גירסת הדפסה        
   
קבוצות דיון סקופים נושא #777707 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 777707        
שמאלני גאה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.9.20
7472 הודעות, 99 מדרגים, 5 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    07:35   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

השוואת רפורמת לוין למדינות העולם  

 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 17.01.23 בשעה 08:08 בברכה, שמאלני גאה
 
"ככה זה גם בעולם": מסכת השקרים של ההפיכה המשטרית
"רפורמת" לוין כוללת שקרים תודעתיים שלפיהם מאפיינים דיקטטוריים דווקא יחזקו את הדמוקרטיה. ולצדם שקרים עובדתיים: מומחים למשפט בדקו ומצאו כי באף מדינה דמוקרטית אין את כל המאפיינים שמוצעים בתוכנית של לוין

1. בבסיס "רפורמת" יריב לוין - תזכירי החוק להפיכה המשטרית - ניצבים כמה שקרים. שקרים ממספר קטגוריות: תודעתיים ועובדתיים, השקר של הרוב שתמך בבחירות, והשקר שמיוצג בטבלה - "ככה זה גם בעולם". לפני שנרחיב בו, נסקור את האחרים.
ישנם שקרים מהדהדי תודעה. למשל, שאם נסיר כל ביקורת על השלטון תחוזק הדמוקרטיה. כלומר, מאפיינים דיקטטוריים דווקא יחזקו את הדמוקרטיה. למשל, אם נחסל את הרשות השופטת נחזק את הפרדת הרשויות. אלא שכבר לא תהיה הפרדה ולא רשויות כי הכנסת ממילא נמחקה בידי הממשלה ועכשיו בית המשפט צפוי להימחק. או ההברקה שמינוי שופטים בידי פוליטיקאים יגביר את אמון הציבור בבתי המשפט. אלה שקרים ציניים מטלטלי תודעה בסגנון "הפוך על הפוך".


וישנם שקרים עובדתיים שאם חוזרים עליהם מספיק זמן הם נטמעים. למשל, שהשופטים בעליון ממנים את עצמם ואת חבריהם. פעם זה היה נכון, אבל הפוליטיקאים שינו את זה מזמן. שר המשפטים דניאל פרידמן בלם את המינויים בפועל לעליון (שהיו פעם מסלול ישיר למינוי קבע); השרה איילת שקד גיבשה רוב בוועדה כדי להעביר את המינויים שלה בכל הערכאות; והכי חשוב, גדעון סער, כמחוקק, שינה את החוק כך שמתחייב רוב של שבעה מתוך תשעת חברי הוועדה למינוי לעליון. התיקון הזה אילץ את השופטים והפוליטיקאים להגיע להסכמות - והתוצאות בהתאם.
בתקופת נשיאותו של אהרן ברק - כל השופטים שנבחרו לעליון, למעט אחד (אדמונד לוי), נמנו על מועמדיו המועדפים. מאז פרידמן, שקד ותיקון סער - החלוקה במינוי בין השופטים והפוליטיקאים היא שווה פחות או יותר. הנה עשרת המינויים האחרונים: יוסף אלרון, דוד מינץ, יעל וילנר, ג'ורג' קרא, עפר גרוסקופף, אלכס שטיין, יחיאל כשר, רות רונן, גילה שטייניץ־כנפי, חאלד כבוב. האם אפשר לתייג אותם במובהק? האם אפשר לדעת האם יש בהם יותר ליברלים משמרנים?
שקר נוסף שקשור ל"דיקטטורה" של בג"ץ הוא העלמת תרומתו להגנת זכויות אדם, מיעוטים וחלשים. למשל פסיקות לטובת חרדים או משפחות שנותקו מאספקת חשמל בגלל חוב. וזה קשור לשקר הבא.

2. החרדים ובעלי מעמד סוציו־אקונומי נמוך נמנים ברובם עם הרוב שנתן לקואליציה הנוכחית את הניצחון. לגבי החרדים חשוב לציין שככלל, הם אינם זקוקים למערכת המשפט - לא כסמן נורמטיבי ולא כשומר סף דמוקרטי. לשם כך יש להם את התורה ואת הרבנים. הם זקוקים לבג"ץ נגד עריצות הרוב. אבל כשהם חברים בקואליציית העריצות, התמריץ שלהם הוא דווקא לחסל את בג"ץ - כדי שלא יאיים על ערכים ואינטרסים שחשובים להם כמו תקציבים, גיוס, גיור, כשרות, שוויון לנשים ולהט"בים וכו'.
המהות הדמוקרטית לכשעצמה אינה בליבת החשיבות של הקהילה החרדית, ובמקרים רבים היא כלל לא רצויה. לכן אין להם בעיה קשה עם חיסולה. ובשלב זה הם מתעלמים מהאפשרות שיחזרו לאופוזיציה, פשוט כי זה נראה כתרחיש בעל הסתברות נמוכה למדי.
לגבי הפריפריה והאוכלוסיות המוחלשות: הן מצביעות באופן מסורתי לנתניהו ולדרעי, גם אם בג"ץ יפסוק לטובתם עד קץ הימים, וגם אם סדרי העדיפויות של הממשלה מושקעים בחרדים ובמתנחלים הרבה לפני הפריפריה. הפעם המצב אבסורדי ממש, משום שפרטי הרפורמה גובשו במכון קהלת בעל האג'נדה הימין־כלכלית הקיצונית, שמאיר פניו לעשירים ומעניק קשב נמוך במיוחד לרווחה, חמלה וחלשים בכלל. נדרשת מידה גבוהה במיוחד של שקר וציניות כדי לגייס את הפריפריה הענייה של ישראל לטובת תוכנית משפטית שהגו מומחי קהלת בהשראת מיליארדרים אמריקאים.
3. ועכשיו לטבלה שמייצגת את שקר ה"ככה זה גם בעולם". את הטבלה הכינו מומחים למשפט חוקתי ובינלאומי מכמה פקולטות למשפטים: פרופ' יריב רוזנאי וד"ר אדם שנער (אוניברסיטת רייכמן), פרופ' אליאב ליבליך (אונ' ת"א), ד"ר תמר הוסטובסקי (הקריה האקדמית אונו) וד"ר נדיב מרדכי (המכון הישראלי לדמוקרטיה).
אינפו הרפורמה של לוין

כותרת ההשוואה היא ש"באף מדינה דמוקרטית אין את כל המאפיינים שמוצעים ב'רפורמה' של לוין". לכן, משמעותה היא "ריסוק הדמוקרטיה הישראלית". בטבלה יש הסתעפויות והבהרות שנועדו לדייק. למשל מספרים לנו שפסקת התגברות יש גם בקנדה אך היא מתונה בהרבה מזו שמוצעת כאן. למשל, מוחרגות ממנה הזכויות החוקתיות. הפרלמנט לא יוכל לחוקק מחדש חוק שנפסל בגלל פגיעה מהותית בזכויות אדם. פסילת חוק ברוב של 80% מהשופטים כמוצע אצלנו? זה קיים בצ'ילה (באל־סלבדור 100%), אבל אלו לא הדמוקרטיות שלהן אנו רוצים להידמות.

4. העולם מכיר במינוי שופטים בידי פוליטיקאים, אבל לצד בלמים ואיזונים. בארה"ב המינוי הוא פוליטי רק כאשר יש זהות בין הנשיא לבין הרוב בסנאט. כשהסנאט הוא בשליטת האופוזיציה, נדרש משא ומתן. ההצעה הישראלית מקנה לממשלה ולקואליציה רוב אוטומטי קבוע בוועדה לבחירת שופטים. נתניהו ושאר הנאשמים הבכירים יוכלו לבחור את השופטים שידונו בהם ובערעוריהם.
פסק דין דובס הוא דוגמה נוספת לגיוון האמריקאי שמגביל אפילו את בית המשפט העליון. בית המשפט הטראמפיסטי החשוך הסיר את הגנת החוקה מההפלות, אבל המדינות הליברליות התירו אותן בחוקיהן. בישראל לא תהיה ההגנה הזו – לא מפני חוק דורסני ולא מפני פסיקה דורסנית. אגב גם בקנדה הפוליטיקאים בוחרים את השופטים, אבל מתוך מאגר מועמדים שנבנה בידי מערכת מקצועית. בחלק מהפרובינציות יש חובה למנות מתוכו, ובאחרות זהו נוהג שלרוב מכבדים אותו.
5. בישראל, הצעת לוין שוללת לגמרי את כוחו של בית המשפט לבטל חוק יסוד. אכן, יש מדינות שבהן בית המשפט מנוע מלבטל חוקה. אבל מנגד, גם לפרלמנט קשה יותר לחוקק חוקה. בישראל ניתן לחוקק חוק יסוד ברוב רגיל של שניים נגד אחד. וגרוע מזה – חוקי היסוד הפכו לפלטפורמה פוליטית והוזנו לצרכי הסדרה פוליטית בין רמאים שלא מאמינים האחד לשני. חוק ממשלת החילופים למשל - במקום שיישאר במקומו הראוי, הסכם קואליציוני, הוא נחקק כחוק יסוד.

המשמעות היא שבהעדר בלמים תוכל הממשלה לחוקק כל נבלה ובית המשפט יהיה מנוע מלבטלה בגלל שתתנוסס מעליה הכותרת "חוק יסוד". חוקי היסוד אצלנו הן חוקה נכה. ערכים בסיסיים כמו שוויון וחופש הביטוי הורחקו מחוק יסוד: כבוד האדם וחירותו בגלל פשרה עם המפלגות הדתיות. והם הונחלו בדמוקרטיה הישראלית מכוחו האקטיביסטי של בית המשפט העליון עוד מימי השופטים שמעון אגרנט (בפסק דין "קול העם") ומשה לנדוי שקבע כי "שלטון הנוטל לעצמו את הרשות לקבוע מה טוב לאזרח לדעת, סופו שהוא קובע מה טוב לאזרח לחשוב; ואין סתירה גדולה מזו לדמוקרטיה אמיתית".
וזה מאפשר לנו לחשוף, על הדרך, עוד שקר. לוין סיפר שהוא מתגעגע לענקי המשפט האלה, שלפני עידן ברק. האם הוא מתגעגע לאקטיביזם שלהם? האם הוא מתגעגע ללנדוי שהוריד את התנחלות אלון מורה בגלל שהוקמה על קרקע פרטית? השופטים האלה עיצבו את החירויות הדמוקרטיות ואת עצמאות השפיטה, לא פחות מברק, ויש האומרים שאפילו יותר.
6. בבריטניה, מספרים לנו, אין לבית המשפט סמכות לבטל חוקים. שם מצהיר בית המשפט בפסק דינו על אי התאמה בין חוק פוגעני לבין האמנה האירופית לזכויות אדם שמדינות רבות כפופות לה. כמובן שלא ישראל. להצהרה כזו של בית המשפט הבריטי יש משמעות של ביטול חוק, בגלל התרבות הפוליטית שמתקנת את החוק בהתאם לפסיקה. מתקנת, לא מתגברת. ישראל היא מדינה שהשסעים הפנימיים בה כה קשים, עד שמתחייבת רשות שופטת עצמאית שתוכל לבטל חקיקה פוגענית, בין מימין ובין משמאל. מכלול ההצעות שמנחיתים עלינו היום נגזר לא רק מצרכיהם הפרסונליים של הנאשם נתניהו והמורשע דרעי, אלא גם מהביטחון שנתניהו והימין ישלטו לנצח. באף מדינה לא יעז שלטון לרמוס כך את כל האיזונים והבלמים אלמלא ביטחונו שלא יחזור לאופוזיציה.

בטבלה יש סעיף דת־מדינה והוא חשוב בגלל הקשר ההדוק אצלנו בין הדת למדינה. בבריטניה המלך הוא ראש הכנסייה אבל בכך מסתכמת הסינרגיה שם. השותפים הבכירים בקואליציה שלנו הם חרדים שואפי היבדלות ומתנחלים שואפי סיפוח. מדובר בשתי קבוצות שכל אחת, בדרכה, מתעבת את הדמוקרטיה. אינני מאמין שרוב בעם נתן לממשלה לעצב את המדינה לטובת שני השותפים האלה. לעצב ולחשוף אותה לסכנות הכלכליות והביטחוניות ששני אלה מבשרים, לצד הקשיים הצפויים מהמערכת הבינלאומית. והכי חשוב, הרוב בעם לא כיוון לכך שהיהדות החרדית ביחד עם היהדות האמונית הקיצונית ידרסו את הדמוקרטיה. לכן עולה ומתעצמת החשיבות הן של הפרדת רשויות אמיתית והן של מערכת משפט עצמאית.
7. אתמול החלה ועדת חוקה לדון במעמד הייעוץ המשפטי לממשלה. שתי השאלות המרכזיות הן: מינוי יועצים כמשרות אמון ומעמדה של חוות הדעת המשפטית. האם זו עצה בלבד או הנחייה מחייבת.
ומה קורה בעולם? הוועדה החליטה לבקש מחקר בנושא ממרכז המידע והמחקר של הכנסת. בטבלה המצורפת הנושא לא מופיע, אבל התשובה ברורה: השאלה האמיתית היא לא מעמד היועץ או העצה, אלא מהם המנגנונים בכל שיטה לשמירה על החוק. בישראל אין גורם זולת הייעוץ המשפטי שמפוקח גם הוא בידי בג"ץ. ברגע שכל שר יבחר לו את היועץ, ברגע שיוכל להתעלם מחוות דעתו ולבחור עו"ד פרטי שייצג אותו יהיה כאן כאוס. לא משילות, ולא שלטון חוק.
כפי שאמר בדיון נציג היועצת המשפטית לממשלה, עו"ד גיל לימון: "מי שגם כותב את החוק, גם מחליט עבור עצמו אם הוא מקיים את החוק, גם שולט בבחירת השופטים וגם מוסמך לעקוף את פסיקתם כשהיא אינה לרוחו – איננו כפוף למעשה לחוק. במצב הזה, הממשלה אפילו לא תהיה מעל לחוק. הממשלה תהיה החוק".


לימון ספג מיד מתקפות ארסיות. הדברים רק המחישו את התהום והפערים. סיכויי ההידברות קלושים. נתניהו ולוין נחושים לפורר את הכרזת העצמאות, את מערכת המשפט, את הדמוקרטיה. הם מונעים משנאה ונקמה המבוססות על הנמקות שקריות, ומתמיכת שותפם האידיאולוגי, ראש ועדת חוקה, עו"ד שמחה רוטמן ותוכניתו "ציון במשפט תיפדה". או "בציון המשפט יתאדה", כניסוחו הקולע של המשנה בדימוס לנשיאת העליון אליקים רובינשטיין.

https://www.calcalist.co.il/local_news/article/skifrxmii



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה         (ניהול: למבזק)        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  אני מניח שינהלו קמפיין נגד הכתבה הזאת, כי יש בה גם פרשנות, אבל האמת היא שיש פה מידע חדש ואקדמי שמאלני גאה 17.01.23 07:36 1
     זה אמלק מבחינתי בשעה כזאת של הבוקר, אך אציין שהנקודה המשמעותית בין ישראל למדינות אחרות בעולם היא העידר חוקה טוק דוגרי 17.01.23 07:39 5
         זה כתב פלסתר, מלא ניבול פה, ולחלוטין לא אמין. JackAren 17.01.23 09:47 165
         בבריטניה יש חוקה? בהולנד? בלגיה? סתם 3 שעלו בזיכרוני... אבני אקדח 17.01.23 10:09 174
             בבריטניה הממשלה לא ממנה את השופטים Njuf 17.01.23 11:33 193
                 ולכן אין לשופטים בבריטניה סמכות לפסול שום חוק. הגיון_בריא 17.01.23 12:38 207
         לא רק היעדר חוקה אלא גם אי הפרדת הדת מהמדינה FAO 17.01.23 12:30 206
     אני אפילו לא טרחתי לקרוא אותה, רק נכנסתי כדי להגיב שכולם יכולים לכעוס ולהזדעק כמה שירצו Liran401 17.01.23 07:39 6
     מעיון במה שהטבלה אומרת על אנגליה, צריך לנעול את האשכול על פייק ניוז. מדובר בשקר מוחלט לגבי המצב באנגליה לאנורמלי 17.01.23 07:42 11
         אז מהי כן האמת בהקשר לבריטניה? קריימר 17.01.23 07:54 45
             כמו שכתוב שם בהערת שוליים. אין שום דרך לבטל חקיקה של הפרלמנט. ואפילו מה שהם אומרים על בית המשפט האירופי לאנורמלי 17.01.23 08:34 101
                 אנגליה פרשה מהאיחוד האירופי ואינה מחוייבת לו ולמוסדותיו כיום. yama 17.01.23 08:41 111
                     היא לא כפופה לבתי הדין של האיחוד האירופי, אבל היא עדיין חברה ב ECHR לאנורמלי 17.01.23 08:50 124
                         היא חברה באמנה, אבל בתי המשפט בבריטניה, גרמניה ואיטליה כבר פסקו שבית המשפט של האמנה לא מחייב מבחינתם: זבנג וגמרנו 17.01.23 09:51 167
     אין סולמית 17.01.23 07:46 21
         כולם כאן דוחפים אצבעות לעיניים ... האוייב מחכך ידיים בהנאה . אנחנו הופכי לבלתי נסבלים זה כלפי זה . עצוב toncor 17.01.23 09:08 139
             האוייב של מי? רבינו 17.01.23 11:15 187
     אם אתה חושב שמישהו יקרא את זה אתה טועה. עכביש 17.01.23 07:48 25
     מאמר חוסר-דעה מלא שיטנה עבד לעם קדוש 17.01.23 07:49 31
     מודה שמה שעדיין מפעים אותי הוא - איציק'ל וורקי 17.01.23 07:55 46
         מסכים עם כל מילה ציון דרך 17.01.23 08:34 102
     גם פרשנות ??? רב ברנש 17.01.23 08:03 62
     יש שופטים בירושלים והילדים שלהם.... עורכי דין בפרקליטות... יאצק 17.01.23 08:04 64
     או נאמר כך, הפתיחה של ה״השוואה״ מעידה על ההמשך…אובייקטיביות מהם והלאה. TheRastaMan 17.01.23 08:10 75
     נכנסתי לכתבה coyote 17.01.23 08:19 88
         גם בתקופה של שקד חמש חמש 17.01.23 09:15 143
     הדבר הראשון שהצלחתי לראות בקישור, זה הפרצוף החצוף והמגלומני של נשיאת העליון. למה שהסדיסטית הזו תשלוט במדינה? הפוך גוטה 17.01.23 08:23 91
     כמו שלא אאמין לבנט שישבע לי ברחוב העיר ובאור יום שהשמש זורחת, כך לא ניתן להאמין למילה אחת מפיהם של כלבי השמירה HappyBD 17.01.23 08:28 96
     רק מצביעי לפיד יכולים לכתוב על כתבה בידיעות אחרונות ''אקדמי''. זה בערך כמו האקדמיה של יאיר לפיד כינוי 17.01.23 08:46 117
     קראתי את רוב הכתבה גדול 17.01.23 08:57 133
         יפה. הצורך באיזונים יהיה תמיד מול הפוליטיקאים שנבחנים על ידי הציבור, וגם על ידי מערכת המשפט - גם לפי הרפורמה נגן 17.01.23 09:59 169
         כתבת יפה, מסכים עם כל מילה, חוץ מהעובדה שבג''ץ קם כגוף פוליטי ב 95 ולא שנה אחרי קום המדינה עבד לעם קדוש 17.01.23 11:45 197
             אולי גם וגם גדול 17.01.23 13:54 209
                 מכיר, יש לי ביקורת גם על פסיקות של בג''ץ מלפני כן, אבל בגדול הוא היה מרוסן (ואולי גם מאוזן) עבד לעם קדוש 17.01.23 14:03 210
     לא בזבזתי את זמני עליו, רק ששמאלני גאה ילמד, שהם אלו שבחרו בבחירות ויקבלו בבקשה את תוצאותיה, הימין בא ישראבלוף 17.01.23 09:25 149
     ניסיתי לספור כמה פעמים השורש ש.ק.ר. מופיע בכתבה ונגמרו לי המספרים ירון מהשרון 17.01.23 09:32 154
         האמת , ראיתי את שם הכותב ובחרתי שלא לקרוא אף מילה המוהוק האחרון 17.01.23 12:01 203
     מידע חדש ואקדמי! דוגמה: הצבעת חרדי אינה נחשבת דמוקרטית כי 1. סציו-אקונומי נמוך 2. לא מאמין במערכת המשפט הניצוץ 17.01.23 09:41 162
     שמע מידע אקדמי זה לא. Mikyjam 17.01.23 10:41 179
     סנ מאמר דעה פה ושם 17.01.23 11:07 185
     זה קשקוש מקושקש...בארהב למשל הסנאט הוא שמכריע אם השופט עובר או לא. מאיפה המצאת את ההזיה שרק יצחק היקר 17.01.23 18:26 211
  אוסף בדותות , ואין כוח להרחיב. HAIM 17.01.23 07:38 2
     כלכליסט, למה ציפית אלף כרמל 17.01.23 07:45 18
         הביטאון הרשמי של האופוזיציה נגן 17.01.23 10:00 170
  מידע חשוב מאוד שמדגיש את תרבות השקר המחליאה של הפאשיסטים בארץ, שרוצים לשים אותנו יוסף גוסטאר 17.01.23 07:38 3
     סבבה , קול . לאומן-אטאיסט 17.01.23 07:40 8
     עד עכשיו היתה רשות אחת של השמאל, עכשיו תהיה של הימין. הפסדתם. נבעטתם. ג’יים אובר, שמאל אלף כרמל 17.01.23 07:47 23
         תהנה לך במדינה הפאשיסטית שלך, יש עוד מדינות בעולם יוסף גוסטאר 17.01.23 07:49 30
             לא עושה טובה לאף אחד, הארץ מקיאה אנשים כאלה אלף כרמל 17.01.23 07:50 33
                 הגלגל מסתובב חביבי, נפעל בכל דרך כדי להביא לסנקציות חונקות נגד המשטר הפאשיסטי שאתם מתכננים יוסף גוסטאר 17.01.23 07:51 36
                     רוץ לכנסת וקדימה בבחירות הבאות אם תקבלו מנדט תבטלו או תעשו אהרון ברק 2 Agent Smith 17.01.23 08:05 66
                         אשרי המאמין שהבחירות כאן ישארו בחירות חופשיות ולגיטימיות יוסף גוסטאר 17.01.23 08:07 71
                             הבחירות ישארו לגיטימיות בעיני הרוב המאמין בדמוקרטיה, וישארו לא לגיטימיות בעיני המיעוט המאמין שיש לו זכות טבעית ובלעדית לשלטון... זבוב על הקיר 17.01.23 08:11 79
                                 הימין תמיד ידע לשלוט על יהודים...זה הערבים שהוא מפחד מהם יוסף גוסטאר 17.01.23 08:13 80
                             ההיסטוריה קיימת גם מלפני המהפכה שלל אהרון ברק בשנות ה2000 Agent Smith 17.01.23 08:16 83
                                 יישר כח+++ AQB 17.01.23 08:51 125
                                 ״אני רוצה לבחור מי ייצג אותי ואת מי שיאזן את זה״ יוסף גוסטאר 17.01.23 11:30 192
                     מקווה מאוד שגם המשטרה קוראת תגובות מסיתות נגד עם ישראל ומדינת ישראל מתנחל גאה 17.01.23 10:43 180
             בוודאי. הרי אנחנו מתכננים כבר מעצרים של כל אנשי השמאל. טלאים צהובים לבני משפחותיהם. מחנות חינוך מחדש חושב_פעמיים 17.01.23 08:28 97
     הפשיסטים יוצאי הצבא הישראלי משתוללים כנגד הדמוקרטיה הישראלית ומדינת היהודים בחלם 17.01.23 07:48 27
         30 שנה של צמיחה בכל תחום אפשרי המדינה בצמיחה הכי גדולה בעולם.. Taltal 17.01.23 07:57 49
             הצמיחה הכלכלית והשגשוג היא למרות כל זה בחלם 17.01.23 08:00 54
                 פששש ממש נס עולמי למרות ולמרות.. חשבת אולי שזה בגלל שיש מערכת משפט חזקה ועצמאית Taltal 17.01.23 08:07 70
                     אותם ססמאות ריקות מתוכן בחלם 17.01.23 08:11 78
                         כל כך הרבה שטויות כתבת .. Taltal 17.01.23 08:24 92
                             אז מדוע העבירו לחקירה בבית הדין בהאג? בחלם 17.01.23 08:30 98
                             אופי החקירה (קפה, בדיחות) בהחלט קיים - אם ה''נחקרת'' מבטיחה להביא את הראש של מישהו לחוקרים. צבוע seventhseal 17.01.23 08:38 107
             יפה מה שאתה אומר, כלומר מתוך ה30 שנה, מחצית בשליטת הימין לפחות עם נתניהו כראש ממשלה AQB 17.01.23 08:54 130
                 תבדוק מה הוא אמר ואיך הוא שמר על מערכת המשפט בכל שנות כהונתו ותבין לבד.. Taltal 17.01.23 09:25 148
                     אני יודעת מה הוא אמר, וכנראה גם מאילו מניעים AQB 17.01.23 11:22 189
             הייתי מתייחס ברצינות למה שאתה כותב איציק'ל וורקי 17.01.23 10:53 181
                 ממש כך, והבעיה היותר קשה, היא הגיבוי שהם מגבים אחד את השני AQB 17.01.23 11:56 201
     😂 רייסטלין 17.01.23 07:53 42
     התבלבלת ! משטר האייתולות זה כאן !!! יאצק 17.01.23 08:16 82
         כדי לשכנע מוח קטן של ביביסט רועי הטורקי 17.01.23 08:35 104
             ואו, יש לך את זה ביותר תת רמה? seventhseal 17.01.23 08:39 110
             אוהה הנה ההתנשאות של השבט הלבן.... גזענות לשמה.... לא יעזור לכם. יאצק 17.01.23 08:45 115
                 רפי השכל של גוש השינאה הנאו פאשיסטי עוד מעזים להתנשא Dan-Am 17.01.23 10:30 177
         מדויק+++ AQB 17.01.23 08:55 131
         אחלה צייר ברמה של כיתה ד' יוסף גוסטאר 17.01.23 12:28 204
     לראות את גוסטאר נדלק, עושה לי חשק באיזור המשק🤣🤣🤣🖕 ישראבלוף 17.01.23 09:27 150
     מדויק, קראתי את הכתבה והיא אכן ביטוי לתרבות השקר והגידוף המחליאה של הפשיסטים עבד לעם קדוש 17.01.23 11:47 198
     לא חביבי...ישראל רוצה להיות כמו ארה''ב גרמניה צרפת ועוד הרבה מדינות מערביות. יצחק היקר 17.01.23 18:29 212
  איכשהו, הכותרת ''מסכת השקרים של ההפיכה המשטרית'' פליצ'ה 17.01.23 07:39 4
  בילבול שכל קוגניטיבי ... לאומן-אטאיסט 17.01.23 07:40 7
  כפי שאמרתי מהתחלה, חיות היתה מוכנה לחתום על כל אחד כשר משפטים למעט לוין. גושן 17.01.23 07:41 9
     ?, בל״ד! אלף כרמל 17.01.23 07:48 26
         אותו מטען גנטי גושן 17.01.23 07:50 34
             סליחה שאני מטנף על הבוקר אלף כרמל 17.01.23 07:51 38
         אתה טועה .. בלד טובים ממרץ The-dragon 17.01.23 09:14 141
     חיות היא עבריינית בפרהסיה !!! יאצק 17.01.23 08:17 86
  בית המשפט העליון אינו מייצג את העם! לא בהרכב אוכלוסייה ובטח לא בשוויון מול נשים dudi_du2 17.01.23 07:42 10
  אחרי רמסה של שנים את הציבור הימני. השמאל נזעק להגן על הדמוקרטיה. porshe 17.01.23 07:42 12
  כל ''הרפורמה'' יש לה רק מטרה אחת והיא בסוף להעביר את החוק שמבטל את עבירת מרמה והפרת אמונים !!! עדי 17.01.23 07:43 13
     אז מה? תאכלו את הלב אלף כרמל 17.01.23 07:49 29
         תמצית הכת אחיקר הסורי 17.01.23 07:51 39
             כת שניצחה בבחירות ובעטה את הכת הקודמת אלף כרמל 17.01.23 07:52 41
         אידאולוגיית הימין בתמצות יוסף גוסטאר 17.01.23 12:29 205
     מטרת הרפורמה היא טיפול בראש הנחש השמאלני הפוסט ציוני ופוסט יהודי המגן השביעי 17.01.23 07:59 51
     שקר וכזב liozc 17.01.23 09:03 136
     מעניין, כי לווין מדבר על רפורמה כזו מאז שנבחר לכנסת! עבד לעם קדוש 17.01.23 11:48 199
  לפחות תכתוב מאמר דעה בכותרת.. ערימת שטויות של הזיזו לי את הגבינה, לא השוואה כלשהיא Maryland 17.01.23 07:44 14
  כלכליסט זרוע של הארץ אריסטו 17.01.23 07:44 15
     כלכליסט זרוע של קבוצת ידיעות בשחיטת הנאשם מוזס, אתה מתבלבל עם דה-מרקר מקבוצת הארץ עבד לעם קדוש 17.01.23 11:49 200
  אין כמו התעמולה של כלכליסט על הבוקר menahem 17.01.23 07:44 16
  הכל שקרים של מכונת רעל משומנת המקור 17.01.23 07:45 17
     אתה קורא כתבה מהעיתון של הנאשם עבד לעם קדוש 17.01.23 07:51 40
     ++ Isilidur1 17.01.23 08:00 52
  תשקורת מסריחה שזה מערער על יסודות האידיאל הדמוקרטי. איש צעיר 17.01.23 07:45 19
  תשקורת מסריחה שזה מערער על יסודות האידיאל הדמוקרטי. איש צעיר 17.01.23 07:46 20
  תעמולה שקרית של עיתון שאפילו לא מסתיר כבר שהוא זרוע תעמולה צללפון 17.01.23 07:47 22
  אז אם כבר עושים תעמולה, יש סרטונים מעולים של הצד השני צללפון 17.01.23 07:48 24
     מחריד! בחלם 17.01.23 07:53 44
     טירוף מערכות ! המגן השביעי 17.01.23 08:09 72
  ארוך, מתיש ופוליטי במססוה של אקדמי. מוכיח למה הרפורמה חייבת לעבור. הדרור 17.01.23 07:49 28
  תעמולת השקר micmic 17.01.23 07:49 32
  טור תעמולה. זה כבר לא דעה.. ארבע אותיות 17.01.23 07:51 35
  המלאים גאים לקבל פרשנות מהעיתון של הנאשם מוזס... עבד לעם קדוש 17.01.23 07:51 37
  מאמר דעה רצוף בשקרים ומניפולציות זולות, הנה מקצתן Leibniz 17.01.23 07:53 43
     כל הכבוד על הסבלנות... shabor 17.01.23 08:03 61
     המשך Leibniz 17.01.23 08:33 100
         תודה לך על צמד התגובות המאלפות והמדויקות. יהודי ישראלי 17.01.23 09:32 158
         כל הכבוד על ההשקעה. רואה עין בעין את ההתייחסות שלך למה שחשבתי כשקראתי, אבל לא היה לי את הסבלנות שלך האדם החושב 17.01.23 10:05 173
     תודה על המאמץ חושב 17.01.23 08:36 106
     תודה על הפירוט והמאמץ MechanicalMan 17.01.23 09:27 152
     +1 אם ההצעה של לוין כוללת התגברות זמנית בלבד, אז אני משנה את דעתי לגביה: מדובר בהצעה גרועה ומסוכנת שתחזק את החונטה זבנג וגמרנו 17.01.23 10:15 175
     קראתי את ליבניץ מול מאמר הדעה. לדעתי נימוקי המאמר גוברים בנוקאווט על לייבניץ: Rubicon 17.01.23 12:56 208
         מכיוון שיש גולשים שממשיכים להפנות למאמר הזה אז כדאי להתייחס לתגובה שלך שיש בה הרבה דברים לא נכונים: זבנג וגמרנו 23.01.23 16:49 214
  ציפיתי לראות נתונים ואני קורא פסקה שלמה של תעמולה גם בפסקה השניה תעמולה, הרמתי ידיים לב של יהודי 17.01.23 07:56 47
  חחח. קוראים בכותרת לרפורמה ''הפיכה משטרית'' מלינים על שקרים של לוין, ועוד רוצים שנייחס לשטויות שהם מביאים בכתבה בצורה רצינית. עלי 17.01.23 07:57 48
  בדרך הבטוחה והמבישה להפוך את ישראל לדיקטטורה כושלת Isilidur1 17.01.23 07:58 50
  ''זה שקר שהם ממנים את חבריהם הם ממנים רק חלק מחבריהם'' דוד 17.01.23 08:00 53
     אי אפשר את כולם באמת.... shabor 17.01.23 08:01 57
  כמות ההטעיות כאן מדהימה צזיום 17.01.23 08:00 55
  כמה רעל על הבוקר. shabor 17.01.23 08:00 56
  מה ? מה זה ? רב ברנש 17.01.23 08:03 58
  רמת אמינות כלכליסט יאצק 17.01.23 08:03 59
  טיעון בסיסי שגוי - אין בישראל חוקה.יש חוק יסוד שחוקק ברוב מקרי של כ 20 חכים. FactsOnly 17.01.23 08:03 60
  --- משוואה פשוטה לכל יהודי --- !!! מגן ולא יראה 17.01.23 08:04 63
  הטבלה: em28 17.01.23 08:05 65
     כמה הבלים. זאת פשוט בדיחה עצובה. איתי שלום 17.01.23 08:42 113
         לא הבנתי. מביאים לכם טבלה ואתה כותב הבלים? יש לך נתונים אחרים או שאתה פועל על אוטומט? (שאלה רטורית...) יגאל פת-אל 17.01.23 08:49 120
             הטבלה הזאת היא הונאה מוחלטת. כבר בהערה הם כותבים שבאנגליה אין דרך לפסול חוקים. לאנורמלי 17.01.23 08:52 128
             גם אם מסכמים הבלים בטבלה הם עדיין הבלים איתי שלום 17.01.23 09:00 134
             תגובה 43 ותגובה 100 עונים על חלק מהדברים. יהודי ישראלי 17.01.23 09:35 159
     תמונה מצויינת של נוכלות ורמאות ! חושב 17.01.23 08:48 119
  אזהרת קריאה כלכליסט SmokinKills 17.01.23 08:05 67
     אזהרת קריאה לביבסט, עובדות ! Taltal 17.01.23 08:09 73
         אני לא ביביסט SmokinKills 17.01.23 08:10 74
         תתמודד עם תגובה 43 ותגובה 100 יהודי ישראלי 17.01.23 09:36 160
  אוסף של תעמולה זולה אני רוצה בחזרה את ה5נדקות שגזלתם לי מהחיים על התעמולה הזאת ויקינג יהודי 17.01.23 08:06 68
     חחח me אני 17.01.23 09:10 140
  דעה פוליטית במסווה של חדשות בעיני לפחות AndrDeveloper 17.01.23 08:06 69
     מה דעה ? מביאים לך עובודות ואתה אומר דעה חח Taltal 17.01.23 08:10 76
         אתה לא עושה שירות טוב למערכת :) micmic 17.01.23 08:25 93
         זו דעה פוליטית 100% זה אני 17.01.23 08:35 103
  הכל עדיף מעריצות המיעוט של בית המשפט - דיקטטורה על מלא Technology 17.01.23 08:10 77
  תוכנית שפויה ומאוזנת BlackHawkIL 17.01.23 08:15 81
  בהנחה שהרוב הקואליציוני יעביר את הרפורמה, מה ימנע מהקואליציה להאריך את כהונתה ל-10 שנים ? em28 17.01.23 08:16 84
     אותו דבר שמנע מלפדיוט לחוקק חוק שלא ניתן להפיל ממשלה בשנתיים הראשונות לכהונתה נבל עשור 17.01.23 08:18 87
         ?!? em28 17.01.23 08:21 89
             תבדוק טוב ,הם רצו להעביר חוק כזה נבל עשור 17.01.23 08:22 90
                 בהנחה שזה אכן קרה - הקואליציה הנוכחית הומוגנית ותשאף לשמר את עצמה ובהיעדר בלמים תוכל לעשות זאת em28 17.01.23 08:26 94
                     כמו כל קואליציה.זה לגיטימי נבל עשור 17.01.23 08:27 95
     כמה מטופש, כמה מטופש. זה אני 17.01.23 08:31 99
         כמה עמוק ! em28 17.01.23 08:35 105
             ההודעה שלך לוקה בחסר micmic 17.01.23 08:38 108
                 עזוב גם אם לבגץ אין אפשרות. מה מונע 5 שנים קודם להעביר חוק כזה? זה אני 17.01.23 10:57 182
     אותו דבר שימנע מבית המשפט להחליט שמחר אין למדינה גבולות והיא הממנה בפועל של כל התפקידים החשובים במדינה eli_s 17.01.23 09:01 135
     שאלה חשובה! והתשובה: יהודי ישראלי 17.01.23 09:40 161
  ההנדסה התודעתית קיימת כבר במשפט הפתיחה נבל עשור 17.01.23 08:17 85
  הנדסת תודעה. פייק ניוז. שקרי הסמול. אבל תמשיכו זה נהדר.ממש נפלא גדליה הפיל 17.01.23 08:39 109
  יש מדינה אחת בעולם ליהודים, המערכת חייבת להתאים עצמה אליהם ולא הם אליה. ח-י_נ-צ 17.01.23 08:42 112
  הם משקרים? לא יכול להיות... אפילו בזוטות כמו ענייני רכב הקואליציה הזאת שקרנית ורדודה ברמה אחרת הקוריאני 17.01.23 08:45 114
  מאמר מאלף! תודה על הבאתו לכאן...:) רוני53 17.01.23 08:45 116
  לא רלוונטי. כמו להסביר לחסידי העולם השטוח שכדור הארץ עגול... מדובר בכת שטופי מוח יגאל פת-אל 17.01.23 08:47 118
     למה אתה לא מתייחס עניינית? יהודי ישראלי 17.01.23 09:42 163
     שים לב להכניס מדע מדויק, לפוליטיקה היא ההוכחה עד כמה אתם טועים. זה אני 17.01.23 10:58 183
  אשכול תעמולה רדודה. פרה אדומה 17.01.23 08:49 121
     נא לסתור את העובדות, באופן מנומק ולא לרשום הצהרות ריקות. יגאל פת-אל 17.01.23 08:50 122
         לייבניץ עשה עבודה יפה כבר ב#43. חוץ מזה שקשה לומר שזה מאמר עובדתי. פרה אדומה 17.01.23 09:03 137
  בעיקר מאמר דעה מתנחל גאה 17.01.23 08:50 123
  ככה לא פותחים ידיעה מקצועית. איזו צביעות, איזה גועל. אבו-ליאו 17.01.23 08:51 126
  מאמר דעה מיותר הרב 17.01.23 08:51 127
  מה עם השוואה במקביל של החוקות והבלמים והאיזונים ? האיום של פאשיזציה דתית מול שאר מדינות העולם? ZioNLight 17.01.23 08:52 129
     חוקה ליברלית ומתקדמת היא לא ערובה לשום דמוקרטיה MechanicalMan 17.01.23 09:17 144
  טור דעה (גם אם כביכול מלווה בעובדות) הוא עדיין טור דעה Crawl space 17.01.23 08:56 132
  מספיק המשפט הזה: ''בית המשפט הטראמפיסטי החשוך'' להבין שלכותב מאמר הדיעה לא חשוב בית המשפט אלא הפוזיציה האדם החושב 17.01.23 09:04 138
  קראתי את כל המאמר MechanicalMan 17.01.23 09:15 142
     לא חבל על הזמן?! תם וישר 17.01.23 09:24 146
  אני בעד שהתקשורת תמשיך ככה רואים את זה באמון הציבור בהם. עד 1992 היינו דמוקרטיה ונמשיך להיות totoloto 17.01.23 09:20 145
  פאשקוויל תגובה 17.01.23 09:25 147
  חשבתי שמאמרי דעה רק מנהלים יכולים לפרסם. לא מצאתי בכתבה מעלה אפילו לא עובדה אחת. coneman 17.01.23 09:27 151
  מעניין אנחנו במדרון תלול לדיקטוררה ליאונרדו 17.01.23 09:31 153
  כלכליסט מאשימים אחרים בשקר. האירוניה קרידו 2 17.01.23 09:32 155
  אין מדינה דמוקרטית אחת בעולם שבית המשפט העליון שלה היה מאשר עדות של אדם שעבר עינוי. BEBO 17.01.23 09:32 156
     אינקווזיציה במערומיה. CADAM 17.01.23 19:59 213
  אין צורך לקרא מגוייסי מטעם אלה שמזיזים להם את הגבינה. קונדור 17.01.23 09:32 157
  הנה משהו שכתב מחבר המאמר, משה גורלי: הוויכוח על האקטיביזם השיפוטי אינו מתנהל בין בני אור לבני חושך, אלא בין תפיסות דמוקרטיות שונות זבנג וגמרנו 17.01.23 09:43 164
  תראו מה הוא כותב על בית המשפט העליון האמריקאי: ''בית המשפט הטראמפיסטי החשוך'', פתאום הוא לא מכבד את השופטים זבנג וגמרנו 17.01.23 09:47 166
  בכל המדינות בטבלה השופטים נבחרים על ידי נציגי ציבור (חוץ מבריטניה שבה אין לבית המשפט סמכות לבטל חוקים) זבנג וגמרנו 17.01.23 09:55 168
  גם הסעיף של ''רוב קואליציוני יכול לפגוע בכל זכות'' הוא שקרי, בבריטניה הפרלמנט הוא הריבון ויכול לחוקק כל חוק זבנג וגמרנו 17.01.23 10:02 171
  רציתי לקרוא... באמת מדמחיסט 17.01.23 10:02 172
  מאמר דעה במקרה הטוב , אסופת שקרים במקרה הרע . מביך להתייחס לשופר שכתב את זה. על שמאל השקרים עובדים תמיד popay 17.01.23 10:18 176
  טור דעה רצוף שקרים של תומכי הנאו פאשיזם השיפוטי Dan-Am 17.01.23 10:36 178
     אז זה יתויג כמאמר דעה. uz7 17.01.23 11:27 191
  הזלזלול החרדים יעלה ביוקר השכל הישר 17.01.23 11:05 184
  מאמר דעה חד צדדי לחלוטין ומלא בחצאי אמיתות לעייפה, בקיצור מאמר לכבשים, כרגיל, של כלכליסט. לא סקופ. Spook 17.01.23 11:07 186
  יופי תמשיכו עם השקרים ג'ון מגונט 17.01.23 11:21 188
  מאמר דעה מלא השמצות ספק אם לא כולו פייק אחד גדול מתחילתו עד סופו. אבל לשמאל הקיצוני מותר. uz7 17.01.23 11:25 190
  בנתיים יש מליון כתבות וחרטוטים של שמאלנים ללמה לא אשכנזון 17.01.23 11:35 194
  לא להאמין שעיתון מעלה את הזבל הזה MeAni 17.01.23 11:39 195
  ‏אני רוצה לחלוק אתכם את הדמוקרטיה שהייתי חלק ממנה כל חיי Investjour 17.01.23 11:40 196
  איך הבררה העיתונאית הזו עוד לא ננעלה, איך??? עבד לעם קדוש 17.01.23 11:57 202

   
   
שמאלני גאה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.9.20
7472 הודעות, 99 מדרגים, 5 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    07:36   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. אני מניח שינהלו קמפיין נגד הכתבה הזאת, כי יש בה גם פרשנות, אבל האמת היא שיש פה מידע חדש ואקדמי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
לגבי מה שקורה במדינות העולם.

מומלץ להיכנס לכתבה ולראות את הטבלה.
זה מידע חשוב וחדש, שעושה סדר לכל מי שמתעניין בנושא.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
טוק דוגרי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.4.12
34597 הודעות, 218 מדרגים, 419 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    07:39   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. זה אמלק מבחינתי בשעה כזאת של הבוקר, אך אציין שהנקודה המשמעותית בין ישראל למדינות אחרות בעולם היא העידר חוקה  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
מכאן אפשר להמשיך הלאה...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
JackAren לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.1.09
13676 הודעות, 79 מדרגים, 138 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    09:47   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  165. זה כתב פלסתר, מלא ניבול פה, ולחלוטין לא אמין.  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אבני אקדח לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.10.07
2843 הודעות, 32 מדרגים, 56 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    10:09   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  174. בבריטניה יש חוקה? בהולנד? בלגיה? סתם 3 שעלו בזיכרוני...  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  
התשובה היא: לא. לא. לא.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Njuf לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 23.7.19
15135 הודעות, 71 מדרגים, 120 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    11:33   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  193. בבריטניה הממשלה לא ממנה את השופטים  
בתגובה להודעה מספר 174
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הגיון_בריא לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.1.17
2353 הודעות, 61 מדרגים, 118 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    12:38   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  207. ולכן אין לשופטים בבריטניה סמכות לפסול שום חוק.  
בתגובה להודעה מספר 193
 
  
באותם מקומות בהם לשופטים יש סמכות לפסול חוקים, הם אכן ממונים ע"י נבחרי הציבור.

רק בישראל הרשות השופטת דורשת את 2 הסמכויות יחדיו, גם לפסול חוקים וגם לשלוט במינוי השופטים.
לזה אין אח ורע בעולם, מלבד בהודו.

אז כל ההפגנות שלכם זה בעצם דרישה להיות כמו הודו?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
FAO לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.8.18
15402 הודעות, 44 מדרגים, 52 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    12:30   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  206. לא רק היעדר חוקה אלא גם אי הפרדת הדת מהמדינה  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Liran401 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 23.10.16
13439 הודעות, 80 מדרגים, 135 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    07:39   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. אני אפילו לא טרחתי לקרוא אותה, רק נכנסתי כדי להגיב שכולם יכולים לכעוס ולהזדעק כמה שירצו  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
אחרי שהיא תעבור, הם ישלימו איתה.
כמו שקרה עם חוק הלאום בזמנו



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
לאנורמלי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.4.18
18791 הודעות, 88 מדרגים, 131 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    07:42   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. מעיון במה שהטבלה אומרת על אנגליה, צריך לנעול את האשכול על פייק ניוז. מדובר בשקר מוחלט לגבי המצב באנגליה  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
אבל משום מה לעיתונאים יש "התר" לכתוב שקרים גמורים.

אח"כ הם כמובן יאשימו את מי שאומר את האמת בכך שהוא מפיץ פייק ניוז. הרי בכלכליסט כתבו משהו אחר.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קריימר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.1.08
8327 הודעות, 58 מדרגים, 112 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    07:54   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  45. אז מהי כן האמת בהקשר לבריטניה?  
בתגובה להודעה מספר 11
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
לאנורמלי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.4.18
18791 הודעות, 88 מדרגים, 131 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    08:34   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  101. כמו שכתוב שם בהערת שוליים. אין שום דרך לבטל חקיקה של הפרלמנט. ואפילו מה שהם אומרים על בית המשפט האירופי  
בתגובה להודעה מספר 45
 
  
לזכויות אדם, הוא מטעה לחלוטין. בגלל שאם אתה תקבל פסק דין שנוגד חקיקה של הפרלמנט, יהיה לך מאד קשה לאכוף אותו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
yama לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.11.21
2053 הודעות, 17 מדרגים, 28 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    08:41   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  111. אנגליה פרשה מהאיחוד האירופי ואינה מחוייבת לו ולמוסדותיו כיום.  
בתגובה להודעה מספר 101
 
  
דוגמא לכך היא החלטה שהתקבלה לאחרונה באנגליה להסמיך את שר הפנים לגרש מהגרים וזאת בניגוד לגישה של האיחוד האירופי ומערכת המשפט שלו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
לאנורמלי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.4.18
18791 הודעות, 88 מדרגים, 131 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    08:50   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  124. היא לא כפופה לבתי הדין של האיחוד האירופי, אבל היא עדיין חברה ב ECHR  
בתגובה להודעה מספר 111
 
  
https://en.wikipedia.org/wiki/European_Court_of_Human_Rights#Member_states

האמנה הזאת קדמה לאמנות שיצרו את האיחוד האירופי.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זבנג וגמרנו
חבר מתאריך 2.4.12
69129 הודעות
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    09:51   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  167. היא חברה באמנה, אבל בתי המשפט בבריטניה, גרמניה ואיטליה כבר פסקו שבית המשפט של האמנה לא מחייב מבחינתם:  
בתגובה להודעה מספר 124
 
  
https://en.wikipedia.org/wiki/European_Court_of_Human_Rights#National_courts



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סולמית
חבר מתאריך 28.6.14
14277 הודעות
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    07:46   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  21. אין  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
זה הרבה קש נגוע בכמעט אנטישמיות



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
toncor לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 25.2.16
1185 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    09:08   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  139. כולם כאן דוחפים אצבעות לעיניים ... האוייב מחכך ידיים בהנאה . אנחנו הופכי לבלתי נסבלים זה כלפי זה . עצוב  
בתגובה להודעה מספר 21
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רבינו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.10.16
7156 הודעות, 95 מדרגים, 179 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    11:15   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  187. האוייב של מי?  
בתגובה להודעה מספר 139
 
  
מבחינת שמאלנים לא מעטים, ישראל פריי ודומיהם, אני אויב מר פי כמה ממחבל רוצח. עצוב אבל נכון.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עכביש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.9.15
16244 הודעות, 105 מדרגים, 184 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    07:48   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  25. אם אתה חושב שמישהו יקרא את זה אתה טועה.  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
במיוחד שמי שמביא את זה קורא לעצמו שמאלני גאה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עבד לעם קדוש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.9.19
59297 הודעות, 223 מדרגים, 402 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    07:49   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  31. מאמר חוסר-דעה מלא שיטנה  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איציק'ל וורקי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.4.20
1062 הודעות, 19 מדרגים, 37 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    07:55   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  46. מודה שמה שעדיין מפעים אותי הוא -  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
שכל פעם שאני קורא כותרת כזו, עוד לפני שקראתי את התוכן (וברוב המקרים גם אחרי), אני יודע בדיוק איך תראה ומה יהיה תוכן התגובה של חלק מהמגיבים בפורום.

די לקרוא את שמו של המגיב (מימין, אבל בעיקר משמאל) כדי לנחש את אוסף הסיסמאות שישפכו עלינו.

מן התניה פבלובית שכזו של עיוורון שנובע מהפוזיציה.

כמו בכל דבר (כמעט) יש ברפורמה המוצעת דברים חיוביים וגם שליליים.

לצייר אותה באור של "פאשיסטית", "קץ הדמוקרטיה" ועוד שלל סיסמאות הפחדה זהו חטא לאמת לא פחות מלצייר אותה באור של "מסימני הגאולה".

בדיוק כמו שלצייר את מערכת אכיפת החוק בישראל ונציגיה הבולטים בבתי המשפט מחד או לחילופין את הפוליטיקאים מאידך כצדיקים גמורים החפים מאג'נדה.

שבענו מסיסמאות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ציון דרך לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.2.15
3834 הודעות, 283 מדרגים, 564 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    08:34   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  102. מסכים עם כל מילה  
בתגובה להודעה מספר 46
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רב ברנש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.4.18
3903 הודעות, 8 מדרגים, 16 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    08:03   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  62. גם פרשנות ???  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
אהבתי...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יאצק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.1.15
18824 הודעות, 168 מדרגים, 304 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    08:04   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  64. יש שופטים בירושלים והילדים שלהם.... עורכי דין בפרקליטות...  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
TheRastaMan לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.3.11
13149 הודעות, 115 מדרגים, 221 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    08:10   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  75. או נאמר כך, הפתיחה של ה״השוואה״ מעידה על ההמשך…אובייקטיביות מהם והלאה.  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
ולכן עצרתי אחרי הפסקה הראשונה.
אמינות אין פה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
coyote לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.3.15
16730 הודעות, 33 מדרגים, 59 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    08:19   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  88. נכנסתי לכתבה  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
התיקון של סער לא פתר את הבעייה, השופטים תמיד היו בקומבינה עם נציגי האופוזיציה ולשכת עו"ד, חוץ מהתקופה של שקד זה נכון, אבל מאז זה התיישר.
פרשנות שמזלזלת בפרשנות אחרת לא ראויה להתייחסות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חמש חמש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.11.20
2948 הודעות, 13 מדרגים, 26 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    09:15   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  143. גם בתקופה של שקד  
בתגובה להודעה מספר 88
 
  
התיקון של סער העניק זכות וטו לשופטים.
הוא לא עשה את זה בכוונה. הוא ביקש להעניק זכות וטו לפוליטיקאים כשהשופטים היו ברוב עם חברי לשכת עורכי הדין.
במקרה של שקד זה התהפך עליה.
כשהיא ביקשה לשנות את הרוב הנחוץ למינוי שופטים לעליון מרוב של 7 לרוב רגיל, היא קיבלה אקדח על השולחן ממרים נאור וסרוב מוחלט מביבי.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הפוך גוטה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.3.16
33201 הודעות, 269 מדרגים, 514 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    08:23   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  91. הדבר הראשון שהצלחתי לראות בקישור, זה הפרצוף החצוף והמגלומני של נשיאת העליון. למה שהסדיסטית הזו תשלוט במדינה?  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 17.01.23 בשעה 08:29 בברכה, הפוך גוטה
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
HappyBD לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.8.19
1837 הודעות, 7 מדרגים, 13 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    08:28   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  96. כמו שלא אאמין לבנט שישבע לי ברחוב העיר ובאור יום שהשמש זורחת, כך לא ניתן להאמין למילה אחת מפיהם של כלבי השמירה  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
של האופוזיציה הנכנסת



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
כינוי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.6.21
28919 הודעות, 75 מדרגים, 124 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    08:46   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  117. רק מצביעי לפיד יכולים לכתוב על כתבה בידיעות אחרונות ''אקדמי''. זה בערך כמו האקדמיה של יאיר לפיד  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גדול לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.7.18
1681 הודעות, 24 מדרגים, 48 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    08:57   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  133. קראתי את רוב הכתבה  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
מודה, הכתבה מביאה סקירה מהעולם שאני לא מכיר ולא יודע, מעניין שהיועץ המשפטי שזה תפקידו להביא סקירה מהעולם החליט להתעלם כנראה יש סיבה.

אני רוצה להתייחס לכמה דברים שעלו מהכתבה. האחד, שומעים את הפוזיציה, הם אפילו לא מנסים להיראות אובייקטיביים איך אתה רוצה שאני אצליח תקבל מהם?

הדבר השני, הם מתארים מערכת אותופית נטולה פגמים, זה כבר אומר דרשני.

דבר נוסף, אני בטוח שהרפורמה שהוצגה היא משיכה לצד אחד בשביל לנהל דיון ובסופו של דבר זה יזוז לפה או לפה. הסיבה שהם לא התחילו בדיון כימיד עכשיו כל פעם שרק דיברו על השינוי הכי קטן מר אהרון ברק וגב' חיות, שני אנשים בעלי רטוריקה אלימה התלהמו וצעקו על קץ הדומקרטיה. לכן, הגיע יריב לווין, הציב עובדה ומעכשיו אפשר לנהל שיח לצערי אני בטוח שיהיו שינויים.

נקודה נוספת, כרגע יש איזונים ובלמים רק לצד אחד אבל לצד השני אין מושג כזה. אין ביקורת, אסור אפילו להגיד ביקורת. אני מסכים עם כל מילה שאומרת שהכנסת חייבת איזונים וכרגע נספור ביחד את האיזונים שמתקיימים בשטח ולא רק בתיאוריה. 1. בחירות, כאשר ח"כ או מפלגה מסויימת לא עושה את דברו של מי שבחר בה היא עפה לפח האשפה של הדמוקרטיה עיין ערך הגמלאים. 2. יועץ משפטי שברגע שהוא חושב שזה לא חוקתי הוא תוקע את המשך החוקים. 3. וועדות ומליאה וגם חוקים קוליציאונים לא תמיד מצליחים לעבור. 4. תקשורת שהיא עושה הרבה עבודה וכיום אפילו מועלת בתםקידה, היא אמורה להביא את הדברים אל העם ולא להחליט. 5. בגץ.
כרגע ספרתי חמשה איזונים ובלמים שיש על הפוליטיקאים שכל אחד שונה במהותו מהשני וללא תלות אחד בשני.
עכשיו נעבור לבגץ, אין!!! בית משפט מחליט משהו וזה נגמר, אין אפשרות לערער כי האפשרות הזאת לא באמת אפקטיבית כי מי יחלוק על הדעת של הנשיאה. מה קורה כאשר שופט טועה, ולפי הדמוקרטיה אין סיכוי שמישהו לא טועה, מי לוקח אחריות על הנושא? אף אחד.

(עוד משהו קטן, בסיס הדמוקרטיה עומד בכך שאנחנו לא סומכים על האדם האחד אלא על קבוצה גדולה, ככל שהקבוצה היותר גדולה מביאה את דעתה ככה הסיכוי לטעות קטן. לכן אנחנו לא סומכים על ראש הממשלה והוא לא שליט יחיד, לכן גם לא סומכים על שרי הממשלה וגן לא על הכנסת אלא מגיעים לעם זה בסיס הדמוקרטיה. מגיעים קבוצת שופטים ומחליטים שהם לא טועים לעולם, האם זה לא קץ הדמוקרטיה? שנה לאחר קום המדינה בקץ קם כגוף פוליטי עם בחירת שופטים לפי דעות ולפי מפלגות ועד היום זה לא תוקן. )

לאחר הרפורמה, השינוי היחיד שיש שם זה נתינת איזונים ובלמים על מערכת המשפט, אל תגיד מעכשיו רק איזונים על הממשלה אלא גם על השופטים שזה בסיס הדמוקרטיה. ועדיין ההחלטה האחרונה היא השופטים, אם יבוא חוק שהוא בלתי סביר ככל הנראה הצד הנאור ידע להתאחד סביבו ולהגיד פה אחד או 80 אחוז שזהו לא חוק חוקתי ויפסול ובצורה זאת לא תיהיה אפשרות לכנסת לחוקק חוק התגברות וזהו בסיס הדמוקרטיה פשוט מדהים.

ובחזרה לכתבה, נקודה אחרונה זה היחס לחרדים וללהטבים. הכתב שהפוזיציה שלו ברורה טוען שהחרדים מנסים לשלול את זכויות הלהטבים, בוא נדבר שניה על הנושא הזה שכולם מפחדים לפתוח.
זה לא שלילת זכויות האדם, יתכבד הלהטב יתחתן ויוליד ילדים. זה לא שמחליטים בשבילו שמי שמגדיר את עצמו כלהטב לא יכול להביא ילדים לעולם אלא מחליטים בשבילו על הדרך. כאשר חרדי רוצה ללמוד תואר הקבוצה השניה מחליטה בשבילו שזה רק עם מרצים ממין נקבה (ב"ה שזה לא עבר ככה אני יכול להיות עם תואר) כשחרדים מחליטים ללמוד מה שהם רוצים מגיעה המדינה ומחליטה להם בדיוק באיזה דרך הם יכולים לקבל 100 אחוז. כשהחרדים מחליטים שהם משרתים את המדינה על פי השקפת עולמם רצים לבגץ והוא פוסק נגד החרדים אבל כשזה מגיע לללהטבין כולם נעמדים דום מולם והם יחליטו על דעת עצמם מי מה ואיך וכל ציוץ הכי קטן נגד כח המקהלה ביחד "הומוםובים" "חשוכים" "גונבי זכויות אדם" ועוד שלל גינויים.




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נגן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.6.22
1519 הודעות, 14 מדרגים, 20 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    09:59   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  169. יפה. הצורך באיזונים יהיה תמיד מול הפוליטיקאים שנבחנים על ידי הציבור, וגם על ידי מערכת המשפט - גם לפי הרפורמה  
בתגובה להודעה מספר 133
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עבד לעם קדוש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.9.19
59297 הודעות, 223 מדרגים, 402 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    11:45   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  197. כתבת יפה, מסכים עם כל מילה, חוץ מהעובדה שבג''ץ קם כגוף פוליטי ב 95 ולא שנה אחרי קום המדינה  
בתגובה להודעה מספר 133
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גדול לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.7.18
1681 הודעות, 24 מדרגים, 48 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    13:54   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  209. אולי גם וגם  
בתגובה להודעה מספר 197
 
  
מציע לך לקרוא את ההיסטוריה של בגץ, היסטוריית החברים הקרובים. זה מעניין



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עבד לעם קדוש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.9.19
59297 הודעות, 223 מדרגים, 402 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    14:03   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  210. מכיר, יש לי ביקורת גם על פסיקות של בג''ץ מלפני כן, אבל בגדול הוא היה מרוסן (ואולי גם מאוזן)  
בתגובה להודעה מספר 209
 
  
לפי המהפכה של ברק



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ישראבלוף לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.3.14
7429 הודעות, 67 מדרגים, 103 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    09:25   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  149. לא בזבזתי את זמני עליו, רק ששמאלני גאה ילמד, שהם אלו שבחרו בבחירות ויקבלו בבקשה את תוצאותיה, הימין בא  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
לשלוט, ולא מעניין אותו מה יאמרו הגויים,
אנחנו נכסח את שלטון הפקידים, ולראשונה נשלוט באמת, לא רק בפוטנציה, אלא בפועל, בכנסת, במערכת המשפט, ובאכיפת החוק,
חבל לכם על האנרגיה, יחיו הקנאים ויסבלו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ירון מהשרון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.4.21
5024 הודעות, 23 מדרגים, 42 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    09:32   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  154. ניסיתי לספור כמה פעמים השורש ש.ק.ר. מופיע בכתבה ונגמרו לי המספרים  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
אין ספק שהכותב מונע מזעם אמוציונלי עצום ולכן לא ניתן לקחת את דבריו ברצינות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
המוהוק האחרון
חבר מתאריך 19.1.22
1302 הודעות
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    12:01   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  203. האמת , ראיתי את שם הכותב ובחרתי שלא לקרוא אף מילה  
בתגובה להודעה מספר 154
 
  
בדיוק מהסיבה הזו רלב"ים איבדו את החשיבה הרציונאלית וכל דיון איתם יש להפנות לוועדה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הניצוץ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.12.08
22735 הודעות, 242 מדרגים, 484 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    09:41   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  162. מידע חדש ואקדמי! דוגמה: הצבעת חרדי אינה נחשבת דמוקרטית כי 1. סציו-אקונומי נמוך 2. לא מאמין במערכת המשפט  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Mikyjam לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.1.20
1675 הודעות, 10 מדרגים, 16 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    10:41   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  179. שמע מידע אקדמי זה לא.  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
אני לא פרופסור, אבל בוא, זה מאמר דעה עם פרשנות לעובדות. שום אקדמיה ושום חדש.
וכל ההתרפסות של השמאל והרצון לשעבד את מדינת ישראל לאמנות בינלאומיות חסרות סמכות שנקבעות ומנוהלות ע''י מדינות ואנשים שעויינים את ישראל ושונאים אותנו, עושה יחסי ציבור רעים מאוד לציבור השמאל בישראל. אני תוהה לעצמי האם השמאל בישראל באמת רוצה לחיות במדינה יהודית ודמוקרטית, או שהוא וויתר על זה ורוצה להיות הכלבלב של האום.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פה ושם לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.11.16
1194 הודעות, 8 מדרגים, 16 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    11:07   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  185. סנ מאמר דעה  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
לא כתבה
איך שלא מסובבים אותו



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יצחק היקר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.6.15
13612 הודעות, 88 מדרגים, 167 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    18:26   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  211. זה קשקוש מקושקש...בארהב למשל הסנאט הוא שמכריע אם השופט עובר או לא. מאיפה המצאת את ההזיה שרק  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
אם הסנאט מנוגד מפלגתית לנשיא אז יש משא ומתן?

הנשיא ממנה והסנאט מאשר. אם הם מאותה מפלגה זה עובר יותר חלק אבל יש בהחלט דיון בסנאט מחסרי במפלגה האחרת.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
HAIM לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 31.12.08
6711 הודעות, 91 מדרגים, 162 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    07:38   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. אוסף בדותות , ואין כוח להרחיב.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אלף כרמל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.2.19
11883 הודעות, 45 מדרגים, 69 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    07:45   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. כלכליסט, למה ציפית  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  
ומי קורא שטויות כאלה, שלא לדבר על מביא ההודעה.
הכל זועק ״פייק״, לדלג



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נגן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.6.22
1519 הודעות, 14 מדרגים, 20 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    10:00   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  170. הביטאון הרשמי של האופוזיציה  
בתגובה להודעה מספר 18
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יוסף גוסטאר
חבר מתאריך 2.8.17
9540 הודעות, 119 מדרגים, מינוס 11 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    07:38   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. מידע חשוב מאוד שמדגיש את תרבות השקר המחליאה של הפאשיסטים בארץ, שרוצים לשים אותנו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
בשורה אחת עם מדינות כמו

רוסיה
בלארוס
טורקיה
איראן

ועוד פנינים שכאלה ברחבי העולם.
חובבי פאשיזם שמעוניינים ברשות אחת דה-פאקטו בארץ ישראל והתרחקות מהמערב.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
לאומן-אטאיסט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.8.22
1507 הודעות, 11 מדרגים, 14 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    07:40   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. סבבה , קול .  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אלף כרמל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.2.19
11883 הודעות, 45 מדרגים, 69 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    07:47   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  23. עד עכשיו היתה רשות אחת של השמאל, עכשיו תהיה של הימין. הפסדתם. נבעטתם. ג’יים אובר, שמאל  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יוסף גוסטאר
חבר מתאריך 2.8.17
9540 הודעות, 119 מדרגים, מינוס 11 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    07:49   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  30. תהנה לך במדינה הפאשיסטית שלך, יש עוד מדינות בעולם  
בתגובה להודעה מספר 23
 
  
אני לא אשאר לסזון שאתם מתכננים נגד יהודים בארץ ישראל.
"ימין חזק" נגד יהודים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אלף כרמל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.2.19
11883 הודעות, 45 מדרגים, 69 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    07:50   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  33. לא עושה טובה לאף אחד, הארץ מקיאה אנשים כאלה  
בתגובה להודעה מספר 30
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יוסף גוסטאר
חבר מתאריך 2.8.17
9540 הודעות, 119 מדרגים, מינוס 11 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    07:51   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  36. הגלגל מסתובב חביבי, נפעל בכל דרך כדי להביא לסנקציות חונקות נגד המשטר הפאשיסטי שאתם מתכננים  
בתגובה להודעה מספר 33
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Agent Smith
חבר מתאריך 3.1.20
266 הודעות
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    08:05   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  66. רוץ לכנסת וקדימה בבחירות הבאות אם תקבלו מנדט תבטלו או תעשו אהרון ברק 2  
בתגובה להודעה מספר 36
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יוסף גוסטאר
חבר מתאריך 2.8.17
9540 הודעות
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    08:07   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  71. אשרי המאמין שהבחירות כאן ישארו בחירות חופשיות ולגיטימיות  
בתגובה להודעה מספר 66
 
  
ההיסטוריה מלמדת שבכל מדינה שקרו ה״רפורמות״ המוצעות, הפיכת בית המשפט ל״בית המשפט״, גם הבחירות הפכו ל״בחירות״



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זבוב על הקיר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.3.18
9666 הודעות, 68 מדרגים, 125 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    08:11   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  79. הבחירות ישארו לגיטימיות בעיני הרוב המאמין בדמוקרטיה, וישארו לא לגיטימיות בעיני המיעוט המאמין שיש לו זכות טבעית ובלעדית לשלטון...  
בתגובה להודעה מספר 71
 
  
כתבת פה פעם (ובחיוך רחב), לפני כשנה כמדומני, שהימין לא יודע לשלוט. צדקת אז, כפי שכתבתי לך בתגובה כבר אז; הנה, לומדים לאט לאט.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יוסף גוסטאר
חבר מתאריך 2.8.17
9540 הודעות, 119 מדרגים, מינוס 11 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    08:13   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  80. הימין תמיד ידע לשלוט על יהודים...זה הערבים שהוא מפחד מהם  
בתגובה להודעה מספר 79
 
  
ולראיה השטחים הרבים שמסר הימין בחפץ לב לערבים, לעתים גם ללא תמורה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Agent Smith
חבר מתאריך 3.1.20
266 הודעות
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    08:16   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  83. ההיסטוריה קיימת גם מלפני המהפכה שלל אהרון ברק בשנות ה2000  
בתגובה להודעה מספר 71
 
  
לא זוכר שהיינו דיקטטורה לפני
מדובר על מדינת ישראל
הצבא והמשטרה ישראלים והאנשים בשטח מכל הקשת הפוליטית, מי יאכוף דיקטטורה?
זה סרטים מצוירים

אם למערכת המשפט יהיה חזון ויעדים שכוללים שמירה על האינטרסים של העם היהודי ומדינת ישראל הם יוכלו להיות האיזון של מערכות אחרות. כאשר האינטרסים מנוגדים זה לא איזון ובלמים זה ביטול ומעקף השיטה.
אני רוצה בדמוקרטיה לבחור את מי שייצג אותי וגם את מי שיאזן אותו וזה בהתבסס על פסקי דין שיצאו בשנים האחרונות שפשוט הזויים עד פגיעה באינטרסים של העם



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
AQB לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.12.20
9527 הודעות, 96 מדרגים, 190 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    08:51   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  125. יישר כח+++  
בתגובה להודעה מספר 83
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יוסף גוסטאר
חבר מתאריך 2.8.17
9540 הודעות, 119 מדרגים, מינוס 11 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    11:30   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  192. ״אני רוצה לבחור מי ייצג אותי ואת מי שיאזן את זה״  
בתגובה להודעה מספר 83
 
  
למה שהוא יאזן אם כולם מחפשים את הקול שלך?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מתנחל גאה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.7.14
5173 הודעות, 82 מדרגים, 158 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    10:43   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  180. מקווה מאוד שגם המשטרה קוראת תגובות מסיתות נגד עם ישראל ומדינת ישראל  
בתגובה להודעה מספר 36
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חושב_פעמיים לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.8.17
10667 הודעות, 46 מדרגים, 86 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    08:28   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  97. בוודאי. הרי אנחנו מתכננים כבר מעצרים של כל אנשי השמאל. טלאים צהובים לבני משפחותיהם. מחנות חינוך מחדש  
בתגובה להודעה מספר 30
 
  
ואולי פשוט חזרה לתקופה לפני אהרון ברק.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בחלם לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
21061 הודעות, 93 מדרגים, 162 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    07:48   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  27. הפשיסטים יוצאי הצבא הישראלי משתוללים כנגד הדמוקרטיה הישראלית ומדינת היהודים  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  
גנבו לנו את הדמוקרטיה, מחזירים אותה לעם!
בהצלחה לממשלת התיקון להחזיר את הדמוקרטיה לעם ישראל.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Taltal
חבר מתאריך 15.3.21
2617 הודעות, 24 מדרגים, מינוס 16 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    07:57   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  49. 30 שנה של צמיחה בכל תחום אפשרי המדינה בצמיחה הכי גדולה בעולם..  
בתגובה להודעה מספר 27
 
  
כנראה שאתה נגד המדינה .
עובדתית המדינה מתפקדת ומתקדמת בכל תחום .
כנראה שכן הייתההפה דמוקרטיה בריאה שכל העולם באים ללמוד מישראל ואת זה אתם רוצים להרוס בהצלחה..



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בחלם לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
21061 הודעות, 93 מדרגים, 162 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    08:00   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  54. הצמיחה הכלכלית והשגשוג היא למרות כל זה  
בתגובה להודעה מספר 49
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 17.01.23 בשעה 08:07 בברכה, בחלם
 
ולמרות אובדן הציבור במערכת המשפט הישראלית ובפרקליטות שעושות הכל כדי שלא נאמין.
ולמרות הפגיעה הקשה בזכויות הרוב
ולמרות הפגיעה בבטחון הפנים
ולמרות אובדן המשילות וההרתעה
ולמרות השחיתות והנפוטיזם במערכת המשפט הישראלית ובפרקליטות-ד"ש חמה מרות דוד וחבריה
ולמרות הרמיסה של השמאל את הרוב, את הימין
אני מבין שאתה נגד דמוקרטיה לעם.
נציגי השמאל הם אופזציה למדינה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Taltal
חבר מתאריך 15.3.21
2617 הודעות, 24 מדרגים, מינוס 16 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    08:07   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  70. פששש ממש נס עולמי למרות ולמרות.. חשבת אולי שזה בגלל שיש מערכת משפט חזקה ועצמאית  
בתגובה להודעה מספר 54
 
  
תבדוק בעולם איפה שאין בית משפט חזק ועצמאי ככה נראה המדינה בכלכלה ובביטחון ובשחיתות..
אני זורם איתך מה אתה חושב שיקרה אחרי המהפכה והרפורמות מתי אפשר לבדוק תוצאות שלה? ואיך זה השפיע כל המדינה ..
תן זמן שנה שנתיים 5 שנים? אני רוצה לנעוץ ביומן ולחזור ונבדוק ביחד את מצב המדינה .
דעתי הדרדרות בהשקעות של חברות בינלאומיות .
יתחילו סנקציות בנלאומיות שנעצרו עד ביום בגלל בית משפט של ישראל שסמכו עליו כי היה עצמאי וחזק! ירידה בביטחון בכלכלה ובכל דבר אפשרי כמובן בדירוג האשראי של ישראל .
תן את הצפי שלך אני אשמח



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בחלם לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
21061 הודעות, 93 מדרגים, 162 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    08:11   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  78. אותם ססמאות ריקות מתוכן  
בתגובה להודעה מספר 70
 
  
טענתם שבגץ מגן על חיילי צה"ל מבית הדין בהאג, זה לא קורה.
בגירוש וטרנספר של עשרות אלפי יהודים מחבל עזה, מערכת המשפט הישראלית לא הגנה והפקירה אותם.
התעללות קשה בעדים ובני משפחתם כולל קשישים וקשישות, בית המשפט שותק, הס, דממה. גם" שומרי הסף "שותקים.
ממשלת התיקון באה לתקן ולהחזיר את הדמוקרטיה לעם!
לגבי השקעות, כן אין ספק שרק בגלל בית המשפט הישראלי, זו הסיבה שבאים להשקיע כאן, לא בגלל שממשלות הימין פתחו את השוק, עודדו צמיחה וקידמה, הסכמים בין לאומים. בזמן שממשלות השמאל הרקובות או נציגיו מנעו כל קידמה, למשל הוצאת הגז מהאדמה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Taltal
חבר מתאריך 15.3.21
2617 הודעות, 24 מדרגים, מינוס 16 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    08:24   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  92. כל כך הרבה שטויות כתבת ..  
בתגובה להודעה מספר 78
 
  
עד היום לא שפטו חיילים וקצינים בהאג בזכות בית המשפט הישראלי שנחשב חזק ועצמאי תבדוק את עצמך שיתחילו עכשיו חקירות אחרי הרפורמה אולי תתעורר עובדתית לא חקרו לא הסיפורים שלך.
כן משקעים וחברות גדולות לא ישקיעו בדיקטטורה בלי בית משפט עצמאי לחלוטין גם עובדה תבדוק בעולם .
לא כתבת מה לדעתך יקרה אחרי הרפורמה ואיך זה יעזור לאזרח הקטן בחיים איך זה ישפר את המצב..
לגבי חקירות אני מבין שאתה חושב שחקירה צריכה להיות נעימה באיזה בית קפה טוב ולשאול בנחת את העבריינים אם הם עשו או לא. אני בטוח שכתבת את זה גם שחקרו את שולה זקן וטלנסקי ואת בני המשפחות שלהם אז זה ממש עניין אותך..צביעות



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בחלם לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
21061 הודעות, 93 מדרגים, 162 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    08:30   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  98. אז מדוע העבירו לחקירה בבית הדין בהאג?  
בתגובה להודעה מספר 92
 
  
לשיטתך עד שנות התשעים, מדינת ישראל הייתה דיקטטורה.
בליל של שטויות.
מאכילים אתכם שאתם המיעוט הנאור היפה החכם, שאתם המגדלור של צדק, אמת וחוכמה שטבעי שישלוט ברוב הבור והנבער



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
seventhseal לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.9.11
8615 הודעות, 49 מדרגים, 96 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    08:38   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  107. אופי החקירה (קפה, בדיחות) בהחלט קיים - אם ה''נחקרת'' מבטיחה להביא את הראש של מישהו לחוקרים. צבוע  
בתגובה להודעה מספר 92
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
AQB לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.12.20
9527 הודעות, 96 מדרגים, 190 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    08:54   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  130. יפה מה שאתה אומר, כלומר מתוך ה30 שנה, מחצית בשליטת הימין לפחות עם נתניהו כראש ממשלה  
בתגובה להודעה מספר 49
 
  
והוא שהביא לשגשוג הזה, אז למה אתה חושש ממנו עכשיו?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Taltal
חבר מתאריך 15.3.21
2617 הודעות, 24 מדרגים, מינוס 16 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    09:25   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  148. תבדוק מה הוא אמר ואיך הוא שמר על מערכת המשפט בכל שנות כהונתו ותבין לבד..  
בתגובה להודעה מספר 130
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
AQB לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.12.20
9527 הודעות, 96 מדרגים, 190 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    11:22   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  189. אני יודעת מה הוא אמר, וכנראה גם מאילו מניעים  
בתגובה להודעה מספר 148
 
  
זה לא הפריע לו לתת את כל כולו למדינת ישראל, לקדם ולפתח ולעשות כמיטב יכולתו למעננו.
מספיק עם כפיות הטובה, קצת הכרת הטוב.תועיל לכולנו



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איציק'ל וורקי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.4.20
1062 הודעות, 19 מדרגים, 37 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    10:53   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  181. הייתי מתייחס ברצינות למה שאתה כותב  
בתגובה להודעה מספר 49
 
  
אם לא הייתה שזורה בדברים תקווה גדולה וייחול לחורבנה של המדינה.

עומדת חבורת אנשים (ואתה בתוכם) שבטוחים שיש להם מונופול על המוסר, על החוכמה, על השכל הישר ועל האמת ומפזרים בחמת זעם נבואות חורבן רק כי לקחו להם רחמנא ליצלן את הצעצוע שנקרא שילטון שהם בטוחים שהוא שלהם בטאבו בירושה מאבא שלהם.

עומדת חבורת האנשים הללו כאמור ואומרת לנו אם לא אנחנו אלו ששולטים וקובעים את החוקים אז שישרף המועדון והלוואי.

איזה שמחה גדולה תהיה לכם אם התחזיות השחורות שכם יתממשו, איזה אכזבה תהיה לכם אם זה לא יקרה.

כמו תינוק מגודל.

שום טיעון ענייני, שום דיון אמיתי.

צרחות עד לב השמיים וחרון בלתי מוסתר של מי שהסתבר לו שדעתו היא לא היחידה שקובעת.

תתרגלו, ימי מפאי העליזים נגמרו.

ולסיום שאלה -

אם מי שיושב בבית המשפט העליון היו רובם ככולם חובשי כיפות, תושבי יהודה ושומרון בעלי אג'נדה ימנית (האנטי תזה של המציאות היום).
האם כל אלו שתוקפים בחמת זעם את הרפורמות המוצעות היו עדיין נוקטים באותה העמדה ?

נראה לי שהתשובה ברורה.

צבועים נמאסתם.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
AQB לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.12.20
9527 הודעות, 96 מדרגים, 190 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    11:56   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  201. ממש כך, והבעיה היותר קשה, היא הגיבוי שהם מגבים אחד את השני  
בתגובה להודעה מספר 181
 
  
איך שהשנאה מאחדת, חבל שזו לא אהבת אחים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רייסטלין לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.3.12
2361 הודעות, 9 מדרגים, 18 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    07:53   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  42. 😂  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יאצק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.1.15
18824 הודעות, 168 מדרגים, 304 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    08:16   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  82. התבלבלת ! משטר האייתולות זה כאן !!!  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רועי הטורקי
חבר מתאריך 30.5.21
99 הודעות
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    08:35   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  104. כדי לשכנע מוח קטן של ביביסט  
בתגובה להודעה מספר 82
 
  
משתמשים בהרבה סימני קריאה במקום במילים כי הם לא יבינו בלי ניקוד



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
seventhseal
חבר מתאריך 15.9.11
8615 הודעות
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    08:39   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  110. ואו, יש לך את זה ביותר תת רמה?  
בתגובה להודעה מספר 104
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יאצק
חבר מתאריך 15.1.15
18824 הודעות
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    08:45   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  115. אוהה הנה ההתנשאות של השבט הלבן.... גזענות לשמה.... לא יעזור לכם.  
בתגובה להודעה מספר 104
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Dan-Am לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.5.18
3042 הודעות, 42 מדרגים, 45 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    10:30   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  177. רפי השכל של גוש השינאה הנאו פאשיסטי עוד מעזים להתנשא  
בתגובה להודעה מספר 115
 
  
מדובר במשובטי החלול



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
AQB לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.12.20
9527 הודעות, 96 מדרגים, 190 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    08:55   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  131. מדויק+++  
בתגובה להודעה מספר 82
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יוסף גוסטאר
חבר מתאריך 2.8.17
9540 הודעות, 119 מדרגים, מינוס 11 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    12:28   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  204. אחלה צייר ברמה של כיתה ד'  
בתגובה להודעה מספר 82
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ישראבלוף לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.3.14
7429 הודעות, 67 מדרגים, 103 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    09:27   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  150. לראות את גוסטאר נדלק, עושה לי חשק באיזור המשק🤣🤣🤣🖕  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עבד לעם קדוש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.9.19
59297 הודעות, 223 מדרגים, 402 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    11:47   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  198. מדויק, קראתי את הכתבה והיא אכן ביטוי לתרבות השקר והגידוף המחליאה של הפשיסטים  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  
מידע חשוב מאוד שמדגיש את תרבות השקר המחליאה של הפאשיסטים בארץ



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יצחק היקר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.6.15
13612 הודעות, 88 מדרגים, 167 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    18:29   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  212. לא חביבי...ישראל רוצה להיות כמו ארה''ב גרמניה צרפת ועוד הרבה מדינות מערביות.  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  
רק בטורקיה ויוון- שופטים ממנים את עצמם - וזה המצב בישראל היום אז אתה מביא לנו את טורקיה כמשהו שלילי ?

מרוב שנאה ובורות העניים נסגרות....



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פליצ'ה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.5.17
7312 הודעות, 68 מדרגים, 133 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    07:39   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. איכשהו, הכותרת ''מסכת השקרים של ההפיכה המשטרית''  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
לא נשמעת לי כמו כותרת של מאמר אקדמי.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
לאומן-אטאיסט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.8.22
1507 הודעות, 11 מדרגים, 14 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    07:40   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. בילבול שכל קוגניטיבי ...  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גושן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 31.3.19
31120 הודעות, 194 מדרגים, 311 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    07:41   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. כפי שאמרתי מהתחלה, חיות היתה מוכנה לחתום על כל אחד כשר משפטים למעט לוין.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הוא יממש את הרפורמה עד הסוף ואז נראה את שלוחת מרצ לא מקיימת את לשון החוק במדוייק



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אלף כרמל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.2.19
11883 הודעות, 45 מדרגים, 69 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    07:48   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  26. ?, בל״ד!  
בתגובה להודעה מספר 9
 
  
שלוחת מרצ



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גושן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 31.3.19
31120 הודעות, 194 מדרגים, 311 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    07:50   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  34. אותו מטען גנטי  
בתגובה להודעה מספר 26
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אלף כרמל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.2.19
11883 הודעות, 45 מדרגים, 69 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    07:51   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  38. סליחה שאני מטנף על הבוקר  
בתגובה להודעה מספר 34
 
  
פסולת גנטית



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
The-dragon לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.12.08
7651 הודעות, 76 מדרגים, 134 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    09:14   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  141. אתה טועה .. בלד טובים ממרץ  
בתגובה להודעה מספר 26
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יאצק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.1.15
18824 הודעות, 168 מדרגים, 304 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    08:17   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  86. חיות היא עבריינית בפרהסיה !!!  
בתגובה להודעה מספר 9
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
dudi_du2 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.6.09
22411 הודעות, 200 מדרגים, 363 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    07:42   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. בית המשפט העליון אינו מייצג את העם! לא בהרכב אוכלוסייה ובטח לא בשוויון מול נשים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
למה מאז קום המדינה יש רק שופט דתי 1 ולא 4?
למה כולם ב80% אשכנזים?

למה כולם מרע עשיר מאוד?
רואים מרחוק כמה השופט אדמונד לוי ז"ל היה אנושי פי 1000 מהמכשפה המתנשאת חיות.
בעולם נורמלי דורית בייניש בכלל לא הייתה ראויה להיות שופטת.

רואים לכם חונטה אכזרית ונצלנית.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
porshe
חבר מתאריך 10.12.13
3724 הודעות
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    07:42   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. אחרי רמסה של שנים את הציבור הימני. השמאל נזעק להגן על הדמוקרטיה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עדי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.9.19
22291 הודעות, 48 מדרגים, 39 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    07:43   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. כל ''הרפורמה'' יש לה רק מטרה אחת והיא בסוף להעביר את החוק שמבטל את עבירת מרמה והפרת אמונים !!!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אלף כרמל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.2.19
11883 הודעות, 45 מדרגים, 69 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    07:49   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  29. אז מה? תאכלו את הלב  
בתגובה להודעה מספר 13
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אחיקר הסורי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
2203 הודעות, 17 מדרגים, 11 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    07:51   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  39. תמצית הכת  
בתגובה להודעה מספר 29
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אלף כרמל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.2.19
11883 הודעות, 45 מדרגים, 69 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    07:52   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  41. כת שניצחה בבחירות ובעטה את הכת הקודמת  
בתגובה להודעה מספר 39
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יוסף גוסטאר
חבר מתאריך 2.8.17
9540 הודעות, 119 מדרגים, מינוס 11 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    12:29   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  205. אידאולוגיית הימין בתמצות  
בתגובה להודעה מספר 29
 
  
רק לעשות מה שיעצבן שמאלנים
0 אידאולוגיה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
המגן השביעי
חבר מתאריך 28.4.22
949 הודעות
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    07:59   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  51. מטרת הרפורמה היא טיפול בראש הנחש השמאלני הפוסט ציוני ופוסט יהודי  
בתגובה להודעה מספר 13
 
  
לאחר תיקון מערכת המשפט מעוזי השמאל הבוגדניים (כגון עמותות תומכי טרור, בכירים שתולים במערכות המדינה,תקשורת זדונית וכדומה) יטופלו כראוי לגיס חמישי - במשף עשורים מערכת המשפט הגנה על הנבלים הללו



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
liozc לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.6.16
12745 הודעות, 238 מדרגים, 272 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    09:03   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  136. שקר וכזב  
בתגובה להודעה מספר 13
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עבד לעם קדוש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.9.19
59297 הודעות, 223 מדרגים, 402 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    11:48   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  199. מעניין, כי לווין מדבר על רפורמה כזו מאז שנבחר לכנסת!  
בתגובה להודעה מספר 13
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Maryland לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.1.09
10182 הודעות, 50 מדרגים, 90 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    07:44   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. לפחות תכתוב מאמר דעה בכותרת.. ערימת שטויות של הזיזו לי את הגבינה, לא השוואה כלשהיא  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
"בית המשפט הטראמפיסטי החשוך הסיר את הגנת החוקה מההפלות" השקר הזה נטחן אלפי פעמים אבל משרת את האג'נדה של כותב הכתבה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אריסטו
חבר מתאריך 5.8.22
511 הודעות
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    07:44   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. כלכליסט זרוע של הארץ  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
שמעתי את המול שלהם. הספיק לי להבין



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עבד לעם קדוש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.9.19
59297 הודעות, 223 מדרגים, 402 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    11:49   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  200. כלכליסט זרוע של קבוצת ידיעות בשחיטת הנאשם מוזס, אתה מתבלבל עם דה-מרקר מקבוצת הארץ  
בתגובה להודעה מספר 15
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
menahem לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
17466 הודעות, 64 מדרגים, 119 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    07:44   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. אין כמו התעמולה של כלכליסט על הבוקר  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
המקור
חבר מתאריך 19.2.09
60876 הודעות
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    07:45   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. הכל שקרים של מכונת רעל משומנת  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
זו הפיכה לכל דבר, דיקטטורה של נאשם בפלילים עם חסורת עבריינים מושחתים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עבד לעם קדוש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.9.19
59297 הודעות, 223 מדרגים, 402 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    07:51   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  40. אתה קורא כתבה מהעיתון של הנאשם  
בתגובה להודעה מספר 17
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Isilidur1 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.8.20
3420 הודעות, 29 מדרגים, 22 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    08:00   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  52. ++  
בתגובה להודעה מספר 17
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איש צעיר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.12.08
27544 הודעות, 173 מדרגים, 316 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    07:45   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  19. תשקורת מסריחה שזה מערער על יסודות האידיאל הדמוקרטי.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איש צעיר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.12.08
27544 הודעות, 173 מדרגים, 316 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    07:46   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  20. תשקורת מסריחה שזה מערער על יסודות האידיאל הדמוקרטי.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
צללפון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.8.13
13438 הודעות, 59 מדרגים, 109 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    07:47   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  22. תעמולה שקרית של עיתון שאפילו לא מסתיר כבר שהוא זרוע תעמולה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
כל הכותרות שלו נראות כאילו יצאו מאתר שוברים שתיקה או בצלם



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
צללפון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.8.13
13438 הודעות, 59 מדרגים, 109 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    07:48   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  24. אז אם כבר עושים תעמולה, יש סרטונים מעולים של הצד השני  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בחלם לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
21061 הודעות, 93 מדרגים, 162 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    07:53   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  44. מחריד!  
בתגובה להודעה מספר 24
 
  
מיעוט ששולט על הרוב ופגע ופוגע פגיעה אנושה בדמוקרטיה הישראלית והרס את מרקם החיים בישראל תוך פגיעה קשה בזכויות של הרוב שגרם לכך שהיהודים הפכו להיות רוב נרדף בארצם.

בהצלחה לממשלת התיקון להחזיר את הדמוקרטיה לעם!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
המגן השביעי
חבר מתאריך 28.4.22
949 הודעות
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    08:09   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  72. טירוף מערכות !  
בתגובה להודעה מספר 24
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הדרור
חבר מתאריך 17.2.19
624 הודעות
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    07:49   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  28. ארוך, מתיש ופוליטי במססוה של אקדמי. מוכיח למה הרפורמה חייבת לעבור.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מספיק לשים את עץ המבנה המשפחתי של בית המשפט. שם התייחסות למציאות
יש שופטים בירושלים (וילדיהם הם עורכי דין בפרקליטות) https://iglob.es/?1001141247



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
micmic לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.12.14
105672 הודעות, 298 מדרגים, 526 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    07:49   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  32. תעמולת השקר  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ממתי מותר להביא הגיגים?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ארבע אותיות לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.2.16
18686 הודעות, 124 מדרגים, 196 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    07:51   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  35. טור תעמולה. זה כבר לא דעה..  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עבד לעם קדוש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.9.19
59297 הודעות, 223 מדרגים, 402 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    07:51   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  37. המלאים גאים לקבל פרשנות מהעיתון של הנאשם מוזס...  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Leibniz לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.2.17
4041 הודעות, 121 מדרגים, 233 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    07:53   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  43. מאמר דעה רצוף בשקרים ומניפולציות זולות, הנה מקצתן  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 17.01.23 בשעה 08:26 בברכה, Leibniz
 
מאמר דעה רצוף במניפולציות ושקרים:

1. ״ בבסיס רפורמת יריב לוין ניצבים מספר שקרים. למשל, שאם נסיר כל ביקורת על השלטון תחוזק הדמוקרטיה״ - שקר. המטרה היא לא להסיר כל ביקורת על השלטון, אלא להוסיף בלמים לרשות השופטת שאיבדה כל רסן בהתערבותה בהחלטות מנהלתיות, בחקיקת חוקים ואף בחוקי-יסוד, ללא כל מקבילה בעולם.

2. ״אם נחסל את הרשות השופטת נחזק את הפרדת הרשויות״ - איך הכוונה ל״חיסול הרשות השופטת״ מתכתבת עם הכוונה לתת לרשות הזו, לראשונה בהיסטוריה של מדינת ישראל, סמכות לבטל חוקים של הכנסת? כמו כן, איך זה מסתדר עם הכוונה לתת לקונצנזוס מוחלט של שופטי העליון סמכות לבטל כל חקיקה שהיא, ללא יכולת של הכנסת להתגבר?

3. ״או ההברקה שמינוי שופטים בידי פוליטיקאים יגביר את אמון הציבור בבתי המשפט״ - כיום יש לביהמ״ש העליון זכות וטו על בחירת שופטים. רק שלשום פורסם סקר של המכון הישראלי לדמוקרטיה ולפיו האמון במערכת המשפט נמצא בשפל היסטורי של 42% בלבד, המבטאים ירידה קונסיסטנטית לאורך 25 השנים האחרונות (בצירוף מקרים עם ההפיכה המשפטית שהנהיג בזמנו אהרון ברק בפס״ד המזרחי מ-95’).

4. ״נוסף שקשור ל"דיקטטורה" של בג"ץ הוא העלמת תרומתו להגנת זכויות אדם, מיעוטים וחלשים״ - הכתב מתעלם מנטיית העליון לרמוס מיעוטים מצד אחד. האם בג״צ גונן על זכויות האדם של תושבי דרום תל אביב כשמנע את גירושם של מסתננים ע״י ביטול של 3 חוקים? או כאשר ביטל את חוק הפיקדון? האם הגן על זכויות מתיישבי חבל עזה (מיעוט) כששלח את בניהם למעצר ללא משפט או כשחסם אוטובוסים של מפגינים מלהגיע להפגנה? האם הגן על זכויות האדם של משפחת חטואל כשמנע מצה״ל מלהרוס בתים, שזמן קצר לאחר מכן שימשו בסיס להוצאת הפיגוע נגד המשפחה?

5. ״החרדים זקוקים לבג"ץ נגד עריצות הרוב.״ - אכן, רק שבאורח פלא הכתב שוכח לתת דוגמאות להגנה שהחרדים זכו לה מבג״ץ, מול עשרות הדוגמאות לכך שבג״ץ רמס ברגל גסה אותם ואת זכויותיהם בנושאי גיור, כשרות, הסדרים בכותל וכו׳.

6. ״הפריפריה והאוכלוסיות המוחלשות: הן מצביעות באופן מסורתי לנתניהו ולדרעי, גם אם בג"ץ יפסוק לטובתם עד קץ הימים״ - כמו במקרה החרדים, גם פה הכתב מתעלם מהעובדות ומתכנס לתוך אידאה מומצאת של בג״ץ אובייקטיבי, כאשר בפועל הפריפריה ברובה בזה לבג״ץ דווקא בגלל הבגידה שלו בה ובערכים שהוא אמור לשרת. האם בג״ץ, המחויב לשוויון והגינות, פסל אי פעם את ועדות הקבלה המפלות של חבריו בקיבוצים? האם פסל את ההסדר ״הבנים הממשיכים״ המפלה לפיו קיבוצים מקבלים קרקעות בסבסוד מעט מלא? מדוע בג״ץ לא ביטל את הסדר המיסוי המטיב עם הקיבוצים (חלוקה רוחבית במקום פרטנית)? אגב, מי שביטלה את ההסדר המפלה היתה ממשלת נתניהו.
העליונים, כאמור, שומרים על זכויותיהם של מיעוטים מאוד מסוימים.

7. ״בארה״ב המינוי הוא פוליטי רק כאשר יש זהות בין הנשיא לבין הרוב בסנאט״ - משפט מטופש. בארה״ב המינוי *תמיד* פוליטי מכיוון שהוא תמיד תולדה של הצעת הנשיא (דמות פוליטית) ואישור הסנאט (מורכב מפוליטיקאים בלבד).

8. ״ההצעה הישראלית מקנה לממשלה ולקואליציה רוב אוטומטי קבוע בוועדה לבחירת שופטים״ - אכן, כמקובל ברוב המוחלט של מדינות המערב, כאשר כאשר בחלקן לממשלה ולקואליציה יש סמכות בלעדית למינוי שופטים בערכאה העליונה.

9. ״גם בקנדה הפוליטיקאים בוחרים את השופטים, אבל מתוך מאגר מועמדים שנבנה בידי מערכת מקצועית.״ - לכתב נשמטה במקרה העובדה כי מאגר המועמדים של הועדה בקנדה הוא *המלצה* בלבד, והפוליטיקאים (שומו שמים, בדיקטטורה הקנדית פוליטיקאים בוחרים שופטים!) לא מחויבים למסקנותיו.

10. ״הצעת לוין שוללת לגמרי את כוחו של בית המשפט לבטל חוק יסוד. אכן, יש מדינות שבהן בית המשפט מנוע מלבטל חוקה״ - ויש מדינות בהן בית המשפט יכול לבטל חוקה? מעניין מדוע הכתב לא מצא לנכון לענות על השאלה הזו, שלמעשה מזקקת לתוכה את שאלת ביטול חוקי-היסוד ע״י בגץ. אגב, התשובה היא לא. בשום מדינה אין ביהמ״ש שמוסמך לבטל את החוקה.

11. ״אבל מנגד, גם לפרלמנט קשה יותר לחוקק חוקה״ - כש-32 ח״כים העבירו את חו״י כבוד האדם וחירותו, זה שעל בסיסו בנה אהרון ברק את כל ההפיכה השיפוטית שלו, פחות הפריע לכם שהמעין-חוקה הישראלית מחוקקת במחטף ובניגוד גמור לכל החוקות האחרות בעולם. עכשיו כשהקערה מתהפכת, פתאום כשהקערה מתהפכת אתם נזכרים בבעייתיות של מצב זה?

12. ״המשמעות היא שבהעדר בלמים תוכל הממשלה לחוקק כל נבלה ובית המשפט יהיה מנוע מלבטלה״ - לפי הצעת לוין הכנסת תהיה חייבת ברוב של 61 כדי להתגבר על החלטת בג״ץ וגם אז חקיקתה תפוג בתום הקדנציה שלה. בנוסף, החלטה קונצנזואלית של בג״ץ תסתום את הגולל גם על יכולת נבחרי הציבור להתגבר עליה. לקרוא לזה ״העדר בלמים״ זה שקר גמור.

13. ״מכוחו האקטיביסטי של בית המשפט העליון עוד מימי השופטים שמעון אגרנט (בפסק דין "קול העם") ומשה לנדוי״ - הכתב מתעלם מהאמון הציבורי הגורף שזכה לו העליון בתקופת הענקים הללו, משום שנתפס ע״י מרבית העם כהגון ומעל הכל, כחסר פניות פוליטית. כמו כן, מציע שיקרא את דעתו הנחרצת של לנדוי נגד המחטף שביצע ברק, ואת תחזיתו כי אותו אקטיביזם חסר רסן יוביל לפגיעה חמורה באמון הציבור בבג״ץ (כפי שמתממש כיום מול עיננו).



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
shabor לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.11.03
31890 הודעות, 173 מדרגים, 346 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    08:03   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  61. כל הכבוד על הסבלנות...  
בתגובה להודעה מספר 43
 
  
סתם כתבה שנועדה לשכנע את המשוכנעים. הם הרי לא יבדקו עובדות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Leibniz לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.2.17
4041 הודעות, 121 מדרגים, 233 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    08:33   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  100. המשך  
בתגובה להודעה מספר 43
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 17.01.23 בשעה 08:46 בברכה, Leibniz
 
14. ״בבריטניה, מספרים לנו, אין לבית המשפט סמכות לבטל חוקים. שם מצהיר בית המשפט בפסק דינו על אי התאמה בין חוק פוגעני לבין האמנה האירופית לזכויות אדם שמדינות רבות כפופות לה. כמובן שלא ישראל״ - בריטניה לא כפופה לאמנה האירופית לזכויות אדם, כך שהצהרה של ביהמ״ש הבריטי על אי התאמה היא דקלרטיבית בלבד. אבל למה ליידע את הקוראים בעובדה כה שולית?

15. ״להצהרה כזו של בית המשפט הבריטי יש משמעות של ביטול חוק, בגלל התרבות הפוליטית שמתקנת את החוק בהתאם לפסיקה. מתקנת, לא מתגברת.״ - כלומר, בניגוד לטענתכם בראש הכתבה, אין פה שום שקר. אכן, להצהרה של ביהמ״ש הבריטי ביחס לחוק יש חשיבות ציבורית, אבל שום משמעות פרקטית. משמע, לביהמ״ש העליון הבריטי אין שום סמכות לבטל חקיקה של הפרלמנט הבריטי, בדיוק כפי שיריב לוין טוען.

16. ״אתמול החלה ועדת חוקה לדון במעמד הייעוץ המשפטי לממשלה. מעמדה של חוות הדעת המשפטית. האם זו עצה בלבד או הנחייה מחייבת. ומה קורה בעולם? הוועדה החליטה לבקש מחקר בנושא ממרכז המידע והמחקר של הכנסת. בטבלה המצורפת הנושא לא מופיע, אבל התשובה ברורה: השאלה האמיתית היא לא מעמד היועץ או העצה, אלא מהם המנגנונים בכל שיטה לשמירה על החוק״ - הבנתם? בדיון על מעמדו של היועמ״ש, הבחינה ההשוואתית ביחס לעמדתו במדינות העולם היא לא ״השאלה האמיתית״. חלילה מלהשוות למה שקורה בעולם, אנחנו עוד עלולים לגלות שאין למעמד של היעוץ המשפטי בישראל אח ורע. ואת זה, כמובן, יש מי שרוצה להסתיר.

17. ״לימון ספג מיד מתקפות ארסיות״ - הוא לא ספג מתקפות ארסיות, אלא הועלתה בפניו התהיה מדוע נערך שלשום כנס בנוכחותו ונוכחות שאר בכירי המערכת, ואיש מהם לא פנה לשר הממונה עליהם ושיתף אותו בנוגע לתכנים הבוטים והלעומתיים שהם תכננו לישיבה בכנסת. כמו כן, הוא נשאל מדוע היעוץ המשפטי דחה את חוו״ד שהגיש השר בגלל שאין שם מבחן השוואתי, בעוד היעוץ המשפטי עצמו הגיש חוו״ד ללא מבחן השוואתי. במקום להתמודד עם השאלות הענייניית שהופנו כלפיו, בחר הכתב לתארן כ״מתקפה ארסית״.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יהודי ישראלי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.11.12
19606 הודעות, 157 מדרגים, 303 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    09:32   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  158. תודה לך על צמד התגובות המאלפות והמדויקות.  
בתגובה להודעה מספר 100
 
  
חשוב שכתבת אותם לטובת מי שמחפש את האמת וזקוק לכלים לעיתים כדי להתמודד עם הטענות העולות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
האדם החושב לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.11.08
8303 הודעות, 68 מדרגים, 133 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    10:05   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  173. כל הכבוד על ההשקעה. רואה עין בעין את ההתייחסות שלך למה שחשבתי כשקראתי, אבל לא היה לי את הסבלנות שלך  
בתגובה להודעה מספר 100
 
  
לענות בצורה יסודית על רשימה של הבלים, הנחות ייסוד שגויות, מניפולציות ושקרים במאמר המביך הזה שרק מוכיח כמה רמת הטיעונים של האופזיציה ירודה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חושב לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.2.12
4823 הודעות, 58 מדרגים, 112 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    08:36   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  106. תודה על המאמץ  
בתגובה להודעה מספר 43
 
  
אבל חבל שהשקעת כ''כ הרבה אנרגיה על נייר השקרים הנ''ל.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
MechanicalMan לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.7.20
3743 הודעות, 30 מדרגים, 48 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    09:27   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  152. תודה על הפירוט והמאמץ  
בתגובה להודעה מספר 43
 
  
חשוב להציג אצ העובדות כהוויתן ולא רק לבחור בפינצטה את מה שנוח.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זבנג וגמרנו
חבר מתאריך 2.4.12
69129 הודעות
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    10:15   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  175. +1 אם ההצעה של לוין כוללת התגברות זמנית בלבד, אז אני משנה את דעתי לגביה: מדובר בהצעה גרועה ומסוכנת שתחזק את החונטה  
בתגובה להודעה מספר 43
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Rubicon לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.7.04
2277 הודעות, 18 מדרגים, 36 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    12:56   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  208. קראתי את ליבניץ מול מאמר הדעה. לדעתי נימוקי המאמר גוברים בנוקאווט על לייבניץ:  
בתגובה להודעה מספר 43
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 17.01.23 בשעה 13:17 בברכה, Rubicon
 
אני כנראה לא בקי ולא יודע להשוות למדינות אחרות. אבל אתה בעצמך נופל בשקרים ביחס להצעת לוין-נתניהו, שכותרתה (המוגזמת - מודה) צריך להיות "ביטול הרשות השופטת והכפפת השופטים, מינויים, דינם המשמעתי ופיטוריהם לראש הממשלה". להלן מקצתם (אני מדלג על הההשוואות למדינות אחרות מחוסר בקיאות):
1. ״ בבסיס רפורמת יריב לוין ניצבים מספר שקרים. למשל, שאם נסיר כל ביקורת על השלטון תחוזק הדמוקרטיה״ - שקר. "המטרה היא לא להסיר כל ביקורת על השלטון, אלא להוסיף בלמים לרשות השופטת שאיבדה כל רסן בהתערבותה בהחלטות מנהלתיות, בחקיקת חוקים ואף בחוקי-יסוד, ללא כל מקבילה בעולם". שקר. ביטול יכולת הרשות השופטת לבקר בצורה כלשהי את השלטון אינו "להוסיף בלמים" לרשות השופטת אלא ביטול הרשות השופטת. אם היו רוצים להוסיף בלמים היו למשל מסתפקים ברוב של 51% להחלטת בית המשפט, רוב של 80% בפסקת ההתגברות של הכנסת לביטול הפסילה של בית המשפט. אבל כשהשלטון ממנה את כל השופטים וגם שולט על פיטוריהם באותה ועדה (וגם בתכנית ההשתלטות של לוין ונתניהו: להשליט את מח"ש גם על כל השופטים והפרקליטים , ולהכפיף את מח"ש לראש הממשלה דרך ה"עציץ" שלו - שר המשפטים, ממש כמו כל משטר טוטליטרי), ודורש רוב של 80% מקרב השופטים המפוחדים שמינה, ומסתפק ב-51% רוב בכנסת כשיש לו רוב אוטומטי של הקואליציה. ר' גם התייחסות בסעיף 12 למטה. כזכור גם עילת הסבירות תבוטל כך שאין לא תהיה יותר ביקורת על השלטון. ברור שלעולם "רשות שופטת" כזו לא תצליח לבטל חוק כלשהו. ועכשיו אם המציע ותומכיו מכתירים את ההצעה הזו כ"מגשים מטרה של "חיזוק הדמוקרטיה".

2. "איך הכוונה ל״חיסול הרשות השופטת״ מתכתבת עם הכוונה לתת לרשות הזו, לראשונה בהיסטוריה של מדינת ישראל, סמכות לבטל חוקים של הכנסת? כמו כן, איך זה מסתדר עם הכוונה לתת לקונצנזוס מוחלט של שופטי העליון סמכות לבטל כל חקיקה שהיא, ללא יכולת של הכנסת להתגבר?" שקר. אין שום כוונה לתת לרשות שופטת "סמכות לבטל חוקים של הכנסת. כמוסבר בסעיף 1 לעיל, בתכנית שהגו לוין ונתניהו אין שום סיכוי שהרשות השופטת תצליח לבטל חוק כלשהו.

3. "כיום יש לביהמ״ש העליון זכות וטו על בחירת שופטים. רק שלשום פורסם סקר של המכון הישראלי לדמוקרטיה ולפיו האמון במערכת המשפט נמצא בשפל היסטורי של 42% בלבד, המבטאים ירידה קונסיסטנטית לאורך 25 השנים האחרונות (בצירוף מקרים עם ההפיכה המשפטית שהנהיג בזמנו אהרון ברק בפס״ד המזרחי מ-95’)." שקר. בעצם כמה שקרים (1) קודם כל אין קשר בין "זכות הווטו" לבין האמון במערכת המשפט. (2) שנית, זכות הווטו הזו יש גם לפוליטיקאים. לו לא הייתה להם היה אפשר לטעון שאין איזון בין הרשויות. אז דווקא היום יש איזון ביניהן. אם נשלול אותה מאחד הצדדים יבוטל האיזון. (3) האמון במערכת המשפט לא ירד "קוסיסטנטית" במשך 25 שנה, אלא ירד אוטומטית רק בשנים האחרונות בגלל התקפות והתעמולה של נתניהו והימין מאז שנתניהו הועמד לדין, בלי קשר לביצועי מערכת מערכת המשפט. (4) האמון של הציבור באותו סקר של אותו מכון בפוליטקאים ובכנסת צונח הרבה יותר מאשר במערכת המשפט: בתחתית אמון הציבור נמצאים הכנסת (18%) והמפלגות (9%). אז במי הציבור יותר מאמין, ברשות השופטת שאותה אתם רוצים לבטל בפועל, או במפלגות השלטון והכנסת שישתלטו על בתי השמפט והשופטים?

4."הכתב מתעלם מנטיית העליון לרמוס מיעוטים מצד אחד. האם בג״צ גונן על זכויות האדם של תושבי דרום תל אביב כשמנע את גירושם של מסתננים ע״י ביטול של 3 חוקים? או כאשר ביטל את חוק הפיקדון? האם הגן על זכויות מתיישבי חבל עזה (מיעוט) כששלח את בניהם למעצר ללא משפט או כשחסם אוטובוסים של מפגינים מלהגיע להפגנה? האם הגן על זכויות האדם של משפחת חטואל כשמנע מצה״ל מלהרוס בתים, שזמן קצר לאחר מכן שימשו בסיס להוצאת הפיגוע נגד המשפחה?" לשיטתך "בג"צ רומס מיעוטים". עוד שקר. אילו "מיעוטים" בג"צ "רמס"? חוק הפקדון רמס "מיעוטים"? תושבי דרום ת"א הם "מיעוט"? למשפחת חטואל יש "זכויות מיעוטים" שעל פיהם הורסים בתים? ואם צריך להגן על זכויות כאלה, אין נגן עליהם, ע"י ביטול בג"צ? נניח הממשלה הקודמת הייתה מחליטה לרמוס "מיעוטים ימניים", לפי התכנית של נתניהו ולוין לא יהיה שום בג"צ שיגן עליהם.

5. "״החרדים זקוקים לבג"ץ נגד עריצות הרוב.״ - אכן" - צריך לשים לב שכאן אתה ממש מחביא את זה שאתה מודה שהכתב אמר אמת, כי זה מוחבא עם ההמשך "רק שבאורח פלא הכתב שוכח לתת דוגמאות להגנה שהחרדים זכו לה מבג״ץ, מול עשרות הדוגמאות לכך שבג״ץ רמס ברגל גסה אותם ואת זכויותיהם בנושאי גיור, כשרות, הסדרים בכותל וכו׳." אז זה ביקורת על הכתב אבל גם מדבריך אני מבין שיש לא פחות דוגמאות להגנה שחרדים זכו לה מבג"ץ.

6. "כמו במקרה החרדים, גם פה הכתב מתעלם מהעובדות ומתכנס לתוך אידאה מומצאת של בג״ץ אובייקטיבי, כאשר בפועל הפריפריה ברובה בזה לבג״ץ דווקא בגלל הבגידה שלו בה ובערכים שהוא אמור לשרת. האם בג״ץ, המחויב לשוויון והגינות, פסל אי פעם את ועדות הקבלה המפלות של חבריו בקיבוצים? האם פסל את ההסדר ״הבנים הממשיכים״ המפלה לפיו קיבוצים מקבלים קרקעות בסבסוד מעט מלא? מדוע בג״ץ לא ביטל את הסדר המיסוי המטיב עם הקיבוצים (חלוקה רוחבית במקום פרטנית)? אגב, מי שביטלה את ההסדר המפלה היתה ממשלת נתניהו. העליונים, כאמור, שומרים על זכויותיהם של מיעוטים מאוד מסוימים." אני מוכן לקבל את כל דבריך, ואז גם לשאול, למה הימין (והמקופחים) לא הציעו חקיקה שמבטלת את ההסדרים המפלים? האם בג"צ היה מבטל חקיקה כזו? בכל מקרה כל דבריך לא רלבטנים ובכלל לא הופכים את דברי הכתב שציטטת לשקריים: "״הפריפריה והאוכלוסיות המוחלשות: הן מצביעות באופן מסורתי לנתניהו ולדרעי, גם אם בג"ץ יפסוק לטובתם עד קץ הימים״.

10. "״הצעת לוין שוללת לגמרי את כוחו של בית המשפט לבטל חוק יסוד. אכן, יש מדינות שבהן בית המשפט מנוע מלבטל חוקה״ - ויש מדינות בהן בית המשפט יכול לבטל חוקה? מעניין מדוע הכתב לא מצא לנכון לענות על השאלה הזו, שלמעשה מזקקת לתוכה את שאלת ביטול חוקי-היסוד ע״י בגץ. אגב, התשובה היא לא. בשום מדינה אין ביהמ״ש שמוסמך לבטל את החוקה." לא רק שאתה לא מסביר מה שקרי פה, אתה לא אומר שבישראל - בניגוד לרוב המדינות הדמוקרטיות אין חוקה ולכן בית המשפט נאלץ במשך השנים להסתמך על תחליפים לחוקה כדי להגן על העם והאזרחים מעריצות השלטון: לא רק שהצעת נתניהו ולוין לא פותרת את הבעיה, היא מעצימה אותה למימדים של שלטון עריץ וטוטליטרי.

11. "כש-32 ח״כים העבירו את חו״י כבוד האדם וחירותו, זה שעל בסיסו בנה אהרון ברק את כל ההפיכה השיפוטית שלו, פחות הפריע לכם שהמעין-חוקה הישראלית מחוקקת במחטף ובניגוד גמור לכל החוקות האחרות בעולם. עכשיו כשהקערה מתהפכת, פתאום כשהקערה מתהפכת אתם נזכרים בבעייתיות של מצב זה?" מה השקר פה? למה החוק הזה "חוקק... בניגוד גמור לכל החוקות האחרות בעולם"? אם אין לנו חוקה אז אין הוא נחקק בניגוד גמור לחקיקת חוקה? וברור שבית המשפט נסמך עליו כתחליף לחוקה שאין לנו. אם בית המשפט היה פוסל את החוק הזה, זה היה עוזר לציבור במשהו?

12. "לפי הצעת לוין הכנסת תהיה חייבת ברוב של 61 כדי להתגבר על החלטת בג״ץ וגם אז חקיקתה תפוג בתום הקדנציה שלה. בנוסף, החלטה קונצנזואלית של בג״ץ תסתום את הגולל גם על יכולת נבחרי הציבור להתגבר עליה. לקרוא לזה ״העדר בלמים״ זה שקר גמור." צר לי, השקר הגמור הוא כולו שלך. העצם אתה יכול לחלוק עם לוין ונתניהו במחמאה. כמו שהסברתי בסעיף 1 למעלה, הכנסת תוכל תמיד אוטומטית לאשר כל חוק ברוב האוטומטי של הקואליציה ואילו בית המשפט לא יוכל פרקטית להשיג אפילו את הרוב של 80%, במיוחד כשבהדרגה כל השופטים יהיו מינוייו של אותו השלטון, והשלטון - שמבין שבהתחלה עדיין לא יספיק להחליף מספיק שופטים, מרחיב בכוונה את ההרכב המינימלי ל-15 שופטים, כך יהיו לשלטון יותר מ-20% משופטיו (4) שימנעו כל פסילת חוק, ואם בטעות החוק יפסל, אז הרוב האוטומטי של השלטון בכנסת יכנס לפעולה כאמור.

13. "הכתב מתעלם מהאמון הציבורי הגורף שזכה לו העליון בתקופת הענקים הללו, משום שנתפס ע״י מרבית העם כהגון ומעל הכל, כחסר פניות פוליטית. כמו כן, מציע שיקרא את דעתו הנחרצת של לנדוי נגד המחטף שביצע ברק, ואת תחזיתו כי אותו אקטיביזם חסר רסן יוביל לפגיעה חמורה באמון הציבור בבג״ץ (כפי שמתממש כיום מול עיננו)." עוד שקר. העליון זכה לאמון ציבורי גורף גם בימיו של ברק וגם גימיהם של אחרים - אולי יותר מימיהם של השופטים לשפני 50 שנה? כל השינוי התחיל כשנתניהו הועמד לדין והתחיל בתעמולה והתקפות על מערכת האכיפה. חוץ מזה, מה הטעם להשוות לתקופה שהמדינה הייתה בשנותיה הראשונות, לא היו ימנים וחרדים בכמויות כאלה ולכן רוב הציבור היה חילוני, "שמאלני" ומאמין בדמוקרטיה. הציבור השתנה מאוד מאז.

16. "בדיון על מעמדו של היועמ״ש, הבחינה ההשוואתית ביחס לעמדתו במדינות העולם היא לא ״השאלה האמיתית״. חלילה מלהשוות למה שקורה בעולם, אנחנו עוד עלולים לגלות שאין למעמד של היעוץ המשפטי בישראל אח ורע. ואת זה, כמובן, יש מי שרוצה להסתיר." אינני יודע אם גם פה אתה משקר אבל בולט שגם אתה לא מביא השוואה לעולם. יש מה להסתיר? להבנתי, בהעדר חוקה, אצלנו בתי המשפט, עילת הסבירות והיועצים המשפטיים הם התחליף לחוקה.
אפשר לשנות את זה - ואפשר אולי גם להציע פיקוח בלתי תלוי על השופטים והפרקליטים, אבל לבטל בלי תחליף זה דיקטטורה.

17. ״מתקפות ארסיות". שייך לז'אנר ההתנצחויות. לא רלבנטי לבעיות של התכנית. אבל הטבלה ששר המשפטים הגיש ממש מגוחכת מול הטבלה שמוצגת פה באחת התגובות. אם שר המשפטים שלנו מציג טבלה שלא רק שהיא מגמתית ולא מקיפה, אלא ממש שקרית, אני מציע שגם אם רוצים להחליף ולתקן את מערכת המשפט שלנו, לא לסמוך על הצעותיו אלא לבדוק אותן במשורה, ולא להתפלא אם מגלמות בתוכן שינוי למצב גרוע ומסוכן עשרות מונים ממערכת משפט מקולקלת. הרושם המתקבל הוא שבאיצטלה של תיקון מערכת המשפט, הכוונה של נתניהו ולוין היא להשליט עריצות (שאגב כך גם תמלט כמובן את השליט הנוכחי מממשפטו).



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זבנג וגמרנו
חבר מתאריך 2.4.12
69129 הודעות
יום שני א' בשבט תשפ''ג    16:49   23.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  214. מכיוון שיש גולשים שממשיכים להפנות למאמר הזה אז כדאי להתייחס לתגובה שלך שיש בה הרבה דברים לא נכונים:  
בתגובה להודעה מספר 208
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 23.01.23 בשעה 16:57 בברכה, זבנג וגמרנו
 
"ביטול יכולת הרשות השופטת לבקר בצורה כלשהי את השלטון אינו "להוסיף בלמים" לרשות השופטת אלא ביטול הרשות השופטת."

כמובן שאין ברפורמה של לוין שום "ביטול של היכולת לבקר בצורה כלשהי את השלטון" וגם לא "ביטול הרשות השופטת".

אני מנסה להבין למה אתה מתכוון במשפט "אם היו רוצים להוסיף בלמים היו למשל מסתפקים ברוב של 51% להחלטת בית המשפט"? מה היה קודם אם לא רוב של 51%? חשבת שהחונטה יכולה לקבל החלטות בדעת מיעוט? תמיד החונטה מקבלת החלטות בדעת רוב, אז אתה לא מציע לשנות כלום.

"רוב של 80% בפסקת ההתגברות של הכנסת" כלומר 96 ח"כים זה כמובן רוב שלעולם לא יהיה ניתן להגיע אליו, רק אם באמת כל החונטה המשפטית תשתקע ותפרסם החלטות מטורפות (לא קיצוניות אלא מטורפות), משהו שלא קרה בשום בית משפט בעולם המערבי ב-100 השנים האחרונות. גם אם החונטה תחליט לחלק את ירושלים לא יהיה רוב של 96 ח"כים כדי לבטל את זה. כלומר, מבחינה מעשית זו הצעה שנותנת סמכות מוחלטת לחונטה לשלוט במדינה כמעט בכל מצב.

"כמוסבר בסעיף 1 לעיל, בתכנית שהגו לוין ונתניהו אין שום סיכוי שהרשות השופטת תצליח לבטל חוק כלשהו." זה ממש לא נכון, לצערי כי אני באמת הייתי רוצה שהרפורמה תכלול סעיף כזה, אבל זה לא מופיע אצל לוין. לוין דווקא נתן בהצעה שלו לחונטה סמכות מוחלטת לבטל חוקים בתמיכה של כל השופטים, ואז גם ל-120 ח"כים לא תהיה אפשרות להתגבר על זה. אבל גם אם אין הסכמה בין כל השופטים, עדיין כדי לבטל את ההחלטה הכנסת צריכה להתכנס ולגייס רוב של 61 ואפילו אז התוקף של ההתגברות יהיה זמני בלבד לכמה שנים, בניגוד לתוקף של ההחלטה של החונטה שתחזור אחרי כמה שנים אם הכנסת לא תבטל שוב, וברור שהכנסת לא תמשיך לבטל את ההחלטה כל הזמן, לפעמים גם לשמאל יש רוב בכנסת.

נראה לי שאין טעם להמשיך כי אתה כותב הרבה אבל כנראה שאתה לא כל כך מכיר את הנושא וכותב דברים לא נכונים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
לב של יהודי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.6.22
1860 הודעות, 14 מדרגים, 23 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    07:56   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  47. ציפיתי לראות נתונים ואני קורא פסקה שלמה של תעמולה גם בפסקה השניה תעמולה, הרמתי ידיים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עלי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.8.19
9287 הודעות, 141 מדרגים, 275 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    07:57   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  48. חחח. קוראים בכותרת לרפורמה ''הפיכה משטרית'' מלינים על שקרים של לוין, ועוד רוצים שנייחס לשטויות שהם מביאים בכתבה בצורה רצינית.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מלבד זאת שמדובר ברובו במאמר דעה (אפילו שהיא טיפשית )



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Isilidur1 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.8.20
3420 הודעות, 29 מדרגים, 22 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    07:58   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  50. בדרך הבטוחה והמבישה להפוך את ישראל לדיקטטורה כושלת  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
והמעודדים ימשיכו להיות בעד המהלכים האנטי דמוקרטיים הללו בשביל להכניס אצבע לעין של השמאל או תאבת בצע חרדית אופיינית.
דבילים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דוד
חבר מתאריך 4.4.02
13628 הודעות
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    08:00   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  53. ''זה שקר שהם ממנים את חבריהם הם ממנים רק חלק מחבריהם''  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
shabor לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.11.03
31890 הודעות, 173 מדרגים, 346 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    08:01   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  57. אי אפשר את כולם באמת....  
בתגובה להודעה מספר 53
 
  
חלק מהם בכלל רופאים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
צזיום לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.8.22
904 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    08:00   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  55. כמות ההטעיות כאן מדהימה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
יש כאן הרבה שטויות, רק אעבור על ההשוואה למדינות:

בריטניה: אין בכלל ביקורת חוקתית. ליתר דיוק, זה תלוי בשאלה אם בית הלורדים אישר ו/או ההחלטה מופיע במצע לפני הבחירות - אם כן אז אין ביקורת, רק אם לא אז יש. הכח למינוי בידי השלטון ברובו, ואי אפשר לקרוא למערכת שם פדרלית (הכח של הפרלמנטים המבוזרים לא חל כלפי המחוז הגדול ביותר איפה שחיים 80% מהאוכלוסיה - וכל הכח שלהם בא מחקיקה של הפררלמנט הראשי שהוא יכול לבטל מתי שבא לו). יש קשר הדוק עם דת - יש שם דת רשמית! אין שם עיגון לזכויות אדם והם פרשו כבר מהאיחוד (המנדט של מועצת אירופה הוא ולנטרי בלבד).

ארה"ב: השלטון שולט במינוי שופטים, חוץ מהשופטים העומדים לבחירה ישירה של המצביעים (הם ממש תומכים בשיטה הזו, בטח). מגילת הזכויות שם הרבה יותר קטנה משל מדינות אחרות, ולא באמת כוללת דברים שבסיסיים במקום אחר. בתי המשפט אינם מסוגלים לפסול סעיפים בחוקה.

קנדה: יש םסקות התגברות ידועה.

אפשר להמשיך, הטריק כאן הוא שהם באים לאבסולוטים לא רלוונטיים (שואלים אם השלטון שולט _בכל_ מינוי השופטים כאשר ברור שמה שמעניין את כולם הוא העליון בלבד, מעלימים את חוסר הביקורת השיפוטית על חוקה בניסוח כללי יותר, מה הקשר לדת-מדינה בכלל) כדי להטעות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
shabor לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.11.03
31890 הודעות, 173 מדרגים, 346 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    08:00   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  56. כמה רעל על הבוקר.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אולי כדאי להשוות לדורסנות המערכת המשפטית בעולם...
אם החונטא ה''נאורה'' היתה קצת יותר עדינה, המון העם הנבער לא היה מתנער מרבצו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רב ברנש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.4.18
3903 הודעות, 8 מדרגים, 16 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    08:03   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  58. מה ? מה זה ?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
למה השיט הזה בפורום סקופים ?!?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יאצק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.1.15
18824 הודעות, 168 מדרגים, 304 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    08:03   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  59. רמת אמינות כלכליסט  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
FactsOnly לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.12.19
5615 הודעות, 14 מדרגים, 22 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    08:03   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  60. טיעון בסיסי שגוי - אין בישראל חוקה.יש חוק יסוד שחוקק ברוב מקרי של כ 20 חכים.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
כל הדיון בכתבה סובב סביב מצב נוכחי שלא קיים בשום מדינה.
לכן הטבלה היא ספקולציה מבוססת דעה.
משמע הכתבה הבעת דעה במסווה של כתבה מקצועית.
לא סקופ חדשותי.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מגן ולא יראה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.8.18
5769 הודעות, 93 מדרגים, 178 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    08:04   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  63. --- משוואה פשוטה לכל יהודי --- !!!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אם השמאל מתנגד למשהו - זה טוב לעם ישראל

ואם ממש ככה בהסתה הפגנות וכו... - זה ממש טוב לעם ישראל



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
em28
חבר מתאריך 6.1.08
31536 הודעות
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    08:05   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  65. הטבלה:  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איתי שלום לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.9.18
12352 הודעות, 64 מדרגים, 125 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    08:42   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  113. כמה הבלים. זאת פשוט בדיחה עצובה.  
בתגובה להודעה מספר 65
 
  
השמאל בישראל באמת לא יודע לנהל דיון ענייני



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יגאל פת-אל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.12.11
35656 הודעות, 228 מדרגים, 376 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    08:49   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  120. לא הבנתי. מביאים לכם טבלה ואתה כותב הבלים? יש לך נתונים אחרים או שאתה פועל על אוטומט? (שאלה רטורית...)  
בתגובה להודעה מספר 113
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
לאנורמלי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.4.18
18791 הודעות, 88 מדרגים, 131 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    08:52   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  128. הטבלה הזאת היא הונאה מוחלטת. כבר בהערה הם כותבים שבאנגליה אין דרך לפסול חוקים.  
בתגובה להודעה מספר 120
 
  
אגב, גם באנגליה הממשלות דיברו ברצינות על ביטול הHUMAN RIGHTS ACT

אז אולי הפתרון גם אצלינו הוא פשוט לבטל את חוקי היסוד הבעייתיים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איתי שלום לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.9.18
12352 הודעות, 64 מדרגים, 125 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    09:00   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  134. גם אם מסכמים הבלים בטבלה הם עדיין הבלים  
בתגובה להודעה מספר 120
 
  
נתונים אחרים:
בכל המדינות הרשומות שופטי ערכאה עליונה נבחרים על ידי פוליטיקאים.
בישראל בית המחוקקים לא נשלט על ידי הממשלה. דווקא הממשלה היא הנשלטת על ידי בית המחוקקים.

השוואה אמיתית למדינות העולם:
https://meshilut.org/post/3149/



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יהודי ישראלי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.11.12
19606 הודעות, 157 מדרגים, 303 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    09:35   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  159. תגובה 43 ותגובה 100 עונים על חלק מהדברים.  
בתגובה להודעה מספר 120
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חושב לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.2.12
4823 הודעות, 58 מדרגים, 112 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    08:48   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  119. תמונה מצויינת של נוכלות ורמאות !  
בתגובה להודעה מספר 65
 
  
הטבלה הזאת בדומה לנוכלות שפותח את האשכול, מסבירים למה הרפורמה תעבור עם תמיכה מסיבית מהעם שלא אוהב שעובדים עליו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
SmokinKills לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.1.20
7126 הודעות, 16 מדרגים, 21 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    08:05   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  67. אזהרת קריאה כלכליסט  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Taltal
חבר מתאריך 15.3.21
2617 הודעות, 24 מדרגים, מינוס 16 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    08:09   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  73. אזהרת קריאה לביבסט, עובדות !  
בתגובה להודעה מספר 67
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
SmokinKills לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.1.20
7126 הודעות, 16 מדרגים, 21 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    08:10   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  74. אני לא ביביסט  
בתגובה להודעה מספר 73
 
  
תירגע בבקשה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יהודי ישראלי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.11.12
19606 הודעות, 157 מדרגים, 303 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    09:36   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  160. תתמודד עם תגובה 43 ותגובה 100  
בתגובה להודעה מספר 73
 
  
רצית עובדות? בבקשה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ויקינג יהודי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.6.18
1555 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    08:06   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  68. אוסף של תעמולה זולה אני רוצה בחזרה את ה5נדקות שגזלתם לי מהחיים על התעמולה הזאת  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
me אני לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
37821 הודעות, 434 מדרגים, 862 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    09:10   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  140. חחח  
בתגובה להודעה מספר 68
 
  
אני רוצה בחזרה את ה-5 דקות שגזלתם לי מהחיים על התעמולה הזאת



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
AndrDeveloper לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.7.14
642 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    08:06   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  69. דעה פוליטית במסווה של חדשות בעיני לפחות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Taltal
חבר מתאריך 15.3.21
2617 הודעות, 24 מדרגים, מינוס 16 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    08:10   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  76. מה דעה ? מביאים לך עובודות ואתה אומר דעה חח  
בתגובה להודעה מספר 69
 
  
כמו שעכשיו אני אכתוב שהשעה 8:10 ואתה תכתוב דעה פוליטית חח עכשיו יש שמש בחוץ דרך אגב



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
micmic לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.12.14
105672 הודעות, 298 מדרגים, 526 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    08:25   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  93. אתה לא עושה שירות טוב למערכת :)  
בתגובה להודעה מספר 76
 
  
תמשיך ככה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זה אני לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.12.17
10425 הודעות, 31 מדרגים, 58 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    08:35   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  103. זו דעה פוליטית 100%  
בתגובה להודעה מספר 76
 
  
וזה רק שקרים הכי מצחיק היה 4 מינויים שהיו לעליון בקדנציה האחרונה שהייתה לטובת סער חיות. ששם סער נכנע לחיות 100%. וכל זה בלי לגעת שבבגץ מספיק נשיא שמאלני בכדי להשיב בהרכב 2 שמאלנים מול 1 שמרן, כמובן בפסקי דין פוליטיים. וזה קורה היום בבגץ אז על מה כל השקרים שלכם.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Technology
חבר מתאריך 31.3.20
340 הודעות
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    08:10   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  77. הכל עדיף מעריצות המיעוט של בית המשפט - דיקטטורה על מלא  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
לכן, צריך להתחיל בביטול המהפכה של אהרון ברק בעזרת תכנית לוין המלאה - רק אח״כ אפשר יהיה לקיים דיון רציני עם השמאל.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
BlackHawkIL לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.9.16
38968 הודעות, 139 מדרגים, 266 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    08:15   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  81. תוכנית שפויה ומאוזנת  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
em28
חבר מתאריך 6.1.08
31536 הודעות
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    08:16   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  84. בהנחה שהרוב הקואליציוני יעביר את הרפורמה, מה ימנע מהקואליציה להאריך את כהונתה ל-10 שנים ?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נבל עשור לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.3.19
12778 הודעות, 48 מדרגים, 47 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    08:18   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  87. אותו דבר שמנע מלפדיוט לחוקק חוק שלא ניתן להפיל ממשלה בשנתיים הראשונות לכהונתה  
בתגובה להודעה מספר 84
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
em28
חבר מתאריך 6.1.08
31536 הודעות
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    08:21   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  89. ?!?  
בתגובה להודעה מספר 87
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נבל עשור לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.3.19
12778 הודעות, 48 מדרגים, 47 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    08:22   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  90. תבדוק טוב ,הם רצו להעביר חוק כזה  
בתגובה להודעה מספר 89
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
em28
חבר מתאריך 6.1.08
31536 הודעות
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    08:26   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  94. בהנחה שזה אכן קרה - הקואליציה הנוכחית הומוגנית ותשאף לשמר את עצמה ובהיעדר בלמים תוכל לעשות זאת  
בתגובה להודעה מספר 90
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נבל עשור לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.3.19
12778 הודעות, 48 מדרגים, 47 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    08:27   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  95. כמו כל קואליציה.זה לגיטימי  
בתגובה להודעה מספר 94
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 17.01.23 בשעה 08:38 בברכה, נבל עשור
 
עד שזה הופך ללא לגיטימי.
כשהם ניסו לעשות את זה
אני הבנתי שהם הבינו שלא ישרדו



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זה אני לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.12.17
10425 הודעות, 31 מדרגים, 58 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    08:31   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  99. כמה מטופש, כמה מטופש.  
בתגובה להודעה מספר 84
 
  
מה מונע לפני 5 שנים ? מה מונע בכל המדינות הדמוקרטיות? מה מונע מבגץ להרוג אלפי מתנחלים בפסיקה אחת?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
em28
חבר מתאריך 6.1.08
31536 הודעות
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    08:35   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  105. כמה עמוק !  
בתגובה להודעה מספר 99
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
micmic לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.12.14
105672 הודעות, 298 מדרגים, 526 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    08:38   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  108. ההודעה שלך לוקה בחסר  
בתגובה להודעה מספר 105
 
  
לבגצ תמיד תישאר האופציה לבטל חוקים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זה אני לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.12.17
10425 הודעות, 31 מדרגים, 58 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    10:57   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  182. עזוב גם אם לבגץ אין אפשרות. מה מונע 5 שנים קודם להעביר חוק כזה?  
בתגובה להודעה מספר 108
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
eli_s לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
19810 הודעות, 121 מדרגים, 219 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    09:01   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  135. אותו דבר שימנע מבית המשפט להחליט שמחר אין למדינה גבולות והיא הממנה בפועל של כל התפקידים החשובים במדינה  
בתגובה להודעה מספר 84
 
  
אופס, בעצם את זה אנסי הדמוקרטיה כבר עשו, בעוד הפוליטיקאים (בעשורים האחרונים לפחות) לא ניסו להרוג את כל הג'ינג'ים ולבטל את הבחירות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יהודי ישראלי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.11.12
19606 הודעות, 157 מדרגים, 303 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    09:40   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  161. שאלה חשובה! והתשובה:  
בתגובה להודעה מספר 84
 
  
בהצעה של לוין אם יש קונצנזוס בבית המשפט העליון, ניתן לבטל את החוק.

דבר נוסף, כדי להעביר חוק כזה אתה צריך לשכנע 61 חברי כנסת לפחות, ושהם והעם יהיו משוכנעים ב 100% שזה הדבר הנכון לעשות. ואם לא, ראית מה קרה למפלגת ימינה שהלכה נגד בוחריה... לעומת זאת, בבית המשפט העליון, במצב הנוכחי, שופט אחד צריך לשכנע רק 2 חברים שלו כדי לבטל חוק.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נבל עשור לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.3.19
12778 הודעות, 48 מדרגים, 47 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    08:17   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  85. ההנדסה התודעתית קיימת כבר במשפט הפתיחה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
באף מדינה דמוקרטית אין את כל ...
ברוב המדינות הדמוקרטיות קיימים רוב הסעיפים ,נכון לא כולם.
כל מדינה התאימה לעצמה סל חוקים ותקנות שמתאים לה.לאופי המדינה ולהרכב האוכלוסיה שלה.
כך שהכל לא יכול להיות.גם השוואה בין המדינות יגלה שאין התאמה מוחלטת בין החוקים במדינות השונות.
זה ברור .
דבר נוסף,לא בוחנים דבר כזה לפני שההצעות עוברות את תהליך החקיקה הארוך ,שם מקצצים ומשנים הרבה מהקיים בהצעות. ורק אז אפשר לעשות השוואה אמיתית למה שקורה בעולם.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גדליה הפיל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.8.08
16177 הודעות, 157 מדרגים, 299 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    08:39   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  109. הנדסת תודעה. פייק ניוז. שקרי הסמול. אבל תמשיכו זה נהדר.ממש נפלא  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
בעוד 5 שנים, 68 מנדטים לימין.
חמצמצים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ח-י_נ-צ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.1.18
2012 הודעות, 10 מדרגים, 17 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    08:42   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  112. יש מדינה אחת בעולם ליהודים, המערכת חייבת להתאים עצמה אליהם ולא הם אליה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
המערכת כיום מיישרת קו בתפיסת העולם עם המוסר הנוצרי של ארה"ב ואירופה שזר לנו ואינו מתאים לנו.
מעבר לכך היא שברה והרסה את האיזונים והבלמים בכך שהצליחה לכפות ולהשליט את תפיסת העולם של חבריה תוך חריגה מסמכות ותוך ריסוק האיזונים והבלמים החשובים לצורך ריסון הכח.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הקוריאני לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.7.13
19237 הודעות, 120 מדרגים, 124 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    08:45   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  114. הם משקרים? לא יכול להיות... אפילו בזוטות כמו ענייני רכב הקואליציה הזאת שקרנית ורדודה ברמה אחרת  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רוני53 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.5.18
24836 הודעות, 127 מדרגים, 221 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    08:45   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  116. מאמר מאלף! תודה על הבאתו לכאן...:)  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יגאל פת-אל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.12.11
35656 הודעות, 228 מדרגים, 376 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    08:47   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  118. לא רלוונטי. כמו להסביר לחסידי העולם השטוח שכדור הארץ עגול... מדובר בכת שטופי מוח  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יהודי ישראלי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.11.12
19606 הודעות, 157 מדרגים, 303 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    09:42   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  163. למה אתה לא מתייחס עניינית?  
בתגובה להודעה מספר 118
 
  
תגובות 43 ו 100 נותנים לך הסבר ברור למה התוכן בכתבה שקרי עובדתית! אם יש לך השגות ענייניות, כולנו נשמח לשמוע.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זה אני לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.12.17
10425 הודעות, 31 מדרגים, 58 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    10:58   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  183. שים לב להכניס מדע מדויק, לפוליטיקה היא ההוכחה עד כמה אתם טועים.  
בתגובה להודעה מספר 118
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פרה אדומה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.4.12
54941 הודעות, 353 מדרגים, 698 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    08:49   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  121. אשכול תעמולה רדודה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יגאל פת-אל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.12.11
35656 הודעות, 228 מדרגים, 376 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    08:50   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  122. נא לסתור את העובדות, באופן מנומק ולא לרשום הצהרות ריקות.  
בתגובה להודעה מספר 121
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פרה אדומה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.4.12
54941 הודעות, 353 מדרגים, 698 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    09:03   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  137. לייבניץ עשה עבודה יפה כבר ב#43. חוץ מזה שקשה לומר שזה מאמר עובדתי.  
בתגובה להודעה מספר 122
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מתנחל גאה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.7.14
5173 הודעות, 82 מדרגים, 158 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    08:50   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  123. בעיקר מאמר דעה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
עיתונות בשפל



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אבו-ליאו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.6.21
1234 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    08:51   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  126. ככה לא פותחים ידיעה מקצועית. איזו צביעות, איזה גועל.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
"ככה זה גם בעולם": מסכת השקרים של ההפיכה המשטרית
"רפורמת" לוין כוללת שקרים תודעתיים שלפיהם מאפיינים דיקטטוריים דווקא יחזקו את הדמוקרטיה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הרב לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.3.14
12671 הודעות, 79 מדרגים, 146 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    08:51   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  127. מאמר דעה מיותר  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
לא להתרגש, ללכת בכל הכוח



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ZioNLight לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.4.16
57516 הודעות, 396 מדרגים, 424 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    08:52   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  129. מה עם השוואה במקביל של החוקות והבלמים והאיזונים ? האיום של פאשיזציה דתית מול שאר מדינות העולם?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
MechanicalMan לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.7.20
3743 הודעות, 30 מדרגים, 48 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    09:17   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  144. חוקה ליברלית ומתקדמת היא לא ערובה לשום דמוקרטיה  
בתגובה להודעה מספר 129
 
  
גם לא הפרדה למספר בתי קונגרס וגם לא מנגנון בחירת שופטים ולא הפרדת דת מהמדינה. רוסיה היא הדוגמה לזה שאם העם לא מעוניין בדמוקרטיה, אז לא יעזור שום מנגנון ושום חוק.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Crawl space לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.6.21
5830 הודעות, 34 מדרגים, 39 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    08:56   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  132. טור דעה (גם אם כביכול מלווה בעובדות) הוא עדיין טור דעה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מסכת השקרים של ההפיכה המשטרית

כתבה שמתחילה ככה לא ראויה להיות בפורום סקופים.
תעמולה לכל דבר.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
האדם החושב לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.11.08
8303 הודעות, 68 מדרגים, 133 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    09:04   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  138. מספיק המשפט הזה: ''בית המשפט הטראמפיסטי החשוך'' להבין שלכותב מאמר הדיעה לא חשוב בית המשפט אלא הפוזיציה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
בית המשפט חשוך או מואר עפ"י דעתו הנאורה של כותב המאמר.
הוא הוא הנאור שיקבע מתי חושך ומתי אור.
מאשים בהנדסת תודעה כשכל המאמר מנסה להנדס תודעה עם קביעות חסרות בסיס.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
MechanicalMan לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.7.20
3743 הודעות, 30 מדרגים, 48 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    09:15   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  142. קראתי את כל המאמר  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
לא הצלחתי להבין איפה השקרים ביחס לתוכנית של לוין?

מבקש הפנייה.

יש פה הרבה מאוד פרשנות ודעות (לא רוצים להידמות לצ׳ילה אבל איכשהו כן לטורקיה איפה שהשופטים גם מעורבים בתהליך הבחירה, וכמה בית המשפט של טראמפ הוא קיצוני וחשוך?), וקצת פחות עובדות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
תם וישר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
1989 הודעות, 6 מדרגים, 12 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    09:24   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  146. לא חבל על הזמן?!  
בתגובה להודעה מספר 142
 
  
בודקים את הפסקאות הראשונות של הפרשנות ההזוייה ומדפדפים הלאה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
totoloto לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.4.12
18682 הודעות, 161 מדרגים, 315 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    09:20   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  145. אני בעד שהתקשורת תמשיך ככה רואים את זה באמון הציבור בהם. עד 1992 היינו דמוקרטיה ונמשיך להיות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
תגובה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.10.17
2293 הודעות, 14 מדרגים, 21 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    09:25   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  147. פאשקוויל  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
coneman לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
568 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    09:27   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  151. חשבתי שמאמרי דעה רק מנהלים יכולים לפרסם. לא מצאתי בכתבה מעלה אפילו לא עובדה אחת.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ליאונרדו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.3.09
9377 הודעות, 30 מדרגים, 60 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    09:31   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  153. מעניין אנחנו במדרון תלול לדיקטוררה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קרידו 2 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.11.19
9710 הודעות, 11 מדרגים, 22 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    09:32   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  155. כלכליסט מאשימים אחרים בשקר. האירוניה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
BEBO לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.9.11
37155 הודעות, 226 מדרגים, 445 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    09:32   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  156. אין מדינה דמוקרטית אחת בעולם שבית המשפט העליון שלה היה מאשר עדות של אדם שעבר עינוי.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אני מדבר על תיק דומא ועל העינויים שננקטו שם.


שבוע שעבר גילינו דרך החוקרת הראשית בתיק 4000 שהפרקליטות הייתה מודעת לזה שאין להם ראיה לפגישת ההנחיה. היא ידעה והעבירה לממונים עליה כי ביומן של שלמה פילבר אין פגישת הנחיה עם נתניהו. כלומר, כתב האישום בתיק 4000 התבסס על ראיה מרכזית שכולם ידעו שהיא שקרית.

הנתון הזה לבד היה שולח בכל מקום בעולם דמוקרטי את החוקרים והפרקליטים לחדרי החקירה

ועוד לא דיברתי על פגסוס, התעללות בקשישים, פתיחת חקירה נגד ראש ממשלה לפני שניתן אישור היועמ"ש.




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
CADAM לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.9.20
1800 הודעות, 8 מדרגים, 12 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    19:59   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  213. אינקווזיציה במערומיה.  
בתגובה להודעה מספר 156
 
  
מה הבעיה למוטט אדם חסר הגנה?
אם רק יעצמו עיניים, יעקרו ציפרניים ולשון.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קונדור לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.4.10
9241 הודעות, 74 מדרגים, 132 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    09:32   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  157. אין צורך לקרא מגוייסי מטעם אלה שמזיזים להם את הגבינה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מה שברור לכולם, השיטה הנוכחית כשלה וחייבת תיקון. הליכוד יתקן כפי שרואה לנכון והציבור יתרשם. יהיה טוב? יימשך. לא יהיה טוב? בסוף יש בחירות והממשלה הבאה תשנה.
ככה עובדת דמוקרטיה.
ולבעלי הבית מפלגת בגצ נאמר: ככל שתצאו לציבור עם האג'נדה הפוליטית שהייתה ברורה אך לא מושמעת מהמקפצה בפרהסיה, כך החמאה שעל ראשכם נמסה.
המדינה שייכת לתושביה ולא לחבורת חבר מביא חבר המתנהלת כמאפיה לכל דבר וענין.
לא נראה לכם? חושבים שאנו בבונים? הקימו מפלגה ותדעו בדיוק היכן מיצובכם במרחב הציבורי הפוליטי.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זבנג וגמרנו
חבר מתאריך 2.4.12
69129 הודעות
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    09:43   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  164. הנה משהו שכתב מחבר המאמר, משה גורלי: הוויכוח על האקטיביזם השיפוטי אינו מתנהל בין בני אור לבני חושך, אלא בין תפיסות דמוקרטיות שונות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART1/674/960.html

מעולם לא היה כאן שר משפטים שזכה לכינויי גנאי אלימים כמו אלה שזוכה להם דניאל פרידמן. "סנחריב","ד"ר סטריינג' לאב","סיציליה" הם רק חלק מייצג. המתונים במבקריו מסתפקים בהתרעה מהסכנה שהוא מגלם לשלטון החוק ולביהמ"ש העליון. על השקפת עולם הם לא מוכנים לשמוע,במיוחד כשמדובר באג'נדה שקמה על מהפכת המשפט שחולל כאן אהרן ברק במשך 30 שנה, מיום מינויו ליועץ המשפטי לממשלה ועד לפרישתו מביהמ"ש העליון.
https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART1/593/403.html



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זבנג וגמרנו
חבר מתאריך 2.4.12
69129 הודעות
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    09:47   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  166. תראו מה הוא כותב על בית המשפט העליון האמריקאי: ''בית המשפט הטראמפיסטי החשוך'', פתאום הוא לא מכבד את השופטים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
כשהם לא פוסקים כמו שהוא רוצה ביחס להפלות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זבנג וגמרנו
חבר מתאריך 2.4.12
69129 הודעות
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    09:55   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  168. בכל המדינות בטבלה השופטים נבחרים על ידי נציגי ציבור (חוץ מבריטניה שבה אין לבית המשפט סמכות לבטל חוקים)  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זבנג וגמרנו
חבר מתאריך 2.4.12
69129 הודעות
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    10:02   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  171. גם הסעיף של ''רוב קואליציוני יכול לפגוע בכל זכות'' הוא שקרי, בבריטניה הפרלמנט הוא הריבון ויכול לחוקק כל חוק  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
לבית הלורדים הלא דמוקרטי כבר לא נשארו סמכויות וכל מה שהוא יכול זה לעכב קצת את החוק. ראינו לא מזמן שהפרלמנט הבריטי הוביל מהלך חוקתי מאוד משמעותי של יציאה מהאיחוד האירופי. לבית המשפט בבריטניה אין סמכות לבטל שום חוק של הפרלמנט. הוא יכול למתוח ביקורת, בישראל אחרי הרפורמה הבעייתית של לוין בית המשפט עדיין יוכל לבטל כל חוק של הפרלמנט פה אחד, לבית המשפט הבריטי אין סמכות כזו, והוא גם יוכל לבטל חוק ברוב של 80% שהכנסת תוכל להתגבר עליו, גם סמכות כזו אין לבית המשפט הבריטי.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מדמחיסט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.11.18
12815 הודעות, 51 מדרגים, 86 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    10:02   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  172. רציתי לקרוא... באמת  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אבל אז נתקלתי בשורה הזאת : "ככה זה גם בעולם": מסכת השקרים של ההפיכה המשטרית

ואמרתי ... הממ, מעניין מאיזה עיתון/אתר הכתבה.

ירדתי למטה טנתקלתי בזה :

"ימון ספג מיד מתקפות ארסיות. הדברים רק המחישו את התהום והפערים. סיכויי ההידברות קלושים. נתניהו ולוין נחושים לפורר את הכרזת העצמאות, את מערכת המשפט, את הדמוקרטיה."

והבנתי שחסכתי לעצמי דקות יקרות מפז מקריאת הביוב הזה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
popay לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.9.09
46965 הודעות, 351 מדרגים, 668 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    10:18   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  176. מאמר דעה במקרה הטוב , אסופת שקרים במקרה הרע . מביך להתייחס לשופר שכתב את זה. על שמאל השקרים עובדים תמיד  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Dan-Am לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.5.18
3042 הודעות, 42 מדרגים, 45 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    10:36   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  178. טור דעה רצוף שקרים של תומכי הנאו פאשיזם השיפוטי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מוזמן לקרוא מכתביה של פרופסור טליה איינהורן מומחית למשפט השוואתי אבל רגע לא עדיף לקרוא פראבדה ?!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
uz7 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.12.09
70678 הודעות, 221 מדרגים, 433 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    11:27   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  191. אז זה יתויג כמאמר דעה.  
בתגובה להודעה מספר 178
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
השכל הישר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.7.14
11181 הודעות, 101 מדרגים, 157 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    11:05   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  184. הזלזלול החרדים יעלה ביוקר  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
תופסת תאוצה יוזמה חרדית להתנתק מהמדינה ולדרוש אוטונומיה גם במחירים כואבים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Spook לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.12.12
27239 הודעות, 154 מדרגים, 304 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    11:07   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  186. מאמר דעה חד צדדי לחלוטין ומלא בחצאי אמיתות לעייפה, בקיצור מאמר לכבשים, כרגיל, של כלכליסט. לא סקופ.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ג'ון מגונט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.2.22
3972 הודעות, 33 מדרגים, 45 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    11:21   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  188. יופי תמשיכו עם השקרים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
כי זה ממש לא המצב באנגליה או בעולם
באנגליה לבית משפט עליון אין סמכות לפסול חוקים רגילים כל שכן חוקי יסוד.
פינוקיו יוצא פראייר ליד השמאלנים
כת של שקרנים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
uz7 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.12.09
70678 הודעות, 221 מדרגים, 433 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    11:25   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  190. מאמר דעה מלא השמצות ספק אם לא כולו פייק אחד גדול מתחילתו עד סופו. אבל לשמאל הקיצוני מותר.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אשכנזון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.10.20
4706 הודעות, 28 מדרגים, 39 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    11:35   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  194. בנתיים יש מליון כתבות וחרטוטים של שמאלנים ללמה לא  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מלא הנחות, מלא פרשנות ומלא מלא דעה אישית מוטת אג'נדה, ללא כל דוגמאות או הצעות אחרות לפתרון הבעיה הקיימת עם מערכת המשפט.

בקיצור כרגיל, השמאל תמיד ימצא למה לא.

על הימין להתעלם מיבבות השמאל ולהמשיך הלאה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
MeAni לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.11.20
4514 הודעות, 25 מדרגים, 37 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    11:39   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  195. לא להאמין שעיתון מעלה את הזבל הזה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
איזה עליבות של תקשורת, רק לקרוא את השורות הראשונות ולהבין שאין פה מינימום של אובייקטיביות.
לפי הכותרת ציפיתי באמת לראות השוואה נורמלית מינימלית.
רק קראתי 2 שורות וראיתי את היחס לממשלה ולתכנית הבנתי שזה מיותר להמשיך לצפות לתוכן אובייקטיבי



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Investjour לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.4.21
2875 הודעות, 15 מדרגים, 28 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    11:40   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  196. ‏אני רוצה לחלוק אתכם את הדמוקרטיה שהייתי חלק ממנה כל חיי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
. שם אנחנו הציבור בחרנו את הפוליטיקאים, אנחנו הציבור בחרנו את פרקליט המחוז, את מפקד המשטרה, כן, גם את השופטים. תענוג של דמוקרטיה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עבד לעם קדוש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.9.19
59297 הודעות, 223 מדרגים, 402 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ד בטבת תשפ''ג    11:57   17.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  202. איך הבררה העיתונאית הזו עוד לא ננעלה, איך???  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
   
   


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות