גירסת הדפסה          
קבוצות דיון יש לי מה לומר נושא #18571 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 18571   
אהרון5
חבר מתאריך 19.10.15
64032 הודעות
יום ראשון ב' בשבט תשע''ז    11:41   29.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

הבילבול הגדול  

 
  
הבעיה בפרשת היורה מחברון היא לא טוהר הנשק. גם לא השאלה אם הוא רצח שבוי חסר אונים או שמא בסה"כ טעה בהבנת הזירה? לא, יש כאן בעיה תפיסתית, תרבותית, עולמית, תקופתית מן המעלה הראשונה: זכויות האדם שאנו מעניקים לתתי אדם.

אם אלאור היה יורה בכלב מצבו המשפטי היה טוב בהרבה. ירה במפלצת מהלכת על 2, חלאת אדם, תת אדם, פסולת אנושית, ברברי, רוצח, זומבי מוסת שטוף שנאה. ניקה את הכדור מזוהמה, מוצא עצמו שמצפים ממנו להודות מקרב לב על כך שהוא לא מורשע ברצח.

באמת תודה רבה, כבוד השופטת הלר הרחומה. מה זכינו שעשית לנו טובה כה גדולה? פחדת מזעם ההמון? אה, פחד, זו הסיבה שאת עושה טובות?

כבר מזמן היה עלינו לקבוע בחוק עונש מוות למוסלמים קיצונים לצורך טיהור הכדור. הבלבול הוא שלנו. מה קרה, כל בעל חי מסוג בן אדם הוא קדוש? האם צריך להזכיר למישהו שגם המפלצת אדולף שיקלגרובר היה יצור מסוג הומו סאפיינס? העונש הראוי לאלאור הוא בדיוק ה"עונש" הראוי לכל פרטיזן ש"רצח" נאצי - פרס ישראל.

נניח שאחד מאנשי המוסד שחטף את אייכמן היה רוצח אותו. האם היו מעמידים אותו על רצח? מה דעתכם? מאסר עולם על רצח היצור האנושי אייכמן?

המוסלמים הקיצונים ביצעו את פרעות חברון, זוועות שהנאצים היו יכולים ללמוד מהן. חובבי הזאנר מוזמנים לקרוא את הפרטים ולהקיא. זה היה גם גורלם של ספורטאי מינכן, שני החיילים שטעו ברמאללה, חוגגי בטקלאן, ילדי בסלאן, אנשי חב"ד במומביי וכל מי שטעם את נחת זרועו של האסלאם.

למרבה הצער לא חסרות דוגמאות. וזה בדיוק, אבל בדיוק מה שיקרה לכולנו כולל נשינו וילדינו דקה ורבע אחרי שהאסלאם מנצח. לא צריך להשאיר שום דבר לדמיון, אם למישהו יש עדיין ספק שישאל את המומחים. הסיבה שהאסלאם לא ביצע בנו שואה היא רק בגלל שהוא עדיין לא מצליח! מישהו רוצה להתווכח על זה? בשמחה.

ג'וקים מסוממים זו מחמאה בשביל האספסוף הברברי המוסת הרצחני הזה. כמה סבל נגרם לאנושות עקב שחרורו של בגדדי... הוא היה בידיים של ארה"ב, שחרורו הוביל לשואת היאזידים ולזוועות אין קץ. איזו תועלת הביאו משוחררי שליט? כל פסולת אנושית ששוחררה הביאה רק נזק. דמם של היאזידים ובעצם כל קורבנות הטרור, בראשם של הנאורים הרחומים! מדוע משאירים אותם בחיים? יש גולם שיכול לענות?

המשפט? התרגלנו למשפט. אבל המשפט הוא כלי, בדיוק כפי שהמשטרה והצבא הם כלי. צריך לדעת להשתמש בכלים נכון, לא להתבלבל, ובטח שלא להשתמש בהם למטרה ההפוכה ממטרתם, למען עידוד שחיטתנו.

לא שמתם לב, כאשר ישנתם המשפט השתלט עלינו, והיום המחוקקים לא יכולים לשנות את החוק ולקבוע עונש מוות למחבלים. המשפטנים לא מרשים! ואף גולם לא קם וזועק: הגולם קם על יוצרו!

מה הקשר לבני אדם? הגנים? מה זה הטירוף הגזעני הזה? יש לו גנים של בן אדם אז הוא קדוש? חבורת גזענים חזיריים מתייחסת לכל עני כאל כלב בן כלב, ולכל עשיר כמלך בן מלך ולכל מוסלמונאצי כקדוש. השתגענו? כולנו השתגענו! כולם כאן שרוטים! משוגעים רדו מן ההנהגה!

הנאורים השתלטו על העולם והם מנהלים אותו על פי תפיסות המוסר הפסיכו אידיוטיות שלהם המנותקות מן המציאות, ולא ניתן להשתחרר מלפיתת החנק שלהם. הם השתלטו על העולם, השרישו את המוסר המעוות שלהם במשפט הבינלאומי, והאנושות הפכה להיות אסירת עולם שלהם, תרתי משמע.

לכן אני אומר: השמאל תומך בטרור! התמיכה היא עצומה ברמה התפיסתית ואף גולם לא מבין זאת. כל הזמן כיבוש, כיבוש, כיבוש. אנשים נאורים שטופי מוח, באופן טבעי ותמים מתייחסים לחלאות האסלאם כלוחמי חופש המתנגדים לכיבוש. הלגיטימציה שהשמאלנים - נאורים מעניקים לטרור היא עצומה, ואף גולם לא מבחין בכך.

גלמים נאיבים בתמימותם עושים השלכה: הרי גם אנחנו נלחמנו למען שחרור מכיבוש, גם לנו היו מחתרות. אבל אנחנו לא תתי אדם! אנחנו לא פסולת אנושית! אנחנו לא מוסלמונאצים! אנחנו לא משתוקקים לאנוס ולשחוט כל מי שנופל בידינו! מדוע כה קשה להבחין בהבדל הפעוט? כי אין מודעות לתרבות.

אז אני פונה פניה נרגשת אל כל הנאורים האווילים. גלמים נכבדים, אינכם יודעים לחשוב לבד? לא נורא, לא קרה שום דבר. תנוחו. אני אחשוב בשבילכם. בחינם, ללא תמורה. רק אנא הואילו בטובכם להפסיק לאנוס את מוסר הזוועה שלכם הכולל טרור שרק הולך וגובר, על האנושות.

כמו כן אני מזמין אתכם להתחיל להטיל ספק בערכים ובקונספציות שלכם. למרות שאתם נזר הבריאה, השמש זורחת מישבנכם, והחכמה, הצדק, המוסר, השפיות, וככל הנראה גם הצניעות רשומים על שמכם בטאבו. תודה.



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  מצד אחד אתה מזכיר את הנאצים, Cyber 29.01.17 19:04 1
     תגובה מצויינת אהרון5 29.01.17 20:05 2
         אהרון צודק Jupiter 07.03.17 01:22 3
  מסכים איתך בכל מילה...וכתבת הרבה! בר-כוכבא 09.03.17 08:48 4

     
Cyber לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.11.14
9568 הודעות, 31 מדרגים, 58 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ב' בשבט תשע''ז    19:04   29.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. מצד אחד אתה מזכיר את הנאצים,  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
. ומנגד משתמש בביטוי מעורר קבס שהנאצים עשו בו שימוש תכוף: ״תת אדם״.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אהרון5 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.15
64032 הודעות, 256 מדרגים, 445 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ב' בשבט תשע''ז    20:05   29.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. תגובה מצויינת  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
אכן לא התייחסתי מספיק לנקודה.
נקודה חשובה שחייבת הבהרה, ולכן תודה על השאלה.
הנאורים האווילים בגרמניה חשים רגשות אשם כלפינו אז הם מפצים את... המוסלמים.
השמידו 6 מיליון בני תרבות ומפצים עשרות מיליוני ברברים.
היטלר מתהפך בקברו פעמיים מרוב הנאה, הוא לא תיאר לעצמו שההצלחה שלו תהיה כה מדהימה שנים כה ארוכות לאחר מותו.
המצב הוא כזה ואני אסביר. קצת טריקי, אבל אפשר להבין.

העולם חטף שוק מהשואה וכתוצאה עף לצד השני.
מרגע זה הגזענות אסורה.
אבל מה אם יש לנו עסק באמת עם תרבות ברברית?
דווקא בגלל השואה אסור לנו להכיר בכך.
הענקתי לאווילות הזו את התואר אווילות מספר 2 במצעד האיוולת.

כאשר מספר 3 זה שגם אם אבו מאזן יסתער עלינו עם סכינים, רובים ומטעני חבלה, יצעק אללה הוא אכבר, וישבע שהוא רוצה להשמיד יהודים לא נאמין לו. נזמין אותו להצטרף לשולחן ונסביר לו בנימוס שהוא בסה"כ רוצה קצת אדמה כדי לגדל עצי זית. שהרי מה הוא מבין, ערבי...

ובראש מצעד האיוולת עומד הבלבול המטורף בין שחור ולבן, רע וטוב, שלום וטרור, רוצח וקורבן. השמאלנים הדפוקים רואים לוחם חופש מתנפל על ילדה בשנתה, מיד רצים לעזור ללוחם המסכן כדי שישתחרר מכיבוש.

בולבולים. ולכן אמרתי שהשמאל הישראלי היא האידאולוגיה האווילית ביותר בהיסטוריה האנושית. מאז בריאת ההומו סאפיינס לא היתה, אין, לא תהיה וגם לא יכולה להיות אווילית ממנה. הפער בין גודש האווילות (המכובדת בפני עצמה) ובין התפיסה העצמית שלהם כבעלי חזקה בטאבו על החכמה, הצדק, המוסר, השפיות וככל הנראה גם הצניעות, בלתי ניתן לגישור.

נחזור לענייננו. סלח שלי שאני מרחיב קצת, כדי שתבין את התמונה הכוללת.
ובכן אווילות מספר 2, הרלוונטית כרגע היא:
מרוב דאגה לזילות השואה בעצם מובילים לביזוי לקחה (לא עוד).

הרי לשואה הייתה צוואה מאוד צנועה: לא עוד. רק את זה היא ביקשה, וגם את זה לא מרשים לנו ליישם. למה? כי דואגים לכבודה. אין אבסורד גדול מזה (למעט אווילות מספר 1).

אסור לנו להעלות על הדעת שתרבות קמה עלינו להשמידנו, כי זאת גזענות. כל מי שדואג לזילות השואה יודע. כך יצא שהיטלר השמיד 2 ציפורים במכה אחת. גם השמיד אותנו אז, וגם מאפשר לכח שמנסה להשמיד אותנו להתעצם היום תחת עידוד עצמנו.

אנחנו, השמאלנים, אירופה, כל העולם בעצם למעט טראמפ, עסוק בסיוע לאסלאם להתעצם לקראת השמדתנו.

ואסור לפתוח את הפה, אסור לומר שהאסלאם היא תרבות ברברית. כי זו גזענות, וכל מי דואג לכבד את השואה לא מרשה גזענות.

ובכן, האסלאם היא תרבות ברברית! בינתיים עוד לא חוסמים אותי כאן כשאני אומר זאת. זה עלול להשתנות. בוויינט בכל מקרה זה בלתי אפשרי לומר, וכך בכל מדיה אחרת.

זה בגדול, ובקטן יותר, אלו המכונים מחבלים, אלו שממש יוצאים לשחוט את בני תרבות המערב, אלו המיץ של הזבל. לא סתם תרבות ברברית, אלא פסולת אנושית. חלאות אדם, תתי אדם, ג'וקים מסוממים, זומבים שטופי מוח. לכנות אותם בני אדם רק בגלל שיש להם גנים של הומו סאפיינס זה טמטום וגזענות. לא יודע מה קודם.

זהו אסספסוף מוסת שאיבד כל קשר למציאות, כל קשר לאנושיות, כל קשר לכלום. יש לו רק קשר לשטיפת המוח, לשנאה ולשטויות שהאכילו אותו. אלו לא בני אדם. לא צריך לטעות. זה נכון שפיזית הם נראים כמונו. אבל נפשית אלו רובוטים. רובוטים שטופי שנאה שתוכנתו להרוג ולהיהרג. הם לא ראויים לזכויות אנוש וחובה על האנשוות להשמידם.

קודמי, אני רואה עצמי ממשיכו של איינשטיין, אמר על כך: העולם הוא מקום כה מסוכן לחיות בו לא בגלל האנשים הרעים אלא בגלל אלו שאינם עושים מאום כנגדם. והוא דיבר בדיוק על זה! חבל שהוא לא עמנו, הוא היה אומר: אהרון צודק. הוא לא עמנו, אבל אני עמנו. כעת נותר רק שתבינו שאני ממשיכו.

https://www.brainyquote.com/quotes/quotes/a/alberteins143096.html



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Jupiter לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.8.16
619 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ט' באדר תשע''ז    01:22   07.03.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. אהרון צודק  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  
ללא ציניות



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בר-כוכבא לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.11.14
18097 הודעות, 116 מדרגים, 212 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''א באדר תשע''ז    08:48   09.03.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. מסכים איתך בכל מילה...וכתבת הרבה!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות