טסלה החלה לגבות תשלום מנהגים שלא יפנו את רכבם תוך חמש דקות לאחר סיום הטעינה. המחיר: בין 2 ל-4 שקל לדקה, תלוי בעומס במתחם, יקר מבארה"ב ובאירופההחנייה היקרה בארץ: טסלה החלה לחייב היום (ד') נהגים שלא מפנים את רכבם מעמדת הטעינה המהירה מייד עם סיומה, ובכך מונעים מנהגים אחרים לטעון. העלות: 2 שקלים לכל דקת חנייה ללא טעינה כשמתחם הטעינה נמצא בעומס של יותר מ-50%, ועד 4 שקלים לדקה כאשר תפוסת העמדות מלאה. החיוב יתחיל 5 דקות לאחר סיום הטעינה.
בעיית אי-פינוי עמדת טעינה מייד עם סיומה היא תלונה נפוצה של בעלי חשמליות, ובעיקר בקרב בעלי טסלה שהקימה את רשת מתחמי הטעינה המהירה שלה בעיקר בחניונים של קניונים ומרכזים מסחריים.
בעלי טסלה משאירים את רכבם לטעינה שנמשכת בדרך כלל לא יותר מחצי שעה, ולא ממהרים לחזור למרות שהם מקבלים התרעות לקראת ועם סיום הטעינה לנייד באמצעות האפליקציה של החברה. הדבר כבר הוביל לעימותים קולניים, ואף פיזיים בין בעלי המכוניות, בעיקר במתחם העמוס בקניון עזריאלי בתל אביב.
גם בעולם מחייבת טסלה את בעלי החשמליות שלה על תפיסת חנייה שלא לצורך, אולם בישראל יהיה התשלום גבוה יותר. בארה"ב ובקנדה מחייבת טסלה את החונים ב-50 סנט לדקה בעומס חלקי, ובדולר אחד בעומס מלא. באירופה נע החיוב בין 50 יורו סנט, ליורו אחד.
החיוב על תפיסת חנייה מגיע במקביל לתחילת חיוב הלקוחות על הטעינה, שהייתה בחינם, עד כה. הרשת ממשיכה להיות פתוחה רק לבעלי טסלה, שישלמו 1.25 שקלים לקוט"ש, מחיר זול יחסית לרוב חברות הטעינה, אך עדיין יקר משל ג'ינרג'י שגובה 75 אגורות עד שקל לקוט"ש.
https://m.ynet.co.il/articles/skrrqkiw5

חבר מתאריך 23.1.15
13784 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.9.07
92373 הודעות, 358 מדרגים, 589 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.9.14
20697 הודעות, 44 מדרגים, 64 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
ותוך שנה שנתיים יהיה הרכב הנמכר בישראל.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.1.08
9393 הודעות, 68 מדרגים, 128 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 32
אם עכשיו מחיר השוק שלו הוא 200 אלף, וזה עוד לפני שהמשחטה של משרד האוצר רוצה להעלות את המס על חשמלי שנה הבאה(עוד 10%, קרי 220 אלף שח לדגם הבסיס)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.10.20
2860 הודעות, 21 מדרגים, 37 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 32
אם אני לא טועה המחיר לדגם הכי פשוט מתחיל ב 200k
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.6.21
702 הודעות
בתגובה להודעה מספר 32
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.8.09
3843 הודעות, 56 מדרגים, 108 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.5.18
9121 הודעות, 158 מדרגים, 316 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
יש לנו מול הבית רצועת כביש שלאורכה יש בתי מגורים, צופים, מרכז מחול, מרכז אומנות, בני עקיבא ומסלול לימוד זהירות בדרכים ופארק גדול.
מתוך החניות המועטות שגם ככה היו לשימוש כל באי ומשתמשי הפארק והמוסדות - הקצו 3 חניות לטעינה!
זה מטורף. למה 3? לא מספיק אחת?
ולקינוח, ביומיים האחרונים התקינו עמודים לאורך כל הכביש בצידו השני. צמוד לפארק.
מקסימים כאן בעירייה.
"חינוך הוא הנשק החזק ביותר שניתן להשתמש בו כדי לשנות את העולם"
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.21
550 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
בשקלול עלות השימוש טסלה היום עדיין עולה סכום שלא יותר יקר ממשפחתית בנזין ממוצעת
ומי שקנה בשנה שעברה, קנה במחיר שווה ערך לפחות מ100 אלף שקל
זה רכב שעלות השימוש בו היא כמה מאות שח בחודש, ששומר על ערכו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.5.02
29367 הודעות
בתגובה להודעה מספר 3
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.7.20
43 הודעות
בתגובה להודעה מספר 4
נכנסת למספרים, עשית את החשבון וראית שהוא טועה?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
1491 הודעות, 5 מדרגים, מינוס 3 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.3.17
7748 הודעות, 44 מדרגים, 85 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
7794 הודעות, 53 מדרגים, 84 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.5.10
45204 הודעות, 237 מדרגים, 448 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
מחסור בצ׳יפים ובחומרי גלם שגורם למחירי מכוניות חדשות לעלות,
הסוללות עדיין לא זקוקות להחלפה, ברגע שהקונים יבינו שתוך 7-8 שנים הרכב לא יהיה שווה כלום אם לא ישקיעו בו כמה עשרות אלפים גם מחירו ירד.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
1299 הודעות, 10 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 20
לא משנה אם הוא חשמלי או בנזין.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.5.10
45204 הודעות, 237 מדרגים, 448 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 37
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.5.21
1049 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 37
במקרה הטוב.
רכב בנזין יכול להיות על הכביש 20 שנים על הכיפק.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.10.20
7200 הודעות, 59 מדרגים, 109 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 49
ישנם רכבים חשמלים כבר עשור
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.3.14
640 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אנשים היום מחנים את הרכבים שלהם בעמדות טעינה במצפה רמון ופשוט הולכים לטייל שעות, לא מעניין אותם שאחרים מחכים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.5.10
45204 הודעות, 237 מדרגים, 448 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
זה לא נורמלי שבן אדם שם את הרכב בחניה וצריך לבוא אחרי חצי שעה ולהזיז אותו שני מטר.
יש אלף פתרונות כדי למנוע את הקונספט הדפוק הזה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.3.17
7748 הודעות, 44 מדרגים, 85 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
המטרה היא טעינה קצרה להמשך הדרך, לא עמדת קמצנים להטעין בבית
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.5.10
45204 הודעות, 237 מדרגים, 448 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 12
הוא צריך להחנות את האוטו - וביי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.3.17
7748 הודעות, 44 מדרגים, 85 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 15
מה לעשות שהמודל שלהם לא בנוי לעמדות חניה ענקיות?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.5.10
45204 הודעות, 237 מדרגים, 448 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 17
ערכתי לאחרונה בתאריך 26.05.22 בשעה 08:31 בברכה, סטטיסטיקאי
ואני משוכנע שבזמן שאנחנו מתכתבים הוא כבר יושב עם המהנדסים על כמה וכמה ניסויים לפטור את הבעיה הזאת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.3.17
7748 הודעות, 44 מדרגים, 85 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 19
הם בהחלט מחפשים דרך טעינה טובה יותר מהמצב הקיים
אבל התחנות האלו - זה הייעוד שלהן.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.4.21
1579 הודעות
בתגובה להודעה מספר 9
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.5.10
45204 הודעות, 237 מדרגים, 448 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.4.21
1579 הודעות
בתגובה להודעה מספר 18
אז שים את הרכב בטעינה, ואחרי חצי שעה תבוא להזיז אותו 2 מטר לחנייה, לא כזה מסובך
וחצי שעה זה זמן טעינה כמעט מלא, מסוללה ריקה ל90% בערך. לא כולם באים ריקים, יש כאלה שצריכים 10 דק׳ טעינה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.5.10
45204 הודעות, 237 מדרגים, 448 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 22
?
לא, אתה משלם עוד כמה שקלים וממשיך בקניות!
לחזור לאוטו באמצע זמן החניה זה טירטור.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.4.21
1579 הודעות
בתגובה להודעה מספר 26
ערכתי לאחרונה בתאריך 26.05.22 בשעה 09:43 בברכה, גולדברג
זה לא סיפור. וזה שלא שאתה תלוי בעמדות הטעינה, לכולם כמעט יש עמדות טעינה בבית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.8.11
22128 הודעות, 86 מדרגים, 166 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 18
צֶדֶק צֶדֶק תִּרְדֹּף
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.5.10
45204 הודעות, 237 מדרגים, 448 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 27
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.8.11
22128 הודעות, 86 מדרגים, 166 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 29
צֶדֶק צֶדֶק תִּרְדֹּף
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
10 הודעות
בתגובה להודעה מספר 18
אני חושב שהטכנולוגיה בשלה לחלוטין, לפחות בשביל המדינה הקטנה שלנו.
לרוב בעלי הרכב יש מטען בבית, ככה שבממוצע הם חוסכים המון זמן בטעינת רכב מאשר הצורך להיכנס לתחנת דלק לתדלק כל שני וחמישי. הטעינה במטענים המהירים נועדה לפעמים בודדות כאשר נוסעים יותר מ400 ק"מ ביום, דבר מאוד נדיר בארץ.
אפשר להגיד גם על בטריה של טלפון שזו טכנולוגיה לא בשלה בגלל שאתה צריך לעמוד ליד מטען חצי שעה כי שכחת להטעין אותו בלילה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.4.02
4366 הודעות, 34 מדרגים, 67 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
אני יש לי כבר את הרכב חצי שנה ומעולם לא הטענתי בסופר צרגר
כי לא יצא לי עדיין נסיעות ארוכות.
הקונסט תטעין חצי שעה ושחרר
יש עוד אנשים בעולם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.5.21
1049 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.10.20
7200 הודעות, 59 מדרגים, 109 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
מה עושים כשמתדלקים בדלק
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.5.10
45204 הודעות, 237 מדרגים, 448 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 54
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.1.15
7733 הודעות, 28 מדרגים, 41 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.8.11
22128 הודעות, 86 מדרגים, 166 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 25
צֶדֶק צֶדֶק תִּרְדֹּף
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.4.21
1579 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.1.15
7733 הודעות, 28 מדרגים, 41 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 13
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.5.22
271 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.10.21
337 הודעות
בתגובה להודעה מספר 16
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.1.15
7733 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
רק דרך הכיס ילמדו הבבונים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
17799 הודעות, 73 מדרגים, 143 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מה עם סתם באתי עם טסלה וחניתי שם בלי התחלת טעינה? או בכלל כאלה עם רכבי בנזין שחונים שם? (היו מקרים יש כתבות על אנשים טובים כאלה…)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.12.17
2028 הודעות, 9 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 34
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.1.22
1114 הודעות, 2 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
רק טחונים קנו אותה
וגם כאלה עניים שלקחו הלוואות למען השופוני, מאלה נשים הכי צריכות להיזהר ולא להתבלבל מהטסלה.
אנשים עניים שלקחו הלוואה לרכוש טסלה בכדי להשוויץ הם ריקניים וחלולים מחפשים אישורים מהסביבה.
בלי דגים אין ים. בלי ים אין חיים. בלי חיים אין רוטר. בלי רוטר, מצ׳עמם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.6.13
2324 הודעות, 20 מדרגים, 35 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 35
טיפולים שנתיים זולים, חיסכון בהוצאות על דלק.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
8224 הודעות, 59 מדרגים, 112 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
נכתב בכתבה שבאירופה יש חיוב דומה - בשער ההמרה הנוכחי ה"קנס" בישראל גבוה מבאירופה בכ10% בלבד.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.1.14
6095 הודעות, 45 מדרגים, 90 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
שהטכנולוגיה תבשיל ורק אז אחליף למכונית חשמלית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.12.17
46 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.8.11
22128 הודעות
בתגובה להודעה מספר 41
צֶדֶק צֶדֶק תִּרְדֹּף
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.6.13
2324 הודעות
בתגובה להודעה מספר 41
המטרה היא למנוע מחזירים לתפוס עמדת טעינה ציבורית.
זה בדיוק כאילו מישהו יחנה את הרכב שלו בעמדת התדלוק בחנת דלק וישאיר את הרכב שם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.6.21
2209 הודעות, 29 מדרגים, 58 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.4.09
17261 הודעות, 142 מדרגים, 277 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בשביל לחסוך את הדלק אדם מוכן לשלם פי שתים (כולל מטען ביתי)
לחשוב לפני כל נסיעה אם יהיה לו מספיק סוללה
כל טעינה זה פרוצדורה
ברגע שזה יהיה נפוץ גם ההילה תפוג
ותשאר עם רכב מיושן (הכל יחסי)
עולם הפוך ראיתי, מקור הכח נסתר ופירות המעשים גלויים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.10.20
7200 הודעות, 59 מדרגים, 109 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 48
יש לך מיל 300 קילומטר ואתה לא צריך לחשוש כמעט בכל נסיעה נורמטבית בישראל. (עבודה בית)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.11
39670 הודעות, 138 מדרגים, 220 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.4.02
118420 הודעות, 284 מדרגים, 472 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 51
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.21
5066 הודעות, 33 מדרגים, 50 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מילא נכים מובן, אבל מדוע הציבור צריך לוותר על שטחי חניה לטובת בעלי רכבים חשמליים ??
שיקימו תחנות טעינה פרטיות כמו שיש תחנות דלק.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.11
39670 הודעות, 138 מדרגים, 220 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 58
בתי קפה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.21
5066 הודעות, 33 מדרגים, 50 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 59
אני יכול להשתלט על כמה חניות במרכז תל הביב ולפתוח שם תחנת דלק ניידת ??
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד