 113
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
צנטריפוגה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.6.21
958 הודעות, 13 מדרגים, 26 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''א בשבט תשפ''ב    02:21   23.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  117. אחים אנו לדעה.  
בתגובה להודעה מספר 116
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Initially לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.9.20
2398 הודעות, 62 מדרגים, 124 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''א בשבט תשפ''ב    02:06   23.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  115. כל מילה בסלע  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מקווה מאוד שהתחזית שלו לא תתממש. עצוב! לאן הגענו?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קסדו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.9.18
2529 הודעות, 19 מדרגים, 6 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''א בשבט תשפ''ב    02:23   23.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  118. גם ממשלת הימין לא עשתה כלום. יש לנו בעיה כיהודים גלותיים.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ומעניין שמדינת ישראל מורידה את צהל ומערכת המודיעין לתוך לב ליבם של האוייב הבדואי. ובזמן מלחמה הם יעשו קרקס מצהל. רק לחשוב על מה שקורה היום במלחמות שבין תימן ועירק והמפרציות כשהבדואים מקיפים את בסיסי חיל האויר מקרוב והם יכולים להרים נחילי רחפנים חמושים ולחסל את כל הנשק האסטרטגי של צהל כמו הf35. ובכמה מקומות הם יכולים עם מספר קטן של רובי צלפים מתאימים לעשות את אותה הפעולה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
היטש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.9.16
17089 הודעות, 94 מדרגים, 175 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''א בשבט תשפ''ב    02:56   23.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  120. השמאל שבוי בסיסמאותיו...וזה תירוץ לא רע. אבל מה התירוץ של הימין הרך ששלט כאן עשורים? ''עשינו גם דברים טובים''?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


מכיכר טייאנמן שבמזרח ועד למדשאות המוריקים שבסיליקון וואלי, מסך ברזל של חשכה שמאלנית ירד על העולם!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זבנג וגמרנו
חבר מתאריך 2.4.12
61366 הודעות
יום ראשון כ''א בשבט תשפ''ב    03:35   23.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  121. +1  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


טופס דיווח על תופעות לוואי ואירועים חריגים של חיסון הקורונה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איש י-ם לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.4.11
26427 הודעות, 128 מדרגים, 238 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''א בשבט תשפ''ב    06:12   23.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  122. בעד מחבלים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מדינת ישראל הפכה לפרו ערבים מחבלים מחבלים מוסלנאצים ונגד האזרחים הטובים והישרים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אחד האדם לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.1.15
40561 הודעות, 62 מדרגים, 101 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''א בשבט תשפ''ב    07:35   23.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  124. 12 שנות נתניהו. נקודה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בחלם לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
19063 הודעות, 84 מדרגים, 144 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''א בשבט תשפ''ב    07:40   23.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  125. סכנה ממשית ומידית לבטחון ישראל ושרידותה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מרגיש שהיהודים כבר נכנעו ומחכים לרגע שבו האויב הערבי יממש את השאיפות הלאומיות שלו בחיסול מדינת היהודים.
איך אמרה נעמי שמר ז"ל,
" הערבים אוהבים את הרצח שלהם חם, לח ומהביל, ואם אי פעם יהיה להם חופש להגשים את עצמם, אנחנו נתגעגע לגזים הטובים והסטריליים של הגרמנים"


צה''ל נמצא דרך קבע בשני מצבים: מלחמה או הכנה למלחמה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ש-עצמון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.4.16
58564 הודעות, 227 מדרגים, 411 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''א בשבט תשפ''ב    07:43   23.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  126. לא חדש. כל הממשלות מחפפות את נושא {האי} מלחמה באויב הבדווי.  
בתגובה להודעה מספר 0
 


"מלחמה היא שלום. חירות היא עבדות. בערות היא כוח." {ג'ורג' אורוול}


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
   
   


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות