גירסת הדפסה        
   
קבוצות דיון סקופים נושא #778877 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 778877        
אוהבחדשות לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
58857 הודעות, 278 מדרגים, 533 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    13:53   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

המאמר של ד''ר גדי טאוב שצונזר ב''הארץ'' : כיצד השמאל ושופטי בג''ץ השתלטו על המשטר בישראל ומדוע חייבים לתקן.  

 
  
אין ספק שרוב משתתפי ההפגנות נגד הרפורמה במערכת המשפט סבורים שהם נאבקים "להצלת הדמוקרטיה". זה מה שסיפרו להם שופטים, אקדמאים, אינטלקטואלים ועיתונאים בכירים. תחת הרעשה אידיאולוגית זו לא מפתיע שלא עולה על דעתם האפשרות לפיה הם לא נאבקים להצלת הדמוקרטיה, אלא להפך: להצלת שלטון המיעוט של האליטה השמאלית מפני הדמוקרטיה.

יש מי שקונים את בלוף "הצלת הדמוקרטיה" ויש מי שיוצרים אותו. זה לא אומר שהיוצרים בהכרח ציניקנים. רבים בתוכם מן הסתם רואים בהונאה שהם מתזמרים מהלך הכרחי כדי להציל את הציבור הלא נאור מפני עצמו. אבל ספק רב בעיני, אם פרופסורים כמו ברק מדינה, יניב רוזנאי או מרדכי קרמניצר, ושופטי עליון כמו אהרן ברק, יצחק זמיר או אסתר חיות – כולם חברים בכירים בחונטה המעידים על עיסתם – פועלים בתום לב. הרי כולם אידיאולוגים מובהקים של ההשקפה האנטי-דמוקרטית השואפת לבצר את הריבונות מחוץ להישג ידם של האזרחים. כבר שנים שהם קוראים לאוליגרכיה המשפטית "דמוקרטיה מהותית".

טיעוניהם נגד הרפורמה, חייבים לומר בגלוי, לא רק מטעים אלא גם רדודים להפליא. וראשיתם במה שהם מבקשים להסתיר: ישראל היא ה"דמוקרטיה" היחידה במערב בה 15 שופטים מחזיקים בריבונות (בתוספת וטו על מינוי חבריהם).

זו אינה הפלגה וגם לא מטאפורה; זו עובדה מתחום מדעי המדינה. סמכות ההכרעה האחרונה בישראל עברה לבית המשפט, בכל עניין שהוא – כל עניין, כולל ניסוח של חוקה לכאורה. "חוקה" זו נוצרה באמרי פיו של בית המשפט שהקנה מיוזמתו ובלא סמכות מעמד חוקתי לחוקי היסוד. אין שום פעולה של הרשויות האחרות שבית המשפט לא דורש לעצמו את הסמכות להתערב בה, לרבות – כפי שהכריז במאי 2020 בתגובה לעתירות נגד הרכבת הממשלה בידי בנימין נתניהו – הכוח לבטל את תוצאות הבחירות. אין לשלטון השופטים הזה מקבילה בשום דמוקרטיה מתוקנת, ובצדק כינה פרופ' שלמה אבינרי את צורת המשטר המוזרה שלנו 'בג"צוקרטיה'.

במדינה דמוקרטית מתוקנת, כל גוף שלטוני פועל מכוחה של סמכות שהוקנתה לו בחוק, ויכול להצביע עליה. בית המשפט שלנו שחרר את עצמו מכפיפות לחוק – מעשית, משום שהוא מרוקן חוקים מתוכן או לחלופין מתעלם מהם כרצונו, ופורמלית משום שנטל לעצמו במחטף את הכוח לבטלם מבלי שהוסמך לכך.

חלק חשוב מן המהפכה הלא חוקית באמצעותה העניק לעצמו בית המשפט של אהרן ברק סמכות לפסול חוקים, נטמן בהכרזה נטולת בסיס חוקי מוצק ולפיה יש לחוקי היסוד מעמד של חוקה לשם פסילת חוקים רגילים על פיהם. אבל מרגע שבית המשפט לקח לעצמו סמכות להגביל את הסמכות המכוננת של הכנסת (בפסק דין חסון בעניין חוק יסוד: ישראל, מדינת הלאום של העם ההודי) ואף הסמיך את עצמו במחטף לפסול חוקי יסוד (בפסק דין שפיר), הוא שחרר את עצמו מכל מגבלה והציב את עצמו מעל כל הנורמות כולן, לרבות ה"חוקה". ועוד לא דיברנו על הדרור שקרא לעצמו מכל נאמנות למשמעותן המפורשת של מילים (באמצעות "הפרשנות התכליתית"), ועל החופש שהעניק לעצמו לפסול גם מה שחוקי אבל אינו לטעמם של השופטים, תחת הכותרת האלסטית המכונה "מתחם הסבירות".

הרפורמה של יריב לוין רחוקה מלהיות מושלמת, ועדיין נותרו בה הרבה מדי פרצות שיאפשרו לאליטה לשבש את רצון הבוחרים. הפרקליטות המתפקדת כמשמר הפרטוריאני של הבג"צוקרטיה, ועברה פוליטיזציה מרחיקת לכת, הצליחה לפרק את הגוף היחיד שהיה אמור לפקח עליה, וכצפוי כושלת לחלוטין בביעור השחיתות בקרבה (פרשות רות דוד, האחים פריניאן, אבו אל-קיען, הסתרת האזנות הסתר במשפט רמון, פרשת מע"צ ועוד); יחלוף עוד חצי יובל של פסיקה רדיקלית לפני שהשינוי בהרכב הוועדה לבחירת שופטים יכניס מעט גיוון בסגל האקטיביסטי וה"יצירתי" של בית המשפט העליון; ותורת הפרשנות הפוסט-מודרנית שהנהיג ברק לא במהרה תאפשר להחזיר ודאות משפטית להיכלי הצדק.

מאחורי ז'רגון משפטי מנופח, המסתיר לעיתים קרובות בורות בתורת המשטרים, מבקשים מחוללי סיסמאות בנוסח 'המכון הישראלי לדמוקרטיה' לנפק לעיתונאים ערכות דמגוגיה גדושות בטיעוני סרק: על כך ש"לישראל אין חוקה" (אבל ברק הפך את חוקי היסוד לחוקה באמרי פיו), על כך שהרפורמה "תבטל את הפרדת הרשויות" (אבל בית המשפט הוא שרמס אותה כאשר פלש לתחומי הרשויות האחרות ויצר לעצמו עוצמה שלטונית משולחת רסן), ש"בישראל הכנסת נשלטת בידי הממשלה" (ספרו לעידית סילמן), וגם ש"מרסקים את מערכת המשפט כדי להציל אדם אחד מהכלא" (אבל הרפורמה לא נוגעת למשפט נתניהו שיצא לדרך לפני שנים ואין בה דבר שיאפשר לעוצרו). וכמובן, בראש המצעד מככב ההיקש המופרך לפיו כדי למנוע את "עריצות הרוב", אנחנו זקוקים משום מה לעריצות המיעוט.


קצרה היריעה מלענות לכל סיסמא שמנפקים לנו נציגי האוליגרכיה המשפטית וסוכני הבורות שלהם. אבל אפשר להצביע על המסגרת המושגית הכללית של הולכת השולל: מתארים את הרשות השופטת לא כרשות שלטונית, אלא רק כבלם, ולכן אין שום דבר מדאיג בכך שאין גבול מוגדר לכוחה, ואין דבר שיאזן או יבלום אותה.

אבל בית המשפט אינו רק בלם, הוא אחת מרשויות השלטון והכוח הלא-מבוקר שצבר, בפני עצמו ומול הרשויות אחרות, מסכן את ריבונות האזרחים וגם מנתק את הקשר הדמוקרטי החשוב בין סמכות לבין אחריות בפני הציבור. זה מצב שאינו רק משחית ולא דמוקרטי, אלא גם הרסני למערכת השלטונית כולה ולטיב התפקוד שלה. קל וחומר כשבית משפט כזה מנחית מלמעלה סדר יום וערכים בסתירה לרצונו המפורש של רוב הציבור בישראל. על ההטעיה המושגית הזאת נשען הכזב הפופולרי הגורס כי ללא בית משפט כל יכול, דבר לא יבלום את רמיסת זכויות הפרט והמיעוט. במציאות, ההפך כמובן נכון. הכוח הבלתי מרוסן שבידי בית המשפט והמשמר הפרטוריאני שלו בפרקליטות הוליד את המצב העגום של ישראל היום בתחום זכויות האדם: בדין הפלילי בו הזכויות האלו נחוצות יותר מכל לשם הגנה מפני שרירות השלטון, לאזרח הישראלי אין כל הגנה אמיתית.

חזקת החפות הפכה לקליפה ריקה בבתי משפט בהם נרשמים שיעורי הרשעה מרקיעי שחקים. מדיניות המעצרים של המשטרה, אותה הפרקליטות מגבה ובתי המשפט מאשרים, חצתה כל גבול שפוי. הכנסת היא שביקשה לשמור על זכויות האדם של הנאשמים, בחקיקה נאורה והומנית; בית המשפט רמס את החוק, ואת הזכויות שהחוק מקנה. גם הטענה לפיה בית המשפט "מגן על מיעוטים מפני עריצות הרוב" אינה עומדת במבחן המציאות, כי תלוי לאיזה מיעוט אתם שייכים. שאלו את המתנחלים על זכות המחאה שלהם בהתנתקות, על מעצרים עד תום ההליכים של ילדות בנות 14 על מעצרים מנהליים ממושכים או לחלופין על סגירת ערוץ 7. הדבר בולט באכיפת עקרון השוויון (שאינו מופיע בחוקי היסוד) באופן לא שוויוני על חרדים (שהפטור שלהם מגיוס אינו נאה בעיני בג"צ) וערבים (שהפטור שלהם מגיוס דווקא נאה בעיניו).

השמאל יכול להמשיך להונות את עצמו ש"הליכודניקים לא הצביעו בעד הרפורמה", אבל בצד ימין של המפה ברור לכולנו מזה זמן ששום מדיניות ימנית לא תעבור כל עוד האוליגרכיה המשפטית שולטת מעל ראשיהם של נבחרי הציבור, ומשרטטת עבורם את גבולות המדיניות שהשמאל מכתיב. בנימין נתניהו הבין שאף על פי שהרפורמה כנראה תקומם את המערכת נגדו, המחנה לא יסלח לו אם ינסה לבלום את גל הזעם על הגריסה המתמשכת של פתקי הבחירות בידי משפטנים.

אבל הבוטה שבין שקריה של מכונת התעמולה להצלת שלטון המיעוט טמון בטענה כי באין בית משפט כל יכול, תהיה בישראל רק רשות אחת, כל יכולה, והיא הממשלה, השולטת, כך אומרים לנו, בכנסת. פרופ' יצחק זמיר, המציא חידוש בתיאור המשטר הישראלי כ"דמוקרטיה קואליציונית", והוסיף שהממשלה נשלטת בידי ראשה, ולכן בעצם יש לנו בישראל שלטון יחיד.

לא ברור לי היכן חיו בעלי התיאוריה המוזרה הזאת בעשורים האחרונים. כנראה לא בישראל הממשית, כי בישראל הממשית מול הממשלה ומול הכנסת עומד גדול הבלמים. קוראים לו בחירות. לא זאת אף זאת: לו עיינו בעלי התיאוריה החדשנית בדפי המסרים שלהם עצמם מלפני חודש, אולי היו נזכרים שהם טענו תחת כל עץ רענן כי נתניהו חלש וסחיט, שבוי בידיה של קואליציה שכל אחד מחבריה קורע נתח משלטונו. ואולי הם לא שמו לב לכך שבשיטה שלנו הכנסת כולה מלאה בלמים אל מול הממשלה, שכן סיעות הקואליציה יכולות – וכך הן עושות לעיתים קרובות – להפיל ממשלות, ולפעמים גם חבר כנסת בודד יכול לעשות זאת .

אסיים אם כן בקריאה לשר המשפטים יריב לוין: אל תתרשם מזעקת הקוזקים הנגזלים. זו שירת הברבור של אליטה המשתוללת כאחוזת אמוק מול פרפורי גסיסת שלטונה הלא-דמוקרטי. פעל בעוז והשב את הריבונות הדמוקרטית לבעליה החוקיים: אזרחי ישראל.

https://mida.org.il/2023/01/25/%D7%91%D7%94%D7%90%D7%A8%D7%A5-%D7%90%D7%A1%D7%95%D7%A8-%D7%9C%D7%95%D7%9E%D7%A8-%D7%90%D7%AA-%D7%94%D7%90%D7%9E%D7%AA-%D7%A2%D7%9C-%D7%94%D7%A8%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%9E%D7%94-%D7%94/



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה         (ניהול: למבזק)        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  אסיים אם כן בקריאה לשר המשפטים יריב לוין: אל תתרשם מזעקת הקוזקים הנגזלים. זו שירת הברבור של אליטה המשתוללת כאחוזת אמוק מול פרפורי גסיסת שלטו totoloto 25.01.23 13:54 1
     מסכים עם הכל הדוור הבא 25.01.23 13:55 2
         +++ totoloto 25.01.23 13:56 4
             הרבה בוחרי ימין מתנגדים הפיכה משטרית. מבינים שעבדו עליהם קיבלו כפייה דתית ודיקטטורה במקום בטחון אישי וכלכלי. רמי הבנאדם 26.01.23 11:51 167
                 טוב הסקרים מראים אחרת. עד עכשיו לא פגשתי ימני כזה. totoloto 26.01.23 11:52 168
         הייתי מדפיס את המאמר כמנשר ''חומר למחשבה'' לחלק ולהפיץ בכל ההפגנות נגד הרפורמה rabi jakob 25.01.23 15:28 68
             חומר למחשבה, הוא לאנשים חושבים אלף כרמל 25.01.23 16:40 102
             👍👍👍 הדבר תלוי בי 25.01.23 17:17 125
         הקטע הוא שהמאמר יתפרסם בתפוצה הרבה יותר גדולה מאשר היה מתפרסם בעיתון הארץ בראל 25.01.23 15:42 76
             ועוד לא הזכרנו כלל שמלבד לא רפורמה - מה כן לעשות לפי תכנית מסודרת של חכמי חלם המתנגדים לה. בן יהוידע 25.01.23 16:43 104
     זה יכול היה להיות יפה אם באמת היה משהו מוחזר לאזרחים ולא לחונטה אחרת קוד 25.01.23 14:10 10
         ולכן מה שמעודד זה ש30 אחוז מחברי הכנסת לא ממשיכים לכנסת הבאה totoloto 25.01.23 14:11 12
     תמשיכו לעצום עיניים. ח תגיעו רחוק. Amadeus 25.01.23 14:21 21
         לעצום עיניים ממה? totoloto 25.01.23 14:22 24
             ?wokeתורת ה מליאודס 25.01.23 14:35 47
         גם אם תגיבו מיליון תגובות מלאות שקרים והבלים זה לא יעצור את הרפורמה שאזרחי ישראל רוצים. גם זה יעבור 25.01.23 14:30 38
             העם לא ידע שעל זה הולכים לבחירות,5 ימים לפני הבחירות נתניהו בשיאו של מעשה הונאה להסתרת התכנית בראיון עם שרון גל: ''מה עם שינוי שיטת בחירת Amadeus 25.01.23 15:30 71
                 עוד שקר של השמאל. כ 2.5 מיליון איש הביעו את דעתם בצורה ברורה! גם זה יעבור 25.01.23 15:44 80
                     אני שומע הרבה שבחרו בימין מצטערים על מה שקורה ועל מה שבחרו. וכול הזמן מתווספים עוד ועוד ימניים שמבינים שהולכים רמי הבנאדם 26.01.23 11:50 166
                         סיפורי שקרים. גם זה יעבור 26.01.23 15:21 171
                 לא עכשיו, אבל אחרי הבחירות אלף כרמל 25.01.23 16:42 103
                 'מצביעי הימין לא ידעו שעל זה הולכים לבחירות' לא בוט 25.01.23 20:02 138
             ... פלא 25.01.23 16:54 112
                 לבכות עליכם. גם זה יעבור 25.01.23 17:10 123
         כרגיל, סיסמאות.. אשכנזון 25.01.23 15:30 70
     בהחלט מסכימה..ולדעתי צריך ללטש את האליטה. סעיף 15ב שמחזק את פלומה 25.01.23 14:35 46
     +++ רועיקו 25.01.23 17:23 128
     בהחלט igal_474 25.01.23 17:42 133
  מה העונש על בית דפוס שסרב להדפיס שלטים שקשורים ללהטבים? פלומה 25.01.23 13:56 3
     ותכלס הארץ הוא לא יותר מבית דפוס הדוור הבא 25.01.23 17:33 131
  מאמר דעה לא חדשות omegalul 25.01.23 13:57 5
     כרגיל כשהעובדות לא מוצאות חן, מנסים לסתום פיות. David Sword 25.01.23 14:10 11
         גם אני הייתי מפטר אותו מיד לייקווד 25.01.23 14:22 22
             למי שהוא באמת איש חושב... David Sword 25.01.23 14:26 31
     חדשות באבוה, בגין מאמר זה פוטר כותבו מעיתון המתיימר לייצג את הדמוקרטיה הנאורה והפלורליזם seventhseal 25.01.23 14:13 14
     פאשיזם, קווים לדמותו Spook 25.01.23 14:24 30
     השתקה וצינזור עיתונאים זה בהחלט חדשות MechanicalMan 25.01.23 15:25 66
         לא הכרזנו תחת כל חץ רענן כי 'עיתונות חופשית היא נשמת אפה של הדמוקרטיה'? אליצור 25.01.23 15:39 75
             לא הזכרנו ש״דמוקרטיה״ זה רק שמאל בשלטון? אלף כרמל 25.01.23 16:44 105
         אם הם נבהלו מהמאמר הזה כנראה שהכל אמת מה שרשם igal_474 25.01.23 21:42 159
             בהחלט MechanicalMan 26.01.23 11:39 165
     רואים לכם שמאלנים. רועיקו 25.01.23 17:24 129
  עיתון לאנשים חושבים (כול עוד זה לא חורג מגבולות הגזרה של שמאל) BlackHawkIL 25.01.23 13:58 6
     עיתון לאנשים שחושבים שהמדינה של אבא שלהם הדוור הבא 25.01.23 14:06 7
     עיתון לאנשים שעוזרים להם לחשוב.... יאצק 25.01.23 14:08 8
         פעם בישראל הייתה דמוקרטיה Amadeus 25.01.23 14:18 17
             אתה משקר . דמוקרטיה זה לא שלטון של חונטה= חבורת אנשים שנטלו לעצמם את השלטון ללא סמכות ונגד החוק ג'ון מגונט 25.01.23 14:28 36
                 +++ גם זה יעבור 25.01.23 14:32 41
                 מי שמקשר זה אתה , דמוקרטיה זה לא כוח אבסולוטי לפוליטיקאים בלי איזונים ובלמים. Amadeus 25.01.23 14:53 53
                     מעניין איפה היית כהדיקטטור ברק השתלט על השלטון והפך להיות המחליט מהו חוקי ומה לא.... יאצק 25.01.23 16:21 95
                         תיקון חוק יסוד כבוד האדם וחירותו עבר ברוב גדול של 67 חברי כנסת והסכמה רחבה לקרוא לגדולי המשפטנים בארץ דיקטטור , מעיד בעיקר עליך . Amadeus 25.01.23 16:50 109
                             ובג''צ בהובלתו והשראתו של אהרון ברק הם הם המפרים ההמוניים ביותר של חוק יסוד ''כבוד האדם וחירותו''. כי בג''צ berale 25.01.23 20:38 140
                                 בג״ץ הוא המגן הכי גדול שיש לאזרחים. בוועדה למינוי בוחרים , צריך רוב מיוחס ויש וטו הדדי. Amadeus 25.01.23 20:38 141
                                     בג''צ הם בכלל אפילו לא רשות לגיטימית במדינה המבקשת להיקרא דמוקרטית. - berale 25.01.23 20:49 143
                                         בהחלט כן הרשות השופטת. Amadeus 25.01.23 20:50 144
                                             בהחלט לא. בדמוקרטיה לאף רשות שהמנויים בה לא משקפים את רצון ועמדת הציבור כפי שהם עלו מההליכים הדמוקרטיים berale 25.01.23 21:01 145
                                                 בהחלט כן , אי אפשר לשנות את כל המינויים שנעשו בעבר בעת אחת, שקד מרוצה מאוד מהמינויים ו Amadeus 25.01.23 21:04 146
                                                     בהחלט לא. בג''צ במתכונתם והתנהלותם הם בכלל אפילו לא רשות לגיטימית במדינה המבקשת להיקרא דמוקרטית . הם berale 25.01.23 21:09 148
                                         בהחלט הם צריכים להיות בריטניה גם יש וועדה לא רק בישראל. Amadeus 25.01.23 21:10 149
                                             ובגלל זה בבריטניה הנורמה המשטרית היא שהשופטים הם לא הרשות שמכריעה בשאלות ערכיות ופוליטיות שבמחלוקת. berale 25.01.23 21:15 152
                                     בג''ץ הוא המתנכל הכי גדול ליהודים. מגן רק על ערבים בידואים ומסתננים PureAir 25.01.23 21:15 151
                                         בג״ץ אישר לגרש מחבלים, מגן בעיקר על יהודים. מה לעשות שהם גזעניים ? לא היו אותם טענות. Amadeus 25.01.23 21:16 153
                                             בג''צ הם בכלל אפילו לא רשות לגיטימית במדינה המבקשת להיקרא דמוקרטית. - הציבור מעולם לא בחר אותם. ואין שום תוקף ל berale 25.01.23 21:28 154
                                                 היא בהחלט כן הרשות משכנת על האזרח הכי הרבה. Amadeus 25.01.23 21:28 155
                                                     היא בהחלט לא רשות משכנת על האזרח הכי הרבה. מה שזה לא אומר. berale 25.01.23 21:32 157
                     לפי הציטוט שלך יהודי ישראלי 25.01.23 16:32 100
                         הסבירות נמצאת במשפט הישראלי מאז ומתמיד ותמיד תהייה, אנחנו בהחלט בדמוקרטיה . Amadeus 25.01.23 16:58 113
                             קשקוש מוחלט. אין שום דבר בחוק המאפשר לשופט להחליף דין קיים, ב''סבירות''. אתה מבלבל בין פרשנות במסגרת החוק הקיים לפרשנות המחליפה אותו כבשה פועה 26.01.23 12:41 170
                     זה כן. עכשיו תראה אלף כרמל 25.01.23 16:45 106
                         זו לא תהייה דמוקרטיה Amadeus 25.01.23 17:03 118
                             עכשיו זו לא דמוקרטיה בבחירות הציבור הצביע לשינוי אלף כרמל 25.01.23 17:10 124
                                 עכשיו זו בהחלט דמוקרטיה אפילו , ארצות הברית מרתיעה והגופים הפננסיים והכלכליים מפני המהפכה המשפטית שתפגע בכל אחד מאיתנו. Amadeus 25.01.23 17:26 130
                 דמוקרטיה זה שלטון רוב !!! udalon 25.01.23 15:29 69
             עד שהגיע אהרון ברק. אל תדאג, תוך כמה חודשים הדמוקרטיה חוזרת. גם זה יעבור 25.01.23 14:31 40
                 אהרון ברק קידם רבות את מדינת ישראל!! Amadeus 25.01.23 17:01 115
             השופטים בונים אריסטוקרטיה ואתם עומדים דום ונותנים להם את המתנה אשכנזון 25.01.23 15:34 73
                 גיבוב של שטויות כתבת נבחרה ממשלה, היא לא נבחרה ואין חה מנדט בשביל להרוס את הדמוקרטיה. Amadeus 25.01.23 17:02 116
                     ממש מצב אוטומט אשכנזון 25.01.23 19:20 136
         +++ קורנס 25.01.23 14:19 19
  רק מטורפי השמאל הקיצוני הפאשיסטי חסרי המוח מעדיפים את הדיקטטורה של חונטת המאפיה המשפטית. David Sword 25.01.23 14:08 9
  רוצים לרמוס את הדמוקרטיה Amadeus 25.01.23 14:11 13
     פורום קוהלת מטפל בעניינים האלו הדוור הבא 25.01.23 14:15 15
         פורום קוהלת יביא חורבן על הבית, שפוי בסך הכל. Amadeus 25.01.23 14:20 20
             זו תגובה טבעית של ההתנגדות אחרי עשרות שנות דיכוי הימין הדוור הבא 25.01.23 14:27 35
             אם בג״צ היו אנושיים ויהודים הדוור הבא 25.01.23 14:30 39
             מאיר רובין אוהב ישראל גדול, שלא כמו ארון השמאלני השונא הדוור הבא 25.01.23 14:42 51
                 אהרון ברק גאון ואת כתביו ילמדו גם עוד עשרות שנים לעומת זה שיביא להרס ולחורבן הבית . Amadeus 25.01.23 14:52 52
                     מכיר את מטבע הלשון ''חכמים להרע''? אור-וצל 25.01.23 15:54 85
                     לא רוצה להשוות הדוור הבא 25.01.23 16:15 90
                     בהחלט ילמדו אותו ....ילמדו את הדורות הבאים Jackie_כאן 25.01.23 16:18 93
                         ילמדו אותו בסין הדוור הבא 25.01.23 16:26 97
                             ילמדו עליו כאן בארץ , אבל אם מעניין אותך סין אתה יכול לנסוע וללמוד . Amadeus 25.01.23 17:04 119
                         תרם רבות למדינת ישראל!! Amadeus 25.01.23 17:02 117
             אנשים פשוט לא מבינים שבגץ הוא מוסד לא חוקי מורה נבוכים 25.01.23 15:23 65
                 בג״ץ הוא בית המשפט הגבוה לצדק , אין דבר כזה לפרק. Amadeus 25.01.23 15:34 72
                     תבדוק בבקשה מה ההיסטוריה של הבגץ ותגלה שהוא הוקם כדי לדאוג מורה נבוכים 25.01.23 15:43 77
                         סמיכותו הוגדרו רק ב1984 Amadeus 25.01.23 15:45 81
                             ומשם התחיל הבלאגן. והאח הגדול הדוור הבא 25.01.23 16:17 92
                                 לא ושוב אלו דברים שאין לכם מושג בהם , לפחות תלמדו לפני. Amadeus 25.01.23 17:05 120
     מי שדיבר על 'פשרה' זה דווקא לפיד וגנץ ששכחו שהם הפסידו בקלפי ואין להם 'קלף'. יהודי ישראלי 25.01.23 16:46 108
     לא רע כמעט 3000 הודעות בחודשיים וחצי bublik 25.01.23 20:09 139
  מאמר שבגללו עיתונאי פוטר! בחלם 25.01.23 14:17 16
     לא מעניינת דעתם של השמאלנים הדוור הבא 25.01.23 14:38 48
     בהחלט ככה עשה 20 שנה , עכשיו רואים להם פשוט igal_474 25.01.23 21:45 160
  לדעתי המפתח להתגבר על המתקפות של מיעוט כל אזרחיה הפרוגרסיבי, המשעבד והאנטי דמוקרט Law 25.01.23 14:18 18
  עד כאן.יש גבול לחופש סתם אחת 25.01.23 14:22 23
  טוב שפוטר אם כותב כך נגד מקום העבודה , למה שישאר? Amadeus 25.01.23 14:22 25
     בדיוק. אם זו הית ה דעתו טרם פיטוריו - צבוע. יגאל פת-אל 25.01.23 14:24 28
     שששש..... FAO 25.01.23 14:33 42
     משלמים לפי תגובות? אהרון ברק משחם או שמא חיות? גם זה יעבור 25.01.23 14:33 43
         הבעיה שלכם שאתם לא מסוגלים לקבל דעות שונות, תראה כמה תגובות יש פה , אבל אתה כותב לי, זלאד? פוזיציה? Amadeus 25.01.23 14:41 49
             דעה? תראה לי איפה הגבת עניינית למאמר? אתם לא מגיבים אלא רק תוקפים וכותבים שקרים ללא הפסקה. גם זה יעבור 25.01.23 15:43 79
                 בשונה ממי שהגבתי לו? Amadeus 25.01.23 16:07 86
     אפילו בבטאון מפלגתי נותנים לדיסידנט או שניים דריסת רגל במדור-דעות. הארץ - עתון לאנשים שחושבים ''נכון'' ואל לנו לבלבלם בחשיבה שונה כבשה פועה 25.01.23 21:12 150
  מאמר דעה שמתאים לפורום מד''ב ופנטזיה... יגאל פת-אל 25.01.23 14:23 26
     פאשיזם, קווים לדמותו. Spook 25.01.23 14:27 34
     הלואי שהיית מבין באסטרונומיה כמו שגדי טאוב מבין בדמוקרטיה משפט חוקה וממשל. הגיון_בריא 25.01.23 14:41 50
         לאחר שהאדון המלומד מגדיר את הדיעה שלו ''כאמת'', מי אני ויתר החוקרים לעומתו, שהאמת המוחלטת מצויה בידו יגאל פת-אל 25.01.23 15:05 58
             אני לא צריך לתת לך ציונים דוקטור. אתה נותן אותם לעצמך, בכך שכמו חבריך בשמאל הנאור, אינך יודע להגיב שום תגובה עניינית לגופו של מאמר. הגיון_בריא 25.01.23 15:26 67
                 למזלי את הציונים שלי לא אתה נותן. תודה יגאל פת-אל 25.01.23 16:52 110
                     כבר אמרתי. אתה נותן אותם לעצמך. כאן לעיני כולם. התוצאה לא מכבדת אותך הגיון_בריא 25.01.23 19:51 137
     אתה אמור אם כך לאהוב את זה לא? Jackie_כאן 25.01.23 16:20 94
  מיעוט מנסה לכפות את רצונותיו על רוב העם, הזמנים האלה הגיעו לקיצם Y to Y 25.01.23 14:23 27
  מאמר נפלא. אני קורא בזאת לכל חברי רוטר יחצנ''י השמאל ודוברי הדיקטטורה המשפטית, HAIM 25.01.23 14:24 29
     בוא נתמצת. מי שקורא לדיעה שלו ''אמת'', אינו ראוי להתייחסות. הנה, חסכתי זמן לכל מי שטיפה שכל בקודקודו יגאל פת-אל 25.01.23 15:06 60
         תודה על התמצות יגאל. אתמצת גם אני לך, מי שאינו שטוף מוח , יוכל לקרוא ולהבין את דבריו. HAIM 25.01.23 15:11 64
             שוב. אין לי כוח להגיב לגיבוב השטויות שהוא רשם יגאל פת-אל 25.01.23 16:16 91
  מדוע מאמר דיעה של אדם (של אדם שאיבד את זה לגמרי, ובמאבק מול השמאל, הפך ליותר גרוע מהשמאל) נמצאת בפורום סקופים? Prodigy 25.01.23 14:27 32
     כי הוא צונזר אולי? כי הפסיקו את ההתקשרות איתו בגלל המאמר הנפלא הזה אולי? זה סקופ וכאן לא יצנזרו. tristen 25.01.23 15:03 56
     בגלל שמבחינה חדשותית וסקופית, כל אדם שוחר דמוקרטיה וחופש ביטוי, מת מסקרנות לדעת מה הביא עיתון לפטר כתב ולחסום פיות כמו באיראן הדמוקרטית הגיון_בריא 25.01.23 15:04 57
         בהחלט סקופ מרעיש igal_474 25.01.23 21:46 161
  נ.ב Law 25.01.23 14:27 33
  מאמר מדהים שבו כל מילה בסלע! גם זה יעבור 25.01.23 14:29 37
  העיתון צנזר אותו והוא חש שסותמים לו את הפה? שיעתור לבג''צ לפני שסוגרים אותו ואז באמת לא יהיה למי לפנות p101 25.01.23 14:33 44
  תזכרו שהשמאל דורש להמשיך למממן את עיתון ההסתה והאנטישמיות בכסף של כלל האזרחים ולדחוף אותו לכל אנשי צמרת השלטון אבל מיללים על יהודים. ANTI-PC 25.01.23 14:34 45
  איש מבריק שמצליח להביא את המציאות לידי מיצוי חד, קצר וברור כשמש נילי 25.01.23 14:57 54
  למסגר, להפיץ בכל אמצעי. יש אנשים תמימים שצריכים לקרוא את זה. tristen 25.01.23 15:01 55
     😀... אכן, מיועד לתמימים שלנוכלים, עבריינים ונאשמים קל להוליך אותם שולל יגאל פת-אל 25.01.23 15:09 62
         ח tristen 25.01.23 16:29 99
  נו עוד קרנף מה חדש? אלף סיסמאות, אפס ניתוח אקדמי ורציני לפרטי ה״רפורמה״ פרוזק 25.01.23 15:06 59
     ידידי, מי אתה לעומתו שבטוח שהדיעה שלו היא ה''אמת'' ואין בלתה? קצת צניעות מול זה שהאמת מצויה בכיסו יגאל פת-אל 25.01.23 15:08 61
         מדהים שאנשים מכובדים ומשכילים כותבים סיסמאות עלובות, במקום להתייחס לדבר עצמו פרוזק 25.01.23 15:11 63
     ומה מונע מבג״צ להחליט לבטל את הבחירות ולהפוך אותנו לדיקטטורה ? מורה נבוכים 25.01.23 15:46 82
         החוק. שאלה כזו מראה מה עומק אי ההבנה של אנשים בקשר לבגצ... בגצ לא יכול לחוקק חוק יגאל פת-אל 25.01.23 16:14 89
             לשיטתו הוא יכול לבטל חוק... שנחקק כדת וכדין ע''י נבחרי ציבור יאצק 25.01.23 16:28 98
                 שטויות. צא ולמד וראה שמה שאתה רושם משולל כל יסוד. יגאל פת-אל 25.01.23 16:54 111
                     עצרתי כאן כנראה שאיננו גרים באותה מדינה. יאצק 25.01.23 18:12 134
             ראינו לאחרונה שבגץ לא מתחשב בחוק. ראינו שמבטל חוקים לא סמכות. ראינו שמרשה לעצמו לדון בחוק יסוד. itsJustAnick 25.01.23 17:05 121
     הרפורמה מחזירה אותנו למה שהיה לפני שברק החליט להפוך לדיקטטורה משפטית didiram 25.01.23 15:53 84
     אין לך מושג מה אתה כותב. ממליץ להוריד את רמת השחצנות ולהבין מה כותבים BEBO 25.01.23 21:30 156
  צנזורה מהזן הנחות עוד קצת 25.01.23 15:38 74
  חותם על על מילה, כולל שהרפורמה לא מספיקה ובעיקר כי חייבים לבצע ''איפוס'' העליון ולמנות מחדש 15 שופטים Isrtv 25.01.23 15:43 78
  עיתון לאנשים שמפחדים לחשוב. המו''ל שוקן עובר חוקן. נו סך הכל ליברלי פשיסטי עם פנקס אדום... צופה 25.01.23 15:52 83
  החונטה במיטבה ,ראו הכל נמצא לנגד עינייכם Zpatriots 25.01.23 16:08 87
  החונטה במיטבה ,ראו הכל נמצא לנגד עינייכם Zpatriots 25.01.23 16:09 88
  העיפו אותו? מעולה. יש לו עבודה בערוץ 14 חופשי. שיהנה שם קרט 25.01.23 16:22 96
  אהבתי את הגדרת המימשל בישראל, אל תאמר דמוקרטיה אמור בגצטוקרטיה פלדל 25.01.23 16:33 101
  גדי טאוב אינו ימני אלא הוא אדם שלמרבה הפלא חושב. נדיר בימנו אלה Zair 25.01.23 16:46 107
  .... פלא 25.01.23 16:59 114
  בשמאל יש שני שכבות, המניפולטורים והאידיוטים… kitzz 25.01.23 17:09 122
     תאכלס Whereismymind 25.01.23 21:06 147
     חח igal_474 25.01.23 21:47 162
  מאמר חשוב!! כדאי לזכור את כל הטעונים והפרכות שלו הדבר תלוי בי 25.01.23 17:18 126
  מובן למה צנזרו. דברי אמת לא מתאים לעדר שמאלנים. uz7 25.01.23 17:20 127
  תותח igal_474 25.01.23 17:41 132
  התובנה שלי מהמאמר: הרפורמה של לוין לא מגרדת את קצה הבעיה לב של יהודי 25.01.23 18:20 135
     נכון ,היא מאוזנת מידי , אבל השמאל העיקר: קץ הדמוקרטיה חח igal_474 25.01.23 21:48 163
  מערכת המשפט שלנו היא אכן קטסטרופה בלתי נסבלת צ'ארלי דלתא 25.01.23 20:48 142
  עברתי כמעט על התגובות. אין פה אחד שהביא טיעון ענייני נגד הרפורמה. BEBO 25.01.23 21:33 158
     איך אמר כאן מישהו? נילי 26.01.23 12:00 169
  מרתק. קראתי כל מילה. לטאוב יש יכולת מיוחדת לפשט רעיונות מורכבים. eli19 25.01.23 22:29 164
  קראתי את המאמר, ועם כל הסלידה העמוקה שלי מעיתון הארץ, אני מבין עכשיו למה פסלו אותו. המאמר רחוק מלהיות חדה 26.01.23 16:09 172

   
   
totoloto לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.4.12
19138 הודעות, 164 מדרגים, 321 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    13:54   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. אסיים אם כן בקריאה לשר המשפטים יריב לוין: אל תתרשם מזעקת הקוזקים הנגזלים. זו שירת הברבור של אליטה המשתוללת כאחוזת אמוק מול פרפורי גסיסת שלטו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אסיים אם כן בקריאה לשר המשפטים יריב לוין: אל תתרשם מזעקת הקוזקים הנגזלים. זו שירת הברבור של אליטה המשתוללת כאחוזת אמוק מול פרפורי גסיסת שלטונה הלא-דמוקרטי. פעל בעוז והשב את הריבונות הדמוקרטית לבעליה החוקיים: אזרחי ישראל.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הדוור הבא לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.7.20
3083 הודעות, 21 מדרגים, 40 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    13:55   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. מסכים עם הכל  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
totoloto לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.4.12
19138 הודעות, 164 מדרגים, 321 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    13:56   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. +++  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רמי הבנאדם לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.12.22
641 הודעות, 4 מדרגים, 6 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ד' בשבט תשפ''ג    11:51   26.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  167. הרבה בוחרי ימין מתנגדים הפיכה משטרית. מבינים שעבדו עליהם קיבלו כפייה דתית ודיקטטורה במקום בטחון אישי וכלכלי.  
בתגובה להודעה מספר 4
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
totoloto לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.4.12
19138 הודעות, 164 מדרגים, 321 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ד' בשבט תשפ''ג    11:52   26.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  168. טוב הסקרים מראים אחרת. עד עכשיו לא פגשתי ימני כזה.  
בתגובה להודעה מספר 167
 
  
סקר ''מאגר מוחות'' - רוב (56%) הסטודנטים בישראל בעד הרפורמה במערכת המשפט
ערכתי לאחרונה בתאריך 24.01.23 בשעה 18:55 בברכה, טרמפ

54% מהנשאלים מתנגדים אפילו להפגנות שנגד הרפורמה.
n
התאחדות הסטודנטים והסטודנטיות הארצית
@israeli_student
מתוך סקר שנערך על ידי מאגר מוחות בהזמנת התאחדות הסטודנטים והסטודנטיות הארצית בקרב נשאלים ממגוון המוסדות האקדמיים בארץ:
66% מבין הנשאלים בקיאים בפרטי הרפורמה המשפטית, 54% מבין הנשאלים מתנגדים להפגנות נגד הרפורמה, 56% ענו כי הם תומכים בהצעות הקואליציה לתיקונים במערכת המשפט.
https://rotter.net/forum/scoops1/778766.shtml#0



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
rabi jakob לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 31.12.12
4091 הודעות, 33 מדרגים, 54 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    15:28   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  68. הייתי מדפיס את המאמר כמנשר ''חומר למחשבה'' לחלק ולהפיץ בכל ההפגנות נגד הרפורמה  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  
הוא תוקף את כל הטיעונים מוכיח שהם סיסמאות ריקות ואין להם שום תשובה עניינית
זה ממש נשק יום הדין נגד הקמפיין המתוזמר



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אלף כרמל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.2.19
11985 הודעות, 45 מדרגים, 69 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    16:40   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  102. חומר למחשבה, הוא לאנשים חושבים  
בתגובה להודעה מספר 68
 
  
האידיוטים השימושיים בהפגנות מוזנים ב״חומר״ בלבד



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הדבר תלוי בי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.4.22
1415 הודעות, 19 מדרגים, 38 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    17:17   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  125. 👍👍👍  
בתגובה להודעה מספר 68
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בראל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.7.14
13401 הודעות, 96 מדרגים, 192 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    15:42   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  76. הקטע הוא שהמאמר יתפרסם בתפוצה הרבה יותר גדולה מאשר היה מתפרסם בעיתון הארץ  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  
כל עיתונאי הימין ביקרו את המהלך של הארץ והנפיצו את הסיפור



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בן יהוידע לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.6.22
1586 הודעות, 26 מדרגים, 16 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    16:43   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  104. ועוד לא הזכרנו כלל שמלבד לא רפורמה - מה כן לעשות לפי תכנית מסודרת של חכמי חלם המתנגדים לה.  
בתגובה להודעה מספר 76
 
  
הבנו שאינכם רוצים רפורמה ,אך תוכלו לומר משהו על תכניתכם האלטרנטיבית שלה הינכם מסכימים ?
הרי דרשתם וועדה נשיאותית - ומה תרצו ממנה ???
הפגנות ללא סוף ותוכניות אין.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קוד
חבר מתאריך 3.1.16
3187 הודעות
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    14:10   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. זה יכול היה להיות יפה אם באמת היה משהו מוחזר לאזרחים ולא לחונטה אחרת  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
לאזרחים אין שום כוח במדינה הזאת. שיטת הממשל עלובה ומבטיחה את זה שרק האליטות ימשיכו להתקוטט על חלוקת הכסף והכוח.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
totoloto לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.4.12
19138 הודעות, 164 מדרגים, 321 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    14:11   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. ולכן מה שמעודד זה ש30 אחוז מחברי הכנסת לא ממשיכים לכנסת הבאה  
בתגובה להודעה מספר 10
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Amadeus
חבר מתאריך 15.11.22
3075 הודעות
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    14:21   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  21. תמשיכו לעצום עיניים. ח תגיעו רחוק.  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
totoloto לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.4.12
19138 הודעות, 164 מדרגים, 321 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    14:22   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  24. לעצום עיניים ממה?  
בתגובה להודעה מספר 21
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מליאודס לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.11.18
2151 הודעות, 11 מדרגים, 22 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    14:35   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  47. ?wokeתורת ה  
בתגובה להודעה מספר 24
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גם זה יעבור לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.4.20
6696 הודעות, 46 מדרגים, 74 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    14:30   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  38. גם אם תגיבו מיליון תגובות מלאות שקרים והבלים זה לא יעצור את הרפורמה שאזרחי ישראל רוצים.  
בתגובה להודעה מספר 21
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Amadeus
חבר מתאריך 15.11.22
3075 הודעות
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    15:30   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  71. העם לא ידע שעל זה הולכים לבחירות,5 ימים לפני הבחירות נתניהו בשיאו של מעשה הונאה להסתרת התכנית בראיון עם שרון גל: ''מה עם שינוי שיטת בחירת  
בתגובה להודעה מספר 38
 
  

השופטים? שתיפסק שיטת הסניוריטי?" נתניהו: "זו אפשרות. נדון בכל האפשרויות". גל: "אבל אלה דברים בוערים…" נתניהו: "אבל אני לא מתכוון לעשות את זה עכשיו..
https://www.themarker.com/law/2023-01-22/ty-article-magazine/.highlight/00000185-d4f4-d3a8-a3cf-d7f4330d0000?utm_source=App_Share&utm_medium=iOS_Native




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גם זה יעבור לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.4.20
6696 הודעות, 46 מדרגים, 74 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    15:44   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  80. עוד שקר של השמאל. כ 2.5 מיליון איש הביעו את דעתם בצורה ברורה!  
בתגובה להודעה מספר 71
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רמי הבנאדם לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.12.22
641 הודעות, 4 מדרגים, 6 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ד' בשבט תשפ''ג    11:50   26.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  166. אני שומע הרבה שבחרו בימין מצטערים על מה שקורה ועל מה שבחרו. וכול הזמן מתווספים עוד ועוד ימניים שמבינים שהולכים  
בתגובה להודעה מספר 80
 
  
לדיקטטורה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גם זה יעבור לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.4.20
6696 הודעות, 46 מדרגים, 74 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ד' בשבט תשפ''ג    15:21   26.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  171. סיפורי שקרים.  
בתגובה להודעה מספר 166
 
  
אין במה שכתבת מן האמת וגם אתה יודע את זה.

הבחירות ברובם היו על זה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אלף כרמל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.2.19
11985 הודעות, 45 מדרגים, 69 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    16:42   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  103. לא עכשיו, אבל אחרי הבחירות  
בתגובה להודעה מספר 71
 
  
אלו היו דבריו



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
לא בוט
חבר מתאריך 8.7.21
519 הודעות
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    20:02   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  138. 'מצביעי הימין לא ידעו שעל זה הולכים לבחירות'  
בתגובה להודעה מספר 71
 
  
ספר בבקשה לשרון ולמתפקדי הליכוד..
ולשופטי בג"ץ המהוללים והאדירים שדחו את העתירות נגד תוכניתו המרושעת.

במקרה זה אפשר לומר בודאות - ידעו, יודעים, ידענו
אפשר לחשוב שמי שהצביע בנט או לפיד ידע מה הולך לקרות ברגע שתקום ממשלה בראשותם.

מציע לך להתמקד בקמפיין חלופי - יוחזר גדי טאוב לזאפ ראשון!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פלא
חבר מתאריך 11.1.23
5 הודעות
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    16:54   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  112. ...  
בתגובה להודעה מספר 38
 
  
גם אם תפרסמו שלל מאמרים מלאי שקרים האמת ברורה. אתם לא מעוניינים בדמוקרטיה. למה לא לומר את זה בצורה ישירה?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גם זה יעבור
חבר מתאריך 10.4.20
6696 הודעות
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    17:10   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  123. לבכות עליכם.  
בתגובה להודעה מספר 112
 
  
מסתכלים על צפון קוראיה ומוזילים ריר.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אשכנזון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.10.20
4763 הודעות, 28 מדרגים, 39 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    15:30   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  70. כרגיל, סיסמאות..  
בתגובה להודעה מספר 21
 
  
או שלא קראת או שאתה בוחר שלא להתייחס לתוכן הדברים כי אין תשובה אמיתית לאמת שנאמרת פה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פלומה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.1.15
81063 הודעות, 204 מדרגים, 384 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    14:35   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  46. בהחלט מסכימה..ולדעתי צריך ללטש את האליטה. סעיף 15ב שמחזק את  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רועיקו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.2.15
10547 הודעות, 59 מדרגים, 41 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    17:23   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  128. +++  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
igal_474 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.7.22
2555 הודעות, 10 מדרגים, 20 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    17:42   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  133. בהחלט  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פלומה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.1.15
81063 הודעות, 204 מדרגים, 384 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    13:56   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. מה העונש על בית דפוס שסרב להדפיס שלטים שקשורים ללהטבים?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הדוור הבא לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.7.20
3083 הודעות, 21 מדרגים, 40 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    17:33   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  131. ותכלס הארץ הוא לא יותר מבית דפוס  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  
היחיד שמשרת את עצמו ועוד מלא מקומונים, כי השאר עברו לדיגיטל. בקיצור, בעלי בית דפוס שרגילים לקבוע דעות בציבור, מותר להם לא לפרסם מאמר ימני. למה? כי זו חבורת כשל חיסוני ציוני נרכש, ערמת מוגלות שמאלניות דוחות, אליטה בפני עצמם בלבד. אמא שלהם עבדה במקצוע מפורסם. כלבים משחרים לטרף, היהודי ששומר על כבודו לצנינים הוא בעיניהם.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
omegalul
חבר מתאריך 3.4.18
6170 הודעות
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    13:57   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. מאמר דעה לא חדשות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
David Sword לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.2.21
7575 הודעות, 40 מדרגים, 56 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    14:10   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. כרגיל כשהעובדות לא מוצאות חן, מנסים לסתום פיות.  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  
מנוי על עיתון הארץ במקרה ?


מאמר שבגללו עיתונאי פוטר, הוא בהחלט חדשות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
לייקווד לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.9.20
5338 הודעות, 30 מדרגים, 56 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    14:22   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  22. גם אני הייתי מפטר אותו מיד  
בתגובה להודעה מספר 11
 
  
מה זה
עבודת גמר לדוקטורט?
ועוד לא מנוקד?
למי יש סבלנות לקרוא כל כך הרבה...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
David Sword לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.2.21
7575 הודעות, 40 מדרגים, 56 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    14:26   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  31. למי שהוא באמת איש חושב...  
בתגובה להודעה מספר 22
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
seventhseal לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.9.11
8703 הודעות, 50 מדרגים, 98 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    14:13   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. חדשות באבוה, בגין מאמר זה פוטר כותבו מעיתון המתיימר לייצג את הדמוקרטיה הנאורה והפלורליזם  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Spook לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.12.12
27387 הודעות, 154 מדרגים, 304 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    14:24   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  30. פאשיזם, קווים לדמותו  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
MechanicalMan לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.7.20
3779 הודעות, 30 מדרגים, 52 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    15:25   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  66. השתקה וצינזור עיתונאים זה בהחלט חדשות  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אליצור לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
47296 הודעות, 117 מדרגים, 167 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    15:39   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  75. לא הכרזנו תחת כל חץ רענן כי 'עיתונות חופשית היא נשמת אפה של הדמוקרטיה'?  
בתגובה להודעה מספר 66
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אלף כרמל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.2.19
11985 הודעות, 45 מדרגים, 69 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    16:44   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  105. לא הזכרנו ש״דמוקרטיה״ זה רק שמאל בשלטון?  
בתגובה להודעה מספר 75
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
igal_474 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.7.22
2555 הודעות, 10 מדרגים, 20 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    21:42   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  159. אם הם נבהלו מהמאמר הזה כנראה שהכל אמת מה שרשם  
בתגובה להודעה מספר 66
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
MechanicalMan לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.7.20
3779 הודעות, 30 מדרגים, 52 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ד' בשבט תשפ''ג    11:39   26.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  165. בהחלט  
בתגובה להודעה מספר 159
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רועיקו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.2.15
10547 הודעות, 59 מדרגים, 41 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    17:24   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  129. רואים לכם שמאלנים.  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
BlackHawkIL לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.9.16
38998 הודעות, 139 מדרגים, 266 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    13:58   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. עיתון לאנשים חושבים (כול עוד זה לא חורג מגבולות הגזרה של שמאל)  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הדוור הבא לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.7.20
3083 הודעות, 21 מדרגים, 40 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    14:06   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. עיתון לאנשים שחושבים שהמדינה של אבא שלהם  
בתגובה להודעה מספר 6
 
  
ולאוהבי שוכבי כבשות בשם פאטמה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יאצק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.1.15
18918 הודעות, 168 מדרגים, 304 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    14:08   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. עיתון לאנשים שעוזרים להם לחשוב....  
בתגובה להודעה מספר 6
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Amadeus
חבר מתאריך 15.11.22
3075 הודעות
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    14:18   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. פעם בישראל הייתה דמוקרטיה  
בתגובה להודעה מספר 8
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ג'ון מגונט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.2.22
4067 הודעות, 33 מדרגים, 45 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    14:28   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  36. אתה משקר . דמוקרטיה זה לא שלטון של חונטה= חבורת אנשים שנטלו לעצמם את השלטון ללא סמכות ונגד החוק  
בתגובה להודעה מספר 17
 
  
נראה לך שאתה יכול להפיץ כאן שקרים טיפשיים?

עם הסיסמאות שלך אתה יכול אולי לשכנע ילדים בגן וגם זה לא בטוח
את השקרים הבולשיביקים תנסה למכור לעצמך.
זה לא מחזיק מים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גם זה יעבור לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.4.20
6696 הודעות, 46 מדרגים, 74 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    14:32   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  41. +++  
בתגובה להודעה מספר 36
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Amadeus
חבר מתאריך 15.11.22
3075 הודעות
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    14:53   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  53. מי שמקשר זה אתה , דמוקרטיה זה לא כוח אבסולוטי לפוליטיקאים בלי איזונים ובלמים.  
בתגובה להודעה מספר 36
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יאצק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.1.15
18918 הודעות, 168 מדרגים, 304 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    16:21   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  95. מעניין איפה היית כהדיקטטור ברק השתלט על השלטון והפך להיות המחליט מהו חוקי ומה לא....  
בתגובה להודעה מספר 53
 
  
זו בדיוק ההגדרה של דיקטטורא!!!

ועכשיו הזקן אשמאי הזה גם טוען שבכלל העם לא בחר את הממשלה אלא הכנסת בחרה אותה ולכן זה לא רצון העם... דעתו המשובשת כנראה השתבשה עוד יותר....



לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב

https://youtube.com/shorts/adRZqHaQieo?feature=share



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Amadeus
חבר מתאריך 15.11.22
3075 הודעות
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    16:50   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  109. תיקון חוק יסוד כבוד האדם וחירותו עבר ברוב גדול של 67 חברי כנסת והסכמה רחבה לקרוא לגדולי המשפטנים בארץ דיקטטור , מעיד בעיקר עליך .  
בתגובה להודעה מספר 95
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
berale לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.11.19
14999 הודעות, 126 מדרגים, 232 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    20:38   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  140. ובג''צ בהובלתו והשראתו של אהרון ברק הם הם המפרים ההמוניים ביותר של חוק יסוד ''כבוד האדם וחירותו''. כי בג''צ  
בתגובה להודעה מספר 109
 
  
שוב ושוב רומסים את החירות היסודית ביותר שיש לאזרחים בדמוקרטיה,
וזו החירות לבחור בהליכים דמוקרטיים את האנשים שיעמדו בראש המדינה ויקבלו את ההכרעות בדברים הנוגעים לגורלם.

ובאופן הזה להיות אדונים לגורלם,

ולא הצמיתים של ההכתבות השרירותיות של חבורת עוטי גלימה שהציבור מעולם לא בחר.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Amadeus
חבר מתאריך 15.11.22
3075 הודעות
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    20:38   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  141. בג״ץ הוא המגן הכי גדול שיש לאזרחים. בוועדה למינוי בוחרים , צריך רוב מיוחס ויש וטו הדדי.  
בתגובה להודעה מספר 140
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
berale לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.11.19
14999 הודעות, 126 מדרגים, 232 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    20:49   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  143. בג''צ הם בכלל אפילו לא רשות לגיטימית במדינה המבקשת להיקרא דמוקרטית. -  
בתגובה להודעה מספר 141
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 25.01.23 בשעה 21:18 בברכה, berale
 
שופטים מלכתחילה בכלל לא אמורים להיות בועדה לבחירת שופטים, כי הם בכלל לא מיצגים אף אחד מלבד את עצמם.
והנה, לא רק שהם נמצאים בועדה בניגוד לכל הגיון דמוקרטי, אז יש להם גם בפועל יכולת להטיל וטו על המינויים בוועדה,

##

ובכלל,
סך כל נבחרי ומיצגי הציבור בועדה לבחירת שופטים- חברי הכנסת וחברי ממשלה ביחד- הם 4,
והם מיצגים כנסת וממשלה שמורכבת לרוב מסיעות לעומתיות זו לזו.-( למשל כפי שהיה בממשלת ביבי עם שרת המשפטים ליבני בועדה, או בממשלת האחדות הפריטטית של ביבי עם גנץ כאשר שר המשפטים ניסנקורן בועדה, או כאשר השר כחלון ישב בועדה.

וכך יוצא שעמדתם של נבחרי הציבור לרוב סוג של מתקזזת בינם לבין עצמם,
ולחלוטין מתבטלת - מול העמדה האחידה של שלושת שופטי העליון בועדה ו2 חברי נציגי לשכת עורכי הדין



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Amadeus
חבר מתאריך 15.11.22
3075 הודעות
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    20:50   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  144. בהחלט כן הרשות השופטת.  
בתגובה להודעה מספר 143
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
berale לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.11.19
14999 הודעות, 126 מדרגים, 232 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    21:01   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  145. בהחלט לא. בדמוקרטיה לאף רשות שהמנויים בה לא משקפים את רצון ועמדת הציבור כפי שהם עלו מההליכים הדמוקרטיים  
בתגובה להודעה מספר 144
 
  
אין לגיטימציה לטעון לכוח שלטוני עצמאי. כי אין דבר כזה רשות שהיא עצמאית מהריבון. ובדמוקרטיה העם הוא הריבון.

בג"צ במתכונתם והתנהלותם הם בכלל אפילו לא רשות לגיטימית במדינה המבקשת להיקרא דמוקרטית.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Amadeus
חבר מתאריך 15.11.22
3075 הודעות
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    21:04   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  146. בהחלט כן , אי אפשר לשנות את כל המינויים שנעשו בעבר בעת אחת, שקד מרוצה מאוד מהמינויים ו  
בתגובה להודעה מספר 145
 
  
והתיקון שבער עשה שצריך רוב מיוחס עוזר בנושא.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
berale לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.11.19
14999 הודעות, 126 מדרגים, 232 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    21:09   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  148. בהחלט לא. בג''צ במתכונתם והתנהלותם הם בכלל אפילו לא רשות לגיטימית במדינה המבקשת להיקרא דמוקרטית . הם  
בתגובה להודעה מספר 146
 
  
בכלל אפילו לא רשות לגיטימית.הציבור מעולם לא בחר. אותם הם בכלל אפילו לא לגיטימיים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Amadeus
חבר מתאריך 15.11.22
3075 הודעות
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    21:10   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  149. בהחלט הם צריכים להיות בריטניה גם יש וועדה לא רק בישראל.  
בתגובה להודעה מספר 143
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
berale לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.11.19
14999 הודעות, 126 מדרגים, 232 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    21:15   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  152. ובגלל זה בבריטניה הנורמה המשטרית היא שהשופטים הם לא הרשות שמכריעה בשאלות ערכיות ופוליטיות שבמחלוקת.  
בתגובה להודעה מספר 149
 
  
וכך היה בעבר גם בישראל.
ויש להניח שהרכב הועדה נקבע כך בזמנו מתוך ההנחה שזה מובן מאליו שהשופטים לא מיועדים לדון ולעסוק בסוגיות שבלב וברום המחלוקות הפוליטיות,

ובטח ובטח שלא עומדים לקבוע את עצמם לסמכות המכרעת בסוגיות האלה, שהכרעותייהם והכתבותיהם כביכול מחיבות את כל רשויות השלטון הנבחרות, את הכנסת , את הממשלה הנבחרת.
זה הזוי הזוי. הציבור אפילו בכלל לא בחר אותם. והם פשוט קבעו את עצמם לריבון.

שלפו את הריבונות מידי העם ונבחריו ונטלו אותה לעצמם.

מה זה ? איפה אנחנו חיים ? איך אפשר לקרוא לצורת המשטר ההזויה הזו ? כי דמוקרטיה זה בטוח לא



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
PureAir לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.8.18
616 הודעות, 21 מדרגים, 42 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    21:15   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  151. בג''ץ הוא המתנכל הכי גדול ליהודים. מגן רק על ערבים בידואים ומסתננים  
בתגובה להודעה מספר 141
 
  
הוא מגע גירוש מחבלים
אבל איפשר גירוש אלפי יהודים והרס ישובים (גוש קטיף)
הוא מנע גירוש מסתננים
הוא מנע הריסת בתים לא חוקיים של בידואים וערבים
אבל פסק להרוס בתים של יהודים גם ללא הוכחת בעלות של ערבים וגם על חריגות בניה של מטר אחד (שנוצרו בדיעבד בגלל הזזת הקו הכחול)
בגץ פסל יהודים מלהיבחר לכנסת בטענות של גזענות אבל אישר את חברותם של ערבים שעלו נגדם אותם טענות (וגם כאלה שהסתבר בדיעבד שהיו מרגלים)
בקיצור את הסיפורים על הגנה על אזרחים תספרו לעצמכם (אלא אם אתה אזרח ערבי/בידואי אז וודאי תזכה להגנה)



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Amadeus
חבר מתאריך 15.11.22
3075 הודעות
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    21:16   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  153. בג״ץ אישר לגרש מחבלים, מגן בעיקר על יהודים. מה לעשות שהם גזעניים ? לא היו אותם טענות.  
בתגובה להודעה מספר 151
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
berale לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.11.19
14999 הודעות, 126 מדרגים, 232 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    21:28   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  154. בג''צ הם בכלל אפילו לא רשות לגיטימית במדינה המבקשת להיקרא דמוקרטית. - הציבור מעולם לא בחר אותם. ואין שום תוקף ל  
בתגובה להודעה מספר 153
 
  
דמוקרטי לטענה שלהם לסמכות "לתת רשות" לרשויות השלטון הנבחרות.

###


הציבור מעולם לא בחר אותם ואין שום תוקף דמוקרטי לטענה שלהם לסמכות להכתיב הוראות לרשויות השלטון הנבחרות.

בג"צ במתכונתם והתנהלותם הם בכלל אפילו לא גוף רשות לגיטימית במדינה המבקשת להיקרא דמוקרטית.

הם בכלל אפילו לא לגיטימיים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Amadeus
חבר מתאריך 15.11.22
3075 הודעות
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    21:28   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  155. היא בהחלט כן הרשות משכנת על האזרח הכי הרבה.  
בתגובה להודעה מספר 154
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
berale לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.11.19
14999 הודעות, 126 מדרגים, 232 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    21:32   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  157. היא בהחלט לא רשות משכנת על האזרח הכי הרבה. מה שזה לא אומר.  
בתגובה להודעה מספר 155
 
  
בג"צ במתכונתם והתנהלותם הם אפילו בכלל לא רשות לגיטימית במדינה המבקשת להיקרא דמוקרטית. הם בכלל אפילו לא לגיטימיים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יהודי ישראלי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.11.12
19640 הודעות, 158 מדרגים, 305 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    16:32   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  100. לפי הציטוט שלך  
בתגובה להודעה מספר 53
 
  
דמוקרטיה זה לא כוח אבסולוטי לפוליטיקאים בלי איזונים ובלמים. אני מסיק שלדעתך דמוקרטיה זה קודם כל שלטון הרוב, רק חייב שיהיהו לו איזונים ובלמים.
אז לפני דבריך אנחנו כרגע **לא** בדמוקרטיה, כי אנחנו חיים ב'דמוקרטיה' מהותית שבה יש 'פרשנות תכליתית' לחוקים ופסק הדין ניתן לפי רמת ה'סבירות' של השר ולא לפי החוק. מה שאומר שחברי הכנסת מיותרים ואיתם גם העם כי יש מישהו שהוא המילה האחרונה בישראל והם לא נציגי העם.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Amadeus
חבר מתאריך 15.11.22
3075 הודעות
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    16:58   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  113. הסבירות נמצאת במשפט הישראלי מאז ומתמיד ותמיד תהייה, אנחנו בהחלט בדמוקרטיה .  
בתגובה להודעה מספר 100
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
כבשה פועה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.5.21
7274 הודעות, 35 מדרגים, 50 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ד' בשבט תשפ''ג    12:41   26.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  170. קשקוש מוחלט. אין שום דבר בחוק המאפשר לשופט להחליף דין קיים, ב''סבירות''. אתה מבלבל בין פרשנות במסגרת החוק הקיים לפרשנות המחליפה אותו  
בתגובה להודעה מספר 113
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אלף כרמל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.2.19
11985 הודעות, 45 מדרגים, 69 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    16:45   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  106. זה כן. עכשיו תראה  
בתגובה להודעה מספר 53
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Amadeus
חבר מתאריך 15.11.22
3075 הודעות
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    17:03   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  118. זו לא תהייה דמוקרטיה  
בתגובה להודעה מספר 106
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אלף כרמל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.2.19
11985 הודעות, 45 מדרגים, 69 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    17:10   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  124. עכשיו זו לא דמוקרטיה בבחירות הציבור הצביע לשינוי  
בתגובה להודעה מספר 118
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Amadeus
חבר מתאריך 15.11.22
3075 הודעות
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    17:26   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  130. עכשיו זו בהחלט דמוקרטיה אפילו , ארצות הברית מרתיעה והגופים הפננסיים והכלכליים מפני המהפכה המשפטית שתפגע בכל אחד מאיתנו.  
בתגובה להודעה מספר 124
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
udalon
חבר מתאריך 9.7.22
1 הודעות
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    15:29   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  69. דמוקרטיה זה שלטון רוב !!!  
בתגובה להודעה מספר 36
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 25.01.23 בשעה 15:36 בברכה, udalon
 
64 מנדטים זה רוב שאי אפשר להתכחש לו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גם זה יעבור
חבר מתאריך 10.4.20
6696 הודעות
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    14:31   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  40. עד שהגיע אהרון ברק. אל תדאג, תוך כמה חודשים הדמוקרטיה חוזרת.  
בתגובה להודעה מספר 17
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Amadeus
חבר מתאריך 15.11.22
3075 הודעות
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    17:01   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  115. אהרון ברק קידם רבות את מדינת ישראל!!  
בתגובה להודעה מספר 40
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אשכנזון
חבר מתאריך 17.10.20
4763 הודעות
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    15:34   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  73. השופטים בונים אריסטוקרטיה ואתם עומדים דום ונותנים להם את המתנה  
בתגובה להודעה מספר 17
 
  
הריי דמוקרטיה זה מהם ואליך...
חבל שאתם לא לומדים את הדברים ומפיצים את דעת האריסטוקרטים כמו עדר שטוף מוח שאינו מבין מה היא דמוקרטיה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Amadeus
חבר מתאריך 15.11.22
3075 הודעות
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    17:02   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  116. גיבוב של שטויות כתבת נבחרה ממשלה, היא לא נבחרה ואין חה מנדט בשביל להרוס את הדמוקרטיה.  
בתגובה להודעה מספר 73
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אשכנזון
חבר מתאריך 17.10.20
4763 הודעות
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    19:20   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  136. ממש מצב אוטומט  
בתגובה להודעה מספר 116
 
  
התגובה שלך מוכיחה שפשוט אין לך משהו חכם להגיב



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קורנס
חבר מתאריך 5.9.19
6011 הודעות
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    14:19   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  19. +++  
בתגובה להודעה מספר 8
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
David Sword לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.2.21
7575 הודעות, 40 מדרגים, 56 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    14:08   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. רק מטורפי השמאל הקיצוני הפאשיסטי חסרי המוח מעדיפים את הדיקטטורה של חונטת המאפיה המשפטית.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
שהרי בלעדיה הם לא יוכלו להמשיך ולשלוט ולמשוך בחוטי המדינה כרצונם. פתאום חלילה הציבור עוד יכול להתעורר ולבוא לדרוש את זכויותיו.


קיוויתי שסוף סוף שנבחרה ממשלה שאמורה להיות ימין על מלא, הם יתחילו לשלוט באמת ובעד רמה ויעצרו את כל העבריינים השונים בכל מערכות השלטון ויעמידו אותם לדין.

במקום זה, הם מתחילים לסגת ולהתנצל מפחד המחאות של השמאל הקיצוני הפאשיסטי.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Amadeus
חבר מתאריך 15.11.22
3075 הודעות
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    14:11   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. רוצים לרמוס את הדמוקרטיה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
לחץ כאן לצפיה דרך טוויטר



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הדוור הבא לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.7.20
3083 הודעות, 21 מדרגים, 40 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    14:15   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. פורום קוהלת מטפל בעניינים האלו  
בתגובה להודעה מספר 13
 
  
וכדאי לחזק אותם. מאז שחיק עצמות ארון ברק הטמא, אין דמוקרטיה ליהודים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Amadeus
חבר מתאריך 15.11.22
3075 הודעות
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    14:20   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  20. פורום קוהלת יביא חורבן על הבית, שפוי בסך הכל.  
בתגובה להודעה מספר 15
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הדוור הבא לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.7.20
3083 הודעות, 21 מדרגים, 40 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    14:27   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  35. זו תגובה טבעית של ההתנגדות אחרי עשרות שנות דיכוי הימין  
בתגובה להודעה מספר 20
 
  
שמאלנים, יותר מכולם צריכים להכיל את זה. וזו רפורמה מתונה מאוד. צריך לדרוך על הראש של בג״צ עד שהם ישלשלו את הקרביים השמאלניות שלהם החוצה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הדוור הבא לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.7.20
3083 הודעות, 21 מדרגים, 40 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    14:30   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  39. אם בג״צ היו אנושיים ויהודים  
בתגובה להודעה מספר 20
 
  
היו צריכים לכפות את הממשלה לחוקק עונש מוות למחבלים. חבורת זבלים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הדוור הבא לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.7.20
3083 הודעות, 21 מדרגים, 40 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    14:42   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  51. מאיר רובין אוהב ישראל גדול, שלא כמו ארון השמאלני השונא  
בתגובה להודעה מספר 20
 
  
יאבדו אלף ארונברקים, ושלא תפגע ציפורנו של מאיר רובין ושמחה רוטמן. ואף אחד לא יעיף את קוהלת. קודם שהקרן של עגל הזהב החדשה תקפל באסטה. עד אז צפו לפורום קהלת להיות חוד החנית.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Amadeus
חבר מתאריך 15.11.22
3075 הודעות
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    14:52   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  52. אהרון ברק גאון ואת כתביו ילמדו גם עוד עשרות שנים לעומת זה שיביא להרס ולחורבן הבית .  
בתגובה להודעה מספר 51
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אור-וצל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.5.16
6232 הודעות, 61 מדרגים, 110 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    15:54   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  85. מכיר את מטבע הלשון ''חכמים להרע''?  
בתגובה להודעה מספר 52
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הדוור הבא לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.7.20
3083 הודעות, 21 מדרגים, 40 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    16:15   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  90. לא רוצה להשוות  
בתגובה להודעה מספר 52
 
  
אבל יש לי הרבה למה להשוות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Jackie_כאן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.11.19
2605 הודעות, 15 מדרגים, 26 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    16:18   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  93. בהחלט ילמדו אותו ....ילמדו את הדורות הבאים  
בתגובה להודעה מספר 52
 
  
איך הרס אהרון ברק כל זיק של דמוקרטיה והרס חלקות רבות וילמדו איך לא לחזור שוב על טעויות של כסיל כמוהו



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הדוור הבא לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.7.20
3083 הודעות, 21 מדרגים, 40 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    16:26   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  97. ילמדו אותו בסין  
בתגובה להודעה מספר 93
 
  
או בגרמניה. לא מעניין. זה שהוא גאון מטורף לא הופך אותו לאדם נעלה. הוא חתיכת שלשול שמאלני, הפלצה של כדורי שמאל חומים שנדבקים לחלציים. גאון לוקה בשיגעון.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Amadeus
חבר מתאריך 15.11.22
3075 הודעות
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    17:04   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  119. ילמדו עליו כאן בארץ , אבל אם מעניין אותך סין אתה יכול לנסוע וללמוד .  
בתגובה להודעה מספר 97
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Amadeus
חבר מתאריך 15.11.22
3075 הודעות
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    17:02   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  117. תרם רבות למדינת ישראל!!  
בתגובה להודעה מספר 93
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מורה נבוכים
חבר מתאריך 31.8.17
141 הודעות
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    15:23   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  65. אנשים פשוט לא מבינים שבגץ הוא מוסד לא חוקי  
בתגובה להודעה מספר 20
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 25.01.23 בשעה 15:38 בברכה, מורה נבוכים
 
גם אהרון ברק הסכים לפרק אותו וביקש רק אורכת זמן של 10 שנים
כל מי שלומד הסטוריה יודע זאת, כשדרור חוטר ישי היה יו״ר לשכת עורכי הדין יצא בכל הכוח כנגד ברק והדיקטטורה שלו כמובן שהוא נתפר יפה יפה ע״י הפרקליטות ופעמיים יצא זכאי מי שתפרה אותו נהייתה לימים שופטת עליון וכך עובדת השיטה.
עוד כמה עובדות …בסוף תקופת המנדט הבריטי כל המושבות שקיבלו עצמאות הדבר הראשון שעשו הוא לבטל את מוסד הבגץ חוץ מישראל היחידה בעולם שקיים אצלה מוסד הבגץ, הטענה הייתה שעל ידי 2 הגבלות ברורות נרסן את כוחו
האחת זכות העמידה שלא כל אחד יהיה זכאי להגיש בג״ץ והשניה שלא הכל שפיט והוא יעסוק רק בתחום המשפטי בלבד עד שהגיע ברק והחליט הכל שפיט וזכות העמידה לכל ובזה בעצם הפך את מדינת ישראל לדיקטטורה משפטית כ שבגץ הוא המילה האחרונה ללא יכולת ערעור מי שקורא את ספרו של ברק ״ שופט בחברה המודרנית ״מבין
שהאיש מאמין בדמוקרטיה שהריבון הוא קבוצת מיעוט אוליגרכי שמחליט עבור העם מה טוב בשבילו



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Amadeus
חבר מתאריך 15.11.22
3075 הודעות
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    15:34   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  72. בג״ץ הוא בית המשפט הגבוה לצדק , אין דבר כזה לפרק.  
בתגובה להודעה מספר 65
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מורה נבוכים
חבר מתאריך 31.8.17
141 הודעות
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    15:43   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  77. תבדוק בבקשה מה ההיסטוריה של הבגץ ותגלה שהוא הוקם כדי לדאוג  
בתגובה להודעה מספר 72
 
  
לאינטרסים של הבריטים שלא יוחלטו החלטות שפוגעות באינטרסים שלהם בנתיים המנדט פורק כל המושבות שהיו תחת שלטון הבריטים ביטלו מיידית את מוסד הבגץ ורק בישראל נשאר ע״י הגבלות מסויימות
כשבא אהרון ברק וביטל את אותן הגבלות הוא בעצם גרם לכך שיהיה גוף עם כוח אבסולוטי שישלוט בעם בניגוד לרצונו



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Amadeus
חבר מתאריך 15.11.22
3075 הודעות
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    15:45   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  81. סמיכותו הוגדרו רק ב1984  
בתגובה להודעה מספר 77
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הדוור הבא
חבר מתאריך 6.7.20
3083 הודעות
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    16:17   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  92. ומשם התחיל הבלאגן. והאח הגדול  
בתגובה להודעה מספר 81
 
  
ככה אומר אורוול.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Amadeus
חבר מתאריך 15.11.22
3075 הודעות
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    17:05   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  120. לא ושוב אלו דברים שאין לכם מושג בהם , לפחות תלמדו לפני.  
בתגובה להודעה מספר 92
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יהודי ישראלי
חבר מתאריך 30.11.12
19640 הודעות
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    16:46   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  108. מי שדיבר על 'פשרה' זה דווקא לפיד וגנץ ששכחו שהם הפסידו בקלפי ואין להם 'קלף'.  
בתגובה להודעה מספר 13
 
  
גם נשיא המדינה היה יריב ישיר של נתניהו כשעמד בראש מפלגת 'המחנה הציוני' - העבודה.
מצד נתניהו לא דיברו על פשרה אלא על 'הידברות והסכמה רחבה ככל האפשר' כי הימין, בניגוד לשמאל, מאוד בוגר. ומבין את כובד האחריות שיש עליו כשהוא בשלטון, ולכן עד היום לא עשה מהלכים דרסטיים כדי לא לגרום לבריון של השכונה להשתולל. רק שהבריון לא שם לב שנלקח ממנו הכח בקלפי, ועכשיו הולך להילקח ממנו גם הכח במוקדי הכח ולכן הוא משתולל.
תמשיכו לצעוק ולמלא רחובות, ואנחנו נמשיך בשלנו - להחזיר את הסמכות למי שמקבל עליו את האחריות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
bublik לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.9.07
5291 הודעות, 53 מדרגים, 101 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    20:09   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  139. לא רע כמעט 3000 הודעות בחודשיים וחצי  
בתגובה להודעה מספר 13
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בחלם לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
21073 הודעות, 93 מדרגים, 162 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    14:17   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. מאמר שבגללו עיתונאי פוטר!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
השמאל הישראלי לא מנסה לנצח את הוויכוח אלא למנוע אותו!
דמוקרטיה היא מצב בו השמאל נמצא בשלטון



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הדוור הבא לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.7.20
3083 הודעות, 21 מדרגים, 40 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    14:38   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  48. לא מעניינת דעתם של השמאלנים  
בתגובה להודעה מספר 16
 
  
הם לא מעוניינים לשמוע את האמת, שיחיו בשקר של עצמם. רק לא להתייחס לאמירות שלהם. לא רוצים לשמוע את הדברים הטובים על המחבלים, לא רוצים להקשיב לשופטים שמשחררים אנסי ילדות. לא רוצים שחרור מחבלים עם דם על הידיים. לכו לעזאזל בני כלבה מזורגגת, קופים מונגולואידים צמאי דם יהודי. הס לכם מדבר רעה על עם ישראל. שמאלנים יכולים להדחף בתור לתוך עכוזו הקדוש של מוחמד כדי שימשיך להנות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
igal_474 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.7.22
2555 הודעות, 10 מדרגים, 20 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    21:45   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  160. בהחלט ככה עשה 20 שנה , עכשיו רואים להם פשוט  
בתגובה להודעה מספר 16
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Law לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.10.18
14028 הודעות, 120 מדרגים, 227 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    14:18   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. לדעתי המפתח להתגבר על המתקפות של מיעוט כל אזרחיה הפרוגרסיבי, המשעבד והאנטי דמוקרט  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
זה שילוב כוחות של הלאומיים (המאמין והחילון) והאמוניים.

נצטרך להשכיל להבין שאופנסיבת הפרוגרס תוקפת את כל קונסטרורציית הזהויות..


עם כל הכבוד לד״ר טאוב, ויש כבוד, ואני שמח שהוא בעד הרפורמה של לוין, אבל גם הוא שבוי בסופו של דבר לתודעת אוסלו הבוגדני בו בעצם ויתרנו על צדקת קיומנו בארץ הזאת.


לבסוף הלאומי והאמוני יצטרכו להתאחד כדי להגן על היהדות ועל מדינת ישראל מפני המיעוט הכל אזרחי, יצטרכו לאמץ אידיאולוגיה ואלטרנטיבה לערכי המהות של מיעוט כל אזרחיה..



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סתם אחת לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.8.18
16705 הודעות, 51 מדרגים, 94 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    14:22   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  23. עד כאן.יש גבול לחופש  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הביטוי,עבור מעוז השמאל הקיצוני



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Amadeus
חבר מתאריך 15.11.22
3075 הודעות
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    14:22   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  25. טוב שפוטר אם כותב כך נגד מקום העבודה , למה שישאר?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יגאל פת-אל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.12.11
35690 הודעות, 229 מדרגים, 374 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    14:24   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  28. בדיוק. אם זו הית ה דעתו טרם פיטוריו - צבוע.  
בתגובה להודעה מספר 25
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
FAO לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.8.18
15541 הודעות, 44 מדרגים, 52 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    14:33   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  42. שששש.....  
בתגובה להודעה מספר 25
 
  
בינתיים נחכה לכתבת החילונית הלסבית של עיתוני החופש: המודיע, יתד נאמן, יום ליום.
אני אישית חושב שהארץ וקוראיו היו יכולים להכיל את דעותיו של טאוב, אולם כנראה העורך/בעלים נקט גישה הרבה יותר דעתנית.

אבל טוב לראות את אבירי חופש הביטוי שמגיעים מתהומות הצנזורה. מרגש.
וזה עסק והרי כולם פה תומכים בזכות בעל עסק לעשות כרצונו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גם זה יעבור לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.4.20
6696 הודעות, 46 מדרגים, 74 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    14:33   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  43. משלמים לפי תגובות? אהרון ברק משחם או שמא חיות?  
בתגובה להודעה מספר 25
 
  
תגובה חמישית לידיעה זאת והיד עוד נטויה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Amadeus
חבר מתאריך 15.11.22
3075 הודעות
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    14:41   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  49. הבעיה שלכם שאתם לא מסוגלים לקבל דעות שונות, תראה כמה תגובות יש פה , אבל אתה כותב לי, זלאד? פוזיציה?  
בתגובה להודעה מספר 43
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גם זה יעבור לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.4.20
6696 הודעות, 46 מדרגים, 74 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    15:43   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  79. דעה? תראה לי איפה הגבת עניינית למאמר? אתם לא מגיבים אלא רק תוקפים וכותבים שקרים ללא הפסקה.  
בתגובה להודעה מספר 49
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Amadeus
חבר מתאריך 15.11.22
3075 הודעות
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    16:07   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  86. בשונה ממי שהגבתי לו?  
בתגובה להודעה מספר 79
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
כבשה פועה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.5.21
7274 הודעות, 35 מדרגים, 50 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    21:12   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  150. אפילו בבטאון מפלגתי נותנים לדיסידנט או שניים דריסת רגל במדור-דעות. הארץ - עתון לאנשים שחושבים ''נכון'' ואל לנו לבלבלם בחשיבה שונה  
בתגובה להודעה מספר 25
 
  
מינסטריון האמת נוסח 2023



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יגאל פת-אל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.12.11
35690 הודעות, 229 מדרגים, 374 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    14:23   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  26. מאמר דעה שמתאים לפורום מד''ב ופנטזיה...  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Spook לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.12.12
27387 הודעות, 154 מדרגים, 304 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    14:27   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  34. פאשיזם, קווים לדמותו.  
בתגובה להודעה מספר 26
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הגיון_בריא לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.1.17
2374 הודעות, 62 מדרגים, 120 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    14:41   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  50. הלואי שהיית מבין באסטרונומיה כמו שגדי טאוב מבין בדמוקרטיה משפט חוקה וממשל.  
בתגובה להודעה מספר 26
 
  
אני מקווה כך באשר לאסטרונומיה בה יש לך לפחות ידע מסויים.
באשר לנושאים בהם עוסק המאמר, דמוקרטיה חוקה וממשל, אתה גם עוד 10 שנים לא תגיע לקרסוליו של גדי טאוב, שלעצם תוכן מאמרו לא טרחת להגיב ולו תגובה עניינית אחת.
ההבנה שלך וחבריך מהשמאל בדמוקרטיה, היא אפסית, והיא ניכרת מכל תגובה שלכם בנושא.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יגאל פת-אל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.12.11
35690 הודעות, 229 מדרגים, 374 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    15:05   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  58. לאחר שהאדון המלומד מגדיר את הדיעה שלו ''כאמת'', מי אני ויתר החוקרים לעומתו, שהאמת המוחלטת מצויה בידו  
בתגובה להודעה מספר 50
 
  
ואני מציע לך לא לתת לי ציונים. אם המדד שלך לבקיאות היא המאמרים של העובד החדש של אורבן, אני מצוי במקום טוב



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הגיון_בריא לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.1.17
2374 הודעות, 62 מדרגים, 120 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    15:26   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  67. אני לא צריך לתת לך ציונים דוקטור. אתה נותן אותם לעצמך, בכך שכמו חבריך בשמאל הנאור, אינך יודע להגיב שום תגובה עניינית לגופו של מאמר.  
בתגובה להודעה מספר 58
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יגאל פת-אל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.12.11
35690 הודעות, 229 מדרגים, 374 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    16:52   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  110. למזלי את הציונים שלי לא אתה נותן. תודה  
בתגובה להודעה מספר 67
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הגיון_בריא לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.1.17
2374 הודעות, 62 מדרגים, 120 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    19:51   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  137. כבר אמרתי. אתה נותן אותם לעצמך. כאן לעיני כולם. התוצאה לא מכבדת אותך  
בתגובה להודעה מספר 110
 
  
שוב, אני לא מדבר באסטרונומיה, בה רכשת ידע.
אני מדבר בנושאי דמוקרטיה, משפט, חוקה וממשל, בהם אתה מגחיך את עצמך שוב ושוב עם טיעונים נבובים, ותגובות בלתי ענייניות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Jackie_כאן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.11.19
2605 הודעות, 15 מדרגים, 26 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    16:20   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  94. אתה אמור אם כך לאהוב את זה לא?  
בתגובה להודעה מספר 26
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Y to Y לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.3.18
11560 הודעות, 52 מדרגים, 97 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    14:23   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  27. מיעוט מנסה לכפות את רצונותיו על רוב העם, הזמנים האלה הגיעו לקיצם  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
יש בעיה במערכת המשפט, אם הם לא הבינו את זה, הם יבינו את זה במוקדם או במאוחר. חייב להעביר את הרפורמה, בגץ הפך להיות גוף חסר שליטה וחסר פיקוח, כך שהם יכולים לעשות ככל העולה על רוחם ולפסוק ככל העולה על רוחם בלי לשאת בשום תוצאות. נטלו לעצמם סמכויות שלא להם.
הגיע הזמן לשינוי, רוב העם לא רוצה להמשיך לחיות כך יותר, נמאס לו כבר, האמון במערכת המשפט הוא בשפל היסטורי.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
HAIM לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 31.12.08
6787 הודעות, 93 מדרגים, 170 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    14:24   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  29. מאמר נפלא. אני קורא בזאת לכל חברי רוטר יחצנ''י השמאל ודוברי הדיקטטורה המשפטית,  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
לענות לכותב המאמר.
אל תיעלמו.
תתחילו לענות ונראה את כוחכם.
קבוצת שטופי מוח.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יגאל פת-אל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.12.11
35690 הודעות, 229 מדרגים, 374 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    15:06   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  60. בוא נתמצת. מי שקורא לדיעה שלו ''אמת'', אינו ראוי להתייחסות. הנה, חסכתי זמן לכל מי שטיפה שכל בקודקודו  
בתגובה להודעה מספר 29
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
HAIM לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 31.12.08
6787 הודעות, 93 מדרגים, 170 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    15:11   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  64. תודה על התמצות יגאל. אתמצת גם אני לך, מי שאינו שטוף מוח , יוכל לקרוא ולהבין את דבריו.  
בתגובה להודעה מספר 60
 
  
מי שמוחו שטוף והגיונו נעול, יתמצת כמוך.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יגאל פת-אל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.12.11
35690 הודעות, 229 מדרגים, 374 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    16:16   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  91. שוב. אין לי כוח להגיב לגיבוב השטויות שהוא רשם  
בתגובה להודעה מספר 64
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Prodigy לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.2.15
59679 הודעות, 235 מדרגים, 351 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    14:27   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  32. מדוע מאמר דיעה של אדם (של אדם שאיבד את זה לגמרי, ובמאבק מול השמאל, הפך ליותר גרוע מהשמאל) נמצאת בפורום סקופים?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
tristen לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.6.07
12394 הודעות, 74 מדרגים, 139 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    15:03   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  56. כי הוא צונזר אולי? כי הפסיקו את ההתקשרות איתו בגלל המאמר הנפלא הזה אולי? זה סקופ וכאן לא יצנזרו.  
בתגובה להודעה מספר 32
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הגיון_בריא לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.1.17
2374 הודעות, 62 מדרגים, 120 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    15:04   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  57. בגלל שמבחינה חדשותית וסקופית, כל אדם שוחר דמוקרטיה וחופש ביטוי, מת מסקרנות לדעת מה הביא עיתון לפטר כתב ולחסום פיות כמו באיראן הדמוקרטית  
בתגובה להודעה מספר 32
 
  
אז הביאו את המאמר המאלף, בכדי לחשוף את הסקופ הגדול, בשלו עיתון הארץ, הלוחם הגדול "למען הדמוקרטיה", הרביץ בקהל קוראיו "האנשים החושבים" שיעור למופת בדמוקרטיה, נאורות, פלורליזם, וחופש עיתונאי ואקדמאי.

מועצת האייטולות של איראן לא היתה יכולה לנסח טוב יותר מהי דמוקרטיה.

זה לא מאמר דעה. מדובר באשכרה סקופ מרעיש. צפיה מקרוב כיצד עושים דמוקרטיה בעיתון הארץ!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
igal_474 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.7.22
2555 הודעות, 10 מדרגים, 20 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    21:46   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  161. בהחלט סקופ מרעיש  
בתגובה להודעה מספר 57
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Law לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.10.18
14028 הודעות, 120 מדרגים, 227 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    14:27   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  33. נ.ב  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
דעתי לציין שוב -

אנו במדינת ישראל לא במצב של יריבות פוליטית בין שמאל לימין, זה לצערי ממש לא המצב.

המצב הוא מלחמת זהות, מלחמה, על כל המשתמע, בין מדינה יהודית לבין מדינה כל אזרחית.


ולעניות דעתי והבנתי המיעוט הכל אזרחי, זה שביצע את המהפכה החוקתית בתחילת שנות ה90 ושינה בין היתר הגדרה רשמית למדינת ישראל, המיעוט הזה מצידו שכולנו גם יחד נטבע בים ורק שחס וחלילה לא תהיה פה מדינה יהודית שמחוברת לברית הנצחית בין עם ישראל וא-לוהי ישראל.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גם זה יעבור לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.4.20
6696 הודעות, 46 מדרגים, 74 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    14:29   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  37. מאמר מדהים שבו כל מילה בסלע!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
p101 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.10.07
2839 הודעות, 12 מדרגים, 24 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    14:33   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  44. העיתון צנזר אותו והוא חש שסותמים לו את הפה? שיעתור לבג''צ לפני שסוגרים אותו ואז באמת לא יהיה למי לפנות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ANTI-PC לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.8.18
11156 הודעות, 147 מדרגים, 257 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    14:34   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  45. תזכרו שהשמאל דורש להמשיך למממן את עיתון ההסתה והאנטישמיות בכסף של כלל האזרחים ולדחוף אותו לכל אנשי צמרת השלטון אבל מיללים על יהודים.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הים אותו ים
האג'נדה אותה אג'נדה
והשמאל אותו שמאל

שמתם לב איך בשמאל מגבים את הפגיעה בפרנסה ואת סתימת הפיות?

הלו, נציגי מרכז ימין בקואליציה..
לרסק, לרסק, לרסק.
לרסק ולפורר כולל כל היסודות את כל משטר האייתולות ומשמרות המהפכה האג'נדאית ששולטים עלינו על ידי כיבוש, סיכסוך אוכלוסיות זו בזו ודיכויין על ידי דיכוי אלים ואםרטהייד ממוסד שבו אפילו למוסלמים יש יותר זכויות מיהודים בכל מערכת המשטר העליון שבידי השמאל.

עכשיו תחשבו מה יקרה אם היהודים יפתחו את האוזניים ויקשיבו טוב טוב למה שאומרים הערבים מוסלמים שעדיין שמים לב להבדל שבין ה"ציונים" והשמאל הכובש עם "העם הישראלי" שאין לו שום שייכות לכאן לבין היהודים ו*עם ישראל* שהם בני המקום.

אלו היהודים שתמיד לוקחים על עצמם ואחריות *עם ישראל* את מעשי הזוועות של השמאל מתוך שטיפת מוח שעברו מגיל קטן כאילו הם אחים ושייכים לאותו עם.

הלו יהודים...תתעוררו כי השמאל כבר אומר לכם את זה בפנים כבר תקופה ארוכה.
אל תקשיבו לי, תקשיבו למה שהשמאל אומר לכם.

"העם הישראלי" אינו *עם ישראל*.
"ציוני" זה לא יהודי.
"ציונות" זו לא יהדות.
ממלכתיות ישראלית זו לא מסורת יהודית.
מדינת ישראל אינה מדינת היהודים אלא ממלכת ה"ציונים" שבה המשטר עובר בתוך המשפחה האג'נדאית ואין ליהודים כניסה לשם.

תתחילו לשים לב שזו לא סיסמה אלא ממש כמו חוק טבע,
תמיד בשורה התחתונה יוצא שרק השמאל אשם בהכל.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נילי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.8.21
2514 הודעות, 24 מדרגים, 40 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    14:57   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  54. איש מבריק שמצליח להביא את המציאות לידי מיצוי חד, קצר וברור כשמש  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הוא אף פעם לא מתנשא מעל קוראיו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
tristen לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.6.07
12394 הודעות, 74 מדרגים, 139 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    15:01   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  55. למסגר, להפיץ בכל אמצעי. יש אנשים תמימים שצריכים לקרוא את זה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יגאל פת-אל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.12.11
35690 הודעות, 229 מדרגים, 374 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    15:09   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  62. 😀... אכן, מיועד לתמימים שלנוכלים, עבריינים ונאשמים קל להוליך אותם שולל  
בתגובה להודעה מספר 55
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
tristen לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.6.07
12394 הודעות, 74 מדרגים, 139 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    16:29   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  99. ח  
בתגובה להודעה מספר 62
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פרוזק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.7.09
14024 הודעות, 89 מדרגים, 157 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    15:06   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  59. נו עוד קרנף מה חדש? אלף סיסמאות, אפס ניתוח אקדמי ורציני לפרטי ה״רפורמה״  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 25.01.23 בשעה 15:26 בברכה, פרוזק
 
עדיף שיגזור על עצמו שתיקה לכמה שבועות.

הטענה שבחירות הן בלם וגורם מאזן לממשלה, מטופשת וילדותית. הרי ממשלה ללא שום בלם חוץ מבחירות יכולה גם להחליט לבטל או לשנות את שיטת הבחירות לפי הצרכים הפוליטיים המיידיים שלה.

כל מה שכתב מעבר לזה הן סיסמאות והתלהמות שלא רלוונטיות ל״רפורמה״ ומה שהיא כוללת.

ולכן טור הדעה שלו לא ראוי לפרסום באף עיתון.
זה פשוט הטעייה וגבב של סיסמאות.

שיפרסם בפוסט בטוויטר. זו רמת הטיעון שלו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יגאל פת-אל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.12.11
35690 הודעות, 229 מדרגים, 374 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    15:08   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  61. ידידי, מי אתה לעומתו שבטוח שהדיעה שלו היא ה''אמת'' ואין בלתה? קצת צניעות מול זה שהאמת מצויה בכיסו  
בתגובה להודעה מספר 59
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פרוזק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.7.09
14024 הודעות, 89 מדרגים, 157 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    15:11   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  63. מדהים שאנשים מכובדים ומשכילים כותבים סיסמאות עלובות, במקום להתייחס לדבר עצמו  
בתגובה להודעה מספר 61
 
  
גדי טאוב ושכמותו הם אכזבה גדולה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מורה נבוכים
חבר מתאריך 31.8.17
141 הודעות
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    15:46   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  82. ומה מונע מבג״צ להחליט לבטל את הבחירות ולהפוך אותנו לדיקטטורה ?  
בתגובה להודעה מספר 59
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יגאל פת-אל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.12.11
35690 הודעות, 229 מדרגים, 374 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    16:14   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  89. החוק. שאלה כזו מראה מה עומק אי ההבנה של אנשים בקשר לבגצ... בגצ לא יכול לחוקק חוק  
בתגובה להודעה מספר 82
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יאצק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.1.15
18918 הודעות, 168 מדרגים, 304 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    16:28   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  98. לשיטתו הוא יכול לבטל חוק... שנחקק כדת וכדין ע''י נבחרי ציבור  
בתגובה להודעה מספר 89
 
  
והחונטא שבחרה את חבריה היא תחליט בשביל העם אם זה סביר מידתי ועוד מילים פילוסופיות כיד הדמיון הטובה עליהם....



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יגאל פת-אל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.12.11
35690 הודעות, 229 מדרגים, 374 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    16:54   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  111. שטויות. צא ולמד וראה שמה שאתה רושם משולל כל יסוד.  
בתגובה להודעה מספר 98
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יאצק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.1.15
18918 הודעות, 168 מדרגים, 304 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    18:12   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  134. עצרתי כאן כנראה שאיננו גרים באותה מדינה.  
בתגובה להודעה מספר 111
 
  
תמהני עליך יגאל, כאדם משכיל איך תדבר כאחרון איצטגניני פרעה?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
itsJustAnick לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.11.20
1566 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    17:05   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  121. ראינו לאחרונה שבגץ לא מתחשב בחוק. ראינו שמבטל חוקים לא סמכות. ראינו שמרשה לעצמו לדון בחוק יסוד.  
בתגובה להודעה מספר 89
 
  
וראינו שהוא לא מתערב לטובת מיעוט חרדי או ימני.

וראינו שהיועמשית לא פצתה פיה בממשלת שמאל והפכה ללוחמת בממשלת ימין.

וראינו שהפרקליטות תופרת תיקים.

בקיצור ראינו שהם קובעים הכל בכל מכל כל.

צריך להחליף את כולם!!! שופטים יועמשים ופרקליטות!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
didiram לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.12.13
555 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    15:53   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  84. הרפורמה מחזירה אותנו למה שהיה לפני שברק החליט להפוך לדיקטטורה משפטית  
בתגובה להודעה מספר 59
 
  
עד שנות ה 90 הכל עבד כשורה עם כל הסמכויות שהיו



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
BEBO לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.9.11
37234 הודעות, 226 מדרגים, 445 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    21:30   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  156. אין לך מושג מה אתה כותב. ממליץ להוריד את רמת השחצנות ולהבין מה כותבים  
בתגובה להודעה מספר 59
 
  
יש כבר חוק יסוד שמגן על "גניבת הפרלמנט"


הארכת תקופת כהונה (תיקון מס' 15) תשנ"ב-1992

הכנסת לא תאריך את תקופת כהונתה אלא בחוק שנתקבל ברוב של שמונים חברי הכנסת.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עוד קצת לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.11.20
3561 הודעות, 11 מדרגים, 22 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    15:38   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  74. צנזורה מהזן הנחות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Isrtv לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
19467 הודעות, 74 מדרגים, 122 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    15:43   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  78. חותם על על מילה, כולל שהרפורמה לא מספיקה ובעיקר כי חייבים לבצע ''איפוס'' העליון ולמנות מחדש 15 שופטים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
צופה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.9.17
8071 הודעות, 77 מדרגים, 131 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    15:52   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  83. עיתון לאנשים שמפחדים לחשוב. המו''ל שוקן עובר חוקן. נו סך הכל ליברלי פשיסטי עם פנקס אדום...  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
עמוס שוקן לשרון גל : נוציא את ביבי מבלפור ואחר כך נריב עם בנט . הוא זמני , המטרה היא להכניס את לפיד והגוש שלנו לבלפור . כרגע צריכים את בנט כדי שיזיז את ביבי . נתניהו מנהיג ימין חזק מדי ולא נצליח לנצח אותו בלי עזרת הימין . בנט אדם
מסוכן , תמך בחוק הלאום . נטפל בו אחר כך .
https://www.facebook.com/100027772504828/videos/822928658642877/



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Zpatriots לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.4.15
18699 הודעות, 50 מדרגים, 90 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    16:08   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  87. החונטה במיטבה ,ראו הכל נמצא לנגד עינייכם  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Zpatriots לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.4.15
18699 הודעות, 50 מדרגים, 90 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    16:09   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  88. החונטה במיטבה ,ראו הכל נמצא לנגד עינייכם  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קרט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.2.17
3227 הודעות, 16 מדרגים, 5 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    16:22   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  96. העיפו אותו? מעולה. יש לו עבודה בערוץ 14 חופשי. שיהנה שם  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פלדל
חבר מתאריך 10.7.13
19742 הודעות
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    16:33   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  101. אהבתי את הגדרת המימשל בישראל, אל תאמר דמוקרטיה אמור בגצטוקרטיה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Zair לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.4.12
6610 הודעות, 21 מדרגים, 37 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    16:46   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  107. גדי טאוב אינו ימני אלא הוא אדם שלמרבה הפלא חושב. נדיר בימנו אלה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פלא
חבר מתאריך 11.1.23
5 הודעות
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    16:59   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  114. ....  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אז מבחינתו של טאוב הבלמים לממשלה הם חברים בחטנים מתוכה?? ואוו! מדהים!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
kitzz לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.5.07
120062 הודעות, 523 מדרגים, 1017 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    17:09   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  122. בשמאל יש שני שכבות, המניפולטורים והאידיוטים…  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
לחץ כאן לצפיה דרך טוויטר

אפשר להבחין היטב באשכול, מי המניפולטור ומי האידיוט .

המשך ערב נעים ושקט .



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Whereismymind לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.5.15
15694 הודעות, 141 מדרגים, 258 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    21:06   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  147. תאכלס  
בתגובה להודעה מספר 122
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
igal_474 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.7.22
2555 הודעות, 10 מדרגים, 20 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    21:47   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  162. חח  
בתגובה להודעה מספר 122
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הדבר תלוי בי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.4.22
1415 הודעות, 19 מדרגים, 38 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    17:18   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  126. מאמר חשוב!! כדאי לזכור את כל הטעונים והפרכות שלו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
להסביר לאחינו המוסתים לצערי.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
uz7 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.12.09
70685 הודעות, 221 מדרגים, 433 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    17:20   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  127. מובן למה צנזרו. דברי אמת לא מתאים לעדר שמאלנים.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
igal_474 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.7.22
2555 הודעות, 10 מדרגים, 20 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    17:41   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  132. תותח  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
עלה על כל השקרים וההנדסת תודעה שלהם



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
לב של יהודי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.6.22
1914 הודעות, 14 מדרגים, 23 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    18:20   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  135. התובנה שלי מהמאמר: הרפורמה של לוין לא מגרדת את קצה הבעיה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
igal_474 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.7.22
2555 הודעות, 10 מדרגים, 20 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    21:48   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  163. נכון ,היא מאוזנת מידי , אבל השמאל העיקר: קץ הדמוקרטיה חח  
בתגובה להודעה מספר 135
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
צ'ארלי דלתא לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.4.19
975 הודעות, 2 מדרגים, 4 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    20:48   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  142. מערכת המשפט שלנו היא אכן קטסטרופה בלתי נסבלת  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
שבה כל שופט מליגה ז׳ יכול לפסוק כאוות נפשו בהתבסס על כלום ושום דבר. לבית משפט יודעים איך נכנסים, ואין שום דרך לדעת כיצד יוצאים.

אני לא רואה שהרפורמה מתכוונת לטפל במשהו מזה. עילת ה״סבירות״ היא מתחום המשפט המנהלי ולא נוגעת לאזרח הקטן.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
BEBO לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.9.11
37234 הודעות, 226 מדרגים, 445 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    21:33   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  158. עברתי כמעט על התגובות. אין פה אחד שהביא טיעון ענייני נגד הרפורמה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
האשכול הזה מלמד שהמשפטיזציה בישראל הגיעה למחוזות של בין ביזאר לקצינים אופוזיציונרים במדינת עולם שלישי.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נילי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.8.21
2514 הודעות, 24 מדרגים, 40 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ד' בשבט תשפ''ג    12:00   26.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  169. איך אמר כאן מישהו?  
בתגובה להודעה מספר 158
 
  
השמאל מתחלק בין מניפולטורים לאידיוטים מוסתים בקלות, פתאים שבולעים כל שקר ומזמן הפסיקו לחשוב לבד.
רוב השמאלנים נלחמים רק על דבר אחד כאן (או שניים כרוכים זה בזה) - כח וכסף!!! הם יודעים מצויין שמערכת המשפח היא הכח שלהם אפילו שהם מפסידים וכבר לא ישלטו כאן לעולם. העניין השני זה השליטה על משאבי המדינה ועושרה ועל חלוקת כל הג'ובים לחברי הכנופיה שלהם בזמן שאנחנו נלחמים על הפירורים. כל השאר זה שקרים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
eli19 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.10.13
16537 הודעות, 86 מדרגים, 146 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשפ''ג    22:29   25.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  164. מרתק. קראתי כל מילה. לטאוב יש יכולת מיוחדת לפשט רעיונות מורכבים.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חדה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.7.17
3780 הודעות, 45 מדרגים, 19 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ד' בשבט תשפ''ג    16:09   26.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  172. קראתי את המאמר, ועם כל הסלידה העמוקה שלי מעיתון הארץ, אני מבין עכשיו למה פסלו אותו. המאמר רחוק מלהיות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ניתוח שקול של הבעיה הסבוכה של סמכויות ביהמ"ש העליון בישראל - המאמר הוא לא יותר ממניפסטו המציג את עמדת תומכי הרפורמה באופן חד צדדי ומוקצן ובשפה לוחמנית. אני יכול להניח שדי בשפה הלוחמנית שלו כדי לפסול אותו - לעיתון הארץ יש זכות מלאה לדחות פרופגנדה מוקצנת שכזו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
   
   


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות