|
|
|
|
|
|
|
|
|
רוטר_נט
חבר מתאריך 14.6.12
1495 הודעות | אור ליום ששי י''ד בחשון תשע''ד
23:34 17.10.13 |
|
3. ששש למה אתה מפריע לכל ה''תמימים'' שטוענים שאת ''תג המחיר'' מבצע השב''כ...?
בתגובה להודעה מספר 2
|
יש איזה קונץ של חובבי "תג מחיר" שכחלק מהגנתם על התופעה, מנסים לטעון שבכלל אין דבר כזה "תג מחיר" וזה בכלל השב"כ הוא זה שמבצע את כל הפעילות הזאת. ומצד שני ממהרים לתקוף את רשויות האכיפה והמשפט החוקרים ועוצרים חשודים בשל פעילות עבריינית זאת, ולאחר מכן תומכים בגלוי באלו החשודים בפעילות זאת, אך בד בבד טוענים שכזו בכלל לא קיימת... ובקיצור מזלזלים בתבונתם של אזרחי ישראל...והנה הוכחה ברורה של קיומו של קומץ עבריינים שבמקרה גודל פרא בערוגת היופי של יצהר שהוא ישוב מדהים של אוהבי ישראל שלצערם של רוב תושביו ושל הרב של יצהר שהתבטא מפורשות בנושא, לא מצליח להיפטר מערוגת שדה קוצים שגדלה בשולי המחנה, כזו המיידה אבנים וחפצים על חיילי צה"ל ושוטרי משטרת ישראל. מפנצ'רים גלגלי רכבי צבא ומשטרה. ומבצעים פעילות עבריינית ממניעים אידאולוגיים. ומשלא מקבלים את תשומת הלב שהם חפצים בה, הרי שהם כעכברים בלילה וכשפנים ביער, מפיצים דף עלוב ברחבי הישוב. מדובר בקומץ חלאות המייצרים נזק אדיר הן להתיישבות והן למוסר היהודי. למזלנו ההתיישבות שמתמודדת כיום יותר טוב עם חדלי אישים אלו ולא חוששת עוד מלהעביר מידע על פעילותם או על סדר יומם והיכן הם מסתובבים ומעבירים את המידע לרשויות החוק. ועל כן הם מרגישים מיום ליום כיצד הקירות סוגרים עליהם. ואכן המשטרה מצליחה לעצור עוד ועוד מהם על חם תוך כדי ביצוע פעילותם העלובה והחולה (מה שלא מפריע לאותם הטוענים כי אין פעילות כזו...) הנה לדוגמא ק לפני שבועיים עצרה המשטרה על חם שלושה חלאות אדם שנפצו מצבות בבית קברות נוצרי על הר ציון. נכון בהחלט ההתייחסות של התקשורת בישראל והן של מערכות האכיפה לנושא לוותה בהגזמה ובתיאור מנופח ובעיקר בחוסר פרופורציה שבין מהות המעשים וחומרתם ביחס לפעילות החבלנית העוינת של אויבי ישראל למרות שאני מסכים שדרך וקו המחשבה ניזונה מאותו ההיגיון והמוסר והצידוק לאותם המעשים. הרי שבפועל המעשים מסתכמים בוונדליזם כולל מן הסוג המכוער ביותר של פגיעה במקומות קדושים ולעיתים במקרים קיצוניים אף פגיעה בגוף ופציעת אדם (כאן גובל בטרור...) הרי שאין בכלל אפילו צל של השוואה לחומרת המעשים וכמות המעשים ונחישות המעשים, ובעיקר היקף המעורבים והעוסקים במעשים שכאלו בין האויב הערבי, לבין קומץ מאוסים ומנוולים אלו שבמקרה נושאים על גבם את השם 'יהודי', ומה שחשוב מכך, הוא תמיכת הסביבה וההבנה למעשים, בעוד אצל הערבים זוכים מבצעי מעשי טרור או וונדליזם כלפי יהודים לכבוד והערכה, הרי שכאן הם מוקצים ומאוסים ומנוולים החוששים מהשכנים שלהם עצמם, כמעט כל רב או מנהיג ציבורי כולל אלו המוכרים בדעותיהם הימניות מאוד וכאנשי התיישבות שלא היססו בעבר ולא מהססים כיום לנהל מאבק עיקש ומר בנוגע להתיישבות ואינם חוששים מאיש. הרי שהם מגנים ולא מסתירים את דעתם הברורה המתנגדת למעשים אלו מכל ולכל ומודה שאכן מעשים כאלו מבוצעים הן על ידי קומץ עבריינים או נוער סיכוי/סיכון. ושאותם מבצעים אינם נשמעים לאיש, ללא מרות וללא סמכות, לא של חוק וגם לא של תורה והלכה. ב"ה שלאחרונה חלה התפכחות הן של התקשורת והן של המשטרה, ולא כל פעולה שלהם מקבלת פרסום, והם הרי עכברים קטנים המפחדים מצל של עצמם ולכן גיבורים או על עצים ואבנים או ברזלים, ולפעמים כקבוצה על ערבי בודד. ולכן הם מתוסכלים מחוסר תשומת הלב שנחסכת מאיתם, וזו דרכם בפרסום דף 'חסמב"ה' לנסות ולקבל צ'ומי... פשוט עלובי נפש. |
|
תגובה עם ציטוט | תגובה מהירה (ניהול: מחק תגובה) |
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
סניגור
חבר מתאריך 15.11.09
19688 הודעות | יום ששי י''ד בחשון תשע''ד
16:40 18.10.13 |
|
31. הרתעה אמיתית היא ממלכתית, מאוחדת, לא מהוססת
בתגובה להודעה מספר 25
|
מהיכן קביעתך הנחרצת "אף ערבי לא מקשר בכלל בשום מקרה בין המקרים"? סביר להניח שערבים כן מקשרים בין פעילות ערבית לפעילות של יהודים. מפקדים "מורעלים" הביאו לרגיעה באיזורם, כמו גם מתיישבים "משוגעים". כאמור, מדיניות מרתיעה צריכה להיות ממלכתית, אבל קביעתך שציטטתי אינה מדוייקת.בהמשך אתה מגלה סוד: "רוב הערבים אינם מעורבים בפעולות נגד ישראלים ויהודים". לא כמונו, רוב הישראלים שכן מעורבים בפעולות נגד ערבים... מוסר בעיתו מה טוב יישר כח! דבר אחרון - הכרוז המפורט הזה יכול להיכתב רק על ידי מי שמכיר את כלל המקרים הללו באיזורים השונים לפרטיהם, מה שמלמד על ארגון מרכזי מפותח שכלל לא בטוח שהוא קיים. שרבוב שמות פרטיים ורמזים נוספים לכרוז גם הוא פרט שלא מוסיף לו אמינות. ניתוח מושכל של הפרטים הללו ופרטים אחרים מעורר יותר מחשד סביר שידם של אלו שנשלחו להתערות בין נוער המתיישבים (לפעמים אפילו ללבות אותם, יש כאלו, גם אתה יודע), היא שמאחורי המעשה. למצער, זהו ספק סביר מאוד. תודה! |
|
תגובה עם ציטוט | תגובה מהירה (ניהול: מחק תגובה) |
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
| |
|
|
|
|
|
קפה
חבר מתאריך 21.10.01
5712 הודעות | יום ששי י''ד בחשון תשע''ד
15:34 18.10.13 |
|
28. גם מציתי גן הילדים בחלץ שוחררו...
בתגובה להודעה מספר 16
|
תפסיקו לנגן לנו על "שוחררו" מערכת המשפט במדינת ישראל היא מגן לעבריין, ופושעת לאזרחים, רף הראיות שהיא דורשת להרשעה הוא לא עומד בכלל במה שמכונה "ההיגיון הסביר" אלא הפך מזמן ל"וודאות המוחלטת..."בכל יום ויום משוחררים מבתי משפט עבריינים רבים אלימים ומסוכנים, כמו גם סוחרי סמים, כמו חיילים בארגון פשיעה, הציבור הישראלי מזמן אינו מאמין בבתי המשפט. אפילו הפרקליטות לא מאמינה בבתי המשפט, לכן מלכתחילה היא מגישה תיקים בהם ההרשעה היא וודאית ולא צריך לנהל הוכחות. או שממהרים לסגור עסקאות טיעון מהם יוצא הציבור נפסד. בית הקברות הנוצרי בהר ציון הוא מקום פרטי כחלק משטח הכנסייה והמכון האמריקאי לתאולוגיה במקום. (ולא אכנס לדעתי האישית בנושא של הבושה כי במדינת ישראל חלקים ואזורים שונים בבירת ישראל הם בחזקת מדינות זרות רק מכוח חזקה וקנין מתקופת הטורקים...) זה המצב החוקי כיום, והאזור מגודר בגדר כשטח פרטי. וכעת אתה מספר לנו שארבעה 'תמימים' פשוט יצאו לטבול שם בבור מים... (אזלו מי המקוואות בעיר העתיקה ואזור ירושלים...) ובמקרה לידם נמצאו קברים מנופצים שראה שנופצו זה מקרוב... ובגלל שמערכת המשפט צריכה ככל הנראה יותר מהיגיון ושכל ומחפשת אולי הוכחה מצולמת שתבטיח כי קברים מנופצים בסמוך לארבעה חשודים חלקם "מוכרים"... הנמצאים בשטח פרטי מגודר לאחר שהסתננו לשטח. והכול בשביל להגיע לבור מים לטבילה... אבל הרי לא נשכנע את המשוכנעים... ובלי שום קשר, גם אני סבור כי העובדה שבישוב יצהר חולקו באישון לילה בכמה תיבות דואר שרבוט דפים של כנראה מתוסכלים שניסו "להרתיע" ולא צלחו. מלמדת עד כמה הם שורש מר ולענה של קומץ שאולי ביצהר הקומץ גדול מ-בישובים אחרים. ואפילו שם הם צריכים להתחבא... ואני מסכים בהחלט עם "רוטר-נט" שהרתעה היא הדבר האחרון שהם משיגים, ובוודאי שאין שום קשר למושג "תג מחיר" שום מחיר ושום הרתעה, סתם עבריינות ודרור ליצרים אפלים.
|
|
תגובה עם ציטוט | תגובה מהירה (ניהול: מחק תגובה) |
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
| |
|
|
|
|
|