גירסת הדפסה        
   
קבוצות דיון סקופים נושא #744413 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 744413        
Howlowcanugo לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.10.14
20990 הודעות, 65 מדרגים, 88 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:09   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

לוחמים משוחררים מאוכזבים מהחלטת הליכוד להתנגד למלגות: “משחקים פוליטיים על חשבוננו”  

 

ערכתי לאחרונה בתאריך 20.05.22 בשעה 21:23 בברכה, Howlowcanugo
 
בעקבות החלטת הליכוד להצביע נגד חוק "ממדים ללימודים" שתעלה הממשלה, קוראים לוחמים משוחררים שלומדים לתואר "לא להפוך אותנו לכלי פוליטי". אוריאל שהיה קצין בשריון: "זה מתסכל. גם אם יפילו את החוק - זה לא יפיל את הממשלה". אמיתי ששירת בכיפת ברזל: "מצפה שיפעלו לטובתנו ולא לטובתם האישית"

לוחמים משוחררים מביעים כעס ואכזבה בעקבות החלטת הליכוד להצביע נגד חוק "ממדים ללימודים". "אני לא אוכל להמשיך את הלימודים כי לא יהיה לי איך לשלם עליהם, העתיד שלי בסכנה", אמרה בשיחה עם ynet עפרי עטיה (24) שלומדת באוניברסיטת בן גוריון. "זה לא מעניין למי הצבעת, הכסף לא נכנס לכיס. זה קשה ומתסכל", מוסיף אוריאל צ'פלינסקי (26) שלומד באוניברסיטה העברית.

אמש, נזכיר, הודיעה מפלגת הליכוד כי חברי הסיעה החליטו פה אחד שלא לתמוך בחוק של הממשלה - שמטרתו להעניק מלגות שכר לימוד ללוחמים משוחררים. לפי הנוסח הנוכחי של החוק המוצע, ימומן שכר הלימוד בהיקף של 66%. בליכוד הסבירו את התנגדותם בכך שהם דורשים שהמלגה תממן 100% משכר הלימוד - זאת למרות ששאר הסכום ממילא ממומן מכספי הפיקדון שניתן כבר היום.

"סיעת הליכוד תתנגד לכל הצעות החוק של הממשלה המסוכנת הזו". נתניהו (צילום: יואב דודקביץ')
עטיה, סטודנטית שנה א' להנדסת ביוטכנולוגיה באוניברסיטת בן גוריון שבנגב, התחילה את הלימודים מכיוון שידעה שמגיעה לה מלגה אחרי ששירתה בצבא כלוחמת. כעת עתידה המקצועי בסיכון כי אין לה איך לממן את הלימודים. "כבר מהגיוס ידעתי שמגיעה לי הטבה והמפקדים סיפרו לנו על זה, וזה מאוד הרגיע אותי ולקחתי את זה בחשבון לפני שהתחלתי ללמוד", היא אומרת. "ידעתי שאני יכולה להתחיל ללמוד כי יש לי את המלגה מהצבא, וחד-משמעית בניתי עליה כי ההורים שלי לא יכולים לממן את הלימודים ואין לי חסכונות. הידיעה שאקבל מלגה נתנה לי נחת וידעתי שאני יכולה להתחיל את הלימודים בראש שקט מבלי לשלב עבודה, כי אי אפשר לשלב עבודה עם הלימודים העמוסים".

לדבריה, "המצב שאליו נקלעתי מסכן את האפשרות שאסיים את השנה הזו, כי הכסף היה אמור להיכנס החודש ואנחנו לומדים כל יום שעות ארוכות. ואם אני לא אוכל לשלב עבודה, אני לא אוכל להמשיך את הלימודים כי אין לי איך לשלם אותם. העתיד שלי בסכנה".
עטיה כמו רבים אחרים מאוכזבת מהפוליטיקאים, שלדבריה משחקים משחקים פוליטיים על חשבון הלוחמים. "אני מאוד מאוכזבת שהפוליטיקאים לא שמים את טובת הלוחמים במקום הראשון. לשחק משחקים פוליטיים על חשבוננו זה מאכזב. היינו בצבא בנות מכל הקשת הפוליטית וזה לא היה משנה שמאל או ימין, כי בסוף אנחנו ביחד ואני מצפה שהם יתאחדו, ישימו את הפוליטיקה בצד ויעזרו לנו. שכל העם שלנו יתאחד בשביל זה ולא יתנו לנו את התחושה שאנחנו משחק. התגייסנו בידיעה שיש לנו את המלגה הזו וויתרנו על תפקידים אחרים שיכלו לקדם אותנו בגלל מטרות פטריוטיות וציוניות, אז זה המעט שאפשר לתת לנו בחזרה".
תמונה כללית
"היינו בצבא בנות מכל הקשת הפוליטית, זה לא היה משנה שמאל או ימין". עפרי עטיה

צ'פלינסקי, סטודנט למנהל עסקים ותקשורת באוניברסיטה העברית בירושלים, שירת כלוחם בשריון והמשיך גם כקצין בקבע. הוא התחיל את לימודיו בידיעה שיקבל מלגה מכובדת שתאפשר לו ללמוד בשקט, אך נאלץ כרגע לשנות את תוכניותיו ולעבוד - אחרת לא יהיה לו איך לשלם לאוניברסיטה. "מהרגע שהתגייסתי ידעתי שאני אמור לקבל את ההטבה הזו, והתחלתי ואת הלימודים בידיעה שיש מי שדואג לנו. אני מאוד מאוד מתוסכל מהמצב. בהתחלה אמרו לנו שאנחנו צריכים להתנדב בשביל המלגה, ואז קיבלנו את ההודעה שהכסף לא יעבור בכלל".

צ'פלינסקי שילם את השנה ללימודיו מהפיקדון ו"בנה" על ההחזר שמגיע לו שממנו יוכל להתקיים. "אני היום עובד בתור מלצר כדי לשלם את הלימודים. סכום ההחזר שמגיע לי שווה ערך לארבע-חמש משכורות שיכלו לעזור לי לשלם את הלימודים. אני אאלץ להמשיך לעבוד כדי לממן את הלימודים, אני עובד בלילות כי אין לי ברירה אחרת. זה מאוד מתסכל. עכשיו אני אצטרך לעבוד עוד יותר קשה.
"אני מאוכזב מאוד", הוא מוסיף. "הייתי לוחם קצין, נתתי את כל כולי למדינה, ואתה מצפה שבדברים האלה הפוליטיקאים יסתדרו. אנחנו תקועים באמצע. זה לא מעניין למי הצבעת, הכסף לא נכנס לכיס. זה קשה ומתסכל. גם אם יפילו את החוק, זה לא יפיל את הממשלה. אנחנו לא רוצים להיות כלי פוליטי, אלא לקבל רק מה שהבטיחו לנו. שיעשו שיתוף פעולה ביניהם ושייתנו לנו את מה שהבטיחו לנו. אם הליכוד אחרי זה רוצה להביא לנו מאה אחוז, ברור שנשמח, אבל כרגע שיביאו לנו מה שמגיע לנו. זה מעצבן, מכעיס, כואב הלב, כואב הכיס. עצוב לי שהגענו למצב הזה".

"עצוב לי שהגענו למצב הזה". אוריאל צ'פלינסקי
סטודנט נוסף שעתידו המקצועי בסכנה הוא אמיתי (24) שלומד מדע המדינה ותקשורת באוניברסיטת תל אביב ושירת בצבא כלוחם בכיפת ברזל. "התחלתי ללמוד בידיעה חד משמעית שאת רוב שכר הלימוד אני מקבל במסגרת המלגה", אמר בשיחה עם ynet. "ייתכן שהייתי מחכה שנה עם הלימודים כדי לחסוך עוד כסף אם המלגה לא הייתה ניתנת וידועה מראש. את השנה הזו הצלחתי לשלם גם מבלי לקבל את המלגה, אבל אם בשנה הבאה לא תיכנס המלגה ואאלץ לשלם מכיסי שכר לימוד שנתי מלא, זה יקשה עליי מאוד. אצטרך לעבוד הרבה יותר כדי לשלם את מלוא השכר וכנראה שזה יבוא על חשבון הלימודים.

"התחושה היא שמזלזלים בנו", מוסיף אמיתי. "אני, כלוחם שהיה בקבע וגם ועוד רבים כמוני ,הקדשנו שלוש שנים מהחיים למדינה וזה המינימום שהיא יכולה להחזיר לנו. אני חושב שכדאי לשים פוליטיקות בצד במקרים מסוימים. אני מצפה שיעבירו את ההצעה במהירות ויפעלו למען טובתנו ולא טובתם האישית, ושהכסף ייכנס במהרה".
רועי מחפוד (25), סטודנט שנה ג' למדעי המחשב בטכניון שנמנה על מובילי המחאה להעברת החוק בשבוע הקרוב, מסביר כי המחאה היא א-פוליטית. "אנחנו רוצים שהחוק יעבור. אנחנו לא מצדדים בשום מפלגה וקוראים לכל מפלגות הבית לשבת ולפתור את הסוגיה הזו. זה לא ראוי שלוחמים משוחררים, סטודנטים, צריכים לבוא להילחם על מה שהובטח להם. יש מלא סטודנטים במצב כלכלי מאוד קשה שלא יכולים להמשיך את הלימודים שלהם. לפני מספר ימים פנה אליי סטודנט מהפקולטה שלי שאמר לי שהוא לא יכול להמשיך את הלימודים בגלל שהכסף לא הועבר לו והוא פרש. לראות את האדישות כלפי הלוחמים זה מאוד קשה".
יו"ר התאחדות הסטודנטים והסטודנטיות הארצית, אלחנן פלהיימר, קרא לראש הממשלה נפתלי בנט וליו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו לקיים פגישה משותפת בנושא החוק. "בימים האחרונים אנו עדים לשיח רב סביב חוק 'ממדים ללימודים', שיח שטומן בחובו מעבר לנדבך המקצועי, נדבך פוליטי עצום, כחלק ממאבקים דמוקרטיים בין האופוזיציה והקואליציה", אמר. "ההתאחדות אינה יכולה להישאר כצופה מהצד באירוע שצפוי להסתיים בפגיעה בחיילי צה"ל ובסטודנטים והסטודנטיות הזכאים למלגה. אני כיו"ר ההתאחדות סבור תפקידנו להיות הגורם המגשר בין העמדות המקצועיות השונות, ללא רעשי רקע או השפעות פוליטיות, אלא מתוך הנחת יסוד שמעל לכל נמצאים זכאי המלגה - חיילי צה"ל, הסטודנטים והסטודנטיות".
גנץ לליכוד: "הצבעה נגד לוחמי צה"ל - תקדים מסוכן. תתעשתו"
שר הביטחון בני גנץ התייחס מוקדם יותר לכוונה להעביר את החוק בשבוע הבא, ואמר כי "במסגרת הדברים שאנחנו עושים בממשלה, החלטתי ביחד עם שר האוצר לעגן את מלגת 'ממדים ללימודים' שמאפשרת ללוחמים משוחררים, לחיילים בודדים ולעולים מימון של הלימודים האקדמאים, אחרי שנים שהדבר היה תלוי בתרומות. במושב שעבר העברנו את הצעת החוק בקריאה ראשונה, ואני עומד על כך שנעביר אותה בשבוע הבא כדי שנוכל לסייע ל-16,500 חיילים משוחררים שממתינים לה", אמר.
על כוונת הליכוד להצביע נגד החוק, אמר: "אני מצר מאוד על החלטת הליכוד להצביע נגד לוחמי צה"ל. זו פגיעה קשה בלוחמים ובחברה הישראלית. זו ההזדמנות להזכיר שכחול לבן וסיעות נוספות תמיד נהגו באחריות גם כשישבו באופוזיציה – אם זה באישור תקציבים ותקנות שקשורות להתמודדות בקורונה, ואם בהיבטים נוספים. התקדים הזה, שמכניס את חיילי צה"ל תחת הקטגוריה של 'צרכים פוליטיים', מסוכן לחברה הישראלית, ואני קורא לחברי הליכוד להתעשת ולאפשר את העברת החוק".
צילום: יואב דודקביץ'
"קורא לחברי הליכוד להתעשת". גנץ (צילום: יואב דודקביץ')

שטייניץ: "אתנגד לחוק ממדים ללימודים" (צילום: אסף חן)
שלשום עוד נראה היה שבליכוד מתפתח מרד נגד ההחלטה להתנגד לחוק של הממשלה - החלטה שאותה הובילו נתניהו ויו"ר הסיעה יריב לוין. תשעה ח"כים הודיעו בזה אחר זה כי יצביעו בעד ההצעה: יואב גלנט, גילה גמליאל, ניר ברקת, אופיר אקוניס, פטין מולא, אלי כהן, אבי דיכטר, יובל שטייניץ וקרן ברק.
בעקבות זאת האשים נתניהו בטוויטר את הח"כים מסיעתו כי "אמירות שלהם על תמיכה בחוק במתכונתו הנוכחית, הובילה לכך שהקואליציה הפסיקה את המו"מ להעלות המלגות".
אתמול בבוקר כבר אמר ח"כ שטייניץ בריאיון לאולפן ynet כי "אין מרד בליכוד" והוסיף: "יש לפעמים חילוקי דעות וזה לגיטימי, ואנחנו מדסקסים ובסוף מקבלים החלטה סיעתית שמחייבת את כולם". הוא הבהיר כי יתנגד לחוק "ממדים ללימודים" בהתאם להחלטת הסיעה.
אמש נמסר בהודעת הליכוד כי חברי הסיעה חתמו כולם על נוסח ההחלטה הבאה: "אנו עומדים מאוחדים יחד עם חיילי צה"ל. באופן חריג קיימנו מו"מ עם הקואליציה והצענו לתמוך בחוק 'ממדים ללימודים' תמורת הגדלת המלגות ל-100% עבור לוחמים משוחררים. הלוחמים שלנו נותנים 100 אחוז ומגיע להם 100 אחוז. לצערנו, הקואליציה סירבה להגדלת המלגות.
"סיעת הליכוד תתנגד לכל הצעות החוק של הממשלה המסוכנת הזו ונפעל במלא העוצמה להפיל את הממשלה הזו ולהקים בישראל ממשלה חזקה שתחזיר את הביטחון ואת הכבוד ללוחמים ולאנשי כוחות הביטחון שלנו. החוק הראשון שממשלה בראשות הליכוד תעביר יהיה חוק של 100 אחוז, שיחול רטרואקטיבית גם על המשרתים היום".

https://m.ynet.co.il/articles/rkd0l7svq



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה         (ניהול: למבזק)        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  חיילים שמאלנים שרוצים להפיל ראש אופוזיציה מכהן מהימין החזק אננס 20.05.22 21:11 1
     הימין דווקא רוצה לתת לחילים יותר אבל ממשלת השמאל ותומכי המחבלים מסרבים כמו שהפילו את העלאת שכר חיילי החובה Lucky 20.05.22 21:12 5
         אז איפה היה ההצעת חוק הזאת ב12 שנים golani 20.05.22 21:14 10
             האופוזיציה הציעה 70-80 אבל הקואליציה לא הסכימה גם את זה micmic 20.05.22 21:15 13
                 לפי מה שאני רואה ההצעת חוק היא golani 20.05.22 21:19 22
                     הליכוד דרשו להגיע להסכמה באמצע micmic 20.05.22 21:21 27
                         חיפשתי וחיפשתי ולא מצאתי רצון להגיע golani 20.05.22 21:24 38
                             לא חיפשת מספיק, חבל שאתה מתעלם מהעיקר - בכוונה? micmic 20.05.22 21:25 42
                                 החוק יעבור רק בממשלה עם ערכים יהודיים ולא ע''י ערבים סחטנים ששואבים את הקופה סודה 22.05.22 03:51 263
                             ברור. ZOG 20.05.22 22:04 112
                                 מדברים על הליכוד רק כאילו ימינה כחול לבן יש עתיד שושן 20.05.22 22:09 117
                                     בנט גנץ ולפיד היו בממשלות קודמות… Gustav 20.05.22 22:31 156
                                     30 אחוז של האופזיציה מתנה את זה בהטבות נוספות נאקימה 21.05.22 08:57 181
                 כן ? ב2016 גם אמרת אותו דבר ? Cat Catul 20.05.22 21:39 83
                     כתבה מגמתית וחד צדדית. הם לא מצאו חיילים שחושבים אחרת? תוצאה של שטיפת המח של הערוצים 11/12/13 דודידו 20.05.22 22:10 122
                         לא ממש לא נכון Cat Catul 20.05.22 22:11 123
                         + News_Max 22.05.22 01:35 251
                             היי Isilidur1 22.05.22 01:45 255
                                 בתיאבון News_Max 22.05.22 08:31 282
                                     בוקר טוב Isilidur1 22.05.22 08:32 283
                                         תזכיר לי מי היה הרשת ביטחון בהעלה... News_Max 22.05.22 08:39 284
                                             שטות מוחלטת אתה ממשיך לסמא את עיני הקוראים בחוסר ידע וחדשות כזב Isilidur1 22.05.22 08:57 287
                         החיילים בכלל רוצים לממן את הלימודים לעצמם אחד האדם 22.05.22 06:46 269
                 שיקחו 50 מיליון שקל מהחמישים מליארד שניתנו למנסור עבאס ויתנו מאה אחוז מלגה ללוחמים ובא רועיקו 22.05.22 07:46 279
                     מה עם ה200 מיליון של טיבי לכבישים? News_Max 22.05.22 08:40 285
             קח גולני, אם חיפשת איפה היו כולם נוזו 20.05.22 21:39 81
                 ובסוף העלו כמו גדולים Cat Catul 20.05.22 21:41 85
                     גם הליכוד ידאגו לחוק מימון לימודים, מלא, 100%, כמו גדולים . אחרי שתיפול ממשלת הגוש המשת''פי, berale 20.05.22 22:23 140
                         וגם סיפוח! FAO 21.05.22 12:30 213
                         ''דאגו'' כבר ב 2009? אחד האדם 22.05.22 06:45 268
             מ-2016 זה קיים coyote 20.05.22 21:56 102
             איפה היתה הצעת החוק הזאת ב 74 שנים אחרונות? ירון מהשרון 21.05.22 21:24 244
             ביבי כבר הבטיח בעבר- אופס... אחד האדם 22.05.22 06:52 271
         הימין והשותפים הטבעיים מטרילים בלבד. לוחמים מספיק חכמים להבין את הטריקים והשטיקים של ''ימין חזק''. איל השרון 20.05.22 21:15 11
             כנראה בדיוק בגלל זה ממשלת השמאל ותומכי המחבלים הפילה את החוק להעלאת שכר חיילי החובה - ספינים למפגרים! Lucky 20.05.22 21:21 28
                 אכן הפילו הטרלה ללא בסיס תקציבי של האופוזיציה. תירגע חבר אתה נראה עצבני במיוחד. איל השרון 20.05.22 21:26 45
                     מקלל כמו משוגע מי שלא מצביע כמוהו Devil's Advct 20.05.22 21:37 77
                         קללות בדר''כ באות במקום טיעון טוב. איל השרון 20.05.22 21:45 92
                             עדיף לקלל מאשר להיות צבוע ולחבק תומכי מחבלים Lucky 20.05.22 22:23 139
                                 כל אחד ודרכו להתמודד עם מחלוקות ואי הסכמות. איל השרון 20.05.22 22:28 146
                                 מפלגה שעמדה מנגד כשהמנהיג העליון שיחרר אלף מחבלים רוצחים לא יכולה להטיף לאחרים Devil's Advct 21.05.22 14:11 228
                                 שלא לדבר על פרוטקשן בדרום ועל דולרים לחמאס כמובן אחד האדם 22.05.22 06:56 273
                         במיוחד נפוץ בקרב השמאלנים בפורום. רועיקו 22.05.22 07:50 280
                         לקרוא לחבר בפורום משוגע זה קיים רק אצל השמאלנים שמאבדים עשתונות ככל שגוש הימין עולה בסקרים רועיקו 22.05.22 07:53 281
                             אני לא שמאלני ולא מאבד עשתונות, אבל מאד לא מעוניין שנתניהו יחזור Devil's Advct 22.05.22 08:49 286
                 אבל בסוף העלו Cat Catul 20.05.22 21:41 86
                     אכן, הבן שלי נהנה מהעלאה בשכר. איל השרון 20.05.22 21:48 96
                 האמנם אחרי 12 שנות נתניהו, ממשלת השמאל הזו העלתה ב50 אחוז את משכורות החיילים? אחד האדם 22.05.22 06:55 272
             התבלבלת coyote 20.05.22 21:57 104
                 ישראל היום : ''החרדים הבהירו לליכוד: מצפים שתתנגדו לחוק מדים ללימודים '' איל השרון 20.05.22 22:00 109
                     כמובן שהחרדים נגד. להם הבטחון לא נוגע. הם משתמטים לפי חוק. ש-עצמון 21.05.22 10:58 185
                         ראו שביבי עושה פוליטיקה על חשבון החיילים אז הם גם רוצים להפיק בקשיש פוליטי על חשבון הלוחמים. איל השרון 21.05.22 11:12 189
                             למה לא?,מה ראוי יותר מלממן פרזיטים משתמטים ע''ח החיילים? ש-עצמון 21.05.22 15:49 236
                                 ראוי יותר לממן את תומכי הטרור, האחים המוסלמים בחלם 21.05.22 16:47 240
         יש רעיון לליכוד שיצאו ממנה גדולים אך אני לא אכתוב אותה כאן,שאחרים לא ''יגנבו'' את הרעיון.אשלח לליכוד. jo08 20.05.22 21:28 56
         איפה הליכוד היו ב 12 שנים האחרונות וב 6 שנים שהתוכנית ממומנת מתרומות ?! דמבו 20.05.22 22:14 126
         האם ב2009 ביבי כבר הבטיח 100 אחוז? אחד האדם 22.05.22 06:23 264
         12 שנים אפרופו. האם נתניהו כבר הבטיח? אחד האדם 22.05.22 07:00 274
     גם שוברים שתיקה הם חיילים משוחררים נוזו 20.05.22 21:14 9
         גם שוברים שתיקה הם חיילים משוחררים'' - אז עכשיו הלוחמים שרוצים מימון ללימודים הפכו ליריבים של הימין החזק ? איל השרון 20.05.22 21:18 18
             בינגו אננס 20.05.22 21:22 32
             אנסה להסביר במקומו: אין צורך להתרגש מהקמפיין שהתקשורת מובילה נגד הליכוד, גם אם גייסו לשם כמה חיילים eli_s 20.05.22 21:26 48
                 לא סתם עולים בהקשר זה שוברי שתיקה. מי שמתנגד לביבי מצויר מיד כשמאלני לא לגיטימי. איל השרון 20.05.22 21:36 69
                     טישו? נוזו 20.05.22 21:36 72
                     שוברים שתיקה באמת לא לגיטימיים מבחינת רוב הציבור, רק שאף אחד פה לא השווה כל איש שמאל לשוברים שתיקה eli_s 20.05.22 22:05 113
                 מודה לכבודו- כנראה שהייתי מספיק ברור למי שרוצה להבין נוזו 20.05.22 21:37 76
                     בוודאי. גם ידידנו מהשרון בוודאי הבין, אין לי ספק. עם זאת למרבה הצער יש כאלו שמנסים להנמיך פה תגובות eli_s 20.05.22 22:09 116
                         מכיר את הסחורה- אם אחרי שנה של ממשלה עם מחבלים זה מה שמפריע להם נוזו 20.05.22 22:09 118
             תענה עניינית ולא כמו דמגוג - איפה החיילים המשוחררים האלו היו לפני שנה וחצי שהנוכל והרזרבי נוזו 20.05.22 21:36 71
                 הרבה אמוציות מצידך חבר. לא סתם אמר גאלט : ''להצביע נגד שכר חיילי צה''ל? לא הגיוני ולא סביר'' . איל השרון 20.05.22 21:50 98
                     מחמם את הלב נוזו 20.05.22 22:01 111
                         דבריו אלה נאמרו לגבי החוק הזה, לכן זה רלוונטי. איל השרון 20.05.22 22:10 121
                             איפה החיילים המשוחררים האלו היו לפני שנה וחצי שהנוכל והלפידיוט הרימו אצבע נגד אותה הצעה? דודידו 20.05.22 22:13 125
                                 תן מקור ? לזרוק מילים זה קל. איל השרון 21.05.22 11:13 190
                     מקווה שגם בנושא הזה כאב לך על הפגיעה בחיילי צה''ל coyote 20.05.22 22:25 141
                         עובדתית החיילים קבלו תוספת בתקופת הממשלה הנוכחית. איל השרון 21.05.22 11:17 193
                     בינתיים ביבי ''יישר'' אותו. ח''כ עלוב! ש-עצמון 21.05.22 11:00 187
                         לא בטוח. נראה איך ינהג בהצבעה. זה יהיה מגוחך אם יצביע נגד הלוחמים אחרי מה שאמר. איל השרון 21.05.22 11:15 192
                             המגוחך שהממשלה נגד מימון 100% לחיילים רק רוצים להשיל את הלוחמים במימון חלקי פלומה 21.05.22 11:30 199
                             נחיה ונראה ש-עצמון 21.05.22 15:50 237
                 אז לא לעזור לחיילים? אגב 100 אחוז, האם נתניהו כבר ''הבטיח'' ב2009? אחד האדם 22.05.22 06:26 266
             על זה נאמר ותשירף המדינה אלי כהן 21.05.22 15:44 233
         גם הרבה מהמשתמשים ברוטר בספק אם עשו בכלל שירות צבאי Cat Catul 20.05.22 21:42 87
             :-) שבת שלום חתול נוזו 20.05.22 22:10 120
             אז מה אתה עושה בפורום כזה? seventhseal 21.05.22 07:01 177
     הנדסת תודעה קלאסית כדי לנסות למנוע את התפוררות הממשלה המסוכנת הזאת cf7 20.05.22 21:22 35
         לא. לא צריך 100% Cat Catul 20.05.22 21:43 88
             כבר באו יקירי cf7 20.05.22 21:58 105
     או סתם חירטוט מבית מדרשו של הנאשם בהצעת שוחד לראש ממשלה מכהן … FBD 21.05.22 12:33 215
     ראיתי ynet News_Max 22.05.22 01:34 249
     בדיוק תהיתי איך כל המחאות ה''א-פוליטיות'' מגיעות משמאל.. צפנת-פענח 22.05.22 03:35 260
  תכף יבואו הביביסטים Isilidur1 20.05.22 21:11 2
     השותפים הטבעיים בקשו, איך אפשר לסרב? איל השרון 20.05.22 21:13 7
         מעניין. MiniGonzo 20.05.22 21:25 43
             חבר עזוב סיסמאות. אפשר לתמוך בחיילים ובמקביל להתנגד לעשרות חוקים אחרים. איל השרון 20.05.22 21:28 51
                 מכיוון שענית בנימוס, אתנצל מראש על כך שהייתי בוטה מעלה. MiniGonzo 20.05.22 21:36 70
                     הנושא מוציא אמוציות משני הצדדים משום שמדובר בילדים של רבים ממי שכותב כאן בשבת. איל השרון 20.05.22 21:44 89
                         א. תודה על התגובה. ואני מתנצל שוב על התגובה המעט בוטה מעלה. MiniGonzo 20.05.22 22:09 119
                             מסכים. אף שלדעתי היה עדיף לגוש ביבי ממשלה עם עבאס. אבל אין ספק שלטווח הארוך סמוטריץ הרוויח מהמהלך. איל השרון 20.05.22 22:15 129
                                 בזמן אמת, זה נראה כמו סוג של התאבדות. אני מניח שנתניהו היה צולה אותו אילו ניתנה לו האפשרות. MiniGonzo 20.05.22 22:19 133
                                     נראה לי שישתלם לו שהיה זה שבלם את ביבי וכך בידל עצמו. שבת שלום איל השרון 20.05.22 22:21 135
                                         ראה עריכה מעלה. MiniGonzo 20.05.22 22:22 138
                                             +++ איל השרון 20.05.22 22:29 152
                         תירוצים יש בשפע, אבל רצוי כאלה שמתיישבים עם לוגיקה בסיסית צפנת-פענח 22.05.22 03:45 261
             רגע שניה Cat Catul 20.05.22 21:44 90
                 ספין? אתה באמת מנסה למכור לי את הטיעון: מאז שהם איתנו הם הפסיקו לתמוך בטרור? MiniGonzo 20.05.22 22:15 128
                 נחשף שעבאס ניסה לגייס עו''ד יהודי להגן על רוצחי המשפחה מאיתמר דודידו 20.05.22 22:17 132
     2 תגובות מעליך golani 20.05.22 21:20 23
         הלוחמים ידועים כשמאלנים שחותרים תחת השאיפות הפוליטיות הלגיטימיות של יו''ר האופוזיציה ושותפיו מהימין המחזק. איל השרון 20.05.22 21:24 39
             לפחות הם לוחמים ולא רק מחלקים ביקורת כל הזמן בתור מוכרים בשקמ Cat Catul 20.05.22 21:45 91
                 הייתי ציני. כל מי שמתנגד לביבי הופך ע''י השופרות לשמאלן שפועל משנאת שליח האל. איל השרון 20.05.22 21:57 103
                     מה הקשר לביבי? אובססיה קשה נוזו 20.05.22 22:13 124
                         אם תהפוך את זה לוויכוח אישי זה לא יעשה אותך יותר צודק. מנחש שהאמוציות הן תוצאה של טיעון שאתה לא שלם איתו. איל השרון 20.05.22 22:27 143
                             תנסה ניחוש אחר -היית רחוק עם הנוכחי נוזו 20.05.22 23:09 163
     אני לא ביסיסט, וממש לא מתעד להצביע עבור נתניהו. MiniGonzo 20.05.22 21:21 26
         בשביל להפיל ממשלה מטעמים פוליטיים Isilidur1 20.05.22 21:22 31
             להפיל את הממשלה הרעה הזו זו חובה ומצווה כי היא פוגעת בכל אזרחי המדינה ולא רק בחיילי צה''ל Lucky 20.05.22 21:26 46
                 ולכן נפגע בחיילי צהל Isilidur1 20.05.22 21:27 50
                     להפך .להפיל את הממשלה הרעה הזאת= להגן על חיילי צהל cf7 20.05.22 21:31 61
                         +100. MiniGonzo 20.05.22 21:40 84
                         אבל אי העברת החוק לא תפיל את הממשלה Isilidur1 20.05.22 22:16 130
                             אם באמת לפיד וליברמן היו רוצים להעביר את החוק(ולא להציג את הליכוד, רע) הם היו מתפשרים לדרישות האופוזיציה דודידו 20.05.22 22:20 134
                                 האופוזיציה במקום לתמוך בחיילי צהל Isilidur1 20.05.22 22:29 150
                                     החלטת הקואליציה לא להתפשר מוכיחה שמדובר בתעמולת בחירות. אם לפיד היה מוכן להתפשר עם הליכוד כמו עם זועבי וטיבי דודידו 20.05.22 23:33 170
                             אתה צודק. היא לא תפיל את הממשלה. MiniGonzo 20.05.22 22:31 155
                                 ערימה של גיבובי מילים ושטויות Isilidur1 20.05.22 22:32 157
                                     ערימה של גיבובי מילים ושטויות MiniGonzo 21.05.22 00:02 172
                                         אני חייב להגיב לעצמי. (דבר שאני ממעיט לעשות) MiniGonzo 21.05.22 00:10 173
                             חברו לאדון כסיף ולטיבי. הכסא של נתניהו חשוב מחיילי צהל, מהימין ומהמדינה אחד האדם 22.05.22 06:50 270
                 הממשלה הזאת לא עשתה שוםדבר שונה מהממשלה הקודמת Cat Catul 20.05.22 21:47 95
                     כל משפט בהודעה של כבודו היא שקר. לא היתה ממשלה שהשקיעה במגזר הערבי יותר מממשלות נתניהו האחרונות דודידו 20.05.22 22:21 137
             סוג של צביעות לא? MiniGonzo 20.05.22 21:28 53
                 ממש ככה- ועוד מטיף בהודעה שלו לא לפגוע בחיילים הקדושים נוזו 20.05.22 22:16 131
             :-) ממשלה שחברים בה מחבלים ואתה תומך בה? נוזו 20.05.22 22:14 127
     רק טיפש גמור שמח כשגונבים לו ערמות מכיס אחד ומחלקים לאויביו , ומחזירים לכיס השני כסף קטן FBD 21.05.22 12:38 217
     מה אומר? News_Max 22.05.22 01:35 250
         אומר מה שאמרתי בכל באשכולות האחרים Isilidur1 22.05.22 01:44 254
  תזכרו ותזכירו בבחירות הקרובות. איל השרון 20.05.22 21:11 3
     ואל תשכחו להצביע לנוכל בנט micmic 20.05.22 21:13 8
         סיסמאות ריקות שעובדות רק על מעריצי שטיקיהו טריקיהו. איל השרון 20.05.22 21:16 14
             חיחיחיחיחיייחייחי micmic 20.05.22 21:17 17
                 שוב סיסמאות ריקות. איל השרון 20.05.22 21:18 19
                     האמת מפריעה כאשר מחבקים תומכי מחבלים micmic 20.05.22 21:19 21
                         עשית אומנות מסיסמאות חסרות תוכן והומור גרוע. איל השרון 20.05.22 21:21 29
                             מומלץ לפני שאתה עושה קמפיין פוליטי על נושא מסויים - לדעת בדיוק את הנושא micmic 20.05.22 21:23 37
                                 שום דבר לא ישנה את העובדה שאופוזיציה תפיל כל חוק שתביא הקואליציה, גם אם זה לטובת חיילים, אחיות, ניצולי שואה... איל השרון 20.05.22 21:31 60
                                     אתה מבולבל יותר מידיי micmic 20.05.22 21:32 64
                                         גם לאופוזיציה יש אחריות כלפי המדינה ואזרחיה. לא רק כלפי ביבי וכלפי העסקנים הטבעיים. איל השרון 20.05.22 21:54 101
                                             זה תפקידה של הקואליציה micmic 20.05.22 22:00 108
                                                 העם ישפוט. איל השרון 20.05.22 22:06 114
                                                     ברור micmic 20.05.22 22:08 115
                                                         הבוחרים לא טיפשים. רק סמוטריץ החליט שתקום ממשלת בנט/עבאס/לפיד ולא ממשלת בנט/עבאס/ביבי. איל השרון 20.05.22 22:38 158
                                                             הם יותר חכמים מזה micmic 20.05.22 22:39 160
                                                                 כולם שמעו מה סמוטריץ וגפני אמרו בפרוש בנושא. אין טעם להתכחש למציאות. איל השרון 21.05.22 11:22 195
                                                             אני רואה שאתה מקדם את התירוץ העלוב הזה במרץ רב, שקלת את מערך ההסברה המקרטע? צפנת-פענח 22.05.22 03:47 262
                                             אם לקואליציה היתה טיפת אחריות היו מקימים כעת ממשלת חירום לאומית בלי הערבים. seventhseal 21.05.22 07:07 178
                                                 הלוואי שזה היה אפשרי. יותר מידי אנשים לא מאמינים לביבי. איל השרון 21.05.22 11:24 196
                                                     לפיד אפילו לא מגשש בכיוון, מה שמראה שאין לו שום עניין בבטחון המדינה. מכירת חיסול לערבים, seventhseal 21.05.22 11:27 198
                                                         לא חושב שזה כזה פשוט כאשר השותפים הטבעיים של לפיד, ליברמן/סער/כחול לבן/עבודה, לא מוכנים לשמוע על ביבי. איל השרון 21.05.22 11:40 200
                                                             נו זה מה שאני אומר: בטחון המדינה לא מעניין את הקואליציה seventhseal 21.05.22 11:41 201
                                                                 זאת פרשנות שלך. הם חושבים שביבי מסכן את בטחון המדינה. איל השרון 21.05.22 11:42 202
                                                                     ודאי שזו פרשנות שלי, רל''ב, ולעזאזל המדינה. הביצועים שלהם בינתיים לא מראים על שיפור, להיפך seventhseal 21.05.22 11:45 203
                                                                         כל אחד והראיה הסובייקטיבית שלו. אני מעדיף את הקואליציה הנוכחית על קואליציית ליכוד/חרדים/עבאס. איל השרון 21.05.22 11:48 204
                                                                             זה יכול היה להיות בלי עבאס אם חבורת הקושרים הגמדים היו זוכרים את הבייס שלהם seventhseal 21.05.22 11:51 205
                                                                                 אני מדבר על האפשרויות שהיו. בתאוריה אפשר להקים אין ספור קואליציות מושלמות. איל השרון 21.05.22 11:53 206
                                                                                     לא - עבאס עלה כאפשרות רק כשליברמן וסער התכחשו לימין, כל אחד מסיבותיו המושחתות. seventhseal 21.05.22 12:04 209
                                                                                         עדיין אם יהיו בחירות היום, סביר שהתוצאות יהיו דומות. המערכת הפוליטית צריכה להשתנות כדי שיבוא שינוי אמיתי. איל השרון 21.05.22 12:15 210
                     :-) אח, שמת לב שכותב רק סיסמאות? תנסה לענות לדיון ולא לרדד אותו ל-0 נוזו 20.05.22 23:11 164
         רק מטומטמים גמורים מצביעים לנוכל שרימה אותם וגנב את קולם כדי להקים ממשלת שמאל תומכת מחבלים Lucky 20.05.22 21:16 16
         נצביע למי שצריך, תודה על הדאגה Devil's Advct 20.05.22 21:49 97
  ביבי יחתיכת נוכל תלאביביבדם 20.05.22 21:12 4
     הסיפא נכון כאשר כוללים בו גם את בנט, ברעלב, ברק מחדד עפרונות 20.05.22 21:15 12
     חח הוא מפריע לכם שהוא גם באופוזציה? פחחח אובסביבים KobyBD 20.05.22 21:16 15
         ברור שהוא מפריע כאשר הוא מוכן למכור את הבנים/בנות של כולנו על מזבח המטרות הפוליטיות הצרות שלו. איל השרון 20.05.22 21:20 24
             אפשר ביותר דמגוגי? KobyBD 20.05.22 21:21 25
                 מפי האתון : איל השרון 20.05.22 21:34 65
                     אם לפיד היה רוצה להעביר את החוק(ולא להציג את הליכוד, רע) הוא היה מגיע לפשרה עם האופוזיציה דודידו 20.05.22 22:29 147
                 סיסמאות של סטיקרים לפגוש רכב נוזו 20.05.22 23:13 166
         :-) בול, אובססיה כמו שד בראש נוזו 20.05.22 23:12 165
             האמת, זה די מדהים...קצת מפחיד אפילו KobyBD 21.05.22 01:55 176
  קמפיין פוליטי של תעמולנים micmic 20.05.22 21:13 6
     עוד לא ברור אם מדובר בשטופי מוח, מהונדסי מוח או מאותגרי מוח - רל''בים אומללים בכל מקרה Lucky 20.05.22 21:19 20
         מראה golani 20.05.22 21:22 30
             חיבוק חם לתומכי המחבלים - רל''בים ארורים הורסים את מדינת ישראל Lucky 20.05.22 21:32 62
     כל הכבוד לתקשורת המגוייסת 👏 KobyBD 20.05.22 21:22 34
         זה תפקידה של התקשורת golani 20.05.22 21:26 47
             תפקידה לספר את האמת micmic 20.05.22 21:28 52
             חח עכשיו אתם גם קובעים איך אני מרגיש...מעולה! אין על ה0מול KobyBD 20.05.22 21:28 54
     רק על תספרו לנו על פטריוטיות אחר כך Njuf 20.05.22 21:29 58
         מה אתה מקשקש? micmic 20.05.22 21:31 59
             אחרי שטיפת מוח של הפרוגרס נשארים רק קישקושים תלושים מהמציאות Lucky 20.05.22 21:34 66
             אני מבין טוב מאוד Njuf 20.05.22 21:37 74
                 אתה רואה - אתה לא מבין micmic 20.05.22 21:38 79
                 תבקש מעבאס מערוף של 50 מליון שקל ללימודים- יש לו 53 מליארד שקל נוזו 20.05.22 23:18 168
             קדימה תסבירי Njuf 20.05.22 21:39 82
  ידיעות אחרונות בכל הכוח נגד הליכוד מרלין 20.05.22 21:22 33
     מפני שהקואליציה העלתה את שכר החיילים בהצעה שלה עצמה Njuf 20.05.22 21:28 55
  תעמולה. לא סקופ/חדשות The Godfather 20.05.22 21:23 36
  שיתפקדו לתנועה האיסלאמית. יקבלו מיליארדים BlackHawkIL 20.05.22 21:24 40
  ניסיתי לחפש עפרי עטיה ואוריאל צ'פלינסקי ברשתות החברתיות, לא מצאתי. מעניין KobyBD 20.05.22 21:24 41
     2? הכתבה על 2? micmic 20.05.22 21:26 44
     תנסה גם אותי, מבטיח לך שלא תמצא golani 20.05.22 21:27 49
         אנשים שאוהבים פרטיות ומתראיינים לגוף תקשורת על נושא פוליטי. הגיוני בסך הכל KobyBD 20.05.22 21:32 63
             :-) רחמים… לא חזק ככה עם הפטיש נוזו 20.05.22 23:19 169
  לממשלה שאין לה כמה לירות לחייליה הנאמנים גושן 20.05.22 21:29 57
     ממשלה של מחבקי מחבלים מריצה ספינים על גב החיילים Lucky 20.05.22 21:37 75
  הליכוד כן רוצה לתת אבל מענק של מילקו 20.05.22 21:34 67
  התרעלה התקשורתית במלוא עוזה אור_יקרות 20.05.22 21:35 68
     רק להבין את מידת הטרללת, תפקידה האופוזיציה להעביר את כל החוקים של הקואליציה micmic 20.05.22 21:37 73
  קמפייין פוליטי - תעשו לנו טובה דריל מורי 20.05.22 21:38 78
  ניצול מגעיל ומגמתי של השמאל להסית את החיילים נגד הליכוד . פלומה 20.05.22 21:39 80
  לא מבין את הבעיה צדקצדקתרדוף 20.05.22 21:46 93
     איך הליכוד יעביר את החוק אם בממשלה שלו החרדים ייתנגדו ןלא יהיה להם רוב? Sceptical 21.05.22 01:00 175
  פרופגנדה. על האופוזיציה להילחם ולהתנגד לקואליציה במטרה להפילה. לבטח לא לעבוד איתה. CADAM 20.05.22 21:46 94
  לא חבל על כל המלל. שיצביעו לבנט, הוא יקים קואליציה שתעביר תקציבים לחיילים ללא בעיות… kitzz 20.05.22 21:51 99
  מה יש לצפות ממושחתיהו וילדיו בוגרי הסיירות Galileo 20.05.22 21:54 100
     התכוונת ללפיד וליברמן מהשייטת? אור_יקרות 20.05.22 21:59 106
         תמכו או התנגדו ? Galileo 20.05.22 21:59 107
             לא מסוגלים להעביר חוק micmic 20.05.22 22:01 110
         לסמוטריץ , אולי לבן גביר? אחד האדם 20.05.22 22:31 154
     מצפה מנתניהו להפיל בכל אמצעי ודרך את הגועליציה שלא מסוגלת להעביר חוקים. CADAM 20.05.22 22:21 136
         שיאכלו קש החיילים העיקר שמושחתיהו יחזור לשלטון Galileo 20.05.22 22:26 142
             תתעודד, נתניהו יעביר את החוק וטוב יותר, בלי כל השוחד לערבים. CADAM 20.05.22 22:38 159
         יזוז,הצידה, הגואליציה נופלת. אבל הכסא... הכסא אחד האדם 20.05.22 22:30 153
  גם יאיר גולן לוחם משוחרר דפורמביל 20.05.22 22:27 144
  אפשר לתקן ל2 לוחמים micmic 20.05.22 22:27 145
  לוחמים נגד שת''פ עם הקואליציה בחוק ''ממדים ללימודים'' kitzz 20.05.22 22:29 148
  חיילים לא ציוניים. נגד ביבי? שיחזרו לצבא אחד האדם 20.05.22 22:29 149
  קשקוש מוחלט ומטופש האציל היהודי 20.05.22 22:29 151
  חייבים להבין כלל אצבע על בולשביקים: כעומק הבגידה-עומק ההסתה שלהם נגד המחנה הלאומי. BEBO 20.05.22 22:41 161
  לוחמים אהובים, לפעמים צריך להקריב מעט למטרה גדולה. קונדור 20.05.22 22:59 162
  החיילים צריכים להבין שקודם כל הליכוד יצביע לפי מה שטוב ונכון למנהיג המפלגה ומשפחתו באופן Dalev 20.05.22 23:15 167
  ממתי מלאך החבלה פועל בשביל מישהו חוץ מעצמו? Big Khanna 21.05.22 00:02 171
  מצויין ,עם התנהלות כזאת Amnonimus 21.05.22 00:15 174
  הליכוד מזמן איבדו את זה protos 21.05.22 07:19 179
  ברוכים הבאים לחיים האמיתיים חיילים יקרים, כל האוטופיה שסיפרו לכם ההורים והמורים קוראת ותיקה 21.05.22 07:30 180
  את ההטרלות של גן ילדים שהכלומניק החלול ישמור לגיסתו בקרן הקיימת מסי פרגוסון 21.05.22 09:15 182
  שיזכרו בקלפי בגלל מי נשרו מהלימודים... SomeonElse 21.05.22 09:29 183
     בגלל ממשלת תומכי מחבלים micmic 21.05.22 10:13 184
         מי שמפיל את החוק זה לא הם.. SomeonElse 21.05.22 15:42 232
             קטע שרק *עכשיו* ממשלת פלסטין חשבה על זה micmic 21.05.22 15:45 234
                 באמת חבל - נשמח לראות ולשמוע בהצבעה שמית בכנסת את ח''כי הליכוד מצביעים נגד מתן ההטבה לחיילי צה''ל הסטוריון חובב 22.05.22 01:22 248
                 מה ש12 שנה 'ממשלה ציונית על מלא' לא עשתה, אולי הם יעשו... עצוב שזה ככה.. SomeonElse 22.05.22 06:40 267
  הליכוד וביבי נגד חיילי צה״ל. דילמה 21.05.22 10:59 186
     ח-ח-ח-חחחזק...ממשלת אוסלו השניה מכה שנית דניאל 21.05.22 13:05 219
         אני לוחם! ומפקד על לוחמים! תתמודד איתי! דילמה 21.05.22 13:14 220
             לוחם? מה זה בכלל אומר? אודי אדיב היה צנחן..יונתן שפירא היה טייס קרב דניאל 21.05.22 13:19 221
                 אני לוחם ומפקד בסדיר, קבע ומילואים באחת מהיחידות הכי מובחרות שיש לצה״ל בכלל ויחידות החי״ר דילמה 21.05.22 13:21 222
                     ברוטר אתה בסה''כ גיבור מקלדת,.שמשתמש בקריירה צבאית, שהייתה או לא, כקרדום לחפור בו דניאל 22.05.22 01:41 253
                         אני לוחם, אתה ביביסט ו/או ליכודניק דילמה 22.05.22 06:25 265
                             מסכים איתך בכל מילה וכל הכבוד לך ועל תרומתך למדינה הסטוריון חובב 22.05.22 19:07 290
                 השירות הצבאי באמת זה לא אומר כלום ? בן גביר כלל לא שירת - סמוטריץ שירת שנה וחצי כג'ובניק - אריה דרעי שירת הסטוריון חובב 22.05.22 01:35 252
  בנט / ביבי ימין שמאל אמצע, The force 21.05.22 11:09 188
  יש ממשלה בישראל, ישנה קואליציה בישראל... כיצד יתכן שאין רוב ? i_lan 21.05.22 11:15 191
  הספין של נתניהו&יריב לוין והצבעה כנגד החוק תהיה גול עצמי של הליכוד - לדעתי הליכוד ''יתהפך'' ויצביע בעד החוק הסטוריון חובב 21.05.22 11:21 194
     לדעתי לא יגיעו להצבעה. איל השרון 21.05.22 11:26 197
     תשאל את הטיפש נעל מדוע הוא צריך את האופוזיציה? מסי פרגוסון 21.05.22 12:01 208
  לא להדליק שוב את הלפיד שכבה, חיילי צהל יקבלו את המגיע להם רטרו ובמיידי אחרי סילוק המתייוונים מבית המקדש. אבק ברוח 21.05.22 11:57 207
  סביר להניח תומכי לפיד והשמאל הקיצוני.דעתם לא מעניינת רוב הלוחמים רוצים 100 אחוז. האציל היהודי 21.05.22 12:21 211
  כל מי שמצוטט שם מהחיילים הוא מהשמאל Not that wise 21.05.22 12:28 212
     עשו כותרת ״לוחמים נגד״ micmic 21.05.22 12:30 214
     נמשיך, אוריאל צ'פלינסקי מעין זיוון הוא ממשפחה שמאלנית ידועה Not that wise 21.05.22 12:35 216
     מי שמתנגד לכניסה לעזה, הוא מהשמאל? קביעה מוזרה. גרפיטי 21.05.22 13:29 224
         כן. Not that wise 21.05.22 13:36 227
             אתם תביאו אסון על מדינת ישראל בסוף. והכל בשם המנהיג שלכם אננס 21.05.22 16:35 239
                 שונא חינם . Braveheart 22.05.22 03:27 259
  ליינט = פייק ניוז..כתב רל''ב חיפש בנרות לוחמים שהם רלבי''ם ידועים ושאל שאלות מהונדסות דניאל 21.05.22 12:55 218
     חבל שאתה מעתיק, כתבתי את זה בתגובה 1# כבר מזמן אננס 21.05.22 14:15 229
  החיילים שכחו שהליכוד לא פעלו לטובתם כמעט 12 שנה, בגלל הלחץ של המפלגות החרדיות שבלמו כמעט כל חקיקה לטובתם... Sceptical 21.05.22 13:27 223
     הליכוד 12 שנה רק מקשקש עצמו לדעת בהבטחות שווא. עדי 21.05.22 15:48 235
  להלן ההצעות לתיקון Atheist IL 21.05.22 13:31 225
  למה הם לא מאוכזבים מלפיד, בנט, ליברמן, סער, הורוביץ , עבאס ומיכאלי? mirush 21.05.22 13:33 226
     הבחירות מתקרבות mikeli 22.05.22 03:09 258
  אה, הם לא מאוכזבים מזה שפי 4 ממה שביקשו, טיבי קיבל? Djin 21.05.22 14:41 230
  מקווה שכל הלוחמים שלפי הסקרים רובם תומכי ליכוד בבחירות האחרונות The Hulk 21.05.22 14:43 231
  נראה אותם זוכרים את זה, בעמדם מאחורי הפרגוד. .. חד כתער 21.05.22 15:52 238
  שוב ליינט...כתבת רל''ב סתם אחת 21.05.22 16:53 241
  חיילים יקרים. זה לטובתכם!!! בראש ובראשונה צריך מדינה מונהגת על ידי יהודים קונדור 21.05.22 16:54 242
  כבר אישרו את תוספת הרמטכל? חשוב להשקיע בפנסיות. TTR 21.05.22 19:38 243
  קמפיין מחפש בנרות 21.05.22 21:27 245
  אני לוחם משוחרר ומשרת מילואים מחזק את ידי הממשלה בניסיונותיה להפיל את ממשלת עבאס! עבד לעם קדוש 21.05.22 21:41 246
     ❓️❓️❓️ ביריון 22.05.22 07:16 277
  לגועליציה יש פתרון מאד פשוט, להצביע עם האופוזיציה על 100% ואח''כ לתקן עם הערבים חזרה ל 66%, ובא לציון גואל LCH 21.05.22 22:42 247
  סרטון: נתניהו וגלנט מסבירים את עמדת הליכוד שליטא 22.05.22 01:46 256
  הפוליטיקאים של הקואליציה שלחו את הכתלבים לאסוף עדויות קשות tristen 22.05.22 01:52 257
  אפילו בצפון קוריאה יש יותר מראית עין של כלב ששומר על הדמוקרטיה מאשר בישראל האינג'יניר 22.05.22 07:11 275
  יש להם סיבה טובה להיות מאוכזבים ביריון 22.05.22 07:14 276
  דמגוגיה זולה . הליכוד מבקש 100% מילגה. gyg 22.05.22 07:21 278
  מכיר גם לוחמים משוחררים ב״שוברים שתיקה״ שכל עמלם זה לדבר דיבה על צה״ל ענק השפלה 22.05.22 09:01 288
  מי זה ''הלוחמים המשוחררים''? איתי 22.05.22 09:08 289

   
   
אננס לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.11.16
16010 הודעות, 109 מדרגים, 199 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:11   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. חיילים שמאלנים שרוצים להפיל ראש אופוזיציה מכהן מהימין החזק  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Lucky לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.5.08
10065 הודעות, 105 מדרגים, 143 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:12   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. הימין דווקא רוצה לתת לחילים יותר אבל ממשלת השמאל ותומכי המחבלים מסרבים כמו שהפילו את העלאת שכר חיילי החובה  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
תשמרו את הספינים המטומטמים האלה למהונדסי המוח שמצביעים לנוכל ולתומכי המחבלים.


חשוב לנהוג בחוכמה אבל כיף להיות גם צודק!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
golani לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.7.14
1550 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:14   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. אז איפה היה ההצעת חוק הזאת ב12 שנים  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  
האחרונות?

יש מחקרים שמראים שעדיף לתת 70%-80% ולא 100%.....

אבל כולם מהונדסים חוץ מתומכי ביבי אההה?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
micmic לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.12.14
90513 הודעות, 279 מדרגים, 494 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:15   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. האופוזיציה הציעה 70-80 אבל הקואליציה לא הסכימה גם את זה  
בתגובה להודעה מספר 10
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
golani לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.7.14
1550 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:19   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  22. לפי מה שאני רואה ההצעת חוק היא  
בתגובה להודעה מספר 13
 
  
בסביבות ה60-70 אחוז לא?

והליכוד דורשים רק 100%



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
micmic לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.12.14
90513 הודעות, 279 מדרגים, 494 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:21   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  27. הליכוד דרשו להגיע להסכמה באמצע  
בתגובה להודעה מספר 22
 
  
אגב, לחיילים לא יהיה משנה אם החוק יעבור היום או עוד שנה

הכסף יכנס באותו שלב

זה שמשקרים להם שהם יקבלו כעת - זה חלק מקמפיין הפוליטי



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
golani לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.7.14
1550 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:24   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  38. חיפשתי וחיפשתי ולא מצאתי רצון להגיע  
בתגובה להודעה מספר 27
 
  
לעמק השווה....

אני מאמין שהיה אפשר לסגור את זה בקלות, כי אין הרבה הבדל בין 66 אחוז ל80 אחוז לא?

הליכוד מוכנים רק ב100% בשביל לצאת גדולים (כאילו)



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
micmic לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.12.14
90513 הודעות, 279 מדרגים, 494 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:25   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  42. לא חיפשת מספיק, חבל שאתה מתעלם מהעיקר - בכוונה?  
בתגובה להודעה מספר 38
 
  
אגב, לחיילים לא יהיה משנה אם החוק יעבור היום או עוד שנה

הכסף יכנס באותו שלב

זה שמשקרים להם שהם יקבלו כעת - זה חלק מקמפיין הפוליטי



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סודה
חבר מתאריך 29.11.21
523 הודעות
יום ראשון כ''א באייר תשפ''ב    03:51   22.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  263. החוק יעבור רק בממשלה עם ערכים יהודיים ולא ע''י ערבים סחטנים ששואבים את הקופה  
בתגובה להודעה מספר 42
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ZOG לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.9.16
8569 הודעות, 74 מדרגים, 122 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    22:04   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  112. ברור.  
בתגובה להודעה מספר 38
 
  
מה אכפת לליכוד?
אם החוק לא יעבור הם יגידו שזו,ממשלה רעה
ואם הוא יעבור בדיוק בגירסא שלהם הם יגידו שזו ממשלה רעה ורק בזכותם החיילים מקבלים יותר.
ציניות פופוליזם ודאגה רק לעצמם.
ומה לגבי החיילים? מה זה משנה, העיקר הליכוד זכה בנקודות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שושן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.7.14
3408 הודעות, 31 מדרגים, 23 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    22:09   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  117. מדברים על הליכוד רק כאילו ימינה כחול לבן יש עתיד  
בתגובה להודעה מספר 112
 
  
ושאר הבוגדים לא עושים פוליטיקה על התחת של החיילים.
למה הקואליציה הרעה הזו מתנגדת ל100%? משחקים פוליטיים?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Gustav לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
19503 הודעות, 136 מדרגים, 266 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    22:31   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  156. בנט גנץ ולפיד היו בממשלות קודמות…  
בתגובה להודעה מספר 117
 
  
הכל פוליטי



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נאקימה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.2.13
10745 הודעות, 26 מדרגים, 39 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' באייר תשפ''ב    08:57   21.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  181. 30 אחוז של האופזיציה מתנה את זה בהטבות נוספות  
בתגובה להודעה מספר 117
 
  
ואם לא יפרק את הגוש - אז אתה מבין שמה שלא בא ב12 שנה של הרופס לא יבוא אף פעם מהאופזיציה בקיצור ספין ווהצבעה עם המשותפת נגד חיילי צה״ל ובא נקווה ששמה ישארו



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Cat Catul לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.4.20
4797 הודעות, 18 מדרגים, 30 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:39   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  83. כן ? ב2016 גם אמרת אותו דבר ?  
בתגובה להודעה מספר 13
 
  
את בטח גם משוכנעת שזה לא פוגע באמת עדיין באפאחד (כפי שטענת בפוסט אחר)
מה שעובדתית בשטח לא נכון בעליל.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דודידו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.9.17
14515 הודעות, 77 מדרגים, 112 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    22:10   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  122. כתבה מגמתית וחד צדדית. הם לא מצאו חיילים שחושבים אחרת? תוצאה של שטיפת המח של הערוצים 11/12/13  
בתגובה להודעה מספר 83
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Cat Catul לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.4.20
4797 הודעות, 18 מדרגים, 30 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    22:11   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  123. לא ממש לא נכון  
בתגובה להודעה מספר 122
 
  
דבר ראשון על מי שזה משפיע אלו על המשתחררים שכבר בתוכנית בשניה השלישית/רביעית.
שכבר השתמשו בהמון כסף מהפיקדון, והכסף שעכשיו היה צריך להיכנס היה אמור לשלם להם על הסמסטר.

אך ממש לא כתבה מגמתית. אנשים אשכרה לא קיבלו כסף



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
News_Max לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.8.17
17784 הודעות, 59 מדרגים, 117 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''א באייר תשפ''ב    01:35   22.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  251. +  
בתגובה להודעה מספר 122
 
  
לחץ כאן לצפיה דרך טוויטר



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Isilidur1 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.8.20
2190 הודעות, 22 מדרגים, 16 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''א באייר תשפ''ב    01:45   22.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  255. היי  
בתגובה להודעה מספר 251
 
  
כשאתה מפיץ ספין תבדוק קודם את אמיתות העובדות כדי שתדע להתמודד עם המציאות.
הבאת הצבעה שהעלה חכ אלי כהן עבור העלאת שכר החיילים לממוצע של חצי משכר המינימום, שכר המינימום הןא 5300 כלומר חכ כהן ביקש להעביר חוק שמעלה את שכר החיילים ל2700₪ בממוצע.
החוק נתקל בהתנגדות מצד הקואליציה, שזה מה שהבאת פה כעדות לחיזוק טענותיך.
אממה, לא רק שלא חיזקת את טענותיך, הפצת פייק שמחליש ומעלים טת טענתך כליל.
ההתנגדות לחוק של חכ כהן ע״י הקואליציה נבעה מכך שהקואליציה עצמה העבירה חוק שהעלה את שכר החיילים ל3040₪ בממוצע. כלומר, פסלו את החוק שהציע חכ כהן והעבירו חוק שמטיב יותר עם החיילים ועיגנו אותו בתקציב.
השכר משולם לחיילי צהל כבר מינואר האחרון.
אז אם אתה שואל מה אני אומר,
אני אומר שתפסיקו להפיץ פייק ומידע לפני שבדקתם את אמינותו ואמיתותו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
News_Max לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.8.17
17784 הודעות, 59 מדרגים, 117 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''א באייר תשפ''ב    08:31   22.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  282. בתיאבון  
בתגובה להודעה מספר 255
 
  
‏בוא נדבר בעובדות על שכר החיילים:
דצמבר 2013 - כ700 ש"ח
ינואר 2014 - כ863 ש"ח - עליה של 23% - ממשלת נתניהו
ינואר 2015 - כ1070 ש"ח - עליה של 25% נוספים - ממשלת נתניהו
ינואר 2016 - 1616 ש"ח - עליה של 50% נוספים - ממשלת נתניהו

מענק השחרור ללוחמים עומד על כ25 אלף ש"ח 2/3 ללימודים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Isilidur1 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.8.20
2190 הודעות, 22 מדרגים, 16 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''א באייר תשפ''ב    08:32   22.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  283. בוקר טוב  
בתגובה להודעה מספר 282
 
  
למה הפסקת ב2016?

ינואר 2022, ממשלת בנט, העלאה של 50 אחוז בשכר החיילים, לממוצע של 3040₪.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
News_Max לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.8.17
17784 הודעות, 59 מדרגים, 117 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''א באייר תשפ''ב    08:39   22.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  284. תזכיר לי מי היה הרשת ביטחון בהעלה...  
בתגובה להודעה מספר 283
 
  
אה נכון הליכוד והציונות...
בוקר טוב ויוםטוב כלפון



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Isilidur1 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.8.20
2190 הודעות, 22 מדרגים, 16 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''א באייר תשפ''ב    08:57   22.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  287. שטות מוחלטת אתה ממשיך לסמא את עיני הקוראים בחוסר ידע וחדשות כזב  
בתגובה להודעה מספר 284
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אחד האדם לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.1.15
42173 הודעות, 63 מדרגים, 103 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''א באייר תשפ''ב    06:46   22.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  269. החיילים בכלל רוצים לממן את הלימודים לעצמם  
בתגובה להודעה מספר 122
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רועיקו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.2.15
9806 הודעות, 54 מדרגים, 40 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''א באייר תשפ''ב    07:46   22.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  279. שיקחו 50 מיליון שקל מהחמישים מליארד שניתנו למנסור עבאס ויתנו מאה אחוז מלגה ללוחמים ובא  
בתגובה להודעה מספר 13
 
  
לציון גואל.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
News_Max לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.8.17
17784 הודעות, 59 מדרגים, 117 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''א באייר תשפ''ב    08:40   22.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  285. מה עם ה200 מיליון של טיבי לכבישים?  
בתגובה להודעה מספר 279
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נוזו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.2.17
10933 הודעות, 102 מדרגים, 194 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:39   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  81. קח גולני, אם חיפשת איפה היו כולם  
בתגובה להודעה מספר 10
 
  
https://t.me/yairnetan/6492



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Cat Catul לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.4.20
4797 הודעות, 18 מדרגים, 30 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:41   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  85. ובסוף העלו כמו גדולים  
בתגובה להודעה מספר 81
 
  
אז דיי הלאה לספין הבאה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
berale לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.11.19
12879 הודעות, 115 מדרגים, 213 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    22:23   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  140. גם הליכוד ידאגו לחוק מימון לימודים, מלא, 100%, כמו גדולים . אחרי שתיפול ממשלת הגוש המשת''פי,  
בתגובה להודעה מספר 85
 
  
בנט הקים בכוונה ממשלה עם תנועה אחות של חמאס, לפי ההגדרה שלו עצמו. ממשלה שכיום היא כבר הפכה להיות גם תלויה במידה רבה ברצון הטוב של הלאומנים הפלסטינים תומכי הטרור מהמשותפת.

והוא ומדברריו באים בטענות למחנה הלאומי שלא מוכנים לשמש רשת ביטחון לממשלת ההבנות עם תומכי המחבלים שהקים. עושים ת'צמם לא מבינים שהתנגדות שיטתית להצעות שמובאות מטעם הממשלה- בכל נושא, כעניין של עיקרון- זה חלק מרכזי באופן שבו האופוזיציה מפעילה לחץ על ממשלה לה היא מתנגדת. תמיד.
וזה נכון בפרט גם כאשר ההתנגדות היא לממשלה הישראלית פלסטינית .
###

בוא אני אגלה לכם סוד- להלכה בנט יכול היה להעביר כל חוק שהוא רק רוצה בו. כי היה לו רוב. קואליציוני. בשביל זה הוא בקואליציה. זה הפטנט.

אם לביבי לסמוטריץ' ולבן גביר היה רוב, אז נחשו מה...אז הם היו אלה שבקואליציה. אבל הם לא.

לבנט היה רוב, קואליציוני, כל הקלפים כולם היו בידיו, וכל הקלפים כולם בידיו גם כעת, והוא בחר בכוונה, וממשיך ובוחר- שהקואליציה שלו תהיה קואליציית ההבנות עם השמאל הרדיקאלי ועם התנועה האיסלאמית



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
FAO לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.8.18
10595 הודעות, 29 מדרגים, 43 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' באייר תשפ''ב    12:30   21.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  213. וגם סיפוח!  
בתגובה להודעה מספר 140
 
  


🇦🇪🇮🇱🇧🇭🇴🇲


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אחד האדם לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.1.15
42173 הודעות, 63 מדרגים, 103 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''א באייר תשפ''ב    06:45   22.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  268. ''דאגו'' כבר ב 2009?  
בתגובה להודעה מספר 140
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
coyote לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.3.15
12318 הודעות, 28 מדרגים, 52 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:56   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  102. מ-2016 זה קיים  
בתגובה להודעה מספר 10
 
  

https://www.idf.il/%d7%90%d7%aa%d7%a8%d7%99-%d7%99%d7%97%d7%99%d7%93%d7%95%d7%aa/%d7%9e%d7%9e%d7%93%d7%99%d7%9d-%d7%9c%d7%9c%d7%99%d7%9e%d7%95%d7%93%d7%99%d7%9d/%d7%9b%d7%9c-%d7%94%d7%a4%d7%a8%d7%98%d7%99%d7%9d-%d7%a2%d7%9c-%d7%9e%d7%9e%d7%93%d7%99%d7%9d-%d7%9c%d7%9c%d7%99%d7%9e%d7%95%d7%93%d7%99%d7%9d/



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ירון מהשרון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.4.21
3152 הודעות, 14 מדרגים, 27 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' באייר תשפ''ב    21:24   21.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  244. איפה היתה הצעת החוק הזאת ב 74 שנים אחרונות?  
בתגובה להודעה מספר 10
 
  
איך נעצרת רק ב 12 שנים?
אגב מי היו שרי הביטחון תחת נתניהו?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אחד האדם לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.1.15
42173 הודעות, 63 מדרגים, 103 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''א באייר תשפ''ב    06:52   22.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  271. ביבי כבר הבטיח בעבר- אופס...  
בתגובה להודעה מספר 10
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איל השרון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.10.20
13134 הודעות, 79 מדרגים, 154 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:15   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. הימין והשותפים הטבעיים מטרילים בלבד. לוחמים מספיק חכמים להבין את הטריקים והשטיקים של ''ימין חזק''.  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Lucky לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.5.08
10065 הודעות, 105 מדרגים, 143 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:21   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  28. כנראה בדיוק בגלל זה ממשלת השמאל ותומכי המחבלים הפילה את החוק להעלאת שכר חיילי החובה - ספינים למפגרים!  
בתגובה להודעה מספר 11
 
  


חשוב לנהוג בחוכמה אבל כיף להיות גם צודק!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איל השרון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.10.20
13134 הודעות, 79 מדרגים, 154 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:26   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  45. אכן הפילו הטרלה ללא בסיס תקציבי של האופוזיציה. תירגע חבר אתה נראה עצבני במיוחד.  
בתגובה להודעה מספר 28
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Devil's Advct
חבר מתאריך 5.4.22
459 הודעות
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:37   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  77. מקלל כמו משוגע מי שלא מצביע כמוהו  
בתגובה להודעה מספר 45
 
  
די שכיח פה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איל השרון
חבר מתאריך 8.10.20
13134 הודעות
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:45   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  92. קללות בדר''כ באות במקום טיעון טוב.  
בתגובה להודעה מספר 77
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Lucky
חבר מתאריך 11.5.08
10065 הודעות
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    22:23   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  139. עדיף לקלל מאשר להיות צבוע ולחבק תומכי מחבלים  
בתגובה להודעה מספר 92
 
  


חשוב לנהוג בחוכמה אבל כיף להיות גם צודק!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איל השרון
חבר מתאריך 8.10.20
13134 הודעות
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    22:28   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  146. כל אחד ודרכו להתמודד עם מחלוקות ואי הסכמות.  
בתגובה להודעה מספר 139
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Devil's Advct
חבר מתאריך 5.4.22
459 הודעות
יום שבת כ' באייר תשפ''ב    14:11   21.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  228. מפלגה שעמדה מנגד כשהמנהיג העליון שיחרר אלף מחבלים רוצחים לא יכולה להטיף לאחרים  
בתגובה להודעה מספר 139
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אחד האדם
חבר מתאריך 15.1.15
42173 הודעות
יום ראשון כ''א באייר תשפ''ב    06:56   22.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  273. שלא לדבר על פרוטקשן בדרום ועל דולרים לחמאס כמובן  
בתגובה להודעה מספר 139
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רועיקו
חבר מתאריך 17.2.15
9806 הודעות
יום ראשון כ''א באייר תשפ''ב    07:50   22.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  280. במיוחד נפוץ בקרב השמאלנים בפורום.  
בתגובה להודעה מספר 77
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רועיקו
חבר מתאריך 17.2.15
9806 הודעות
יום ראשון כ''א באייר תשפ''ב    07:53   22.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  281. לקרוא לחבר בפורום משוגע זה קיים רק אצל השמאלנים שמאבדים עשתונות ככל שגוש הימין עולה בסקרים  
בתגובה להודעה מספר 77
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Devil's Advct
חבר מתאריך 5.4.22
459 הודעות
יום ראשון כ''א באייר תשפ''ב    08:49   22.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  286. אני לא שמאלני ולא מאבד עשתונות, אבל מאד לא מעוניין שנתניהו יחזור  
בתגובה להודעה מספר 281
 
  
חוץ מזה, קוראים לנו פה בפורום מפגרים, מטומטמים, חולים, בוגדים, רוצחי חיילים

אז יאללה מספיק...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Cat Catul
חבר מתאריך 11.4.20
4797 הודעות
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:41   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  86. אבל בסוף העלו  
בתגובה להודעה מספר 28
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איל השרון
חבר מתאריך 8.10.20
13134 הודעות
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:48   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  96. אכן, הבן שלי נהנה מהעלאה בשכר.  
בתגובה להודעה מספר 86
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אחד האדם
חבר מתאריך 15.1.15
42173 הודעות
יום ראשון כ''א באייר תשפ''ב    06:55   22.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  272. האמנם אחרי 12 שנות נתניהו, ממשלת השמאל הזו העלתה ב50 אחוז את משכורות החיילים?  
בתגובה להודעה מספר 28
 
  
נתניהו אחראי לכסף שעבר לחמאס. כל אחד ותפקידו.
זה כמו שאומרים שרק ימין מחזיר שטחים. ככל הפוך



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
coyote
חבר מתאריך 6.3.15
12318 הודעות
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:57   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  104. התבלבלת  
בתגובה להודעה מספר 11
 
  
השותפים הטבעיים שאתם משלמים להם הרבה כסף.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איל השרון
חבר מתאריך 8.10.20
13134 הודעות
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    22:00   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  109. ישראל היום : ''החרדים הבהירו לליכוד: מצפים שתתנגדו לחוק מדים ללימודים ''  
בתגובה להודעה מספר 104
 
  
לחץ כאן לצפיה דרך טוויטר



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ש-עצמון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.4.16
62643 הודעות, 233 מדרגים, 423 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' באייר תשפ''ב    10:58   21.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  185. כמובן שהחרדים נגד. להם הבטחון לא נוגע. הם משתמטים לפי חוק.  
בתגובה להודעה מספר 109
 


על הישמעאלים-"וְה֤וּא יִהְיֶה֙ פֶּ֣רֶא אָדָ֔ם יָד֣וֹ בַכֹּ֔ל וְיַ֥ד כֹּ֖ל בּ֑וֹ"


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איל השרון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.10.20
13134 הודעות, 79 מדרגים, 154 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' באייר תשפ''ב    11:12   21.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  189. ראו שביבי עושה פוליטיקה על חשבון החיילים אז הם גם רוצים להפיק בקשיש פוליטי על חשבון הלוחמים.  
בתגובה להודעה מספר 185
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ש-עצמון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.4.16
62643 הודעות, 233 מדרגים, 423 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' באייר תשפ''ב    15:49   21.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  236. למה לא?,מה ראוי יותר מלממן פרזיטים משתמטים ע''ח החיילים?  
בתגובה להודעה מספר 189
 


על הישמעאלים-"וְה֤וּא יִהְיֶה֙ פֶּ֣רֶא אָדָ֔ם יָד֣וֹ בַכֹּ֔ל וְיַ֥ד כֹּ֖ל בּ֑וֹ"


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בחלם לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
19972 הודעות, 88 מדרגים, 152 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' באייר תשפ''ב    16:47   21.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  240. ראוי יותר לממן את תומכי הטרור, האחים המוסלמים  
בתגובה להודעה מספר 236
 
  
עבורם יש מליארדי שקלים.
תודה לממשלת הריפוי והשינוי


צה''ל נמצא דרך קבע בשני מצבים: מלחמה או הכנה למלחמה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
jo08 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.4.10
7456 הודעות, 58 מדרגים, 116 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:28   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  56. יש רעיון לליכוד שיצאו ממנה גדולים אך אני לא אכתוב אותה כאן,שאחרים לא ''יגנבו'' את הרעיון.אשלח לליכוד.  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  


-ׂ


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דמבו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.6.21
2346 הודעות, 17 מדרגים, 34 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    22:14   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  126. איפה הליכוד היו ב 12 שנים האחרונות וב 6 שנים שהתוכנית ממומנת מתרומות ?!  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  
מה הבעיה לתמוך ב 60% ולתקן ל 100% בהמשך ?!

האמת היא ש :

אבל ברגע האמת :

נדהם שלספין של הליכוד (אשר נחשף בקולו של יריב לוין) יש קונים. התוצאה המיידית :

מביש.

(וראוי להזכיר שיש עתיד כאופוזציה תמכו בחוק חיילים משוחררים ב 2017 כמדומני)



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אחד האדם לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.1.15
42173 הודעות, 63 מדרגים, 103 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''א באייר תשפ''ב    06:23   22.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  264. האם ב2009 ביבי כבר הבטיח 100 אחוז?  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אחד האדם לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.1.15
42173 הודעות, 63 מדרגים, 103 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''א באייר תשפ''ב    07:00   22.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  274. 12 שנים אפרופו. האם נתניהו כבר הבטיח?  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  
כאשר הכסא עומד מעל לוחמי ישראל , איך אומר עורך הדין בחקירה הנגדית? " אין שאלות"



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נוזו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.2.17
10933 הודעות, 102 מדרגים, 194 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:14   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. גם שוברים שתיקה הם חיילים משוחררים  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
הפסקתי להתרגש מכתבות בערוץ 2 שגולשים ברוטר מספימים כבר יומיים -שיהיו עסוקים בשאלה איך קואליציה לא מצליחה להעביר חוקים ולמה היא באה לליכוד פתאום, שישלמו עוד כמה מיליארדים לערבים, אולי ילך הפעם



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איל השרון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.10.20
13134 הודעות, 79 מדרגים, 154 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:18   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. גם שוברים שתיקה הם חיילים משוחררים'' - אז עכשיו הלוחמים שרוצים מימון ללימודים הפכו ליריבים של הימין החזק ?  
בתגובה להודעה מספר 9
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אננס לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.11.16
16010 הודעות, 109 מדרגים, 199 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:22   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  32. בינגו  
בתגובה להודעה מספר 18
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
eli_s לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
18327 הודעות, 116 מדרגים, 209 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:26   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  48. אנסה להסביר במקומו: אין צורך להתרגש מהקמפיין שהתקשורת מובילה נגד הליכוד, גם אם גייסו לשם כמה חיילים  
בתגובה להודעה מספר 18
 
  
וזה שגם שוברי שתיקה חיילים לשעבר, מלמד שלא כל אחד שנושא את הטייטל חייל לשעבר, מדבר מתום לב אלא יכול להיות שהוא משתתף ברצון בקמפיין פוליטי.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איל השרון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.10.20
13134 הודעות, 79 מדרגים, 154 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:36   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  69. לא סתם עולים בהקשר זה שוברי שתיקה. מי שמתנגד לביבי מצויר מיד כשמאלני לא לגיטימי.  
בתגובה להודעה מספר 48
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נוזו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.2.17
10933 הודעות, 102 מדרגים, 194 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:36   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  72. טישו?  
בתגובה להודעה מספר 69
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
eli_s לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
18327 הודעות, 116 מדרגים, 209 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    22:05   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  113. שוברים שתיקה באמת לא לגיטימיים מבחינת רוב הציבור, רק שאף אחד פה לא השווה כל איש שמאל לשוברים שתיקה  
בתגובה להודעה מספר 69
 
  
זה אתה רמזת.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נוזו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.2.17
10933 הודעות, 102 מדרגים, 194 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:37   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  76. מודה לכבודו- כנראה שהייתי מספיק ברור למי שרוצה להבין  
בתגובה להודעה מספר 48
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
eli_s לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
18327 הודעות, 116 מדרגים, 209 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    22:09   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  116. בוודאי. גם ידידנו מהשרון בוודאי הבין, אין לי ספק. עם זאת למרבה הצער יש כאלו שמנסים להנמיך פה תגובות  
בתגובה להודעה מספר 76
 
  
כדי לרדד את הדיון.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נוזו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.2.17
10933 הודעות, 102 מדרגים, 194 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    22:09   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  118. מכיר את הסחורה- אם אחרי שנה של ממשלה עם מחבלים זה מה שמפריע להם  
בתגובה להודעה מספר 116
 
  
אז אני רוצה מהחומר שלהם



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נוזו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.2.17
10933 הודעות, 102 מדרגים, 194 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:36   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  71. תענה עניינית ולא כמו דמגוג - איפה החיילים המשוחררים האלו היו לפני שנה וחצי שהנוכל והרזרבי  
בתגובה להודעה מספר 18
 
  
הרימו אצבע נגד אותה תוספת לימודים?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איל השרון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.10.20
13134 הודעות, 79 מדרגים, 154 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:50   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  98. הרבה אמוציות מצידך חבר. לא סתם אמר גאלט : ''להצביע נגד שכר חיילי צה''ל? לא הגיוני ולא סביר'' .  
בתגובה להודעה מספר 71
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נוזו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.2.17
10933 הודעות, 102 מדרגים, 194 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    22:01   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  111. מחמם את הלב  
בתגובה להודעה מספר 98
 
  
גלנט אמר הרבה דברים, שמח שלקחת את אלו



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איל השרון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.10.20
13134 הודעות, 79 מדרגים, 154 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    22:10   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  121. דבריו אלה נאמרו לגבי החוק הזה, לכן זה רלוונטי.  
בתגובה להודעה מספר 111
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דודידו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.9.17
14515 הודעות, 77 מדרגים, 112 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    22:13   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  125. איפה החיילים המשוחררים האלו היו לפני שנה וחצי שהנוכל והלפידיוט הרימו אצבע נגד אותה הצעה?  
בתגובה להודעה מספר 121
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איל השרון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.10.20
13134 הודעות, 79 מדרגים, 154 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' באייר תשפ''ב    11:13   21.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  190. תן מקור ? לזרוק מילים זה קל.  
בתגובה להודעה מספר 125
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
coyote לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.3.15
12318 הודעות, 28 מדרגים, 52 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    22:25   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  141. מקווה שגם בנושא הזה כאב לך על הפגיעה בחיילי צה''ל  
בתגובה להודעה מספר 98
 
  
https://twitter.com/YairNetanyahu/statuses/1527669163845722112



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איל השרון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.10.20
13134 הודעות, 79 מדרגים, 154 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' באייר תשפ''ב    11:17   21.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  193. עובדתית החיילים קבלו תוספת בתקופת הממשלה הנוכחית.  
בתגובה להודעה מספר 141
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ש-עצמון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.4.16
62643 הודעות, 233 מדרגים, 423 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' באייר תשפ''ב    11:00   21.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  187. בינתיים ביבי ''יישר'' אותו. ח''כ עלוב!  
בתגובה להודעה מספר 98
 


על הישמעאלים-"וְה֤וּא יִהְיֶה֙ פֶּ֣רֶא אָדָ֔ם יָד֣וֹ בַכֹּ֔ל וְיַ֥ד כֹּ֖ל בּ֑וֹ"


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איל השרון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.10.20
13134 הודעות, 79 מדרגים, 154 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' באייר תשפ''ב    11:15   21.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  192. לא בטוח. נראה איך ינהג בהצבעה. זה יהיה מגוחך אם יצביע נגד הלוחמים אחרי מה שאמר.  
בתגובה להודעה מספר 187
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פלומה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.1.15
73529 הודעות, 195 מדרגים, 368 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' באייר תשפ''ב    11:30   21.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  199. המגוחך שהממשלה נגד מימון 100% לחיילים רק רוצים להשיל את הלוחמים במימון חלקי  
בתגובה להודעה מספר 192
 
  
לבית של בנט מצאו 50 מיליון לאחמד מצאו 200 מיליון לעבאס מצאו מיליארדים והצביעו על חיבורי חשמל לעברייני בנייה על חשבוננו... ולילדים שלנו הם זורקים פרורים להשפיל אותם לסמן וי ולנפנף בלגלוג..


אין לנו ארץ אחרת, מדינת ישראל תישאר יהודית ודמוקרטית


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ש-עצמון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.4.16
62643 הודעות, 233 מדרגים, 423 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' באייר תשפ''ב    15:50   21.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  237. נחיה ונראה  
בתגובה להודעה מספר 192
 


על הישמעאלים-"וְה֤וּא יִהְיֶה֙ פֶּ֣רֶא אָדָ֔ם יָד֣וֹ בַכֹּ֔ל וְיַ֥ד כֹּ֖ל בּ֑וֹ"


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אחד האדם לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.1.15
42173 הודעות, 63 מדרגים, 103 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''א באייר תשפ''ב    06:26   22.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  266. אז לא לעזור לחיילים? אגב 100 אחוז, האם נתניהו כבר ''הבטיח'' ב2009?  
בתגובה להודעה מספר 71
 
  
כאשר הכסא עומד מעל הימין ומעל המדינה הכל אפשרי



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אלי כהן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.10.13
1974 הודעות, 13 מדרגים, 22 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' באייר תשפ''ב    15:44   21.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  233. על זה נאמר ותשירף המדינה  
בתגובה להודעה מספר 18
 
  
עצוב


כמאל אמין ת'אבת


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Cat Catul לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.4.20
4797 הודעות, 18 מדרגים, 30 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:42   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  87. גם הרבה מהמשתמשים ברוטר בספק אם עשו בכלל שירות צבאי  
בתגובה להודעה מספר 9
 
  
וקרבי בכלל



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נוזו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.2.17
10933 הודעות, 102 מדרגים, 194 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    22:10   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  120. :-) שבת שלום חתול  
בתגובה להודעה מספר 87
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
seventhseal לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.9.11
6190 הודעות, 45 מדרגים, 89 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' באייר תשפ''ב    07:01   21.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  177. אז מה אתה עושה בפורום כזה?  
בתגובה להודעה מספר 87
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
cf7 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.3.19
2228 הודעות, 10 מדרגים, 19 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:22   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  35. הנדסת תודעה קלאסית כדי לנסות למנוע את התפוררות הממשלה המסוכנת הזאת  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
התקשורת מנסה לפמפם את האירוע הזה יותר מאשר סיקרו פיגועים שהיו פה לאחרונה.
ממש זלזול באינטלגנציה של האנשים.

הכל ספין של הממשלה.
עודפי התקציב הם מטורפים ולא מוצאים 50 מיליון נוספים כדי לתת 100%????
בטוח שאם חכ זועבי תבקש 100מיליון עכשיו לאיזה כביש או איזה מוסד בישוב ערבי, ישלמו לה.
יתרה מזאת , בתקציב הבטחון עצמו ניתן להסיט את הכסף הזה מאיזה תוספת של פנסיות תקציביות כדי לתת לחיילים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Cat Catul לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.4.20
4797 הודעות, 18 מדרגים, 30 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:43   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  88. לא. לא צריך 100%  
בתגובה להודעה מספר 35
 
  
שאחר כך לא יבואו עוד עושקי תקציבי מדינה מכלל המגזרים ויבקשו גם מימונים מלאים לכלל התוכניות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
cf7 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.3.19
2228 הודעות, 10 מדרגים, 19 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:58   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  105. כבר באו יקירי  
בתגובה להודעה מספר 88
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 20.05.22 בשעה 22:06 בברכה, cf7
 

https://m.calcalist.co.il/Article.aspx?guid=sydmyerik
ותוסיף לכך 50מיליארד לעבאס
50מיליון לבית של בנט
ומה עם הבית של לפיד?
ועוד ועוד



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
FBD לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.10.15
18092 הודעות, 157 מדרגים, 294 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' באייר תשפ''ב    12:33   21.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  215. או סתם חירטוט מבית מדרשו של הנאשם בהצעת שוחד לראש ממשלה מכהן …  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
וערמה של טיפשים שממשיכים לשתות בצימאון כל שטות שיוצאת מפיהם של עבריינים/עבריינים לכאורה, דוגמת אולמרט והנוניתון .


ובנוסף לגבי הטיפשים מהצד השני :

רק טיפש גמור יכול מצד אחד לראות איך גונבים לו מהכיס ערמות של כסף שמעבירים לאויביו , ומהצד השני להירגע כשמחזירים לכיס השני שלו קצת כסף קטן.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
News_Max לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.8.17
17784 הודעות, 59 מדרגים, 117 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''א באייר תשפ''ב    01:34   22.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  249. ראיתי ynet  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
צפנת-פענח לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.9.19
1233 הודעות, 6 מדרגים, 11 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''א באייר תשפ''ב    03:35   22.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  260. בדיוק תהיתי איך כל המחאות ה''א-פוליטיות'' מגיעות משמאל..  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Isilidur1 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.8.20
2190 הודעות, 22 מדרגים, 16 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:11   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. תכף יבואו הביביסטים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ויספרו למה זה חשוב לפגוע בחיילי צהל בשביל אינטרס פוליטי



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איל השרון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.10.20
13134 הודעות, 79 מדרגים, 154 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:13   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. השותפים הטבעיים בקשו, איך אפשר לסרב?  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
MiniGonzo לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.7.14
7203 הודעות, 104 מדרגים, 193 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:25   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  43. מעניין.  
בתגובה להודעה מספר 7
 
  
כלומר, עצם העבודה שהממשלה הזאת תלויה בקולותיהם של תומכי טרור מובהקים לא מפריע לך.
כולל כאלה שתומכים באופן פומבי בפגיעה בחיילים.

אבל הטבות לחיילים מוציאות אותך מדעתך.
רואים לך את הצביעות עד כאן.

ואגב, לפני שאתה מעלה את הטיעון השחוק "אבל ביבי" - אני לא אתמוך בשום ממשלה, מימין, משמאל, מלמטה או מלמעלה, אשר תתבסס על קולותיהם של תומכי טרור. נקודה.


לא יינתן טיפול רפואי למטופל אלא אם כן נתן לכך המטופל הסכמה מדעת לפי הוראות פרק זה (חוק זכויות החולה)


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איל השרון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.10.20
13134 הודעות, 79 מדרגים, 154 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:28   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  51. חבר עזוב סיסמאות. אפשר לתמוך בחיילים ובמקביל להתנגד לעשרות חוקים אחרים.  
בתגובה להודעה מספר 43
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
MiniGonzo לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.7.14
7203 הודעות, 104 מדרגים, 193 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:36   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  70. מכיוון שענית בנימוס, אתנצל מראש על כך שהייתי בוטה מעלה.  
בתגובה להודעה מספר 51
 
  
ואענה באופן מנומס וראוי.

לטעמי, יש חובה מוסרית להפיל את הממשלה הזאת.
לא בגלל שהיא טובה או רעה (לטעמי היא איומה, אבל אני מניח שלא נסכים על זה).
אלא בגלל שהממשלה הזאת (ובמידה מסוימת גם נתניהו) הפכו תומכי טרור מובהקים ואקטיביים, שותפים פוליטיים מקובלים.
ומשכך, הפלתה של ממשלה זאת קודמת לכל פעולה אחרת.

זה מגעיל, זה לא יפה. זה ממש לא מצטלם טוב, ועלול להוביל לפגיעה בכלפי.
אבל בסופו של יום, כאשר הממשלה הזאת תיפול, ידע כל פוליטיקאי, ששיתוף פעולה אקטיבי עם תומכי טרור הוא אירוע מסיים קרירה פוליטית. נקודה, רות סוף.

אגב, באופן לא קשור, עלה בדעתו של מישהו שמרגע שאתה מתקפל בפני האחים המוסלמים (רע"מ) ובפני הרשות הטרור הפלסטינית (משותפת) אתה מחסל את כל הקולות השפויים בצד השני?
איזה ערבי או מוסלמי יהיה טיפש מספיק לגלות נאמנות לישראל, אם אנחנו מקדמים, באופן אקטיבי את אלה שנלחמים נגדנו?


לא יינתן טיפול רפואי למטופל אלא אם כן נתן לכך המטופל הסכמה מדעת לפי הוראות פרק זה (חוק זכויות החולה)


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איל השרון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.10.20
13134 הודעות, 79 מדרגים, 154 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:44   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  89. הנושא מוציא אמוציות משני הצדדים משום שמדובר בילדים של רבים ממי שכותב כאן בשבת.  
בתגובה להודעה מספר 70
 
  
סמוטריץ החליט שתקום ממשלת בנט/עבאס/לפיד ולא ממשלת בנט/עבאס/ביבי. מאז זאת המציאות הפוליטית.

ביבי עושה פוליטיקה בלבד : "אני יודע שמסתכלים עלינו בתוך האופוזיציה שלא כולה לאומית. אם לא נקיים את המשמעת הזו, לא נגיע לבחירות כדי לנצח".

לוין מיישם את הקו של ביבי : "אם הצבענו על חוק מסוים, אז יגידו לנו חיילים כן וניצולי שואה לא? אחר כך יהיה שכר לאחיות. נצביע בעד. יהיו נקודות זיכוי להורים נצביע גם בעד. אז בואו נלך הביתה וניתן לקואליציה להעביר את הכול".



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
MiniGonzo לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.7.14
7203 הודעות, 104 מדרגים, 193 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    22:09   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  119. א. תודה על התגובה. ואני מתנצל שוב על התגובה המעט בוטה מעלה.  
בתגובה להודעה מספר 89
 
  
אני לרוב עושה מאמץ להגיב עניינית ולא רגשית. קורה. טעות, טועה, טעינו...

ב. ביבי, לווין, הם פוליטיקאים והשיקולים שלהם פוליטיים.
חלקם מוצלחים, חלקם פחות.
אין לי *הרבה* ציפיות מהם.

ברור לחלוטין שנתניהו נמצא בין הפטיש לסדן. הוא יורה לעצמו ברגל אם הוא מצביע "בעד" (פוגע שותפים קואליציוניים, נותן לקואליציה מרחב נשימה) ויורה לעצמו בראש אם הוצא מצביע נגד (מאפשר להציג אותו כשונא חיילי צה"ל מבלי לשאול מדוע הקואליציה זקוקה לקולות האופוזציה).
אבל אם להיות בוטה, בעיה שלו.
אילו הוא היא יותר סבלני, ולא פותח את הדלת לרע"מ, אולי הממשלה העלובה הזאת הייתה נמנעת מכולנו. (ואני מכיר לא מעט שמאלנים ציונים שעוקרים את שערותיהם האחרונות בגלל הממשלה הזאת)

ג. ולגבי סמוטריץ, על אף כל הביקורת שיש לי כלפיו, על אף שאני חילוני, והרבה פחות קיצוני ממנו (ככל הקשור לבעיה הפלסטינית ולנושאי דת-מדינה), עצם העובדה שהוא עמד כחומה בצורה ומנע הקמה של ממשלה "ימנית" עם רע"מ, הרוויחה את האצבע שלי. מרענן לראות ח"כ שמוכל לשלם מחיר בעבור האמונה שלו.


לא יינתן טיפול רפואי למטופל אלא אם כן נתן לכך המטופל הסכמה מדעת לפי הוראות פרק זה (חוק זכויות החולה)


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איל השרון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.10.20
13134 הודעות, 79 מדרגים, 154 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    22:15   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  129. מסכים. אף שלדעתי היה עדיף לגוש ביבי ממשלה עם עבאס. אבל אין ספק שלטווח הארוך סמוטריץ הרוויח מהמהלך.  
בתגובה להודעה מספר 119
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
MiniGonzo לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.7.14
7203 הודעות, 104 מדרגים, 193 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    22:19   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  133. בזמן אמת, זה נראה כמו סוג של התאבדות. אני מניח שנתניהו היה צולה אותו אילו ניתנה לו האפשרות.  
בתגובה להודעה מספר 129
 
  
לטווח הארוך? אלוהים גדול. סופרים את הקולות אחרי הבחירות, לא לפני.

ולגבי ביבי, אפשרי שסמוטריץ הציל נתניהו - או לפחות את המורשת שלו.
נתניהו לא היה שורד ממשלה כזאת, ושמו הטוב, גם אצל תומכיו הגדולים היה נמחק אחרי הפיגוע הראשון.
בשבילו, ובשביל כולנו, אני מקווה שהוא מודע למזלו הטוב.

כך או כך, שבת שלום.


לא יינתן טיפול רפואי למטופל אלא אם כן נתן לכך המטופל הסכמה מדעת לפי הוראות פרק זה (חוק זכויות החולה)


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איל השרון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.10.20
13134 הודעות, 79 מדרגים, 154 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    22:21   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  135. נראה לי שישתלם לו שהיה זה שבלם את ביבי וכך בידל עצמו. שבת שלום  
בתגובה להודעה מספר 133
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
MiniGonzo לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.7.14
7203 הודעות, 104 מדרגים, 193 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    22:22   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  138. ראה עריכה מעלה.  
בתגובה להודעה מספר 135
 
  
כנראה שאתה צודק.


לא יינתן טיפול רפואי למטופל אלא אם כן נתן לכך המטופל הסכמה מדעת לפי הוראות פרק זה (חוק זכויות החולה)


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איל השרון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.10.20
13134 הודעות, 79 מדרגים, 154 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    22:29   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  152. +++  
בתגובה להודעה מספר 138
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
צפנת-פענח לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.9.19
1233 הודעות, 6 מדרגים, 11 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''א באייר תשפ''ב    03:45   22.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  261. תירוצים יש בשפע, אבל רצוי כאלה שמתיישבים עם לוגיקה בסיסית  
בתגובה להודעה מספר 89
 
  
העובדה שסמוטריץ התנגד (בצדק, ובדיעבד בצדק רב) לממשלה עם תומכי טרור מצד אחד, איננה הסכמה וודאי איננה "החלטה" שלו שתקום ממשלת טרור מן הצד השני.
הגישה השמאלנית המאוסה של "או שאנחנו צודקים או שהעולם טועה" כבר לא מרשימה אף אחד, והעובדה שהשמאל הישראלי עדיין משתמש בתירוצי "אבל ביבי גם", "אבל סמוטריץ' לא" היא ביזיון מסוג חדש



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Cat Catul לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.4.20
4797 הודעות, 18 מדרגים, 30 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:44   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  90. רגע שניה  
בתגובה להודעה מספר 43
 
  
בוא נעצור את הספין הזה שנייה
איפה בדיוק חבריי הקואליציה תמכו והסיטו לטירור *מאז שהם במגעים*? כלומר האם מה שאתה טוען פה הוא מעודכן ממש לעכשיו, או אתה מדבר כמה שנים לפני כן?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
MiniGonzo לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.7.14
7203 הודעות, 104 מדרגים, 193 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    22:15   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  128. ספין? אתה באמת מנסה למכור לי את הטיעון: מאז שהם איתנו הם הפסיקו לתמוך בטרור?  
בתגובה להודעה מספר 90
 
  
זה לא מעניין אותי אם זה היה שהדינוזאורים צעדו על פני כדו"א.
אין מקום לתומכי טרור בכנסת ישראל, שלא לדבר ממשלת ישראל. נקודה.

ועצם העובדה שצריך להסביר את זה מבהירה היטב את המחיר הנוראי שכולנו משלמים, ועוד נשלם, על הקמת הקואליציה הזאת.

וכפי שציינתי מעלה:
עלה בדעתך שמרגע שאתה מתקפל בפני האחים המוסלמים (רע"מ) ובפני הרשות הטרור הפלסטינית (משותפת) אתה מחסל את כל הקולות השפויים בצד השני?
איזה ערבי או מוסלמי, נוצרי או דרוזי יהיה טיפש מספיק לגלות נאמנות לישראל, כאשר ממשלת ישראל מקדמת במיליארדי שקלים ובתפקידים, את אלה שנלחמים נגדנו?

ולא. "אבל מה עם ביבי" מעניין את...
אני לא מצביע עבורו (בין השאר על מנת להבטיח שלא תהיה לו אפשרות לשקול ממשלה עם תומכי טרור).


לא יינתן טיפול רפואי למטופל אלא אם כן נתן לכך המטופל הסכמה מדעת לפי הוראות פרק זה (חוק זכויות החולה)


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דודידו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.9.17
14515 הודעות, 77 מדרגים, 112 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    22:17   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  132. נחשף שעבאס ניסה לגייס עו''ד יהודי להגן על רוצחי המשפחה מאיתמר  
בתגובה להודעה מספר 90
 
  
לאחרונה נחשף שבכיר ברע"ם שייך לעמותת סיוע 48
שמסייעת למשפחות מחבלי חמאס

מקווה שזה מספיק לכבודו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
golani לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.7.14
1550 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:20   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  23. 2 תגובות מעליך  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  
עכשיו החיילים הם חלק משוברים שתיקה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איל השרון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.10.20
13134 הודעות, 79 מדרגים, 154 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:24   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  39. הלוחמים ידועים כשמאלנים שחותרים תחת השאיפות הפוליטיות הלגיטימיות של יו''ר האופוזיציה ושותפיו מהימין המחזק.  
בתגובה להודעה מספר 23
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Cat Catul לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.4.20
4797 הודעות, 18 מדרגים, 30 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:45   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  91. לפחות הם לוחמים ולא רק מחלקים ביקורת כל הזמן בתור מוכרים בשקמ  
בתגובה להודעה מספר 39
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איל השרון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.10.20
13134 הודעות, 79 מדרגים, 154 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:57   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  103. הייתי ציני. כל מי שמתנגד לביבי הופך ע''י השופרות לשמאלן שפועל משנאת שליח האל.  
בתגובה להודעה מספר 91
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נוזו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.2.17
10933 הודעות, 102 מדרגים, 194 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    22:13   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  124. מה הקשר לביבי? אובססיה קשה  
בתגובה להודעה מספר 103
 
  
ביבי לא ימין ולא הצבעתי עבורו



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איל השרון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.10.20
13134 הודעות, 79 מדרגים, 154 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    22:27   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  143. אם תהפוך את זה לוויכוח אישי זה לא יעשה אותך יותר צודק. מנחש שהאמוציות הן תוצאה של טיעון שאתה לא שלם איתו.  
בתגובה להודעה מספר 124
 
  
בכל מקרה אין טעם לתכון מים. העמדות של שנינו ברורות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נוזו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.2.17
10933 הודעות, 102 מדרגים, 194 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    23:09   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  163. תנסה ניחוש אחר -היית רחוק עם הנוכחי  
בתגובה להודעה מספר 143
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
MiniGonzo לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.7.14
7203 הודעות, 104 מדרגים, 193 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:21   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  26. אני לא ביסיסט, וממש לא מתעד להצביע עבור נתניהו.  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  
וצריך להפיל *כל* חוק שהממשלה הזאת מנסה להעביר, ללא יוצא מן הכלל, עד שכל תומכי הטרור, ללא יוצא מן הכלל, יזרקו מהקואליציה.
ביטחונם של ילדי חשוב בהרבה מכל חוק, חיובי וצודק ככל שיהיה.

ואגב, על מנת למנוע טיעונים מבחילים לגופו של גולש, השבוע ביליתי אי אילו ימים בהתנדבות במילואים (חריגת קריאה), ולא בפעם הראשונה, שניה השנה.


לא יינתן טיפול רפואי למטופל אלא אם כן נתן לכך המטופל הסכמה מדעת לפי הוראות פרק זה (חוק זכויות החולה)


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Isilidur1 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.8.20
2190 הודעות, 22 מדרגים, 16 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:22   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  31. בשביל להפיל ממשלה מטעמים פוליטיים  
בתגובה להודעה מספר 26
 
  
אתם מצדיקים פגיעה בחיילי צהל

אין גבול



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Lucky לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.5.08
10065 הודעות, 105 מדרגים, 143 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:26   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  46. להפיל את הממשלה הרעה הזו זו חובה ומצווה כי היא פוגעת בכל אזרחי המדינה ולא רק בחיילי צה''ל  
בתגובה להודעה מספר 31
 
  
מי שתומך בממשלת שמאל של עוכרי ישראל ותומכי מחבלים צריך להתבייש.


חשוב לנהוג בחוכמה אבל כיף להיות גם צודק!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Isilidur1 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.8.20
2190 הודעות, 22 מדרגים, 16 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:27   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  50. ולכן נפגע בחיילי צהל  
בתגובה להודעה מספר 46
 
  
על ידי כך שנצביע נגד חוק שמטיב עימם שגם אם הןא לא עובר לא מפיל את הממשלה.

לפעמים מענין אותי לדעת איך זה לפמפם מדף המסרים מבלי להתחשב במציאות ובאמת



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
cf7 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.3.19
2228 הודעות, 10 מדרגים, 19 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:31   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  61. להפך .להפיל את הממשלה הרעה הזאת= להגן על חיילי צהל  
בתגובה להודעה מספר 50
 
  
עדיף חיילים חיים מאשר מתים עם מלגה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
MiniGonzo לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.7.14
7203 הודעות, 104 מדרגים, 193 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:40   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  84. +100.  
בתגובה להודעה מספר 61
 
  
לא יכולתי לנסח את זה טוב יותר. שאפו.


לא יינתן טיפול רפואי למטופל אלא אם כן נתן לכך המטופל הסכמה מדעת לפי הוראות פרק זה (חוק זכויות החולה)


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Isilidur1 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.8.20
2190 הודעות, 22 מדרגים, 16 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    22:16   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  130. אבל אי העברת החוק לא תפיל את הממשלה  
בתגובה להודעה מספר 61
 
  
רק תפגע בחיילי צהל

לכן האינטרס הפוליטי גובר על טובת חיילי צהל. הליכוד מתנהג גרוע מאויבנו



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דודידו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.9.17
14515 הודעות, 77 מדרגים, 112 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    22:20   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  134. אם באמת לפיד וליברמן היו רוצים להעביר את החוק(ולא להציג את הליכוד, רע) הם היו מתפשרים לדרישות האופוזיציה  
בתגובה להודעה מספר 130
 
  
כפי ששקד נאלצה להתפשר בחוק איחוד משפחות עם האופוזיציה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Isilidur1 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.8.20
2190 הודעות, 22 מדרגים, 16 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    22:29   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  150. האופוזיציה במקום לתמוך בחיילי צהל  
בתגובה להודעה מספר 134
 
  
פוגעת בהם בהצבעה נגדם תמורת חוק שלא יפיל את הממשלה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דודידו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.9.17
14515 הודעות, 77 מדרגים, 112 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    23:33   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  170. החלטת הקואליציה לא להתפשר מוכיחה שמדובר בתעמולת בחירות. אם לפיד היה מוכן להתפשר עם הליכוד כמו עם זועבי וטיבי  
בתגובה להודעה מספר 150
 
  
הצעת החוק היתה עוברת



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
MiniGonzo לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.7.14
7203 הודעות, 104 מדרגים, 193 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    22:31   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  155. אתה צודק. היא לא תפיל את הממשלה.  
בתגובה להודעה מספר 130
 
  
אבל על מנת להפיל בניין צריך להכות פעם אחרי פעם, ללא הפסקה, ביסודותיו.
גם אם הבניין נראה חזק.
גם אם המכות נראות כלא יעילות.
גם אם דיירי הבניין צועקים עליך צעקות מעליבות, ומאשימים אותך בשלל האשמות מגוחכות.
עד שייפול.

אין אינטרס גדול יותר מהפלת ממשלה שנתמכת ע"י אנשים שפעולים באופן אקטיבי על מנת להילחם במדינת ישראל ובחיילי צה"ל.
זה לא אינטרס פוליטי, זה אינטרס קיומי.

כפי שציינתי פעמיים מעלה.
לא רק שממשלת ישראל תומכת במבקשי רעתנו.
גרוע מכך, בכך שהיא עושה זאת היא מוודאת שאף מוסלמי \ נוצרי \ ערבי \ דרוזי לא יהיה טיפש מספיק על מנת לתמוך במדינת ישראל.
מלגות לימודים יכולות לחכות.


לא יינתן טיפול רפואי למטופל אלא אם כן נתן לכך המטופל הסכמה מדעת לפי הוראות פרק זה (חוק זכויות החולה)


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Isilidur1 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.8.20
2190 הודעות, 22 מדרגים, 16 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    22:32   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  157. ערימה של גיבובי מילים ושטויות  
בתגובה להודעה מספר 155
 
  
כדי להצדיק פגיעה בחיילי צהל הקדושים מתוך אינטרס פוליטי נטו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
MiniGonzo לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.7.14
7203 הודעות, 104 מדרגים, 193 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' באייר תשפ''ב    00:02   21.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  172. ערימה של גיבובי מילים ושטויות  
בתגובה להודעה מספר 157
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 21.05.22 בשעה 00:23 בברכה, MiniGonzo
 
כדי להצדיק תמיכה בקואליציה שנשעת על קולותיהם של תומכי טרור הפוגעים יום יום בחיילנו הקדושים מתוך אינטרס פוליטי נטו.

שניים יכולים לשחק במשחק הזה. (וזה לא קשה במיוחד, יש להודות, מה גם שאתה לא ממש מוצלח בו).


לא יינתן טיפול רפואי למטופל אלא אם כן נתן לכך המטופל הסכמה מדעת לפי הוראות פרק זה (חוק זכויות החולה)


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
MiniGonzo לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.7.14
7203 הודעות, 104 מדרגים, 193 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' באייר תשפ''ב    00:10   21.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  173. אני חייב להגיב לעצמי. (דבר שאני ממעיט לעשות)  
בתגובה להודעה מספר 172
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 21.05.22 בשעה 00:27 בברכה, MiniGonzo
 
אחרי שעניתי, בציניות יש להודות, קראתי שוב את ההודעה שלך.

קדושים.
הרגת אותי.
לא באמת.

כלומר, באמת.
אתה תומך בממשלה שנשענת על האחים המוסלמים (שזה בעצם תנועת החמאס), משותפת (שזה בעצם רשות הטרור הפלסטינית), יאיר "מזהה תהליכים" גולן, מירב "לא לשלוח ילדים לצבא" מיכאלי, ואתה נואם לי על החיילים הקדושים.
ועוד בשבת.

זה מזכיר את לי את ראשי הפשע המקומי שמגיעים לבית המשפט עם כיפה שחורה של ש"סניקים וספר של נחמן מאומן. איך שהוא הם מגלים את הקב"ה בשנייה שהם עוברים את משמר בית המשפט.
שנארגן לך כיפה?

כלומר, אני חושב ששיא הצביעות של הפורום נשבר.
אין, פשוט הרגת אותי. תודה!

אם זה לא היה נוגד את חוקי הפורום היה מצלם את הפוסט שלך ושם אותו בתור החתימה שלי.
זה עד כדי כך מוצלח.
(מפיל מקרופון בהפגנתיות, והולך, צוחק בקול, להכין קפה)


לא יינתן טיפול רפואי למטופל אלא אם כן נתן לכך המטופל הסכמה מדעת לפי הוראות פרק זה (חוק זכויות החולה)


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אחד האדם לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.1.15
42173 הודעות, 63 מדרגים, 103 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''א באייר תשפ''ב    06:50   22.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  270. חברו לאדון כסיף ולטיבי. הכסא של נתניהו חשוב מחיילי צהל, מהימין ומהמדינה  
בתגובה להודעה מספר 130
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Cat Catul לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.4.20
4797 הודעות, 18 מדרגים, 30 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:47   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  95. הממשלה הזאת לא עשתה שוםדבר שונה מהממשלה הקודמת  
בתגובה להודעה מספר 46
 
  
חוץ מהתקציב לעבאס שהוא בעצם הזנחה של שנים (אז זה היה יוצא אותו סכום בכל מקרה).

אז בעצם אתה אומר שגם הממשלות הקודמות היו עוכרי ישראל? או שסתם חשוב לך ללכלך כמה שיותר על רוב הציבור?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דודידו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.9.17
14515 הודעות, 77 מדרגים, 112 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    22:21   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  137. כל משפט בהודעה של כבודו היא שקר. לא היתה ממשלה שהשקיעה במגזר הערבי יותר מממשלות נתניהו האחרונות  
בתגובה להודעה מספר 95
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
MiniGonzo לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.7.14
7203 הודעות, 104 מדרגים, 193 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:28   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  53. סוג של צביעות לא?  
בתגובה להודעה מספר 31
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 20.05.22 בשעה 21:43 בברכה, MiniGonzo
 
בממשלה הזאת יושבים אנשים שפועלים באופן אקטיבי על מנת לפגוע בחיילי צה"ל ומפקדיו.
ולא במילים.
ואתה מאשים אותי בפגיעה בחיילי צה"ל? אתה לא חושב שזאת מעט חוצפה (שלא לומר צביעות)?

ואגב, אני את שלי תרמתי (ועדיין תורם), בהתנדבות, למדינת ישראל.
אני מרשה לעצמי להניח שאני עושה לא פחות ממך, אם לא יותר.

מומלץ שתיקח דקה להביט על הדבשת שלך (לאמור השותפים הקואליציוניים בהם אתה תומך) לפני שאתה מרצה לי על פגיעה בחיילי צה"ל.

עריכה: צינון הלהבות...


לא יינתן טיפול רפואי למטופל אלא אם כן נתן לכך המטופל הסכמה מדעת לפי הוראות פרק זה (חוק זכויות החולה)


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נוזו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.2.17
10933 הודעות, 102 מדרגים, 194 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    22:16   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  131. ממש ככה- ועוד מטיף בהודעה שלו לא לפגוע בחיילים הקדושים  
בתגובה להודעה מספר 53
 
  
שמאלנים שמקדשים מחבלים ואוספים כסף כדי לקנות מצלמות גוף למחבלים כדי להפליל חיילים, הוראות פתיחה באש שלא קיימות שמסכנות חיילים רק כדי לא לפגוע בערבים, איומים לשלוח חיילים לבית הדין בהאג, חברות עם מחבלים והם מטיפים לנו שלא הוספנו 300 שקל למשכורת



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נוזו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.2.17
10933 הודעות, 102 מדרגים, 194 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    22:14   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  127. :-) ממשלה שחברים בה מחבלים ואתה תומך בה?  
בתגובה להודעה מספר 31
 
  
לך תטיף למישהו אחר שיקשיב לבלבול ענבים הזה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
FBD לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.10.15
18092 הודעות, 157 מדרגים, 294 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' באייר תשפ''ב    12:38   21.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  217. רק טיפש גמור שמח כשגונבים לו ערמות מכיס אחד ומחלקים לאויביו , ומחזירים לכיס השני כסף קטן  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  
אנחנו ורוב הציבור שיכיר את הפרטים לאשורם רואים את המציאות ולא מתבלבלים .
מקווה שיעבירו לחיילים התמימים שאוכלים את הח*א הזה של תקשורת מעוותת , וליתר הטיפשים במדינה את המציאות לאשורה .



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
News_Max לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.8.17
17784 הודעות, 59 מדרגים, 117 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''א באייר תשפ''ב    01:35   22.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  250. מה אומר?  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  
לחץ כאן לצפיה דרך טוויטר



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Isilidur1 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.8.20
2190 הודעות, 22 מדרגים, 16 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''א באייר תשפ''ב    01:44   22.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  254. אומר מה שאמרתי בכל באשכולות האחרים  
בתגובה להודעה מספר 250
 
  
כשאתה מפיץ ספין תבדוק קודם את אמיתות העובדות כדי שתדע להתמודד עם המציאות.
הבאת הצבעה שהעלה חכ אלי כהן עבור העלאת שכר החיילים לממוצע של חצי משכר המינימום, שכר המינימום הןא 5300 כלומר חכ כהן ביקש להעביר חוק שמעלה את שכר החיילים ל2700₪ בממוצע.
החוק נתקל בהתנגדות מצד הקואליציה, שזה מה שהבאת פה כעדות לחיזוק טענותיך.
אממה, לא רק שלא חיזקת את טענותיך, הפצת פייק שמחליש ומעלים טת טענתך כליל.
ההתנגדות לחוק של חכ כהן ע״י הקואליציה נבעה מכך שהקואליציה עצמה העבירה חוק שהעלה את שכר החיילים ל3040₪ בממוצע. כלומר, פסלו את החוק שהציע חכ כהן והעבירו חוק שמטיב יותר עם החיילים ועיגנו אותו בתקציב.
השכר משולם לחיילי צהל כבר מינואר האחרון.
אז אם אתה שואל מה אני אומר,
אני אומר שתפסיקו להפיץ פייק ומידע לפני שבדקתם את אמינותו ואמיתותו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איל השרון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.10.20
13134 הודעות, 79 מדרגים, 154 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:11   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. תזכרו ותזכירו בבחירות הקרובות.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
micmic לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.12.14
90513 הודעות, 279 מדרגים, 494 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:13   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. ואל תשכחו להצביע לנוכל בנט  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איל השרון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.10.20
13134 הודעות, 79 מדרגים, 154 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:16   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. סיסמאות ריקות שעובדות רק על מעריצי שטיקיהו טריקיהו.  
בתגובה להודעה מספר 8
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
micmic לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.12.14
90513 הודעות, 279 מדרגים, 494 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:17   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. חיחיחיחיחיייחייחי  
בתגובה להודעה מספר 14
 
  
תמשיך לחבק את תומכי מחבלים ואז לבכות שאתה לא מסוגל להעביר חוקים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איל השרון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.10.20
13134 הודעות, 79 מדרגים, 154 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:18   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  19. שוב סיסמאות ריקות.  
בתגובה להודעה מספר 17
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
micmic לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.12.14
90513 הודעות, 279 מדרגים, 494 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:19   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  21. האמת מפריעה כאשר מחבקים תומכי מחבלים  
בתגובה להודעה מספר 19
 
  
זה מובן



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איל השרון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.10.20
13134 הודעות, 79 מדרגים, 154 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:21   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  29. עשית אומנות מסיסמאות חסרות תוכן והומור גרוע.  
בתגובה להודעה מספר 21
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
micmic לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.12.14
90513 הודעות, 279 מדרגים, 494 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:23   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  37. מומלץ לפני שאתה עושה קמפיין פוליטי על נושא מסויים - לדעת בדיוק את הנושא  
בתגובה להודעה מספר 29
 
  
אף חייל לא יקבל את הכסף כעת גם אם יעבור החוק היום.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איל השרון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.10.20
13134 הודעות, 79 מדרגים, 154 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:31   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  60. שום דבר לא ישנה את העובדה שאופוזיציה תפיל כל חוק שתביא הקואליציה, גם אם זה לטובת חיילים, אחיות, ניצולי שואה...  
בתגובה להודעה מספר 37
 
  
יריב לוין: "אם הצבענו על חוק מסוים, אז יגידו לנו חיילים כן וניצולי שואה לא? אחר כך יהיה שכר לאחיות. נצביע בעד. יהיו נקודות זיכוי להורים נצביע גם בעד. אז בואו נלך הביתה וניתן לקואליציה להעביר את הכול".

כל היתר זה ספינים לא משכנעים של הליכוד.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
micmic לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.12.14
90513 הודעות, 279 מדרגים, 494 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:32   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  64. אתה מבולבל יותר מידיי  
בתגובה להודעה מספר 60
 
  
תפקיד האופוזיציה לא לשמר את הקואליציה

לא מסוגלים להעביר חוקים?

תניחו את המפתחות



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איל השרון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.10.20
13134 הודעות, 79 מדרגים, 154 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:54   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  101. גם לאופוזיציה יש אחריות כלפי המדינה ואזרחיה. לא רק כלפי ביבי וכלפי העסקנים הטבעיים.  
בתגובה להודעה מספר 64
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
micmic לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.12.14
90513 הודעות, 279 מדרגים, 494 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    22:00   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  108. זה תפקידה של הקואליציה  
בתגובה להודעה מספר 101
 
  
אם הם לא הצליחו להקים משהו שמסוגל לעביר חוקים

אז שיקפלו את הבסטה

מדינה חשובה מהכיסא שלהם



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איל השרון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.10.20
13134 הודעות, 79 מדרגים, 154 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    22:06   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  114. העם ישפוט.  
בתגובה להודעה מספר 108
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
micmic לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.12.14
90513 הודעות, 279 מדרגים, 494 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    22:08   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  115. ברור  
בתגובה להודעה מספר 114
 
  
העם לא יסלח להקמת ממשלה עם תומכי מחבלים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איל השרון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.10.20
13134 הודעות, 79 מדרגים, 154 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    22:38   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  158. הבוחרים לא טיפשים. רק סמוטריץ החליט שתקום ממשלת בנט/עבאס/לפיד ולא ממשלת בנט/עבאס/ביבי.  
בתגובה להודעה מספר 115
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
micmic לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.12.14
90513 הודעות, 279 מדרגים, 494 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    22:39   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  160. הם יותר חכמים מזה  
בתגובה להודעה מספר 158
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איל השרון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.10.20
13134 הודעות, 79 מדרגים, 154 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' באייר תשפ''ב    11:22   21.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  195. כולם שמעו מה סמוטריץ וגפני אמרו בפרוש בנושא. אין טעם להתכחש למציאות.  
בתגובה להודעה מספר 160
 
  
גפני נגד סמוטריץ': "נתניהו עמד להרכיב ממשלה והוא מנע את זה, ההיסטוריה תשפוט אותו"
https://www.ynet.co.il/news/article/rjwntsb4c

סמוטריץ' לנתניהו: "הניסיונות שלך ללחוץ עלי לממשלה שנשענת על תומכי טרור – לא יצליחו"
https://www.ynet.co.il/news/article/ryu43Bavd



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
צפנת-פענח לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.9.19
1233 הודעות, 6 מדרגים, 11 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''א באייר תשפ''ב    03:47   22.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  262. אני רואה שאתה מקדם את התירוץ העלוב הזה במרץ רב, שקלת את מערך ההסברה המקרטע?  
בתגובה להודעה מספר 158
 
  
רק סמוטריץ החליט שתקום ממשלת בנט/עבאס/לפיד ולא ממשלת בנט/עבאס/ביבי.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
seventhseal לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.9.11
6190 הודעות, 45 מדרגים, 89 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' באייר תשפ''ב    07:07   21.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  178. אם לקואליציה היתה טיפת אחריות היו מקימים כעת ממשלת חירום לאומית בלי הערבים.  
בתגובה להודעה מספר 101
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איל השרון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.10.20
13134 הודעות, 79 מדרגים, 154 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' באייר תשפ''ב    11:24   21.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  196. הלוואי שזה היה אפשרי. יותר מידי אנשים לא מאמינים לביבי.  
בתגובה להודעה מספר 178
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
seventhseal לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.9.11
6190 הודעות, 45 מדרגים, 89 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' באייר תשפ''ב    11:27   21.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  198. לפיד אפילו לא מגשש בכיוון, מה שמראה שאין לו שום עניין בבטחון המדינה. מכירת חיסול לערבים,  
בתגובה להודעה מספר 196
 
  
זה כן



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איל השרון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.10.20
13134 הודעות, 79 מדרגים, 154 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' באייר תשפ''ב    11:40   21.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  200. לא חושב שזה כזה פשוט כאשר השותפים הטבעיים של לפיד, ליברמן/סער/כחול לבן/עבודה, לא מוכנים לשמוע על ביבי.  
בתגובה להודעה מספר 198
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
seventhseal לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.9.11
6190 הודעות, 45 מדרגים, 89 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' באייר תשפ''ב    11:41   21.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  201. נו זה מה שאני אומר: בטחון המדינה לא מעניין את הקואליציה  
בתגובה להודעה מספר 200
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איל השרון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.10.20
13134 הודעות, 79 מדרגים, 154 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' באייר תשפ''ב    11:42   21.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  202. זאת פרשנות שלך. הם חושבים שביבי מסכן את בטחון המדינה.  
בתגובה להודעה מספר 201
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
seventhseal לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.9.11
6190 הודעות, 45 מדרגים, 89 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' באייר תשפ''ב    11:45   21.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  203. ודאי שזו פרשנות שלי, רל''ב, ולעזאזל המדינה. הביצועים שלהם בינתיים לא מראים על שיפור, להיפך  
בתגובה להודעה מספר 202
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איל השרון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.10.20
13134 הודעות, 79 מדרגים, 154 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' באייר תשפ''ב    11:48   21.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  204. כל אחד והראיה הסובייקטיבית שלו. אני מעדיף את הקואליציה הנוכחית על קואליציית ליכוד/חרדים/עבאס.  
בתגובה להודעה מספר 203
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
seventhseal לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.9.11
6190 הודעות, 45 מדרגים, 89 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' באייר תשפ''ב    11:51   21.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  205. זה יכול היה להיות בלי עבאס אם חבורת הקושרים הגמדים היו זוכרים את הבייס שלהם  
בתגובה להודעה מספר 204
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איל השרון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.10.20
13134 הודעות, 79 מדרגים, 154 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' באייר תשפ''ב    11:53   21.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  206. אני מדבר על האפשרויות שהיו. בתאוריה אפשר להקים אין ספור קואליציות מושלמות.  
בתגובה להודעה מספר 205
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
seventhseal לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.9.11
6190 הודעות, 45 מדרגים, 89 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' באייר תשפ''ב    12:04   21.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  209. לא - עבאס עלה כאפשרות רק כשליברמן וסער התכחשו לימין, כל אחד מסיבותיו המושחתות.  
בתגובה להודעה מספר 206
 
  
הם נתנו לזה כותרת ושמה "ביבי", אבל אתה כאדם נבון ודאי יודע לזהות את ההבדל. מי שטובת המדינה לנגד עיניו לא קודח חורים בקרקעית הסירה. הקואליציה התלושה הזו נכפתה על כלל ציבור המצביעים, משמאל ומימין, ע"י אדם שחשש מהליכים משפטיים הנוגעים לאישור המפתיע לפיתוח יישוב יוקרה בנגב, ואחר שמאד רצה שמעלליו במועדוני לילה יישכחו כדי שיוכל להוביל את הימין בבוא העת. ומבוקשם ניתן להם, תמורת התכחשות לבוחריהם.
גם לפיד התכחש לבוחריו כשויתר על ראשות הממשלה, וכך נוצרה הפרדה מלאה בין רצון הבוחר לבין הממשלה שהתמנתה. איך אדם כמוך מקבל זאת בשלווה, העיקר רל"ב, נשגב מבינתי.
מילא היית רואה שהקואליציה מצליחה, אבל עד כה חוץ מעצם הפוטש אין לה במה להתגאות. חבל, כי קיוויתי שתוכיח אחרת. אבל הנה אנחנו אחרי שנה, זה הרבה זמן, וצריך להיות עיוור מרצון כדי להסתכל אחורה ולומר: הצלחנו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איל השרון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.10.20
13134 הודעות, 79 מדרגים, 154 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' באייר תשפ''ב    12:15   21.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  210. עדיין אם יהיו בחירות היום, סביר שהתוצאות יהיו דומות. המערכת הפוליטית צריכה להשתנות כדי שיבוא שינוי אמיתי.  
בתגובה להודעה מספר 209
 
  
כרגע המערכת היא בעיקר מערכת פוליטית של חרמות. זעזוע יעשה טוב לפוליטיקה הישראלית.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נוזו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.2.17
10933 הודעות, 102 מדרגים, 194 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    23:11   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  164. :-) אח, שמת לב שכותב רק סיסמאות? תנסה לענות לדיון ולא לרדד אותו ל-0  
בתגובה להודעה מספר 19
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Lucky לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.5.08
10065 הודעות, 105 מדרגים, 143 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:16   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. רק מטומטמים גמורים מצביעים לנוכל שרימה אותם וגנב את קולם כדי להקים ממשלת שמאל תומכת מחבלים  
בתגובה להודעה מספר 8
 
  


חשוב לנהוג בחוכמה אבל כיף להיות גם צודק!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Devil's Advct
חבר מתאריך 5.4.22
459 הודעות
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:49   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  97. נצביע למי שצריך, תודה על הדאגה  
בתגובה להודעה מספר 8
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
תלאביביבדם לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.1.22
1049 הודעות, 2 מדרגים, 4 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:12   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. ביבי יחתיכת נוכל  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
תפרוש כבר יקשיש, הרסת מספיק. לוקח את כל המדינה למטה איתך . בחיי שסיירת מטכל רק מוציאה רק פוליטקאים פח אשפה ממנה.


בלי דגים אין ים. בלי ים אין חיים. בלי חיים אין רוטר. בלי רוטר, מצ׳עמם


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מחדד עפרונות לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.10.20
6190 הודעות, 22 מדרגים, 43 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:15   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. הסיפא נכון כאשר כוללים בו גם את בנט, ברעלב, ברק  
בתגובה להודעה מספר 4
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
KobyBD לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.9.10
12705 הודעות, 58 מדרגים, 109 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:16   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. חח הוא מפריע לכם שהוא גם באופוזציה? פחחח אובסביבים  
בתגובה להודעה מספר 4
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איל השרון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.10.20
13134 הודעות, 79 מדרגים, 154 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:20   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  24. ברור שהוא מפריע כאשר הוא מוכן למכור את הבנים/בנות של כולנו על מזבח המטרות הפוליטיות הצרות שלו.  
בתגובה להודעה מספר 15
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
KobyBD לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.9.10
12705 הודעות, 58 מדרגים, 109 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:21   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  25. אפשר ביותר דמגוגי?  
בתגובה להודעה מספר 24
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איל השרון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.10.20
13134 הודעות, 79 מדרגים, 154 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:34   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  65. מפי האתון :  
בתגובה להודעה מספר 25
 
  
ביבי: "אני יודע שמסתכלים עלינו בתוך האופוזיציה שלא כולה לאומית. אם לא נקיים את המשמעת הזו, לא נגיע לבחירות כדי לנצח".



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דודידו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.9.17
14515 הודעות, 77 מדרגים, 112 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    22:29   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  147. אם לפיד היה רוצה להעביר את החוק(ולא להציג את הליכוד, רע) הוא היה מגיע לפשרה עם האופוזיציה  
בתגובה להודעה מספר 65
 
  
כפי ששקד נאלצה להתפשר מול דרישות האופוזיציה הלאומית
בנושא חוק איחוד משפחות.

https://news.walla.co.il/item/3493863
שקד חברה יחד לח"כ רוטמן והשיגה עמו הסכמות על קידום מקביל של החוק הממשלתי והחוק הפרטי שיזם זאת במטרה להשיג רוב להצעה שטענה כי היא "צורך ביטחוני".



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נוזו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.2.17
10933 הודעות, 102 מדרגים, 194 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    23:13   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  166. סיסמאות של סטיקרים לפגוש רכב  
בתגובה להודעה מספר 25
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נוזו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.2.17
10933 הודעות, 102 מדרגים, 194 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    23:12   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  165. :-) בול, אובססיה כמו שד בראש  
בתגובה להודעה מספר 15
 
  
הם חוששים ממנו 24/7



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
KobyBD לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.9.10
12705 הודעות, 58 מדרגים, 109 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' באייר תשפ''ב    01:55   21.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  176. האמת, זה די מדהים...קצת מפחיד אפילו  
בתגובה להודעה מספר 165
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
micmic לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.12.14
90513 הודעות, 279 מדרגים, 494 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:13   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. קמפיין פוליטי של תעמולנים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
משפיע רק על הכת האובססיבית



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Lucky לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.5.08
10065 הודעות, 105 מדרגים, 143 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:19   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  20. עוד לא ברור אם מדובר בשטופי מוח, מהונדסי מוח או מאותגרי מוח - רל''בים אומללים בכל מקרה  
בתגובה להודעה מספר 6
 
  


חשוב לנהוג בחוכמה אבל כיף להיות גם צודק!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
golani לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.7.14
1550 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:22   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  30. מראה  
בתגובה להודעה מספר 20
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Lucky לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.5.08
10065 הודעות, 105 מדרגים, 143 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:32   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  62. חיבוק חם לתומכי המחבלים - רל''בים ארורים הורסים את מדינת ישראל  
בתגובה להודעה מספר 30
 
  


חשוב לנהוג בחוכמה אבל כיף להיות גם צודק!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
KobyBD לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.9.10
12705 הודעות, 58 מדרגים, 109 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:22   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  34. כל הכבוד לתקשורת המגוייסת 👏  
בתגובה להודעה מספר 6
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
golani לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.7.14
1550 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:26   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  47. זה תפקידה של התקשורת  
בתגובה להודעה מספר 34
 
  
אבל לא מתפקידך לחשוב שכולם נגדך... רגשי נחיתות זה לא בריא.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
micmic לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.12.14
90513 הודעות, 279 מדרגים, 494 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:28   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  52. תפקידה לספר את האמת  
בתגובה להודעה מספר 47
 
  
לא לזייף למען קמפיין פוליטי



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
KobyBD לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.9.10
12705 הודעות, 58 מדרגים, 109 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:28   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  54. חח עכשיו אתם גם קובעים איך אני מרגיש...מעולה! אין על ה0מול  
בתגובה להודעה מספר 47
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Njuf לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 23.7.19
13710 הודעות, 70 מדרגים, 121 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:29   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  58. רק על תספרו לנו על פטריוטיות אחר כך  
בתגובה להודעה מספר 6
 
  
תמשיכו ללכלך על התקשורת ואולי גם על חייל צהל ועל כל מי שלא מתיישר עם האינטרס של האליל



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
micmic לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.12.14
90513 הודעות, 279 מדרגים, 494 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:31   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  59. מה אתה מקשקש?  
בתגובה להודעה מספר 58
 
  
עצוב שאתה לא מבין על מה *כל* החוק - ספינים כנראה משפיעים על מי שלא בקיא



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Lucky לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.5.08
10065 הודעות, 105 מדרגים, 143 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:34   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  66. אחרי שטיפת מוח של הפרוגרס נשארים רק קישקושים תלושים מהמציאות  
בתגובה להודעה מספר 59
 
  


חשוב לנהוג בחוכמה אבל כיף להיות גם צודק!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Njuf לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 23.7.19
13710 הודעות, 70 מדרגים, 121 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:37   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  74. אני מבין טוב מאוד  
בתגובה להודעה מספר 59
 
  
בעבר החוק היה מכספי תרומות. התרומות לא היו מספיקות ולכן הקשיחו את התנאים לקבלת המימון. הממשלה הנוכיחת החליטה לתקצב דרך מימון ממשלתי והליכוד מתנגד משיקולים פוליטים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
micmic לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.12.14
90513 הודעות, 279 מדרגים, 494 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:38   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  79. אתה רואה - אתה לא מבין  
בתגובה להודעה מספר 74
 
  
עבור החיילים זה לא ישנה מתי החוק יעבור (היום או עוד כשנה), הם יזכו להשתמש בו באותו שלב.

אף חייל לא יקבל כעת כסף



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נוזו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.2.17
10933 הודעות, 102 מדרגים, 194 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    23:18   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  168. תבקש מעבאס מערוף של 50 מליון שקל ללימודים- יש לו 53 מליארד שקל  
בתגובה להודעה מספר 74
 
  
כמה בתי חולים אפשר להקים בכסף הזה?
כמה תקנים של רופאים אפשר לעשות בכסף הזה?
כמה שוטרים/כבאים אפשר לגייס בכסף הזה?
כמה מורות ומורים אפשר להעסיק בכסף הזה?
כמה אימונים אפשר לבצע בצבא בכסף הזה?
כמה סוללות כיפת ברזל אפשר לרכוש בכסף הזה?
כמה תרופות אפשר להוסיף לסל הבריאות בכסף הזה?
כמה לימודים גבוהים אפשר לממן לתושבי ישראל בכסף הזה?
כמה חברות הזנק אפשר להשקיע בסכום הזה?
כמה מיסים אפשר להפחית לאזרחים בכסף הזה?
כמה..
כמה…
אתה מבין איזה אפסים הנוכל והלפידיוט שמכרו את העתיד של כולנו למחבלים בשביל לגנוב את ראשות הממשלה באמצעות שוחד למחבלים?

תחייך, אכלת אותה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Njuf לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 23.7.19
13710 הודעות, 70 מדרגים, 121 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:39   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  82. קדימה תסבירי  
בתגובה להודעה מספר 59
 
  
כולי אוזן



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מרלין לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.12.19
2834 הודעות, 12 מדרגים, 24 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:22   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  33. ידיעות אחרונות בכל הכוח נגד הליכוד  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
התקשורת תומכת בממשלה הזו, הליכוד תומך בלהגדיל, למה כשהליכוד העלה חוק להעלאת מחיר החיילים הקואליציה הפילה את החוק, האם ידיעות ומאקו גם פרסמו כתבת שיימינג



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Njuf לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 23.7.19
13710 הודעות, 70 מדרגים, 121 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:28   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  55. מפני שהקואליציה העלתה את שכר החיילים בהצעה שלה עצמה  
בתגובה להודעה מספר 33
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
The Godfather לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 23.4.21
4568 הודעות, 34 מדרגים, 68 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:23   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  36. תעמולה. לא סקופ/חדשות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
BlackHawkIL לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.9.16
35979 הודעות, 135 מדרגים, 258 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:24   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  40. שיתפקדו לתנועה האיסלאמית. יקבלו מיליארדים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
KobyBD לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.9.10
12705 הודעות, 58 מדרגים, 109 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:24   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  41. ניסיתי לחפש עפרי עטיה ואוריאל צ'פלינסקי ברשתות החברתיות, לא מצאתי. מעניין  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
micmic לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.12.14
90513 הודעות, 279 מדרגים, 494 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:26   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  44. 2? הכתבה על 2?  
בתגובה להודעה מספר 41
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
golani לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.7.14
1550 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:27   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  49. תנסה גם אותי, מבטיח לך שלא תמצא  
בתגובה להודעה מספר 41
 
  
יש גם אנשים שאוהבים פרטיות ...

אבל אין כמו לרמוז על קונספירציות כביכול....



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
KobyBD לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.9.10
12705 הודעות, 58 מדרגים, 109 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:32   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  63. אנשים שאוהבים פרטיות ומתראיינים לגוף תקשורת על נושא פוליטי. הגיוני בסך הכל  
בתגובה להודעה מספר 49
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נוזו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.2.17
10933 הודעות, 102 מדרגים, 194 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    23:19   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  169. :-) רחמים… לא חזק ככה עם הפטיש  
בתגובה להודעה מספר 63
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גושן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 31.3.19
22644 הודעות, 166 מדרגים, 255 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:29   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  57. לממשלה שאין לה כמה לירות לחייליה הנאמנים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
יש עשרות מיליארדים לאויביה המרים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Lucky לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.5.08
10065 הודעות, 105 מדרגים, 143 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:37   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  75. ממשלה של מחבקי מחבלים מריצה ספינים על גב החיילים  
בתגובה להודעה מספר 57
 
  


חשוב לנהוג בחוכמה אבל כיף להיות גם צודק!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מילקו
חבר מתאריך 3.9.21
179 הודעות
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:34   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  67. הליכוד כן רוצה לתת אבל מענק של  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
100% ולכן מתנגדים להצעת חוק הזו שלא נותת מענק מלא



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אור_יקרות לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.12.07
75857 הודעות, 384 מדרגים, 691 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:35   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  68. התרעלה התקשורתית במלוא עוזה  
בתגובה להודעה מספר 0
 


אף אחד לא מסביר שהממשלה הלאומנית הפלסטינית לא מסוגלת
לדאוג לחיילים אבל היא כן מסוגלת לדאוג לאויב בכל הזדמנות



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
micmic לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.12.14
90513 הודעות, 279 מדרגים, 494 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:37   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  73. רק להבין את מידת הטרללת, תפקידה האופוזיציה להעביר את כל החוקים של הקואליציה  
בתגובה להודעה מספר 68
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דריל מורי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.11.19
3570 הודעות, 37 מדרגים, 62 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:38   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  78. קמפייין פוליטי - תעשו לנו טובה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
נראה שמאורגן על ידי תומכים ופעילים ביש עתיד



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פלומה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.1.15
73529 הודעות, 195 מדרגים, 368 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:39   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  80. ניצול מגעיל ומגמתי של השמאל להסית את החיילים נגד הליכוד .  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
שבנט גנץ וליברמן יספרו לחיילים שאת הכסף הם מעדיפים לתת לעבאס ואחמד ולחיילים הם רוצים לתת נדבות .. לילדים שלנו מגיע יותר מפירורים.. רק מימון של 100% לא פחות.


אין לנו ארץ אחרת, מדינת ישראל תישאר יהודית ודמוקרטית


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
צדקצדקתרדוף
חבר מתאריך 11.2.22
368 הודעות
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:46   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  93. לא מבין את הבעיה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
1. הליכוד התחייב שבכל מקרה החיילים יקבלו 100 אחוז רטרואקטיבית מהיום שהליכוד יעביר את החוק (כשיהיו שוב בשלטון) ועד היום.
2. יש לשמאל קואליציה, תנהלו את המדינה ריבונו של עולם, תעשו מה שאתם מבינים ואל תתבכיינו לאבא ביבי כל יום, תסתדרו לבד



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Sceptical
חבר מתאריך 16.1.05
19274 הודעות
יום שבת כ' באייר תשפ''ב    01:00   21.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  175. איך הליכוד יעביר את החוק אם בממשלה שלו החרדים ייתנגדו ןלא יהיה להם רוב?  
בתגובה להודעה מספר 93
 


Some Men Just Want To Watch The World Burn


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
CADAM לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.9.20
1310 הודעות, 2 מדרגים, 4 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:46   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  94. פרופגנדה. על האופוזיציה להילחם ולהתנגד לקואליציה במטרה להפילה. לבטח לא לעבוד איתה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 

בפרט בקואליציה הקונה כסך בדמים, תרתי משמע.
אל תקשקשו במוח, חיילים, התיישרו לימין וייטב גם לכם.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
kitzz לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.5.07
118226 הודעות, 520 מדרגים, 1015 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:51   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  99. לא חבל על כל המלל. שיצביעו לבנט, הוא יקים קואליציה שתעביר תקציבים לחיילים ללא בעיות…  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אהה .



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Galileo לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.1.15
7718 הודעות, 28 מדרגים, 45 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:54   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  100. מה יש לצפות ממושחתיהו וילדיו בוגרי הסיירות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אור_יקרות לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.12.07
75857 הודעות, 384 מדרגים, 691 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:59   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  106. התכוונת ללפיד וליברמן מהשייטת?  
בתגובה להודעה מספר 100
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Galileo לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.1.15
7718 הודעות, 28 מדרגים, 45 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    21:59   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  107. תמכו או התנגדו ?  
בתגובה להודעה מספר 106
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
micmic לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.12.14
90513 הודעות, 279 מדרגים, 494 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    22:01   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  110. לא מסוגלים להעביר חוק  
בתגובה להודעה מספר 107
 
  
ממשלת קיפאון



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אחד האדם לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.1.15
42173 הודעות, 63 מדרגים, 103 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    22:31   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  154. לסמוטריץ , אולי לבן גביר?  
בתגובה להודעה מספר 106
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
CADAM לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.9.20
1310 הודעות, 2 מדרגים, 4 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    22:21   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  136. מצפה מנתניהו להפיל בכל אמצעי ודרך את הגועליציה שלא מסוגלת להעביר חוקים.  
בתגובה להודעה מספר 100
 

אתה מקבל פטור מציפיות,
אלא אם מדובר בכיסויי כריות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Galileo לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.1.15
7718 הודעות, 28 מדרגים, 45 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    22:26   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  142. שיאכלו קש החיילים העיקר שמושחתיהו יחזור לשלטון  
בתגובה להודעה מספר 136
 
  
עצוב



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
CADAM לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.9.20
1310 הודעות, 2 מדרגים, 4 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    22:38   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  159. תתעודד, נתניהו יעביר את החוק וטוב יותר, בלי כל השוחד לערבים.  
בתגובה להודעה מספר 142
 

הרי הפוזיציה שלך ברורה, והעצב לדידך תותנה בעצם קיומו של נתניהו.
תתעשת. כי מצפה לך תקופה ארוכה עם נתניהו על הראש.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אחד האדם לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.1.15
42173 הודעות, 63 מדרגים, 103 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    22:30   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  153. יזוז,הצידה, הגואליציה נופלת. אבל הכסא... הכסא  
בתגובה להודעה מספר 136
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דפורמביל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.11.21
891 הודעות, 4 מדרגים, 1 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    22:27   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  144. גם יאיר גולן לוחם משוחרר  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
גם מנסור



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
micmic לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.12.14
90513 הודעות, 279 מדרגים, 494 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    22:27   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  145. אפשר לתקן ל2 לוחמים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
תעמולה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
kitzz לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.5.07
118226 הודעות, 520 מדרגים, 1015 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    22:29   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  148. לוחמים נגד שת''פ עם הקואליציה בחוק ''ממדים ללימודים''  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
לחץ כאן לצפיה דרך טוויטר



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אחד האדם לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.1.15
42173 הודעות, 63 מדרגים, 103 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    22:29   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  149. חיילים לא ציוניים. נגד ביבי? שיחזרו לצבא  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
האציל היהודי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.9.08
12326 הודעות, 105 מדרגים, 206 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    22:29   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  151. קשקוש מוחלט ומטופש  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ממשלה שמעבירה מיליארדים לתומכי טרור ומתירה דם חיילים היא האחרונה שתטיף לימין מוסר.ולא 2 הסמרטוטים בנט ולפיד ינסו להגיד לנו .למה חיילים לוחמים משוחררים זקוקים או מגיע להם .יאללה ביי דיי לנסות להלבין את תמיכת ממשלת הטרור היהודית הזאת.??



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
BEBO לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.9.11
34377 הודעות, 224 מדרגים, 445 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    22:41   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  161. חייבים להבין כלל אצבע על בולשביקים: כעומק הבגידה-עומק ההסתה שלהם נגד המחנה הלאומי.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
יש להם מערך פרופגנדה חסר גבולות ותקשורת בולשביקית מ$ורבנת שמגויסת לשירותו 24\7


we are fed up with being ruled by goyim


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קונדור לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.4.10
7064 הודעות, 59 מדרגים, 110 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    22:59   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  162. לוחמים אהובים, לפעמים צריך להקריב מעט למטרה גדולה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הבן שלי בקרבי ומשתחרר בעוד כחצי שנה. למרות זאת, חובה להפיל את הממשלה הערבית הראשונה!!!
מה גם שהליכוד מעביר הסתייגות שבה נדרש מציע החוק - גנץ - להגדיל את המענק משני שליש שכר לימוד לשכר לימוד מלא. יגדיל? הליכוד כולו יצביע בעד!!!
זיכרו: לערבים נתנו 50 מיליארד. לשיפוצי הבית של הנוכלבנט אישרו 50 מיליון. עוד מעט יתחילו בשיפוץ ביתו של החליפי במליונים רבים.
אז שיואילו נא הנוכלים להסביר איך אין להם 50 מליון שקל עלובים עבורכם!!!!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Dalev לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.12.08
21357 הודעות, 76 מדרגים, 69 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט באייר תשפ''ב    23:15   20.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  167. החיילים צריכים להבין שקודם כל הליכוד יצביע לפי מה שטוב ונכון למנהיג המפלגה ומשפחתו באופן  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אישי. הליכוד היא המפלגה שלו ומה שמותר לליברמן או לפיד לעשות במפלגתם מותר גם לו. ואצלו הפרטי קודם ללאומי, גם אם זה אומר שישראל תישאר בלי תקציב או שחיילים לא יקבלו תמורה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Big Khanna לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.5.21
2293 הודעות, 6 מדרגים, 12 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' באייר תשפ''ב    00:02   21.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  171. ממתי מלאך החבלה פועל בשביל מישהו חוץ מעצמו?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Amnonimus לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.5.18
6761 הודעות, 17 מדרגים, 21 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' באייר תשפ''ב    00:15   21.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  174. מצויין ,עם התנהלות כזאת  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
יום יבוא והאסימון ירד
ולא רק לחיילים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
protos לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.8.18
5083 הודעות, 30 מדרגים, 50 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' באייר תשפ''ב    07:19   21.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  179. הליכוד מזמן איבדו את זה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
איפה הם היו 12 שנה עם החוק הזה? צביעות במיטבה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קוראת ותיקה
חבר מתאריך 23.1.15
13654 הודעות
יום שבת כ' באייר תשפ''ב    07:30   21.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  180. ברוכים הבאים לחיים האמיתיים חיילים יקרים, כל האוטופיה שסיפרו לכם ההורים והמורים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
וכל מה שחשבתם בגיל ההתבגרות שאתם יכולים לשנות את העולם, אז זהו שלא - כך תמיד היה ויהיה בפוליטיקה. אל תצפו כי תתאכזבו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מסי פרגוסון
חבר מתאריך 25.8.19
8675 הודעות
יום שבת כ' באייר תשפ''ב    09:15   21.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  182. את ההטרלות של גן ילדים שהכלומניק החלול ישמור לגיסתו בקרן הקיימת  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
על המחנה הלאומי זה כבר לא עובד.


משורה משחרר רק המוות.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
SomeonElse לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.6.18
8681 הודעות, 45 מדרגים, 37 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' באייר תשפ''ב    09:29   21.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  183. שיזכרו בקלפי בגלל מי נשרו מהלימודים...  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
micmic לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.12.14
90513 הודעות, 279 מדרגים, 494 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' באייר תשפ''ב    10:13   21.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  184. בגלל ממשלת תומכי מחבלים  
בתגובה להודעה מספר 183
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
SomeonElse לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.6.18
8681 הודעות, 45 מדרגים, 37 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' באייר תשפ''ב    15:42   21.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  232. מי שמפיל את החוק זה לא הם..  
בתגובה להודעה מספר 184
 
  
מעניין איפה הממשלה "אוהבת ישראל" חשבה לעשות כך עבור הקרביים ב12 שנות שלטון... דמגוגים שכאלו..



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
micmic לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.12.14
90513 הודעות, 279 מדרגים, 494 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' באייר תשפ''ב    15:45   21.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  234. קטע שרק *עכשיו* ממשלת פלסטין חשבה על זה  
בתגובה להודעה מספר 232
 
  
חבל שמראש לא דאגה לקואליציה ציונית שיכולה להעביר חוקים

חבל שהעדיפה ת.מחבלים על פני חיילים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הסטוריון חובב לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.5.18
10423 הודעות, 47 מדרגים, 70 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''א באייר תשפ''ב    01:22   22.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  248. באמת חבל - נשמח לראות ולשמוע בהצבעה שמית בכנסת את ח''כי הליכוד מצביעים נגד מתן ההטבה לחיילי צה''ל  
בתגובה להודעה מספר 234
 
  


חרבה ירושלים בגלל השתלטות אלימה של קיצוניים שהחליטו למרוד ברומא וגררו את הרוב המתון למרד וחורבן


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
SomeonElse לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.6.18
8681 הודעות, 45 מדרגים, 37 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''א באייר תשפ''ב    06:40   22.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  267. מה ש12 שנה 'ממשלה ציונית על מלא' לא עשתה, אולי הם יעשו... עצוב שזה ככה..  
בתגובה להודעה מספר 234
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דילמה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.8.11
16623 הודעות, 110 מדרגים, 187 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' באייר תשפ''ב    10:59   21.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  186. הליכוד וביבי נגד חיילי צה״ל.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
שפל חדש שנתניהו הוביל אליו,
בושה ענקית!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דניאל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.7.11
10744 הודעות, 51 מדרגים, 79 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' באייר תשפ''ב    13:05   21.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  219. ח-ח-ח-חחחזק...ממשלת אוסלו השניה מכה שנית  
בתגובה להודעה מספר 186
 
  
ליינט = פייק ניוז..כתב רל"ב חיפש בנרות לוחמים שהם רלבי"ם ידועים ושאל שאלות מהונדסות

בדיוק כדי לייצר תגובות מהונדסות כשלך



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דילמה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.8.11
16623 הודעות, 110 מדרגים, 187 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' באייר תשפ''ב    13:14   21.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  220. אני לוחם! ומפקד על לוחמים! תתמודד איתי!  
בתגובה להודעה מספר 219
 
  
הליכוד נגד חיילי צה״ל!
גוש ביבי-הליכוד-סינואר-חרדים-המשותפת-סמוטריץ׳
הוביל לשפל חדש!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דניאל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.7.11
10744 הודעות, 51 מדרגים, 79 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' באייר תשפ''ב    13:19   21.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  221. לוחם? מה זה בכלל אומר? אודי אדיב היה צנחן..יונתן שפירא היה טייס קרב  
בתגובה להודעה מספר 220
 
  
אתה בסה"כ הנדסאי תודעה..

אפילו לא מהנדס



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דילמה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.8.11
16623 הודעות, 110 מדרגים, 187 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' באייר תשפ''ב    13:21   21.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  222. אני לוחם ומפקד בסדיר, קבע ומילואים באחת מהיחידות הכי מובחרות שיש לצה״ל בכלל ויחידות החי״ר  
בתגובה להודעה מספר 221
 
  
להציע.

אולי ביחידה הכי מובחרת שיש.

כמוני יש עוד מאות, בוא תספר לי על נתניהו וימינותו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דניאל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.7.11
10744 הודעות, 51 מדרגים, 79 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''א באייר תשפ''ב    01:41   22.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  253. ברוטר אתה בסה''כ גיבור מקלדת,.שמשתמש בקריירה צבאית, שהייתה או לא, כקרדום לחפור בו  
בתגובה להודעה מספר 222
 
  
הנדסאי תודעה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דילמה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.8.11
16623 הודעות, 110 מדרגים, 187 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''א באייר תשפ''ב    06:25   22.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  265. אני לוחם, אתה ביביסט ו/או ליכודניק  
בתגובה להודעה מספר 253
 
  
אתה מתנגד לי, מסתדר לי בול.
תודה שהבהרת את הנקודה שלי.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הסטוריון חובב לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.5.18
10423 הודעות, 47 מדרגים, 70 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''א באייר תשפ''ב    19:07   22.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  290. מסכים איתך בכל מילה וכל הכבוד לך ועל תרומתך למדינה  
בתגובה להודעה מספר 265
 
  


חרבה ירושלים בגלל השתלטות אלימה של קיצוניים שהחליטו למרוד ברומא וגררו את הרוב המתון למרד וחורבן


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הסטוריון חובב לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.5.18
10423 הודעות, 47 מדרגים, 70 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''א באייר תשפ''ב    01:35   22.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  252. השירות הצבאי באמת זה לא אומר כלום ? בן גביר כלל לא שירת - סמוטריץ שירת שנה וחצי כג'ובניק - אריה דרעי שירת  
בתגובה להודעה מספר 221
 
  
שירות בדיחה של 3 חודשים
ועוד מאות אלפי חרדים שכלל לא שירתו בצה"ל
אלה הם כמובן הפטריוטים האמיתיים
ומולם אלו ששירתו את המדינה באומץ ובהקרבה במלחמות ישראל וביחידות הכי מובחרות, הם סתם שמאלנים משתפי פעולה עם עבאס והתנועה האיסלאמית

אצלכם העולם הוא הפוך
יום הוא לילה ולילה הוא יום
המשתמטים משירות צבאי למען המדינה הם הגיבורים
והתורמים ומקריבים למען המדינה הם עוכרי ישראל

ציטטה מאד ידועה אומרת: הפטריוטיזם הוא מפלטו האחרון של הנבל


חרבה ירושלים בגלל השתלטות אלימה של קיצוניים שהחליטו למרוד ברומא וגררו את הרוב המתון למרד וחורבן


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
The force
חבר מתאריך 22.5.15
14347 הודעות
יום שבת כ' באייר תשפ''ב    11:09   21.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  188. בנט / ביבי ימין שמאל אמצע,  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
המשחקים הפוליטיים שלכם על גב ילדנו .
תתביישו לכם !



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
i_lan לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.10.03
41157 הודעות, 195 מדרגים, 380 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' באייר תשפ''ב    11:15   21.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  191. יש ממשלה בישראל, ישנה קואליציה בישראל... כיצד יתכן שאין רוב ?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
איזו לגיטימציה יש לממשלה שנשענת על מפלגות אנטי ציוניות?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הסטוריון חובב לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.5.18
10423 הודעות, 47 מדרגים, 70 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' באייר תשפ''ב    11:21   21.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  194. הספין של נתניהו&יריב לוין והצבעה כנגד החוק תהיה גול עצמי של הליכוד - לדעתי הליכוד ''יתהפך'' ויצביע בעד החוק  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


חרבה ירושלים בגלל השתלטות אלימה של קיצוניים שהחליטו למרוד ברומא וגררו את הרוב המתון למרד וחורבן


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איל השרון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.10.20
13134 הודעות, 79 מדרגים, 154 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' באייר תשפ''ב    11:26   21.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  197. לדעתי לא יגיעו להצבעה.  
בתגובה להודעה מספר 194
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מסי פרגוסון
חבר מתאריך 25.8.19
8675 הודעות
יום שבת כ' באייר תשפ''ב    12:01   21.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  208. תשאל את הטיפש נעל מדוע הוא צריך את האופוזיציה?  
בתגובה להודעה מספר 194
 
  
הרי יש לו רוב בכנסת, לא?

מביך.


משורה משחרר רק המוות.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אבק ברוח לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.4.20
1994 הודעות, 11 מדרגים, 22 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' באייר תשפ''ב    11:57   21.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  207. לא להדליק שוב את הלפיד שכבה, חיילי צהל יקבלו את המגיע להם רטרו ובמיידי אחרי סילוק המתייוונים מבית המקדש.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
האציל היהודי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.9.08
12326 הודעות, 105 מדרגים, 206 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' באייר תשפ''ב    12:21   21.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  211. סביר להניח תומכי לפיד והשמאל הקיצוני.דעתם לא מעניינת רוב הלוחמים רוצים 100 אחוז.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
לפי הצעת סיעת הליכוד.רוב הלוחמים רוצים כבר שממשלת התרת דם היהודים בראשות האפסים בנט.לפיד .והזיקית שקד.תעוף ותתרסק
ואז יגיע הפתרון הטוב ביותר רטרו עד 100 אחוז



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Not that wise לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.2.20
2862 הודעות, 24 מדרגים, 3 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' באייר תשפ''ב    12:28   21.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  212. כל מי שמצוטט שם מהחיילים הוא מהשמאל  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הנה למשל עופרי עטיה.
בהיותה חיילת התנגדה לכניסת צהל לרצועה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
micmic לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.12.14
90513 הודעות, 279 מדרגים, 494 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' באייר תשפ''ב    12:30   21.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  214. עשו כותרת ״לוחמים נגד״  
בתגובה להודעה מספר 212
 
  
ובפועל 2 שגם הם דעתם ידועה


תקשורת פוליטית



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Not that wise לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.2.20
2862 הודעות, 24 מדרגים, 3 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' באייר תשפ''ב    12:35   21.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  216. נמשיך, אוריאל צ'פלינסקי מעין זיוון הוא ממשפחה שמאלנית ידועה  
בתגובה להודעה מספר 212
 
  
כתבות מוזמנות שאליהם מתראיינים שמאלנים, איזה ערך יש בכך?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גרפיטי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.1.19
20353 הודעות, 195 מדרגים, 380 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' באייר תשפ''ב    13:29   21.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  224. מי שמתנגד לכניסה לעזה, הוא מהשמאל? קביעה מוזרה.  
בתגובה להודעה מספר 212
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Not that wise לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.2.20
2862 הודעות, 24 מדרגים, 3 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' באייר תשפ''ב    13:36   21.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  227. כן.  
בתגובה להודעה מספר 224
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אננס לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.11.16
16010 הודעות, 109 מדרגים, 199 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' באייר תשפ''ב    16:35   21.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  239. אתם תביאו אסון על מדינת ישראל בסוף. והכל בשם המנהיג שלכם  
בתגובה להודעה מספר 227
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Braveheart לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.10.16
37679 הודעות, 238 מדרגים, 414 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''א באייר תשפ''ב    03:27   22.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  259. שונא חינם .  
בתגובה להודעה מספר 239
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דניאל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.7.11
10744 הודעות, 51 מדרגים, 79 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' באייר תשפ''ב    12:55   21.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  218. ליינט = פייק ניוז..כתב רל''ב חיפש בנרות לוחמים שהם רלבי''ם ידועים ושאל שאלות מהונדסות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 21.05.22 בשעה 13:02 בברכה, דניאל
 
המטרה לצאת בכותרת ששמה בצד אחד את הליכוד ובצד השני לוחמים...

הם יעשו הכל כדי להצדיק את האג'נדה של ממשלת אוסלו



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אננס לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.11.16
16010 הודעות, 109 מדרגים, 199 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' באייר תשפ''ב    14:15   21.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  229. חבל שאתה מעתיק, כתבתי את זה בתגובה 1# כבר מזמן  
בתגובה להודעה מספר 218
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Sceptical
חבר מתאריך 16.1.05
19274 הודעות
יום שבת כ' באייר תשפ''ב    13:27   21.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  223. החיילים שכחו שהליכוד לא פעלו לטובתם כמעט 12 שנה, בגלל הלחץ של המפלגות החרדיות שבלמו כמעט כל חקיקה לטובתם...  
בתגובה להודעה מספר 0
 

גם אם הליכוד יחזור לשלטון הוא יהיה תלוי במפלגות שיהיו באופוזיציה כדי להעביר חקיקה לטובת החיילים - אז שלא ייפלו לספינים של הליכוד.


Some Men Just Want To Watch The World Burn


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עדי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.9.19
13941 הודעות, 34 מדרגים, 23 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' באייר תשפ''ב    15:48   21.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  235. הליכוד 12 שנה רק מקשקש עצמו לדעת בהבטחות שווא.  
בתגובה להודעה מספר 223
 
  
לחץ כאן לצפיה דרך טוויטר



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Atheist IL לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.6.16
1103 הודעות, 2 מדרגים, 4 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' באייר תשפ''ב    13:31   21.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  225. להלן ההצעות לתיקון  
בתגובה להודעה מספר 0
 

מצאתי את הסתייגויות הליכוד, ש״ס ויהדות התורה להלן :
1. שכר לימוד מלא או ¾.
2. הכרה בבני ובנות השירות הלאומי / לאומי אזרחי.

https://fs.knesset.gov.il/24/law/24_ls2_623877.pdf


וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
mirush
חבר מתאריך 17.6.09
16597 הודעות
יום שבת כ' באייר תשפ''ב    13:33   21.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  226. למה הם לא מאוכזבים מלפיד, בנט, ליברמן, סער, הורוביץ , עבאס ומיכאלי?  
בתגובה להודעה מספר 0
 


Don't Worry Be Jewish


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
mikeli לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 23.10.09
2629 הודעות, 41 מדרגים, 73 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''א באייר תשפ''ב    03:09   22.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  258. הבחירות מתקרבות  
בתגובה להודעה מספר 226
 
  
והתקשורת החלה בקמפיין

הכל נראה בשליטת האמריקאים הם אלה שמנתבים את הממשלה הכושלת הזאת.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Djin לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.1.20
10097 הודעות, 66 מדרגים, 131 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' באייר תשפ''ב    14:41   21.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  230. אה, הם לא מאוכזבים מזה שפי 4 ממה שביקשו, טיבי קיבל?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
פרופוגנדה זולה.
שיטת הסמול מאז ומעולם.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
The Hulk לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.5.21
2164 הודעות, 16 מדרגים, 11 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' באייר תשפ''ב    14:43   21.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  231. מקווה שכל הלוחמים שלפי הסקרים רובם תומכי ליכוד בבחירות האחרונות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
יבינו היטב מה לעשות



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חד כתער
חבר מתאריך 5.2.08
12606 הודעות
יום שבת כ' באייר תשפ''ב    15:52   21.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  238. נראה אותם זוכרים את זה, בעמדם מאחורי הפרגוד. ..  
בתגובה להודעה מספר 0
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סתם אחת לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.8.18
14677 הודעות, 46 מדרגים, 87 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' באייר תשפ''ב    16:53   21.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  241. שוב ליינט...כתבת רל''ב  
בתגובה להודעה מספר 0
 

אופיינית,בטח ממומן



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קונדור לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.4.10
7064 הודעות, 59 מדרגים, 110 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' באייר תשפ''ב    16:54   21.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  242. חיילים יקרים. זה לטובתכם!!! בראש ובראשונה צריך מדינה מונהגת על ידי יהודים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ולא שמחבל תומך חמאס מנהיג אותה בפועל!!!!
סבלנות. כמו בחוק האזרחות.
הליכוד יעלה הצעת חוק למלגה מלאה בקרוב מאד.
כסף לא יקנה הסכמה לשלטון חמאס ביהודי ישראל!!!!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
TTR לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.1.09
1461 הודעות, 7 מדרגים, 10 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' באייר תשפ''ב    19:38   21.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  243. כבר אישרו את תוספת הרמטכל? חשוב להשקיע בפנסיות.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מחפש בנרות לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.5.04
13173 הודעות, 93 מדרגים, 170 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' באייר תשפ''ב    21:27   21.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  245. קמפיין  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עבד לעם קדוש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.9.19
47535 הודעות, 197 מדרגים, 369 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' באייר תשפ''ב    21:41   21.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  246. אני לוחם משוחרר ומשרת מילואים מחזק את ידי הממשלה בניסיונותיה להפיל את ממשלת עבאס!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ביריון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.9.07
92060 הודעות, 358 מדרגים, 589 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''א באייר תשפ''ב    07:16   22.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  277. ❓️❓️❓️  
בתגובה להודעה מספר 246
 
  
מחזק את ידי הממשלה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
LCH
חבר מתאריך 2.6.21
3729 הודעות
יום שבת כ' באייר תשפ''ב    22:42   21.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  247. לגועליציה יש פתרון מאד פשוט, להצביע עם האופוזיציה על 100% ואח''כ לתקן עם הערבים חזרה ל 66%, ובא לציון גואל  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
וככה כולם יהיו מאושרים, הליכוד דאג לפוליטיקה שלו
והגועליציה "דאגה" לחיילים

WIN WIN



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שליטא
חבר מתאריך 9.2.17
16359 הודעות
יום ראשון כ''א באייר תשפ''ב    01:46   22.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  256. סרטון: נתניהו וגלנט מסבירים את עמדת הליכוד  
בתגובה להודעה מספר 0
 



לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב


''הגיע זמן הגאולה והנה זה משיח בא'' (הרבי מה''מ שליט''א) יחי המלך לעולם!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
tristen לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.6.07
11627 הודעות, 72 מדרגים, 135 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''א באייר תשפ''ב    01:52   22.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  257. הפוליטיקאים של הקואליציה שלחו את הכתלבים לאסוף עדויות קשות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
עוד כתבה מלאה באוויר נפוח מבית היוצר של ליינט. מניח שחוץ מ3 המרואיינים היו עוד כמה דעות אבל לא נשמע אותם זאת כתבה מוזמנת.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
האינג'יניר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.7.14
37745 הודעות, 164 מדרגים, 323 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''א באייר תשפ''ב    07:11   22.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  275. אפילו בצפון קוריאה יש יותר מראית עין של כלב ששומר על הדמוקרטיה מאשר בישראל  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
חיילים משוחררים, הנה מי שעובד בשבילכם:

מסביון ועד מרכז ת"א: הממשלה הגיבה למשבר הפוליטי במסיבות הון־שלטון

עיון ברשימת המוזמנים ליום ההולדת של יועצו של יאיר לפיד הציף את השאלה מי מביניהם הוא ראש הממשלה החליפי - ומיהו "רק" היועץ

https://www.themarker.com/news/politics/.premium-1.10813500



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ביריון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.9.07
92060 הודעות, 358 מדרגים, 589 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''א באייר תשפ''ב    07:14   22.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  276. יש להם סיבה טובה להיות מאוכזבים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
gyg
חבר מתאריך 4.12.19
142 הודעות
יום ראשון כ''א באייר תשפ''ב    07:21   22.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  278. דמגוגיה זולה . הליכוד מבקש 100% מילגה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
לשותפים בקואליציה האנטישמית, האנטי דמוקרטית, אנטי ציונית ואנטי יהודית מוזרמים מיליארדים ללא כל חוק. ״הלוחמים ״ נופלים למלכודת של תעמולה פוליטית מעוותת. שקר הוא אמת ואמת היא שקר.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ענק השפלה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.5.18
831 הודעות, 3 מדרגים, 2 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''א באייר תשפ''ב    09:01   22.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  288. מכיר גם לוחמים משוחררים ב״שוברים שתיקה״ שכל עמלם זה לדבר דיבה על צה״ל  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הכותרת לא מרגשת
הליכוד צודקים ואני לא ממעונם!
ההסבר שלהם לפחות ממה שצפיתי הגיוני וצודק, רוצים להעביר שיתקנו את החוק לבקשתם לא סיפור גדול, אז קדימה לתקן..



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איתי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.5.17
5307 הודעות, 37 מדרגים, 56 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''א באייר תשפ''ב    09:08   22.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  289. מי זה ''הלוחמים המשוחררים''?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ומי נתן להם מנדט לייצג? הכל ספינים של קמפיינרים. הליכוד לא מתנגד לחוק. ההיפך, הליכוד רוצה מלגה של מאה אחוז והממשלה מתנגדת. כל ההבדל 50 מיליון שח (שווה לעלות שדרוג הבית של בנט ברעננה, ופרומיל אחד מהחמישים מליארד שנותנים לערבים). אלה הנתונים הנכונים. בושה!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
   
   


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות