התמונה המשתקפת מהמחקר היא חצי אוטופית, אבל גם לא בדיוק ריאליסטית - וגם לזה יש סיבהלפעמים נדמה שבעלי רכבים חשמליים מרגישים כמו ה-Meme של ארנולד שוורצנגר בטבע, והופכים לפתע לשגרירים של עולם נקי יותר עם אמירות כמו "אני לא מזהם יותר" ומשפטים על ניקיון, אוויר צלול ואיכות סביבה. אבל כולנו יודעים שכדי שמהפכת הרכבים החשמליים באמת תביא לשינוי באיכות האוויר שאנחנו נושמים, לא מספיק שרק מכונית אחת מתוך עשר שנמכרות תהיה חשמלית. אז מחקר חדש בדק מה יקרה אם כל ארצות הברית תעבור לרכב חשמלי.מיליארדים לשוק
המחקר שבוצע על ידי איגוד הריאות האמריקאי בחן תרחיש אוטופי למדי שבו עד שנת 2035, ארצות הברית תאסור על מכירת רכבים עם מנועי בעירה פנימית. לפי תוצאות המחקר, בתרחיש שכזה יימנעו 89,300 מקרים של מוות בטרם עת, עם הפחתה של 2.2 מיליון התקפי אסתמה. ההשפעה החיובית והכלכלית מרחיקת הלכת של תרחיש שכזה תוביל לחיסכון של 978 מיליארד דולר ו-10.7 מיליון ימי עבודה, כתוצאה מההפחתה בחולי ובטיפולים הרפואיים השונים.
באופן מעניין, המחקר לא שולל את האפשרות שבמהלך השנים הללו עדיין ישייטו להם גם רכבי בנזין ודיזל, כיוון שרכבים שורדים בממוצע כ-14 שנים.אבל, וזה אבל גדול – כל היתרונות הדי מדהימים הללו שיכולים להתקיים עוד בימינו אנו, תלויים לא רק במכירה בלעדית של רכבים חשמליים, אלא גם בכך שמקורות האנרגיה של ארצות הברית, שבין השאר משמשים גם להטענת סוללות הרכבים – יהיו נקיים עד שנת 2035. כאן טמון החלק האפילו עוד יותר אוטופי של המחקר.
מן הסתם, המחקר בוחן תרחיש יחסית קיצוני כדי להדגים את היתרונות למעבר לאנרגיה נקיה ולהפחתה משמעותית בפליטת מזהמים. המטרה של הארגון היא ללחוץ על הרגולטורים – שבוע לאחר שעלתה הצעת חוק מטעם הסוכנות להגנת הסביבה שביקשה להגיע לשני שלישים של רכבים ללא פליטות מזהמים עד 2032. בינתיים, בישראל, המדינה ממשיכה לצמצם את הטבות המס על רכבים חשמליים, ואף שוקלת להטיל מס נסועה על בעלי רכבים חשמליים, כדי לפצות על אובדן ההכנסות מהנטישה של הדלקים.
https://www.geektime.co.il/new-report-what-if-everyone-will-move-to-ev/
חבר מתאריך 28.11.21
4752 הודעות, 38 מדרגים, מינוס 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
9763 הודעות
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.2.20
10553 הודעות, 31 מדרגים, 52 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
זה עדיין לא יספק מספיק חשמל לכל המכוניות החשמליות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.12.11
25141 הודעות, 102 מדרגים, 75 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 15
יחסוך המון חשמל וייעל עוד יותר את הנסיעה החסכונית ממילא של הרכבים החשמלים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.13
3962 הודעות
בתגובה להודעה מספר 17
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.12.11
25141 הודעות, 102 מדרגים, 75 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 22
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.1.19
15954 הודעות, 123 מדרגים, 241 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 24
רק אם הטורבינה תצא מגוף הרכב כשברצונך לבלום, תוכל לצבור אנרגיה ואפילו הבלימה תהיה מהירה יותר.
רק שהשאלה היא, כמה בלימות יש...?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.12.08
10273 הודעות, 77 מדרגים, 132 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 27
כשהרכב החשמלי בולם המנועים הופכים לגנרטורים ומייצרים חשמל בעת העצירה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.1.19
15954 הודעות, 123 מדרגים, 241 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 55
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.5.13
5107 הודעות, 20 מדרגים, 39 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 27
בתאוצה יש את התנגדות האוויר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.11
43525 הודעות, 146 מדרגים, 226 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 24
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.9.16
5470 הודעות, 19 מדרגים, 31 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 36
הגלגל תנופה יעלה בכמה ס'מ ולא יגע בכביש ברגע שהאוטו מאיץ שלוחצים על הגז, ברגע שלוחצים על הברקס הוא ירד שניים שלושה ס'מ ויסתובב ויחזיר אנרגיה למטען. ככה גם פחות ישחקו את הבלמים. איך הרעיון?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.5.13
2438 הודעות, 20 מדרגים, 40 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 24
המאוורר שלך, שהוא גנרטור, יוסיף לגרר של הרכב וידרוש מהרכב להשקיע אנרגיה נוספת כדי לשמור על אותה מהירות. מעבר לזה שזה זניח, תאבד יותר אנרגיה בצורת חום מחיכוך בתהליך הזה. אין ארוחות חינם.
כבר עדיף לך להעמיד כזה גנרטור על עמוד גבוה שהרוח עצמה מסובבת את הכנפיים שלו… שם אתה לא משקיע אנרגיה ומקבל. אותו דבר למשל מגלי הים וכו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.3.21
5440 הודעות, 10 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 24
אם לא תחבר את הטורבינה למעגל חשמלי, השבשבות אכן יסתובבו בקצב מטורף.
אבל ברגע שתחבר את הטורבינה למעגל חשמלי, תיווצר התנגדות חשמלית שתאט באופן מיידי את הטורבינה והרכב יבלם. ואז תצטרך להשקיע אקסטרה אנרגיה על מנת להמשיך לנסוע.
כלומר, בעצם אתה מפסיד חלק מהאנרגיה לטובת אנרגיית חום.
בבלימה זה אכן יכול לעבוד.
ניתן לבלום את הרכב באמצעות חיבור הטורבינה למעגל חשמלי. ככה נוצר האפקט הרצוי של בלימה וחלק מהאנרגיה חוזרת למצבר וחלק מומרת לאנרגיית חום. בניגוד לבלם רגיל שממיר אנרגיית תנועה לחום בלבד.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.11.19
4750 הודעות, 30 מדרגים, 44 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 73
לרכב.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.4.22
12903 הודעות, 37 מדרגים, 74 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 77
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
1884 הודעות, 5 מדרגים, מינוס 3 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 22
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.9.15
17582 הודעות, 108 מדרגים, 188 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 17
לדעתי הרכבים יהפכו לרועשים כמו הפעלת וונטה רועשת.
אם כבר להפוך את הרכב בטעינה סולרית, יכול לעלות את הניצולת אולי ב20 אחוז.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.5.09
18482 הודעות, 103 מדרגים, 193 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 17
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.20
1122 הודעות, 3 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 17
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.6.20
2205 הודעות, 7 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 17
שימור האנרגיה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.1.21
31 הודעות
בתגובה להודעה מספר 17
אין מתנות חינם, האנרגיה שתושקע בסיבוב הטורבינה ( הגרר והחיכוך) תהייה לפחות כמו התועלת (החשמל שהטורבינה תייצר)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.11
43525 הודעות
בתגובה להודעה מספר 15
אני זוכר שהטיעון הזה רץ חזק בארץ בתקופת ״בטר פלייס״ כסיבה לכך שמכרו אותה בארץ בקונפיגורציה שמאפשרת טעינה אך ורק בעמדות טעינה של בטרפלייס, ולא לחבר לרשת החשמל ישירות.
אני בטוח שיהיה אפשר, בקלות יחסית, לבצע סינכרון בין הטוענים.
רוב האנשים מטעינים את הרכב בלילה, כאשר צריכת החשמל גם ככה בשפל, וברכבים של היום טעינה לוקחת פחות מלילה שלם, יהיה אפשר לדאוג לכך שכם אם כולם חיברו את הרכב שלהם לעמדה ב-20:00 ורוצים להשתמש ברכב ב-08:00, הטעינה תתפזר באופן שלא יקריס את מערכת החשמל.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.10.15
19516 הודעות
בתגובה להודעה מספר 34
ועדיין בבוקר מגיע לטעינה מלאה .
אם המערכות לא יסתמכו על האדם , ויטענו על פי המינימום הנדרש כדי להגיע לטעינה מלאה בטווח זמן המקסימלי האפשרי ( קרי לילה מלא בחנייה ) ,
אז נצליח לשמור על אספקת חשמל סדירה גם ל 100 אחוז רכבים חשמליים בישראל .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.2.16
4710 הודעות, 60 מדרגים, 117 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.10.08
2214 הודעות, 31 מדרגים, 50 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.6.20
2205 הודעות, 7 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
בנתונים?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.8.22
580 הודעות
בתגובה להודעה מספר 6
ערכתי לאחרונה בתאריך 09.06.23 בשעה 03:04 בברכה, יושבת בגנים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.3.20
3610 הודעות, 50 מדרגים, 98 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
וכמו התעמולה על צ׳רנוביל והבטיחות של תעשיית הגרעין האזרחית הרוסית, המציאות תהיה קצת פחות ורודה.
הזיהום הסביבתי בכריית חומרי הגלם לסוללות, כמות החשמל שצריך יהיה לייצר להחליף את האנרגיה שנוצרת מבנזין והנזק בהמשך מחוסר יעילות של סוללות לקויות ופגומות(בזבוז חשמל)..
עד שלא תהיה החלפת סוללה או טעינת סוללה באותו הזמן שלוקח לתדלק על מנת לאפשר את אותו הטווח אז זה לא יהיה פתרון ריאלי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.5.15
17047 הודעות, 143 מדרגים, 266 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.3.20
3610 הודעות, 50 מדרגים, 98 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
בתא המטען.
כאמור, זה שיש לך רכב עם סוללה גדולה, זה יופי אבל כמה זמן אתה צריך כדי לטעון אותו?
פתרונות ששמעתי שמדברים עליהם זה אינדוקציה בכביש, מסילת חשמל בכביש (דגש ברמזורים) אבל שאלת החיוב והאחזקה של התשתיות זה סיפור.
הפתרון הכי ריאלי הוא שיהיה מנוע בנזין/דיזל חירום קטן שמתפקד כגנרטור למצבר ואם לא בנזין/דיזל אז מקור כימי אחר.
אבל אז יש לך ירוקים פנאטיים..
היתרון של מנוע בנזין כגנרטור היא שהוא מכוון לסלד קבוע לפי הניצולת הכי יעילה שלו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.5.15
17047 הודעות, 143 מדרגים, 266 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
ביחוד בישראל. טוענים את הרכב בלילות וזהו.
עוד כמה שנים הסטנדרט יהיה 800 ק״מ לטעינה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.11.08
13816 הודעות, 178 מדרגים, 356 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
נוסע יותר מ450 קמ בטעינה אחת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.10.20
11312 הודעות, 49 מדרגים, 96 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
תטיס מטוסים, לא תפעיל בתי חולים, לא תפעיל מעליות בגורדי שחקים , לא מיזוג אויר בקניונים וכד'
נח לעסוק ברכבים פרטיים כי בזה כולם חושבים שהם מבינים. בפועל ארהב של שלטון מפלגות "דמוקרטיות" אף פעם לא היתה חזקה בלהסתכל מעבר לקצה חוטמה. די לזכור את משבר הבורסות בשנות העשרים דרך יחסיה הטובים עם גרמניה עד 1941, ועוד
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.2.20
10553 הודעות, 31 מדרגים, 52 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.10.20
11312 הודעות, 49 מדרגים, 96 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.5.15
17047 הודעות, 143 מדרגים, 266 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
9763 הודעות
בתגובה להודעה מספר 14
הטמפ האידאלית מבחינת יעילות הסוללות היא בתחום 21-35 צלזיוס
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.6.20
2205 הודעות, 7 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.8.22
580 הודעות
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.10.17
463 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.12.09
71777 הודעות, 221 מדרגים, 433 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.2.20
5507 הודעות, 13 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.4.09
18526 הודעות, 144 מדרגים, 277 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
כי יתחילו רכבי המימן
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.5.15
17047 הודעות, 143 מדרגים, 266 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
דבר השני המימן מאוד יקר, פעם אחרונה שבדקתי מעל 800₪ למיכל.
טויוטה הימרה בגדול על המימן והפסידה המון כסף.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.4.09
18526 הודעות, 144 מדרגים, 277 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 31
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.3.21
5440 הודעות, 10 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 31
המימן מתחבר לאוויר ומייצר מים בנוכחות אלקטרוליט. בתהליך נפלט חשמל שזורם למנוע החשמלי של הרכב.
המים הרבים שנוצרים בתהליך שוטפים את הכביש.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.4.02
38047 הודעות, 216 מדרגים, 426 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.9.18
13319 הודעות, 65 מדרגים, 127 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
זה דוח של ארגון אמריקאי.
לא מחקר.
https://www.lung.org/clean-air/electric-vehicle-report/driving-to-clean-air
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.2.20
10553 הודעות, 31 מדרגים, 52 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.19
5635 הודעות, 30 מדרגים, 58 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 13
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.10.15
19516 הודעות
בתגובה להודעה מספר 51
סה״כ יכולת אספקת החשמל בשעות הלילה גדולה פי כמה מהביקוש אליו בשעות הנ״ל .
טעינה בשעות הלילה לא תהווה בעיה לטעינה חשמלית גם בעתיד כאשר רוב הרכבים יהיו חשמליים , ויחידות היצור של חברות החשמל השונות יעבדו מסביב לשעון בתפוקה מירבית .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.6.20
2205 הודעות, 7 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 13
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.21
11292 הודעות, 46 מדרגים, 64 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.5.22
11068 הודעות, 44 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מדלג מעל המיכשול העיקרי של מציאת ושימוש במקורות חילופיים של אנרגיה ירוקה נקיה לייצור החשמל.
בהחלט יתכן שבעתיד תמצאנה דרכים ליצור נקי של כל החשמל שאנו צורכים, אבל עוד חזון למועד הבלתי ידוע.
אבל לשאוף ולהשתדל ולחקור הן משימות ראויות ובסוף אולי נגיע להצלחה גדולה.
אבל כיוון שהעולם כולו, על פני כדור הארץ,הוא מעין כפר קטן, אנחנו עדיין תלויים במיליארדי אחרים, בסין בהודו ובאפריקה וביתר העולם השלישי והרביעי.
אז שוב אומר, בצער, עוד חזון למועד.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.4.22
12903 הודעות, 37 מדרגים, 74 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 18
וככל שהטכנולוגיה תתקדם גם אמצעי ההפקה יהיו יותר ויותר ירוקים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.4.02
38047 הודעות, 216 מדרגים, 426 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 18
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.12.19
6046 הודעות, 14 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ללא רציני לקרוא לזה מחקר.
מקסימום תרגיל חשיבה היפוטתי ללא בסיס עובדתי ריאלי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.9.07
10859 הודעות, 50 מדרגים, 93 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 26
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
9763 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
הציבור בעולם ובישראל אמר את דברו.
רכב חשמלי - אין ובגדול
בנזין/סולר אאוט
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.9.15
17582 הודעות, 108 מדרגים, 188 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 29
אחרי שנה הורדתי מהבית כבל ואמרתי להם קפצו לי. לא צריך אותכם. כל הניסיון שלי לשכנע להביא חברה לא הצלחתי. אמרו לי אולי עוד 5 שנים יהיו איזה 5- 6 שירצו.
אחרי שנה יש לנו 7 מחוברים ועוד 10 שרוצים. ואלה שהתנגדו הם הראשונים שרוצים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.7.13
20441 הודעות
בתגובה להודעה מספר 30
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.10.15
19516 הודעות
בתגובה להודעה מספר 53
. מה שקובע הוא החיבור הדירתי של כל מטען בחנייה. ( בהנחה כאמור שמתחברים ללוחות הפרטיים ולא ללוח המשותף של ועד הבית )
הטענה שהעלית היא שגיאה נפוצה של רבים שאין להם מושג בהולכת חשמל וטעינת רכבים .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.6.20
2205 הודעות, 7 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 30
החשוב בשרשור הזה. זה שהשכנים שלך קונים רכבים חשמליים, מוכיח מה?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.5.14
10867 הודעות, 61 מדרגים, 113 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.7.09
15255 הודעות, 54 מדרגים, 88 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 33
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
6716 הודעות, 30 מדרגים, 59 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 33
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.3.19
1429 הודעות, 3 מדרגים, 5 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 33
ערכתי לאחרונה בתאריך 08.06.23 בשעה 19:37 בברכה, עוד אחד
(מתוך כלכליסט) "וולוו מודה: ייצור רכב חשמלי הרבה יותר מזהם לעומת מכונית רגילה
לפי היצרנית השוודית, יידרשו תשע שנים של נסיעה עד שהרכב החשמלי ישתווה לרכב בעל מנוע בנזין ברמת פליטת המזהמים הכוללת; הסיבה העיקרית: זיהום שנפלט במהלך ייצור הסוללה".
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.7.14
10423 הודעות, 45 מדרגים, 84 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
1743 הודעות, 18 מדרגים, 32 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לדוגמא יש חצי קילו של כסף (מתכת) בכל טסלה בגלל האלקטרוניקה והסוללות. באופן כללי הטכנולוגיה שלנו נשענת על יסודות נדירים יותר. אם כל העולם עובר לזה לא בטוח שיש מספיק מהמשאבים האלה לאפשר את המעבר.
ראיתי הערכה שאם כל ארה"ב עוברת לפנלים סולאריים כמו שמתוכנן עד 2050, אין מספיק כסף (ממתכת) בעולם כדי לספק את הכמות הדרושה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.1.22
5790 הודעות, 25 מדרגים, 42 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
יש לחפש להשאיר את העולם על מספר מצומצם של אנשים שהולך ופוחת מבלי לפגוע בכדור
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.11.03
34036 הודעות, 175 מדרגים, 348 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לא... אין לי עדיין.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.10.22
991 הודעות, 8 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
9763 הודעות
בתגובה להודעה מספר 46
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.1.22
5790 הודעות, 25 מדרגים, 42 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 48
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.4.02
129838 הודעות, 298 מדרגים, 494 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 46
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.6.20
2205 הודעות, 7 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 46
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.7.13
20441 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
אז כמו שהבננו אין בנתיים תוכניות להגדלת כמות תחנות הכח. ולוקח בערך עשור מרגע התחלת הבניה ועד יצור החשמל.
להגדיל תשתיות בבתים משותפים כדי לספק חשמל לכל רכבי הביניין זה הוצאה של הרבה עשרות אלפי שקלים שאותם אמורים לשלם הדיירים.
יכול להיות מצב שבו שליש או חצי ראשון של הדיירים יקים עמדות טעינה והכל טוב, ואז כשיתחילו חברים מהחצי השני לשים עמדות, החשמל בביניין יקרוס.
ואז כמו בישראל, אלא שכבר תפסו עמדות טעינה לא ירצו להשתתף בהוצאה של הרחבת התשתית...
לכן, ועד ביניין חכם, לא יאשר הוספת תשתיות טעינה לביניין.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.4.02
129838 הודעות, 298 מדרגים, 494 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 52
שהרי לא מדובר בארוע שיקרה ביום אחד.
ועד שזה יקרה - נוכל להתנחם ביוזמות יפות ומתבקשות כמו זו, המקומית:
לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב
עוד פרטים: https://www.calcalist.co.il/market/article/bkxkx3dr3
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.12.22
34 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
ואז לוקחים את כל הסוללה וממחזרים אותה או שמטמינים את החומרים הכימיים באדמה כמו פסולת גרעינית?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.8.08
17013 הודעות, 162 מדרגים, 309 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
או שחושבים שם שהחשמל גודל על העץ
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.9.19
2467 הודעות, 5 מדרגים, 9 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.1.21
374 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
הוכחה קיבלנו ביום שישי הקודם בתל אביב.
כל האנרגיות המתחדשות האלה שוות לת*ת ברגע האמת!
זה הוכח בזינוק במחירי החשמל באירופה בחורף האחרון,
בחוסר יכולת לספק את החשמל בזמן צריכת שיא בסופ''ש האחרון.
העיקר את הגז שלנו מוכרים במחירי זנות לכל דורש!!!
מתי יתפקחו שם למעלה??? או לפחות יתנו את הדין על המחדלים האלה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.12.19
6991 הודעות, 31 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
וגם לא חושבים על מה עושים עם סוללות מתות. איזה כיף שכדי לייצר את החשמל האעלק נקי צריך לשרוף גז ונפט כי האנרגיה הסולארית לא מספקת עבודה במצבי חושך או אובך או עננות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
1884 הודעות, 5 מדרגים, מינוס 3 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ומשנים את התעריף בזמן אמת ולא בשעות קבועות אפשר להגיע למצב די קרוב לזה..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.3.19
1429 הודעות, 3 מדרגים, 5 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
עד שהרכב החשמלי ישתווה לרכב בעל מנוע בנזין ברמת פליטת המזהמים הכוללת; הסיבה העיקרית: זיהום שנפלט במהלך ייצור הסוללה"
(מתוך כלכליסט 6/11/21)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.10.15
2906 הודעות, 29 מדרגים, 52 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
גם כן ליתיום, איך זה יכול להיות שברכב היא לא נגמרת כל כך מהר? הגעתי למצב שהטענתי אחרי כל הלוך-חזור מהבית לעבודה, זה היה מספיק אולי לעוד נסיעה אבל בקושי.
וזה כשדיוושתי, לא השתמשתי ב100% מהכח של זה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד