גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #25250 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 25250
עכשיו אפשר
חבר מתאריך 6.10.17
4014 הודעות
יום שני ט''ז בטבת תשע''ט    00:51   24.12.18   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

מפקדי המחר נפגשו עם מפקדי האתמול .  

 
  

במסגרת סמינר שבוע חוץ וביטחון שהתקיים השבוע במכינה הקדם צבאית ‘תבור’ בנצרת עילית נפגשו החניכות והחניכים עם הצמרת הביטחונית ובה ראש השב”כ לשעבר יובל דיסקין, ראש המוסד לשעבר תמיר פרדו, יובל בייסקי ממייסדי מערכת כיפת ברזל, דני נוימן ששירת במשרד רוה”מ , רוני אלשיך המפכ”ל היוצא, יו”ר האופוזיציה ציפי ליבני , האלופים במי’ל רוני נומה וטל רוסו ועוד . נעמה גרינבאום, חניכה במכינה סיכמה: ”פגשנו באנשים מרשימים, מודל לחיקוי ומעוררי התפעלות אשר בדרכם פעלו לביטחונה וביצורה של מדינת ישראל בכל המובנים”.


השבוע נפגשו חניכות וחניכי המכינה הקדם צבאית ‘תבור’ בנצרת עילית עם מנהיגים ומשפיעים צבאיים ופוליטיים במסגרת סמינר חוץ וביטחון. את המפגשים דאגו לתאם החניכים בעצמם , רועי בן יעקב אריאל טישלר ,ושובל אסרף ובכך יצרו מארג מרתק של אישים שהשפיעו כל אחד בדרכו על מדינת ישראל.

את השבוע פתח ראש השב”כ לשעבר יובל דיסקין אשר הגיע למכינה ושוחח עם החניכים על הביטחון הלאומי, החוסן הלאומי והקשר ביניהם. אחריו התעמקו חניכי ‘תבור’ במערכת כיפת ברזל כשנפגשו עם יובל בייסקי מראשי רפא”ל ומיוצרי מערכת כיפת ברזל, אשר הסביר על מורכבות המערכת ויכולותיה הטכנולוגיות. כחלק מההגנה על שמי מדינת ישראל.

הרצאה ומפגש מכונן נוסף היו לחניכי ‘תבור’ עם דני נוימן אשר שירת במשרד רוה”מ ובמשך 28 שנים כיהן בתפקידים פיקודיים והציג לחניכי תבור את עולם הפיקוד, אפיון המפקד והאחריות המוטלת על כתפיו. פגישה מרתקת נוספת הייתה לחניכי ‘תבור’ עם מפכ”ל המשטרה היוצא וסגן ראש השב”כ לשעבר רוני אלשיך, אשר שיתף את החניכים במשמעות החוסן החברתי, הביטחון האישי לצד הביטחון הלאומי. במהלך השבוע נפגשו החניכים גם עם האלופים במי’ל רוני נומה וטל רוסו וכן עם יו”ר ‘המחנה הציוני’ ציפי ליבני .
נעמה גרינבאום חניכה במכינה אמרה: ”פגשנו באנשים מרשימים, מודל לחיקוי ומעוררי התפעלות אשר בדרכם פעלו לביטחונה וביצורה של מדינת ישראל בכל המובנים”.
עמית ברנד, ראש מכינת ‘תבור’ אמר: ”המפגש הבלתי אמצעי של חניכות וחניכי ‘תבור’ עם דמויות מפתח בהנהגה הישראלית לגווניהן מאפשרים פתיחת צוהר ומבט רחב על אופי המנהיג, איכות המפקד ובעיקר האחריות לעם ישראל. אני גאה בחניכים על הפקת המפגשים והבחירות שעשו” אמר ברנד.


https://www.hashtagnews.online/?p=8395



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד




תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות