לאחר המכתב של מנכ״לית אל על, הטייסים משיבים ומכוונים חיצים גם לשאר מגזרי החברה ולהסתדרות: "שיפסיקו להיכנס לנו לתוך הכיס. אנחנו לא אחראים על תכנון לוח הטיסות, יש תרבות הסתדרותית המגינה על עובדי קרקע אלימים, מישהו לוחץ על החברה לא לתת לנו את זכות הייצוג"לאחר שהנהלת אל על האשימה אתמול את הטייסים בביטולי הטיסות וקראה להם לשבת מיידית עם החברה ולהפסיק לשבש את לוח הטיסות, מגיעה כעת התגובה של טייסי החברה.
הטייסים זועמים על מה שקורה בחברה בכל הקשור להתנהלות מולם, ומכוונים חיצים גם לשאר מגזרי החברה ולהסתדרות.
"מישהו לוחץ את החברה לא לאפשר לטייסים את זכות הייצוג שאנו מבקשים. מי גורם להם לא לעשות עם הטייסים את מה שעושים בכל מדינה? כל טייסי העולם בסדר, רק טייסי מדינת ישראל לא רציונאליים, מסוכנים, כוחניים, אבל מרווחים חצי מטייסי כל העולם. אומרים טייסי אל על.
״איזה תזה מדהימה – אנחנו מרוויחים חצי ממה שכל טייס ב-OCD מקבל, כ-138 דולר לשעה. לא תמצא טייס באירופה, צפון אמריקה, שמרוויח פחות מ-250 דולר לשעה על מטוס 787. בחברות כמו יונייטד איירליינס, דלתא איירליינס ואמריקן ארליינס זה 380 דולר לשעה".
עוד אומרים הטייסים: "בחודש במאי 2021 פנה ועד הטייסים להנהלת החברה בבקשה להיערך להפעלת מטוסי ה-777 על פי הסכם העבודה. אך היא דחתה את הפעלת המטוסים ואת הכשרת הטייסים, כמו גם את הצורך להיכנס למשא ומתן ענייני ומקדם עימנו. בפועל, כבר למעלה משנה מרפה החברה ברגל גסה את ההסכם אותו כפתה יחד עם ההסתדרות על הטייסים, בעוד הטייסים מקיימים אותו בקפדנות. ביטולי הטיסות בימים האחרונים נובעים מתכנון שאפתני יתר על המידה של החברה, שאינו לוקח בחשבון את מגבלות חוקי הטייס והבטיחות, כמו השלכות מגפת הקורונה".
עוד מוסיפים הטייסים :"טייסי אל על עובדים לפי הסכם, אנחנו לא אחראים לתכנון לוח הטיסות, לא אחראים לאיך החברה מתנהלת. יש משבר בעוד מקומות בחברה. בכל מיני גופים מבצעים, ארגוניים באל על. החברה האיצה לפעילות מלאה, ויש קשיים".
הטייסים מזהירים כי: "בשבוע הבא ישנן עשרות טיסות שאינן מאויישות".
עוד מוסיפים טייסי אל על: ״אנחנו מבקשים מהטייסים לעבוד, כמה שיכולים שיטוסו, הם מרוויחים כסף וטסים. מי שטס בבואינג 737 טסים על סף מגבלת החוק-יום אחרי יום, אחרי יום. ישנם כאלה שטסים פחות כי לא כל אחד בנוי לכך. אם 10% אינם טסים זה נופל על הטייסים האחרים. אחרי שטייס נוחת, יש לו מנוחה חוקית ומגבלות חוקיות. בסוף טייס יכול לטוס על מטוס אחד ולא על יותר במקביל. אנחנו תמיד באים למו"מ, השאלה מה רוצים להשיג בו. אם החברה רוצה עוד התייעלות ועוד וויתורים, אז זה לא מו"מ הוגן זה מו"מ במתק שפתיים. במו"מ האחרונים הציעו לנו תוספת זעומה ודרשו מאיתנו פי שניים ממה שהם מציעים. הם משחקים כאילו באנו לקראתכם. אנחנו מצידנו הבאנו פעמיים הצעה נגדית, אבל הנהלת אל על לא חזרה. אנחנו אף פעם לא אומרים לא. אם הם רוצים לשנות הסכם הבראה שכפו עלינו, אז יש לנו תנאים. מה הם רוצים שנוותר עוד?"
עוד מציינים הטייסים: "אם הם לא יכולים להביא כסף במצב הנתון אז מה הם כן נותנים? מה רוצים מלבד דרישות שאנחנו רק נותנים ומוותרים?
הם רק עושים לנו שיימינג, שיפסיקו להיות לנו בתוך הכיס ולציין כמה הטייס מרוויח. מדוע לא מתעסקים כמה רופאים ומנתח מרוויחים? אנחנו לא אומרים שצריך לעשות את זה, להיפך. ראיתם עוד מישהו שיושבים לו בתוך הכיס? אולי תעשו כתבה על רשות שדות התעופה תראו כמה מרוויח פקח לעומת הקברניט שמטיס את המטוס עם 300 נוסעים וכל האחריות עליו? כמה מרוויח עגורן בנמל שאבי אדרי מייצג וכמה קברניט של 787? הפכו אותנו לשק חבטות, אסור להרוויח בכבוד? אסור לנו להרוויח שכר שעתי הוגן ביחס למה שאחרים עושים? תביא כל הסכם של חברת תעופה אירופאית עם הטייסים שלה, תוריד 20%, ואנחנו טייסי אל על קונים אותו בעיניים עצומות.״
עוד טוענים הטייסים: ״אומרים שאנחנו לא זמינים לטלפון. אנחנו עובדים פי שתיים מכל טייס אחר בעולם, אבל צריכים להרוויח חצי. לאנשים לא כדאי לעבוד, חתכו את שכר הטייסים בחצי. הטייסים כבר לא בונים על הדבר הזה. הם זמינים לעבודות אחרות, עושים מילואים, האישה עובדת, יש בעיות ואילוצים. מה שהיה לפני הקורונה זו לא המציאות אחרי הקורונה".
הטייסים מוסיפים ואומרים: "גם בשעות אלו, הטייסים עושים מעל ומעבר על מנת להוציא את לוח הטיסות שתוכנן ברשלנות על מנת למנוע פגיעה נוספת בקהל לקוחות החברה. אין בכוונתם של הטייסים להפוך כעת לשק חבטות של בעלי שליטה כוחניים, או של תרבות הסתדרותית המגינה על עובדי קרקע אלימים. אם החברה לא תשב ותסדיר איתנו את הדברים כדי שתהיה וודאות מה היא משלמת, איך היא מפעילה והטייסים יודעים שהם יכולים ויודעים לעמוד בכך המצב הזה לא ייפתר".
https://passportnews.co.il/%d7%98%d7%99%d7%99%d7%a1%d7%99-%d7%90%d7%9c-%d7%a2%d7%9c-%d7%b4%d7%90%d7%99%d7%9f-%d7%91%d7%9b%d7%95%d7%95%d7%a0%d7%aa%d7%a0%d7%95-%d7%9c%d7%94%d7%a4%d7%95%d7%9a-%d7%9c%d7%a9%d7%a7-%d7%94%d7%97%d7%91/
חבר מתאריך 6.9.19
13892 הודעות, 34 מדרגים, 23 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מקורבים לאיש העסקים החרדי מניו יורק נפתלי רוזנברג, אביו של תלמיד הישיבה אלי רוזנברג המנהל מו"מ עם האוצר לקבלת היתר שליטה בחברת התעופה, מספרים כי החליט לרכוש את אל על בעצת הרב שלו: "כל מה שהרב אמר הצליח לו". הוא מוכן לרכוש את החברה ללא בדיקת נאותות ומעוניין להחזיק את השליטה לבדו.
https://www.ynet.co.il/economy/article/H1SEgYtkD
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.6.14
8192 הודעות, 56 מדרגים, 111 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
ב4 חודשים הקרובים והחודשים שעברו
המטוסים שלהם מפוצצים דבר שלא ראיתי קודם הקורונה
החברה הזאת מרוויחה כסף בכמויות
בהצלחה להם .
" מהרסייך ומחריבייך, ממך ייצאו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.12.18
8094 הודעות, 31 מדרגים, 47 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 39
המספרים אצלנו בחודשים האחרונים עולים על אלה של 2019 (לפני קורונה).
המחסור הגדול כיום בתחום שלנו: סוכני נסיעות טובים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
4285 הודעות, 9 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.8.19
8667 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
הכי חרא באוויר.
משורה משחרר רק המוות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.5.07
20204 הודעות, 84 מדרגים, 159 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
"אוטוטו בועת הנדל"ן מתפוצצת"
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.1.15
13615 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
רזבוזוב מעדיף תיירות פנים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.12.13
22001 הודעות, 210 מדרגים, 388 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.5.15
14366 הודעות, 137 מדרגים, 251 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.3.16
29417 הודעות, 250 מדרגים, 479 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
ערכתי לאחרונה בתאריך 20.05.22 בשעה 12:48 בברכה, הפוך גוטה
טוב, ברור שלא. רציתי להדגים איך אנשים צבועים (בעיקר מהשמאל) צועקים גבוהה גבוהה בעד 'ערכים' - עד שזה מגיע אליהם - ואז הם בדיוק ההיפך.
מירב מיכאלי מחזקת נשים ועובדים - עד שאישה עובדת תחתיה ותובעת אותה על שנרמסה.
מתייפפים מתנגדים לעידוד הגירת אויבים כי זו כביכול 'גזענות' - ואז כש-3 איסלמים עושים סיור מתריס בתוך הקיבוץ על עגלה עם סוס, קיבוצניק רוצה לסלק אותם (והם כמובן מצפצפים עליו).
וכמובן הדוגמה האלמותית הזו:
לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.11.19
1477 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
איך יש כאלה שבכל זאת טסים איתם אני לא יודע
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.8.18
5083 הודעות, 30 מדרגים, 50 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אני לא מכיר את הסכסוך מקרוב אבל אני רואה הרבה ביקורות שליליות רק על הטייסים ולא על החברה. אם אכן הם מרוויחים 138 דולר לשעה ובהינתן שטייס ממוצע טס 70 עד 100 שעות טיסה בחודש זה מגיע לבערך 37000 שקל בחודש שזה משכורת של מתכנת ממוצע עם 3 עד 4 שנות ניסיון בהייטק. לא נראה לי בקשה מוגזמת בהתחשב בזה שהם טייסים מנוסים וותיקים שאחראים לחייהם של מאות אנשים בכל טיסה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.7.20
131 הודעות
בתגובה להודעה מספר 6
שמישהו יפתח תלוש להוכיח,
אולי בשעתי השכר ככה אבל התלוש מורכב מעוד הרבה תוספות. כאחד שמגיע מהתחום, אני יודע מהו שכרם. זו פעם ראשונה לדעתי שהם "ירדו לעם" בעניין ההסבר על השכר שלהם ונראה שהם מנסים לקנות את דעת הקהל לטובתם כי יצא להם שם לא טוב.
מעניין לאן זה יתפתח..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.8.18
5083 הודעות
בתגובה להודעה מספר 12
אם הם מרוויחים חצי ממה שטייס אמריקאי, בריטי או צרפתי מרוויחים אז אפשר להבין אותם. היום מתכנת ישראלי מרוויח אותו שכר או אפילו יותר מעמיתו האמריקאי או האירופי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
9615 הודעות, 89 מדרגים, מינוס 7 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.15
16474 הודעות, 67 מדרגים, 129 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
יש כאלה שזה חשוב להם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.12.13
22001 הודעות, 210 מדרגים, 388 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 30
זו חברה שפשוט לא שווה את הכסף שמבזבזים עליה. בדיוק כמו כל חברה ישראלית אחרת שהיא מונופול ומייקרת את החיים שלנו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.10.08
13918 הודעות, 111 מדרגים, 217 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
למה לעזאזל לא מעדכנים את הנוסעים???
"ובאמת ההויה היא טובה מאד, כשהאדם המסתכל בה, פועל בקרבה וחי עמה, הוא טוב" (הראי"ה קוק)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
54829 הודעות, 268 מדרגים, 515 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.9.14
20667 הודעות, 44 מדרגים, 64 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
והכל מתייקר אז גם הם החזירים רוצים שכר גבוה יותר. יוצא שעל טיסה 10 שעות הם רוצים להרויח עשר אלף שח. לא פחות
פלא שהכל יקר בארץ
מגזרים שחולבים את אנשי המדינה
המדינה צריכה להקים גוף טייס אחר או לייצר תחרות עם טייסים זרים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.2.09
58637 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
השכר של הטייסים הוא מעבר לתשלום לשעת טיסה וגם טסים פחות מרוב טייסי העולם.
היה צריך לסגור את אלעל מזמן.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.7.14
9937 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.7.08
16324 הודעות, 56 מדרגים, 107 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
תכרתו את הענף שאתם יושבים עליו .
אם אתם חושבים שהשביתות שלכם ברגע האחרון , שהנוסעים כבר בבידוק , לא יבריחו נוסעים שלא רוצים להסתכן בביטול הטיסה ברגע האחרון , אז אתם טועים .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.9.02
32118 הודעות, 95 מדרגים, 147 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.21
4 הודעות
בתגובה להודעה מספר 15
והם אכן אנשים משכילים - אולי התמונה המצטיירת בציבור נגועה באינטרסים והם עוברים דמוניזציה?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.7.20
131 הודעות
בתגובה להודעה מספר 15
כדי להוציא רשיון טייס לא חייב להיות משכיל במידה וכוונתך היא ללימוד תואר או משהו כזה.
גם בתנאי הקבלה של אל על לא מצויין שצריך בגרות או תואר. זה שיש טייסים אם תואר זה משהו אחר אבל זו לא חובה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.6.02
40001 הודעות, 229 מדרגים, 427 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
את רמת טיפשותם של אנשים שלא קולטים שהם הורסים את החברה שהם עובדים בה. אם טייסי אל על חושבים שהנוסעים שנתקעים בגלל התנהלותם ימשיכו לטוס אל על אבל יפנו מכתב עצבני להנהלה ויאשימו אותה, הם חיים בלה לה לנד. רובם פשוט יפסיקו לסמוך על חברת אל על באופן כולל וגורף ויחפשו לעצמם אלטרנטיבות אחרות בפעם הבאה.
בקצב הזה לטייסים האלו לא יישאר פרנסה, לא X ולא Y דולר לשעה. זה נכון כמובן גם לכל שאר עובדי החברה שבעבר נהגו בשיטות דומות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.9.14
20667 הודעות, 44 מדרגים, 64 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 18
בית הדין לעבודה הגרוע ביותר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.6.20
2376 הודעות, 48 מדרגים, 82 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אי לך ארץ שמלכך נער
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.3.21
3193 הודעות, 7 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 19
יש 2 טייסים אוטומטיים.
אחד לטיסה ואחד לנחיתה.
והם מתפקדים בצורה מושלמת וגם הרבה יותר מדוייקים מטייס אנושי.
השאלה איך זה מתפקד בתנאי מזג אוויר קשים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.7.18
98 הודעות
בתגובה להודעה מספר 27
עבודת הטייס הפכה בשנים האחרונות ממקצוע ״פיזי״ שבו אתה מטיס את המטוס עם ״הידיים״ ומפת כוכבים להרבה יותר אוטומטית, זה נכון.
מטוס לא יכול לטוס לבד. נקודה.
לא המראה, לא נחיתה.
כמו שהאייפון שלך לא יתקשר לחבר, אם לא תורה עליו לעשות את זה.
אגב, עם כל הכבוד לטייס האוטומטי, יצא לי לא מספר מועט של פעמים להטיס בעצמי כי הוא פשוט הפסיק מלפעול.
ותאמין לי, זה קורה לא מעט בכלל.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.5.02
29363 הודעות
בתגובה להודעה מספר 51
אני מקוה שלא שכחת לרשום לעצמך את רגעי הטיסה האלה כזמן טיסה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.7.18
98 הודעות
בתגובה להודעה מספר 52
לעומתך חברי, לא באתי להרים לעצמי
אלא באתי להפריך את מה שנאמר מעלי.
שבת שלום ומלאה באהבת חינם חבר.
במה כבודו עוסק אגב?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.7.20
131 הודעות
בתגובה להודעה מספר 51
נתחיל מזה שגם אני עם רשיון טיס פעיל וטס לא מעט וגם משתמש לפעמים בטייס האוטומטי.
רשמת לדעתי דבר מאד מטריד,
טייס אוטומטי שהפסיק לפעול לא מעט פעמים? ואתה עדיין מפעיל אותו ולא בודק אותו?
זה נשמע רע מאד והייתי ממליץ לבדוק את המערכת הזו אצלך ובטח שזה כזה לא קורה בתעופה האזרחית. ואגב, במטוסי הנוסעים כמו כל מערכת, גם לטייס האוטומטי יש גיבוי.
דבר נוסף, מטוס כן יכול לטוס לבד, ואין סיבה שלא, ראה את כל המל"טים החדישים.
עם זאת, אני כן חושב שצריך טייס במטוס ממגוון סיבות שונות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.12
5730 הודעות, 21 מדרגים, 37 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.8.18
10591 הודעות, 29 מדרגים, 43 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
🇦🇪🇮🇱🇧🇭🇴🇲
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.9.03
10360 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
כי המדינה תחלץ את אלעל מכל משבר.
חברת בדיחה ועצוב שכל הקשת הפוליטית הן מימין והן משמאל כל הזמן עסוקה בלהציל אותה בשעות משבר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.1.15
42118 הודעות, 63 מדרגים, 103 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.6.18
8673 הודעות, 45 מדרגים, 37 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
התביעה הייצוגית בפתח ?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.15
54288 הודעות, 216 מדרגים, 333 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
"מנסור עבאס קול חדש שמעורר תקווה עצומה... מושיט יד לנתניהו וטוב שנתניהו הושיט יד חזרה" - גלית דיסטל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.3.17
2776 הודעות, 7 מדרגים, 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בעולם מקבלים כפול? למה אתם לא עובדים בחברות בחול? (אין הבדל כ"כ מבחינת איפה לגור היות והם ממילא טסים)
אחריות של הטייס? גם לנהג אוטובוס יש אחריות על הנוסעים, וביננו אחריות הרבה יותר גדולה, מטוס טס כמעט לבד לעומת זאת אוטובוס עדיין לא.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.1.15
42118 הודעות, 63 מדרגים, 103 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 29
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.3.17
2776 הודעות, 7 מדרגים, 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 32
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.6.08
2469 הודעות, 14 מדרגים, 24 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בגלל חבורת אשכנזים יוצאי חיל האוויר שמרגישים עליונות על כל העם, משפחות שלמות ילדים אומללים לא ישכחו את הביטולי טיסות האלו, אנשים מתכננים במשך חודשים חופשה עד הפרט האחרון משלמים למלונות ודירות ורכבים וכו. ולבסוף הכל מבוטל בגלל יצור שחצן שדורש 150 אלף בחודש ולא 130 .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.12.13
610 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 31
קודם כל אף אחד לא דיבר על 150 אלף בחודש, ובטח שלא בהשוואה ל- 180 אלף בחודש - שזה הבדל של 15% סך הכל.. והסכומים שהצגת ממש גבוהים..
אבל אם באמת הם מרוויחים 138 דולר לשעה (שזה הרבה, אני מסכים) ואחרים בעולם מרוויחים 250 דולר - מדובר על פער של 80% יותר! זה כבר ממש משמעותי...!
אם בארץ לדוגמא ירוויח טייס שיש לו אחריות מטורפת 40 אלף, וכמו שאמרו לפני זה כמו עובד היי טק שנה שניה - שלישית..
ובחו"ל על אותה עבודה מרוויחים 72,000 אלף - אז וודאי שיש כאן הבדל משמעותי שזכותם לבקש.. הם עושים בסופו של דבר את אותה העבודה, נדרשת מהם אותה אחריות, מדובר בחברה בטוחה שיש לה דרישות גבוהות בהשוואה לשאר העולם - אין סיבה שלא יקבלו שכר שתואם את המקובל בשאר העולם..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.7.20
131 הודעות
בתגובה להודעה מספר 31
יש בארץ מספיק טייסים עם רשיון אזרחי שמחר בבוקר יקפצו משמחה כדי לעבוד בחברה הזו.
ההערה שלך לגבי אשכנזים אינה במקום כי לא חסר טייסים מחיל האויר שאינם אשכנזים, לא כיום ולא פעם. נראה שיש לך בעיה עם אשכנזים אם היית חייב לרשום זאת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.6.08
2469 הודעות, 14 מדרגים, 24 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.17
1972 הודעות, 30 מדרגים, מינוס 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אה. להפך בעצם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.6.15
5577 הודעות, 29 מדרגים, 13 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הצעד הראשון וההכרחי שעוד איכשהו יכול להוות בסיס להצלת החברה הינו קיצוץ משמעותי בשכר הטייסים והתאמתו למקובל בשוק.
.I am the Lizard King I can do anything
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.11.07
7582 הודעות, 104 מדרגים, 206 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.10.15
2368 הודעות, 23 מדרגים, 46 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
עסק זה עסק.
ואם כלכלית זה מה שאלעל מוכנים לשלם, יתכבד הטייס ויעבור לחברה אחרת כמו בכל מקום עבודה אחר.
לתפוס את הנוסעים ואת החברה בביצים עד שהיא תקרוס שוב זה מה שיוצא אותם מהמשבר?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.2.20
2842 הודעות, 23 מדרגים, 5 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
שיתרסקו האחים בורוביץ והמוזסית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.4.02
118309 הודעות, 284 מדרגים, 472 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 41
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.2.20
2842 הודעות, 23 מדרגים, 5 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 46
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.9.20
14067 הודעות, 148 מדרגים, 267 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 46
שישראל תרכוש את "וויז אייר" "ריאן" או "איזי ג'ט". די לסיפור אל על.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
4285 הודעות, 9 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בין המחירים הכי גבוהים בעולם.
וזה חברה בישראל.
במקום לעשות לנו הישראלים לפחות מחירים שפויים
נותנים לנו מחירי משכנתא.
בקיצור אם אל על תיפול לאף אחד לא יכאב הלב
שלום ולא להתראות אל על
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
2704 הודעות, 7 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.9.11
22269 הודעות, 228 מדרגים, 406 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
שיש בישראל. הידד
........................................ [email protected]
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.9.20
14067 הודעות, 148 מדרגים, 267 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ישראל צריכה חברה לאומית לשעת חרום? שתקנה את איזיג'ט. אל על היא גיהנום מתמשך.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.12.13
610 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 49
חברה כמו אל על עם הפסדים של מאות מיליונים בשנה האחרונה, עם צי מטוסים של 44 מטוסים בלבד..
אתה מצפה שישראל תקנה את איזי ג׳ט? חברה עם 340 מטוסים ועוד מעל 100 מטוסים שהוזמנו..?
זאת מויקיפדיה.. ועוד דבר שאתה כנראה לא מכיר (גם מויקיפדיה):
בשנת 2015 פורסם בעיתונות כי החברה היא חברת התעופה הרביעית בגודלה בעולם מבחינת כמות הנוסעים.
שישראל תקנה אותה.. צחוקים..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.10.07
14739 הודעות, 65 מדרגים, 126 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לא בטוח אם הטיסה תצא...
ביונטייד אירליינס מודיעים מראש גם על שינוי של חצי שעה בטיסה. כך שאפשר להתכונן בהתאם ולא להיות מופתעים ברגע אחרון
תחשוב טוב יהיה טוב!!!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.6.17
5622 הודעות, 38 מדרגים, 72 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.7.18
98 הודעות
בתגובה להודעה מספר 59
יש מאות טייסים ישראלים בארצות הברית. (אני אחד מביניהם) שרק משתוקקים לעבוד בארץ.
יש לנו את הרשיונות המתאימים, השעות הנדרשות ואפילו מעבר.
אבל בעיה אחת קטנה, אין קשרים לוועד ואין לנו קומבינות.
חלקנו, עובדים על אותם מטוסים בדיוק כמו שיש באל על, ארקיע, ישראייר.
עם ישראל רק ירוויח מחילוף של הטייסים הנוכחים, יוצאי הצבא המהוללים בטייסים אזרחיים שמטיסים נוסעים מיומם הראשון בעולם הטייס.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
2704 הודעות, 7 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 60
באמת יש מאות טייסים ישראלים בארה"ב?
..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.7.18
98 הודעות
בתגובה להודעה מספר 66
אני כותב לך את ההודעה הזאת מתוך המטוס. כרגע בדרך ממיאמי לשיקגו.
מה מונע ממני לעשות את אותה העבודה אבל בישראל ?
קשרים וקומבינות של הוועד.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.4.22
267 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
במו ידיהם הם הורסים את החברה שגידלה אותם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.4.16
62578 הודעות, 233 מדרגים, 423 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
על הישמעאלים-"וְה֤וּא יִהְיֶה֙ פֶּ֣רֶא אָדָ֔ם יָד֣וֹ בַכֹּ֔ל וְיַ֥ד כֹּ֖ל בּ֑וֹ"
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד