אפליקציית אייפון לפורום סקופים  |  אפליקציית אנדרואיד לפורום סקופים  |  אפליקציית WindowsPhone לפורום סקופים

גירסת הדפסה          
קבוצות דיון גילוי מסמכים נושא #5548 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 5548   
פילוביץ שחף לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות, 309 מדרגים, 577 נקודות.  ראה משוב
   20:26   27.10.03   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

רבין לא היה היחידי שנורה במכוניתו ...........  

To : [email protected]
Subject : rabin week
Date : Sat, 25 Oct 2003 13:42:12 +0200
Attachment: bendovtestestimony.jpg (124k), murdertime.jpg (114k), rubinwounds.jpg (193k), Watch.jpg (31k)

(This is Rabin week, so once again we round up the best evidence of the past year. My apologies to the non-Hebrew readers on my list, who will not fully understand the documents. I only do this once a year, but please Hebrew readers, spread the message everywhere you can. I've reduced the attachments to a few dozen Ks so they shouldn't be a burden to anyone. For those with slow modems, I beg your forgiveness.

Now let's expose the truth before the annual ceremonies of deceit begin. BC)
http://chamish.tsedek.com

בין לא היה היחידי שנורה במכוניתו
ברי חמיש
RABIN WASN'T THE ONLY ONE SHOT IN HIS CAR
By Barry Chamish

דווח בהרחבה כי אחד משומרי ראשו של רבין נורה ומת בליל ההתנקשות.
אנחנו יכולים עתה לספק מידע נוסף על מותו של המאבטח מאחר ויש בידנו עדות מדהימה ואמינה לרצח נוסף אשר התרחש במכונית הקדילק של יצחק רבין. העד, במסמך עדות חתום, העיד על שראה בליל ה4- בנובמבר, 95. (המסמך מצורף למכתב זה) וכך כותב העד:
אני רחוק מלקבל את עניין הקונספירציה, אבל בכל זאת יש משהו שמטריד אותי:
בליל רצח רבין הזדמנתי לבית החולים איכילוב כמנהל סניף חברת האבטחה שנתנה את האבטחה במקום. מול הכניסה לחדר המיון חנתה מכונית הקאדילק
של רבין. אני זוכר שניגשתי וזיהיתי כתם דם גדול במרכז המושב האחורי. יחד עם זאת: ראיתי גם כתם דם מאוד לא קטן על המושב הקדמי שליד הנהג.
באותו ערב סברתי שזה הדם של המאבטח שנפצע, רובין. אולם בהמשך למדתי שיורם רובין נכנס עם רבין בדלת האחורית, ולא מצאתי בשום מקום שעבר
בשלב מסוים קדימה. ובנוסף: הפציעה של רובין הייתה קלה יחסית, אולם
כתם הדם היה גדול מאוד.
אז של מי היה כתם הדם הזה??
עמוס בן דוב.

לקבלת התשובה לשאלה זאת ושאלות רבות נוספות האופפות את רצח רבין, הצטרפו אלינו ב:
הוועידה הרביעית בירושלים בנושא רצח יצחק רבין, אשר תיערך ביום חמישי,
6 בנובמבר, משעה 12:00 ועד בערך 23:00, בעברית ובאנגלית, ברחוב מנדלה מוס 3, ירושלים. 30 ש"ח לאדם.

לפרטים: [email protected], www.rb.org

ידיעות נוספות בעברית בהמשך המכתב!

It has been widely reported that one of Rabin's bodyguards was shot dead on the night of the assassination. We can now safely report the loss of the bodyguard because we now have an incredibly reliable witness to another murder in Yitzhak Rabin's Cadillac. The witness has signed a legal writ testifying to what he saw on the evening of Nov.4/95. Open the attachment to view the writ.

The letter reads: I'm the last person to accept the conspiracy business but something is bothering me. I am the manager of the security company responsible for guarding Ichilov Hospital and I was called there on the night of the murder. Rabin's Cadillac was parked outside the entrance to the Trauma Center.

I approached the car and looked inside. I identified a large bloodstain in the middle of the backseat. I also saw a not very small bloodstain on the front passenger seat next to the driver's seat.

That evening I thought it came from the wounded bodyguard, Rubin. But in time I learned Rubin entered the backseat with Rabin and never came into the front. On top of that, Rubin's wound was relatively mild and couldn't explain the very large bloodstain.

So whose bloodstain was it? - Amos Ben Dov

For the answer to this and other profound questions surrounding the Rabin assassination, join us at:

THURSDAY, NOVEMBER 6TH, 12:00 NOON -- 11:00 P.M..

"Fourth Root & Branch Association Jerusalem Conference on the Rabin Assassination", 12:00 noon -- 11:00 p.m. English and Hebrew, Windmill Hotel, 3 Mendele Street, Jerusalem, Thursday. [email protected]; www.rb.org.il., NIS 30 per person, refreshments on sale at Israel Center Cafe.

הפציעות של יורם רובין
רובין, שומר ראש של רבין, העיד כי נורה ע"י יגאל עמיר וכי הכדור חדר לכתפו ויצא מבית השחי. בקובץ המצורף, קראו את עדותו של הפתולוג במשפט עמיר המספר כי פציעתו של רובין הייתה שפשוף קל בלבד, ואת אחד ממסמכים הקליניים של רובין בו נכתב כי כדור לא חדר לגופו של רובין, הוא סבל מפצע שטחי בלבד וכי הוא טופל בפולידין (יוד).

Yoram Rubin's Wounds

Yoram Rubin, Rabin's bodyguard testified that he was shot by Amir, the bullet entering his elbow and exiting his armpit. In the next attachment, read Rubin's testimony at the trial of Yigal Amir, read the pathologist’s testimony at the Amir trial that Rubin suffered a slight graze wound and finish with one of Rubin's clinical reports: No bullet entered his arm or anywhere in his body. He suffered a superficial wound treated with Polydine, or iodine.

שעת הרצח
אנה פתחו את הקובץ המצורף מספר 1. הקובץ כולל שני מסמכים. הראשון מביא את מסקנת וועדת שמגר לגבי זמן הרצח של רבין, 21:50. השני הוא צו המעצר של עמיר המראה כי הוא נעצר ב- 21:30.
אחד מהם משקר. או שוועדת שמגר אמרה את האמת ורבין אכן נרצח ב 21:50, או שהמשטרה מספרת את האמת כשהיא טוענת כי עמיר מעצר ב 21:30. פיתחו את המסמך האחרון (תמונת השוטר ושעונו)וגלו מה היא האמת.

Murder Time

Please open Attachment One. Hebrew readers will catch on but English readers have an easy clue as well; the universal language of numbers. Look at the time on the documents.

Attachment One consists of two documents. The first is the Shamgar Commission's conclusion of the time of Rabin's murder, 9:50. The second is Amir's arrest warrant registering his arrest at 9:30.

Somebody is lying. Either the Shamgar Commission told the truth that the murder was at 9:50, or the police told the truth that he was arrested at 9:30. Open the final attachment to discover the truth.

הצילו את ישראל!
03 5569991
, הצילו את ישראל ! גם בעיברית.
להזמנת הספר אנה פנו אל בית ההוצאה
בדואר אלקטרוני: [email protected]
Save Israel! and Who Murdered Yitzhak Rabin can be ordered at:
[email protected]

כתב אישום נ' אדריכלי אוסלו.

תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  מדהים לקרוא ולדעת! dovi770 27.10.03 20:31 1

dovi770
גולש אורח
   20:31   27.10.03   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. מדהים לקרוא ולדעת!  
בתגובה להודעה מספר 0

תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

תגובה מהירה  למכתב מספר: 

© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות