גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #25192 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 25192
עכשיו אפשר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.10.17
4014 הודעות, 40 מדרגים, 80 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ד בכסלו תשע''ט    09:18   02.12.18   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

ועדת ההימורים הכריעה: אסור לקיים מרוצי סוסים, מה יהיה על ההיפודרום בגלבוע?  

 
  

ועדת ההימורים הכריעה: אסור לקיים מרוצי סוסים, מה יהיה על ההיפודרום בגלבוע?

מרוצי הסוסים הראשונים בישראל התקיימו משנות ה-60 בעפולה, ההיפודרום הראשון בשראל הוקם בגלבוע, ולפני מספר שנים הזניק דני עטר את המרוץ הראשון בהיפודרום במעמד השרים דאז עמיר פרץ ואיתן כבל. ועובד נור?

שר האוצר משה כחלון רושם עד כה הצלחות בתחום עליו הצהיר כי יחולל מהפך, דיור לכל תושב, עצירת המחירים, אמנם המחירים רק ממריאים וכל התוכניות אינן מסוגלות לעצור אותן. לאחרונה העבירה הועדה לייעול ההימורים את המלצותיה ובהן איסור שימוש במכונות מזל וכן איסור מרוצי סוסים. בראש הועדה עמד שי באב”ד, מנכ”ל משרד האוצר, מסקנות הועדה כי מרוצי הסוסים וההימורים הם בעלי הפוטנציאל הגבוה להתמכרות. כתבנו מציין כי על פי ”אנונימוס” בעפולה נוסדו מרוצי הסוסים הראשונים בשנות השישים והשבעים של המאה הקודמת, ואילו בשנות השמונים נעשה ניסיון למסד את מרוצי הסוסים.

משה פלד, איש בית השיטה, 76, בהיותו סגן שר החינוך יצא לביקור בלונדון ובפאריס לבחון מסלולי מרוצים לקראת הקמת היפודרום בארץ, יצוין כי לפני 16 שנים בלבד אישר הקבינט החברתי כלכלי את בקשת שר החקלאות דאז, ישראל כץ, לקיים מרוצי סוסים עם הימורים בשילוב היפודרום לרכיבה בגלבוע. השר זבולון אורלב שהיה שר הרווחה התנגד באופן נחרץ. ואכן שנתיים אחרי, בשנת 2006 התקיים בהיפודרום בגלבוע מרוץ סוסים ראשון על אף ההתנגדות. 20 אלף בני אדם הגיעו לגלבוע לצפות במרוץ הסוסים. עמותת ”הכל חי” קיימה הפגנה סוערת, פעיליה ניסו לפרוץ למסלולי הסוסים, ואכן שנה לאחר מכן, בשנת 2007, נקבע כי לא יתקיימו בישראל מרוצי סוסים למטרות הימורים.

דני עטר ראש המוא”ז גלבוע דאז, ולימים ח”כ ממפלגת ”המחנה הציוני” וכיום יו”ר קק”ל תקף אז בחריפות את המתנגדים להקמת ההיפודרום והפגנת ארגוני בעלי החיים והתבטא: ”על אפם וחמתם ההיפודרום כאן, ובקרוב גם ההימורים”.

מי שבאו לתמוך במרוצי הסוסים עם הימורים חוקיים היו הח”כים עמיר פרץ ואיתן כבל, שטענו כי: ”אם מהמרים על כדורגל למה שלא יהמרו על סוסים”?

עובד נור ראש מוא”ז גלבוע הגיב על החלטת ועדת ההימורים לאסור מרוצי סוסים לצרכי הימורים: ”ההיפודרום בגלבוע אמור היה להוות אטרקציה תיירותית ומנוף תעסוקתי. לצערנו מטעמים שונים וזרים, הפרויקט עדיין נמצא בחיתוליו ונבחנת רמת ההיתכנות להקמתו. לפיכך, אנו עוד רחוקים מדיון על מידת השפעתם ונחיצותם (אם בכלל) של ההימורים בפרויקט זה”


https://www.hashtagnews.online/?p=2856



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד




תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות