גירסת הדפסה          
קבוצות דיון יש לי מה לומר נושא #18553 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 18553   
אהרון5 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.15
64032 הודעות, 256 מדרגים, 445 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ז' בטבת תשע''ז    11:19   05.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

היורה הגיע -סיכום פרשת אזריה  

 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 05.01.17 בשעה 11:24 בברכה, אהרון5
 
האזנתי לרשת ב בתחילת הקראת הכרעת הדין ולא נפלתי מהכסא. איש לא הופתע. מי שקיווה לזיכוי היה תמים. התרשמתי מהשופטת, לא עשו אותה באצבע. היא דחתה בנחרצות את כל קו ההגנה וקבעה נחרצות, אלאור הרג את המחבל בכוונת נקמה.

נשים חזקות זה מרשים. בהחלט התרשמתי מנחישותה לדבוק באמת הפשוטה, אבל בכך שהרשיעה אותו בהריגה, היא דווקא דבקה בשקר. מה פירוש הרג בכוונה? יש לזה שם, קוראים לזה רצח. הרשעת רוצח בהריגה כאשר ברור לכל שהוא רצח, זו צביעות פאתטית ועלובה. מישהו מסוגל להסביר מה בהריגה הזאת לא היה רצח?

כבר מלכתחילה היה לעג לשאלה באיזה אישום יאשימו אותו? או רצח או זכאי, אין כאן התאבדות או מוות מזקנה או מתוך רחמים. אישום ההריגה הוא תירוץ של המערכת לברוח מאימת הזעם הציבורי במקרה של אישום רצח.

למעט הדבר הפעוט הזה השופטת הנכבדה והאינטיליגנטית עשתה עבודה למופת. אני יכול להבין מדוע קודמה ואני בהחלט מעריך אותה. מי שתוקף אותה דומה לפיל אדום מזעם המסתער על ראי. אם חלילה מישהו יפגע בה, הוא גם יגרום לתוצאה הפוכה, בדיוק כמו ברצח רבין, וגם יתחרט בסוף. יפתח פה גדול של גולם, ויודה שהבעיה כאן בכלל זה מערכת החוק, בטח לא שופט זה או אחר הפועל על פי המקובל.

אז איפה הטעות? הטעות נובעת מן הראיה הצרה של מערכת שלטון החוק, שהיא לא נפלה משמיים אלא פרי ערכי, קונספציות ותפיסות תרבות הנאורות.

עריצות התרבות

הראיה הצרה של הנאורים שאונסים על האנושות בתקופתנו את ערכי המוסר שלהם, מוציאה את ההיבט התרבותי מחוץ לחוקי המשחק. אנחנו לא רואים את התרבות ולא מסוגלים לראות אותה כי הנאורים לא מרשים. פסק ההלכה הנאור "אסור להכליל" הוא אבי אבות הטיפשות. מקרי או לא, העיוורון התרבותי מתאים בול לאינטרסים שלהם.

אז מה אפשר לראות משם שלא רואים מכאן? מן ההיבט התרבותי צהל וצבאות העולם המערבי הולכים ומסתרסים. כנופיות הנאורים עטים עליהם מכל עבר במשפטנים כמו סרט האימה הציפורים של היצקוק וכובלים את ידיהם. התוצאה פריחה נפלאה כזו לא ידע הטרור מימיו.

אפשר להגיד פויה לדאעש אבל איינשטיין היה חכם יותר ואמר שהעולם הוא מקום כה מסוכן לא בגלל הרעים אלא בגלל אלו שאינם עושים מאום כנגדם. הטרור הוא לא הבעיה, רעים תמיד יהיו. השאלה היא עד כמה האנושות נחושה להשמידו? לנאורים השולטים היום בעולם יש דאגה אחרת, הם נחושים לדאוג לזכויות האנוש שלו...

תרבות הנאורות היא מצע גן עדן לטפילי האסלאם. מדוע השימוש באזרחים כמגינים אנושיים הפך לטרנד הכי חם בקרב אירגוני הטרור? כי צבאות של מדינות נאורות משקשקים מפחד מפני הנשק החדשני הזה.

הצבא מסרס את עצמו לדעת בתירוצים של משפט ומוסר, ובינתיים הנאורים (המשתוללים מזעם עקב איבוד השלטון במישור הדמוקרטי), אונסים את ערכיהם במישור המשפטי והערכי ומצליחים לכפות את שלטונם על העולם במסלול עוקף דמוקרטיה וכך להוביל את האיסלאם והטרור להצלחות כבירות.

התוצאה התרבותית של משפט היורה מחברון, ממנה כמובן מתעלמים הנאורים תוך טמינת חוטמם עמוק בלשון החוק היא, שחיילים יפחדו להגיב ויברחו. מה שבאופן מפתיע משרת נפלא את האינטרסים שלהם. השמאלנים/נאורים מאוד אוהבים לראות חיילים משקשקים מערבי שיורק עליהם. אין דבר שמענג אותם יותר מזה. כשהם מדברים על מוסר הם בעצם מסתירים את הנאתם הגדולה. יש להם פטיש והם מצאו להם פטנט להתענג, לשלוח את ילדינו להיות מושפלים על ידי ערבים.

תופעת לוואי פעוטה נוספת היא אובדן אמון. צהל מפסיק להיות צבא העם ועוד מעט נצטרך ליבא חיילים סינים שיגנו עלינו. חיילים זרים, זה עוד לא היה לנו... שם עוד לא היינו.

המשפט הזה, שהוא מלאכת מחשבת וירטואוזית צרופה בכל הנוגע ללשון החוק, הוא כשלון עצום של האנושות בגלל אותה סיבה שחוזרת על עצמה שוב ושוב אצל שמאלנים ונאורים, הניתוק מהמציאות.

יש להם ערכים נפלאים, מוסר מדהים, אידאולוגיה מרשימה, כל כך חבל שבעיה אחת קטנה הורסת להם הכל. הם פשוט שכחו להתחבר למציאות...

הם משתגעים, מה קורה? הרמטכל יורה שטויות בצרורות, אלאור הוא לא הילד של כולנו, הוא גבר, הוא חייל. ושום דבר לא עוזר, המדינה גועשת והצבא בסכנת אובדן אמון העם. מה קרה? מה שקרה זה דבר פשוט מאוד, אשמח להסביר, מערכת החוק מנותקת מהמציאות.

אין מוסר גבוה מדאגה לבנינו, לאזרחינו, לחיילינו. משפט אלאור יחד עם הקרבת 70 בנים בצוק איתן כדי להגן על אזרחי האויב, יוביל לאובדן אמון הציבור בצבא. מי יסכים לשלוח את בנו להתרוצץ בתוך מנהרות ומטענים רק כדי לשמור על ישבנם של ביביבוגיאיינקוטגולן וגדולי אומה אחרים מפני בית הדין בהאג? הורה שמוכן לקבור את בנו למען ההגנה על אזרחי האויב או על הערך העליון של הגנה על ישבנם הענוג של גדולי האומה מפני בית הדין בהאג, כל הכבוד לו, אבל לא כולם כאלו. מהיום יודעת כל אם עווריה שהפקירה את גורל בנה בידי מוסר של שוברים שתיקה. לא לכולנו יש ילדים ספייר.

צבא שהפסיק להשתמש באש כדי להגן על חייליו כפי שהיה במבצעים קודמים עם כמעט אפס נפגעים, ושולח אותם בגופם לתופת כדי שדוח גולדסטון הבא יהיה יותר נחמד, זה לא צבא ערכי, זה צבא פושע! את המוסר הזה שימכרו לערבים בעזה.

זה צבא שצריך לקחת את הערכים שלו, לעטוף אותם בנייר טואלט ולדחוף אותם עמוק עמוק בדיוק למקום ממנו שלף אותם!

חובתו של צבא להשמיד כל מטרה צבאית ללא תלות בכמות האזרחים סביבה! כל ישות אחראית על הפרדה בין אזרחים ללוחמים. ישות שאינה עושה זאת האחריות המלאה נופלת עליה! האחריות שלנו היא להגן עלינו, כולל חיילינו. רק אחרי שעשינו זאת בצורה מיטבית, אפשר להתפנות לרווחת אזרחי האויב. זהו המוסר הנכון!

אם במלחמה הבאה נמנע מהשמדת מאגרי טילים ומשגרים רק בגלל שהם מוחבאים בין אזרחים, אוי ואבוי לנו. המדינה תתרסק. כל שניה יפול טיל מדויק במקום אסטרטגי. אוי למדינה שערכיה הם הפקרת אזרחיה למען הדאגה לאויביה.

בתקופתם של טרומן וצרציל המשפט הזה היה בדיחה. אחרי שהם היו מתגלגלים מצחוק אם הייתה נכנסת אליהם משלחת של שוברים שתיקה ועוזריהם, הם היו נותנים בעיטה בישבן להם ולכל המערכת המשפטית המגוחכת. מי שזרק פצצות אטום על הירושימה ונגסאקי, ומי ששרף את דרזדן על יושביה, רק יחלק צלש למי שחיסל פסולת אנושית.

מרוב התלהבות ממשפט, מוסר וערכים, התרבות שלנו התבלבלה בין אוייב לאוהב. שכחנו שבמלחמה כל צד צריך קודם לדאוג לעצמו. הערבים הבינו את נקודת התורפה שלנו, ולכן הם תוקפים אותנו במיליוני חפים מפשע. ואנו מסתובבים כמו ג'וקים מסוממים, מנסים לתפוס את הזנב של עצמנו, או את הרוח שנשבה אתמול בבוקר, וטובעים בביצה של ערכים מעוותים, מוסר צבוע, עיוורון תרבותי וכליאת כוחותינו במקום השמדת האוייב.

הציבור מרגיש את זה באופן טבעי ולכן הוא מתמרד. אבל המערכת כבולה לערכים ולקונספציות שלה ולא מסוגלת להשתחרר מהם. לכן אגב, כדאי לשים לב לחתימה שלי...

בעתיד אולי יכנס לתקפו החוק שלי שיקבע הוצאה להורג של כל מוסלמי קיצוני! אז הבדיחה תהיה יותר ברורה.

אלאור עשה וידוי הריגה. זה רצח רק בראש הדפוק של הנאורים. פסולת אנושית אי אפשר לרצוח. צריך רק לנקות את הכדור הזה מן הזוהמה הזאת. אנחנו מוקפים ומותקפים בידי מיליארד מוסלמים שטופי מוח ושנאה. תרבות פרימיטיבית ברברית שלא מסוגלת לנהל דמוקרטיה בשום מקום ביקום. תרבות שלא מתביישת בחוקי שריעה מזוויעים הכוללים הצלפה קטיעה וסקילה, ואף יפה רפש לא מעז להוציאה מחוץ לחוק הבינלאומי. תרבות המזינה את מאמיניה בהסתה ושנאה והופכת רבים מהם לזומבים, רובוטים, רוצחים, חלאות, פסולת אנושית. לא לוחמי חופש ולא שטויות אחרות שמשפריצים הנאורים מישבנם הענוג.


זהו, עכשיו הכל ברור. בקצב הזה האנושות תהיה מסוגלת להבין זאת רק עוד כמה מאות שנים. אני הצעתי להעלות את התרבות למודעות ולזרז קצת את העניינים. תודה.



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  כל הכבוד, מילים בסלע! להפנים, לגזור, ולשמור (לעת צרה). לוס-אנג'לס 05.01.17 12:47 1
  רק תשתדל להשתמש יותר בעיברית, הנח לביטויי הלעז... מכביסט 156 05.01.17 13:30 2
  תשמע, כתבת ממש יפה! בדבר אחד אני חולק עליך grifin 05.01.17 17:45 3
  הגמרא כבר הגדירה את זה במשפט קצר: גברא קטילא קטיל. הרג בן מוות דור3 05.01.17 18:03 4
  מעניין וקולע. תודה. GaggeR 05.01.17 19:37 5
  וואו Abc 05.01.17 21:08 6
  אם הייתי מנהל את הפורום, הייתי חותם אותך לצמיתות! אולי כך תלמד פעם אחד ש.. המסביר 05.01.17 23:25 7
  אהבתי ניקו בליק 09.01.17 17:17 8
  תודה על כל התגובות אהרון5 10.01.17 12:33 9
  פרשת אזריה-תם ורחוק מלהיות נשלם. ש-עצמון 14.01.17 13:00 10

     
לוס-אנג'לס לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.10.10
3764 הודעות, 47 מדרגים, 94 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ז' בטבת תשע''ז    12:47   05.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. כל הכבוד, מילים בסלע! להפנים, לגזור, ולשמור (לעת צרה).  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
תרבות הפוליטיקלי-קורקט (PC) גורמת לחורבן ותגרום בסופו של יום למלחמות נוראות
(במזרח התיכון, באירופה המתאסלמת, וגם בחלקים אחרים של עולמנו).



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מכביסט 156 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.7.14
3547 הודעות, 54 מדרגים, 104 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ז' בטבת תשע''ז    13:30   05.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. רק תשתדל להשתמש יותר בעיברית, הנח לביטויי הלעז...  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
grifin לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.1.15
4739 הודעות, 59 מדרגים, 85 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ז' בטבת תשע''ז    17:45   05.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. תשמע, כתבת ממש יפה! בדבר אחד אני חולק עליך  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ציטוט: "שמאלנים/נאורים מאוד אוהבים לראות חיילים משקשקים מערבי שיורק עליהם. אין דבר שמענג אותם יותר מזה. כשהם מדברים על מוסר הם בעצם מסתירים את הנאתם הגדולה. יש להם פטיש והם מצאו להם פטנט להתענג, לשלוח את ילדינו להיות מושפלים על ידי ערבים."

לזה אני לא מסכים. הם לא נהנים מזה שחייל משקשק ומתבזה. הן פשוט מעדיפים את האופציה הזאת על פני פגיעה ב"ערכים", זה לא אומר שהם נהנים מזה. יש להם מוח הפוך, והם לא מבינים איך מתנהלים עם ערבים, אבל מכאן ועד להגיד שהם מתענגים הדרך ארוכה.

בכל אופן שאפו על הכתיבה המעולה!!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דור3 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
15705 הודעות, 99 מדרגים, 192 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ז' בטבת תשע''ז    18:03   05.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. הגמרא כבר הגדירה את זה במשפט קצר: גברא קטילא קטיל. הרג בן מוות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אין פה בכלל צד ש"נפגע". לכן התביעה צריכה להיות רק מהצד הצבאי: חריגה מנהלים וכדומה. הריגה? את מי? בן מוות?! בדיוק כמו לירות בגופה. מחבל בזירה הוא בן מוות!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
GaggeR לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
55988 הודעות, 346 מדרגים, 663 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ז' בטבת תשע''ז    19:37   05.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. מעניין וקולע. תודה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Abc לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.7.14
8143 הודעות, 65 מדרגים, 126 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ז' בטבת תשע''ז    21:08   05.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. וואו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מילים כדורבנות



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
המסביר
גולש אורח
יום חמישי ז' בטבת תשע''ז    23:25   05.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. אם הייתי מנהל את הפורום, הייתי חותם אותך לצמיתות! אולי כך תלמד פעם אחד ש..  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
שאתה צריך להוציא ספר בשלושים שפות ולהפיץ אותם בכל העולם !¡!¡!¡



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ניקו בליק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
6562 הודעות, 72 מדרגים, 140 נקודות.  ראה משוב
יום שני י''א בטבת תשע''ז    17:17   09.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. אהבתי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אהרון5 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.15
64032 הודעות, 256 מדרגים, 445 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ב בטבת תשע''ז    12:33   10.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. תודה על כל התגובות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  

הגירסה המלאה כאן
http://www.news1.co.il/Archive/003-D-117223-00.html



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ש-עצמון
חבר מתאריך 10.4.16
69228 הודעות
יום שבת ט''ז בטבת תשע''ז    13:00   14.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. פרשת אזריה-תם ורחוק מלהיות נשלם.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות