אפליקציית אייפון לפורום סקופים  |  אפליקציית אנדרואיד לפורום סקופים  |  אפליקציית WindowsPhone לפורום סקופים

גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #21378 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 21378   
BreeZe
גולש אורח
אור ליום שבת ט''ז באב תשע''ה    23:00   31.07.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

מאמר חשוב ומעניין של פרופ' רחל אליאור בעקבות אירועי הימים האחרונים  

 
   הועבר בתאריך 31.07.15 בשעה 23:06 מפורום חדשות על-ידי אתאיסט, (מפקח)
 
קצה נפשנו בטרור החרדי בירושלים -אנחנו תושבי ירושלים לא רוצים אבנים על אמבולנסים ביום כיפור ולא סכינים ביום הגאווה !!! קצה נפשנו בכל אלה שאומרים לנו איך להתלבש ומה לאכול ואיך להתחתן, אנחנו מאמינים בשוויון בחירות ובבחירה חופשית! אל תכפו עלינו את דרכיכם שאינםדרכי נועם אלא דרכי כפייה , רדיפה ושנאה.
קצה נפשנו בטרור המתנחלי מחוגי 'נוער הגבעות', 'תג מחיר', וארגון להב"ה שורפי המנזר בלטרון ומציתי כנסיית הלחם והדגים ושורפי בית הספר הדו לשוני!
קצה נפשנו במצעד הדגלים המשפיל את תושבי העיר הפלסטינאים והופך אותנו למצורעים בעיני כל העולם הנאור קצה נפשנו בכיבוש שאין לו סוף, בהזיות המשיחיות של גוש אמונים וברצון של המתנחלים הקיצונים לבנות את המקדש על הר הבית במחיר פיצוץ כיפת הסלע!
נמאס לנו להיות בני ערובה של טרוריסטים יהודים, של נאמני הר הבית המשפילים מוסלמים וצורחים 'מוחמד חזיר' וקצה נפשנו בכל הנבלה הנעשית בשם אזרחי ישראל בשם קדשי ישראל שהפכו לחילול שם שמים ולהשפלת המין האנושי ורמיסת כבוד האדם הנעשית למען שמירת חיי המתנחלים תוך דיכוי ונישול תושבי השטחים הפלסטינאים קצה נפשנו במשטר הצבאי, באפרטהייד ובכיבוש השנוא המשפיל את צלם האנוש של כל מי שאיננו יהודי, התעמרות דיכוי נישול וגזל המולידים השפלה, שנאה, זעם, נקם וטרור, המביאים כל שנה מבצע ומלחמה אין לנו חפץ באדמה קדושה אם מחירה טומאה אנושית של השפלת כבוד האדם ומלחמות אין סופיות אין לנו חפץ במציאות של שנאה והשפלה, אין לנו חפץ בכיבוש, אין לנו חפץ בסיקריקים חרד'ים המתנפלים עם סכינים על אנשים בעלי אורחות חיים שונות
אין לנו חפץ בחברי כנסת שקוראים לעלות עם דחפור על בית המשפט העליון
במקום חג האהבה אתם מקיפים אותנו מכל עבר בשנאה ובאלימות לשם מה? כדי לקרב את ביאת המשיח? כדי להכרית את הגויים מקרב הארץ? כדי להחליף את הדמוקרטיה במונרכיה משיחית?
ההזיות שלכם עולות לנו בדם ובשנאה ובבידוד בין כל עמי העולם הנאור
אין שום סכנה דחופה מהפצצה האירנית יש סכנה דחופה מאד מהימין המתנחל הקיצוני המשלה את עצמו שאפשר לפוצץ את כיפת הסלע ולבנות את המקדש ולהביא את המשיח-טלו קורה מבין עיניכם, אלה הזיות חסרות שחר וחסרות אחריות שאנחנו משלמים את מחירם. איננו מוכנים לממן ישיבות שלומדים בהם את דברי הרב יצחק גינזבורג, איש חב"ד, מראשי ישיבת 'עוד יוסף חי' ביצהר, השולל את הדמוקרטיה הפרלמנטרית מכל וכול, ומתנגד לרעיונות השוויון והחירות, זה שכתב בספרו 'קומי אורי': "יש לעקר את הרוח הציונית (...) את בית המשפט עלינו לשבר (...) את הממשלה - ממשלת שמאל או ימין - עלינו למגר".
איננו מוכנים להמשיך בכך! אנחנו ממנים ממיסינו את העבריינים מיצהר שמנקבים את גלגלי רכבו של המח"ט, מציתים מסגדים ושדות חיטה ומנסרים וכורתים עצי זית!
העם נקעה נפשו מכל ההזויים, המטורפים, הקיצונים ובעלי ההזיות שקוראים למגר את שלטון החוק ולקדם את הכרתת הגויים מהארץ.
אנחנו רוצים לחיות במדינה דמוקרטית שיש בה צדק ושוויון וזכויות אזרח לכל, אין בה עם קדוש ואין בה אנשים טמאים שיש להכריתם מהארץ, ולא בממלכת כוהנים וגוי קדוש שרוצים לחדש את העלאת הקרבנות בבית המקדש ןלהביא את ביאת המשיח, אין לנו עניין במצוות שהרמב"ם קבע לפני אלף שנה שיש למלאן בכניסה לארץ, הכוללות את הורשת הגויים ואת בנין המקדש ואת המלכת המלך המשיח, ואין לנו עניין בדברי הרב קוק הבן שקבע שעכשיו אתחלתא דגאולה וצריך להתנחל בכל ארץ ישראל ואסור לסגת אף שעל, כי המשיח כבר בא, צאו מעולם ההזיות והאגדות, המקדש והמשיח, אלה קיימים בספרים ובאגדות לא במציאות, איננו רוצים להילחם את מלחמותיכם ולהגן על מעשי הטירוף שלכם, לא רוצים, לא רוצים לא רוצים שתביאו בהזיותיכם ובטרופכם את חורבן הבית השלישי!!!

אין שום מקום לא לגמגם ולא לרצות-צריך להגיד עד כאן, צריך להציב גבולות ולדבר על מה שהנפש סולדת ממנו, חרדי מטורף ככל שיהיה לא יכול להתנפל בסכין קצבים על אנשים שבוחרים לחיות את חייהם בדרך אחרת משלו, פרחחים חרדים לא יכולים לשרוף ילד ערבי כי שמעו בכיכרות ש'יהודי הוא נשמה וערבי הוא בהמה' ציטוט מדברי הרב דוד בצרי, ארגון להב"ה לא יכול להציק לערבים ולהשפיל אותם ונוער הגבעות-תג מחיר לא יכול להצית כנסיות ומסגדים- אבל הם עושים את כל הדברים הנפסדים האלה ועוד רבים גרועים מאלה, כי הם מרגישים שממשלת הימין מרשה, עוצמת עין, מחייכת בהסכמה כי היא אוהבת את המתנחלים גם כשהם פורעי חוק וסדר, גם כשהם טרוריסטים, גם כשמתנכלים לצבא ולרכוש הצבא, גם כשמסרבים פקודה כי הרי קידוש עפר ארץ ישראל השלמה בכל מחיר, במחיר כל גזל, נישול, התעמרות דיכוי וכפייה מצדיק את הכל בעיני תומכי ארץ ישראל השלמה המחריבה את מדינת ישראל
אומרים לי שאני מיעוט פה, ועלי לכבד את הכרעת הרוב, שלא רוצה בכל הדברים האלה שאני רוצה.
איזו הכרעה של הרוב עלי לכבד בדיוק? את התנחלויות הגזל והעוול שחובשי כיפות ארוכי פאות משפילים שם את הנכבשים? גוזלים את אדמתם ומימיהם?את ההזיות על המשיח והבית השלישי בשמם קוראים רבנים לסירוב פקודה? את הרבנים גינזבורג, ליאור, אליצור , שפירא ואליהו המבקשים ללמוד הלכות גויים ולהתיר את הריגתם בשם מצוות לא תחונם? את מחברי תורת המלך וברוך הגבר? כולם חבושי כיפות קנאים המקדשים את הזיות השנאה והטרוף של זרע קודש מול עמי כנען הפלשתינאים אותם הם מבקשים להוריש מן הארץ? את דיבורי הטומאה והקדושה של המטורף שליסל? את דין רודף של הרבנים שנתנו השראה ליגאל עמיר? את מצעד הדגלים שילדי ישיבות חבושי כיפות צורחים בו מוחמד חזיר? את מחללי עיר הקודש בשנאת ערבים, בשפיכות דמים? את רוצחי אבו חדיר? את אלה מהמתנחלים המכונים 'תג מחיר' ששרפו למוות תינוקת וכתבו נקמה? את בנצי גופשטיין וארגון להבה הצורחים בשם שמים על בנות יהודיות ומשפילים גברים מוסלמים?בשם האמונה במצוות שנצטווינו על פי הרמב"ם בכניסה לארץ, (שלוש המצוות שהצטוו ישראל בשעת הכניסה לארץ כמצוות המוטלות על הציבור הן: מינוי מלך, הכרתת זרע עמלק ובניית בית מקדש. השנייה משמעה להרחיק בכוח כל גוי מגבולנו! השלישית משמעה פיצוץ המסגדים הראשונה משמעה החלפת הדמוקרטיה במונרכיה אבסולוטית) המתנחלים ותומכיהם הופכים למחללי שם שמים? למדכאים, נוקמים, קנאים הזויים ורוצחים? מה המשותף לכולם מלבד העובדה שכולם קנאים חובשי כיפות בשם אלוהים, כולם קנאים מחללי שם שמים העושים את הרע בעיני אלוהים ואדם -רוצחים, שורפים, מדכאים, מנשלים. מתעמרים, משפילים, הורגי תינוקות בשם אידיאולוגיה משיחית או אידיאולוגיה קנאית חרדית- לעולם לא אכבד שום דבר ממעשיהם הקשורים בהתנחלות, בהורשת עמלק או בבניית המקדש על הר הבית, גם אם אהיה מיעוט של אדם אחד



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  אליאור מחשיבה את עצמה למומחית לחרדים ודתיים וחלק ממחקריה מבוססים על שיתוף זבנג וגמרנו 02.08.15 16:21 1
     נראה לי שאתה מתבלבל בינה לבין תמר אלאור. רחל אליאור היא חוקרת במחשבת ישראל. הגיגים 02.08.15 17:50 2
  הכל יוצא חיפושית 03.08.15 08:33 3

     
זבנג וגמרנו
חבר מתאריך 2.4.12
33403 הודעות
יום ראשון י''ז באב תשע''ה    16:21   02.08.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. אליאור מחשיבה את עצמה למומחית לחרדים ודתיים וחלק ממחקריה מבוססים על שיתוף  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   פעולה מצדם. נראה כיצד תצליח לעשות זאת מעתה ואילך.


כבר חתמת על העצומה לשחרור גיבור ישראל שחיסל את המחבל?


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הגיגים
חבר מתאריך 2.3.13
27611 הודעות
יום ראשון י''ז באב תשע''ה    17:50   02.08.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. נראה לי שאתה מתבלבל בינה לבין תמר אלאור. רחל אליאור היא חוקרת במחשבת ישראל.  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חיפושית
חבר מתאריך 4.2.02
49876 הודעות
יום שני י''ח באב תשע''ה    08:33   03.08.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. הכל יוצא  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות