אפליקציית אייפון לפורום סקופים  |  אפליקציית אנדרואיד לפורום סקופים  |  אפליקציית WindowsPhone לפורום סקופים

גירסת הדפסה          
קבוצות דיון גילוי מסמכים נושא #15096 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 15096
אבן החכמים
גולש אורח
יום שבת כ''ז באלול תשס''ח    08:54   27.09.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

עדנה ארבל שימשה צינור להאזנות סתר לפוליטיקאים מן הימין  

 
   הקבלן דודי אפל, שהמשטרה האזינה לו במשך שנתיים וחצי ברציפות והקליטה 85,000 (!) שיחות שלו, העביר למבקר המדינה הוכחות שהמשטרה האזינה ותימללה גם שיחות טלפוניות שקיים מביתו יו"ר הליכוד אריק שרון עם עורך דינו יעקב נאמן ותימללה עשרות שיחות שהתקיימו עם עיתונאים, פעילים פוליטיים, מנהיגי שס וחברי כנסת שונים. אפל טוען שהמשטרה רימתה שופטים שהוחתמו על צווי ההאזנה חדשים, בלי לדעת שמתקיימות כבר האזנות קודמות, וצירף עדות של שוטר המאשר שהמשטרה השמידה ושרפה בבהלה תיקים וחומרים כדי שלא יתגלה לציבור מה יש בהם.

http://www.news1.co.il/Archive/003-D-32175-00.html?tag=08-48-03

המבקר לינדנשטראוס בודק בימים אלה את נושא האזנות הסתר בישראל (מאפל ועד רמון....) אבל ספק אם גם לו יהיה האומץ לספר לציבור את האמת:

בשנים 2001 - 1999 בהן בוצעו ההאזנות הללו, הייתה עדנה ארבל פרקליטת המדינה. אם מישהו חושב שהיה שוטר כלשהו במשטרה שהיה מעז להמשיך ולהאזין לאריק שרון, לאריה דרעי, לרובי ריבלין, ליעקב נאמן, לעיתונאים בכירים ולדומיהם בלי ידיעת ואישור הפרקליטות, הוא יכול להפסיק לקרוא כאן ולעבור לקרוא אגדות באתר של וולט דיסני.

אין ספק שעדנה ארבל ידעה בדיוק למי מאזינים, קיבלה מידע על מה מדברים בשיחות הללו וידעה שלא משיגים צווי האזנה רצופים למשך שנתיים וחצי לאותו אדם בלי "למרוח" שופטים או לרמות אותם. את האיש שלה, השוטר מזרחי ("המאזין") אומנם כבר סילקו מאז מהמשטרה, אבל היא הספיקה להעלם במקדש החסין של ביהמ"ש העליון, מוגנת מכל יד חוקרת.

רק המבקר לינדנשטראוס, שהמידע הזה הולך ונחשף בפניו, יכול לומר דברו ולמוטט את החומות המגינות עליה. אם הוא יפרסם את מה שמתגלה מול עיניו בפרשת ההאזנות, ספק אם היא תוכל להמשיך ולכהן כשופטת. אבל בעצם גם זה לא בטוח. גם כשהמבקר הקודם כתב על הפיצויים שהיא לקחה לעצמה שלא כדין זה לא הפריע לה (והיא גם לא טרחה להחזירם).

אך כשחושבים וזוכרים שלינדנשטראוס הוא בחור פיקוח ולא קמיקז יפני, מבינים שהוא יזרוק לנו כמה עצמות בפרשה, אבל יעדיף להשמיט ולהעלים את החלק של פרקליטת המדינה דאז, השופטת בעליון כיום. אין מה לעשות. הפסדתם.


סקר: מי התנקש בשטרנהל? http://www.postool.co.il/pollshow.php?user=gameboy&id=17190

מה מסתתר מאחורי רצח רבין? http://www.f2h.co.il/807102



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד




תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות