גירסת הדפסה        
   
קבוצות דיון סקופים נושא #729424 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 729424        
eytank לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.10.07
14402 הודעות, 65 מדרגים, 126 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ב בשבט תשפ''ב    07:39   24.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

זן חדש, איתות מעודד מאירופה ואזהרה בישראל: עושים סדר במצב האומיקרון  

 

תחזיות האימה לא יתגשמו, אך מספר החולים במצב קשה בעלייה - ובתי החולים כבר מתריעים על פגיעה באיכות הטיפול. למרות זאת, בעולם וגם בישראל שומרים על אופטימיות והיועץ של ביידן, ד"ר אנתוני פאוצ'י, הבהיר כי למרות הנתונים הקשים "הדברים נראים טוב בארה"ב". תמונת מצב
ynet|עודכן:00:17


אופטימיות - לצד עומסים בבתי החולים. תו ירוק, מחלקת קורונה ופאוצ'י(צילום: AP, דוברות בילינסון,gettyimages)

בישראל מעודדים אמנם שתחזיות האימה לא יתגשמו, אך מספר החולים במצב קשה נמצא בפירוש בעלייה - ובתי החולים התריעו גם אמש (יום ראשון) מפני העומסים הגדולים שלתחושתם לא מורגשים בציבור. "לציבור כבר לא אכפת מהקורונה, ואנחנו נשארנו עם כל העבודה", אמרה רונית אילסר, מנהלת הסיעוד במלר"ד (מיון) של קפלן.
ובינתיים, קבינט המומחים המליץ לבטל את התו הירוק, המסעדות ובתי הקפה מלאים, הבידודים במערכת החינוך יבוטלו מיום חמישי, ומאירופה ששוברת שיאי תחלואה נשמעים קולות על סיום מתקרב של המגפה. בכירים בממשלה כבר שללו אפשרות לסגר בישראל, וטוענים כי המדיניות הנוכחית הצליחה להתמודד עם האומיקרון. הסיבות לאופטימיות נעוצות, ככל הנראה, בכך שמספרי התחלואה הגבוהים עתידים לרדת בקרוב - אך למרות זאת נראה שיעבור עוד זמן רב עד שהעולם יוכל לשים מאחוריו את המגפה.


מחלקת קורונה בשערי צדק. בבתי החולים דווקא לא מרגישים את סוף המגפה(צילום: אלכס קולומויסקי )


"להיכנס למחול שדים בכל פעם שיש וריאנט חדש". פרופ' בליצר(צילום: מוטי קמחי)

מסתמן: התו הירוק במתכונת הנוכחית לא יחודש
כפי שחשפנו ב-ynet כבר בשבוע שעבר, במשרד הבריאות דנים בכמה דרכים לבטל או לשנות את התו הירוק, ומומחים רבים תמכו בכך ואמרו כי מול האומיקרון אין לו משמעות. קבינט המומחים שמייעץ למשרד הבריאות הצטרף לקולות התומכים בביטול התו הירוק, אך לצד זאת הבהיר כי בקרב אוכלוסיות בסיכון יש לכונן מתווה חדש. לדבריהם, בהתכנסויות שבהם קיימים רבים באוכלוסייה זו, או בבתי אבות למשל, יש צורך בתו ירוק משולב עם בדיקת אנטיגן שלילית כדי לצמצם את הסיכונים עד כמה שניתן.

בביטול התו הירוק, בכל מקרה, תומכים שרים בכירים בממשלה - בהם שר האוצר אביגדור ליברמן. נדגיש כי בכל אופן ישנו קונצנזוס שהחיסונים כן מגינים מפני מחלה קשה, גם אם יעילותם מפני הדבקה נפגעה. כך למשל, בישראל, כל החולים המחוברים לאקמו אינם מחוסנים.


ארגוני ההורים דורשים לאפשר למידה היברידית. כיתה ריקה

ובינתיים, בצל הדיונים על ביטול התו הירוק בשל הירידה בהגנת החיסונים מפני הדבקה, התפרסמו נתונים מעודדים על החיסון הרביעי. שלפיהם הוא מגן פי 3 ויותר ממחלה קשה וכפי 2 מהדבקה, בהשוואה למחוסנים בשלוש מנות. הממצאים נבדקו על כ-400 אלף מחוסנים בני 60 ומעלה במנה הרביעית, ועל כ-600 אלף מחוסנים במנה השלישית מעל גיל 60.
הקלה נוספת שכבר הוכרזה בשבוע שעבר וצפויה לצאת לפועל ביום חמישי הקרוב היא ביטול הבידודים במערכת החינוך, שיביא הקלה למאות אלפי הורים וילדים שמצאו עצמם שוב ושוב מתמודדים עם בתי ספר וגנים שנסגרים בגלל חשיפה לחולים מאומתים. עם זאת, ולאור שיעורי ההדבקה הגבוהים, סביר שיהיו הידבקויות רבות של מורות שיותירו בתי ספר וגנים סגורים. ארגוני ההורים גם זועמים על כך שמשרד החינוך לא מחייב מורים לאפשר למידה היברדית שתשלב לימודים מרחוק עם למידה בכיתה, צעד שיאפשר לתלמידים מאומתים להשתתף בשיעורים ובכך ימנע פערים.

האומיקרון - סוף המגפה באירופה? לא כל-כך מהר
הנס קלוגה, המנהל האזורי באירופה של ארגון הבריאות העולמי (WHO), אמר אמש כי האומיקרון עשוי לקרב את היבשת לסיום מגפת הקורונה. עם זאת, הוא ציין כי "הנגיף הפתיע אותנו יותר מפעם אחת ולכן עלינו להיות זהירים מאוד". קלוגה הוסיף כי הווריאנט צפוי להשפיע על 60% מהאירופים עד חודש מרץ.


מצנן את ההתלהבות. טדרוס אדהנום(צילום: AP)

עם זאת, קלוגה הדגיש כי אירופה עדיין לא בשלב שבו הקורונה תהפוך למחלה אנדמית שניתן להתמודד איתה ללא הגבלות משמעותיות, כמו מחלות אחרות. "בינתיים יש להגן על האנשים בסיכון הרב ביותר", אמר.

ובנוסף להסתייגות שלו עצמו, דבריו של קלוגה עומדים בסתירה להצהרתו לפני כשבוע של יו"ר ארגון הבריאות העולמי, ד"ר טדרוס אדהאנום, שאמר כי המגפה עדיין אינה קרובה לסיום. מייק ראיין, מנהל אגף החירום בארגון אמר כי "הדיבורים על מחלת הקורונה בצל האומיקרון כפחות חמורה שגויים, משום שהנגיף מתפשט ללא שליטה". מאריה ואן קרקהוב, ראש מערך הקורונה בארגון, אמרה כי הנגיף מתפשט בעוצמה גבוהה סביב העולם, ודחקה במדינות לנקוט באמצעים להגנת האוכלוסייה, ובהם עטיית מסכה וריחוק חברתי. היא גם הזהירה מכך ש"זה לא יהיה הווריאנט המדאיג האחרון".

עומסים בבתי החולים בישראל ובעולם
ובצל ההצהרה האופטימית, העומס כתוצאה מגל האומיקרון מורגש בבתי החולים באירופה ובארצות הברית - וגם בישראל. משרד הבריאות לא פרסם אתמול את נתוני הקורונה, ואף לא הסביר מדוע. עם זאת, נכון לשבת היו 732 חולים שמאושפזים במצב קשה, מתוכם 208 במצב קריטי - ובתי החולים סובלים לצד העומסים גם מבידודים תכופים של אנשי צוות. פרויקטור הקורונה פרופ' סלמאן זרקא כבר אישר את הפרסום ב-ynet שלפיו ייתכן שעובדים חיוניים בבתי החולים ימשיכו לעבוד גם אם יהיו חיוביים, אך בשלב זה משרד הבריאות לא הוציא כל הוראה בנושא.


מחלקת קורונה בהדסה עין כרם(צילום: עמית שאבי)


"העומס קשה פיזית ומקצועית". בית החולים קפלן(צילום: יריב כץ)

במשרד הבריאות ניסו בימים האחרונים לצנן את התחושה ש"האומיקרון הוא שפעת", ולדברי פרופ' סטיבן מלניק, מנהל מחלקה פנימית ג' בקפלן, "אין מה להשוות בין חולי קורונה לחולים רגילים מבחינת העומס". פרופ' מלניק הסביר: "רוב החולים מבוגרים יותר, הקשים מביניהם לא מחוסנים או כאלה שלא חוסנו במנה שלישית. ויש גם שני חולים שקיבלו חיסון רביעי אך חלו זמן קצר לאחר החיסון. העומס קשה מבחינה מקצועית ופיזית. אני בעיקר מוריד את הכובע בפני כוח העזר ולאחיות שעובדות ועובדים שעות ארוכות". גם בתי החולים וגם קבינט המומחים הזהירו אמש מירידה באיכות הטיפול בשל העומסים.

בינתיים, היועץ הבכיר של נשיא ארה"ב בנושאי הקורונה, ד"ר אנתוני פאוצ'י, אמר כי למרות חוסר הוודאות, הוא מאמין שבקרוב יהיה שינוי במצב המגפה בארה"ב - שכמו שאר מדינות העולם חוותה זינוק בתחלואה בשל האומיקרון. "הדברים נראים טוב", אמר פאוצ'י למרות העומסים, תוך שהוא מתבסס על נתונים ממדינות אחרות ובהן גם ישראל (ככל הנראה בשל התחזיות שמנבאות ירידה משמעותית בתחלואה בקרוב).

זן חדש? לא להיבהל
פרופ' סיריל כהן התייחס אתמול בבוקר באולפן ynet לזן החדש של הקורונה, שמכונה BA2, ואמר כי "אפשר לקרוא לו 'האח הקטן של האומיקרון'". הזן כבר מהווה 50% מההדבקות בדנמרק, אך פרופ' כהן מאמין שההדבקה המהירה יותר היא דווקא חיובית - כי היא יכולה להאיץ את התהליך שמביא אותנו למצב שבו אנחנו פחות דואגים".



לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב

פרופ' סיריל כהן על "האח של האומיקרון"
(צילום: נויל האריס)


גם פרופ' רן בליצר, ראש קבינט המומחים, התייחס לווריאנט החדש והרגיע: "אנחנו לא יכולים להיכנס למחול שדים בכל פעם שיש וריאנט חדש. וריאנטים היו ויהיו, וזה חלק מהתפתחות טבעית של מחלה שמתפשטת אצל מיליוני אנשים".
גם בגל הנוכחי: הסתבכויות עם מסכות ומתנגדי חיסונים
ובינתיים, כפי שקורה כמעט מדי גל, גם באומיקרון היתקלויות של שוטרים עם מפרי הנחיות מסתיימות לא פעם בתקריות חמורות. כך למשל, תושב עפולה שהתעמת שלשום עם שוטר על רקע דו"ח בגין אי עטיית מסכה מצא את עצמו בבית חולים, ובהמשך גם עצור בחשד לתקיפת שוטר. בית משפט השלום בנצרת שחרר את החשוד למעצר בית, אולם המשטרה ערערה על כך. בית המשפט המחוזי בעיר דחה את הערעור, ואף קבע כי נראה שהשוטר הפעיל כוח בלתי סביר.



לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב

תמונות פורנוגרפיות בזום בוועדת החוקה
(צילום: ערוץ כנסת )



לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב

התיעוד מעפולה


ומתנגדי החיסונים ממשיכים לעשות פרובוקציות: אתמול נאלץ יו"ר ועדת החוקה גלעד קריב לעצור את הזום במהלך דיון, אחרי שמתנגד חיסונים שככל הנראה התפרץ אליו הקרין תמונות פורנוגרפיות

https://www.ynet.co.il/news/article/rkkoanstf#autoplay



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה         (ניהול: למבזק)        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  תנו לחיות בשקט. asdf0x 24.01.22 07:41 1
     לא קראתי הכל אבל כמו בכל סידרה מצליחה הם משאירים אופציה לעונה נוספת ינשוף 24.01.22 07:46 3
         למה סתם? הודיעו שסגרו מחלקות! שמאלני גאה 24.01.22 07:53 5
         כל עוד לא נזקקים למערכת הבריאות לא מתרגשים הכל_דבש 24.01.22 08:02 7
             יש לנו בניגוד לדעה הרווחת מערכת בריאות טובה ינשוף 24.01.22 08:16 9
                 מערכת הבריאות היא באמת טובה הכל_דבש 24.01.22 08:26 12
         למה ינשוף? בת יענה נראה יותר מתאים לאחד שלא מוכן לשמוע חדשות רעות wwwuser 24.01.22 08:23 11
             לא בת יענה. יען. לא ברור היום מהו העוף המכונה בת יענה. פרזיט 24.01.22 08:48 13
         תתפלא. ידיעה ממקור ראשון הוסיפו מחלקות לקורונה וגם לשפעת eytank 24.01.22 09:04 15
     אני קבלתי חיובי אתמול. הראש מתפוצץ. מרגיש כאילו מתפתח לי בתוך הראש הזן הבא... מוחין דגדלות 24.01.22 07:49 4
         נראה שלהיות מול הנייד/מחשב זה לא הדבר הכי עוזר Volter 24.01.22 07:53 6
         נו מה אתה רוצה ? תשנה את הניק למוחין דקטנות. Tms 24.01.22 08:06 8
         רפואה שלמה איש יקר אנרגיה 24.01.22 11:39 23
  אם פאוצ'י אומר ש''הדברים נראים טוב'',אני מתחיל לדאוג... טוק דוגרי 24.01.22 07:43 2
  טמקא האלה גרועים שבגרועים מחוללי אימה חסרי תועלת...מה זן חדש מה? nostradamus 24.01.22 08:23 10
     ואתה יכול להוכיח את הדברים שלך בנוגע ל BA2? הקוריאני 24.01.22 09:20 17
         אומרים לך שממה שהם רואים הוא קל יותר מאומיקרון...זה אומר הכל. לא צריך להיות גאון בשביל לחבר 1+1 nostradamus 24.01.22 10:59 20
             אף חוקר רציני לא אומר שום שטות כזאת, כי עדיין לא רואים את הנתונים הללו. יש אפשרות שזה נכון, ויש אפשרות שלא הקוריאני 24.01.22 11:27 21
                 לא אין לי הוכחה. מצד שני ההיסטריה שאתה מנסה להכניס ולשדר כמו התקשורת כבר מעייפת את כולם nostradamus 24.01.22 11:47 24
                     אין שום היסטריה. יש את המציאות, יש אחריות אישית, יש דאגה וערבות הדדית ומצד שני, אנשים שמזלזלים הקוריאני 24.01.22 12:40 25
  להגיד שלציבור לא אכפת - זו הגזמה. תראו את הקניונים הריקים. תשאלו את אלה שמתחתנים איך אורחים לא מגיעים פלדל 24.01.22 08:53 14
     אצלנו הכל כרגיל חוץ מהבידודים המטופשים בבתי הספר ינשוף 24.01.22 09:12 16
  התירו את הרסן עם כל ההקלות בלי להתחשב בעובדה שהדלתא עדיין קיימת אלכסנדר 24.01.22 09:31 18
  כרגע מסתמן שהאומיקרון מביא הרבה תמותה למדינות שמאוד מחוסנות Reflektor 24.01.22 09:55 19
     איזה בליל של שטויות... הקוריאני 24.01.22 12:40 26
  עושים סדר: בשם נגיף חדש שללנו לכם זכויות, הפחדנו אתכם, גרמנו לנזקים כלכליים, חברתיים, השכלתיים, רגשיים. תודה מלמ 24.01.22 11:32 22
  יפה, מפסיקים לעבוד עלינו bear yogurt 24.01.22 12:57 27
     עובדים על עצמינו... בסוף מגיע החשבון.. הקוריאני 24.01.22 13:09 28
         יום יבוא האמת תצא לאור הרבה אנשים יבינו bear yogurt 24.01.22 13:17 29
             ספר את זה למתים הרבים במדינות שזלזלו כמו שאתה מזלזל הקוריאני 24.01.22 13:52 31
                 אני לא אספר כלום bear yogurt 24.01.22 13:53 32
                     נתוני התחלואה מוכיחים שיש עודף תמותה בכל מקום בעולם.. אבל היי, העיקר שאתה חי במדינה שמאפשרת לך לטמון ראש בחול הקוריאני 24.01.22 15:49 33
                         אני חוזר לארגז החול שלי bear yogurt 24.01.22 15:50 34
  יש כאן כמה חברים בפורום שממש עושים רושם שיתעצבו ויתעצבנו Smartaxi 24.01.22 13:18 30

   
   
asdf0x
חבר מתאריך 29.11.21
128 הודעות
יום שני כ''ב בשבט תשפ''ב    07:41   24.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. תנו לחיות בשקט.  
בתגובה להודעה מספר 0
 


"תנסה, מקסימום תצליח"


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ינשוף לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.6.14
6875 הודעות, 43 מדרגים, 82 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ב בשבט תשפ''ב    07:46   24.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. לא קראתי הכל אבל כמו בכל סידרה מצליחה הם משאירים אופציה לעונה נוספת  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
כמובן על חשבון השקט הנפשי שלנו.
קשה להם להפרד סופית מהכוח שצברו על ידי שקרים ומניפולציות.
דרך אגב מעולם לא שמעתי בתקשורת שהמחלקות פנויות בבתי החולים אז אני לא מתרגש מהלחץ במחלקות



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שמאלני גאה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.9.20
4858 הודעות, 70 מדרגים, 34 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ב בשבט תשפ''ב    07:53   24.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. למה סתם? הודיעו שסגרו מחלקות!  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הכל_דבש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.9.21
3522 הודעות, 27 מדרגים, 30 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ב בשבט תשפ''ב    08:02   24.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. כל עוד לא נזקקים למערכת הבריאות לא מתרגשים  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  
אבל ברגע שנזקקים למערכת וצריך להמתין שעות לקבלת טיפול מכיוון שאחוזים נכבדים מהצוות חסרים עקב הידבקות בקורונה אז זעקות השבר יישמעו חזק ביותר.

אני מאחל לך רק בריאות ושלא תזדקק למערכת הבריאות (ובמיוחד לא בשבועות הקרובים)



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ינשוף לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.6.14
6875 הודעות, 43 מדרגים, 82 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ב בשבט תשפ''ב    08:16   24.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. יש לנו בניגוד לדעה הרווחת מערכת בריאות טובה  
בתגובה להודעה מספר 7
 
  
לפחות במרכז הארץ.
אבל הם כמו כל מגזר בארץ מקטרים הרבה
ובעיית המחסור בכוח אדם בגלל הבידודים יכולה להפתר על ידי החלטה שאין יותר בידודים.
משרד הבריאות יצר מצב של מחסור מלאכותי ברופאים ובחוצפתן הוא מרתריע ומפחיד שאין רופאים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הכל_דבש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.9.21
3522 הודעות, 27 מדרגים, 30 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ב בשבט תשפ''ב    08:26   24.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. מערכת הבריאות היא באמת טובה  
בתגובה להודעה מספר 9
 
  
בבית חולים, לאפשר למי שיכוחל להדביק מאושפזים אחרים ואנשי צוות אחרים - זו לא שיא החוכמה (בלשון המעטה).

הזלזול העמוק מהעומס הכבד הוא פחות מראוי - בלשון המעטה.

אני שוב מאחל לך שלא תצטרך לחוות את המצב מכלי ראשון (בוודאי לא בתקופה הקרובה).



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
wwwuser לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.1.20
780 הודעות, 3 מדרגים, 5 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ב בשבט תשפ''ב    08:23   24.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. למה ינשוף? בת יענה נראה יותר מתאים לאחד שלא מוכן לשמוע חדשות רעות  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פרזיט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.11.16
1678 הודעות, 64 מדרגים, 128 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ב בשבט תשפ''ב    08:48   24.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. לא בת יענה. יען. לא ברור היום מהו העוף המכונה בת יענה.  
בתגובה להודעה מספר 11
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
eytank לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.10.07
14402 הודעות, 65 מדרגים, 126 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ב בשבט תשפ''ב    09:04   24.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. תתפלא. ידיעה ממקור ראשון הוסיפו מחלקות לקורונה וגם לשפעת  
בתגובה להודעה מספר 3
 


תחשוב טוב יהיה טוב!!!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מוחין דגדלות לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 31.12.19
3192 הודעות, 27 מדרגים, 49 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ב בשבט תשפ''ב    07:49   24.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. אני קבלתי חיובי אתמול. הראש מתפוצץ. מרגיש כאילו מתפתח לי בתוך הראש הזן הבא...  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Volter לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.10.08
13096 הודעות, 62 מדרגים, 46 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ב בשבט תשפ''ב    07:53   24.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. נראה שלהיות מול הנייד/מחשב זה לא הדבר הכי עוזר  
בתגובה להודעה מספר 4
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Tms
חבר מתאריך 17.5.21
480 הודעות
יום שני כ''ב בשבט תשפ''ב    08:06   24.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. נו מה אתה רוצה ? תשנה את הניק למוחין דקטנות.  
בתגובה להודעה מספר 4
 
  
תהיה בריא



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אנרגיה
חבר מתאריך 29.11.21
467 הודעות
יום שני כ''ב בשבט תשפ''ב    11:39   24.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  23. רפואה שלמה איש יקר  
בתגובה להודעה מספר 4
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
טוק דוגרי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.4.12
31011 הודעות, 188 מדרגים, 366 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ב בשבט תשפ''ב    07:43   24.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. אם פאוצ'י אומר ש''הדברים נראים טוב'',אני מתחיל לדאוג...  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ברצינות... הבנאדם דביל.
הוא נוהג לומר דבר והיפוכו בהפרשים של
כמה שבועות ,לפעמים כמה ימים.


נביט למציאות עמוק בתוך העיניים ונבנה עתיד טוב יותר בעבודת כפיים.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
nostradamus לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.11.15
3995 הודעות, 25 מדרגים, 49 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ב בשבט תשפ''ב    08:23   24.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. טמקא האלה גרועים שבגרועים מחוללי אימה חסרי תועלת...מה זן חדש מה?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
פחות מהאומיקרון זה זן שלא שווה התייחסות בטח שלא מקום ראשון בכותרת.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הקוריאני לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.7.13
15591 הודעות, 107 מדרגים, 115 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ב בשבט תשפ''ב    09:20   24.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. ואתה יכול להוכיח את הדברים שלך בנוגע ל BA2?  
בתגובה להודעה מספר 10
 

או שמה מדובר במשאלת לב חסר כל בסיס?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
nostradamus לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.11.15
3995 הודעות, 25 מדרגים, 49 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ב בשבט תשפ''ב    10:59   24.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  20. אומרים לך שממה שהם רואים הוא קל יותר מאומיקרון...זה אומר הכל. לא צריך להיות גאון בשביל לחבר 1+1  
בתגובה להודעה מספר 17
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הקוריאני לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.7.13
15591 הודעות, 107 מדרגים, 115 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ב בשבט תשפ''ב    11:27   24.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  21. אף חוקר רציני לא אומר שום שטות כזאת, כי עדיין לא רואים את הנתונים הללו. יש אפשרות שזה נכון, ויש אפשרות שלא  
בתגובה להודעה מספר 20
 

כרגע אנחנו רואים אותו פורץ ומצליח להשתלט על התחלואה במדינות כמו דנמרק והולך ותופס תאוצה במדינות כמו הולנד ובריטניה. האם זה אומר שהוא יותר קליל? לא.

גם אומיקרון לא בדיוק ״קליל״. הוא פחות אלים יחסית לדלתא, שהיה מאוד אלים.

בשורה התחתונה, למרות שאנחנו מעל 700 חולים קשה, מעל 100 אלף נדבקים ביום, עם פחות אנשי צוות פנויים לטיפול, עם עומס בגלל שפעת לא קלה השנה - אנשים ממשיכים לזלזל ולחגוג ניצחון מוקדם מדי - שוב. נראה שאתה צריך לחזור לא רק לשיעורי חשבון, אלא גם היסטוריה. אתה זוכר איך זה נגמר בפעמים הקודמות

אז אני שואל אותך שנית וטענה בכן או לא בבקשה - האם יש הוכחה לדברים שכתבת או שמה מדובר במשאלת לב בלבד ואין לה שום בסיס?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
nostradamus לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.11.15
3995 הודעות, 25 מדרגים, 49 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ב בשבט תשפ''ב    11:47   24.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  24. לא אין לי הוכחה. מצד שני ההיסטריה שאתה מנסה להכניס ולשדר כמו התקשורת כבר מעייפת את כולם  
בתגובה להודעה מספר 21
 
  
מחול השדים סביב כל ווריאנט ופוק חדש אכן חייב להסתיים. יש חיים אחרי הכל. חבל לבזבז אותם על שטויות ולרמוס לכולנו את החירות. סאלמת.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הקוריאני לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.7.13
15591 הודעות, 107 מדרגים, 115 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ב בשבט תשפ''ב    12:40   24.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  25. אין שום היסטריה. יש את המציאות, יש אחריות אישית, יש דאגה וערבות הדדית ומצד שני, אנשים שמזלזלים  
בתגובה להודעה מספר 24
 

מזלזלים בחיי אדם, מזלזלים בבריאות ובעתיד הילדים ובאופן כללי נוהגים באנוכיות מבחילה לדעתי.

תעשה חשבון נפש ותחשוב האם אתה דואג לאחר בגישה שלך, או מתנהג באנוכיות. ואם כך, האם לדעתך האנשים שמזלזלים בבריאות שלהם ובחיים שלהם צריכים להיות סובלניים כלפי אנשים שמזלזלים?

אני שמח שאתה לפחות מודה שמדובר במשאלת לב חסרת בסיס. בפעם הבאה אולי כדאי שתציין שמדובר בדעה לא מבוססת בלבד.

אף אחד לא רומס או מעוניין לרמוס לך את החירות שאגב, מסתיימת ברגע שאתה פוגע באחר. כן, כן - החירות שלך לא קודמת לפגיעה באחר.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פלדל
חבר מתאריך 10.7.13
15674 הודעות
יום שני כ''ב בשבט תשפ''ב    08:53   24.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. להגיד שלציבור לא אכפת - זו הגזמה. תראו את הקניונים הריקים. תשאלו את אלה שמתחתנים איך אורחים לא מגיעים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מפגשי חברים ( מבוגרים בעיקר) מתבטלים או נידחים. היום כל מפגש רב משתתפים זו הזמנה להדבק בקורונה. אנשים כבר הפנימו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ינשוף לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.6.14
6875 הודעות, 43 מדרגים, 82 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ב בשבט תשפ''ב    09:12   24.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. אצלנו הכל כרגיל חוץ מהבידודים המטופשים בבתי הספר  
בתגובה להודעה מספר 14
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אלכסנדר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.2.12
1769 הודעות, 9 מדרגים, 14 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ב בשבט תשפ''ב    09:31   24.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. התירו את הרסן עם כל ההקלות בלי להתחשב בעובדה שהדלתא עדיין קיימת  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Reflektor לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.6.15
26885 הודעות, 121 מדרגים, 234 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ב בשבט תשפ''ב    09:55   24.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  19. כרגע מסתמן שהאומיקרון מביא הרבה תמותה למדינות שמאוד מחוסנות  
בתגובה להודעה מספר 0
 

דנמרק, דרום קוריאה, קנדה, חלק מארה"ב - דוגמאות טובות.

במקביל יש מעט תמותה במדינות שהתחסנו מעט וממעטות בבוסטרים.
קוסובו, קפריסין, דרום אפריקה - אלו דוגמאות לכך.

ישראל נמצאת באמצע, קצת יותר קרובה למדינות המחוסנות. לכן לצערי המוות יעלה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הקוריאני לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.7.13
15591 הודעות, 107 מדרגים, 115 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ב בשבט תשפ''ב    12:40   24.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  26. איזה בליל של שטויות...  
בתגובה להודעה מספר 19
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מלמ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.3.21
2003 הודעות, 11 מדרגים, 18 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ב בשבט תשפ''ב    11:32   24.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  22. עושים סדר: בשם נגיף חדש שללנו לכם זכויות, הפחדנו אתכם, גרמנו לנזקים כלכליים, חברתיים, השכלתיים, רגשיים. תודה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ששתקתם ואפשרתם לנו להגביל אתכם. לא נוותר על הכוח שנתתם לנו בקלות. תמשיכו לפחד ולהיות כנועים. כל שינוי יראה שאולי טעינו והמחירים גבוהים מדי, נאבד את יוקרתנו ולכך אנחנו לא מסכימים. נתראה בגל הבא.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
bear yogurt
חבר מתאריך 11.11.14
3598 הודעות, 23 מדרגים, מינוס 5 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ב בשבט תשפ''ב    12:57   24.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  27. יפה, מפסיקים לעבוד עלינו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הקוריאני לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.7.13
15591 הודעות, 107 מדרגים, 115 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ב בשבט תשפ''ב    13:09   24.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  28. עובדים על עצמינו... בסוף מגיע החשבון..  
בתגובה להודעה מספר 27
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
bear yogurt
חבר מתאריך 11.11.14
3598 הודעות, 23 מדרגים, מינוס 5 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ב בשבט תשפ''ב    13:17   24.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  29. יום יבוא האמת תצא לאור הרבה אנשים יבינו  
בתגובה להודעה מספר 28
 
  
שעשו מהם צחוק.
הפכו את כולנו לחיות מעבדה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הקוריאני לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.7.13
15591 הודעות, 107 מדרגים, 115 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ב בשבט תשפ''ב    13:52   24.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  31. ספר את זה למתים הרבים במדינות שזלזלו כמו שאתה מזלזל  
בתגובה להודעה מספר 29
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
bear yogurt
חבר מתאריך 11.11.14
3598 הודעות, 23 מדרגים, מינוס 5 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ב בשבט תשפ''ב    13:53   24.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  32. אני לא אספר כלום  
בתגובה להודעה מספר 31
 
  
ההיסטוריה תשפוט.
מתים? יש מכל מיני סיבות

לא רק קורונה הרגה אנשים בשנתיים האלה
תתעוררו…



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הקוריאני לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.7.13
15591 הודעות, 107 מדרגים, 115 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ב בשבט תשפ''ב    15:49   24.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  33. נתוני התחלואה מוכיחים שיש עודף תמותה בכל מקום בעולם.. אבל היי, העיקר שאתה חי במדינה שמאפשרת לך לטמון ראש בחול  
בתגובה להודעה מספר 32
 

במדינות שהמגפה באמת השתוללה, כולם מכירים אנשים באופן אישי, או שבמשפחה של המכרים, יש אנשים שחטפו קשה או נפטרו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
bear yogurt
חבר מתאריך 11.11.14
3598 הודעות, 23 מדרגים, מינוס 5 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ב בשבט תשפ''ב    15:50   24.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  34. אני חוזר לארגז החול שלי  
בתגובה להודעה מספר 33
 
  
תהנה עם הנתונים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Smartaxi
חבר מתאריך 29.11.21
410 הודעות
יום שני כ''ב בשבט תשפ''ב    13:18   24.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  30. יש כאן כמה חברים בפורום שממש עושים רושם שיתעצבו ויתעצבנו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אם הקורונה הזו תעלם מחיינו ונחזור לחזור חיים רגילים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
   
   


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות