גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #22475 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 22475
israely
חבר מתאריך 28.5.08
26404 הודעות
יום רביעי כ''ו בניסן תשע''ו    16:00   04.05.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

אורן חזן: לזמן את הבריטים לשיחת הבהרה, המנדט שלהם כאן הסתיים ב-48  

 
  
אורן חזן:

כשאני שומע את ההתבטאויות האנטישמיות, של חברי מפלגת הלייבור בבריטניה, אני אומר לעצמי - עם חברים כאלה מי צריך אוייבים?!

לרגעים זה מרגיש כאילו בפרלמנט הבריטי יש מי ששכח שהמנדט על א"י נגמר ב 48 עם הקמת מדינת ישראל.

קפיצה קטנה להיסטוריה תזכיר להם שמאות אלפי יהודים שהמתינו במחנות העקורים ודרשו להגיע לא"י (חלקם לצערנו לא זכו לכך בגלל האנגלים) נתקלו בסירובה של בריטניה לאפשר את כניסתם למדינת ישראל.

גם לאחר שקמה וועדה מיוחדת לבדיקת מצבם של העקורים והמסקנות היו מזעזעות, ולמרות הלחץ שהפעילו עליהם האמריקאים לקבל 100 אלף עקורים לארץ, הבריטים עדיין המשיכו בשלהם, הקשו את ליבם וסירבו להיענות לדרישה, עד כדי שבזמן ההעפלה לארץ, שהתחילה כאמור למרות התנגדותם, בריטניה המשיכה בשלה ושלחה את הספינות שנתפסו בידיה למחנות בקפריסין.

עכשיו, יום לפני ערב יום השואה וכמעט 68 שנה לאחר הכרזתו ההיסטורית של דוד בן-גוריון על הקמת מדינת ישראל, אנחנו לא צריכים להתנצל על כך ששרדנו, התחזקנו, והצלחנו, למרות כל מבקשי רעתנו, להקים את מדינת ישראל.
שיהיה ברור, אנו נעשה הכל בכדי לשמור עליה ועל אזרחיה. ובטח שלא ניתן שמפלגה כזו או אחרת תהווה איום על ישראל. הדור שלנו אומר - לא עוד!
מסתבר שחברי וחברות הלייבור קצת התבלבלו. הגיע הזמן שיתנו דעתם לחזית האמיתית של הטרור האיסלמי "המככב" באירופה, האויב האמיתי שלהם עמו עליהם להתמודד גם בבירת הממלכה, כפי שקרה בעבר, במקום לבזבז את זמנם היקר עם מדינה שוחרת שלום כמו מדינת ישראל.

בהמשך להתבטאויות האנטישמיות, ההולכות וגוברות, מכיון הממלכה אתמול קראתי לרה"מ בנימין נתניהו, המשמש בתפקידו כשר החוץ, לזמן את שגריר בריטניה בישראל לשיחת הבהרה, ולהביע בפניו את מורת רוחה של ישראל מההתבטאויות החריפות ולדרוש את עצירתן לאלתר.

ובהקשר אלינו, חברותיי וחבריי, אנחנו מפסיקים להתבייש במי שאנחנו וחוזרים להיות גאים בדבר היחיד שמאחד את כולנו - כולנו יהודים!




              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד




תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות