גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #30296 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 30296
Initially
חבר מתאריך 16.9.20
3284 הודעות
יום ראשון י''ח בתמוז תשפ''ב    21:18   17.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

מזימת גנץ וסער הוא להפיל את החרדים בפח השמאלני  

 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 17.07.22 בשעה 21:37 בברכה, Initially
 
הם יודעים כי העיסקה שלהם שווה לכאורה לאפס תוספת על מה שיש להם כרגע, הם גם יודעים שיקבלו פחות, ובכל זאת הם הלכו על העיסקה הזו, מפני שיש לה מטרה שהיא חשובה להם יותר מאשר מספר המנדטים, והוא איך להפיל את החרדים לרשת דרכה יובילו אותה לצד השמאלני של המפה בכנסת.

ברור היום לכולם, כי החרדים הם אלו שיכריעו את העתיד, ומי שיהיו להם את החרדים הם אלו שישלטו. הם גם יודעים שלחרדים קשה לשבת עם מי שרשמית מכריזים כי הם עוכרי ישראל, כמו ליברמן ואף לפיד שבמשך שנים לחם בחרדים מלחמת חרמה ובשנה האחרונה עשה הכל לסייע לאותם מי שביקשו להרוס את השבת, צביון הכותל, הכשרות, הגירות ועוד. לפיד בפנימיותו קרוב יותר לנוצרים מאשר ליהודים. כאשר עלה על כס ראשות הממשלה הוא העדיף את ’יד ושם’ על פני הכותל, הוא שחקן מחפש כל דרך איך להעביר את החרדים לצידו מבלי שהוא ילביש שטריימל. אמנם הוא אומר כי הוא מוכן להלביש את השטריימל בשביל שהחרדים יתמכו בו, אבל מעשית הוא מבקש לשנות את צביון המדינה. ולכן לחרדים זה לא יהיה קל.

אז מה עשו שלשתם לפיד גנץ וסער, כאשר יחד עם עצת משה גפני שכבר כמה שבועות מדריך אותם בענין, החליטו שעליהם להגיע מצד אחר. הם עושים הכל להכשיר את גנץ בעולם החרדי למרות שהוא זה אשר עשה הכל להרוס את הדת בשנה האחרונה, אפילו את חוק הגיוס הוא לא מוכן לשנות לטובת החרדים, והביא את הנוסח של ליברמן, גפני אמר להם כי קל יהיה למרות הכל להכשיר את גנץ, יציעו אותו לראשות הממשלה, ואז לפיד יתמוך כאילו מבחוץ תוך כדי שלאט לאט הוא מחזק את הקואליציה שתשלוט בעזרת השמאל והערבים, בשלב ראשון לא יכניסו את ליברמן, אבל את האחרים ימצאו תירוצים מדוע כן, וככה תוך תקופה החרדים יהפכו להיות חלק מן המערכת השמאלנית. יתנו לחרדים הרבה תפקידים כפול ממה שמגיע להם מספרית, והעיקר שיעברו לצידם. אסור לשכוח כי גנץ עם החרדים לבד לא יכול להרכיב קואליציה, הוא זקוק לאחרים וזה יכול להיות רק עם לפיד, מפני שסער וגנץ סיכמו שלא יושבים עם נתניהו ואז הליכוד שוב באופוזיציה ואילו החרדים יעשו שמיניות באוויר יכשירו כאילו את גנץ ומעשית יישבו בקואליציה יחד עם לפיד.

מדובר במזימה נוראה שמכינים אותה רביעיה, ולכן הם עושים עיסקאות מטומטמות, כמו האיחוד של גנץ וסער שבעצם גנץ מציל את סער שבלעדי ההסכם הזה הוא לא עובר את אחוז החסימה הוא הולך הבייתה, החשבון הוא אחד ויחיד, גנץ וסער עדיין יש להם קשרים טובים אצל החרדים ולכן לחצו על גנץ שיצרף את סער בשביל שיוכל להעביר לצידו את החרדים, זו גם הסיבה מדוע שאינם מצרפים את כהנא האוזר והנדל בשביל להכשיר את הקרקע לכניסת החרדים לקואליציה שמאלנית - רשמית הם אומרים כי גנץ מתקשה להיות ראש ממשלה עם מספר מנדטים נמוך, הוא רוצה שתי ספרות לפחות. אבל מדובר בתרמית, כל החשבון הוא איך לעבוד על החרדים.

על החרדים להיזהר ולהישמר כאשר מצביעים להבטיח כי לא מצביעים למי שיילכו עם גנץ וסער לכל קואליציה שהיא. כן, אם הם רוצים להצטרף לקואליציה של הליכוד כאשר נתניהו בראש בבקשה, אבל כל קואליציה אחרת לפיה לפיד הוא חלק ממנה או אפילו מפלגות כמו עבודה או מרץ והערבים, היא אסורה בתכלית, ובלי שתהיה התחייבות של גדולי התורה שזה לא יקרה אסור יהיה להצביע ל’יהדות התורה’ שיש בה מי שמבקשים למכור נשמתם לשטן הליברלי ואנשי התועבה.

השידוך בין גנץ לסער מטרתה אחת, להרוס את העתיד החרדי דרכה של סוכריה, הם יתנו לחרדים הרבה יותר ממה שהם מאמינים וחושבים, וככה להכשיר את מה שאסור היום אצל החרדים. שלא תופתעו אם בעת מערכת הבחירות יהיו מי שירצו להכשיר את גנץ וסער, תדעו שכל מטרתם לסייע למזימה הזו, עלינו לברוח מהם ולא לתמוך בהם כי נקים עלינו ממשלת תועבה ליברלית. אל תשמעו להבטחות כי הם ישמרו על ’סטטוס קוו’ ודומיה ה’סטטוס קוו’ הנוכחי פירושו ניצחון לשמאל ששינה בשנה האחרונה כל כך הרבה. לתקן להחזיר את הגלגל אחורנית לא יהיה קל, מפני שהם לא יאפשרו לשנות את מערכת המשפט, לא יתנו לחוקק את חוק ההתגברות ונמשיך לסבול מבית המשפט העליון שימנע שינויים ותיקונים, עכשיו ורק עכשיו עלינו לעשות הכל לא לתת כח למי שרוצים ללכת עם גנץ וסער לקואליציה, הם המסוכנים הכי גדולים הרבה יותר מלפיד, מפני שהוא לא צבוע, גנץ וסער צבועים הם לא אומרים מה שהם מתכוונים באמת.



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד




תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות