גירסת הדפסה          
קבוצות דיון ביקורת תקשורת נושא #17655 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 17655   
עמבה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.11.17
8675 הודעות, 116 מדרגים, 220 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ו בתשרי תשפ''ב    20:17   02.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

בערוץ 12 חושבים שפרעות ביהודי לוד הן סיבה טובה לבדיחות ולסיור קולינרי | קלמן ליבסקינד  

 
  
הועבר בתאריך 03.10.21 בשעה 01:07 מפורום חדשות על-ידי Mr W, (מנהל הפורום)
 
כשחלקים חשובים בתקשורת המיינסטרים מטילים את האחריות לאלימות בערים המעורבות על היהודים, ומאשימים את קורבנות הטרור ביצירת "מתחים מיותרים" שגורמים לערבים לפגוע בהם, ראוי לשאול באיזה צד העיתונות שלנו

כבר הרבה שנים לא הייתי קרוב כל כך לשבור בזעם את מכשיר הטלוויזיה שלי כמו במהלך הצפייה בכתבה ששודרה במוצאי יום הכיפורים בחדשות 12. "ארבעה חודשים אחרי שלוד בערה במבצע שומר החומות", סיפר הקדימון, "ברהנו טגניה ואוהד חמו יוצאים לאכול בעיר ולשמוע מהתושבים מה עלה בגורלו של הדו־קיום".

עוד רגע ניכנס לפרטי הכתבה הארוכה הזו, אבל כבר עכשיו נספר שמה שראינו בה, בגדול, זה את שני העיתונאים כשהם מסתובבים בין מסעדות בעיר, מריצים צחוקים עם בעליהן על האוכל שלהם, ואגב ביקור במטבח, טעימה, ניגוב וליקוק השפתיים, שומעים סיפורים על מה שהתרחש בעיר באירועי מאי, ועל מה שעובר על העיר מאז.

לטובת מי ששכח מה בדיוק קרה בלוד במאי, ומכיוון שהכתבה עצמה לא ממש התעכבה על זה, נזכיר שיהודי אחד נרצח על ידי ערבים בלינץ' אכזרי. שכמה יהודים נוספים עברו גם הם לינץ' ושרדו אותו בנס. שערבים ירו בנשק חם ופצעו חמישה יהודים. שערבים שרפו בתי כנסת. שערבים שרפו מכוניות של יהודים. שערבים שרפו דירות של יהודים. שערבים תקפו יהודים באבנים ובקבוקי תבערה. ושערבי אחד נורה ונהרג על ידי יהודים במהלך התפרעות אלימה של ערבים, שהשליכו אבנים גדולות ובקבוקי תבערה בכניסה לשכונה יהודית.

ולמה הכתבה הזו הטריפה אותי כל כך? משום שאלימות ערבית נגד יהודים היא הדבר היחיד שיכול לגרום לערוץ טלוויזיה ישראלי לשלוח את הכתבים שלו באופן חולני לכתבה קולינרית חביבה ומצחיקה לציון ארבעה חודשים לאירועי טרור ושפיכות דמים.

תארו לעצמכם שלא אלפי התקפות אלימות של ערבים נגד יהודים היו לנו כאן, אלא אירוע אחד של מעשה מגונה בנערה מנערות העיר. למה אני הולך דווקא להשוואה הזו? משום ששנים של חינוך והסברה הביאו את החברה שלנו למקום טוב שבו אין אדם שפוי שיעז לזלזל באירוע של תקיפה מינית, לצחוק עליו או להריץ עליו בדיחות.

עכשיו תשאלו את עצמכם האם יכול היה להיות שארבעה חודשים אחרי אותה תקיפה מינית היה ערוץ 12 שולח שני עיתונאים שלו לכתבת אווירה מבודחת, בין סירים ופתיליות, כדי לבדוק אם משפחתו של התוקף ומשפחתה של הקורבן כבר חזרו לאכול יחד באותה מסעדה. ברור לכם שאירוע כזה לא יתרחש לעולם, נכון?

יודעים מה, עזבו את הדוגמה מהתקיפה המינית. האם אתם יכולים לראות בדמיונכם כתבה דומה, שבה עוברים הכתבים בין המטבחים בכפרים הפלסטיניים בשומרון, ואגב טעימה מהסירים ושיח הומוריסטי על ההבדלים בין המטבח הירדני למטבח העזתי, ואגב ניסיון לבדוק אם כבר נרגעו הרוחות ואפשר להתפלל לדו־קיום בין תושבי דומא לתושב המאחז הסמוך, היו מציינים מלאות שש שנים לרצח של בני משפחת דוואבשה?

זה לא יקרה לעולם, ובצדק. כי במקרים האלה ברור לכל אדם שפוי שאלימות היא לא נושא לבדיחות ולא נושא לדאחקות ולא יכולה לשמש רקע לניגוב סירים מהנה. אז שמישהו יסביר לי למה רק כשערבים פוגעים ביהודים העסק הזה לא מובן?

דג חריף ושקדי עגל

כיוון שדיברנו רק על מסגרת הכתבה הזו ולא נגענו עדיין בתוכן שלה, אז בואו נדבר גם עליו. הנרטיב בגדול היה כזה: יש בלוד שתי קבוצות. יש את הערבים שחותרים לדו־קיום, ויש את אנשי הגרעין התורני שעושים להם צרות. ואם מישהו מכם משוכנע שבפרעות של חודש מאי דווקא הערבים היו אלו שתקפו באלימות, ודווקא היהודים - ובמרכזם חברי הגרעין התורני - היו הקורבן של האלימות הזו, אז לפחות לפי הכתבה של חמו וטגניה, ייתכן שמשהו בזיכרון שלו דפוק.

כבר בתחנה הראשונה, "הלחמנייה של אתי", חילק חמו את הצל"ש הראשון לערבים - שאף שהיהודים החרימו את המסעדות שלהם, הם לא החרימו את המסעדות של היהודים. סליחה, חמו, למה שערבים יחרימו עסקים של יהודים? היהודים שרפו להם מסגדים? היהודים הציתו להם עשרות מכוניות? היהודים עשו בהם לינץ'?

בעצם, עזבו, במקום להתעכב על זה, בואו נמשיך הלאה. כי מה זה חשוב עכשיו מי עבר כאן לינץ' ומי נפגע מאש חיה ולמי שרפו את הבית? העיקר שאפשר למלא, לזכר האלימות ההיא, את הלחמנייה בחריף, ולהתרשם מהחצילים בלי השמן, ולעבור לתחנה הבאה, "מסעדת השלום", ולהזיל ריר מהפלאפלים ומהחומוס החם, ולצפות באבו סובחי מקבל מאוהד חמו מחמאה ("עד כדי כך אתה רוצה את הדו־קיום"), כשהוא מסביר שלא אכפת לו אם חומוס זה מאכל יהודי או ערבי. "האנשים האלה הם דו־קיום", מצביע, מצדו, גם אחד מהסועדים היהודים על אבו סובחי.

"אין כמו אוכל לקרב בין אנשים", מסכם חמו כשהוא וטגניה מתארגנים על בשר וסלטים, ונראה שאכן הוא וטגניה מתקרבים, וגם אבו סובחי מתקרב, ורק לנפגעי הטרור של חודש מאי, שאותם כנראה אין לאן לקרב, עדיין לא נמצא מקום בכתבה.

תחנה שלישית, ואנחנו עוברים אל דנה ממסעדת "וורקה". שוב צחוקים, הפעם על ההבדל בין אוכל מרוקאי לאוכל תוניסאי, ובוריק עם מילוי של דג ים, ולברק מתובל עם ירק ובצל, ושקדי עגל מרוקאיים עם בשר, ומעקודה, ומשוויה, ואני דופק שוב את הראש בקיר, ולא מצליח להבין מה באירועי הטרור הנוראיים, שהיו הרקע לכתבה הזו של חמו וטגניה, גורם לשניהם להיזכר בהם רק באמצעות אוכל ובבדיחות.

עכשיו מגיעים הדתיים הראשונים אל הפריים, והצחוקים מפנים את מקומם לטובת עיתונות נשכנית. הקורבן הראשון הוא איתמר בן יעקב. איש עם זקן וכיפה גדולה, שבא עם אשתו ועם הבנות לאכול במסעדה. הוא גר בשכונת רמת אשכול, השכונה שספגה את מרב האלימות הערבית, אבל זה אפילו לא מגרה את שני העיתונאים החרוצים להחזיר אותו אל חוויות הימים ההם. בן יעקב זוהה כאיש הגרעין התורני - סיבה טובה להסתער עליו.

"יצא לנו לדבר עם לא מעט ערבים היום", אומר לו אוהד חמו, "והם מדברים עליכם במונחים של מי שהצליחו להפר את הסטטוס קוו של העיר. הם מדברים על זה שהכנסתם כל מיני אלמנטים לאומיים, יהיו מי שיגידו לאומנים, לכאן". אנשי הגרעין, חשוב שוב להזכיר, לא היו הצד האלים בפרעות. הם היו הקורבן שלהן. אבל כשחמו צריך לבחור בין הצד הערבי לצד היהודי חובש הכיפה, ברור לו לחלוטין על מי נכון להטיל את האחריות.

וזה רק מתחיל. אחר כך, כששני העיתונאים החרוצים פוגשים מחוץ למסעדה את אבו גאנם, טגניה ממשיך בבניית הנרטיב, הקובע שהיהודים, שספגו את האלימות, אשמים בה. "כל עוד הגרעין התורני כאן, לא יהיה פה דו־קיום אמיתי?", הוא שואל את אבו גאנם.

בשלב הזה מתחילים לעבור על המסך, בזה אחר זה, נציגי הגרעין התורני, כשהם נדרשים להתנצל, אחד אחרי השני, על עצם קיומם בעיר הזו. כך אבי רוקח, יו"ר הגרעין התורני. כך יפית חייקין, תושבת הגרעין. כך הקומיקאי מתן צור. ואם לא די בכל זה, עכשיו מגיע תורו של ראש העיר יאיר רביבו, שטגניה מטיח בו: "אומרים עליך שאתה עובד אצל קבוצה מסוימת והיא זו שמנהלת אותך", כשהכוונה ברורה.

רגע לפני סיום הכתבה חוזרים שוב אל אבו גאנם, שמזמין את חמו לאכול את ארוחת הצהריים שאמא שלו מכינה. "במיה לוביה, מה שבא ברוך הבא". אז מה היה לנו כאן? היו לנו ערבים נחמדים שרק רוצים דו־קיום והכנסת אורחים, ומולם אוסף של דוסים שנאלצים לעמוד בפינה ולחשוב טוב טוב למה שונאים אותם ולמה מנסים לרצוח אותם.

תוך כדי כתיבת הטור הזה, נתקלתי בציוץ של רפי ורד, איש הגרעין התורני בלוד, שהעמיק עוד יותר את תחושת הבחילה שגרמה לי הכתבה הזו של ערוץ 12. "ביקשו ממני לדבר מול קבוצת חיילים על חוויותיי מהפרעות בלוד", כתב ורד וצירף תמונה. "דומני שזאת הייתה הפעם הראשונה שבה דיברתי על זה מול קהל. הכל פתאום חזר אליי חי כל כך: מראה השריפות, האבנים, הצעקות, רעש רימוני ההלם, ריח הגז המדמיע, ובעיקר תחושת חוסר האונים המוחלטת מול אוזלת ידה של המשטרה. יש מצב שאני הלום קרב".

ואתה קורא את הדברים ומבין שהפרעות הללו הותירו אחריהן הרבה אנשים מוכים - חלקם חבולים נפשית, חלקם חבולים פיזית - שבין הדג החריף של חמו ושקדי העגל של טגניה, לא נמצאה להם ולו שנייה אחת כדי להשמיע את קולם.

הערבים פורעים, היהודים אשמים

מה מקור הטירוף הזה? נדמה לי שהתשובה פשוטה למדי. השמאל הישראלי, בתקשורת ומחוצה לה, בנה כאן בעמל רב סיפור על חברה ערבית שרוצה דו־קיום, ורוצה חיבור, ולא רוצה אלימות, ולא רוצה לריב, והשמאל הזה מתעקש להילחם בתמונת המציאות, גם כשהיא צועדת מולו בצבעים של דם ואש ותמרות עשן. תוסיפו לנקודת המוצא הזו את הצד השני, שיש לו חזות חיצונית שמזכירה את זו של המתנחלים, אלה שאף פעם לא היו כוס התה של התקשורת, וקיבלתם את השורה התחתונה.

וכך, גם כשהעובדות רצות בשידור חי מול העיניים, לא פוסק הניסיון להאשים את קורבן האלימות באלימות שמופנית כלפיו, העיקר שלא נצטרך להטיל על הערבים אחריות לדבר. או במילים אחרות, שכבר הזכרתי כאן בעבר: אין ערבי רע, יש רק ערבי שרע לו. ואם ערבי בלוד ניסה לשרוף יהודים, בטח הייתה לו סיבה טובה לכך.

ערוץ 12 כמובן איננו לבד בסיפור הזה. לפני שבועיים הקדיש "דה מרקר" מקום נרחב בגיליון יום השישי שלו כדי להציג רע ככל האפשר את הגרעינים התורניים המפוזרים ברחבי הארץ. "התנחלות בלבבות או השתלטות עוינת?", שאלה הכותרת.

לא ניכנס בהזדמנות הזו לכתבה עצמה ולטענות שבה, נסתפק רק בשורה אחת ממנה. "סערת הרשת הנוכחית (הקמפיין נגד הגרעינים התורניים - ק"ל) מגיעה על רקע המאורעות של מבצע שומר החומות במאי, אז התחוללו אירועי אלימות קשים בערים מעורבות. שום דבר לא מצדיק אלימות כלפי אזרחים שומרי חוק, אבל כששקע מעט האבק עלו טענות כלפי גרעינים תורניים על כך שהחיכוך שלהם בלב אוכלוסייה ערבית בערים המעורבות יצר מתחים מיותרים".

הבנתם? "שום דבר לא מצדיק אלימות", אבל כדאי לזכור שהנוכחות של יהודים בעכו ובלוד וביפו יוצרת "מתחים מיותרים", ומתחים מיותרים, כידוע, יוצרים לינצ'ים. אוטו־אנטישמיות במיטבה.

ואפרופו "דה מרקר", מיד אחרי הפרעות בלוד הקדישו בעיתון הזה מקום של כבוד במדור "שיחת פנים" - אותם שני עמודים קבועים של ראיון שבועי, בקדמת העיתון - לאירועים בעיר. ומכל העולם, את מי בחרו ב"דה מרקר" לראיין בסוגיה הזו? את איש התקשורת ישראל פריי. פריי עובד עבור ערוץ טלוויזיה אינטרנטי, המופעל ידי תנועה פוליטית. הוא איננו מתגורר בלוד. הוא איננו מכסה את הנעשה בלוד בשגרה. הוא ודאי לא היה האיש הראשון שעליו חשבו ב"דה מרקר" שיידע לספר נכוחה מה מתרחש בעיר.

אז למה דווקא הוא נבחר כמרואיין? תקראו מה הוא סיפר על מה שראה בלוד, ותבינו לבדכם. "הגיעו מאות אנשים (יהודים - ק"ל), רבים מהם פשוט כדי להיכנס בערבים. זרקו אבנים על בתים, השחיתו מכוניות, הסתערו על חבורה קטנה של ערבים, רגמו מסגד עם מתפללים בפנים".

המראיין טרח להוסיף ולהזכיר את סיפורו של מנהל בית ספר יהודי, שלפי הפרסומים זרק גם הוא אבנים על ערבים, ועבר לדבר עם המרואיין שלו על ה"טיהור האתני שעושים הגרעינים התורניים, שיושבים בערים כמו לוד", ועל איך שעובדת הפרקטיקה של הטיהור האתני הזה, ועל איך שהיא נראית בפועל.

הערבים פורעים בהמוניהם, היהודים אשמים. לא ניכנס כאן לעומקן של טענות, רק נעיר שמי שטוען ששכונת רמת אשכול, שבה התרכז חלק ניכר מהאלימות, היא שכונה שבה הערבים נדחקו החוצה על ידי יהודים, צריך להתמודד עם העובדות שמספרות סיפור הפוך בתכלית.

סיפור של שכונה שפעם היה בה רוב יהודי עצום, והיום כבר לא. סיפור של שכונה שפעם עמד במרכזה בית הספר ויצמן, והיום פועל במקומו בית הספר אל־ראזי. סיפור של שכונה ששמות רחובותיה - אקסודוס, סטרומה והעלייה השנייה - המאכלסים היום ציבור ערבי גדול, מעידים יותר מכל מי גר בה בעבר, ומי דחק בה את רגלי מי.

הצדיק מוסא

בתחילת ימי האלימות נהרג בלוד מוסא חסונה. חסונה עמד בתוך קבוצה שתקפה בחצות הלילה באבנים ובקבוקי תבערה את השכונה היהודית נווה נוף. כמה מאנשי השכונה יצאו החוצה עם נשקם האישי כדי להגן על בתיהם ועל משפחותיהם. סדרת טלפונים שלהם למשטרה לא נענתה, ובשלב מסוים הם פתחו באש. חסונה נהרג. כמה מהיורים נעצרו, נחקרו ושוחררו. כתבתי כאן בעבר שאחד מהם, שנחשד בתחילת הדרך בירי, הוא קרוב משפחה שלי.

כך או כך, סדרה של כלי תקשורת שמצאו הזדמנות להפוך את הסיפור על פיו ולהציג את הערבים כקורבנות, יצאו ובאו מביתו של חסונה, מראיינים את אשתו, את אביו ואת כל מי שהיה מוכן לספר כמה נוראים השכנים היהודים וכמה תמים היה מוסא, וכמה מסכן, וכמה חף מפשע וכמה שונא אלימות וכמה שומר חוק. בכתבה אחת מעוותת שכזו, ששודרה בכאן 11, כונה מי שירה בחסונה "הרוצח", בעוד האלימות הערבית עוברת כביסה ב"אריאל אולטרה" ומוצגת כהתנגשויות דו־צדדיות בין ערבים ויהודים.רוצים את העובדות שמלמדות על הערבים האלימים? לא אצלנו. אף מילה לא הייתה בה, בכתבה

הזו, שתסביר שחסונה נורה כשחבורה של גברים יהודים צעירים התארגנה כדי שהפורעים הערבים לא יגיעו לחדרי השינה של הילדים שלהם, מרחק כמה עשרות מטרים. אף מילה לא הייתה בה, בכתבה הזו, שבה יספר מי מתושבי השכונה היהודית על רגעי הפחד שעברו עליו ועל משפחתו. מה כן היה בה, בכתבה הזו? היה מוחמד מכאווי הערבי, שרק רוצה שלום. היה בה ערבי נוסף, שנסע על קלנועית והשמיע טענות, ניחשתם נכון, כלפי הגרעין התורני.

התוכנית "המקור", ששודרה בערוץ 13 ימים ספורים לאחר אירועי אותו הלילה, הביאה את עדותה של הגברת חסונה, רעייתו של המנוח, שממנה התברר שמוסא בעלה היה קצת פחות תמים ממה שסופר לנו עד אז, ושככל הנראה לא היה עובר אורח תמים שהלך ברחוב, בדרכו לזרוק את הזבל, ונורה בטעות. "אמרתי לו 'שיקו, יש בלגן, אל תלך'", סיפרה. "הוא אמר לי 'לא, אני חייב ללכת ולעמוד ולעשות תגובה, שיפסיקו עם כל הרעש שיש בירושלים. שיפסיקו. לא לעודד אלימות או גזענות. לא. אני רוצה ללכת. חייב להגיב על מה שקורה. שיפסיקו כבר, די'".

יש נרטיב, אין עובדות

כתבי אישום שהוגשו בעקבות המאורעות עשו מהעיתונות העברית בדיחה, וגילו שבניגוד למה שניסו למכור לנו בכל הכוח באינספור כתבות, משפחת חסונה איננה המשפחה העדינה, אוהבת האדם ושומרת החוק מהאגדות, אלא יותר בית גידול לעבריינות, לאומנית ופלילית.

הסיפור שמספרים כתבי האישום מלמדים שאחיו של מוסא המת, שלושה מבני דודיו וקרוב משפחה נוסף שלו - כל אחד לפי מידתו ולפי חלקו - היו מעורבים בשורה של מעשי טרור: לינץ' אכזרי שבו נרצח יגאל יהושע הי"ד, ירי בנשק חם, שריפת רכבים של יהודים, השלכת בקבוקי תבערה ויידויי אבנים על שוטרים ועל אזרחים.

גם מוסא המנוח - שהמשפחה טרחה למכור אותו לכלי התקשורת בכריכה רכה של איש עדין ואוהב אדם, שלא ברור איך נקלע לאירוע שיש בו אלימות - התברר כמי שפתח באש בשתי הזדמנויות שונות, לפני שלוש שנים, לעבר בית שבו התגוררו אנשים שמשפחתו הייתה מסוכסכת איתם.
כתבי האישום הללו לא הפריעו לתעמולה התקשורתית להימשך.

לפני כחודש וחצי התגייס גם ynet למסע יחסי הציבור של משפחת הטרוריסטים הזו. בכתבה ארוכה שפורסמה באתר הצטרף הכותב, יותם יעקובסון, אל אביו של מוסא חסונה לסיור מרגש שמספר את סיפורה ההיסטורי המפעים של המשפחה, של הסבתא פאטמה - "אישה נועזת ורבת תושייה", שניהלה את המשפחה ביד רמה - ושל "בית חסונה", שבעבר הפיקו בו שמן זית, טחינה, שמן שומשום וסבון.

יעקובסון ישב עם מאלכ, אביו של מוסא המת, בגינת ביתו, ונתן לעצמו להתפייט, כשהוא מתעקש שלא לאפשר לאוסף כתבי האישום שהוגשו נגד בני משפחתו של המרואיין ולחלקם בגל הטרור לקלקל לו את הסיפור. "מאלכ הצביע על עץ זית עתיק, שבצלו הוא ואחיו למדו עם המורה שאביהם שכר למענם. מעבר לו התנשא בית דירות, שנבנה על מה שהיה חלק מאדמותיו. לצדנו שיחק תינוק בעגלתו. 'זה אחמד', אומר לי מאלכ, 'הוא היה בן עשרה חודשים כשהרגו את מוסא. עכשיו אין לו אבא. מה אומר לו כשיגדל?'".

יעקובסון, כך נראה, קנה בקלות גם את סיפורו של האב על כך שבנו נהרג אחרי ש"עשה קניות עם אשתו ובסך הכל ירד רגע לרכב", גם אם לאשתו של המנוח, כפי שציטטנו קודם, היה סיפור אחר לגמרי. כי כשיש נרטיב, העובדות פחות חשובות. צריך לומר בבירור: אין שום משפחה אחרת בישראל - שמגדלת חבורה כזו של כתבי אישום בעבירות שעניינן אלימות וטרור וגזענות - שתקבל באתר חדשות מוביל כתבה כזו של יחסי ציבור.

האלימות נמשכת

רגע לפני סיום הכתיבה מצאתי בחשבון הטוויטר של ידידיה צוקרמן, תושב העיר לוד, שורה ארוכה של מעשי טרור, שגם אני, שעוסק בתקשורת ומשדר תקשורת וניזון מתקשורת, לא זכרתי שנתקלתי בהם.

כך סיפורו של יהודי אחד שנפגע מירי חי ברגלו כשנסע ברחוב מבצע יונתן בעיר. כך סיפורם של א' ושל ש' שעברו לינץ' ברחוב הבעש"ט, ושתמונותיהם המדממות, מלאות החתכים, מדברות בעצמן. כך סיפורו של צ', שעבר לינץ' ברחוב העלייה וסבל משברים בפניו. כך א', שנפגע מירי חי ברגלו באותו רחוב. כך ש', שהותקף על ידי ערבים באלות ובגרזינים. כך ל', שנפגע מירי בחזה ברחוב אבא הלל סילבר. כך ש', שנורה ונפצע כשאכל פיצה ברחוב אקסודוס.

מי שימשיך ויתעניין בנעשה בעיר יגלה שרק בימים האחרונים ערבים זרקו אבנים על יהודים, הרסו סוכות, ניפצו שמשות ועקרו מזוזה. אבל עזבו שטויות. זה כנראה באמת לא מעניין כאן אף אחד. עדיף להשמיע שוב את מאלכ חסונה, שיספר שהבן שלו הוא קורבן תמים שלא טעם אף חטא. עדיף לכתוב שוב שהגרעין התורני - כמו אותה נאנסת שהלכה בחצאית - אשם בטרור שמבוצע נגדו. עדיף להמשיך לעשות טלוויזיה שמחה, ולאכול טוב במסעדה של אבו סובחי, ולספר על הערבים בלוד שכל מה שהם רוצים זה דו־קיום בשלום.

אם תקשורת משנה מציאות, ואם תעמולה מניעה מהלכים, ואם עיתונאים משפיעים על דעת הקהל, הרי שבכל מה שקשור למה שמתרחש בלוד - תקשורת המיינסטרים הישראלית, בהכללה, בחרה בטרור.

https://www.maariv.co.il/journalists/Article-867833



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  מספר 1. נדלניס'ט 02.10.21 20:20 1
     השמאל עובר תהליך מסוכן שבן דרור ימיני מכנה אותו נאצפיקציה של ישראל נחום תקום 02.10.21 20:35 11
         השמאל הישראלי עובר תהליך מהיר מאוד לקראת דיקטטורה FBD 03.10.21 01:07 46
             אכן, בול בשבילך קבל את זה אור 111 08.10.21 11:21 47
     Its Fact 02.10.21 20:41 16
     אבל רצוי שיעלה את זה גם בגירסה קצרצרה וקולעת, זה יעלה את חשיפת הmem פי100 הניצוץ 02.10.21 21:24 34
  עם ישראל וחסידי אומות העולם מן הצד האחד, הערב רב ושונאי ישראל מנגד. בסוף, עם ישראל ינצח. יוסף 02.10.21 20:21 2
     האור תמיד ינצח את החושך....תמיד שמח בחלקי 02.10.21 20:30 5
     ואנחנו צריכים לעזור לעצמנו לנצח, הן את האויב והן את האוטואנטישמים בתוכנו. חתול 02.10.21 22:19 37
  טור מאוד חזק. פרה אדומה 02.10.21 20:25 3
  זו הסיבה שאני נמנע כבר יותר משש שנים מטלויזיה . ציני 02.10.21 20:28 4
     כנל..לא מבין למה אנשים עושים את זה ךעצמם Michelangelo 02.10.21 22:11 36
  לא רואה 11 12 13. במהלך שומר החומות ראיתי כתבה קצרה באלגזירה בשביל לראות איך האוייב מסקר את העימות. משה בן אברהם 02.10.21 20:31 6
  לוגיקה פשוטה. ערוצי התשקורת הם מהנדסי תודעה ותו לא. Genesis 02.10.21 20:31 7
  קלמן ליבסקינד, אחרון העיתונאים בארץ eli19 02.10.21 20:31 8
  בוקר טוב.. סקוט 02.10.21 20:33 9
  70 שנה לא הצלחנו קוזק 02.10.21 20:34 10
     חצי מהזמן דווקא הצלחנו. ברגע שיידעלך מכרו את המדינה לטובת כספים מחו''ל והתכופפו לגחמות של הפריץ העולמי סקוט 02.10.21 20:42 18
         יש גם על כך מה לומר,אבל לא נראה לי שזה האשכול המתאים קוזק 02.10.21 20:47 23
  לדעתי צריך להעמיד לדין עיצונאים על סילוף מציאות מוחין דגדלות 02.10.21 20:36 12
     ידידי, ערוץ 12 זה לא בדיוק כספי ציבור - צריך פשוט להחרים אותם וכך להכות בהם בכיס דריל מורי 02.10.21 20:47 22
  ידידי הרב איתמר בן יעקב, רב שכונת רמת אשכול, יהודי יקר ועתיר זכויות עד למאוד: אברהם בראל 02.10.21 20:37 13
  ביום שהשמאל הישראלי יתנער מהגזענות הקשה הפושה בו יהיה כאן מקום לכולם. קבוצה אליטיסטית, גזענית ואוריינטליסטית זלמן 02.10.21 20:38 14
  תזכרו שאתם מממנים את ערוץ 12 כשאתם צופים בו דרך אתר מאקו- צפו רק דרך דרכים אחרות ואל תכנסו לאתר הזה כינוי 02.10.21 20:39 15
     אל תצפו בתכניות שלהם גם באתרים אחרים עמבה 02.10.21 20:49 25
         צודק. אתקן- מי שמרגיש שהוא מוכרח לצפות שיצפה לפחות בדרכים אחרות. כינוי 02.10.21 21:04 32
  קלמן מפריע לשונאי ישראל השמאלנים הפוסט ציונים להנדס תודעה דריל מורי 02.10.21 20:42 17
  עיתונות גבלסית במיטבה! ולא, זה ממש לא זילות השואה! זה אחד לאחד! יהודי ישראלי 02.10.21 20:45 19
  עם ישראל חייב להקיא מתוכו את העיתונאים שמצדדים באוייב! אברהם בראל 02.10.21 20:45 20
  אחלה קלמן BlackHawkIL 02.10.21 20:47 21
  יום יבוא ויופנם ששורש כל רע והמפלג האמיתי זה הרעל התקשורתי עוד קצת 02.10.21 20:49 24
  בערוץ 12 כבר שנים יושבים אנשים תומכי ערבים שונאי יהודים. חדש בערך 02.10.21 20:51 26
  קלמן ליבסקינד צודק, השאלה היכן האתיקה העיתונאית של קלמן היתה כאן: עבד לעם קדוש 02.10.21 20:54 27
  השמאל אוהב את הערבי שלו עם צלחת חומוס בצד סוציו 02.10.21 20:54 28
  אם היהודים לא היו באים להתישב בארץ ישראל בכלל קישקשתא 02.10.21 20:57 29
  אם לא היה קלמן ליבסקינד היה צריך להמציא אותו. עיתונאי אמין, מעמיק, רציני ובעד מדינת ישראל צללפון 02.10.21 21:03 30
  איזה כייף שאני זוכה ליהיות בבית בלי טלוויזיה קומדי 02.10.21 21:04 31
     שים לב שאתה לא נכנס למאקו גם דרך האינטרנט- זה עיקר ההכנסות שלהם. כינוי 02.10.21 21:08 33
  בעזרת השם יום אחד גם אוהד חמו וגם ברהנו טגניה יבינו נסיך פשוט 02.10.21 21:39 35
  קלמן במיטבו,מציג לשמאל מראה מול הפנים שמש בגבעון1 02.10.21 22:21 38
  כשזעקנו כאן ש''התאגיד'' יהיה קן צרעות שמאלני הגרוע מקודמו, זו לא הייתה נבואה...אלא הבנה בסיסית בשמאלנולוגיה. היטש 02.10.21 22:26 39
     קלמן לא בתאגיד? שומרוני 03.10.21 00:08 44
         לא רק שהוא בתאגיד, אלא גם היה מראשי התומכים בהקמתו...והוא טעה קשות בעניין הזה. מהי פואנטתך? היטש 03.10.21 00:57 45
  לא כדאי להתרגש מהערוצים הללו. הם מייצגים בעיקר את עצמם. אמירי 02.10.21 22:35 40
  הפרצוף המכוער איש י-ם 02.10.21 23:02 41
     הבעיה שגם המפכל אמר זאת כינוי 03.10.21 00:05 43
  מי שמשתמש בפח אשפה - שלא יתלונן על הריח שלו אחר כך צופן 03.10.21 00:05 42
  הכל מתחיל ונגמר בבית המשפט אני מאמין 17.10.21 07:16 48
  מעניין תודה human 2021 18.10.21 01:23 49

     
נדלניס'ט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.11.17
5149 הודעות, 61 מדרגים, 84 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ו בתשרי תשפ''ב    20:20   02.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. מספר 1.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נחום תקום לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.7.08
3397 הודעות, 31 מדרגים, 58 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ו בתשרי תשפ''ב    20:35   02.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. השמאל עובר תהליך מסוכן שבן דרור ימיני מכנה אותו נאצפיקציה של ישראל  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
השמאל הישראלי עובר תהליך נורא של נאציפקציה של יהודי ישראל

התקשורת מלבה מחממת ובונה את הנארטיב המסוכן והחמור הזה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
FBD לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.10.15
19006 הודעות, 160 מדרגים, 300 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ז בתשרי תשפ''ב    01:07   03.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  46. השמאל הישראלי עובר תהליך מהיר מאוד לקראת דיקטטורה  
בתגובה להודעה מספר 11
 
  
רק בעזרת דיקטטורה ומחיקת רעיונות לאומיים וחשיבה עצמאית , ובילבול טוטאלי של האזרח בכל הנוגע לאידיאולוגיה באשר היא , יוכל השמאל הדיקטטורי לשלוט .

הציבור לא מבין , אבל השמאל הקיצוני אכן פועל בדרך הזאת , ודרכו סלולה בתיחכום רב .

דיבר על כך פעם בהפגנת האוהלים ברוטשילד אותו יועץ פוליטי מתועב של אהוד ברק … ואמר מול המצלמות שיש לנקוט בדרכים מתוחכמות כדי להגיע ללב הציבור בלי שהציבור יבין את המטרות האמיתיות של השמאל .

הללויה … הם הצליחו ומצליחים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אור 111 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.10.21
1364 הודעות, 11 מדרגים, 22 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' בחשון תשפ''ב    11:21   08.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  47. אכן, בול בשבילך קבל את זה  
בתגובה להודעה מספר 46
 
  
בשנת 1999 (13/8) התפרסם בעיתון הארץ ראיון מאלף שערך העיתונאי ארי שביט עם פרופ׳ יולי תמיר בזמן שכיהנה כשרת לקליטת עלייה.
פרופ׳ יולי תמיר הייתה אחד האנשים המרכזיים בשמאל הרדיקלי, היא מילאה (ועדיין ממלאת) שורה של תפקידים: ח״כ ושרה מטעם מפלגת העבודה, שרה לקליטת עלייה, שרת חינוך, ממייסדי ארגון השמאל הקיצוני ״שלום עכשיו״ וכיום נשיאת המכללה האקדמית בית ברל.
בדברים שאמרה בכנות כמעט מפתיעה, היא מבטאת באופן מדויק את מיקומה של הדמוקרטיה ביחס למימוש המעשה הפוליטי.
“היו פגמים דמוקרטים קשים בתהליך אוסלו. ההסכם לא נולד באופן דמוקרטי, המגעים היו חשאיים, לא הייתה שקיפות ושקרו לצבור בעניין זה.
כל מה שטען הימין היה נכון… הוא הוצג רק ברגע האחרון כמין עסקה של “לקבל או לדחות”.
בכל זאת אמצנו אותו בהתלהבות ומבחינתי בצדק…
אני מניחה שאנחנו לא רוצים שלום דיקטטורי. זה לא… אבל יש שאלה שיש לענות עליה בכנות: אם היו אומרים לנו – בסדר, רבותי, תהיה פה דיקטטורה לשנה ובסופה יהיה שלום… והשלום הזה יביא לצדק ורווחה. האם אנו קונים את זה או לא?
מבחן התוצאה פה הוא חשוב מאד. אם הממשלה הזו תהיה גם לא דמוקרטית וגם לא תביא תוצאות היא תיפול… אבל אם היא תביא תוצאות ישכחו את כל התהליך, את האופן שבו זה הושג”.

מקור- https://mida.org.il/2021/07/08/%d7%97%d7%a8%d7%95%d7%a9%d7%aa-%d7%94%d7%aa%d7%95%d7%93%d7%a2%d7%94-%d7%94%d7%9e%d7%9b%d7%96%d7%91%d7%aa-%d7%94%d7%9e%d7%93%d7%a8%d7%99%d7%9a-%d7%9c%d7%a9%d7%9e%d7%a8%d7%9f-%d7%94%d7%9e%d7%aa%d7%97-2/



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Its Fact לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 23.7.19
3238 הודעות, 13 מדרגים, 1 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ו בתשרי תשפ''ב    20:41   02.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. ➕  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הניצוץ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.12.08
22487 הודעות, 241 מדרגים, 482 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ו בתשרי תשפ''ב    21:24   02.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  34. אבל רצוי שיעלה את זה גם בגירסה קצרצרה וקולעת, זה יעלה את חשיפת הmem פי100  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יוסף לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.3.18
24806 הודעות, 271 מדרגים, 530 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ו בתשרי תשפ''ב    20:21   02.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. עם ישראל וחסידי אומות העולם מן הצד האחד, הערב רב ושונאי ישראל מנגד. בסוף, עם ישראל ינצח.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שמח בחלקי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.5.21
1917 הודעות, 17 מדרגים, 33 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ו בתשרי תשפ''ב    20:30   02.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. האור תמיד ינצח את החושך....תמיד  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  
גם כשנראה שהחושך יותר חזק....



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חתול
חבר מתאריך 21.10.15
11958 הודעות
יום שבת כ''ו בתשרי תשפ''ב    22:19   02.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  37. ואנחנו צריכים לעזור לעצמנו לנצח, הן את האויב והן את האוטואנטישמים בתוכנו.  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  
.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פרה אדומה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.4.12
53966 הודעות, 351 מדרגים, 694 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ו בתשרי תשפ''ב    20:25   02.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. טור מאוד חזק.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ציני לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.7.08
17218 הודעות, 56 מדרגים, 107 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ו בתשרי תשפ''ב    20:28   02.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. זו הסיבה שאני נמנע כבר יותר משש שנים מטלויזיה .  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
לא חדשות , לא תוכניות בישול , לא אח גדול או אח קטן .

מוחרמים .



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Michelangelo לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.3.20
2779 הודעות, 21 מדרגים, 34 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ו בתשרי תשפ''ב    22:11   02.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  36. כנל..לא מבין למה אנשים עושים את זה ךעצמם  
בתגובה להודעה מספר 4
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
משה בן אברהם לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.2.15
18578 הודעות, 67 מדרגים, 116 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ו בתשרי תשפ''ב    20:31   02.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. לא רואה 11 12 13. במהלך שומר החומות ראיתי כתבה קצרה באלגזירה בשביל לראות איך האוייב מסקר את העימות.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הכתבה באלגזירה הזכירה לי את הסיקור של 11 12 13 שראיתי לפני שנים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Genesis לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.9.20
828 הודעות, 2 מדרגים, 4 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ו בתשרי תשפ''ב    20:31   02.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. לוגיקה פשוטה. ערוצי התשקורת הם מהנדסי תודעה ותו לא.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
eli19 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.10.13
16453 הודעות, 86 מדרגים, 146 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ו בתשרי תשפ''ב    20:31   02.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. קלמן ליבסקינד, אחרון העיתונאים בארץ  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סקוט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.2.20
15685 הודעות, 106 מדרגים, 168 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ו בתשרי תשפ''ב    20:33   02.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. בוקר טוב..  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
כל עוד התקשורת תומכת הטרור שולטת וממציאה שיחדש, מדינת היהודים תמשיך להדרדר עד שתכחד. כולי תקווה שכל מי שמיישר קו עם השיחדש הזה יסבול מנחת זרועם של המחבלים הערביים. לא שזה יזיז אותו מדעתו אבל זה יהיה המידה כנגד מידה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קוזק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.1.21
3484 הודעות, 37 מדרגים, 34 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ו בתשרי תשפ''ב    20:34   02.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. 70 שנה לא הצלחנו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הגיע הזמן לנסות מחדש.
בית משפט חדש
צבא חדש
משטרה חדשה.
אני לא רואה איך אנחנו מתרפאים מהחולי הזה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סקוט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.2.20
15685 הודעות, 106 מדרגים, 168 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ו בתשרי תשפ''ב    20:42   02.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. חצי מהזמן דווקא הצלחנו. ברגע שיידעלך מכרו את המדינה לטובת כספים מחו''ל והתכופפו לגחמות של הפריץ העולמי  
בתגובה להודעה מספר 10
 
  
זה מה שנהיה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קוזק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.1.21
3484 הודעות, 37 מדרגים, 34 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ו בתשרי תשפ''ב    20:47   02.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  23. יש גם על כך מה לומר,אבל לא נראה לי שזה האשכול המתאים  
בתגובה להודעה מספר 18
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מוחין דגדלות לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 31.12.19
3527 הודעות, 29 מדרגים, 53 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ו בתשרי תשפ''ב    20:36   02.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. לדעתי צריך להעמיד לדין עיצונאים על סילוף מציאות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אןהד חמו וטגניה צריכים לתת את הדין על בזבוז כספי ציבור ועל הטעיה מכוונת.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דריל מורי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.11.19
3906 הודעות, 39 מדרגים, 66 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ו בתשרי תשפ''ב    20:47   02.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  22. ידידי, ערוץ 12 זה לא בדיוק כספי ציבור - צריך פשוט להחרים אותם וכך להכות בהם בכיס  
בתגובה להודעה מספר 12
 
  
ככה פשוט.
ולהצביע לכל מפלגה שתחרוט על דיגלה את סגירת התאגיד ״כאן״



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אברהם בראל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.1.21
4789 הודעות, 36 מדרגים, 61 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ו בתשרי תשפ''ב    20:37   02.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. ידידי הרב איתמר בן יעקב, רב שכונת רמת אשכול, יהודי יקר ועתיר זכויות עד למאוד:  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הראשון הוא איתמר בן יעקב. איש עם זקן וכיפה גדולה, שבא עם אשתו ועם הבנות לאכול במסעדה. הוא גר בשכונת רמת אשכול, השכונה שספגה את מרב האלימות הערבית, אבל זה אפילו לא מגרה את שני העיתונאים החרוצים להחזיר אותו אל חוויות הימים ההם.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זלמן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.12.16
3073 הודעות, 17 מדרגים, 34 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ו בתשרי תשפ''ב    20:38   02.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. ביום שהשמאל הישראלי יתנער מהגזענות הקשה הפושה בו יהיה כאן מקום לכולם. קבוצה אליטיסטית, גזענית ואוריינטליסטית  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הרואה בערבים כקורבנות טיפשים וחסרי אונים. כמו הורים רעים עם ילד חרא שמרביץ לכולם והם מסבירים שהקורבן היה צריך לחלוק את המשחק שלו עם הילד האלים.

יהודים, להם יש מוח, הם יכולים ליצור אסטרטגיה, הם הפטרונים והם האשמים בטימטום של הערבים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
כינוי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.6.21
25238 הודעות, 65 מדרגים, 114 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ו בתשרי תשפ''ב    20:39   02.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. תזכרו שאתם מממנים את ערוץ 12 כשאתם צופים בו דרך אתר מאקו- צפו רק דרך דרכים אחרות ואל תכנסו לאתר הזה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עמבה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.11.17
8675 הודעות, 116 מדרגים, 220 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ו בתשרי תשפ''ב    20:49   02.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  25. אל תצפו בתכניות שלהם גם באתרים אחרים  
בתגובה להודעה מספר 15
 
  
עצם הצפייה של רבים בתכניות נותנת להם באז ומגדילה את הצפייה.
רק החרמה מוחלטת.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
כינוי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.6.21
25238 הודעות, 65 מדרגים, 114 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ו בתשרי תשפ''ב    21:04   02.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  32. צודק. אתקן- מי שמרגיש שהוא מוכרח לצפות שיצפה לפחות בדרכים אחרות.  
בתגובה להודעה מספר 25
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דריל מורי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.11.19
3906 הודעות, 39 מדרגים, 66 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ו בתשרי תשפ''ב    20:42   02.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. קלמן מפריע לשונאי ישראל השמאלנים הפוסט ציונים להנדס תודעה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
השמאל הפוסט ציוני שונא את אחיו היהודים ומעדיף את אויביו הערבים.
מספיק לראות את גנץ ששלח חיילים בגולני המשימה מסכנת חיים כדי שחלחלה לא ייפגעו שערות ראשם של אזרחים פלסטינים בעזה. ועוד התגאה בכך. הם אפילו לא מבינים מה לא בסדר.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יהודי ישראלי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.11.12
19216 הודעות, 149 מדרגים, 287 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ו בתשרי תשפ''ב    20:45   02.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  19. עיתונות גבלסית במיטבה! ולא, זה ממש לא זילות השואה! זה אחד לאחד!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אברהם בראל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.1.21
4789 הודעות, 36 מדרגים, 61 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ו בתשרי תשפ''ב    20:45   02.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  20. עם ישראל חייב להקיא מתוכו את העיתונאים שמצדדים באוייב!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
BlackHawkIL לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.9.16
38332 הודעות, 139 מדרגים, 266 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ו בתשרי תשפ''ב    20:47   02.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  21. אחלה קלמן  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עוד קצת לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.11.20
3311 הודעות, 10 מדרגים, 20 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ו בתשרי תשפ''ב    20:49   02.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  24. יום יבוא ויופנם ששורש כל רע והמפלג האמיתי זה הרעל התקשורתי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חדש בערך לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.7.17
28421 הודעות, 117 מדרגים, 182 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ו בתשרי תשפ''ב    20:51   02.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  26. בערוץ 12 כבר שנים יושבים אנשים תומכי ערבים שונאי יהודים.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
כל מנהלי החדשות בערוצי, 11,12,13 צריכים לעמוד לדין על תמיכה באויב ,והרבה סילופי דברים כנגד היהודים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עבד לעם קדוש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.9.19
56483 הודעות, 214 מדרגים, 391 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ו בתשרי תשפ''ב    20:54   02.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  27. קלמן ליבסקינד צודק, השאלה היכן האתיקה העיתונאית של קלמן היתה כאן:  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 02.10.21 בשעה 21:46 בברכה, עבד לעם קדוש
 
https://rotter.net/forum/politics/27732.shtml



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סוציו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
4361 הודעות, 109 מדרגים, 218 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ו בתשרי תשפ''ב    20:54   02.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  28. השמאל אוהב את הערבי שלו עם צלחת חומוס בצד  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
גזענים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קישקשתא לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.12.13
1288 הודעות, 9 מדרגים, 17 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ו בתשרי תשפ''ב    20:57   02.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  29. אם היהודים לא היו באים להתישב בארץ ישראל בכלל  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ובלוד בפרט, הערבים לא היו נאלצים לרצוח, להרוג, לבזוז, לשדוד, לאנוס אותם. היהודים האלו לא מבינים רמזים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
צללפון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.8.13
12909 הודעות, 59 מדרגים, 109 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ו בתשרי תשפ''ב    21:03   02.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  30. אם לא היה קלמן ליבסקינד היה צריך להמציא אותו. עיתונאי אמין, מעמיק, רציני ובעד מדינת ישראל  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קומדי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.11.18
2081 הודעות, 16 מדרגים, 24 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ו בתשרי תשפ''ב    21:04   02.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  31. איזה כייף שאני זוכה ליהיות בבית בלי טלוויזיה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
כינוי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.6.21
25238 הודעות, 65 מדרגים, 114 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ו בתשרי תשפ''ב    21:08   02.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  33. שים לב שאתה לא נכנס למאקו גם דרך האינטרנט- זה עיקר ההכנסות שלהם.  
בתגובה להודעה מספר 31
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נסיך פשוט
חבר מתאריך 18.9.18
441 הודעות
יום שבת כ''ו בתשרי תשפ''ב    21:39   02.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  35. בעזרת השם יום אחד גם אוהד חמו וגם ברהנו טגניה יבינו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מי הצד הטוב בסיפור ומי הרע, זה יקרה כנראה כשהם יחוו על בשרם לינץ כזה, מכות, ירי, סכין או משהו דומה יש מצב שאולי אז הם יבינו... נקווה שישארו בחיים שנריץ על זה אחר כך דאחקות ביחד... עם פלאפל...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שמש בגבעון1 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.6.11
4978 הודעות, 40 מדרגים, 70 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ו בתשרי תשפ''ב    22:21   02.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  38. קלמן במיטבו,מציג לשמאל מראה מול הפנים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
באמת תחושת כאוס ואין אונים-הרוע מקיף אותנו מכל צד -הולך ומתקרב ומתקרב..
אני מתחיל לחוש תחושת גלות ומה הרגישו היהודים בגלותם.
שקר ואמת מעורבבים - האויב בכל פינה ממתין לשעת כושר.
אוהד חמו חובב ערבים מושבע וטגניה נגרר בעל כורחו לאן שהפרוסה מרוחה.
במדינה מתוקנת היו מוקעים לעמוד הקלון ואפילו מובלים למשפט.
זעקי ארץ אהובה...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
היטש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.9.16
19648 הודעות, 103 מדרגים, 193 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ו בתשרי תשפ''ב    22:26   02.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  39. כשזעקנו כאן ש''התאגיד'' יהיה קן צרעות שמאלני הגרוע מקודמו, זו לא הייתה נבואה...אלא הבנה בסיסית בשמאלנולוגיה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שומרוני לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.08
25032 הודעות, 265 מדרגים, 480 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ז בתשרי תשפ''ב    00:08   03.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  44. קלמן לא בתאגיד?  
בתגובה להודעה מספר 39
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
היטש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.9.16
19648 הודעות, 103 מדרגים, 193 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ז בתשרי תשפ''ב    00:57   03.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  45. לא רק שהוא בתאגיד, אלא גם היה מראשי התומכים בהקמתו...והוא טעה קשות בעניין הזה. מהי פואנטתך?  
בתגובה להודעה מספר 44
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אמירי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.5.04
2929 הודעות, 16 מדרגים, 30 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ו בתשרי תשפ''ב    22:35   02.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  40. לא כדאי להתרגש מהערוצים הללו. הם מייצגים בעיקר את עצמם.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ואם כבר מזכירים כאן את הפרעות בלוד בזמן "שומרי החומות" - השיר הזה פשוט מתבקש, והוא הרבה יותר מייצג את העם היושב בציון

https://youtu.be/oAuV0sm3jF4



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איש י-ם לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.4.11
29393 הודעות, 128 מדרגים, 238 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ו בתשרי תשפ''ב    23:02   02.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  41. הפרצוף המכוער  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
כשחלקים חשובים בתקשורת המיינסטרים מטילים את האחריות לאלימות בערים המעורבות על היהודים, ומאשימים את קורבנות הטרור ביצירת "מתחים מיותרים" שגורמים לערבים לפגוע בהם, ראוי לשאול באיזה צד העיתונות שלנו

הפרצוף המכוער של התשקורת הישראלית כמעט כללית שבמשך הרבה שנים היו לטובת האוייב הערבי.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
כינוי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.6.21
25238 הודעות, 65 מדרגים, 114 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ז בתשרי תשפ''ב    00:05   03.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  43. הבעיה שגם המפכל אמר זאת  
בתגובה להודעה מספר 41
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
צופן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 31.7.14
3600 הודעות, 41 מדרגים, 72 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ז בתשרי תשפ''ב    00:05   03.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  42. מי שמשתמש בפח אשפה - שלא יתלונן על הריח שלו אחר כך  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אני מאמין לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.9.21
749 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון י''א בחשון תשפ''ב    07:16   17.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  48. הכל מתחיל ונגמר בבית המשפט  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
כל האמת על בתי המשפט בישראל
https://savedemocracy.imti.org.il/



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
human 2021
חבר מתאריך 10.10.21
837 הודעות
יום שני י''ב בחשון תשפ''ב    01:23   18.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  49. מעניין תודה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות