גירסת הדפסה        
   
קבוצות דיון סקופים נושא #799072 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 799072        
the hawk
חבר מתאריך 28.8.18
11630 הודעות
יום חמישי י''ט בסיון תשפ''ג    14:55   08.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

מציתים וילות נופש, 23 מיליון על ''שירותי שמירה'': פרוטקשן מצפון ועד דרום | תיעוד בלעדי  

 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 08.06.23 בשעה 15:05 בברכה, the hawk
 
בטובא זנגריה נאשמים אחמד וסזאר גיזאווי בגין זריעת הרס בווילת נופש וניפוץ שמשות במגרש למכירת רכבים בצפת, ככל הנראה כחלק מדרישת דמי חסות מבעלי עסקים. בדרום: אישום נגד ג'עמה קאדי וכאנם א-סאנע, שהטילו אימה על קבלנים וגבו מהם סכומי עתק. "מכת מדינה של סחיטת דמי חסות"

https://www.ynet.co.il/news/article/sklfmgjw2#autoplay


משטרת המחוז הצפוני הגישה הבוקר (חמישי) בבית משפט השלום בקריית שמונה כתב אישום נגד בני הדודים אחמד וסזאר גיזאווי, שני חברי חוליית ביצוע של ארגוני הפשיעה בטובא זנגריה, בגין הרס רב שזרעו בווילת נופש לאירוח ובמגרש למכירת רכבים בעיר צפת. השניים נתפסו זמן קצר לאחר המעשה, בסריקות שביצעה המשטרה בסמוך למקום האירוע. לידי ynet הגיעו תיעודים בלעדיים מהפרשה.

השניים, בשנות ה-20 לחייהם, הם תושבי הכפר הבדואי טובא זנגריה, ומוכרים למשטרה בשל עברם הפלילי העשיר בעבירות אלימות ואיומים. הם מואשמים כי בתאריך 21 במאי לפנות בוקר, פרצו למגרש למכירת מכוניות בשכונת נוף כנרת במורדות העיר צפת כשבידיהם מוט ברזל, בקבוק בנזין ומצית. הם ניפצו שמשות של שמונה רכבים והניחו מחוץ לדלת המשרד שבמגרש את הבקבוק והמצית כמסר מאיים, וכרמז ככל הנראה כחלק מדרישת פרוטקשן. בהמשך הלילה פרצו לווילת נופש לא רחוקה משם, וביצעו בה הרס רב של חלונות, ריהוט, מוצרי חשמל ואלקטרוניקה. גם באירוע הזה החשד הוא שהשניים נשלחו על ידי גובי דמי חסות שמצפים כי בעלי העסקים יפנו אליהם ויבקשו את הגנתם.

בחודשים האחרונים, תחת הנחייתו של מפקד מחוז הצפון במשטרה ניצב שוקי תחאוכה, מתמקדים שוטרי היחידה ללוחמה בפשיעה (יל"פ) במרחב כנרת בעיסוק בלעדי במאבק בעבירות הפרוטקשן והאלימות שמטילים ארגוני פשיעה מהכפר טובא זנגריה, שתושביו סובלים גם הם מאימתם. "אנחנו מבינים בחקירה שמדובר בשני עבריינים מנוסים, שמהווים אנשי ביצוע בפגיעה בעסקים באזור וחושדים כי הם מעורבים באירועים נוספים של הצתות ונזקים על רק גביית דמי חסות. עבריינים ללא כל מורא ופחד", מסביר רפ"ק גל הראל מפקד יל"פ כנרת.

הוא מתאר את האירועים שבהם הואשמו השניים, ומספר כי "בליל ה-21 במאי קיבלנו דיווח על גרימת נזקים במגרש הרכבים. ניידת הגיעה למקום והבחינה בנזק חמור לשמונה רכבים שחנו במגרש וכל השמשות שלהם היו מנופצות. במקביל קיבלנו הודעה על גרימת נזק לווילת אירוח לא הרחק משם. לצד מלאכת איסוף הראיות פתחנו בסריקות בשטח ובמהלכן הבחנו בשני חשודים שהמתינו בתחנת אוטובוס בירידות לכיוון ראש פינה, והתנהגותם נראתה מחשידה. עיכבנו אותם לתחנה לצורך חקירה, והם נעצרו בעקבות ההסברים הלא משכנעים. הם מכחישים שהיו בזירות הפשע אך הצלחנו לאסוף ראיות שקושרות אותם לשני האירועים".

בחקירת המשטרה עולה כי בעלי מגרש המכוניות והווילה מסרו כי לא קיבלו כל דרישה לתשלום פרוטקשן או לשכירת חברות האבטחה הפועלות בשם משפחות הפשע, אך במשטרה מעריכים כי הנזקים שבוצעו להם, בדומה למקרים שכיחים אחרים בגזרה בעת האחרונה, הם על רקע הציפייה שבעלי העסקים יפנו מיוזמתם לארגוני הפשיעה ויבקשו את הגנתם תמורת תשלום וקבלת חשבונית מס מוכרת כחוק.

שיטת השארת בקבוק פלסטיק מלא בבנזין ולצדו מצית מוכרת היטב בגזרת הגליל העליון והגולן. לילה קודם לכן ניסו עבריינים להצית את בקתות האירוח במלון תאי וילג' שבסמוך לשדה נחמיה. מערכות ההגנה כיבו את הדליקה ומנעו נזק נרחב. על כמה מדלתות הבקתות במתחם השאירו החשודים מסר של בקבוק בנזין, שאליו חיברו מצית בסרט דביק מבודד (איזולירבנד, י"ק). מסר דומה הושאר גם לפני כחודשיים על 12 משאיות של תאגיד הפירות "בראשית" ברמת הגולן. עד כה לא נתפסו חברי החוליה שעומדים מאחורי ההצתה והאיומים, וביל"פ כנרת ממשיכים את המצוד אחריהם.

שעות ספורות לאחר הפגיעה במגרש המכוניות ומתחם האירוח בצפת, וללא קשר לאירוע, פתחה המשטרה במבצע מעצרים נגד הפרוטקשן. כל הכניסות והיציאות מטובא זנגריה נחסמו, והמשטרה החלה בבידוק ובביצוע מעצרים בתוך היישוב הבדואי, תוך התמקדות במובילי תופעת הפרוטקשן. כמעט במקביל לפתיחת המבצע התקבלה דיווח על הצתה במבנה המשרדים של מנהלת אזור התעשייה צח"ר הצמוד לטובא זנגרייה, צוותי הכיבוי כיבו את האש.

את פעילות כוחות המשטרה בכפר ליוו השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ומפכ"ל המשטרה רנ"צ יעקב שבתאי. "יש כאן אנשים נורמטיבים אבל יש גם כאלה שלא", הצהיר בן גביר ואמר אז כי "צריך שיהיה ברור - המסר הוא שאנחנו מנהלים מלחמת חורמה בלא-נורמטיבים, שממררים את חיי התושבים כאן, יהודים וערבים כאחד". במבצע המשטרתי נעצרו 16 חשודים בסך הכול ובמשטרה מגבשים כנגד חלקם כתבי אישום בגין סדרת אירועי הצתה במרחב כנרת.

גבו 23 מיליון שקלים בעבור "שירותי שמירה": כתבי אישום גם בדרום
המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה הגישה הבוקר לבית המשפט המחוזי באר שבע כתב אישום נגד ג'עמה קאדי (49) מרהט וכאנם א-סאנע (49) מהיישוב הבדואי תראבין א-סאנע, בגין גביית פרוטקשן באמצעות החברה של קאדי בסכום של כ-3.8 מיליון שקלים, ו-23 מיליון שקלים בעבור מתן שירותי שמירה ללא רישיון. הם מואשמים בסחיטה באיומים, קבלת דבר במרמה ועבירות נוספות.

מדובר בכתב האישום השני מסוגו שמוגש לאחרונה על רקע תופעת הפרוטקשן בדרום. בחודש אפריל השנה הגישה הפרקליטות כתב אישום נגד עדאל א-סאנע (37) משבט תראבין א-סאנע, וחברת "עין האופק" שבבעלותו, בגין סחיטה באיומים של קבלנים בדרום בסך של כ-2.26 מיליון שקלים, קבלת דבר במרמה בסך 2.09 מיליון שקלים ועבירות נוספות.

בפרקליטות מודים כי בשנים האחרונות התגברה תופעת סחיטת דמי החסות בכל הארץ, ובפרט באזור הדרום. "מדובר בתופעה חמורה המאיימת על יסודות הסדר החברתי, על עקרונות משטר החוק, על שלוותם של אזרחים ועל יכולתם לנהל את חייהם האישיים והעסקיים מבלי מפריע וללא איומים. תופעת השמירה הכפויה רווחת במיוחד בתחום השמירה על אתרי בניה, מאחר ובאתרי הבניה מצויים ציוד וחומרי בניה רגישים ויקרים, שהיעלמותם או פגיעה בהם מסבים נזק כלכלי משמעותי לקבלנים, לרבות בדרך של עיכוב התקדמות פרויקט הבניה", אמרו שם.

מכתב האישום שהגישו עורכי הדין נועה ברח"ד ושאול אשחר מהמחלקה הכלכלית, ועו"ד אירית קוטונה-גינדי ממשרד העבודה, עולה כי במסגרת התופעה, גורמים עבריינים ובהם הנאשמים - הציעו שירותי "שמירה" לקבלנים ובעלי עסקים שונים, בתמורה לתשלום. בעל עסק שסירב לשלם לאותם גורמים, נחשף לאיומים, פגיעות ברכוש, גניבות ונזקים שונים. בדומה לכתב האישום נגד עדאל, בפרקליטות מבקשים לבסס את העובדה שדי היה במוניטין שלהם כדי להטיל אימה על הקבלנים ולהכריח אותם לשלם.

לצורך קידום פעילותם הקים קאדי את חברת "כוח דרום" שמעניקה כביכול שירותי שמירה. הוא העסיק שומרים מבלי שקיבל רישיון כדין לעסוק ולתת שירותי שמירה, מתוך מטרה להסוות את העובדה שהוא מבצע גביית דמי חסות (פרוטקשן). א-סאנע שימש כמנהל בכיר בחברה של קאדי ובמסגרתה גבו השניים דמי חסות מקבלני בניה באזור הדרום, כך לפי כתב האישום. לנוכח התופעה הרווחת של השמירה הכפויה, ברבים מהמקרים הנאשמים כלל לא נדרשו לאיים מפורשות לשם קבלת עבודת השמירה באתר הנמצא ב"טריטוריה" שלהם: אזור דרום הארץ ובפרט בערים באר שבע, נתיבות, שדרות ואופקים. בין השנים 2015 ל-2023 הטילו את אימתם על הקבלנים.

"המוניטין" שצברו לעצמם הנאשמים כ"נותני החסות" בשטח, סייעו להם להטיל אימה על קבלני הבניה באזור ולהבהיר לקבלנים שעליהם להיענות ל"הצעת השירות" של הנאשמים, גם ללא כל איום מפורש מצדם. לא פעם כשקבלנים סירבו לקבל את "שירותי השמירה", נגרם נזק בשווי עשרות אלפי שקלים לאתר הבניה או לכלי העבודה של הקבלנים. כמו כן, כשביקשו חלק מהקבלנים לסיים את ההתקשרות עם הנאשמים, הם נדרשו לשלם.

קבלנים מסוימים אף פנו מיוזמתם לנאשמים, מבעוד מועד, כדי להינצל מנזקים וגניבות. במרבית המקרים, הנאשמים לא העמידו שומרים באתרים אלא הסתפקו ב"סייר", שסייר בין כמה אתרים במקביל. כחלק מהתופעה, הקבלנים נמנעו מלפנות לחברות שמירה מוסדרות, נוכח היעדר אפשרות ממשית לקבל שירותי שמירה מגורמים אחרים.

לפי כתב האישום, כשישה קבלנים נאלצו לשלם לנאשמים באמצעות חברת "כוח דרום", כ- 3.86 מיליון שקלים. בנוסף קיבלו השניים, באמצעות חברת "כוח דרום", כ-23 מיליון שקלים לאחר שסיפקו שירותי שמירה וקבלן שירות, בטענה כי יש בידם את הרישיונות הנדרשים.

בנוסף, במשך חמש שנים השניים ניהלו ספרי חשבונות כוזבים, במטרה להתחמק מתשלום מס. הם גם סייעו לאחרים להתחמק מתשלום מס, בדרך של רישום עובדים פיקטיביים כשכירים, בשכר נמוך, בעוד שבפועל העבירו משכורות גבוהות הרבה יותר למקורביהם, במזומן, מבלי שיירשמו בספרי החברה ומבלי שיועברו ניכויי מס כדין, בהיקף של כ-17 מיליון שקלים. קאדי, יש לציין, אינו זר לעולם הפלילי. בשנת 2017 הורשע בגרימת מוות ברשלנות בתאונת דרכים ונידון ל-300 שעות שירות לציבור. בנוסף, הורשע ב-2003 בסחיטה בכחו ונידון ל-22 חודשי מאסר.

בבקשת המעצר של השניים נכתב: "יש לתת את הדעת גם ל'מכת המדינה' של סחיטת דמי החסות. לנוכח תופעה נרחבת זו והנזק האישי, החברתי והכלכלי שהיא גורמת, כמו גם לנוכח מיעוט המתלוננים וחששם של המאוימים כי תלונה עלולה להוביל לפגיעה בהם ובעסקיהם, ישנה חשיבות מרובה בהרחקת המאיימים שנתפסים מפעילותם".

לנאשמים יוחסו עבירות של סחיטה באיומים, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, קיום משרד שירותי שמירה ללא רישיון, ארגון שירותי שמירה ללא רישיון, שורה של עבירות מס ועבירות נוספות, עבירות הלבנת הון ואיסור עשיית פעולה ברכוש אסור בגין הכספים שהתקבלו מעבירות הסחיטה והמרמה.

סנגורם של השניים, עו"ד אחמד ותד, מסר: "היום קיבלנו את כתב האישום ובקשת המעצר. על פניו, מקריאת עובדות כתב האישום, מדובר בסכסוך עסקי בלבד, ואף לא מתקיימת עבירת סחיטה באיומים. לאחר שנעבור על חומר החקירה אשר היקפו גדול נעלה את כל הטענות בפני בית המשפט".


הרסו חלונות, ריהוט, מוצרי חשמל ואלקטרוניקה. הנזק בווילה


אחמד (מימין) וסזאר גיזאווי, הנאשמים בנזק


שמשות הרכב המנופצות


הציעו שירותי "שמירה" לקבלנים - והטילו עליהם אימה. שכונת סיגליות בבאר שבע(צילום: חיים הורנשטיין)


"המוניטין" שצברו גרמו לקבלנים לפנות אליהם מיוזמתם. ארכיון(צילום: דוברות המשטרה)

https://www.ynet.co.il/news/article/sklfmgjw2#autoplay
יאיר קראוס, אילנה קוריאל



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה         (ניהול: למבזק)        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  צריכים להכניס אותם לכלא לכל ימיהם rccool 08.06.23 14:56 1
     בשביל זה צריך לחוקק בחוק עונשי מינימום לגובי פרוטקשיין. אבל קברניטי המדינה ישנים על האף. חוואייג' 08.06.23 14:58 2
         +1 איילגולן 08.06.23 15:08 10
             מזלם שלא זרקו נעל על שופט... אחרת...וואי...וואי....וואי Hesitant 08.06.23 15:30 24
                 בדיוק איילגולן 08.06.23 15:44 40
                     קלאסי פיצה 09.06.23 00:35 65
         החקיקה חשובה- אולם יומס 08.06.23 15:19 19
             לפי ההגיון שלי, כשיש חוקי מינימום אין לשופט שם יכולת להפחית מהמוגדר בחוק. חוואייג' 08.06.23 15:37 29
             רק רפורמה משפטית רחבה תוכל להחזיר את המצב לשפיות איילגולן 08.06.23 15:44 39
                 אין ברפורמת לוין אף סעיף על זה או על אנסים או על אלימות. רק שינויים שנמעדו להציל את העכוז של הנאשם ממשפטו גבולן 08.06.23 17:59 50
                     תמשיך לפזר שקרים ולזרוע בדותות. איציק'ל וורקי 08.06.23 18:49 53
                         ביי. גבולן 08.06.23 19:16 54
                         + ++++ חתול 08.06.23 22:47 60
                     זו הנקודה בג''ץ מבטל כל חוק שלא נראה לו אבל למה 08.06.23 22:21 55
         20 שנות מאסר ללא יכולת חנינה granit 08.06.23 15:21 20
         זו היועמshit קפסולה 08.06.23 15:29 23
         הם לא ישנים על האף... יש כנראה מקורבים למפלגת שלטון או חברי מרכז שנהנים כלכלית מהמצב הקיים.. טרמי 08.06.23 15:41 36
         הם חייבים להתעורר אם לא יהיו עונשי מינימום רק ימין 08.06.23 17:46 49
  העונשים שהם מקבלים צריכים להיות על פי חוקי האיסלאם להכות בברזל 08.06.23 14:58 3
  אם נתניהו לא לוקח את העניין ומטפל בו כמו בקורנה מזרים תקציבים שופך את כל זרועות הביטחון המסוגלים לכך כולל חיל האוויר אות הקין יישאר על מצחו זופ-ניק 08.06.23 15:01 4
     שטויות אפשר פשוט להאשים את הסמול בזה JerseyPilot 08.06.23 15:05 7
         אפשר גם לדבר בלי שנאה גבלסית למגזר הערבי יש תקציב לכך בלי קשר לשקר שרשמת זופ-ניק 08.06.23 15:07 8
     אל תשכח שבשנות שלטונו של הלזה, הבעיה הפכה למגיפה של ממש, בממדים מפלצתיים. למעשה ניתן לקבוע שנתניהו הוא אבי המדינה הבדואית בנגב the hawk 08.06.23 15:07 9
         רוצה תזכורת מי מנע את תוכנית פרושאור ועוד כמה תוכניות לטפל בבעיה? זוכר את הגיבור מישראל ביתנו אהרונוביץ שהיה כמעט שר לבטחון פנים כמעט 4 שנים זופ-ניק 08.06.23 15:11 14
             אשמח לתזכורת the hawk 08.06.23 15:14 16
                 הימין בממשלה - השמאל בשלטון - ברוכים הבאים לאפרטהייד השמאלני OurVotesMatter 08.06.23 15:38 31
     אות הקין כבר מזמן על מצחו של רפסניהו. האיש אחראי ישירות לכאוס ולגיהנום שהגענו אליו Dark Blue 08.06.23 15:39 34
  כבר הגיעו הביתה לצהריים? Tenzer 08.06.23 15:03 5
  45 שנות ליכוד. חזק מול השמאל חלש מול כל השאר. יאשימו את כולם חוץ מאשר את מי שבשלטון. אז למה אתם מצביעים בכלל ? לא ברור עשן קטן 08.06.23 15:05 6
     חצי אמת גרוע משקר היה את שלטון רבין אולמרט שרון ויש את בית המשפט המשחרר ערבים בעונשים קלים ומעודד אותם הלכה למעעשה זופ-ניק 08.06.23 15:09 11
         רבין היה שנתיים שרון היה ליכוד אולמרט היה קדימה שהיא ליכוד ונעלמה בתוכו חזרה. ביבי ראש ממשלה בךמ1996 כמעט ברצף. אבל כולם אשמים חוץ מכם הבנו. עשן קטן 08.06.23 15:10 13
             ברק הוא הטריגר לכל הפשיעה הבדואיות עם וועדת אור אותו כמובן אינך מזכיר - אצלי בניגוד אליך אין דמון (נתניהו) אחד עליו אני משליך הכל זופ-ניק 08.06.23 15:15 17
                 יפה שאתה מזכיר את ועדת אור כי ברק כשהיה ראש ממשלה והערבים הריצו ראש שלח את המשטרה והם ירו והרגו איזה 15 ואז נהיה שקט לשנים עשן קטן 08.06.23 15:18 18
                     ראינו את ברק בקבר יוסף ואיך ברח בלבנון עם זנב בין הרגלים ואיך אבא של מחבל מאום אל פאחם נותן לקצין משטרה אגרוף בפנים כשזה עובר בשקט זופ-ניק 08.06.23 15:37 28
                         ברק הציל דור שלם של חיילים שנרקב בלבנון כי פחדו לצאת. גיבור ישראל ולו רק על זה. שאר מה שכתבת זה פירורים בהשוואה למעללי ביבי המרסק עשן קטן 08.06.23 15:38 32
                             מסכים עם כל מילה +++ טרמי 08.06.23 15:50 43
                             שוב אתה פונה בחדות מגופו של דין על הגורמים לפשיעה במגזר ואימפוטנטיות המשטרה להם אחראים שליטי המדינה ובראשם בתי המשפט זופ-ניק 08.06.23 16:40 47
                 בתקופת רה''מ הנאשם בפלילים, המשטרה הפכה לשק חבטות וגוף קטן ולא מקצועי. במדינה דמוקרטית אתה לא יכול לצפות מבית המשפט the hawk 08.06.23 15:26 22
                     היגיון לא עובד מול תומכיו. הוא אחראי רק בהצלחות. אבל איפה הן? עשן קטן 08.06.23 15:34 26
                         הוא מצליח פעם אחר פעם לגרום ל-12% מהציבור להצביע לו the hawk 08.06.23 15:41 35
                     ברור נתניהו אחראי על הפגסוס ועל מעשי אונס של נציבים ועל תרגילי חקירה עבריינים זופ-ניק 08.06.23 15:37 30
                     אל תתן למציאות להפריע לדיעות שלך. David Sword 08.06.23 15:41 37
         כל הכבוד, תחרות קשה על האליפות בליגת התרצנים עבור מושחתים של רוטר, אבל אתה נותן פייט מעולה Prodigy 08.06.23 22:59 61
  למה הכלבים האלה לא נמצאים עכשיו מעבר לגדר של סוריה ? פרש גלילי 08.06.23 15:09 12
  על מגש בלי מלחמה אסיר ציון 08.06.23 15:13 15
  טובא, מקום רע מאוד Zair 08.06.23 15:23 21
  בסופו של דבר godfrey 08.06.23 15:32 25
     נכון מאוד Zair 08.06.23 15:39 33
  אולי כדאי להתחיל עליהם את הדין של דתם ולגדוע את ידם ליטרלי ? David Sword 08.06.23 15:36 27
     התשובה godfrey 08.06.23 15:42 38
         אין שום קשר ''לרפורמה'' המשפטית, אין בה שום צורך. כבר כיום החוק מאפשר לבצע כל מה שכיאלו ''הרפורמה'' באה לתקן. David Sword 08.06.23 15:44 41
             מה טוב בחוקים godfrey 08.06.23 15:45 42
                 זו בדיוק השאלה שלי, מה יעזרו חוקים חדשים שזהים לישנים שגם אותם אף אחד לא יאכוף ושיתנו עוד כוח לשופטים עבריינים ? David Sword 08.06.23 15:50 44
                     שינוי ועדה זה גם רפורמה godfrey 08.06.23 15:51 45
                         לא, זה לא. כי לפי זה אפשר לומר רפורמה על כל חוק חדש או שינוי חוק בכל נושא. David Sword 08.06.23 16:35 46
  מכת המדינה היא לא של גביית דמי חסות אלא מכה של ערבים. גיל גמש 08.06.23 16:53 48
  מערכת המשפט הישראלית GoodSky 08.06.23 18:11 51
  כפי שכולם יודעים יש קשר ישיר בין הפשיעה הזאת לפשיעה הלאומנית - יש חוקק מיד חוק בנושא פרוטקשין עם עונש מינימום של 10 שנים המציל 08.06.23 18:43 52
  המדינה שלהם. TheTruth 08.06.23 22:27 56
  טרור! הבעיה שבית המשפט מזכה כל דבר כזה Zpatriots 08.06.23 22:28 57
  מצפה מהארכי-נוכל להקים ועדה שתבחן את העניין ומהפרשן לביטחון לאומי לספק לנו פרשנות איכותית בנושא Prodigy 08.06.23 22:30 58
     מסכים איתך. איציק'ל וורקי 09.06.23 08:07 66
  מכת מדינה מהלכת. יש להלחם בצורה חריגה. אבל בתי המשפט בשבלונות של חוקים מוגבלים איש צעיר 08.06.23 22:36 59
  סדום ועמורה במדינה הזאת מילה אחרונה 08.06.23 23:04 62
  בני 20 עם עבר פלילי עשיר, רק מראה שהענישה בדיחה, לזרוק את כל הזבל הזה לכלא שיצאו עם שיניים תותבות etayle 09.06.23 00:14 63
  אין ממשלה אין שלטון אין משילות אין הגנה על האזרחים עמוס 09.06.23 00:32 64
  בארצות הברית הם היו יוצאים מהכלא בתקן קשישים. כאן יש להם עבר פלילי ''עשיר'' שמראה שבתי המשפט לא עוצרים אותם לתקופה ארוכה. חושב_פעמיים 09.06.23 13:04 67

   
   
rccool לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.2.12
5015 הודעות, 29 מדרגים, 19 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ט בסיון תשפ''ג    14:56   08.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. צריכים להכניס אותם לכלא לכל ימיהם  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חוואייג' לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.3.20
1197 הודעות, 11 מדרגים, 20 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ט בסיון תשפ''ג    14:58   08.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. בשביל זה צריך לחוקק בחוק עונשי מינימום לגובי פרוטקשיין. אבל קברניטי המדינה ישנים על האף.  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איילגולן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.7.16
8244 הודעות, 48 מדרגים, 83 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ט בסיון תשפ''ג    15:08   08.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. +1  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Hesitant לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.2.06
9792 הודעות, 72 מדרגים, 114 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ט בסיון תשפ''ג    15:30   08.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  24. מזלם שלא זרקו נעל על שופט... אחרת...וואי...וואי....וואי  
בתגובה להודעה מספר 10
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איילגולן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.7.16
8244 הודעות, 48 מדרגים, 83 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ט בסיון תשפ''ג    15:44   08.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  40. בדיוק  
בתגובה להודעה מספר 24
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פיצה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.12.19
5011 הודעות, 32 מדרגים, 40 נקודות.  ראה משוב
יום ששי כ' בסיון תשפ''ג    00:35   09.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  65. קלאסי  
בתגובה להודעה מספר 40
 
  


לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יומס לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.7.14
2977 הודעות, 19 מדרגים, 24 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ט בסיון תשפ''ג    15:19   08.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  19. החקיקה חשובה- אולם  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  
השופטים אינ ממלאים את תפקידם ונותנים עונשים מגוחכים- מפני שגם הם מאויימים ע״י הפושעים.
חבל על המאמץ המשטרתי- אם לא יטופל העניין לכל אורך שרשרת הפשע.
ברור שהמציתים והפורעים אינם אלא שליחי ה״בוסים״ שלהם.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חוואייג' לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.3.20
1197 הודעות, 11 מדרגים, 20 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ט בסיון תשפ''ג    15:37   08.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  29. לפי ההגיון שלי, כשיש חוקי מינימום אין לשופט שם יכולת להפחית מהמוגדר בחוק.  
בתגובה להודעה מספר 19
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איילגולן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.7.16
8244 הודעות, 48 מדרגים, 83 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ט בסיון תשפ''ג    15:44   08.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  39. רק רפורמה משפטית רחבה תוכל להחזיר את המצב לשפיות  
בתגובה להודעה מספר 19
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גבולן
חבר מתאריך 24.4.20
9027 הודעות
יום חמישי י''ט בסיון תשפ''ג    17:59   08.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  50. אין ברפורמת לוין אף סעיף על זה או על אנסים או על אלימות. רק שינויים שנמעדו להציל את העכוז של הנאשם ממשפטו  
בתגובה להודעה מספר 39
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איציק'ל וורקי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.4.20
1497 הודעות, 37 מדרגים, 58 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ט בסיון תשפ''ג    18:49   08.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  53. תמשיך לפזר שקרים ולזרוע בדותות.  
בתגובה להודעה מספר 50
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 08.06.23 בשעה 18:55 בברכה, איציק'ל וורקי
 
מהמר שמעולם לא קראת אפילו תת סעיף ברפורמה המוצעת.

העיקר שתמשיך לפמפם את דפי המסרים של המורמים מעם.

אפילו עדר האידיוטים השימושיים כבר לא קונה את הסחורה המשומשת והרקובה הזאת.

זה אפילו כבר לא מגוחך, סתם עליבות בזוייה ואין סופית של חסרי חיים מוכי רלבת.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גבולן
חבר מתאריך 24.4.20
9027 הודעות
יום חמישי י''ט בסיון תשפ''ג    19:16   08.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  54. ביי.  
בתגובה להודעה מספר 53
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חתול
חבר מתאריך 21.10.15
13658 הודעות
יום חמישי י''ט בסיון תשפ''ג    22:47   08.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  60. + ++++  
בתגובה להודעה מספר 53
 
  
.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
למה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.12.08
10269 הודעות, 77 מדרגים, 132 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ט בסיון תשפ''ג    22:21   08.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  55. זו הנקודה בג''ץ מבטל כל חוק שלא נראה לו אבל  
בתגובה להודעה מספר 50
 
  
אחרי הרפורמה כשבית המשפט לא יוכל לבטל חוקים אז יתחילו לחוקק את מה שכתבת



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
granit לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.8.09
3965 הודעות, 62 מדרגים, 104 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ט בסיון תשפ''ג    15:21   08.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  20. 20 שנות מאסר ללא יכולת חנינה  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  

והלאמת הרכוש של העבריין בשווי מינימלי של 200000 שח או לחילופין אם אין לו רכוש בשווי הנ"ל עוד שנתיים מאסר



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קפסולה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.6.20
8405 הודעות, 48 מדרגים, 71 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ט בסיון תשפ''ג    15:29   08.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  23. זו היועמshit  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
טרמי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.6.17
10837 הודעות, 49 מדרגים, 36 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ט בסיון תשפ''ג    15:41   08.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  36. הם לא ישנים על האף... יש כנראה מקורבים למפלגת שלטון או חברי מרכז שנהנים כלכלית מהמצב הקיים..  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רק ימין לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.7.22
4211 הודעות, 14 מדרגים, 27 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ט בסיון תשפ''ג    17:46   08.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  49. הם חייבים להתעורר אם לא יהיו עונשי מינימום  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  
לא עשינו הרבה והם לא עשו כמעט כלום



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
להכות בברזל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.12.07
21098 הודעות, 165 מדרגים, 315 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ט בסיון תשפ''ג    14:58   08.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. העונשים שהם מקבלים צריכים להיות על פי חוקי האיסלאם  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זופ-ניק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
24636 הודעות, 194 מדרגים, 359 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ט בסיון תשפ''ג    15:01   08.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. אם נתניהו לא לוקח את העניין ומטפל בו כמו בקורנה מזרים תקציבים שופך את כל זרועות הביטחון המסוגלים לכך כולל חיל האוויר אות הקין יישאר על מצחו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
לעולם



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
JerseyPilot לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.9.16
3984 הודעות, 22 מדרגים, 18 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ט בסיון תשפ''ג    15:05   08.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. שטויות אפשר פשוט להאשים את הסמול בזה  
בתגובה להודעה מספר 4
 
  
את הכספים עדיף לתת לבטלני ש"ס ואגודת ישראל



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זופ-ניק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
24636 הודעות, 194 מדרגים, 359 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ט בסיון תשפ''ג    15:07   08.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. אפשר גם לדבר בלי שנאה גבלסית למגזר הערבי יש תקציב לכך בלי קשר לשקר שרשמת  
בתגובה להודעה מספר 7
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
the hawk
חבר מתאריך 28.8.18
11630 הודעות
יום חמישי י''ט בסיון תשפ''ג    15:07   08.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. אל תשכח שבשנות שלטונו של הלזה, הבעיה הפכה למגיפה של ממש, בממדים מפלצתיים. למעשה ניתן לקבוע שנתניהו הוא אבי המדינה הבדואית בנגב  
בתגובה להודעה מספר 4
 
  
גם בגליל המצב מאוד עגום.
תודה לביבי והאריה החזק שלצידו.

https://www.israelhayom.co.il/news/article/10874032

עשרות אלפי דונמים מרשויות יהודיות לערביות: המספרים מאחורי אובדן המשילות בנגב ובגליל

כך העביר שר הפנים לשעבר, אריה דרעי, 34,448 דונמים מרשויות יהודיות לערביות • המגמה הואטה רק בשנה האחרונה

אובדן המשילות בנגב ובגליל, הוא מהסוגיות המרכזיות המעסיקות את הציבור הישראלי, תחת הטענה כי הציבור היהודי מאבד אחיזה בקרקעות. מנתונים שהגיעו ל"ישראל היום" אנו נחשפים להיקף תופעת העברת קרקעות בין רשויות יהודיות לרשויות ערביות ובני מיעוטים בשנים 2022-2016.

מנתונים שהגיעו ל"ישראל היום", עולה כי מאז שהוקמו הוועדות הגיאוגרפיות, שר הפנים לשעבר, אריה דרעי, העביר בין 2020-2016 כ-34,448 דונם מרשויות יהודיות ומשטחים ללא שיפוט לרשויות ערביות ולבני מיעוטים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זופ-ניק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
24636 הודעות, 194 מדרגים, 359 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ט בסיון תשפ''ג    15:11   08.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. רוצה תזכורת מי מנע את תוכנית פרושאור ועוד כמה תוכניות לטפל בבעיה? זוכר את הגיבור מישראל ביתנו אהרונוביץ שהיה כמעט שר לבטחון פנים כמעט 4 שנים  
בתגובה להודעה מספר 9
 
  
זה ללא ניסיון בגרם להורדת אחירות של נתניהו לעניין



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
the hawk
חבר מתאריך 28.8.18
11630 הודעות
יום חמישי י''ט בסיון תשפ''ג    15:14   08.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. אשמח לתזכורת  
בתגובה להודעה מספר 14
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
OurVotesMatter לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.4.22
2403 הודעות, 6 מדרגים, 8 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ט בסיון תשפ''ג    15:38   08.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  31. הימין בממשלה - השמאל בשלטון - ברוכים הבאים לאפרטהייד השמאלני  
בתגובה להודעה מספר 16
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Dark Blue לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
14455 הודעות, 120 מדרגים, 172 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ט בסיון תשפ''ג    15:39   08.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  34. אות הקין כבר מזמן על מצחו של רפסניהו. האיש אחראי ישירות לכאוס ולגיהנום שהגענו אליו  
בתגובה להודעה מספר 4
 
  
כמעט 14 שנים של רפיסות על מלא, בכל הגזרות האפשריות.
אסון למדינת ישראל, ועדר מרעיו
השוטים שמצביעים לו שוב ושוב
לא ישכילו להבין זאת לעולם לצערנו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Tenzer
חבר מתאריך 26.10.17
462 הודעות
יום חמישי י''ט בסיון תשפ''ג    15:03   08.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. כבר הגיעו הביתה לצהריים?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עשן קטן
חבר מתאריך 1.3.23
1119 הודעות, 14 מדרגים, מינוס 11 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ט בסיון תשפ''ג    15:05   08.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. 45 שנות ליכוד. חזק מול השמאל חלש מול כל השאר. יאשימו את כולם חוץ מאשר את מי שבשלטון. אז למה אתם מצביעים בכלל ? לא ברור  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זופ-ניק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
24636 הודעות, 194 מדרגים, 359 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ט בסיון תשפ''ג    15:09   08.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. חצי אמת גרוע משקר היה את שלטון רבין אולמרט שרון ויש את בית המשפט המשחרר ערבים בעונשים קלים ומעודד אותם הלכה למעעשה  
בתגובה להודעה מספר 6
 
  
5 שנים על פריצה ואונס אכזרי של קטינה - אבל אם אפשר להאשים את הימין למה לא



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עשן קטן
חבר מתאריך 1.3.23
1119 הודעות, 14 מדרגים, מינוס 11 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ט בסיון תשפ''ג    15:10   08.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. רבין היה שנתיים שרון היה ליכוד אולמרט היה קדימה שהיא ליכוד ונעלמה בתוכו חזרה. ביבי ראש ממשלה בךמ1996 כמעט ברצף. אבל כולם אשמים חוץ מכם הבנו.  
בתגובה להודעה מספר 11
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זופ-ניק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
24636 הודעות, 194 מדרגים, 359 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ט בסיון תשפ''ג    15:15   08.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. ברק הוא הטריגר לכל הפשיעה הבדואיות עם וועדת אור אותו כמובן אינך מזכיר - אצלי בניגוד אליך אין דמון (נתניהו) אחד עליו אני משליך הכל  
בתגובה להודעה מספר 13
 
  
אצלי כל מי שהיה בתפקידי מפתח אחראי על העניין בראש ובראשונה בתי המשפט המקלים בעונשים של עבריינים ערבים ונותנים להם להשתלט על קרקעות פרטיים של יהודים אותם הוא זרק מכל המדרגות כשהגישו עתירה נגד בדואים שפלשו לקרקעותיהם



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עשן קטן
חבר מתאריך 1.3.23
1119 הודעות, 14 מדרגים, מינוס 11 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ט בסיון תשפ''ג    15:18   08.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. יפה שאתה מזכיר את ועדת אור כי ברק כשהיה ראש ממשלה והערבים הריצו ראש שלח את המשטרה והם ירו והרגו איזה 15 ואז נהיה שקט לשנים  
בתגובה להודעה מספר 17
 
  
כמו שהוא תקף בעזה והרג 100 שוטרים צבאיים במתקפת פתע והחמאס צרח הפסקת אש. ברק היה לוחם בניגוד לאפס ביבי שהצביע בעד ההתנתקות החזיר את חברון והראה אפס יכןלת לנהל מבצעים כי הוא תמיד מעדיף דם יהןדי שפוך כדי לקבל לגיטימציה בינלאומית. מנהיג הימין הכי פחדן שכל הרעות בתקפותו. שנים צרחו לו על מסתנני עבודה והוא התעלם עד שהיה מוכרח.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זופ-ניק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
24636 הודעות, 194 מדרגים, 359 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ט בסיון תשפ''ג    15:37   08.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  28. ראינו את ברק בקבר יוסף ואיך ברח בלבנון עם זנב בין הרגלים ואיך אבא של מחבל מאום אל פאחם נותן לקצין משטרה אגרוף בפנים כשזה עובר בשקט  
בתגובה להודעה מספר 18
 
  
ברק לא לקח אחריות הוא זרק הכל על המפקדים בשטח והוועדה שהוא מינה סרסה את המשטרה כשאת תוצאותיה ראינו בשומרי החומות.

מה שמצחיק בהודעות שלך שאת מה שרע את זורק על נתניהו ומה שטוב שקרה טוב בזמן נתניהו (הרק 100 מחבלים) אתה מנכס לברק אתה צריך להחליט על קו אחיד ולא לזגזג



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עשן קטן
חבר מתאריך 1.3.23
1119 הודעות, 14 מדרגים, מינוס 11 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ט בסיון תשפ''ג    15:38   08.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  32. ברק הציל דור שלם של חיילים שנרקב בלבנון כי פחדו לצאת. גיבור ישראל ולו רק על זה. שאר מה שכתבת זה פירורים בהשוואה למעללי ביבי המרסק  
בתגובה להודעה מספר 28
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
טרמי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.6.17
10837 הודעות, 49 מדרגים, 36 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ט בסיון תשפ''ג    15:50   08.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  43. מסכים עם כל מילה +++  
בתגובה להודעה מספר 32
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זופ-ניק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
24636 הודעות, 194 מדרגים, 359 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ט בסיון תשפ''ג    16:40   08.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  47. שוב אתה פונה בחדות מגופו של דין על הגורמים לפשיעה במגזר ואימפוטנטיות המשטרה להם אחראים שליטי המדינה ובראשם בתי המשפט  
בתגובה להודעה מספר 32
 
  
אם פתחת דיון על לבנון ברק כמו ברק עשה את המעשה הנכון אבל כמו שרק מפרק השעונים יודע לעשות ברח בחופזה עם זנב בין הרגלים גרם לנזק הרתעתי ענק למדינת ישראל גרם להתחמשותו של חיזבאללה ולתוצאותיה של מלחמת לבנון ובעקיפין גם לאינתיפאדה השניה.

לא סתם הוא נזרק אחרי שנה וחצי



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
the hawk
חבר מתאריך 28.8.18
11630 הודעות
יום חמישי י''ט בסיון תשפ''ג    15:26   08.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  22. בתקופת רה''מ הנאשם בפלילים, המשטרה הפכה לשק חבטות וגוף קטן ולא מקצועי. במדינה דמוקרטית אתה לא יכול לצפות מבית המשפט  
בתגובה להודעה מספר 17
 
  
לזרוק כל אחד שבא לך לכלא ללא הבאת ראיות ע"י המשטרה והפרקליטות.
היה צריך להגדיל את המשטרה הכחולה ומשמר הגבול פי 3 על מנת להתמודד עם הבעיה. בית המשפט היה מעניש בחומרה אם היו מביאים ראיות.

אבל ביבי זה ביבי. טוב באחיזת עיניים ודיבורים. כפי שהבטיח בשנת 2013 שעכשיו יש לנו מספיק גז - אנרגיה ל-25 השנים הבאות ואז, ביום שישי האחרון מדליקים מזגנים במקביל בכמה בתים ובום- אין חשמל.

זה מה שקורה שיש ראש ממשלה בלופר ולא כשיר

זה שהוא יודע לשקר גם באנגלית כשפת אם לא עושה אותו לראש ממשלה טוב



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עשן קטן
חבר מתאריך 1.3.23
1119 הודעות, 14 מדרגים, מינוס 11 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ט בסיון תשפ''ג    15:34   08.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  26. היגיון לא עובד מול תומכיו. הוא אחראי רק בהצלחות. אבל איפה הן?  
בתגובה להודעה מספר 22
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
the hawk
חבר מתאריך 28.8.18
11630 הודעות
יום חמישי י''ט בסיון תשפ''ג    15:41   08.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  35. הוא מצליח פעם אחר פעם לגרום ל-12% מהציבור להצביע לו  
בתגובה להודעה מספר 26
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זופ-ניק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
24636 הודעות, 194 מדרגים, 359 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ט בסיון תשפ''ג    15:37   08.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  30. ברור נתניהו אחראי על הפגסוס ועל מעשי אונס של נציבים ועל תרגילי חקירה עבריינים  
בתגובה להודעה מספר 22
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
David Sword לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.2.21
11287 הודעות, 46 מדרגים, 64 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ט בסיון תשפ''ג    15:41   08.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  37. אל תתן למציאות להפריע לדיעות שלך.  
בתגובה להודעה מספר 22
 
  
גם כאשר המשטרע פועלת כמשטרה ומביאה הוכחות כראוי, עדיין הפרקליטות והשופטים דואגים לשחרר אותם לגמרי או עם עונשים מצחיקים.

ראינו איך גבר יהודי שאנס שתי נשים שבאו לביתו ויכל לעמוד לו הספק שאולי היה בהסכמה קיבל 11 שנות מאסר ו160K קנס ואילו שני מחבלים שאנסו ילדה קטנה במיטתה קיבלו רק 5 שנים עם פילפולים ותירוצים שונים להצדיק זאת.


ראינו גם כיצד גם כשהמשטרה עשתה עבודה טובה נגד ארגון הפשע של אבו לטיף הדרוזי, פתאום הפרקליטות מסרבת להיות התובעת ואפילו חוטפת ביקורת מהשופטת וכל זאת כדי שהעונשים שלהם יהיו קלים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Prodigy לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.2.15
63071 הודעות, 247 מדרגים, 351 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ט בסיון תשפ''ג    22:59   08.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  61. כל הכבוד, תחרות קשה על האליפות בליגת התרצנים עבור מושחתים של רוטר, אבל אתה נותן פייט מעולה  
בתגובה להודעה מספר 11
 
  
האשמות נהדרות, כל הכבוד.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פרש גלילי
חבר מתאריך 21.5.21
207 הודעות
יום חמישי י''ט בסיון תשפ''ג    15:09   08.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. למה הכלבים האלה לא נמצאים עכשיו מעבר לגדר של סוריה ?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אסיר ציון
חבר מתאריך 3.9.21
485 הודעות
יום חמישי י''ט בסיון תשפ''ג    15:13   08.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. על מגש בלי מלחמה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Zair לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.4.12
7176 הודעות, 21 מדרגים, 37 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ט בסיון תשפ''ג    15:23   08.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  21. טובא, מקום רע מאוד  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
godfrey לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.9.13
9693 הודעות, 40 מדרגים, 79 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ט בסיון תשפ''ג    15:32   08.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  25. בסופו של דבר  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הכל מתנקז לארנק של האזרח הנורמטיבי. מי ששואל מאיפה יוקר המחיה? אז גם מכאן.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Zair לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.4.12
7176 הודעות, 21 מדרגים, 37 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ט בסיון תשפ''ג    15:39   08.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  33. נכון מאוד  
בתגובה להודעה מספר 25
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
David Sword לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.2.21
11287 הודעות, 46 מדרגים, 64 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ט בסיון תשפ''ג    15:36   08.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  27. אולי כדאי להתחיל עליהם את הדין של דתם ולגדוע את ידם ליטרלי ?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ככה הם יזוהו בעתיד בקלות וגם ההרתעה תמנע מהם מלהמשיך ולשדוד.


רק למה רק הם נעצרים ולא הארגונים שמאחריהם ?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
godfrey לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.9.13
9693 הודעות, 40 מדרגים, 79 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ט בסיון תשפ''ג    15:42   08.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  38. התשובה  
בתגובה להודעה מספר 27
 
  
ברפורמה המשפטית שהשמאל כל כל לא רוצה שתעבור.״זכויות אדם״ קודמות לעבירות פליליות חמורות ביותר. תפיסה מעוותת זו הורסת את החברה שלנו.בעצם לדעתי החברה שלנו כבר נהרסה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
David Sword לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.2.21
11287 הודעות, 46 מדרגים, 64 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ט בסיון תשפ''ג    15:44   08.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  41. אין שום קשר ''לרפורמה'' המשפטית, אין בה שום צורך. כבר כיום החוק מאפשר לבצע כל מה שכיאלו ''הרפורמה'' באה לתקן.  
בתגובה להודעה מספר 38
 
  
אם את החוקים הקיימים הם מסרבים להחיל אז מה יעזרו עוד חוקים זהים ועוד כאלו שבאו להזיק ולהכשיר את עבריינותם של השופטים ?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
godfrey לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.9.13
9693 הודעות, 40 מדרגים, 79 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ט בסיון תשפ''ג    15:45   08.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  42. מה טוב בחוקים  
בתגובה להודעה מספר 41
 
  
אותם אף אחד לא אוכף והשופטים פשוט מסרבים להעניש עבריינים?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
David Sword לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.2.21
11287 הודעות, 46 מדרגים, 64 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ט בסיון תשפ''ג    15:50   08.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  44. זו בדיוק השאלה שלי, מה יעזרו חוקים חדשים שזהים לישנים שגם אותם אף אחד לא יאכוף ושיתנו עוד כוח לשופטים עבריינים ?  
בתגובה להודעה מספר 42
 
  
בגלל זה במקום כל בלבולי המוח על "רפורמה", היו צריכים רק לשנות את הועדה לבחירת שופטים ובמקביל להקים ועדה להדחת שופטים עבריינים והעמדתם לדין.
(וכמובן לבטל את החוק שנותן חסינות לשופטים שחורים מסמכותם שאהרון ברק הפיראט המשפטי דאג שיחוקקו לפני שהתחיל להפוך את המערכת המשפטית לחונטת המאפיה המשפטית)

שלושת הפעולות הללו מיתרות כל "רפורמה" והיו מביאות לתיקון מאוד מהיר של מערכת המשפט.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
godfrey לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.9.13
9693 הודעות, 40 מדרגים, 79 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ט בסיון תשפ''ג    15:51   08.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  45. שינוי ועדה זה גם רפורמה  
בתגובה להודעה מספר 44
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
David Sword לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.2.21
11287 הודעות, 46 מדרגים, 64 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ט בסיון תשפ''ג    16:35   08.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  46. לא, זה לא. כי לפי זה אפשר לומר רפורמה על כל חוק חדש או שינוי חוק בכל נושא.  
בתגובה להודעה מספר 45
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גיל גמש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.5.16
3810 הודעות, 25 מדרגים, 40 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ט בסיון תשפ''ג    16:53   08.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  48. מכת המדינה היא לא של גביית דמי חסות אלא מכה של ערבים.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
GoodSky לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.7.08
59160 הודעות, 367 מדרגים, 728 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ט בסיון תשפ''ג    18:11   08.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  51. מערכת המשפט הישראלית  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
חולה במחלה קשה.
כלום לא שווה, אפילו משטרה חזקה(ואין כזו) כאשר מערכת המשפט הרופסת אינה מסוגלת לזרוק עבריינים לכלא לשנים ארוכות.
אפס הרתעה.
יש צורך דחוף לחוקק חוק לענישת מינימום לפשעים כאלה ואחרים, ולהוציא את ההחלטה מידי המערכת הרופסת והחולה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
המציל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.11.21
1972 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ט בסיון תשפ''ג    18:43   08.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  52. כפי שכולם יודעים יש קשר ישיר בין הפשיעה הזאת לפשיעה הלאומנית - יש חוקק מיד חוק בנושא פרוטקשין עם עונש מינימום של 10 שנים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
יהיה אולי צורך לבנות בית סוהר נוסף בנגב לתקופה קצרה כי אחרי החוק הזה החולרוט האלה לא יתקרבו יותר לעיסוק בנושא



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
TheTruth לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.3.17
12937 הודעות, 62 מדרגים, 94 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ט בסיון תשפ''ג    22:27   08.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  56. המדינה שלהם.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מדהים שיש "מכת פרוטקשין" "מכת רציחות" "מכת גניבות" "מכת טרור" "מכת גניבת נשקים מבסיסים"
מי יודע מה משותף לכל המכות הללו?
אולי נקרא לילד בשמו? מכת הערבים!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Zpatriots לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.4.15
20000 הודעות, 54 מדרגים, 90 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ט בסיון תשפ''ג    22:28   08.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  57. טרור! הבעיה שבית המשפט מזכה כל דבר כזה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Prodigy לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.2.15
63071 הודעות, 247 מדרגים, 351 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ט בסיון תשפ''ג    22:30   08.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  58. מצפה מהארכי-נוכל להקים ועדה שתבחן את העניין ומהפרשן לביטחון לאומי לספק לנו פרשנות איכותית בנושא  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איציק'ל וורקי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.4.20
1497 הודעות, 37 מדרגים, 58 נקודות.  ראה משוב
יום ששי כ' בסיון תשפ''ג    08:07   09.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  66. מסכים איתך.  
בתגובה להודעה מספר 58
 
  
רק כדאי שתבהיר למי בדיוק מהארכי נוכלים אתה מתכוון.

ללפדיוט הנבער שחוץ מלנפק סיסמאות נבובות לא עשה דבר בחייו ?

או אולי להוא מרעננה שנבחר על מצע מאוד מסויים ועשה בדיוק ההפך?

אולי אתה בכלל מדבר על ההוא שחברי מפלגתו מתגלים כלוקחי שוחד ושלמונים סדרתיים והבת שלו התעשרה באורח פלא בלתי מוסבר ?
ה"פאשיסט" שהיה שנוא נפשם של ה"שמאל" בישראל והפך כבמטה קסם לחלק משבט ה"נאורים" ?

או אולי אתה מדבר על ההוא שהתפטר ב 2014 ומאז שהפך לאנטי ביבי והתהפך גם הוא ב 180 מעלות ממצע המפלגה שהוא כתב בעצמו הפך להיות מאותרג באופן עקבי ע"י ה"נאורים" וה"מוסריים" מטעם עצמם.

זהו רק מדגם מייצג והרשימה ארוכה כאורך הגלות, הדבר היחיד שיותר ארוך ממנה הוא שביל הצביעות של ה"שמאל" ה"ישראלי" בני דמותך.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איש צעיר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.12.08
28052 הודעות, 175 מדרגים, 320 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ט בסיון תשפ''ג    22:36   08.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  59. מכת מדינה מהלכת. יש להלחם בצורה חריגה. אבל בתי המשפט בשבלונות של חוקים מוגבלים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מילה אחרונה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.5.21
1315 הודעות, 11 מדרגים, 22 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ט בסיון תשפ''ג    23:04   08.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  62. סדום ועמורה במדינה הזאת  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ענישה קשה עם קנס כספי לכל עברין צעצוע



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
etayle לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.12.13
18482 הודעות, 92 מדרגים, 169 נקודות.  ראה משוב
יום ששי כ' בסיון תשפ''ג    00:14   09.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  63. בני 20 עם עבר פלילי עשיר, רק מראה שהענישה בדיחה, לזרוק את כל הזבל הזה לכלא שיצאו עם שיניים תותבות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עמוס
חבר מתאריך 5.5.02
32174 הודעות
יום ששי כ' בסיון תשפ''ג    00:32   09.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  64. אין ממשלה אין שלטון אין משילות אין הגנה על האזרחים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מדינה מופקרת שמנוהלת על ידי פושע משוחד וחרדים בטלנים.

אין ימין בשלטון ואין שלטון בישראל - עובדה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חושב_פעמיים לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.8.17
11567 הודעות, 46 מדרגים, 86 נקודות.  ראה משוב
יום ששי כ' בסיון תשפ''ג    13:04   09.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  67. בארצות הברית הם היו יוצאים מהכלא בתקן קשישים. כאן יש להם עבר פלילי ''עשיר'' שמראה שבתי המשפט לא עוצרים אותם לתקופה ארוכה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
העונש לעבריין חוזר צריך לעלות ממשפט למשפט בצורה אקספוננציאלית.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
   
   


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות