גירסת הדפסה        
   
קבוצות דיון סקופים נושא #773071 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 773071        
עבד לעם קדוש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.9.19
58403 הודעות, 220 מדרגים, 400 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ט בכסלו תשפ''ג    22:19   13.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

ראיון עם ד''ר טל קרויטורו שבמשך שנים עזרה לטרנג'נדרים עד שהבינה שמשהו רע מאוד מתרחש שם  

 
  
טרנסמניה

אין הרבה אנשים בארץ שמכירים את עולם הטרנסג'נדריות כמו ד"ר טל קרויטורו. היא הייתה שם לאורך שנים כדי לעזור לאנשים האלה עד שהבינה שמשהו רע מאוד מתרחש שם * הבאנו את המינימום שאפשר כדי להסביר מהי הזוועה שנקראת ניתוח לשינוי מין ולמה הניתוח הזה עושה לגוף הרבה מאוד נזק אך אינו משנה את מין המטופל * האמת המטורפת על 'תופעת ההדבקה' של דיספוריה מגדרית בקרב ילדים בדור האחרון * איך מודדים כמה מתחרטים ומה עושים כדי להעלים את הנתונים * וגם מדוע אם לא נדבר עכשיו על הנושא, מהר מאוד נואשם בפשע שנאה, כפי שקורה בארצות הברית

1:40 pmדצמבר 8, 2022הדס צורי


את לא מפחדת לדבר ולכתוב על הנושאים של 'אנשים עם טענות מגדר'? זה הרי הכי לא תקין פוליטית.

"צריך לנצל את העובדה שהמצב בארץ בנושא הטרנסג'נדרים לא גרוע כמו המצב בחו"ל", עונה ד"ר טל קרויטורו. "אם לא נדבר על זה עכשיו, יהיה קשה עוד יותר לדבר על זה בעתיד". היא מתארת מצב שבו במדינות אחרות רבות מי שמעז להביע דעה שונה או לבקר את התופעה מואשם בפשע שנאה ומקבל איומים באלימות. נשים שמביעות ביקורת או מספרות על חוויה אישית קשה בתחום מובאות לחקירת משטרה. כמו כן יש לגיטימציה להתנהג באלימות כלפי מי שאינו מתיישר עם האג'נדה. "אפילו השוטרים מפחדים", היא אומרת. "מקרים קשים, שאם יפורסמו יגלו את האמת על הנושא, מושתקים מייד".

טל קרויטורו, דוקטור לעבודה סוציאלית ופסיכותרפיסטית, מרצה בארץ ובחו"ל, מייסדת ומנכ"לית של רשת קליניקות מומחים לטיפול בטראומה שבבעלותה, פעלה רבות בעבר למען אוכלוסיית הטרנסג'נדרים בישראל. "בזמנו, לפני שהתעוררתי למציאות המזעזעת העכשווית, הייתי בקשרי ההתנדבות ובקשרים מקצועיים עם ארגוני טרנסג'נדרים. לא הייתה אז תופעה של אלימות ותוקפנות כלפי אדם שלא מוכן להתיישר לפי תחושות המגדר של אדם אחר".

היא מסבירה שכיום יש אפילו עידוד לפעול באלימות כלפי המבקרים, אך בשנים שבהן היא תמכה בארגונים הללו היה מדובר בבני אדם שרצו להשתלב בחברה כבני המין השני, אך בה בעת ידעו שאינם יכולים להפוך את מינם הביולוגי. "האדם הטרנסי עצמו עשה כמיטב יכולתו כדי להשתלב בחברה כבן המין השני בידיעה שהוא לא באמת השתנה ובלי ניסיון לכפות את רצונו על החברה שסביבו. כיום אנשים צעירים ותמימים משוכנעים ומאמינים שהם אכן יכולים להפוך את מינם, וכאשר הם מגלים אחרי כמה שנים ששיקרו להם ושמבחינה פיזיולוגית זה לא אפשרי, הם מוצאים את עצמם במשבר נפשי גדול".

מדוע את אומרת שאי אפשר לשנות את המין? הרי זאת לכאורה המטרה של הניתוחים האלה.

"מבחינה ביולוגית אי אפשר לשנות את המין של יונקים. הטיפולים הרפואיים משנים רק את החיצוניות, וגם היא זקוקה לתחזוקה מתמדת". לא ניכנס כאן לכל התיאורים של מה שקרויטורו קוראת לו 'תחזוקה', אבל מדובר למעשה בשורה של טיפולים בתדירות מפחידה, מקצתם כירורגיים ואחרים הורמונליים, הדרושים כדי להילחם בתגובות הגוף להחזיר את עצמו למצבו הראשוני. הניתוחים האלה הם למעשה פציעות וחיתוכים, והגוף מנסה לאחות אותם שוב ושוב, וחלק מהתהליך הוא ניסיון אקטיבי להילחם באיחוי. זה נשמע מטורף מכדי לתאר כאן את התהליך שקרויטורו מתארת אף שמהרבה בחינות אולי היה נכון לעשות זאת כדי להבין במה מדובר.

ניתן טעימה קלה מהחלקים הקשים פחות: "אצל גברים מסוימים משתמשים בבשר מהמעיים כדי ליצור את השינוי הכירורגי, מה שמביא חיידקי מעיים לאזור המנותח וגורם לבעיות רפואיות רבות". כמו כן יש לניתוחים הללו המון תופעות לוואי, כמו בריחות שתן, פיסטולות ועוד. "מחקר הראה שמתוך 129 נשים שעברו ניתוח תחתון נרשמו 281 סיבוכים, בממוצע יותר משני סיבוכים למשתתפת במחקר. אלה נתונים מאוד קשים.

"הטיפולים האלה באחוזים גבוהים פוגעים בתוחלת החיים. ברור לכול ששום טיפול או ניתוח לא יוכל לגרום לזכר לקבל מחזור וללדת או לנקבה לייצר זרע. הגוף יישאר תמיד במין הביולוגי שבו נולד האדם".

מעבר לכך ניסיון ההמרה הזה טומן בחובו סיכונים שנשמעים בלתי נתפסים: "לא נותנים למטופלים את המידע המלא", מספרת קרויטורו. "למשל, אומרים במעומעם לנשים שרוצות לקחת הורמונים גבריים, טסטוסטרון, שיש להן סיכוי מוגבר ללקות בהתקף לב ושהסיכויים שלהן להתקפי לב יהיו כשל גבר רגיל, שאחוזי הסיכון שלו להתקף לב גבוהים משל אישה. אבל האמת היא שלנשים שלוקחות טסטוסטרון יהיו בין 200% ל-250% אחוזי סיכון ללקות בהתקף לב יותר משל גבר, כי הטסטוסטרון מסמיך את הדם, וכלי הדם של נשים עדינים יותר ולא ערוכים לכך כשל הגברים".

מחקרים מראים שהניתוחים ונטילת הורמונים של המין השני אף מקצרים את תוחלת החיים, עלולים לגרום לעקרות באחוזים גבוהים ולחוסר יכולת להנאה מינית, וכן גורמים לעיתים לאובדן ראייה ולתופעות נוספות.

מדוע בחרת לסייע דווקא לאוכלוסייה המסוימת הזו?

"חשבתי שצריך לסייע להם כדי שלא ייזרקו לשולי החברה, רציתי לעזור להם להשתלב. מ-2007 הייתי מנחה מקצועית של קווי קשב חירום לקהילה, הייתי מנחה מקצועית בזמן הפיגוע בברנוער ועסקתי בקשב ובתמיכה בקהילה הגאה והטרנסית במשך כארבע שנים. אוכלוסיית הטרנסים הייתה אז של בוגרים צעירים, בני סביב 18 ו-20. לא היו שם ילדים כמו שיש היום".

ב-2011 התרחקה קרויטורו מהתחום בשל הקמת עסק משלה, אבל המשיכה לתמוך ככל יכולתה בקהילה על ידי טיפול פרו-בונו, עזרה בהעסקה ועוד. "ראיתי אנשים שמכל מיני סיבות פסיכולוגיות רוצים לחיות בחברה כבני המין השני ועושים רבות כדי להשתלב. חשבתי שהתפקיד שלי הוא לסייע להם כדי שלא יהפכו לחצר האחורית של החברה ולא ייפלו חלילה לזנות למשל. לא ידעתי אז מה שאני יודעת כיום, וקיבלתי המון דיסאינפורמציה".

"יש נתונים דומים מהכלא הפדרלי האמריקאי: שיעור הגברים ללא טענות מגדר שיושבים בכלא על עבירות מין הוא 11%, והגברים עם טענות מגדר שהם עברייני מין בכלא הוא 48%. זה לא סוג אוכלוסייה שפושעת לעיתים נדירות, שאז אפשר לומר שיש פה רק סוגיית פרטיות אבל אין פה סוגיה של ביטחון. יש טור של גרהאם לינהאם שבו הוא מראה איך פעם אחרי פעם גברים שתמכו בכניסת גברים לשירותים של נשים נתפסו בעצמם בביצוע עבירות. מדובר בסוגיה של ביטחון אישי מובהק וכמובן גם בסוגיה של פרטיות"

 

אשליות

אבל הסיבה המרכזית שגרמה לד"ר קרויטורו להחליט להוציא את המידע החוצה היא ההידרדרות החמורה ביכולת ליצור שיח על הנושא הזה בחו"ל, ובקרוב לפי דבריה גם בארץ. "התפיסה הרווחת כיום היא אני מי שאני טוען שאני, ואם אתם לא משתפים פעולה עם הדלוזיה שלי, זה פשע שנאה, אתם אלימים כלפיי, ולכן מותר ואף ראוי לתקוף אתכם", היא מסבירה את התפיסה השלטת כיום בארצות הברית.

"אבל עם כל הכבוד למה שאתה רוצה להיות ומאמין שאתה, המציאות והאנשים שסביבך אומרים אחרת. מה זה המושג הזה של פשע שנאה? אני נגד אלימות, ואני חלילה לא רוצה ששערה אחת משערות ראשו של טרנסג'נדר כלשהו תיפול, להפך: אני מנסה להגן גם עליהם וגם על החברה שסביבם".

להגן מפני מה?

"יש שלל בעיות קשות שנגרמות מהאג'נדה הזו", היא אומרת. "בחו"ל כבר יש המון מדינות שבהן מספיק שגבר יאמר שהוא מרגיש אישה כדי שהוא יוכל להיכנס לשירותים ולמלתחות של נשים, להתאשפז במחלקות לנשים בבתי חולים. אם הוא פושע, הוא יכול לשבת בכלא של נשים גם אם הוא מואשם באונס של נשים חלילה".

היא מספרת על חברת פייסבוק שלה שנכנסה לשירותים ציבוריים ואחריה נכנס גבר טרנסי. "היא חשבה לעצמה: אל תהיי טרנסופובית, בטח יש לו סיבה טובה להיות פה, כפי שמאלפים את כולם לחשוב. והוא אנס אותה. אישה אחרת סיפרה שאנס אותה גבר במחלקת נשים בבית חולים בזמן אשפוז. בבית החולים אמרו לה שזה לא יכול להיות, כי אין גברים במחלקה, אלא שאז התברר שגבר נרשם למחלקה כאישה, כי כך הוא מרגיש, ולכן החוק מחייב את בית החולים לרשום אותו כאישה".

מלבד הנזקים הפיזיים, התפיסה המגדרית אף משבשת לילדים את היכולת הטבעית והחברתית להגן על עצמם. "לאחרונה כתבתי טור על הודעת פייסבוק של אימא שכתבה שהילדה שלה, בכיתה א', סיפרה לה שלכיתתה נכנס מורה מחליף שאמר לילדים שהוא מרגיש אישה. היא שאלה את בתה: אז מה הוא, גבר או אישה? והילדה ענתה: אישה. האם שאלה: איך את יודעת? והילדה אמרה: כי היא (המורה המחליף) יודעת, והאם מחאה כפיים. כתבתי שללמד ילדים להעדיף טענות של גברים זרים על פני מה שרואות עיניהם זו פגיעה חמורה במוגנות שלהם. האם נגיד לילד: אם אתה הולך לאיבוד, תיגש לאישה שתעזור לך או לגבר מזוקן שטוען שהוא אישה?"

קרויטורו מציגה נתונים על הפרופיל הקרימינולוגי של גברים שיש להם טענות מגדר: "נתונים מ-2019 בבריטניה על השכיחות של גברים עם טענות מגדר באוכלוסייה מראים שהיו 1:200, ואילו השכיחות של גברים עם טענות מגדר בכלא הייתה 1:50. שיעור עברייני המין בקרב אסירים עם טענות מגדר בכלא הבריטי ב-2019 היה 58%, ואילו שיעור עברייני המין באוכלוסיית הגברים ללא טענות מגדר היה 17%.

"יש נתונים דומים מהכלא הפדרלי האמריקאי: שיעור הגברים ללא טענות מגדר שיושבים בכלא על עבירות מין הוא 11%, והגברים עם טענות מגדר שהם עברייני מין בכלא הוא 48%. זה לא סוג אוכלוסייה שפושעת לעיתים נדירות, שאז אפשר לומר שיש פה רק סוגיית פרטיות אבל אין פה סוגיה של ביטחון. יש טור של גרהאם לינהאם שבו הוא מראה איך פעם אחרי פעם גברים שתמכו בכניסת גברים לשירותים של נשים נתפסו בעצמם בביצוע עבירות. מדובר בסוגיה של ביטחון אישי מובהק וכמובן גם בסוגיה של פרטיות. הרי גם אם מדובר בגבר נחמד וסימפתי, אני עדיין לא רוצה אותו במלתחות. מה עם כבוד האדם והזכות לפרטיות?"

"מאה אחוז מהמחקרים מראים שאם אין התערבויות, אחוזים גבוהים מאוד מהילדים הסובלים מדיספוריה מגדרים מחלימים ממנה, ואילו התערבויות מאיינות את יכולת ההחלמה. המחקרים מראים שאם נותנים למטופלים בלוקרים, 98% ממשיכים להורמונים, כלומר לחיסול של סיכויי ההחלמה"

טענות מגדר

קרויטורו מונה ארבעה סוגים של גברים 'עם טענות מגדר':

הטורפים (predators) –"גברים שמבינים שהאג'נדה הזו פותחת גישה חופשית לנשים וילדות במצבים פגיעים, כמו במלתחות ובשירותים ובמחלקות אשפוז. בשבילם זה כאילו פרסו להם שטיח אדום: מורידים את כל ההגנות של החברה ומשאירים נשים וילדות חסרות הגנה", היא אומרת. "אלה אנשים שבדרך כלל לא עוברים טיפולים הורמונליים ומדיקליזציה, הם פשוט גברים שטוענים שהם נשים". בחוזר האחרון של משרד הבריאות, שכתבנו עליו לא מזמן בעולם קטן, מנסים לגרום למצב כזה גם בישראל ולאפשר לגברים או לנשים להירשם בתעודת הזהות במין ההפוך לזה שנולדו בו רק על סמך תחושתם.גברים שבשביל הרווח שבדבר טוענים שהם נשים, למשל גבר שהוא אתלט בינוני אך כאישה הוא אתלט ששובר שיאים.אוטוגינפילים – מונח שטבע הסקסולוג ד"ר ריי בלנשרד. "אלה גברים שמתעוררים פיזית מלחשוב על עצמם כנשים: הם יעמידו פנים שהם בהיריון, ילבשו בגדי נשים, ייקחו חומרים כימיים וינסו להיניק. ההערכה של בלנשרד הייתה שהאוטוגינפילים הם כ-70% מכלל הטרנסג'נדרים. אלה גברים הטרוסקסואלים. בכלל, רוב הגברים עם טענות מגדר הם הטרוסקסואלים", היא מדגישה.הסוג הרביעי הוא האנשים שסובלים מדיספוריה מגדרית, שהיא מצוקה רגשית סביב המגדר, כלומר כשאדם סובל ממצוקה רגשית בשל מינו. "הקריטריונים להגדרת דיספוריה מגדרית משתנים במהלך השנים, אבל כשמדובר בדיספוריה מגדרית בילדות הקריטריונים מאוד סטראוטיפיים, כמו מין הילדים שעימם הילד משחק ואילו בגדים וצעצועים הוא אוהב".

למה בכלל לעסוק בתופעה זניחה וקטנה כמו טרנסג'נדריות? אולי החברה משקיעה זמן ואנרגיות רבים מדי בתופעה הזו ואנו מדמיינים שמדובר בתרבות שמאיימת עלינו?

"ב-2013 תיארו ב'תנ"ך' הפסיכיאטרי DSM שכיחות של דיספוריה מגדרית 1:10,000 אצל בנים ו-1:30,000 אצל בנות, ובתוך פחות מעשר שנים יש קפיצה של אלפי אחוזים בפניות ילדים ונוער למרפאות מגדר בשל דיספוריה. זו הדבקה חברתית מטורפת, ויש סקר מ-2021 שבו תשעה מתוך מאה ילדים הזדהו כטרנסג'נדרים בגילי בית ספר. זה כמובן משתנה בארצות הברית ממדינה למדינה, וזה שכיח בקרב לבנים יותר מבקרב שחורים ובמעמד בינוני-גבוה יותר מבשכבות החלשות, אבל ההדבקה הולכת ומסלימה.

"בבריטניה הנתונים מראים שיש בשנה האחרונה קפיצה של פי שניים משנה קודמת. זו תופעה שמסלימה באלפי אחוזים בכל שנה, ולכן היא בהחלט משהו שחייבים להפנות אליו את תשומת הלב".

אולי היום יש יותר לגיטימציה לדווח, כי עד היום התופעה הייתה מושתקת?

"אילו זה היה נכון, היינו רואים קפיצה של אלפי אחוזים לא רק בשיעור הנערות שפונות למרפאות מגדר אלא גם בשיעור המבוגרות מכל הגילים, אבל בפועל הקפיצה בעשרות אלפי אחוזים היא של נערות, ואילו אצל מבוגרות זה נדיר מאוד. המקור האקדמי הראשון שהזכיר את התופעה אצל נערות היה מ-2012 ו-2013, כי עד אז התופעה הייתה מאוד נדירה.

"ממצב נדיר של בעיקר זכרים טרנסג'נדרים הגענו למצב של שכיחות שקופצת באלפי אחוזים בתוך כמה שנים בעיקר אצל נערות בגילים שבהם המוח טרם הבשיל". קרויטורו מסבירה שאוכלוסיית הנערות היא האוכלוסייה שמייצגת את שיא ההדבקות החברתיות.

"יש מחקר שיצא השנה בקרב המתחרטים שהעידו כי איש לא בודק איתם אם הם מתחרטים או לא וכי הנושא של שביעות רצון או חרטות אינו מנוטר. בפועל קבוצות תמיכה באינטרנט למתחרטים גדלות בקצב מסחרר: יש יותר מאלף מצטרפים בחודש, ובקבוצות נמנים עשרות אלפי צעירים"

מהי הדבקה חברתית?

"הדבקה חברתית היא מושג שמגדיר מסרים שעוברים מאדם לאדם פנים אל פנים או דרך המדיה. מדובר ברעיונות רעילים שמועברים לילדים, והתוצאה היא שיש קבוצות חברתיות בחו"ל שבהן עשרות אחוזים מהילדים מזדהים כטרנסג'נדרים".
 
נתיב הממון

מהם הכוחות שעומדים מאחורי כל זה?

"יש פה צירוף מקרים אומלל של שילוב אינטרסים. ברור שטובת אוכלוסיית היעד אינה קריטריון. מדובר בכסף אדיר, כי כל אדם כזה חייב תרופות לכל החיים. השינוי איננו קבוע, וצריך לתחזק אותו כל הזמן בהורמונים ובבלוקרים (חומרים כימיים החוסמים את ייצור הורמוני המין, ה"צ), וגם הניתוחים גורמים לתופעות לוואי שמצריכות תרופות ועזרים טכניים. זו תעשייה של מיליארדים. במדינות אירופיות שיש בהן שירות רפואי ציבורי ויש צורך להצדיק את ההוצאה של כספי הציבור, כבר נסוגים כמה צעדים אחורה מהמדיניות הזו.

"בבריטניה ובשוודיה הזדעזעו מהממצאים ומהבזבוז העצום של כספי הציבור, אבל בארצות הברית, ששם מדובר בשוק חופשי, דוהרים קדימה. יש כתבה של ג'ניפר בילק שנקראת follow the money, ושם היא כותבת על גברים עם טענות מגדר שתורמים המון כסף כדי לקדם את הנושא. הם בדרך כלל עושים את הדברים מתחת לרדאר: לא בדיון ציבורי אלא דרך חברות משפטיות, שתדלנות וכדומה".

קרויטורו מסבירה שמשווקים את התעשיה הזו כעניין של זכויות אדם "למרות שזו איננה זכות אדם להזדהות עם דמוגרפיה שאינך שייך אליה באופן שמחייב את הסביבה להשלים ולשתף פעולה עם הדלוזיה. לוקחים את התופעה ועושים בה סגי נהור: אם נעזור לילד מבולבל מגדרית לקבל את הגוף שלו כמו שהוא, זה טיפול המרה, ואם מסלילים אותו לסירוס כימי ופיזי (נטילת הורמונים וכריתת אברים), זה האני האותנטי שלו.

"אם מישהו מדבר איתו על הנזקים בתהליך ואומר לו שזה לא מתאים ושעדיף לחכות, הוא שונא אותו, ואם הוא מסליל אותו לסירוס כימי ופיזי, הוא אוהב אותו. אני חושבת שבעקיפין זה גם משרת אוכלוסיות של פדופילים, כי יש כאן קידום של אג'נדה שאומרת שהילד מבין הכי טוב את הגוף שלו. זה מרחיק את הילד מהוריו".

יש טענה האומרת שעדיף לגלות את המצוקה המגדרית מוקדם ככל האפשר בגיל הילדות במקום לתת להם לסבול עד גיל מבוגר.

"כאמור, מאה אחוז מהמחקרים מראים שאם אין התערבויות, אחוזים גבוהים מאוד (כ-80%) מהילדים הסובלים מדיספוריה מגדרים מחלימים ממנה, ואילו התערבויות מאיינות את יכולת ההחלמה. המחקרים מראים שאם נותנים למטופלים בלוקרים, 98% ממשיכים להורמונים, כלומר לחיסול של סיכויי ההחלמה".

אבל הטענה החמורה של קרויטורו היא שלא רק שלא מאפשרים לילדים האלה להחלים אלא גם מסלילים אותם למעבר חברתי, כלומר מתחילים להתייחס אליהם כאל בני המין השני באמצעות החלפת השם, החלפת כינויי הגוף ושינוי המראה החיצוני.

"המעבר החברתי מוצג לכאורה כצעד הפיך, אך הוא פוגע מאוד ביכולת של הילדים להחלים מדיספוריה ואף מחריף אותה. זה מנציח את המצוקה שלהם וגוזל מהם את האפשרות להחלים. ברגע שמתערבים בדיספוריה המגדרים על ידי מדיקליזציה, הסיכוי להחלים כמעט לא קיים. האם כריתת חזה לנערות עונה על ההגדרה עזרה?!" היא תוהה. "מחקרים מראים שסירוס כימי ופיזי מחמירים את התופעה ומקצרים את תוחלת החיים".

"מחקר בדק אובדנות אצל מבוגרים, ושם ראו שהאובדנות קופצת לאחר כשבע עד עשר שנים מהמדיקליזציה, כלומר אחרי כמה שנים האובדנות גדלה פי תשעה עשר מזו של האוכלוסייה הכללית. בניגוד לנרטיב השקרי, שכביכול הבן אדם אובדני וכדי למנוע אובדנות נעשה לו טיפולים והוא יהיה מאושר, בפועל לפני הטיפולים האובדנות נדירה מאוד, ודווקא לאחר הטיפולים היא עולה. זאת מכיוון שאחרי המדיקליזציה, כמו שאמרתי, יש תקופה קצרה של איפוריה, ואז האדם מגלה שאי אפשר לשנות מין, זו אשליה. גם הנזקים הבריאותיים מצטברים, ואיכות החיים שלו נפגעת מאוד" 

ארצנו הקטנטונת

לאחר שגילתה שהמידע שיש בידיה אינו משקף את המציאות החלה ד"ר קרויטורו לחקור את הנושא לעומק וגילתה שגם בארץ כורתים איברים לקטינים. "בישראל רופא פרטי יכול לכרות חזה של נערה בת 14. לאחרונה הופיע בוואלה! סרטון של מישהי שלקראת גיל 17 עברה כריתה כזו כי היא הרגישה לפעמים בת ולפעמים בן, ובעולם אידיאלי הגוף שלה היה משתנה כל כמה שעות.

"במקום לתת את הטיפול הנפשי והרגשי שהנערה הזאת זקוקה לו, אימא שלה יצאה איתה במסע של הרצאות על השראה ואומץ ולקחה אותה לניתוח כריתת חזה. בערוץ 12 פרסמו סרטון איתה והראו ששלחו אותה לטירונות בנים! מה אשמים שאר הטירונים?! היא לא בחור, היא נערה כרותת חזה! מדוע הזכויות שלה גוברות על הזכות לפרטיות של מחלקת טירונים שלמה?"

אותה נערה סיפרה שהיא רוצה שיפנו אליה פעם כזכר ופעם כנקבה, לסירוגין. "מזל שלא על רגל אחת ובעיניים עצומות", אומרת קרויטורו בסרקזם. "איפה המבוגר האחראי שיגיד לה שהתחושות הללו אנושיות ולא צריך בגללן לשנות את העולם אלא לשנות תפיסה שתתאים למה שהמציאות אומרת? במקום זה לוקחים אותה למסע בדמיון ולניתוח של הטלת מום קבוע בגופה. הילדים מרגישים שהכול פרוץ ושהמבוגרים אינם עוגן אלא מפחדים מהם ועושים כל מה שהוא רוצים, העיקר שיהיו מרוצים. אולי הם יהיו מרוצים לזמן קצר, אבל הורגים אותם לטווח בינוני וארוך.

"בהתחלה האמנתי שיש עוד המון זמן עד שזה יגיע לכאן. הייתי בטוחה, כמו הרבה חילונים, שהדתיים יצילו אותנו", היא מחייכת. "במשך שנה רק קראתי מחקרים בתחום על המצב בחו"ל. אחרי שנה וחצי, ביולי 2021, נתקלתי בכתבת יח"ץ של איכילוב על מרפאת המגדר שלהם, ושם הם התפארו בלקיחת זרע מילד בן 11 ובשאיבת ביציות מבת 13 וחצי לפני נטילת הורמונים, כי ההורמונים עלולים לגרום לעקרות. הזדעזעתי והבנתי שאני חייבת להתחיל לכתוב על הנושא בעברית". עם כמה חברות היא הקימה בלוג ובו תרגום של חומרים שנראו להן מעניינים ורלוונטיים, תרגום עדויות של מתחרטים, ביקורת מאמרים וחומר מקורי שאת רובו כתבה ד"ר קרויטורו עצמה.

האם מישהו בדק את שיעור האנשים שהתחרטו על הטיפולים שעברו?

"מתפרסמים היום כל מיני מחקרים בנושא שמראים לכאורה על מיעוט חרטה, אבל זה ממש לא נכון. המחקרים האלה בודקים בדרך כלל את החרטה כשנה-שנתיים אחרי השינוי, אף שידוע שבשנים הראשונות יש איפוריה. מחקר אורך שוודי הראה כי שיא האובדנות מגיע כמה שנים אחרי תהליך המדיקליזציה וכי החציון לחרטה הוא שמונה שנים. מה הערך של המחקר אם אתה בודק בשלב האיפוריה ולא בשלב רלוונטי?"

קרויטורו מסבירה כי מעט מחקרים בדקו את הנושא, והם מחקרים ישנים שבדקו אוכלוסיות שעברו תהליך ארוך לפני הפניה למדיקליזציה, ואילו היום אחרי מפגשים אחדים ולעיתים אחרי מפגש אחד כבר נותנים בלוקרים, מה שמנציח ומעצים את הדיספוריה המגדרית, ולכן כמעט תמיד המטופלים ממשיכים לנטילת הורמונים.

"זה מעיד כביכול על חוסר חרטה? יש מחקר שיצא השנה בקרב המתחרטים שהעידו כי איש לא בודק איתם אם הם מתחרטים או לא וכי הנושא של שביעות רצון או חרטות אינו מנוטר. בפועל קבוצות תמיכה באינטרנט למתחרטים גדלות בקצב מסחרר: יש יותר מאלף מצטרפים בחודש, ובקבוצות נמנים עשרות אלפי צעירים".

קרויטורו מספרת כי גברים צעירים רבים מתועדים בוכים בסרטונים על הסירוס שעברו ועל אובדן היכולת להנאה מינית לצמיתות, ונשים צעירות מעידות על התפכחות מנרטיב שקרי על שינוי מין, אבל רק לאחר שעברו כריתת חזה ולעיתים כריתת רחם, והן סובלות מעוד שורה של בעיות בריאות בלתי הפיכות.

"יש מתחרטים שמעידים שהחלימו מדיספוריה מגדרית באמצעות טיפול פסיכולוגי אחרי גיל ההתבגרות. מדוע לא מנגישים טיפול כזה לילדים ולנוער? הרי כשנוטלים בלוקרים והורמונים בגיל שהמערכת המינית עוד לא הבשילה בו אין למערכת סיכוי להתפתח כראוי. זה אומר שהילד הזה לא יוכל כבוגר לחוות הנאה מינית. אבל לא מספרים לו את זה".

 
יש טענה שיש חשש שמי שסובל מדיספוריה מגדרית ישים קץ לחייו, ולכן התהליך של המדיקליזציה חיוני להצלתו.

"מאיימים במניפולציות רגשיות של התאבדות למרות שהאובדנות בפועל מאוד נדירה. מחקר מעניין מבריטניה מראה שמ-2010 עד 2020 פנו למרפאת מגדר מסוימת 15,000 ילדים ובני נוער, ובמשך אחת עשרה השנים האלה התאבדו במצטבר ארבעה בני אדם בסך הכול מכלל הפונים. מדובר על אובדנות של 0.03%, שהיא 0.0003 מכלל האוכלוסייה.

"לעומת זאת יש מחקר שבדק אובדנות אצל מבוגרים, ושם ראו שהאובדנות קופצת לאחר כשבע עד עשר שנים מהמדיקליזציה, כלומר אחרי כמה שנים האובדנות גדלה פי תשעה עשר מזו של האוכלוסייה הכללית. בניגוד לנרטיב השקרי, שכביכול הבן אדם אובדני וכדי למנוע אובדנות נעשה לו טיפולים והוא יהיה מאושר, בפועל לפני הטיפולים האובדנות נדירה מאוד, ודווקא לאחר הטיפולים היא עולה. זאת מכיוון שאחרי המדיקליזציה, כמו שאמרתי, יש תקופה קצרה של איפוריה, ואז האדם מגלה שאי אפשר לשנות מין, זו אשליה. גם הנזקים הבריאותיים מצטברים, ואיכות החיים שלו נפגעת מאוד".
 
במקום שאין אנשים

מדוע את מאנשי המקצוע היחידים שמוכנים לדבר על הנושא?

"במקום שאין אנשים השתדל להיות איש. אנשים מפחדים לדבר, אז אני חייבת כי חשוב לי שזה יישמע". אני שואלת אותה אם היא נפגעה מקצועית או חברתית מהעיסוק שלה בתכנים הללו, והיא מספרת על אירוע פייסבוק שנקרא 'טל קרויטורו לא חברה': "זה היה אירוע שמטרתו לצמצם את ההשפעה שלי ולהחרים את מה שאני כותבת. נשים הקשורות לתחום באיזו שהיא צורה ביקשו שכל מי שמכיר חבר פייסבוק שלי יאיים עליו שאם הוא לא יסיר ממני חברות, הוא יסיר חברות ממנו במחאה. בסוף הפרויקט שלהם נוספו לי עוד עשרה חברים", היא צוחקת.

"נחסמתי גם לשלושים יום בפייסבוק, אבל אני לא נמצאת בפייסבוק בשביל הקידום האישי או בשביל הקטע החברתי אלא בשביל השינוי החברתי. זה מבחינתי תחום הפעילות הציבורית שלי". חשוב לה להדגיש שוב שאין לה שום רצון או כוונה חלילה שטרנסג'נדרים ייפגעו בשום דרך. "מבחינתם אני אדם מלא שנאה כי אני מתעקשת להיות מחוברת למציאות ביולוגית ולא לכפות אג'נדה מנותקת על חשבון זכויות אדם של נשים וילדים".

אם את צריכה לשרטט תוכנית פעולה, מה לדעתך צריך לעשות?

"צריך להפסיק מייד את הערבוב והטשטוש שעשו בין מין למגדר, כלומר לחוקק חוקים ולקבוע תקנות שמבוססים על המציאות, והמציאות היא מין ביולוגי. המגדר כמושג צריך להיעלם. אם מבחינה ביולוגית אי אפשר לשנות מין, אסור שמבחינה חוקית יהיה אפשר לשנות מין.

"כאשר החוקים והתקנות יהיו צמודים למציאות ולא למשחקי מילים ייפתרו רוב הבעיות: ספורט נשים יחזור להיות ספורט נשים, מלתחות נשים יהיו של נשים וכו'". כמו כן היא אומרת שיש להפסיק את הניצול של תמימות הילדים: "אסור לגרום להם להאמין שאפשר לשנות מין רק כי מתחשק. כשמבוגרים אומרים להם שאפשר לשנות, הם מאמינים וסבורים שמי שלא מעודד אותם להסללה הזאת שונא אותם. מפרידים בין ילדים להוריהם כי אפילו בבית הספר מלמדים אותם את התכנים הרעילים האלה. צריך לתת לילדים את מרב התנאים להחלים. ברגע שיעצרו את המעבר החברתי ואת ההסללה, גם ההדבקה החברתית תצומצם דרסטית.

"אם נעצור את ההדבקה החברתית, נחזור לנתונים של לפני כעשר שנים, שמעידים על תופעה מינורית בחברה. גם אם יישאר אחד לכמה עשרות אלפים שעדיין יהיה נחוש לחיות כבן המין השני, הוא יבין שהוא לא משנה מין אלא מנסה לחיות כבן המין השני. כמובן, צריך להסביר לו את התוצאות של הניתוחים ואת הנזקים שלהם".

בנוגע לניתוחים היא אומרת שמדובר בסוג של אקס-טריטוריה: "את יודעת שאי אפשר לתבוע רופא על רשלנות רפואית בניתוחים הללו? בשביל לתבוע על רשלנות רפואית את צריכה להראות שהרופא חרג מהמקובל, אבל בתחום הזה אין מקובל, וכל אחד יכול לעשות מה שהוא רוצה.

"לצערי אין די מחקר על הנושא הזה, ועדיין רצים לסרס ילדים. זה סקנדל רפואי! הצעירים עם דיספוריה מגדרית הם קורבנות: עושים להם ניתוחים שונים ומשונים בלי ליידע אותם על כל ההשלכות. איזה הסכמה מודעת יש כשהבן אדם לא מבין מה הוא הולך לקבל? אם זה לא חלם או גרוע מכך, סדום, אני לא יודעת מה כן".

https://olam-katan.co.il/?p=7548



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה         (ניהול: למבזק)        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  מפחיד עבד לעם קדוש 13.12.22 22:21 1
     כנס ללינק. שווה קריאה!! intelligent 13.12.22 22:29 4
     זה הרבה יותר ממפחיד. מדובר על מעשי פשע נתעבים. חבלה חמורה ביותר, וללא יכולת תיקון, בגופו ובנפשו של אדם. תמהוני 13.12.22 22:48 15
         מיטב הפרוגרסיביות המזוקקת..... קונדור 14.12.22 07:12 73
     תחזיר לי את שנת הלילה הקרוב ? אימרא 13.12.22 23:36 30
     רלטי''ת מצויה.... תפוח בדבש 13.12.22 23:53 37
  אבל טיפולי המרה אסור זופ-ניק 13.12.22 22:22 2
     ופתאום גם קוראים לטיפול פסיכולוגי טיפולי המרה פרופט 13.12.22 22:34 7
         כי הם רוצים להמיר את הנורמטיבים לטירוף שלהם igal_474 14.12.22 06:19 66
             שאלה. איציק'ל וורקי 14.12.22 08:25 77
  מעטים מאוד מדברים על המחירים שטראנסג'נדריות משלמות,רבות מהן עובדות בזנות,תלויות לנצח בתרופ קוקי 13.12.22 22:27 3
     אבל אל תשכח שהן לא בחרו בזה. הרבה פעמים ילד נולד עם נטיות כאלו, ושם דבר לא יכול לעצור את זה. Barbaaba 13.12.22 23:48 34
         כיצד אדם הטוען לשפיות מסוגל לדקלם את צמד המילים ההזוי ''אשה שחיה בגוף של גבר''? הגיון_בריא 14.12.22 00:18 41
             כשאני מסתכל על האדם שמולי - זה בדיוק מה *שאני* רואה שם. אשה שחיה\כלואה בגוף של גבר. Barbaaba 14.12.22 00:28 44
                 תשמע, אתה מדבר מניסיון אישי, אבל זה לא אומר שככה מרגישים כל הטרנסים יודע שלא יודע 14.12.22 01:00 50
                     יש רצף כמובן.. זה לא בהכרח קו מדוייק. וקשה מאוד למדוד דברים כאלו.. Barbaaba 14.12.22 02:24 58
                 הנפש שלנו גמישה. אפשר להפנט אותה, אפשר לעשות עליה מניפולציות יהודי ישראלי 14.12.22 01:02 51
                     אתה מגדיר את זה כמחלה. אני חושב שזו מציאות, ובוודאי שלא תוכל 'לרפא' אף אדם. הם לא חולים. Barbaaba 14.12.22 02:27 59
                         חייב תיקון למשפט הזה שכתבת: ''וילד בן ארבע עוד לא נחשף בכלל לשיח החיצוני על התחום'' . נחשף ועוד איך.. זר קוציםריחני 14.12.22 07:19 74
                         אז גם על מי שיש נטיה לאלימות נגיד שזו המציאות וזו לא מחלה? shabor 14.12.22 09:19 87
                             אתה חושב שנטיה לאלימות זהה לנטיה מינית?... אני לא פסיכולוג, אבל לא יודע אם אפשר לשנות נטיה לאלימות בטיפול. Barbaaba 14.12.22 11:01 101
                                 גם אם נלך כשיטתך ונסבור שזה לא ניתן לשינוי (מה שמופרך על ידי המומחית דלעיל), איך מתייחסים ומטפלים בטבע בעייתי כח המלך 14.12.22 11:13 103
                                 לדעתי, כן. shabor 14.12.22 11:35 111
                     תגובה נפלאה 👍 ממליץ לכולם לקרוא מקורי 14.12.22 02:55 62
             חרטא פרוגרסיבית יהודי אמיתי 14.12.22 06:17 64
         ילדים הרבה פעמים הם מבובלים ומתנסים בכל מיני דברים,לא צריך ללחוץ אותם למהר להכריז שהם אישה קוקי 14.12.22 06:50 69
             מסכים אתך בנקודה הזו. רק דבר אחד - הניתוח 'לשינוי מין' הוא לא מה שהופך מישהי לטרנסית. לרוב זה שלב סופי Barbaaba 14.12.22 11:16 105
                 מה שטלי באה להגיד בראיון שכאשר מתחילים את התהליך קשה להחזיר את הגלגל אחורה, הרבה לפני עבד לעם קדוש 14.12.22 11:20 109
                     ממה שאני ראיתי, 'התהליך' מתחיל הרבה לפני השלב התרופתי... בתאילנד הן לוקחות הורומונים שניתנים להשיג בקלות. Barbaaba 14.12.22 12:36 117
                         מעדיות של אנשים רציניים ואמינים שעוסקים בתחום,בהחלט ניתן באחוזים משמעותיים לשנות את המשיכה עבד לעם קדוש 14.12.22 13:00 118
                         זה לא אותו דבר בכלל (משיכה מינית, והזדהות). המחקרים מראים בבירור שללא התערבות רפואית פרה אדומה 14.12.22 15:01 120
                             ברור שזה לא אותו דבר ''זהות'' מינית ומשיכה מינית, התייחסתי לדבריו על משיכה מינית, בהחלט יש עבד לעם קדוש 15.12.22 00:01 122
         אתה מבלבל וכנראה גם חלק מהטראנסים האלה נילי 14.12.22 09:47 93
     מרתק. איש ונוב לו 13.12.22 23:57 39
  סוגר את כל הפינות בהזיה הנוראית הזאת שפוגעת בחברה שמאמצת אותה ובילדים בפרט. פרופט 13.12.22 22:33 5
     הטרוף האמריקאי שהתחיל בשנות השבעים והשמונים הרס את אמריקה ולכאן רוצים לייבא את השיט הזה ללא ביקורת וסםקנות 4X6GX 14.12.22 01:28 56
     מגדר= הקולות שבראש שלי unclesam 14.12.22 08:33 78
  אומייגד התופעות לוואי מחרידות!!! בנוסף הרבה ילדים עכשיו תובעים את הרופאים שלהם בארצות totoloto 13.12.22 22:34 6
  מתנגדים לברית מילה הוצלפ 13.12.22 22:40 8
     הכי גרוע שגם לא משנים לו את המין. סתם מתעללים בגוף שלו ובהורמונים שלו ובהתפתחות שלו פרופט 13.12.22 22:42 10
         מחריד הוצלפ 13.12.22 22:51 18
  הטיפול המרה לנוער, להפוך ילד לילדה, הוא התעללות בילדים ופגיעה לנצח. סגול88 13.12.22 22:41 9
  מומלץ לצפייה הסרט: ''מהי אישה'' - סרט תיעודי אמריקאי משנת 2022 על נושאי מגדר וטרנסג'נדרים סתם אחד 13.12.22 22:43 11
     אתה מתכוון הפשיסט? היגיון 14.12.22 01:12 53
         😂😂😂 כמה עמה צריך להיות כדי לא להבין... קופיקו 14.12.22 02:32 61
     או יהודי אמיתי 14.12.22 06:19 65
  מאמר מדהים וקשה צריך לדעת מה מסתתר מאחורי הקבוצה המסכנה הזו Admiral 13.12.22 22:44 12
     כסף ועוד דרך לפגוע בתרבות המערב מבפנים כמו שאר אג'נדות השמאל פרופט 13.12.22 22:49 16
  רק על האומץ מגיע לה פרס ישראל צללפון 13.12.22 22:47 13
     ++ תמהוני 13.12.22 23:52 36
  מעניין מתי נראה ראיון כזה באחת ממדיות המיינסטרים שלנו.. סה''כ ראיון. אפילו לא צריך תחקיר פרופט 13.12.22 22:48 14
  מוכר מאוד מעוד נושאים ברפואה שמערבת כסף, עסקנים והנדסת תודעה Reflektor 13.12.22 22:49 17
  מי שגורם לכל זה אלו שטיפות המוח ההלתי פוסקות של התשקורת Gtamar 13.12.22 22:53 19
  למה כל פיסקה חוזרת על עצמה שלוש פעמים בערך? יודע שלא יודע 13.12.22 22:55 20
     תראה את הכתבה במקור PureAir 13.12.22 23:27 27
     שישמע אמין היגיון 14.12.22 01:14 54
         בבקשה, לילדך אתה מוזמן לעשות איזה ניתוח שתרצה, כאן הרוב השפוי לא מעוניין לקחת חלק במחלת נפש הזאת. unclesam 14.12.22 08:40 80
             וגם לא לממן את זה... shabor 14.12.22 09:21 88
             קראתי את המאמר. מאמר ללא תוחלת. היגיון 14.12.22 11:17 106
                 תגובה ללא היגיון עבד לעם קדוש 14.12.22 11:17 107
  ואוו. והטירוף הזה מקודם בבתי הספר של הילדים שלנו בתמיכת משרד החינוך והעיריות? דרומה מכאן 13.12.22 22:55 21
  אמרתי לכם, זו השמדת ילדים נילי 13.12.22 22:55 22
     ועם הדם מכינים מצות. אהבתי את האיפוק. היגיון 14.12.22 11:19 108
  איזה כוח אדיר הנערות קיבלו מול הוריהם. לא ינצלו אותו? עפרנח 13.12.22 23:04 23
  מזעזע. Aenima 13.12.22 23:11 24
  יש מספר ראיונות איתה ביוטיוב בפורום קפה שפירא זורבה 13.12.22 23:11 25
  חובה לקרוא הכל - תודה לידיעה החשובה !!! בלאגן 13.12.22 23:13 26
  ואצלנו אנשי השמאל אומרים שממשלה ימנית שמרנית תביא ''חושך'' ירון מהשרון 13.12.22 23:30 28
  מהראיונות החשובים ביותר שפורסמו בעשור האחרון. מדהים. חובה להפיץ את זה מעל כל במה מלאכת_מחשבת 13.12.22 23:34 29
  צריך לאסור את הניתוחים האלו בחוק yossi225 13.12.22 23:38 31
     אתה לא יכול לאסור את זה על אנשים בוגרים. בישראל מאשרים לאחר אישור מפסיכולוג. Barbaaba 13.12.22 23:50 35
     לא סתם , טוב שברופאים לגיהנם, נאמר igal_474 14.12.22 06:23 68
  מזעזע ישנם ימים 13.12.22 23:39 32
  תודה. חשוב מאוד לעול נגד ההנחיות החדשות של השרות הפסיכולוגי ייעוצי שפורסמו לאחר הבחירות על פרה אדומה 13.12.22 23:43 33
  מענין, תודה FAO 13.12.22 23:55 38
     רוב הטרנסיות מוותרות על ניתוח תחתון משיקולים אחרים. לא בריאותיים. יש לזה המון השלכות על החשק המיני. Barbaaba 14.12.22 00:06 40
         כן, שכחתי את הענין המיני FAO 14.12.22 00:45 46
         למה לתמוך בטרלול. אין כזה דבר טרנסיות. בגנום של כל תא ותא בגופם מסומן: זכר. Theologizer 14.12.22 07:01 71
  שווה לקרוא את סיפורו של גיבור הקומנדו המעוטר האמריקאי שנהיה טראנס, ועתה התחרט, על התעשייה פרה אדומה 14.12.22 00:22 42
  והנה ביידן היום מכרז שכל מי שלא מגבה את הרופאים המנתחים ילדים כאלה, דומה לאנטישמי ולגזען פרה אדומה 14.12.22 00:28 43
  ארוך לאללה. השתדלתי לקרוא. חבל שפורסם על ידי עיתון סקטוריאלי ולא על ידי משהו יותר מוביל פיקאצ'ו 14.12.22 00:34 45
     במיינסטרים אין לעתונאים מספיק אומץ כי זה נחשב ''פגיעה בקהילה'' ומסכן כל להט''ב באשר הוא פרה אדומה 14.12.22 00:48 47
  תודה לך על הבאת הראיון החשוב הזה.במיוחד בזמן הזה. יהודי ישראלי 14.12.22 00:48 48
  זה הייפ ואובר רייטינג לנושא שולי וזניח. הלוואי והיו התנגדויות והעלאה על סדר היום לתופעות מלאבסי 14.12.22 00:49 49
     גם גידול ילד קטן כילדה או להיפך זו התעללות בתוך המשפחה scooterman 14.12.22 01:11 52
     מתגובתך ברור שלא קראת את כל המאמר, וחבל. יש תשובה לטענתך בגוף המאמר. סייר 14.12.22 01:23 55
         מודה ש-אמ;לק כי פשוט ארוך מדיי וקראתי בפעמים אחרות. חוצמזה לא התייחסתי לנתונים אלא לטרנד מלאבסי 14.12.22 01:38 57
  לפי הריאיון שלה היא מתארת טרנסג׳נדריות כמחלה שרוב האנשים יכולים להירפא ממנה FireSky 14.12.22 02:29 60
     דיספוריה מגדרית היא הפרעה נפשית מוכרת בdsm, ושם גם מופיעה הסטטיסטיקה על כך שאצל צעירים פרה אדומה 14.12.22 07:09 72
         אבל אז הם ידמו יותר ללהבה של גופשטיין.. זר קוציםריחני 14.12.22 07:30 75
     בטח אפשר לרפא, רק לא צריך גורמים עויינים, היא מסבירה בנחת שאת תסביך ''המגדר'' עובר מאליו, אם לא חותכים לפני unclesam 14.12.22 09:09 83
     בראיון היא מצהירה שמאה אחוזים מהמחקרים בנושא מלמדים שאם מניחים לעניין ולא פועלים לשום כיוון - משיגים החלמה כח המלך 14.12.22 12:19 115
  מעניין וחשוב מאוד לדעת קוראת ותיקה 14.12.22 05:47 63
  אלופה , תמשיכי להפיץ את האמת על זה, כמו שאמרת , במקום שאין איש השתדל להיות איש igal_474 14.12.22 06:21 67
  מטילים מומים בצעירים. כורתים איברים. ועדיין זכר נשאר זכר ונקבה נשארת נקבה. שפונפוניקה 14.12.22 06:56 70
  כתבה מרתקת!!! itaii 14.12.22 07:43 76
  חולי חברתי? רוע כלפי החברה? זה רק השמאל שאשם בהכל🧐 ANTI-PC 14.12.22 08:36 79
  סרטון ישן אך חשוב בנושא tesla man 14.12.22 08:51 81
  עכשיו אתם מבינים למה צריך את אבי מעוז בעמדת מפתח? עבד לעם קדוש 14.12.22 08:56 82
  הטעות הטקטית הכי גדולה של הומואים ולסביות היה להיכנס באותה מטריה עם הטרלול הזה של טרנסים CRAZY 14.12.22 09:17 84
     ++ פרה אדומה 14.12.22 09:18 85
     זה לא מקרי ולא בטעות. המשך לוגי של ההונאה העצמית Theologizer 14.12.22 09:29 90
     הטענה המהותית שלהם זהה כמו שזוג הומאים דורש להתייחס אליהם כמו משפחה למרות שהם לא, רק בגלל עבד לעם קדוש 14.12.22 09:39 92
     בדיוק.מדובר בעולמות שונים בתכלית סתם אחת 14.12.22 09:48 95
         תסתכלי תגובה 92 עבד לעם קדוש 14.12.22 10:40 96
  מרתק, תודה ציון דרך 14.12.22 09:18 86
  זה צריך להיות השיעור הראשון בלימודי ''מגדר'' באוניברסיטה.... shabor 14.12.22 09:23 89
  בשרותי נשים בקניון מלחה יש משתנות לטראנסים מונית הכסף 14.12.22 09:32 91
     הדרך למה שקורה בארה''ב (גברים כופים על ילדות להתלבש איתם באותן מלתחות) קצרה מתמיד Theologizer 14.12.22 11:40 113
  מפחיד ומטורף סתם אחת 14.12.22 09:48 94
  לפרסם דחוף בעיתונות הכללית! קטסטרופה 14.12.22 10:45 97
     אתה חושב שיש סיכוי בעיתונות הכללית לפרסם ריאיון כזה? גם בתשלום לא יקרה! עבד לעם קדוש 14.12.22 10:47 98
  העולם צריך להתפקח מהטרלול . פלומה 14.12.22 10:52 99
  איפה ארגוני הנשים כאשר קורים מקרים כאלו של אונס במחלקות של נשים ע''י מטורללים כאלו? Gtamar 14.12.22 10:55 100
  תודה רבה על הבאת הכתבה החשובה והמפורטת הזו, על תופעה שמנסים לפמפם כל הזמן בכותרות מעוותות ומנגד להעלים כח המלך 14.12.22 11:05 102
     חייבים להפיץ כתבות כאלו בכל מקום, בתקשורת המיינסטרים מחרימים דעות כאלו עבד לעם קדוש 14.12.22 11:14 104
         ההחרמה האוטומטית מוכיחה לאיזו תקופת חושך כפול ומכופל (שעוד נחזה לאור בעיניי רוחם) נכנסנו בעת האחרונה... כח המלך 14.12.22 12:24 116
  על זה אני צועק כל היום! לב של יהודי 14.12.22 11:25 110
  ואוו אשה אמיצה . מצער מאד, אנשים תשמרו על הילדים שלכם מכל הרעל הזה שמרעיל את המוחות הצעירים. uz7 14.12.22 11:36 112
  רופאים שמבצעים ניתוחים כאלה צריכים משפט נירברג! unclesam 14.12.22 11:55 114
  מחריד עוד קצת 14.12.22 13:31 119
  אין דבר כזה כמו הרגשת המגדר. פשוט אין חוש כזה. iluminati 14.12.22 17:54 121
  אישה אמיצה.. אני רק נזכרת איך הלהטבים רדפו בעבר חוקר שאמר שאפשר להחזיר פלומה 15.12.22 00:14 123

   
   
עבד לעם קדוש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.9.19
58403 הודעות, 220 מדרגים, 400 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ט בכסלו תשפ''ג    22:21   13.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. מפחיד  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
intelligent לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.11.17
16970 הודעות, 180 מדרגים, 360 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ט בכסלו תשפ''ג    22:29   13.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. כנס ללינק. שווה קריאה!!  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
https://pitt.substack.com/p/transgenderism-a-desisted-teens-perspective



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
תמהוני לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.3.19
16317 הודעות, 138 מדרגים, 245 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ט בכסלו תשפ''ג    22:48   13.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. זה הרבה יותר ממפחיד. מדובר על מעשי פשע נתעבים. חבלה חמורה ביותר, וללא יכולת תיקון, בגופו ובנפשו של אדם.  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קונדור לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.4.10
9057 הודעות, 73 מדרגים, 130 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ג    07:12   14.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  73. מיטב הפרוגרסיביות המזוקקת.....  
בתגובה להודעה מספר 15
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אימרא לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.9.20
5279 הודעות, 32 מדרגים, 52 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ט בכסלו תשפ''ג    23:36   13.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  30. תחזיר לי את שנת הלילה הקרוב ?  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
ורבי נחמן זעק לפני 200 שנה, העולם הולך להשתגע עשו טובה אחת, תחקקו פס אדום לא כדי שלא תעברו אותו, אלא כדי שתדעו לאן לחזור.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
תפוח בדבש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.9.20
1566 הודעות, 10 מדרגים, 20 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ט בכסלו תשפ''ג    23:53   13.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  37. רלטי''ת מצויה....  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
(רק לא טרנסגנדר...)



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זופ-ניק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
21139 הודעות, 187 מדרגים, 345 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ט בכסלו תשפ''ג    22:22   13.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. אבל טיפולי המרה אסור  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פרופט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.5.17
9301 הודעות, 46 מדרגים, 83 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ט בכסלו תשפ''ג    22:34   13.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. ופתאום גם קוראים לטיפול פסיכולוגי טיפולי המרה  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
igal_474 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.7.22
2098 הודעות, 8 מדרגים, 16 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ג    06:19   14.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  66. כי הם רוצים להמיר את הנורמטיבים לטירוף שלהם  
בתגובה להודעה מספר 7
 
  
הם מפחדים שימירו חזרה לנורמליות



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איציק'ל וורקי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.4.20
964 הודעות, 14 מדרגים, 27 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ג    08:25   14.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  77. שאלה.  
בתגובה להודעה מספר 66
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 14.12.22 בשעה 08:42 בברכה, איציק'ל וורקי
 
רצינית, ממש לא נסיון להטריל.

ברוב מדינות העולם (הנאור), כולל ישראל יש חוק האוסר על התערטלות בפומבי, קל וחומר בן בנו של קל וחומר על איסור על ביצוע אקט מיני בפומבי לרבות אישום פלילי למי שעובר על החוק.

ואם אני מזדהה ככלב ? אדם שמרגיש שהוא כלב שכלוא בגוף של אדם ? אפשר לעצור אותו על הליכה בעירום בפרהסיה ? או להבדיל על עשיית צרכים בפרהסיה ?

זוג שמרגישים שהם כלבים, אפשר להאשים אותם פלילית על ביצוע אקט מיני בפרהסיה ?

הרי כל אחד הוא מי שהוא מרגיש שהוא, לא ?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קוקי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.3.18
14640 הודעות, 87 מדרגים, 174 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ט בכסלו תשפ''ג    22:27   13.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. מעטים מאוד מדברים על המחירים שטראנסג'נדריות משלמות,רבות מהן עובדות בזנות,תלויות לנצח בתרופ  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
בתרופות וניתוחים מה שעולה להן במחיר בריאותי כבד,הרבה מהן מתאבדות,מודרות משוק התעסוקה(ולכן נדחקות לזנות),מתקשות בקיום זוגיות ומשפחה שלא לדבר על הבאת ילדים לעולם...,סובלות מבדידות,לכל מקום שהן מגיעות מייד מתחילים סביבן התחלשויות, לעג , דיבורים וציחקוקים....לפי הרבה סיפורים אפילו בקרב הגייז עצמם הן בשוליים ומתייחסים אליהן כקוריוז ולא לוקחים אותן ברצינות.
קיצור ניתוח לשינוי מין הוא גיהנום שהוא גרוע בהרבה מ"טיפולי המרה" שהפרוגרסיבים כל כך מתנגדים להם(מבלי להכנס לשאלה האם טיפולי המרה זה טוב או רע, רק השוואה בין הסבל מזה והסבל מזה)... הרבה פעמים נערים מתפתים לעשות את זה בלהט הרגע ובשיכנועים של כל מיני אירגוני להט"בזציה ואחר כך כשהן קצת מתבגרות והן מבינות את המשמעות העמוקה והרחבה והסבל שזה גוזר עליהן כל חייהן הן מתחרטות אך מאוחר.
ליבי ליבי איתן.
אירגוני הלהט"ביזציה פשוט הורסים לנערים מבולבלים את החיים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Barbaaba לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.5.22
2253 הודעות, 11 מדרגים, 20 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ט בכסלו תשפ''ג    23:48   13.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  34. אבל אל תשכח שהן לא בחרו בזה. הרבה פעמים ילד נולד עם נטיות כאלו, ושם דבר לא יכול לעצור את זה.  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  
לומר שזה בגלל פעילות של ארגוני להט"ב זה הכחשת מציאות ולעשות לעצמך חיים קלים.

הרבה פעמים טרנסיות הן בדיוק מה שהן - אשה שחיה בגוף של גבר.

עם ניתוח או בלעדיו. ילדים מתחילים לגלות נטיות נשיות בגילאי 3-4, כמעט תמיד תוך התנגדות של המשפחה.

אבל לא משנה מה יעשו לילד, כמו שטיפולי המרה **לא באמת** יכולים להפוך נטיה מינית, כך גם לחץ על ילד שמגלה נטיות טרנסיות לא ישנו דבר.

הכרתי בעצמי לא מעט נשים טרנסיות וקיימתי יחסים עם כאלו שעברו ניתוח וכאלו שלא.

אישית אני חושב שניתוח זה רעיון גרוע מאוד, אבל יש טרנסיות שזו ממש התשוקה שלהן. הן לא מסוגלות פשוט לחיות עם אברי מין גבריים.


התערבות, ובוודאי התערבות כירוגית בילדים זו זוועה והגזמה פראית!

אני חושב שצריך לאסור דברים כאלו לפני גיל 18, ורק תחת אישור ובדיקה של פסיכולוג. (ככל הידוע לי זה המצב בישראל כיום)

מה שקורה במדינות המערב, זו הגזמה לצד אחד. היו הרבה סיפורים של טרנסיות שסבלו מלחץ קשוח מאוד של ההורים בנסיון (חסר סיכוי) למנוע את ההתפתחות של הילד\ה שהמחוקקים שם ראו לנכון להתערב.

אבל גם התערבות של המחוקק יכולה להיות מוגזמת.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הגיון_בריא לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.1.17
2307 הודעות, 61 מדרגים, 118 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ג    00:18   14.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  41. כיצד אדם הטוען לשפיות מסוגל לדקלם את צמד המילים ההזוי ''אשה שחיה בגוף של גבר''?  
בתגובה להודעה מספר 34
 
  
אם אני מרגיש מטריה, אז אני מטריה שחיה בגוף של גבר?

מה זה השטויות האלו?

גבר שמרגיש שהוא אשה, או שהוא מטריה, או שהוא חתול, או שהוא מרצדס, הוא נשאר גבר.
המציאות היא מציאות. והיא לא משתנית בגלל הרגשות / דמיונות / הזיות / פנטזיות / סטיות / או מחלות נפש מכל סוג.

תוכל לקרוא לו "גבר שמרגיש אשה". תוכל להתווכח אם ההרגשה המעוותת שלו (מעוותת לפחות מהבחינה שהיא נוגדת את המציאות), היא מחלה, בעיה, או שמא כיף וקידמה ונאורות. מה שתגיד.
לא תוכל אבל לשנות את המציאות.
גם אם תהפוך אותו לבעל מום, תכרות לו או תשתיל לו איברים, הוא יישאר לתמיד גבר. גבר בעל מום. אבל גבר.
בדיוק כמו שלא תוכל לקרוא ללילה יום באמצעות הדלקת החשמל.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Barbaaba לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.5.22
2253 הודעות, 11 מדרגים, 20 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ג    00:28   14.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  44. כשאני מסתכל על האדם שמולי - זה בדיוק מה *שאני* רואה שם. אשה שחיה\כלואה בגוף של גבר.  
בתגובה להודעה מספר 41
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 14.12.22 בשעה 00:35 בברכה, Barbaaba
 
ואני מתכוון אשה מבחינה נפשית.

ברור שלא מבחינה ביולוגית!! יש לה כמובן כרומוזומים של גבר.

כתבתי כבר שהיו לי מערכות יחסים עם נשים טרנסיות. ביליתי תקופות לא קצרות עם נשים כאלו והיו לי לא מעט שיחות עומק איתן כמובן.

בהרבה מאוד מקרים אשה כזו תתנהג כמו אשה לכל דבר! ואני מתכוון מבחינת שפת גוף, דיבור, ותגובות לסיטואציות מסוימות (היא תגיב כפי שאשה היתה מגיבה) וכ'ו.

ולפעמים רוב מוחלט של האנשים לא יכול כלל לזהות שעומדת לפניו טרנסית. ואני מדבר על כאלו שלא נותחו בחלק התחתון!

דהיינו היא נראית כמו אשה, הולכת כמו אשה ועושה קולות של אשה... כפראפרזה על הפתגם הידוע.
וזו אשה לכל דבר מבחינה התנהגותית, גם אם יש לה למטה את מה שהיא נולדה איתו.

המבחן שלי הוא בצורה שבה אדם פונה לאותן טרנסיות. (אלו מהן שניתן לזהות במבט ראשון)

אם באופן טבעי אתה מתייחס אליהן בלשון נקבה, אתה רואה אותן כנשים. אם אתה מדבר עליהן בלשון זכר, אתה רואה אותן כגברים.
וזה מדבר על המתבונן, לא האוביקט.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יודע שלא יודע לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.3.17
3100 הודעות, 8 מדרגים, 14 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ג    01:00   14.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  50. תשמע, אתה מדבר מניסיון אישי, אבל זה לא אומר שככה מרגישים כל הטרנסים  
בתגובה להודעה מספר 44
 
  
יתכן שיש גברים שיש להם טבע "נשי" באופן מובהק.
השאלה היא האם הם רוב הטרנסים, או מיעוט?.
כמובן שאני לא מסכים עם ההגדרה שלך "אשה כלואה בגוף של גבר" (זה אולי פחות "הומואי" לשכב עם כזה אחד...)
אני חושב שההגדרה היא, "גבר שכלוא בהרגשה של אשה" .



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Barbaaba לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.5.22
2253 הודעות, 11 מדרגים, 20 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ג    02:24   14.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  58. יש רצף כמובן.. זה לא בהכרח קו מדוייק. וקשה מאוד למדוד דברים כאלו..  
בתגובה להודעה מספר 50
 
  
הגדרות זה עניין של סמנטיקה. תאמין לי שמזמן עברתי את השלב שאכפת לי איך מגדירים את זה.

השאלה אם הגדרה משנה מציאות? כנראה שלא..



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יהודי ישראלי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.11.12
19506 הודעות, 152 מדרגים, 293 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ג    01:02   14.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  51. הנפש שלנו גמישה. אפשר להפנט אותה, אפשר לעשות עליה מניפולציות  
בתגובה להודעה מספר 44
 
  
ואפשר לגרום לה להאמין ואפילו להרגיש דברים שלא באמת קיימים. ובגלל הגמישות הזאת, אין ספק שמורכבות נפשית עשויה להביא אדם להיכנס לדמות. ולעיתים הבן אדם ממש מאמין שהדמות זה הוא והוא זה הדמות וכך נוצרת דיספוריה.
ואחרי כל זה, אנחנו חיים במציאות אובייקטיבית. וככזאת, חשוב שנמשיך להתייחס לעובדות ולא לתחושות הנפשיות כפי שאת ההחלטות החשובות בחיים אנחנו לוקחים מתמטית ולא מתחושות בטן כי ברורות לנו ההשלכות.
וכפי שאנחנו לא כורתים יד לאדם שמרגיש שהיד שלו היא גוף זר אלא מטפלים בבעיה - בנפש. כך מי שחושב שהוא אישה, או להפך, זה פשע לכרות לו איברים רק כי הנפש חולה. מטפלים בנפש!

המצב כיום בישראל א-ו-ס-ר לטפל בנפש, ומצד שני מסייע בניתוחי המרה שכוללים כריתת איברים והשחתת הגוף ואיתו גם הנפש בנזקים בריאותיים בלתי הפיכים. המצב כבר היום איום ונורא ואני מרחם על המתמודדים והמתמודדות שבגלל רשעותם של הפרוגרסיבים (ובישראל ניצן הורביץ במרכז) בני נוער פגועי נפש אינם יכולים לקבל טיפול נפשי ולהרפא.
הלוואי שהממשלה החדשה תביא לנו בשורה בעניין. כי זה נורא עצוב….



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Barbaaba לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.5.22
2253 הודעות, 11 מדרגים, 20 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ג    02:27   14.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  59. אתה מגדיר את זה כמחלה. אני חושב שזו מציאות, ובוודאי שלא תוכל 'לרפא' אף אדם. הם לא חולים.  
בתגובה להודעה מספר 51
 
  
ומה אתה חושב על נטיות מיניות - הומואים ולסביות? זו לדעתך מחלה, או נטיה\סטיה מינית?

זה מצב נתון וכמו שזה נראה בלתי ניתן לשינוי. תאהב את זה או לא.

זו אולי לא 'נורמטיביות' כמובן, כי מדובר פה על אחוז קטן מהאוכלוסיה. אבל זו בהחלט מציאות.

תמיד יהיו אחוזים מסוימים מתוך האוכלוסיה שהם שונים.


בכל אופן ממש ממש לא מדובר פה בלחץ חברתי חיצוני!! לרוב וכמעט תמיד בדיוק להיפך!!

אתה חושב שאבא מקבל את זה שילדו הקטן בן ה-3 או 4 מתחיל לשחק בבובות ולהתנהג כמו ילדה?
יש כאלו שמקבלים, הרוב לא. וילד בן ארבע עוד לא נחשף בכלל לשיח החיצוני על התחום. הוא פשוט מתנהג כמו שהטבע יצר אותו.

אני מדבר לא רק מהנסיון האישי שלי, למרות שהוא לא מועט. בתקופה שחייתי בתאילנד מאוד התענינתי בטרנסג'נדריות. השתתפתי בפורומים באנגלית בעניין וקראתי ספרים על התחום הזה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זר קוציםריחני לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 25.1.16
4455 הודעות, 39 מדרגים, 78 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ג    07:19   14.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  74. חייב תיקון למשפט הזה שכתבת: ''וילד בן ארבע עוד לא נחשף בכלל לשיח החיצוני על התחום'' . נחשף ועוד איך..  
בתגובה להודעה מספר 59
 
  
יש לא מעט ארגוני שמד שמחלחלים תכנים שכאלו כבר לגני ילדים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
shabor לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.11.03
31529 הודעות, 173 מדרגים, 346 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ג    09:19   14.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  87. אז גם על מי שיש נטיה לאלימות נגיד שזו המציאות וזו לא מחלה?  
בתגובה להודעה מספר 59
 
  
במחי תגובה אחת מחקת את כל עולם הפסיכיאטריה?
גם סכיזופרני רואה מציאות אחרת...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Barbaaba לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.5.22
2253 הודעות, 11 מדרגים, 20 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ג    11:01   14.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  101. אתה חושב שנטיה לאלימות זהה לנטיה מינית?... אני לא פסיכולוג, אבל לא יודע אם אפשר לשנות נטיה לאלימות בטיפול.  
בתגובה להודעה מספר 87
 
  

ואם אתה חושב שאפשר להפוך טרנסית לגבר באמצעות טיפול - כנראה לא פגשת טרנסיות אמיתיות בחייך.

אבל אם כבר נגענו בעניין הפסיכולוגיה, אחוז מסויים מהאוכלוסיה הם פסיכופתים. ככה הם. אפשר לשנות את זה עם טיפול לדעתך? אני חושב שלא.

ואני גם לא חושב שאפשר 'לרפא' סכיזופרניה. שזו אגב כן מחלה ככל הידוע לי. אבל פסיכופתיות זו מחלה?

לא ידוע לי שנטיות מיניות מוגדרות בפסיכולוגיה כמחלה. ובכל מקרה - טרנסיות זו לא נטיה מינית. זו אולי הפרעת אישיות או הגדרה כלשהי אחרת.

אם זה נורמלי - ודאי שלא! למעשה, זו פקעת מאוד מורכבת של רגשות ותאמין לי שאני לא מקנא באף טרנסית!

זה בכלל לא פשוט להיות בדיסוננס עם הגוף שנולדת בו והזהות המינית שלך.

אבל אם אפשר להפוך או לשנות את זה? לדעתי ממש ממש לא.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
כח המלך לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
3666 הודעות, 56 מדרגים, 104 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ג    11:13   14.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  103. גם אם נלך כשיטתך ונסבור שזה לא ניתן לשינוי (מה שמופרך על ידי המומחית דלעיל), איך מתייחסים ומטפלים בטבע בעייתי  
בתגובה להודעה מספר 101
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 14.12.22 בשעה 12:11 בברכה, כח המלך
 
בתחומים אחרים מאלו המקודמים בגסות עבור אינטרסים נסתרים ואפלים?

האם מצדיקים קלפטומנים מאובחנים, מאפשרים להם לקבל תנאים נוחים יותר לגניבה וכו'?

האם מעודדים את הסובלים מתחושת זרות של איבר מסויים לקטוע אותו כי כך הם מרגישים באופן טבעי (שגם זה כמובן לא טבעי כלל וכלל, אלא נגרם בדר"כ ממצבים נפשיים לא תקינים הנובעים מטראומות שונות)?

בין הכלה לקבלה יש גבול ופריצה מתמדת שלו, גם מתי שאסור לעשות זאת - לא מסייעת ואף מזיקה ביותר ל"ע.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
shabor לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.11.03
31529 הודעות, 173 מדרגים, 346 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ג    11:35   14.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  111. לדעתי, כן.  
בתגובה להודעה מספר 101
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מקורי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.1.11
29337 הודעות, 239 מדרגים, 464 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ג    02:55   14.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  62. תגובה נפלאה 👍 ממליץ לכולם לקרוא  
בתגובה להודעה מספר 51
 
  
חשוב שהפוליטיקאים מימין מהקואליציה העתידית יהיו ערים לנושא ויפעלו לתקן את המעוות הבלתי ייאמן שקורה אצלנו

המצב כיום בישראל א-ו-ס-ר לטפל בנפש, ומצד שני מסייע בניתוחי המרה שכוללים כריתת איברים והשחתת הגוף ואיתו גם הנפש בנזקים בריאותיים בלתי הפיכים. המצב כבר היום איום ונורא ואני מרחם על המתמודדים והמתמודדות שבגלל רשעותם של הפרוגרסיבים (ובישראל ניצן הורביץ במרכז) בני נוער פגועי נפש אינם יכולים לקבל טיפול נפשי ולהרפא.
הלוואי שהממשלה החדשה תביא לנו בשורה בעניין. כי זה נורא עצוב…



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יהודי אמיתי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.4.17
4647 הודעות, 35 מדרגים, 38 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ג    06:17   14.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  64. חרטא פרוגרסיבית  
בתגובה להודעה מספר 41
 
  
אין דבר כזה, לא מולד ולא כלום, יש שטיפת מח שהורים עושים לילדים ומרשים להם להתלבש כמו בן או בת כי זה חמוד להם, יש נטייה נרכשת, אין שום דבר מולד זו סתם המצאה של הקידמה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קוקי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.3.18
14640 הודעות, 87 מדרגים, 174 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ג    06:50   14.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  69. ילדים הרבה פעמים הם מבובלים ומתנסים בכל מיני דברים,לא צריך ללחוץ אותם למהר להכריז שהם אישה  
בתגובה להודעה מספר 34
 
  
וגם לא צריך ללחוץ אותם לצאת מהארון בגיל 15, וגם לא צריך לעשות להם טיפולי המרה, צריך פשוט להניח להם!!!
הרבה פעמים נערים מבולבלים שהנטיה המינית שלהם עוד לא התקבעה לגמרי נתקלים באירגוני להט"בזציה שלוחצים אותם לצאת מהארון ו/או לשנות מגדר, כי 'זה הדבר הנכון לעשות' וכל שאר האופציות הם חושך והומופוביה...
וחלק גדול מאותם נערים בנקודה הקריטית הזאת של חייהם עומדים לקבל החלטה שתחרוץ את גורלם,ובאותה מידה יכלו להתנסות עם אישה ולהנות ולחיות את חייהם כסטרייטים,להקים משפחות,ילדים נכדים וכו'.
שוב, כאמור אני מדבר על נערים שהם על הגבול ושהם מבולבלים ומתנסים בחוויות שונות ואירגוני הלהט"ביצזיה לוחצים אותם לבחור צד לטובת הקהילה.
קיצור מה שאני אומר זה שצריך להניח לבני נוער,לא רוצה שנער מבולבל יפגוש חונך מטעם הקהילה שימהר לשלוח אותו לספר להורים שהוא גייז או יריץ אותו לעשןת ניתוחים, וגם לא מישהו חשוך שיעשה לו טיפולי המרה,אותם נערים שיקבלו את ההחלטות שלהם בגיל מאוחר יותר כאנשים בוגרים,ואם מישהו מגיע לגיל 20 פלוס ורוצה בכל זאת לצאת מהארון ולחיות את חייו כגייז או כטראנס מבחינתי זה לגיטימי לחלוטין ואכבד אותו ואתן לו את כל הזכויות, אבל לבני הנוער צריך להניח!!
כל האירוגנים האלה כמו איג"י וכו' עם הדימוי הנאור עושים נזק עצום לבני נוער ומחללים את בני הנוער שלנו



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Barbaaba לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.5.22
2253 הודעות, 11 מדרגים, 20 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ג    11:16   14.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  105. מסכים אתך בנקודה הזו. רק דבר אחד - הניתוח 'לשינוי מין' הוא לא מה שהופך מישהי לטרנסית. לרוב זה שלב סופי  
בתגובה להודעה מספר 69
 
  
בתהליך של שנים רבות מאוד.
זה לא שמגיע בחור לביה"ח, עובר ניתוח ויוצאת אשה.

וזה לא שניתוחים כאלה בילדים נפוצים, כן?

אני מעריך שרוב גדול של הטרנסיות שכן עברו ניתוח עשו את זה לאחר גיל 20, וכשהן כבר מודעות לזהות המינית שלהן.

ואגב - רוב מוחלט של הטרנסיות אינן מנותחות! כלומר, אולי יהיה להן סיליקון בחזה ובאגן, אבל האיבר המקורי עודנו שם.

אז אתה יכול לראות טרנסיות שהן נראות ומתנהגות כנשים לכל דבר ועניין, ואולי אפילו תפלרטט עם אחת כזו בלי לדעת שיש לה עדיין איבר מין זכרי.


בכל מקרה אני לגמרי מסכים שהתערבות כירורגית לפני גיל 18 זה טירוף.




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עבד לעם קדוש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.9.19
58403 הודעות, 220 מדרגים, 400 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ג    11:20   14.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  109. מה שטלי באה להגיד בראיון שכאשר מתחילים את התהליך קשה להחזיר את הגלגל אחורה, הרבה לפני  
בתגובה להודעה מספר 105
 
  
ניתוח, כבר משלב הבלוקרים יהיה קשה לחזור אחורה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Barbaaba לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.5.22
2253 הודעות, 11 מדרגים, 20 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ג    12:36   14.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  117. ממה שאני ראיתי, 'התהליך' מתחיל הרבה לפני השלב התרופתי... בתאילנד הן לוקחות הורומונים שניתנים להשיג בקלות.  
בתגובה להודעה מספר 109
 
  
לפעמים לוקחות אפילו לפני גיל 12, אבל זה כבר על דעת עצמן. יש כאלו שלא והתחילו מאוחר, ויש כאלו שהן 'ליידי בוי טבעיות' בלי הורמונים בכלל.

יש לזה השלכות אם לוקחים לפני גיל ההתבגרות כמו קול נשי.

ובמלך השנים הן לוקחות ומפסיקות מדי פעם ולפי הצורך או ההרגשה. בכל מקרה יש לזה השלכות מאוד משמעותיות על הגוף - זה גם מאוד לא בריא לטווח הארוך.

אם זה ניתן לרברסיה? בבירור יש שינוי כשהיא מפסיקה לקחת.
בטח תלוי בגיל שהתחילו ואולי בתקופת ההפסקה.

אבל שוב, אני חושב שזה בכלל לא משנה. אם מישהי היא טרנסית היא תהיה כזו עם כדורים או בלי.

הרבה מגיבים פה חושבים שזה ניתן לשליטה ולשינוי ומישהי לא תהיה טרנסית אם לא יסלילו אותה. או אם 'יסיטו אותה לכיוון הנכון בגיל צעיר'. זה לא עובד ככה. זו לא הסללה.

אם אתה נמשך לנשים, ויקחו אותך 'לטיפול' תתחיל פתאום להמשך לגברים? אם זהות מינית של בנאדם היא X, לא נראה לי שתוכל לקבע אותה כ-Y

כדורים או לא, ניתוח או לא...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עבד לעם קדוש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.9.19
58403 הודעות, 220 מדרגים, 400 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ג    13:00   14.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  118. מעדיות של אנשים רציניים ואמינים שעוסקים בתחום,בהחלט ניתן באחוזים משמעותיים לשנות את המשיכה  
בתגובה להודעה מספר 117
 
  
אם אתה נמשך לנשים, ויקחו אותך 'לטיפול' תתחיל פתאום להמשך לגברים?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פרה אדומה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.4.12
54609 הודעות, 353 מדרגים, 698 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ג    15:01   14.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  120. זה לא אותו דבר בכלל (משיכה מינית, והזדהות). המחקרים מראים בבירור שללא התערבות רפואית  
בתגובה להודעה מספר 117
 
  
אחוז ניכר של ילדים ומתבגרים עם דיספוריה מגדרית לא נשאר טראנס אחרי ההתהגרות המינית. לעומת זאת, נטייה מינית לא 'עוברת'.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עבד לעם קדוש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.9.19
58403 הודעות, 220 מדרגים, 400 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''א בכסלו תשפ''ג    00:01   15.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  122. ברור שזה לא אותו דבר ''זהות'' מינית ומשיכה מינית, התייחסתי לדבריו על משיכה מינית, בהחלט יש  
בתגובה להודעה מספר 120
 
  
מקרים רבים שזה משתנה, אפשר לטעון שאצל מי שזה השתנה מעולם זה לא היה באמת משיכה למין שלו - אבל אם זו הטענה, כי אז יש מקום לבחון ביסודיות כל מי שנמשך למינוי האם זה "באמת" או לא



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נילי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.8.21
2416 הודעות, 23 מדרגים, 38 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ג    09:47   14.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  93. אתה מבלבל וכנראה גם חלק מהטראנסים האלה  
בתגובה להודעה מספר 34
 
  
הומואים נשיים מהם יש רבים עם גברים ששיכנעו עצמם שהם נשים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איש ונוב לו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.9.18
11761 הודעות, 79 מדרגים, 76 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ט בכסלו תשפ''ג    23:57   13.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  39. מרתק.  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פרופט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.5.17
9301 הודעות, 46 מדרגים, 83 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ט בכסלו תשפ''ג    22:33   13.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. סוגר את כל הפינות בהזיה הנוראית הזאת שפוגעת בחברה שמאמצת אותה ובילדים בפרט.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 13.12.22 בשעה 22:41 בברכה, פרופט
 
לא לדבר עם ילדים על ההזיה הזו בשום סיטואציה ציבורית.

מאמץ לעצמי להתנגד לכל ניסוי להשתמש במילה "מגדר".

אין מגדר, יש מין ביולוגי



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
4X6GX לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.9.16
4442 הודעות, 16 מדרגים, 26 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ג    01:28   14.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  56. הטרוף האמריקאי שהתחיל בשנות השבעים והשמונים הרס את אמריקה ולכאן רוצים לייבא את השיט הזה ללא ביקורת וסםקנות  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  
מטריד ביותר האונס שטרנסים לכאורה מבצעים בנשים ונערות בכסות ההרגשה שהם הן אישה ומקבלים כניסה חופשית למלתחות ומחלקות נשים בבתי חולים. פשיט טרוף אם זה נכון.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
unclesam
חבר מתאריך 30.1.21
1732 הודעות, 2 מדרגים, 0 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ג    08:33   14.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  78. מגדר= הקולות שבראש שלי  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
totoloto לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.4.12
15959 הודעות, 151 מדרגים, 295 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ט בכסלו תשפ''ג    22:34   13.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. אומייגד התופעות לוואי מחרידות!!! בנוסף הרבה ילדים עכשיו תובעים את הרופאים שלהם בארצות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הברית על כל הנזק שנגרם להם



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הוצלפ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.8.15
3261 הודעות, 52 מדרגים, 103 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ט בכסלו תשפ''ג    22:40   13.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. מתנגדים לברית מילה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אבל לשנות את מין הילד בניתוחים כירוגים זה בסדר.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פרופט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.5.17
9301 הודעות, 46 מדרגים, 83 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ט בכסלו תשפ''ג    22:42   13.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. הכי גרוע שגם לא משנים לו את המין. סתם מתעללים בגוף שלו ובהורמונים שלו ובהתפתחות שלו  
בתגובה להודעה מספר 8
 
  
והוא נשאר בן שלא יכול לחיות כמו בן ולא כמו בת. בגדול הורסים לו את החיים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הוצלפ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.8.15
3261 הודעות, 52 מדרגים, 103 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ט בכסלו תשפ''ג    22:51   13.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. מחריד  
בתגובה להודעה מספר 10
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סגול88 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.9.07
10472 הודעות, 50 מדרגים, 93 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ט בכסלו תשפ''ג    22:41   13.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. הטיפול המרה לנוער, להפוך ילד לילדה, הוא התעללות בילדים ופגיעה לנצח.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סתם אחד
חבר מתאריך 18.11.08
2345 הודעות
יום שלישי י''ט בכסלו תשפ''ג    22:43   13.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. מומלץ לצפייה הסרט: ''מהי אישה'' - סרט תיעודי אמריקאי משנת 2022 על נושאי מגדר וטרנסג'נדרים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  

https://www.knowheretoknow.com/post/%D7%9E%D7%94-%D7%94%D7%99%D7%90-%D7%90%D7%99%D7%A9%D7%94

מה היא אישה? הוא סרט תיעודי אמריקאי משנת 2022 על נושאי מגדר וטרנסג'נדרים שהוצג על ידי הפרשן הפוליטי השמרני מאט וולש, שהופק ויצא על ידי The Daily Wire, ובוים על ידי ג'סטין פולק.


הסרט התיעודי מציג את וולש שואל "מהי אישה?" ושאלות הקשורות למגוון אנשים, כולל רופא ילדים, מטפל משפחתי ונישואין המאשר מגדר, מתנגד טרנסג'נדר למעברים רפואיים לקטינים, מנתח המתמחה בניתוחים לשינוי מין והפסיכולוג ג'ורדן פיטרסון. וולש גם דן במונחים "לא בינאריים" ו"טרנסג'נדרים" עם שבט מסאי בקניה וראיין גבר הומוסקסואלי שהיה עירום בפומבי בסן פרנסיסקו. הסרט התיעודי דן בניתוחים לשינוי מין ובספורטאיות טרנסג'נדריות בספורט נשים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
היגיון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.11.16
3965 הודעות, 16 מדרגים, 20 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ג    01:12   14.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  53. אתה מתכוון הפשיסט?  
בתגובה להודעה מספר 11
 
  
הפרשן הפוליטי השמרני מאט וולש



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קופיקו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 25.3.16
7600 הודעות, 39 מדרגים, 51 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ג    02:32   14.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  61. 😂😂😂 כמה עמה צריך להיות כדי לא להבין...  
בתגובה להודעה מספר 53
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יהודי אמיתי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.4.17
4647 הודעות, 35 מדרגים, 38 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ג    06:19   14.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  65. או  
בתגובה להודעה מספר 11
 
  
חיכיתי חמר וולש, חחח מה הוא עושה להם שם



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Admiral לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.4.13
7123 הודעות, 49 מדרגים, 89 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ט בכסלו תשפ''ג    22:44   13.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. מאמר מדהים וקשה צריך לדעת מה מסתתר מאחורי הקבוצה המסכנה הזו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פרופט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.5.17
9301 הודעות, 46 מדרגים, 83 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ט בכסלו תשפ''ג    22:49   13.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. כסף ועוד דרך לפגוע בתרבות המערב מבפנים כמו שאר אג'נדות השמאל  
בתגובה להודעה מספר 12
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
צללפון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.8.13
13188 הודעות, 59 מדרגים, 109 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ט בכסלו תשפ''ג    22:47   13.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. רק על האומץ מגיע לה פרס ישראל  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
תמהוני לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.3.19
16317 הודעות, 138 מדרגים, 245 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ט בכסלו תשפ''ג    23:52   13.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  36. ++  
בתגובה להודעה מספר 13
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פרופט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.5.17
9301 הודעות, 46 מדרגים, 83 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ט בכסלו תשפ''ג    22:48   13.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. מעניין מתי נראה ראיון כזה באחת ממדיות המיינסטרים שלנו.. סה''כ ראיון. אפילו לא צריך תחקיר  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Reflektor לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.6.15
32538 הודעות, 128 מדרגים, 244 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ט בכסלו תשפ''ג    22:49   13.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. מוכר מאוד מעוד נושאים ברפואה שמערבת כסף, עסקנים והנדסת תודעה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  

עושים להם ניתוחים שונים ומשונים בלי ליידע אותם על כל ההשלכות. איזה הסכמה מודעת יש כשהבן אדם לא מבין מה הוא הולך לקבל? אם זה לא חלם או גרוע מכך, סדום, אני לא יודעת מה כן".

ציטוט מאת: עבד לעם קדוש




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Gtamar לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 25.12.13
6496 הודעות, 22 מדרגים, 38 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ט בכסלו תשפ''ג    22:53   13.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  19. מי שגורם לכל זה אלו שטיפות המוח ההלתי פוסקות של התשקורת  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יודע שלא יודע לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.3.17
3100 הודעות, 8 מדרגים, 14 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ט בכסלו תשפ''ג    22:55   13.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  20. למה כל פיסקה חוזרת על עצמה שלוש פעמים בערך?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ולעצם הנושא, זוועה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
PureAir לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.8.18
606 הודעות, 21 מדרגים, 42 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ט בכסלו תשפ''ג    23:27   13.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  27. תראה את הכתבה במקור  
בתגובה להודעה מספר 20
 
  
יש קטעים מהכתבה שנלקחו והודגשו כדי ליצור עניין ולמשוך את הקורא (מקובל בהרבה כתבות בעיתון, ובד"כ זה לא ממוקם בגוף הכתבה)
כשמבצעים העתק-הדבק אז גם התוכן הזה מועתק (בפונט רגיל ולא כמו בכתבה) ואז זה נראה כאילו קטעים חוזרים על עצמם.




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
היגיון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.11.16
3965 הודעות, 16 מדרגים, 20 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ג    01:14   14.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  54. שישמע אמין  
בתגובה להודעה מספר 20
 
  
תעמולת שנאה ותו לו



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
unclesam
חבר מתאריך 30.1.21
1732 הודעות, 2 מדרגים, 0 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ג    08:40   14.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  80. בבקשה, לילדך אתה מוזמן לעשות איזה ניתוח שתרצה, כאן הרוב השפוי לא מעוניין לקחת חלק במחלת נפש הזאת.  
בתגובה להודעה מספר 54
 
  
תעמולה?! קראת בכלל את המאמר?!
תגובה עלובה!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
shabor לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.11.03
31529 הודעות, 173 מדרגים, 346 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ג    09:21   14.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  88. וגם לא לממן את זה...  
בתגובה להודעה מספר 80
 
  
במקום להתאים את הנפש לגוף מעדיפים לכרות ולשתול איברים ולשחק ב''כאילו''....



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
היגיון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.11.16
3965 הודעות, 16 מדרגים, 20 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ג    11:17   14.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  106. קראתי את המאמר. מאמר ללא תוחלת.  
בתגובה להודעה מספר 80
 
  
מה יועיל המאמר? לסגור את התקציב? את הברז? לגרום לאנשים לחוש בושה על מי שהם, ולעשות ניצוח לשינוי נפש?

אולי פשוט תן להם לעשות מה שטוב להם



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עבד לעם קדוש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.9.19
58403 הודעות, 220 מדרגים, 400 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ג    11:17   14.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  107. תגובה ללא היגיון  
בתגובה להודעה מספר 106
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דרומה מכאן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.9.19
3901 הודעות, 19 מדרגים, 38 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ט בכסלו תשפ''ג    22:55   13.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  21. ואוו. והטירוף הזה מקודם בבתי הספר של הילדים שלנו בתמיכת משרד החינוך והעיריות?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נילי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.8.21
2416 הודעות, 23 מדרגים, 38 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ט בכסלו תשפ''ג    22:55   13.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  22. אמרתי לכם, זו השמדת ילדים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
רצח המוני.
המטרות של המרקסיסטים הניהיליסטים הפסיכופטיים היא השמדת כל הזהויות של חברות ואינדיווידואלים-

הזהות הלאומית
הזהות הדתית
הזהות התרבותית
הזהות המשפחתית והיחידה המשפחתית וכמובן הסמכות ההורית על הילדים
הזהות המגדרית

מה שנשאר זה חברות ועמים מפורקים לגמרי ושדודים מכל מה שהגדיר אותם ואיחד אותם והיה מקור עוצמה, שמורכבים מגושי בשר מהלכים שאין להם כלום! אפילו לא הוודאות האינסטינקטיבית במינם!
ככה מפרקים אנושות, אנשים וככה שולטים על הזומביז שנשארו בה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
היגיון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.11.16
3965 הודעות, 16 מדרגים, 20 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ג    11:19   14.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  108. ועם הדם מכינים מצות. אהבתי את האיפוק.  
בתגובה להודעה מספר 22
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עפרנח לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.4.09
17986 הודעות, 142 מדרגים, 277 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ט בכסלו תשפ''ג    23:04   13.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  23. איזה כוח אדיר הנערות קיבלו מול הוריהם. לא ינצלו אותו?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
כואב הלב לראות להיכן התרבות האנושית יכולה להדרדר.
במבט לאחור, זה קרה במהירות מדהימה.
העולם שותק, כי נטלה ממנו זכות הדיבור.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Aenima
חבר מתאריך 17.12.21
264 הודעות
יום שלישי י''ט בכסלו תשפ''ג    23:11   13.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  24. מזעזע.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זורבה
חבר מתאריך 20.1.15
1041 הודעות
יום שלישי י''ט בכסלו תשפ''ג    23:11   13.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  25. יש מספר ראיונות איתה ביוטיוב בפורום קפה שפירא  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בלאגן
חבר מתאריך 27.5.22
6887 הודעות
יום שלישי י''ט בכסלו תשפ''ג    23:13   13.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  26. חובה לקרוא הכל - תודה לידיעה החשובה !!!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
כל שידם בדבר יש לשפוט כמתעללים !!!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ירון מהשרון
חבר מתאריך 6.4.21
4887 הודעות
יום שלישי י''ט בכסלו תשפ''ג    23:30   13.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  28. ואצלנו אנשי השמאל אומרים שממשלה ימנית שמרנית תביא ''חושך''  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ממשלה ימנית היא הצלה מהפרוגרס המטורלל לטובת כולם.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מלאכת_מחשבת
חבר מתאריך 22.2.21
2961 הודעות
יום שלישי י''ט בכסלו תשפ''ג    23:34   13.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  29. מהראיונות החשובים ביותר שפורסמו בעשור האחרון. מדהים. חובה להפיץ את זה מעל כל במה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
yossi225
חבר מתאריך 30.10.11
4896 הודעות
יום שלישי י''ט בכסלו תשפ''ג    23:38   13.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  31. צריך לאסור את הניתוחים האלו בחוק  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
לא הגיוני שיש רופאים שבכלל מוכנים לעסוק בזה אם אלו ההשלכות הרפואיות.
מה זה פה? הכל בשביל כסף?
גם אם זה פוגע בבריאות המנותח?
איפה האתיקה הרפואית ?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Barbaaba
חבר מתאריך 7.5.22
2253 הודעות
יום שלישי י''ט בכסלו תשפ''ג    23:50   13.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  35. אתה לא יכול לאסור את זה על אנשים בוגרים. בישראל מאשרים לאחר אישור מפסיכולוג.  
בתגובה להודעה מספר 31
 
  
בתאילנד - תשלם לקליניקה 40,000 ש"ח ויעשו לך כל מה שתרצה...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
igal_474
חבר מתאריך 12.7.22
2098 הודעות
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ג    06:23   14.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  68. לא סתם , טוב שברופאים לגיהנם, נאמר  
בתגובה להודעה מספר 31
 
  
זה הרבה אחריות
לכן רופא ירפא , יש היתר
אבל צריך להיות אחראי והוגן

חייב אתיקה
אסור שזה יהיה הכל רק כסף
זה חיים של אנשים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ישנם ימים
חבר מתאריך 28.2.08
1721 הודעות
יום שלישי י''ט בכסלו תשפ''ג    23:39   13.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  32. מזעזע  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
בשביל זה צריך את עוצמה יהודית והסמוטריצים בכנסת. שלא יפחדו להגיד את מה שהגברת הזאת אומרת בקול רם ובחקיקה !!!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פרה אדומה
חבר מתאריך 30.4.12
54609 הודעות
יום שלישי י''ט בכסלו תשפ''ג    23:43   13.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  33. תודה. חשוב מאוד לעול נגד ההנחיות החדשות של השרות הפסיכולוגי ייעוצי שפורסמו לאחר הבחירות על  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ידי שאשא ביטון.
כל מי שיש לו קשרים מקצועיים לעולם הפסיכולוגיה החינוכית או הייעוץ החינוכי צריך למחות על המסמך שמנחה את עבודת בתי הספר בנושא, שנכתב בהתיעצות באופן כמעט בלעדי עם ארגוני הלהט"ב.

ראו כאן, https://rotter.net/forum/scoops1/770151.shtml

יש שם גם לינק למסמך.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
FAO
חבר מתאריך 14.8.18
14903 הודעות
יום שלישי י''ט בכסלו תשפ''ג    23:55   13.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  38. מענין, תודה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
בהרבה דברים הקשורים בטרנסגנדריות, דעתי האישית לא כל כך שונה מדעתה.
עם זאת, אני כן חושב שיש אנשים שהליך כזה מתאים להם ועוזר להם.
אבל הכל צריך בארץ להמשיך להיות מפוקח ומנוטר שלא נגיע למצב חסר אחריות כמו בארה"ב.

אני רק אוסיף שרוב מוחלט של הטרנסים מוותרים על ניתוח תחתון בגלל הסיכונים הבריאותיים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Barbaaba
חבר מתאריך 7.5.22
2253 הודעות
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ג    00:06   14.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  40. רוב הטרנסיות מוותרות על ניתוח תחתון משיקולים אחרים. לא בריאותיים. יש לזה המון השלכות על החשק המיני.  
בתגובה להודעה מספר 38
 
  
כתוצאה מהסרת שק האשכים.

לפעמים כאלו שעברו את הניתוח חוות ירידה משמעותית בחשק.

אמנם יש טרנסיות שעברו את הניתוח מדווחות שהן יכולות לחוות אורגזמה מסויימת, אבל "זה לא אותו הדבר"

וכמובן שקיים הקטע הבריאותי. זה דורש תחזוקה מתמדת ובכלל ניתוח קשוח מאוד לבנאדם.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
FAO
חבר מתאריך 14.8.18
14903 הודעות
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ג    00:45   14.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  46. כן, שכחתי את הענין המיני  
בתגובה להודעה מספר 40
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Theologizer
חבר מתאריך 19.7.20
13451 הודעות
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ג    07:01   14.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  71. למה לתמוך בטרלול. אין כזה דבר טרנסיות. בגנום של כל תא ותא בגופם מסומן: זכר.  
בתגובה להודעה מספר 40
 
  
יש לפנות אליהם בכינויים ההולמים את המציאות



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פרה אדומה
חבר מתאריך 30.4.12
54609 הודעות
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ג    00:22   14.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  42. שווה לקרוא את סיפורו של גיבור הקומנדו המעוטר האמריקאי שנהיה טראנס, ועתה התחרט, על התעשייה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
שמאחורי השינויים המגדריים:

לחץ כאן לצפיה דרך טוויטר



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פרה אדומה
חבר מתאריך 30.4.12
54609 הודעות
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ג    00:28   14.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  43. והנה ביידן היום מכרז שכל מי שלא מגבה את הרופאים המנתחים ילדים כאלה, דומה לאנטישמי ולגזען  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
לחץ כאן לצפיה דרך טוויטר



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פיקאצ'ו
חבר מתאריך 15.5.18
6010 הודעות
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ג    00:34   14.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  45. ארוך לאללה. השתדלתי לקרוא. חבל שפורסם על ידי עיתון סקטוריאלי ולא על ידי משהו יותר מוביל  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פרה אדומה
חבר מתאריך 30.4.12
54609 הודעות
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ג    00:48   14.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  47. במיינסטרים אין לעתונאים מספיק אומץ כי זה נחשב ''פגיעה בקהילה'' ומסכן כל להט''ב באשר הוא  
בתגובה להודעה מספר 45
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יהודי ישראלי
חבר מתאריך 30.11.12
19506 הודעות
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ג    00:48   14.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  48. תודה לך על הבאת הראיון החשוב הזה.במיוחד בזמן הזה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ועצוב לי כל כך על הילדים הללו שזקוקים לעזרה, ובמקום עזרה, המבוגר שאמור להגן עליהם שולח אותם לכריתת איברים חיוניים ולסבל מתמשך. מזכיר מאוד הורים מתעללים וילדים שעברו אונס בילדותם מבן משפחה.
מקווה מאוד שאבי מעוז והממשלה כולה יחוקקו מה שצריך כדי להסיר את החרפה הזאת מישראל.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מלאבסי
חבר מתאריך 2.4.12
2213 הודעות
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ג    00:49   14.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  49. זה הייפ ואובר רייטינג לנושא שולי וזניח. הלוואי והיו התנגדויות והעלאה על סדר היום לתופעות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הרבה יותר נרחבות כמו התעללויות בילדים בתוך במשפחה; פדופיליה; אלכוהול ואלימות בני נוער. כל אחד מהנושאים הללו נפוץ הרבה יותר ומסוכן לנו כחברה הרבה לפני כל מיני טרלולים למיניהם



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
scooterman לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.1.14
733 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ג    01:11   14.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  52. גם גידול ילד קטן כילדה או להיפך זו התעללות בתוך המשפחה  
בתגובה להודעה מספר 49
 
  
אבל בניגוד לדוגמאות שהבאת, במקרה הזה ההורים המתעללים זוכים להאדרה ומקבלים גיבוי מלא מהממסד, ומי שיוצא נגדם מוקע. ראה מקרה האם המתעללת מגבעת שמואל.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סייר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.3.03
19029 הודעות, 145 מדרגים, 260 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ג    01:23   14.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  55. מתגובתך ברור שלא קראת את כל המאמר, וחבל. יש תשובה לטענתך בגוף המאמר.  
בתגובה להודעה מספר 49
 
  
"ב-2013 תיארו ב'תנ"ך' הפסיכיאטרי DSM שכיחות של דיספוריה מגדרית 1:10,000 אצל בנים ו-1:30,000 אצל בנות, ובתוך פחות מעשר שנים יש קפיצה של אלפי אחוזים בפניות ילדים ונוער למרפאות מגדר בשל דיספוריה. זו הדבקה חברתית מטורפת, ויש סקר מ-2021 שבו תשעה מתוך מאה ילדים הזדהו כטרנסג'נדרים בגילי בית ספר. זה כמובן משתנה בארצות הברית ממדינה למדינה, וזה שכיח בקרב לבנים יותר מבקרב שחורים ובמעמד בינוני-גבוה יותר מבשכבות החלשות, אבל ההדבקה הולכת ומסלימה."



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מלאבסי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
2213 הודעות, 26 מדרגים, 52 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ג    01:38   14.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  57. מודה ש-אמ;לק כי פשוט ארוך מדיי וקראתי בפעמים אחרות. חוצמזה לא התייחסתי לנתונים אלא לטרנד  
בתגובה להודעה מספר 55
 
  
ארה״ב או לא יודע מה - העיסוק פה בנושא הוא בלתי פרופורציונלי בעליל ואני באמת שלא מבין את האנרגיות הרבות שמופנות לתופעה המטורללת והעלומה כאשר אל מול עינינו, פשוטו כמשמעו!, ילדים נפגעים יום יום בידי ילדים אחרים ומבוגרים במרכז המסחרי, בבתי הספר, ברשת, בבית החולים וכמובן בבית. כאן אצלנו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
FireSky לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.12.13
23545 הודעות, 215 מדרגים, 394 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ג    02:29   14.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  60. לפי הריאיון שלה היא מתארת טרנסג׳נדריות כמחלה שרוב האנשים יכולים להירפא ממנה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 14.12.22 בשעה 02:48 בברכה, FireSky
 
לא מבין על אילו מחקרים היא מתבססת בדיוק שהיא משבצת אמירות כאלה לאורך כל הריאיון.

בכל מקרה אין ספק שהעולם הזה הוא המורכב ביותר בכל מה שקשור ללהט״ב ומגדר. אסור לשלול את האמירות שלה, אבל החשש שלי הוא שאמירות מבוססות מחקרים-תצפיות-נתונים יהיו כלי שרת בידי אג׳נדות דתיות שמרניות שמטרתן היא סימון כלל הלהט״ב, לא רק הבעיות של טרנסג׳נדרים. אסור לאף אחד מהצדדים - לא הדת ולא הפרוגרסיביזם לשלוט בשיח הזה.

כבר אפשר לראות פה תגובות מטומטמות על טיפולי המרה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פרה אדומה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.4.12
54609 הודעות, 353 מדרגים, 698 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ג    07:09   14.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  72. דיספוריה מגדרית היא הפרעה נפשית מוכרת בdsm, ושם גם מופיעה הסטטיסטיקה על כך שאצל צעירים  
בתגובה להודעה מספר 60
 
  
היא לרוב עוברת עם ההתבגרות.

אם ההומואים והלסביות לא מעוניינים בריקושטים מהמאבק המוצדק נגד הפגיעה בילדים עם דיספוריה מגדרית, שיוציאו את ה'ט' מהלהט"ב.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זר קוציםריחני לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 25.1.16
4455 הודעות, 39 מדרגים, 78 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ג    07:30   14.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  75. אבל אז הם ידמו יותר ללהבה של גופשטיין..  
בתגובה להודעה מספר 72
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
unclesam
חבר מתאריך 30.1.21
1732 הודעות, 2 מדרגים, 0 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ג    09:09   14.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  83. בטח אפשר לרפא, רק לא צריך גורמים עויינים, היא מסבירה בנחת שאת תסביך ''המגדר'' עובר מאליו, אם לא חותכים לפני  
בתגובה להודעה מספר 60
 
  
את הילדים הבריאים.
טיפולי המרה? בנאדם נולד זכר, איך אפשר להמיר אותו לזכר?!
השיח אלים כי שיחות עם פסיכולוגים או עובד סוציאלי נקראים טיפולי המרה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
כח המלך לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
3666 הודעות, 56 מדרגים, 104 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ג    12:19   14.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  115. בראיון היא מצהירה שמאה אחוזים מהמחקרים בנושא מלמדים שאם מניחים לעניין ולא פועלים לשום כיוון - משיגים החלמה  
בתגובה להודעה מספר 60
 
  
של כשמונים אחוזים מהלוקים בדיספוריה מגדרית.

ובכלל, האם "אמירות מבוססות מחקרים-תצפיות-נתונים" הם פתאום לא דרך מדעית נאורה מספיק ברגע שהן משרתות אג'נדה שמרנית?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קוראת ותיקה
חבר מתאריך 23.1.15
19919 הודעות
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ג    05:47   14.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  63. מעניין וחשוב מאוד לדעת  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
igal_474 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.7.22
2098 הודעות, 8 מדרגים, 16 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ג    06:21   14.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  67. אלופה , תמשיכי להפיץ את האמת על זה, כמו שאמרת , במקום שאין איש השתדל להיות איש  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
תותחית ,
זה ממש הצלת נפשות


רוב האנשים שדוחפים אותם לנרטיב הזה,
לא יודעים על הנזקיים האלה

את צודקת ב100 אחוז



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שפונפוניקה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.11.20
817 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ג    06:56   14.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  70. מטילים מומים בצעירים. כורתים איברים. ועדיין זכר נשאר זכר ונקבה נשארת נקבה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
itaii
חבר מתאריך 30.7.20
237 הודעות
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ג    07:43   14.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  76. כתבה מרתקת!!!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הדברים ברורים, זה שהד"ר מדברת באומץ זה לא ברור.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ANTI-PC
חבר מתאריך 8.8.18
10848 הודעות
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ג    08:36   14.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  79. חולי חברתי? רוע כלפי החברה? זה רק השמאל שאשם בהכל🧐  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
כיום אנשים צעירים ותמימים משוכנעים ומאמינים שהם אכן יכולים להפוך את מינם, וכאשר הם מגלים אחרי כמה שנים ששיקרו להם ושמבחינה פיזיולוגית זה לא אפשרי, הם מוצאים את עצמם במשבר נפשי גדול".



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
tesla man
חבר מתאריך 19.10.20
9358 הודעות
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ג    08:51   14.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  81. סרטון ישן אך חשוב בנושא  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עבד לעם קדוש
חבר מתאריך 5.9.19
58403 הודעות
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ג    08:56   14.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  82. עכשיו אתם מבינים למה צריך את אבי מעוז בעמדת מפתח?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
CRAZY לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.6.15
3878 הודעות, 41 מדרגים, 82 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ג    09:17   14.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  84. הטעות הטקטית הכי גדולה של הומואים ולסביות היה להיכנס באותה מטריה עם הטרלול הזה של טרנסים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פרה אדומה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.4.12
54609 הודעות, 353 מדרגים, 698 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ג    09:18   14.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  85. ++  
בתגובה להודעה מספר 84
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Theologizer לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.7.20
13451 הודעות, 54 מדרגים, 57 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ג    09:29   14.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  90. זה לא מקרי ולא בטעות. המשך לוגי של ההונאה העצמית  
בתגובה להודעה מספר 84
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עבד לעם קדוש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.9.19
58403 הודעות, 220 מדרגים, 400 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ג    09:39   14.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  92. הטענה המהותית שלהם זהה כמו שזוג הומאים דורש להתייחס אליהם כמו משפחה למרות שהם לא, רק בגלל  
בתגובה להודעה מספר 84
 
  
הזכות שלהם שיכרו בהם איך ש*הם* רוצים, כך הטרנסג'נדרים רוצים שיכירו בהם איך שהם רוצים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סתם אחת לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.8.18
16464 הודעות, 50 מדרגים, 94 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ג    09:48   14.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  95. בדיוק.מדובר בעולמות שונים בתכלית  
בתגובה להודעה מספר 84
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עבד לעם קדוש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.9.19
58403 הודעות, 220 מדרגים, 400 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ג    10:40   14.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  96. תסתכלי תגובה 92  
בתגובה להודעה מספר 95
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ציון דרך לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.2.15
3807 הודעות, 282 מדרגים, 562 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ג    09:18   14.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  86. מרתק, תודה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
shabor לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.11.03
31529 הודעות, 173 מדרגים, 346 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ג    09:23   14.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  89. זה צריך להיות השיעור הראשון בלימודי ''מגדר'' באוניברסיטה....  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אולי אפילו בבית הספר.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מונית הכסף
חבר מתאריך 14.7.09
2767 הודעות
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ג    09:32   14.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  91. בשרותי נשים בקניון מלחה יש משתנות לטראנסים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
עולם מוזר



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Theologizer לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.7.20
13451 הודעות, 54 מדרגים, 57 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ג    11:40   14.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  113. הדרך למה שקורה בארה''ב (גברים כופים על ילדות להתלבש איתם באותן מלתחות) קצרה מתמיד  
בתגובה להודעה מספר 91
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סתם אחת לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.8.18
16464 הודעות, 50 מדרגים, 94 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ג    09:48   14.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  94. מפחיד ומטורף  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קטסטרופה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 25.8.19
2284 הודעות, 9 מדרגים, 6 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ג    10:45   14.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  97. לפרסם דחוף בעיתונות הכללית!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מוספי שבת וכו



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עבד לעם קדוש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.9.19
58403 הודעות, 220 מדרגים, 400 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ג    10:47   14.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  98. אתה חושב שיש סיכוי בעיתונות הכללית לפרסם ריאיון כזה? גם בתשלום לא יקרה!  
בתגובה להודעה מספר 97
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פלומה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.1.15
80457 הודעות, 203 מדרגים, 382 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ג    10:52   14.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  99. העולם צריך להתפקח מהטרלול .  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
שמו את הלהטבים במרכז והכל סובב סביבם וכלום לא מעניין. רק הסגידה לטרלול ומי שלא מתיישר עובר השחרה ונרמס .

רואים איך התקשורת חוץ מלנטבים אין להם כלום סרסו גם אותם



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Gtamar לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 25.12.13
6496 הודעות, 22 מדרגים, 38 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ג    10:55   14.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  100. איפה ארגוני הנשים כאשר קורים מקרים כאלו של אונס במחלקות של נשים ע''י מטורללים כאלו?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
טרללת מוחלטת.
דור המבול פראיירים לעומת הפסיכיים האלה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
כח המלך לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
3666 הודעות, 56 מדרגים, 104 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ג    11:05   14.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  102. תודה רבה על הבאת הכתבה החשובה והמפורטת הזו, על תופעה שמנסים לפמפם כל הזמן בכותרות מעוותות ומנגד להעלים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
את הפרטים על כך כפי שנחשפים באופן בסיסי כאן...

שנצליח להאיר ולהעיר את ההולכים בחושך המטורף הזה (שברוב חוצפתם עוד מנסים להציגו כאור ונאורות) ולשנות את הכיוון, בפרט בחינוך!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עבד לעם קדוש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.9.19
58403 הודעות, 220 מדרגים, 400 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ג    11:14   14.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  104. חייבים להפיץ כתבות כאלו בכל מקום, בתקשורת המיינסטרים מחרימים דעות כאלו  
בתגובה להודעה מספר 102
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
כח המלך לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
3666 הודעות, 56 מדרגים, 104 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ג    12:24   14.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  116. ההחרמה האוטומטית מוכיחה לאיזו תקופת חושך כפול ומכופל (שעוד נחזה לאור בעיניי רוחם) נכנסנו בעת האחרונה...  
בתגובה להודעה מספר 104
 
  
שנצליח לשנות את הכיוון במהירות המקסימלית, בהארת האור האמיתי המוביל ומזרז את גילוי הגאולה האמיתית והשלמה בקרוב ותיכף ומי"ד ממ"ש!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
לב של יהודי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.6.22
1681 הודעות, 14 מדרגים, 23 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ג    11:25   14.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  110. על זה אני צועק כל היום!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 14.12.22 בשעה 11:42 בברכה, לב של יהודי
 
גודל פה מצולק נפשית ופיזית, ואף אחד לא נותן את הדין.
מבוגרים אחראים, מורים, הורים תתעוררו!!!!
אתם אחראים לגדל את הדור הבא שיהיה דור טוב, בריא, שפוי וחזק נפשית ופיזית!
ובמקום זה מה אתם מגדלים ?? תוציאו לרגע את הראש מהמסכים ותסתכלו למציאות האיומה הזו בעינים!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
uz7 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.12.09
70514 הודעות, 221 מדרגים, 433 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ג    11:36   14.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  112. ואוו אשה אמיצה . מצער מאד, אנשים תשמרו על הילדים שלכם מכל הרעל הזה שמרעיל את המוחות הצעירים.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
unclesam
חבר מתאריך 30.1.21
1732 הודעות, 2 מדרגים, 0 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ג    11:55   14.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  114. רופאים שמבצעים ניתוחים כאלה צריכים משפט נירברג!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עוד קצת לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.11.20
3479 הודעות, 11 מדרגים, 22 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ג    13:31   14.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  119. מחריד  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
iluminati לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.12.08
945 הודעות, 9 מדרגים, 18 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ג    17:54   14.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  121. אין דבר כזה כמו הרגשת המגדר. פשוט אין חוש כזה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אין לנו חוש שאומר לנו מה המגדר שלנו.

גם לגברים אין חוש של "גבריות" ולנשים אין חוש של זהות נשית. פשוט אין חוש כזה. כמו שאין חוש האומר מה צבע העיניים.

אין אפילו חוש של אנושיות! איך אנחנו יודעים (בעניים עצומות) שאנחנו אנושיים ולא חתולים?

לכן ההרגשה של "אשה בגוף של גבר" לא יתכן שהיא קיימת. יש אולי תחושת מצוקה. אבל ההסבר למצוקה איננו יכול להיות "דיספוריה מגדרית".



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פלומה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.1.15
80457 הודעות, 203 מדרגים, 382 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''א בכסלו תשפ''ג    00:14   15.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  123. אישה אמיצה.. אני רק נזכרת איך הלהטבים רדפו בעבר חוקר שאמר שאפשר להחזיר  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הומואים מנטיותם... הוא הצטער על המחקר וחזר בו מהמחקר בטיעון הזוי שלא נשאלו אם הם רוצים לחזור להיות בזוגיות רגילה ..
העובדה שהצליחו לחזור לזוגיות רגילה הוכחה והאיומים והלחץ הביאו אותו לבטל את המחקר. רק לסדר את האוזן אותו פרופסר הוא זה שחקר בשנות ה70 וקבע במחקר להיות הומו זה לא הפרעת נפש ובזכות זה הוצאו מרשימת הפרעת נפש..



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
   
   


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות