גירסת הדפסה          
קבוצות דיון יש לי מה לומר נושא #19647 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 19647   
אהרון5 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.15
64032 הודעות, 256 מדרגים, 445 נקודות.  ראה משוב
יום שני ט''ז בטבת תשע''ט    21:00   24.12.18   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

מכתב גלוי למפלגה שרוצה להצליח בבחירות  

 
  
חברים יקרים,

אתם אולי רואים את עצמכם כעוד גורם (שולי) במערכת הפוליטית, אבל עם קצת יותר ביטחון עצמי תבינו שהעולם טועה וייקח לו עוד זמן עד שיבין שכולם צריכים לשבור חזק (מאוד) ימינה. הציבור הימני במדינה מרגיש שהוא יצא עלוב מאוד בבחירות האחרונות כשהשאיר את השלטון ללא ימין, כתוצאה הוא ספג ללא הרף סטירות לחי כואבות בזו אחר זו ולכן הפעם הסיכוי שלכם להיכנס לכנסת גבוה.

יחד עם זאת אין להיכנס לשאננות. יתירה מכך, מותר לנו, אנשי הימין במדינה לשאוף לייצוג נאה של מנדטים. אני יכול לסייע לכם לקבל הרבה מנדטים, וגם להנחות אתכם לאתגר החשוב באמת: בכנסת ובהחלט גם בממשלה.

אני מעריך אתכם מאוד, ומקווה שאתם צנועים, מעריכים את חכמת ההמונים ומסוגלים להתנהל על פי הפתגם "מכל מלמדי השכלתי". אם תאמצו אותי כיועץ הסתרים שלכם תהיו הפתעת הבחירות וזו רק ההתחלה. אינני דורש מאום, למעט הדרישה להישאר אלמוני. אף אחד לא צריך לדעת על קיומי. המוטיבציה שלי היא הצלחת המדינה והאנושות.

קיבלתי בפורום רוטר את המייל שלכם והחלטתי לנצל את ההזדמנות כדי לתת לכם דחיפה אדירה. ממש כמו עץ הדעת: רק לקטוף ולהגיש. הבעיה היא, שהדברים קשים להפנמה לבני תקופתנו. להכריח אתכם להבין שהמכתב הזה הוא יהלום זעיר בתוך ערימת שחת ענקית, אינני יכול. אני עושה את שלי, מגיש לכם אוצר על מגש של כסף, עליכם מוטלת התבונה לזהותו ולהבין את חשיבותו.

כפי שהנושא מאוד פשוט מחד, כך הוא מורכב מאוד מאידך. אמנם לא צריך יום לימודים ארוך, אבל צריך להשקיע מחשבה. תקראו את המכתב הזה כמה פעמים, בסוף תפנימו. זאת השקפת עולם שלמה ולכן לא נעסוק רק בוויכוחי ימין שמאל משמימים אלא נתחיל בפילוסופיה. תפנו למכתב הזה כמה דקות, זו תהיה ההשקעה החשובה בחייכם. לכם, למדינה, לאנושות.

ניגש לעניין. כפי שאמרתי הבסיס אמנם פשוט, אבל אני הולך ללמד אתכם עכשיו היכן אתם חיים מנקודת המבט החדשנית שלי. מוכנים? פתוחים? הקשיבו: אנו נמצאים בעיצומה של מלחמת העולם השלישית, שהיא מלחמת ציוויליזציות, מלחמת תרבויות. המלחמה הזו נמצאת כל הזמן ברקע, עשרות שנים לפחות.

תרבות ערב מנסה לכבוש את תרבות המערב. לצערי, על סמך המגמות כיום אין מנוס אלא להתרשם שהיא בדרך להצלחה. להערכתי בעוד דור ציר הרשע והאסלאם כובשים את הכדור. ציר הרשע כולל את רוסיה, סין, איראן, ארדואן, קוריאה הצפונית ועוד. אם לא נצליח לפקוח את עיני העולם בזמן, נושמד.

אירופה מתאסלמת בקצב מהיר, יחד עם ההתאסלמות מגיעה האנטישמיות, בריטניה כבר לא מתביישת להיות אנטישמית בגלוי. למרות כל החנופה בסופו של דבר המוסלמים לא ירחמו על האנטישמים והם יאנסו את כל הבלונדיות וישחטו את כל הבלונדינים באירופה. השואה השנייה בדרך.

הבעיה היא, שתרבות המערב מבולבלת, תחת השפעה וכמו תשושת נפש שברחה ממחלקה סגורה היא יוצאת מגדרה כדי... לסייע לאויב להשמידה. אנחנו חיים במאטריקס, שטיפת מוח, העולם תחת היפנוזה. לא יאומן מה שקורה פה. עדר של חולי נפש מנהל את העולם ורץ "קדימה" בלי לדעת לאן (לתהום).

אעשה הפסקה בקורס שלנו להבנת המציאות כדי להתמקד בנשק הסודי של האויב. לפני כן, מיהו בכלל האויב? ציר הרשע והאסלאם, אבל גם אנחנו אויבי עצמנו: תרבות המערב המבולבלת שמסייעת לאויב להשמידה. כדי לסייע לו היא מצאה נשק פנטסטי, נשק סוציולוגי בלתי מנוצח.

המילה "גזענות". בעזרת מילת הפלא הזו אנוסים אנו לארח סוסים טרויאנים, לקדם אותם, לפנק אותם, לשלם להם מיליארדים כדי שייהנו מפוליגמיה וישריצו את עצמם לדעת, לפזר אותם בינינו, לעודד אותם להתרבות בתוכנו, ולכבול את ידינו בכל הנוגע למאבק בהם. המילה הזו היא הווירוס שהרס לנו את המערכת החיסונית, וכעת לא נותר לנו אלא לטפח ולפנק את האויב עד שהוא ישמיד אותנו.

אל דאגה, כשאהרון בשטח תם המתח, מיד אתן לכם את מילת הקסמים שמתגברת בקלות על המילה הנוראה הזו, אך קודם נבין מניין היא הגיעה. השואה הכניסה את העולם לשוק והלם. כתגובת פאניקה העולם קפץ אוטומטית לצד השני ופתח במלחמת אמוק בגזענות. אירופה המבולבלת החליטה לכפר על השמדת 6 מיליון יהודים על ידי כך שהיא מפנקת 60 מיליון ערבים...

במו שאומרים באידיש: מן הבח אל הבחת. העונש על הטיפשות הזו יהיה נורא: שואה שנייה באירופה תוך השמדת כל הבלונדינים. אבל זה לא ייעצר שם, גם בארץ הקודש האסלאם מתפשט יפה בחסות הנשק הסודי: אמוק ה"גזענות". האסלאם הקיצוני הוא כמו נחש ארסי המכיש מפעם לפעם, אבל האסלאם (המתון) עוטף אותנו אט אט ובסוף יחנוק את העולם כולו ב"אהבה" כנחש חנק.

להתפשטות האסלאם בעולם אין פתרון מלבד התנתקות – הפרדת תרבויות, אבל האנושות בתקופתנו לא בשלה להבין זאת. נרחיב על כך בהמשך. הדרך המקובלת להילחם במוסלמים ועוזריהם היא "בתוך הקופסה", בתוך מסגרת מערכת המושגים הקיימת, אבל זו מלחמה אבודה. כדי לנצח חייבים לשנות את מערכת המושגים, כפי שאמרו חכמינו: בעיה בלתי פתירה לא תיפתר במונחי הבעיה.

כאן מגיע הנשק הסודי שלי, המילה שאוכלת בלי מלח את המילה "גזענות", והיא... הוא... "תרבות". ייקח לכם זמן להבין אותה, צריך להשתפשף. מה שאתם צריכים לדעת כרגע: תפקידכם להכניס את המילה ללקסיקון. כל משפט שני או שלישי שלכם חייבת להיות המילה תרבות לפחות פעם אחת.

מדוע זו מילת קסמים. אתן דוגמה דווקא מתחום השחיתות. פעם הייתי בכנסת. ככל הזכור לי פרופ' קרמניצר ביקר את אלו המתלהמים וצועקים "כולם מושחתים". שאלתי אותו בהפסקה: האם הוא יכול לקבוע נחרצות שאין תרבות שחיתות במערכות השלטון השונות בישראל? הוא כמובן השיב בשלילה.

ברגע שהשתמשתי במילה "תרבות" הגלגל התהפך. האינטיליגנט שאך רגע קודם נזף באספסוף המתלהם, הפך בשנייה למובך שיכול רק לגמגם תשובות בלתי מספקות. "כולם מושחתים" – הכללה בוטה וגסה. "תרבות שחיתות" – מושג מרשים שאיש לא יודע איך לאכול אותו.

המילה "תרבות" מאפשרת לנו לעשות את מה שהמילה "גזענות" לא מרשה: להכליל. ברגע שאתה אומר תרבות מותר להכליל ועדר הנאורים לא יכול לעשות מאום נגד זה. חובבי חופש הביטוי כבר לא יכולים לסתום לנו את הפה, כפי שהם רגילים ואוהבים.

אז מה בעצם אנחנו יודעים על תרבות השלטון שלנו? שום, כלום, מאום, נאדה, גורנישט, אפס (בריבוע). התחום טרם התגלה. בהיעדר מידע חיפשתי בעצמי. יגעתי ולהפתעתי מצאתי שהיא נמצאת במצב של ריקבון מתקדם והיא מורקבת מן המאפיינים הבאים: סטטוס קוו שיטתי של מחדלים, שערוריות, כשלים, חלמאויות, מנהל לא תקין, חוסר רגישות לכספי ציבור. רעות חולות, נורמות פסולות, ניהול כושל, פגמים בטוהר מידות. נפוטיזם, ג'וביזם, אגואיזם, חזיריזם, פרוטקציוניזם. זלזול, בזבוז, נהנתנות, הוללות, הפקרות, אטימות, היבריס, סיאוב, שחיתות.

מתי חקרנו את זה בפעם האחרונה? שכחנו. בתקופתנו עדיין לא יודעים לדבר בטרמינולוגיה הזו. אחת המשימות המוטלות עליכם היא כאמור להתחיל לדחוף את מילת הקסם "תרבות" לסדר היום. משימה שנייה: להקים ועדת חקירה ממלכתית, אקדמית, רבת סמכויות לחקר השחיתות במובן הרחב.

גמרנו, אתם כבר לא תקועים רק בנישה הפוליטית, אתם מנהיגים! התופעה שהימין מפקיר את הבעיות החברתיות לשמאל מזעזעת. יפה שגופשטיין מטפל בבעיה חברתית, אבל גם היא קשורה למצב הביטחוני. תתחילו להרגיש כמו מנהיגים ותטפלו בכל הבעיות של החברה הישראלית, גם החברתיות. אני אהיה יועץ הסתרים שלכם ואנחה אתכם.

המתחיל בנושא השחיתות אומרים לו גמור. לכן כדי שהוועדה תבין מהי "שחיתות במובן הרחב" תספקו לה את שלושת ההגדרות המשלימות הבאות: 1. ניצול סמכות לרעה. 2. כל מה שלטובת האליטות על חשבון הציבור. 3. כסף ציבורי שאינו מגיע לציבור.

האומדן של חשכ"ל זליכה בשנת 2007 למימדי השחיתות היה 50 מיליארד בשנה, בלשונו "כעול הביטחון". האומדן שלי פי עשר: סד"ג של מאות מיליארדים לפי הפירוט הבא: הון שחור 200 מיליארד, הון לבן (הטבות מס) 100 מיליארד, יוקר המחיה 50 מיליארד, עושק 50 מיליארד, שחיתות במובן הצר 100 מיליארד. מהו האומדן הנכון? נשמח לשמוע את אומדן הוועדה. כיום אף גולם לא מעלה על דעתו לאמוד.

אגב, פתרון הקסמים לבעיות החברתיות הבלתי פתורות הוא, היא... הפרטה! חברה פרטית שתטפל בהון השחור, חברה לשחיתות, חברה לסיאוב. רווחיהן יהיו פרומיל מן הכסף שיחסכו למדינה. חברה חיצונית תהא נקיה משיקולי תרבות המערכת הרקובה, המושחתת והמסואבת, ותהיה לה מוטיבציה. אני אספק לכם פתרונות לכל הבעיות החברתיות.

נחזור לענייננו. מה אנחנו יודעים על תרבות האויב? מיד אומר לכם, אך לפניכן אשביעכם לנצור לשונכם מרע. אסור לומר את האמת על האסלאם, העונש על כך חמור מאוד: עונש מוות! זוכרים את כהנא וגנדי? היחיד שיכול לומר את האמת על האסלאם זה חירט וילדרס שחי בבונקר. אם תשיגו לי את המייל שלו אשמח לשלוח לו מכתב באנגלית (אינני יודע הולנדית).

אפילו אנשי המדע מפחדים לומר את האמת על האסלאם, ובצדק. גם אני, ולכן אני דורש להישאר אלמוני. מעריך אתכם על האומץ שלכם, אבל עדיין עליכם להיזהר, אז שיישאר בינינו. מה שאני מרשה לכם לומר זה לשאול: האם יכול להיות שיש דברים שהמדע מפחד לומר?... ולא להוסיף, להשאיר את השאלה פתוחה.

אז מה אנחנו יודעים על תרבות האסלאם? תרבות פרימיטיבית, ברברית, פרזיטית, שטופת שנאה, דם, טבח וזוועות. עם מה הולכת אלימות? עם סקס, כמובן. אז התרבות הזו גם נהנית ממבחר סטיות מין קשות ובהן: מילת נשים, דיכוי נשים, ריבוי נשים, הכאת נשים, הסתרת נשים. פדופיליה ממוסדת, רצח על כבוד המשפחה. נישואי קרובים, נישואי תענוג, נישואי ג'יהאד. חטיפת שפחות, סקילת נואפות, שי צנוע של אורגיות עם 70 בתולות צנועות וחסודות כמיטב המסורת לשהידים מצטיינים...

אם גואל רצון היה מקים כת כזו היו עוצרים אותו תוך שניה וחצי. אבל בגלל שהם מיליארד אנשים אז יפי הרפש מכבדים את ה"מסורת" שלהם. איך הם לא מתביישים להצהיר בגלוי שהם יולדים ילדות כדי לנצל אותן מינית? בנים הם יולדים בכמויות לכמה מטרות: לצורך הסתה כדי שיהיו מחבלים ולוחמים, לצורך דמוגרפי כדי שיתפשטו בקרב בני תרבות המערב וגם ימצצו תקציבים. לצורך פליטים כדי שיהיו עול על המערב. וכמובן לצורך חפים מפשע כבשר תותחים ומגינים אנושיים.

האמת צריכה להיאמר: מנהיגי העולם צריכים לעמוד לדין על פשעים כנגד האנושות עקב אובססיה אנטישמית להיאבק בישראל תוך הפקרת האנושות לשואות וזוועות. נזכיר שקוריאה הצפונית היא אדם שיש לו מדינה. ברור לחלוטין שבין שאר הזוועות שיש שם, יש גם ניסויים רפואיים וקציר איברים. לא יאומן שהעולם שותק. כמובן אי הוצאת השריעה מחוץ לחוק הבינלאומי, ואי מאבק חסר פשרות בכל סטיות המין של האסלאם, הם גם חלק מפשעי יפי הרפש של האנושות. דוגמא לשתיקת הנאורים:

https://rotter.net/forum/scoops1/521982.shtml


כאמור כל הדברים הללו צריכים להישאר בינינו. אחרי שתכנסו לכנסת ואולי תהיה לכם אבטחה ואז אולי תוכלו לומר חלק מהם. עד אז עליכם להיזהר מאוד. חכמים היזהרו בדבריכם. עליכם ללכת על ביצים. בית המשפט העליון אורב לכם ומחפש בנרות תירוץ לפסול אתכם על גזענות. גם הערבים הקיצונים עלולים להתעורר מרבצם ברגע שבטעות תעליבו את האסלאם.

כבר אגיע לעצות, לפני כן רקע פילוסופי. כדאי שתכירו את שני חוקי הטבע החברתיים: 1. חוק הג'ונגל: החזק מנצח. 2. חוק העדר. לצערנו בשילוב הפסוק "יצר לב האדם רע מנעוריו", חוק הטבע מספר 1 גורם לכך שהעולם הוא גיהינום עלי אדמות, סטטוס קוו של שואות וזוועות. חוק הטבע מספר 2 קובע שהאנשים מתקבצים לקבוצות. כיום עדר הנאורים שולט בעולם ועוסק באונס ערכיו.

כדי להיבחר אני מציע שתעשו לפחות תשדיר אחד על השערוריות. פשוט להציג כותרות עיתונות אחת אחרי השנייה, של אירועים שאפשר להתפוצץ מהם. אתן לכם כמה דוגמאות על קצה המזלג ויש לי רשימה ארוכה שאפשר להשקיע זמן ולדלות ממנה. הנה דוגמה לקישור מזעזע:

https://rotter.net/forum/scoops1/521976.shtml

סיפרו לכם שחוק הוא חוק הוא חוק? יופי, אבל האם יכול להיות שבית המשפט רואה עצמו מעל החוק? האם בטוח שהרשות השופטת נשמעת לחוק שחוקק המחוקק, או שיש לה אג'נדה שהיא אוכפת אותה גם בניגוד לחוק? אולי כדאי לבדוק...

אני מניח שאתם לא מחכים לי כדי להבין שעליכם להציג את ההישגים שלכם ושל גופשטיין, תוך הצגת מקרים מזעזעים ואת המחדל שבהפקרת הבנות על ידי המדינה, כי היא מפחדת מהערבים וגיבורה על יהודים.

כשתהיו בכנסת ואולי בממשלה עליכם לעשות את הדברים הבאים, ועל חלקם אולי תכריזו גם בתעמולת הבחירות. ראשית ביטול ערכי בית השימוש של הנאורות! אתם מסרבים להשתעבד לאונס הערכים של הנאורים ודורשים הטלת ספק, בחינה מחדש ודיון ציבורי בערכים המקודשים לדת הנאורות!

הערך "עליונות מוסרית" הוא לא ערך אלא צואה! התבלבלנו לגמרי. הדבר היחיד שיש לעשות עמו זה לנגב ולהוריד את המים. ראשית זהו ערך גזעני. הנאורים לא ממצמצים כשהם לכאורה אומרים באותו משפט: "הערבים הם בני אדם בדיוק כמונו, שתי טיפות עיניים, אבל בחיים, בחיים לא נרד לרמה שלהם".

שנית, ה"ערך" הצואתי הזה גורם לנו להקריב את חיילינו, כפי שהודה "מזהה התהליכים" שהוא יסכן את חיילינו כדי להגן על אזרחי האויב. את התוצאה ראינו בשורות של 70 קברים בצוק איתן. גם שר החינוך הודה שהקרבנו בנים למען ערכים. כאן תמצאו המון הוכחות לערך הזוועה הצואה הזה. תדע כל אם מסכנה:

https://rotter.net/forum/ihaveasay/19158.shtml

המפלגה שלנו תעניק את הערך הזה בחינם לאויב. מצידנו, שדאעש יהיה הצבא המוסרי בעולם, ושהחמאס ישתמש ב"הקש בגג". לנו יש ערכים אחרים. הערך העליון שלנו הוא הגנה על אזרחנו, בנינו וחיילינו. אף אחד לא יעז להכריח אותנו להקריב את בנינו למען הערכים שלו. מי שיש לו ערכים שיסכן את ילדיו!

בלבלו אותנו לגמרי, שטפו לנו את המוח, מכרו לנו את האגדה שצה"ל הוא הצבא המוסרי בעולם. ומה האמת? כמו עדר של גלמים אנחנו מתענגים על כך שאנו מקריבים את בנינו למען האויב. בלבול חושים מוחלט. ניצחון מושלם של מלחמה סוציולוגית מבריקה. האספסוף הכי ברברי הצליח לשטוף את המוח לעם הספר שהוציא את הגאונים הגדולים ביותר של האנושות.

לא מוסר ולא בטיח. אם השמאלנים מתעקשים, שיקימו אוגדה שמאלנית, היא תהיה עצמאית, תקבל יד חופשית ותילחם על פי הערכים שלה. במקום להתלונן כל הזמן על אחרים, השמאלנים יוכלו להילחם כמו שהם אוהבים.

אל תתביישו לדבר נחרצות דברי אמת. אבל תמיד תחשבו קודם האם זה עלול להרגיז מחבלים או ישמש תירוץ לבית המשפט העליון כדי לפסול אתכם על גזענות. לומר שהערך עליונות מוסרית הוא ערך בית שימוש זו דעה בוטה אך לגיטימית ולא מרגיזה מוסלמים.

הדברים שאני אומר לכם הם קשים, אבל אף גולם לא יכול להתווכח עמם. זו האמת, ובסופו של דבר אין מנוס אלא להכיר בה. הנה חמשיר על האמת:

האמת.
לאמת חסרונות רבים: היא קשה היא כואבת, לא יפה לא זוהרת, פעמים רבות אפילו מכוערת. אבל...
יש לה יתרון אחד קטן: היא נכונה!
לכן אפשר לכעוס עליה, לנזוף בה. אפשר לזלזל בה, ללעוג לה. אפשר כמובן גם להתעלם ממנה. אבל...
דבר אחד אי אפשר: להתווכח אתה!

אחד הדברים החשובים שלכם בשלטון יהיה להגדיר מיהו אויב, מיהו מסייע לאויב, ומה צריך להיות יחס החוק אליו. (לאחר מכן אנחנו נבדוק האם השמאל הקיצוני נכנס להגדרה, אבל זה בינינו). הנה כתבה מרתיחה שכדאי שתציגו בתעמולת הבחירות שלכם:

https://rotter.net/forum/scoops1/521910.shtml

וברקע שאלה: האם השמאל הקיצוני איבד את זה? יוסטון, ווי הב א פרבלם. ישראל קוראת לאסטרונאוטים לנחות. כלל אצבע: תמיד לשאול שאלות. זה נשמע הרבה יותר מתון, ואף אחד לא יכול לטעון שאתם גזענים אם אתם שואלים, במיוחד אם השאלה מבוססת.

בקיצור: הגדרת אויב ומסייע לאויב. סירוב להשתעבד לשילוש הקדוש של דת הנאורות: המשפט הבינלאומי, הפוליטיקלי קורקט, וערכי המוסר שנפלו עלינו משמיים. אתם דורשים גם מהעולם והאו"ם לערוך בדיקה פומבית של התאמת החוק הבינלאומי, תפיסת הפוליטיקלי קורקט, והערכים שלנו, למציאות!

כמובן תדגישו שמאז ימי הביניים זרמו לא מעט שפכים בירקון, ויש לצפות מהאנושות שתדע לעשות עוד משהו חוץ מלהרכין ראשה ולקבל עליה עול תורת ומצוות הנאורות. אנחנו את ערכי בית השימוש של הנאורות מוכרים בחינם לאויב. את החוק הבינלאומי דורשים להתאים למציאות. כמובן שאכיפתו באופן חד צדדי, כאשר החמאס והחזבאללה ואיראן בעצם פטורים ממנו, יוצר מצבים אבסורדים.

זה בתור התחלה. יש אינסוף דברים, אבל אני צריך מתי שהוא לשלוח את המכתב הזה. אולי נשלח היום לרגל הבשורה שקיבלנו לפני שעה קלה בנוגע לבחירות. בהצלחה. אם אני אהיה יועץ הסתרים שלכם, תזכו במספר דו ספרתי של מנדטים. נסו ותיהנו. אהרון.



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  תמיכה מלאה בביבי אהרון5 27.12.18 22:54 1
  אהבתי!! נגד הזרם 30.12.18 13:25 2
     תודה אהרון5 30.12.18 13:30 3
  נסכם אהרון5 31.12.18 10:20 4
  אפשר לתת כאן דוגמאות לסטירת לחי לימנים אהרון5 03.01.19 07:51 5
     ביבי ראש ממשלה חזק אהרון5 03.01.19 07:59 6
         וחלש על? אהרון5 03.01.19 15:28 7
  דוגמה למה צריך להגדיר מיהו אוייב אהרון5 03.01.19 16:57 8
  אהבתי קוסיגין 04.01.19 00:37 9
     תודה רבה אהרון5 04.01.19 16:17 11
  מה עושות האיילות בלילות? אהרון5 04.01.19 16:17 10
  איך ביבי מפנה יהודים? אהרון5 06.01.19 07:08 12
  ראו תגובה 5 אהרון5 08.01.19 06:57 13
  חמור מאוד אהרון5 09.01.19 14:10 14
  האם השמאל הקיצוני תומך בטרור? אהרון5 15.01.19 08:19 15
  אם אתם תקחו את הנושא הזה כדגל אהרון5 15.01.19 09:17 16
  חשבתי על פרסומת אהרון5 01.02.19 10:15 17
     ברקע כיתוב קבוע באדום ובגדול אהרון5 02.02.19 09:04 19
  נתניהו זקוק נואשות לעצמה יהודית שתתמוך בו מימין אהרון5 02.02.19 09:03 18
  תשדיר נוסף אהרון5 03.02.19 12:01 20
  יש כאן פייק ניוז אהרון5 04.02.19 14:53 21
  כיועץ הסתרים שלכם אני ממליץ אהרון5 04.02.19 22:10 22
  בעוד כולם עוסקים בענייני דיומא אהרון5 04.02.19 22:12 23
  נשבעה נאמנות למולדתה האהובה אהרון5 06.02.19 11:37 24
  זי לא עפודה בשפיל יהודים אהרון5 06.02.19 11:48 25
  מה ההבדל בין השמאל הקיצוני לאויב? אהרון5 07.02.19 11:49 26
  תגישו בגצ נגד שמות הקוד שנועדו להסתיר שמדובר בערבים אהרון5 08.02.19 15:12 27
  וואוו אהרון5 09.02.19 11:03 28
  בנוגע לרצח אהרון5 09.02.19 20:04 29
     ראש ממשלת לבנון: אהרון צודק אהרון5 13.02.19 09:13 33
  רעיון לתשדיר אהרון5 10.02.19 10:26 30
  מעניין מה המוסלמים חושבים על עצמם אהרון5 10.02.19 13:33 31
  פרס ישראל ל... שהידים אהרון5 12.02.19 09:56 32
  אנחנו מפלגה רדיקלית אהרון5 13.02.19 11:48 34
  תפיצו סטיקרים שיעוררו פולמוס וכעס אהרון5 14.02.19 07:15 35
     סיסמאות נוספות אהרון5 14.02.19 09:09 36
  בגצים אהרון5 14.02.19 11:31 37
  תשדיר על קיצוניות אהרון5 15.02.19 15:31 38
  בוחרים בביבי אהרון5 17.02.19 18:30 39
  מזעזע אהרון5 19.02.19 12:02 40
     משקרים לנו אהרון5 19.02.19 14:44 43
         הפרקליטות מודה באשמה אהרון5 20.02.19 12:00 48
  מה עוד מסתירים מאיתנו? אהרון5 19.02.19 12:50 41
  חחח מצביעי הימין מצביעים בפועל שמאל אהרון5 19.02.19 12:57 42
  יש גאווה באסלאם אהרון5 20.02.19 08:07 44
  מחבל שוחרר על תנאי אהרון5 20.02.19 08:13 45
  צריך כמובן לפרסם את פעילות הקודש של גופשטיין להבה אהרון5 20.02.19 08:28 46
  קחו את כל כותרות הזוועה האלו אהרון5 20.02.19 10:32 47

     
אהרון5 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.15
64032 הודעות, 256 מדרגים, 445 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ט בטבת תשע''ט    22:54   27.12.18   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. תמיכה מלאה בביבי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  

המפלגה צריכה להצהיר:
מי שרוצה לבחור בפתק אחד בביבי לראשות הממשלה, ובפתק שני במפלגת ימין, יש לו הזדמנות מצוינת לעשות זאת.
אנחנו מתחייבים לתמיכה מלאה בביבי.
אנחנו מפלגה פרגמטית. אין לנו אגו. הוכחנו את זה כשהצענו לזהות להתאחד ולו טכנית.
לא נעשה שטויות ולא נפיל ממשלת ימין, אלא אם כן יקרה משהו מאוד קיצוני כמו הסכם שלום, רחמנא לצלן...

הכוח שלנו בכנסת יהיה גם במישור התודעתי.
נוכל להעלות לסדר היום נושאים שעדר קובעי סדר היום עושים קולות של שטיח כאילו הם לא קיימים.
למשל: אנחנו נדרוש הקמת ועדה בינלאומית, אפשר להתחיל בוועדה מקומית אצלנו, שבה יהיו גם פילוסופים, שתטיל ספק בשילוש הקדוש של דת הנאורות. אנחנו מסרבים להשתעבד לכפיה הדתית הזו, מסרבים לקבל עלינו עול תורת ומצוות הנאורות, ודורשים לבחון את התאמתם למציאות.
1. המשפט הבינלאומי מלבד היותו חובבני הוא גם נאכף חד צדדית רק על הצדדים הנאורים.
גופים ברברים וטרוריסטים לא מחויבים אליו, והוא מתעלם מקיומם.
2. הפוליטיקלי קורקט לטענתנו בכלל לא קורקט.
3. ערכי המוסר של עדר הנאורים הם לא ערכים ולא מוסר אלא צואה מצחינה.
אנחנו מסרבים במיוחד לקבל את הערך עליונות מוסרית! לא רק בגלל שהוא ערך גזעני.
אנחנו לא נאפשר יותר להקריב את בנינו למען אזרחי האויב, בטח לא כדי להסתתר מאחורי גופות בנינו מפני בית הדין בהאג.
מי שתומך בסיכון חיילינו יכול בשקט לבחור ליכוד.
אבל מי שרוצה שצה"ל יגן על חייליו כפי שהוא יודע והוכיח זאת יפה בעופרת יצוקה ועמוד ענן, יש לו במי לבחור.
אנחנו לא נאפשר לשום מזהה תהליכים, גם אם הוא נמצא בבור לסכן את בנינו.
לא נאפשר לשום ראש ממשלה, שר ביטחון ושר חינוך להתפאר שצה"ל הוא הצבא המוסרי בעולם, ולהתכוון לכך שמסכנים חיילים כי מפחדים מגולדסטונים ושאבעסים. לא במשמרת שלנו!

ככה מדברים.
ככה לא רק תכנסו לכנסת, תקבלו 10 מנדטים לפחות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נגד הזרם
גולש אורח
יום ראשון כ''ב בטבת תשע''ט    13:25   30.12.18   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. אהבתי!!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
שלחתי לחברינו בעוצמה יהודית ושות'



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אהרון5 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.15
64032 הודעות, 256 מדרגים, 445 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ב בטבת תשע''ט    13:30   30.12.18   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. תודה  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  

נקווה להצלחה גדולה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אהרון5 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.15
64032 הודעות, 256 מדרגים, 445 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ג בטבת תשע''ט    10:20   31.12.18   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. נסכם  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  

1. מכניסים את המילה "תרבות" ללקסיקון.
2. נקודות בעייתיות מעלים בשאלות.
3. נון שלנטיות.
4. יהרג ובל יעבור: בשום אופן שום דבר שעלול לרמוז על גזענות, או העלבת האסלאם.

פירוט:

1. אסור להכליל כי זה גזעני, הפתרון: המילה "תרבות" פותרת את הבעיה. למשל:
הערבים הם תרבות אחרת.
כמה יהודים יורים יריות שמחה באוויר? כמה יהודים רוצחים על כבוד המשפחה? כמה יהודים נישאים נישואי קרובים? נישואי תענוג? פוליגמיה? כמה יהודים מכריחים את נשותיהם ללבוש שק מכף רגל ועד ראש?
אפשר להסתפק בזה. לא כדאי לתת את הרשימה המלאה, כי זה עלול להעליב.

גם הגישה של שאלות מצוינת (זה כבר עונה גם על סעיף 2).
ברגע שמשתמשים במילה תרבות מותר להכליל.
ברגע שמשתמשים בשאלות זה נשמע לגיטימי כי זה כבר לא האשמה אלא תהיה.
ברגע שמתבססים על דברים ידועים, זה יצוק בסלע לא ניתן לוויכוח.


3. נון שלנטיות.
יוסי שריד היה אוהב לעקוץ. כדאי לאמץ את הגישה שלו.
לא לאבד את הפאסון, את קור הרוח, את השלווה, את השליטה.
לא לצעוק, לא להתפרץ.
לא להעליב בצורה פשוטה וגלויה, רק בעקיצות מתוחכמות, עקיפות.
במילה אחת: רוגע.
זה שינוי תדמית. אנשים חושבים שהימין הקיצוני זה חבורת ביריונים.
שפטל הוא בחור נהדר, אבל אפשר במקביל אסטרטגיה אחרת.
למשל:

באולפן אחמד טיבי (או עודה או כל ערבי אחר) מצד אחד, ומצד שני יהודי ימני.
טיבי צווח: אתם פאשיסטים, אתם גזענים, אתם ביריונים....
אתה ממתין בסבלנות שהמנחה יפנה אליך, מאפשר לערבי להתלהם להנאתו, ואז אתה אומר:
חברי צודק.
טיבי מתפרץ: אני לא חבר שלך.
אתה עונה: סליחה, אני כל כך אוהב שלום שאני נסחף לפעמים. ובכן אויבי צודק...
זו עקיצה מאוד נחמדה. כך טיבי מוצג כאויב בעצם ביוזמתו.
אתה משאיר לערבי להתלהם, אתה רגוע, שליו, חיובי, נאור, רודף שלום.

ובכן אויבי צודק.
אני שומע אותו והדברים אכן כואבים.
הערבים נמצאים עמנו במדינה לא מאתמול ולא משלשום, כבר כמה עשרות שנים מאז כיבוש 48, גם מכיבוש 67 חלפו דורות, ומסתבר שלמרות כל מאות המיליארדים שאנו שופכים עליהם לא הצלחנו לספק אותם. צריך להודות: נכשלנו. עלינו להודות בכישלון, אנחנו לא מצליחים להעניק לערבים את מה שהם חושבים שמגיע להם. זה אמנם יהיה מצער מאוד, אבל אם הם יחליטו שהגיעו מים עד נפש, הם לא מוכנים יותר לתת לנו קרדיט, הם מרימים את הרגליים ועוברים למדינה ערבית משלהם, שם הם ינהלו את הדמוקרטיה כפי שהם אוהבים ואת השוויון וזכויות האדם והתקציבים כפי שמגיע להם, אנחנו נוכל להבין זאת.

זה כמובן יהיה עצוב מאוד. אני מדמיין לפעמים איך תיראה המדינה בלי הערבים, ואין ספק שיהיה חלל גדול. אני לפעמים תוהה: למה מגיע לנו כל הטוב הזה? מדוע הם מואילים בטובם לכבד אותנו בנוכחותם כאן? ואני בהחלט מוקיר תודה על תרומתם הגדולה למדינה. יש לנו כאן אזרחים נאמנים נפלאים, שמשום מה זוכים לפטור אוטומטי מגיוס לצה"ל, אף אחד לא יודע למה, אבל הם כל הזמן מייללים, אף פעם אנחנו לא מצליחים לספק אותם, ולכן עם כל הצער שבדבר לא נתפלא אם יום כהה אחד הם יחליטו שדי, זהו זה.

ככה מדברים.

4. העלבת האסלאם זה עונש שגזר הדין עליו הוא מוות!
לעתים לא רק למי שהעליב אלא גם לקרוביו ויקיריו. בדרך כלל בסבל רב.
אין ברירה, צריך להיזהר מזה.
תמיד לדבר בהכללה, רק על תרבות, ורק על דברים קלים יחסית, ותמיד בשאלות.
כי אין לדעת מה יעלה למוסלמים הקיצונים את הסעיף, או מה נפלוט בטעות בלהט דיון.

כמו כן תמיד כדאי לזכור שבית המשפט העליון מחפש אחרי הימין הקיצוני בנרות ויקפוץ בהזדמנות הראשונה על כל תירוץ עלוב כדי לפסול אתכם.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אהרון5 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.15
64032 הודעות, 256 מדרגים, 445 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ו בטבת תשע''ט    07:51   03.01.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. אפשר לתת כאן דוגמאות לסטירת לחי לימנים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  

https://rotter.net/forum/scoops1/524045.shtml



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אהרון5 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.15
64032 הודעות, 256 מדרגים, 445 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ו בטבת תשע''ט    07:59   03.01.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. ביבי ראש ממשלה חזק  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  
על יהודים

https://rotter.net/forum/scoops1/524041.shtml



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אהרון5 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.15
64032 הודעות, 256 מדרגים, 445 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ו בטבת תשע''ט    15:28   03.01.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. וחלש על?  
בתגובה להודעה מספר 6
 
  
בדואים...

https://rotter.net/forum/scoops1/524091.shtml



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אהרון5 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.15
64032 הודעות, 256 מדרגים, 445 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ו בטבת תשע''ט    16:57   03.01.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. דוגמה למה צריך להגדיר מיהו אוייב  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ומיהו תומך אויב

https://rotter.net/forum/scoops1/524155.shtml



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קוסיגין לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.4.18
1508 הודעות, 9 מדרגים, 18 נקודות.  ראה משוב
יום ששי כ''ז בטבת תשע''ט    00:37   04.01.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. אהבתי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אני איתך



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אהרון5 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.15
64032 הודעות, 256 מדרגים, 445 נקודות.  ראה משוב
יום ששי כ''ז בטבת תשע''ט    16:17   04.01.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. תודה רבה  
בתגובה להודעה מספר 9
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אהרון5 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.15
64032 הודעות, 256 מדרגים, 445 נקודות.  ראה משוב
יום ששי כ''ז בטבת תשע''ט    16:17   04.01.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. מה עושות האיילות בלילות?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  

https://rotter.net/forum/scoops1/524294.shtml



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אהרון5 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.15
64032 הודעות, 256 מדרגים, 445 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ט בטבת תשע''ט    07:08   06.01.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. איך ביבי מפנה יהודים?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אמצעים לפיזור יהודים

https://rotter.net/forum/scoops1/524568.shtml



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אהרון5 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.15
64032 הודעות, 256 מדרגים, 445 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ב' בשבט תשע''ט    06:57   08.01.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. ראו תגובה 5  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  

https://rotter.net/forum/scoops1/525125.shtml#5

זה מה שעליכם להכריז בגאווה כערך שלכם!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אהרון5 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.15
64032 הודעות, 256 מדרגים, 445 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' בשבט תשע''ט    14:10   09.01.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. חמור מאוד  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  

https://rotter.net/forum/scoops1/525501.shtml



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אהרון5 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.15
64032 הודעות, 256 מדרגים, 445 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ט' בשבט תשע''ט    08:19   15.01.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. האם השמאל הקיצוני תומך בטרור?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
https://rotter.net/forum/scoops1/526546.shtml



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אהרון5 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.15
64032 הודעות, 256 מדרגים, 445 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ט' בשבט תשע''ט    09:17   15.01.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. אם אתם תקחו את הנושא הזה כדגל  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אתם מנצחים.

https://rotter.net/forum/scoops1/526560.shtml



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אהרון5 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.15
64032 הודעות, 256 מדרגים, 445 נקודות.  ראה משוב
יום ששי כ''ו בשבט תשע''ט    10:15   01.02.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. חשבתי על פרסומת  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  

יאיר גולן, בום! חותמת פסול אדומה!
ליד ציטוט המילים שלו להקרבת חיילים.


גנץ, בום! חותמת פסול אדומה!
ליד ציטוט המילים שלו להקרבת חיילים.

https://twitter.com/elchangr/status/1084441135471312896

בנט, בום! חותמת פסול אדומה!
ליד ציטוט המילים שלו להקרבת חיילים.




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אהרון5 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.15
64032 הודעות, 256 מדרגים, 445 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ז בשבט תשע''ט    09:04   02.02.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  19. ברקע כיתוב קבוע באדום ובגדול  
בתגובה להודעה מספר 17
 
  

מי שרוצה להיות מוסרי, על הילדים שלו!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אהרון5 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.15
64032 הודעות, 256 מדרגים, 445 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ז בשבט תשע''ט    09:03   02.02.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. נתניהו זקוק נואשות לעצמה יהודית שתתמוך בו מימין  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  

ומי שלא יבין זאת עד הבחירות, יבכה מרה כשביבי וטראמפ יביאו לו שלום מפואר בדמות עסקת המאה...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אהרון5 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.15
64032 הודעות, 256 מדרגים, 445 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ח בשבט תשע''ט    12:01   03.02.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  20. תשדיר נוסף  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
נהניתם מאוסלו?
אבגד?
מי שיבחר ליכוד כי הוא פוחד משלום, יקבל את עסקת המאה.
כאן יבוא הכיתוב:
טראמפ: לאחר הבחירות בישראל אציג את עסקת המאה.
כדאי למצוא את המקור.

https://rotter.net/forum/scoops1/530481.shtml

מתנחל תמים יצביע בעד חיילים שיגרשו אותו מביתו.
איש ימין תמים יצביע בעד מדינה פלסטינית.
זכרו את מנחם בגין ואל תגידו שלא הזהרנו.
הליכוד נמצא תחת לחץ אדיר משמאל. בארץ ובעולם.
גם אם הוא לא יודה, הוא יודע:
הוא זקוק לעצמה יהודית שתתמוך בו מימין.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אהרון5 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.15
64032 הודעות, 256 מדרגים, 445 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ט בשבט תשע''ט    14:53   04.02.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  21. יש כאן פייק ניוז  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
בגרסתו האיכותית ביותר.
שטיפת מוח מעולה המתייגת את מלח הארץ כפראים.
מה זה כהניסטים?
מה זה קיצונים?
מה זה רדיקלים?
כי כואב להם על כל חייל שנהרג?
כי כואב להם על כל נערה יהודיה שהערבים מפתים במסגרת המלחמה הכוללת שלהם? וביבי מפקיר אותה כי הוא מפחד מערבים?
כי כואב להם על תנאי בית ההבראה לרוצחי יהודים?
כי הם מאמינים לאויב שכבר מעל מאה שנה אומר בגלוי שהוא משתוקק להשמידנו?
כי הם חושבים שהערך עליונות מוסרית, שכל נאור סוגד לו, הוא ערך גזעני, צואתי שמקומו בבית השימוש?
כי הם חושבים שהערך רב תרבותיות, שכל חובב חופש ביטוי אונס אותו, שגוי?
כי הם חושבים שהפוליטיקלי קורקט לא קורקט?
כי הם חושבים שהמשפט הבינלאומי נאכף חד צדדית על הצד הנאור ושוכח להעמיד לדין את החמאס ולבנון על צבירת טילים שמטרתם השמדה המונית של אזרחים?
כי הם מסרבים לסגוד לשילוש הקדוש של דת הנאורות ודורשים להטיל בו ספק?
כי הם מסרבים להתכופף ולהתרפס בפני הפריץ ומתעקשים לעמוד בקומה זקופה עם כבוד לאומי?
בגלל זה הם רדיקלים?
אז תבחרו מפלגה אחראית....
גולם אחד שיעז לומר עליהם מילה רעה. שלחו אותו אלי.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אהרון5 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.15
64032 הודעות, 256 מדרגים, 445 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ט בשבט תשע''ט    22:10   04.02.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  22. כיועץ הסתרים שלכם אני ממליץ  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  

להכריז כבר עתה, טרם הבחירות על תמיכה כמעט מלאה בנתניהו מימין.
אנחנו לא מפלגה קטנה שבאה להפריע למשילות.
אנחנו מתחייבים בפני הבוחר כבר עתה על נאמנות לקואליציית ימין.
אנחנו מודיעים מראש שננשוך שפתיים ונצביע נגד מצפוננו, כדי לאפשר למנהיג לשלוט.
מי שבוחר בנו, כאילו בחר בנתניהו עם נגיעות ימין.

כאן צפוי שתשאלו: אז מה אתם שווים?
אם לא, אתם תגידו: בוודאי תשאל מה הטעם לבחור בנו?
התשובה:
1. הצעות חוק.
2. מודעות ציבורית.
3. הפלת הממשלה במקרה של סכנה למדינה.
כאשר נצביע נגד רצוננו, לא נסתיר את דעותנו.
הציבור ישמע, המנהיגים ישמעו אותנו ואת הציבור.
אם נגרום לביקורת ציבורית, יתכן והמנהיג ישנה את דעתו.
אם לא, הבטחנו, לא נפריע לו למשול, גם אם זה יכאב לנו.
אם הבוחר בוחר בליכוד כממשלת שלטון, אנו נכבד זאת.

זה יוסיף לכם המון מנדטים.
וגם יקל עליכם בכנסת.
תקשיבו לי, תרוויחו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אהרון5 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.15
64032 הודעות, 256 מדרגים, 445 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ט בשבט תשע''ט    22:12   04.02.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  23. בעוד כולם עוסקים בענייני דיומא  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  

אני כיועץ הסתרים שלכם ממליץ לכם להגיש 2 תביעות לבית הדין בהאג.
1. נגד ממשלת לבנון על כך שהיא מאכסנת מאות אלפי טילים שנועדו להשמדה המונית של אזרחים.
2. נגד ממשלת החמאס בעזה על כך שהיא מאכסנת אלפי טילים שנועדו להשמדה המונית של אזרחים.

כשכולם יברברו, אתם תעשו את מה שכל העולם שוכח לעשות.
האכיפה החד צדדית של החוק הבינלאומי בלתי נסבלת. עשו מעשה!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אהרון5 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.15
64032 הודעות, 256 מדרגים, 445 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי א' באדר א' תשע''ט    11:37   06.02.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  24. נשבעה נאמנות למולדתה האהובה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  

https://rotter.net/forum/scoops1/531157.shtml



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אהרון5 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.15
64032 הודעות, 256 מדרגים, 445 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי א' באדר א' תשע''ט    11:48   06.02.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  25. זי לא עפודה בשפיל יהודים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  

https://rotter.net/forum/scoops1/531180.shtml

נכבד את רצון הבוחר.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אהרון5 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.15
64032 הודעות, 256 מדרגים, 445 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ב' באדר א' תשע''ט    11:49   07.02.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  26. מה ההבדל בין השמאל הקיצוני לאויב?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
חייבים להגדיר מיהו אויב?
מיהו תומך אויב?
ומה דינם?

https://rotter.net/forum/scoops1/531416.shtml



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אהרון5 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.15
64032 הודעות, 256 מדרגים, 445 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ג' באדר א' תשע''ט    15:12   08.02.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  27. תגישו בגצ נגד שמות הקוד שנועדו להסתיר שמדובר בערבים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  

צעיר... תושב הצפון...

https://rotter.net/forum/scoops1/531616.shtml

נמאס!
זכות הציבור לדעת!
אם מישהו נוקט במדיניות הסתרה, גם זכותו של הציבור לדעת על מדיניות זו!
הסתרת מידע מן הציבור היא פשע!
זכותו של הציבור לדעת אם מגזר מסויים מבצע פשעים יותר מאחרים.
הסתרת המידע הזה היא פשע גם אם היא נובעת מרצון טוב לכאורה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אהרון5 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.15
64032 הודעות, 256 מדרגים, 445 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ד' באדר א' תשע''ט    11:03   09.02.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  28. וואוו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  

https://rotter.net/forum/scoops1/531698.shtml#174



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אהרון5 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.15
64032 הודעות, 256 מדרגים, 445 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ד' באדר א' תשע''ט    20:04   09.02.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  29. בנוגע לרצח  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  

עד שיהיה עונש מוות למחבלים אתם צריכים לדרוש תנאי אמנת ז'נבה לאסירים ביטחוניים, לא טיפה אחת יותר.

במקביל, אמרתי לכם: להגיש תביעה לבית הדין בהאג נגד ממשלת לבנון, על איחסון מאות אלפי טילים שמטרתם השמדת המונים.
והם בעת מלחמה יגרמו גם אסון ללבנון עצמה ולתושביה.
כנ"ל בנוגע לחמאס.
ברגע שתגישו את התביעה הזו תוכיחו שיש לכם ערך. אתם לא רק מדברים אלא גם עושים. תיעזרו בשפטל.
תבקשו תגובה גם מהאו"ם מדוע הם לא שולחים שליחים דוגמת גולדסטון ושבעס לעזה וללבנון כדי לוודא שהם אינם עוברים על החוק הבינלאומי?

דבר נוסף: להגיש בג"צ נגד מדיניות הטעיית הציבור.
ראשית תדרשו לדעת האם יש מדיניות להסתיר מהציבור מידע בנוגע למוצא העבריין?
האם משתמשים במילה "צעיר" כדי להסתיר שמדובר בערבי?
האם יש מדיניות לגרום לציבור לחשוב שהעברינות הערבית היא פחות ממה שהיא באמת?
תדרשו צו שיחשוף את המדיניויות, על פי זכות הציבור לדעת!

תבצעו את הרעיונות שלי, תבלטו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אהרון5 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.15
64032 הודעות, 256 מדרגים, 445 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ח' באדר א' תשע''ט    09:13   13.02.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  33. ראש ממשלת לבנון: אהרון צודק  
בתגובה להודעה מספר 29
 
  

https://rotter.net/forum/scoops1/532613.shtml



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אהרון5 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.15
64032 הודעות, 256 מדרגים, 445 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ה' באדר א' תשע''ט    10:26   10.02.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  30. רעיון לתשדיר  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
קלפי, 2 ערימות פתקים.

בראשונה כותרת:
פייק ניוז, מאטריקס, מניפולציה על ההמונים.

ומתחתה:
מפלגות שקולות ואחראיות.

בשניה אותה כותרת:
פייק ניוז, מאטריקס, מניפולציה על ההמונים.

ומתחתה:
עוצמה יהודית.
מפלגה קיצונית, רדיקלית.

הבוחר לוקח את הפתק הראשון ושואל את עצמו: מעניין מה זה שקולות ואחראיות. הופך את הפתק ושם כתוב:

כותרת: האמת.

ומתחתה:
תפנוקים לערפאתים ולרוצחי יהודים.
כניעה והתרפסות ללחץ העולם, לגולדסטונים, לבית הדין בהאג, לשוברים שתיקה, לבידיאס, לארדואן.

סיכון / הקרבת חיילים בתירוץ עלוב של מוסר וערכים.
התחזות לימין.

בקנה עסקת המאה, שלום, מדינה פלסטינית, הרס התנחלויות.
המון התייחסות תקשורתית.


הבוחר שואל את עצמו:
מעניין מהי מפלגה רדיקלית.
הופך את הפתק השני, שם כתוב.

כותרת: האמת.

ומתחתה:

מפלגה אידאולוגית.
אפס אגו.
המון אהבה לעם ולמדינה.
רקורד עשייה נועז ומרגש, כולל הצלת בנות שפותו על ידי האויב והמדינה פוחדת לסייע להן.

תנאי אמנת זנבה, לחם מעופש ומים דלוחים לאסירים ביטחוניים. שיצרחו, שישבתו רעב, שיגזרו על עצמם מוות מרצון. עמידה איתנה כנגד כל המחבלים ותומכיהם בארץ ובעולם. פינוקים רק כשיגיעו לבתולות שלהם. עד אז ידעו מה גורלם של רוצחי יהודים. זו תהיה הרתעה מצויינת.

אין יותר סיכון חיילים. מי שיש לו ילדים מיותרים, שיבחר במפלגה שקולה ואחראית. צהל יידרש להילחם כפי שהוא נלחם לפני תקופת גולדסטון. סיפורים על ערכים לבית השימוש או למכור לערבים. סיכון בנינו איננו מוסר ואיננו ערך, אלא התרפסות בפני בית הדין בהאג. שלא יעבדו עליכם...

אנחנו נדרוש מהאום ומבית הדין בהאג לשלוח שליחים ללבנון ולעזה ולבדוק מדוע הם מאחסנים עד מאות אלפי טילים שמטרתם השמדה המונית.

לא מגמגמים, לא מתנצלים, לא מתרפסים. עוצמה יהודית, גאווה יהודית, כבוד לאומי. תומכים בליכוד מימין.

התעלמות תקשורתית.

מגיעים ארבעת נציגי המפלגה, מניחים יד על כתף הבוחר, מביטים אליו בחיוך אבהי: אז מה אתה בוחר?
נכבד את רצונך.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אהרון5 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.15
64032 הודעות, 256 מדרגים, 445 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ה' באדר א' תשע''ט    13:33   10.02.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  31. מעניין מה המוסלמים חושבים על עצמם  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  

https://rotter.net/forum/scoops1/531953.shtml



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אהרון5 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.15
64032 הודעות, 256 מדרגים, 445 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ז' באדר א' תשע''ט    09:56   12.02.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  32. פרס ישראל ל... שהידים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  

https://rotter.net/forum/scoops1/532390.shtml



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אהרון5 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.15
64032 הודעות, 256 מדרגים, 445 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ח' באדר א' תשע''ט    11:48   13.02.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  34. אנחנו מפלגה רדיקלית  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
כי אנחנו מאמינים לאויב

https://rotter.net/forum/scoops1/532663.shtml



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אהרון5 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.15
64032 הודעות, 256 מדרגים, 445 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ט' באדר א' תשע''ט    07:15   14.02.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  35. תפיצו סטיקרים שיעוררו פולמוס וכעס  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
בלי לציין את שם המפלגה, רק את הצבעים והסמל שלה. כדי שאנשים לא יחששו לשים אותם על רכבים.

הנה בא השלום.
וברקע תמונה של ביבי וטראמפ חובקים את עסקת המאה.

ערכים לערבים.

עליונות מוסרית = גזענות.

מוסר שמאלני = לוחמה פסיכולוגית.

האם השמאל הקיצוני תומך בטרור?

במי תומך השמאל?

אין לנו ילדים מיותרים להקריב למען ערכי שוברים שתיקה.

די לסירוס! יחזור צהל להילחם כפי שנלחם לפני צוק איתן

די לכפיה הדתית! מסרבים להשתעבד לשילוש הקדוש.

אולי בקטן תדפיסו:
החוק הבינלאומי. אין דבר כזה.
הפוליטיקלי קורקט. לא קורקט.
ערכי השמאל. ערכים לבית שימוש.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אהרון5 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.15
64032 הודעות, 256 מדרגים, 445 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ט' באדר א' תשע''ט    09:09   14.02.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  36. סיסמאות נוספות  
בתגובה להודעה מספר 35
 
  

די לשטיפת המוח, יהודי שאינו מתרפס זה לא בושה ולא קיצוניות.

די לשטיפת המוח, התרפסות בפני העולם האנטישמי וחנופה למחבלים אינה מדיניות שקולה ואחראית.

אם מדיניות שקולה ואחראית זה פינוק מחבלים והתרפסות לאנטישמים, אז הפעם עצמה יהודית.

מיהו רדיקלי וקיצוני? יהודי שאינו מתנצל על כך שהוא נושם, או יהודי המקריב חיילים למען אזרחי האויב?

פחד מבית הדין בהאג זה לא ערכים!
לא מקריבים בנים כדי להתחנף לבית הדין בהאג!
לא מקריבים בנים! נקודה.

מוות לערכים.

שדאעש יהיה הצבא המוסרי בעולם.

גנץ, גולן, בנט, מוסר רק על הילדים שלכם!

אדוני הבוחר, תפנוקים למחבלים או עצמה יהודית?

גברתי הבוחרת, שלום, עסקת המאה, מדינה פלסטינית, הרס ההתנחלויות, או עצמה יהודית?

הערכים הצואים של השמאל לבית השימוש ולהוריד את המים.

למכור את הערכים של השמאל לעזה. בעזה שיהיו מוסריים.

לנו יש ערכים אחרים: חיינו וחיי חיילינו לפני הכל!

אין לנו ילדים מיותרים עבור ערכי השמאל המצחינים.

מפלגה שקולה ואחראית = מפנקת מחבלים ומתרפסת לאנטישמים.

אדוני הבוחר, הפעם עצמה יהודית או ממשיכים להתכופף? הבחירה שלך.

גברתי הבוחרת, רוצה לפנק את הרוצח של אור? תבחרי מפלגה שקולה ואחראית.

מפלגה שקולה ואחראית = פייק ניוז לכניעה והתרפסות.

מפלגה קיצונית רדיקלית = פייק ניוז לרוח איתנה וגאווה לאומית.

הערכים הצואים של השמאל לבית השימוש ולהוריד את המים.

להקריב חיילים ולפנק חיילים זה לא ערכים. זה הפרשות שמאלניות מתועבות.

אחים יקרים, תודו בפני עצמכם, אתם רוצים עצמה יהודית.
אל תתביישו ואל תתפתו לדמוגוגיה הנאורה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אהרון5 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.15
64032 הודעות, 256 מדרגים, 445 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ט' באדר א' תשע''ט    11:31   14.02.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  37. בגצים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  

1. תביעה לבית הדין בהאג כנגד ממשלת לבנון על אחסנת מאות אלפי טילים שמטרתם המוצהרת השמדת המונים.
והם יובילו גם לאסון על לבנון.

2. כנ"ל בנוגע לחמאס בעזה.

3. בג"צ לחשיפת מדיניויות עלומות.
האם יש מדיניות להסתיר פשעי ערבים?
כמו למשל השימוש במילה צעיר?
האם זכות הציבור לדעת לא גובר על הטרור הרוחני של הנאורים להיאבק כביכול בהסתה וגזענת על ידי הסתרת האמת?


4. בג"צ לאכיפת שבועת או הצהרת הנאמנות למדינה.
האם לא מבזים את החוק והדמוקרטיה בכך שמאפשרים לנבחרים להתחייב נאמנות למדינה ולהפר אותה ללא סנקציות?

תגישו את התביעות האלו, תוכיחו שאתם עושים והאחרים מדברים.
תקשיבו לי תקבלו 10 מנדטים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אהרון5 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.15
64032 הודעות, 256 מדרגים, 445 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י' באדר א' תשע''ט    15:31   15.02.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  38. תשדיר על קיצוניות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  

במה אנחנו קיצוניים?
כולם יודעים שאנחנו רדיקלים חופשיים. אבל במה?

בזה שכואב לנו כל חייל שנהרג, ואנו דורשים שצה"ל יזרוק לפח האשפה את הערכים של שוברים שתיקה ולא יעז לסכן חיילים למען אזרחי האויב לכאורה, או כהגנה מפני בית הדין בהאג, אלא יחזור להילחם כפי שנלחם לפני צוק איתן. זה קיצונים?

שאנחנו מבינים שיש חשש גדול שביבי מתואם עם טראמפ לקראת יישום עסקת המאה, ובקדנציה הבאה הוא עלול ליצור ממשלת אחדות עם כל השמאלנים?

שאנחנו כואבים את חוסר הצדק בכך שחלאות אדם שרוצחים את הפרחים הכי נפלאים שלנו מבלים להנאתם בבית הבראה על חשבון קורבנותיהם, רק בגלל שישראל משתוקקת להתרפס בפני הפריץ האנטישמי באירופה. ואילו אנו דורשים לעמוד איתנים ולתת לאסירים הביטחוניים תנאי אמנת זנבה לא יותר. זה קיצונים?

דברו כך, תקבלו 10 מנדטים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אהרון5 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.15
64032 הודעות, 256 מדרגים, 445 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון י''ב באדר א' תשע''ט    18:30   17.02.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  39. בוחרים בביבי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
כי רוצים ממשלה ימנית חזקה ושקולה , לא מתלהמת ורציונלית.

משפט אחד ובו חזות הקול.
אם אתם רוצים לקבל כמות מאסיבית של בוחרים אתם חייבים לתקוף בדיוק את הנקודה הזו. לשדר מסר שאתם מפלגה ימנית התומכת בממשלה בצורה שקולה, רציונאלית ובלתי מתלהמת.

לא הייתם רוצים להיות שרים?
בוודאי. המטרה להשפיע.
שיקול הדעת האלמנטרי אומר שעדיף פי אלף שיהיה לכם שר, מאשר שתהיו בכנסת, תפריעו ותעשו פרובוקציות. נכון או לא? לא יום לימודים ארוך.

לכן אני חוזר על מה שאמרתי לכם כבר:
אתם נחושים להיות שותפים בקואליציה!
אתם מגיעים לשלטון כדי לעזור לביבי, לא כדי להפריע לו!
אתם מבינים את בעיית המשילות וריבוי המפלגות הקטנות, ואתם גם מכבדים את רצון הבוחר הקובע את המפלגה השלטת.
לכן אתם תנשכו שפתיים ותתמכו בממשלה גם ברגעים קשים. את שבירת הכלים תשמרו לרגעים החיוניים במיוחד כמו עסקת המאה.
תקשיבו לי, תקבלו הרבה קולות.
תעשו שינוי פאזה.
גיליתם אחריות, פעלתם למען איחוד טכני תוך נכונות לויתורים עד גבול מסויים. יפה מאוד. הציבור מעריך.
כעת העצה שלי בתור הפינקלשטיין הסודי שלכם, המשיכו עם הגישה האחראית והמסר השקול, הרציונאלי והמכבד, גם בתחום החשוב מכל לבוחר: המשילות.
שוב, תבינו דבר נורא פשוט: טוב להיות בכנסת מאשר ליילל מבחוץ. טוב להיות בקואליציה מאשר לנבוח באופוזיציה. טוב להיות בממשלה, וטוב להיות שר.
יש לזה מחיר, והוא בכלל לא נורא, נהפוך הוא, הוא יקל עליכם את הדילמות. כי בלאו הכי לא תוכלו לנהל מדיניות, וברוב המקרים אם תצאו נגד ביבי רק תעוררו כלפיכם אנטגוניזם.
לכן תצהירו מראש כבר עתה על נכונות להצטרף לקואליציה, לתמוך בביבי מימין, להיות נאמנים אליו עד גבול מסויים ולאפשר לו משילות.
זה יביא לכם המון מנדטים.

אז ישאלו אתכם: מה הייחוד שלכם?
תראו את היוזמות שלכם. בנוסף:
הצעות חוק.
ביקורת ציבורית, תודעה, דעת קהל, גם לזה יש כח. עצום אפילו, שהרי הסקרים הפכו לעמוד האש.
תמיכה מימין.
כבוד לאומי.
וצבירת כח.

לקינוח, תשלחו אותי לעיתונאי המעוניין לראיין איש ימין. תגידו לו שאני רק בוחר במפלגה, לא מייצג אותה, אבל מה שיש לי לומר עשוי לזעזע את אמות הסיפים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אהרון5 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.15
64032 הודעות, 256 מדרגים, 445 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ד באדר א' תשע''ט    12:02   19.02.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  40. מזעזע  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  

https://rotter.net/forum/scoops1/534058.shtml



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אהרון5 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.15
64032 הודעות, 256 מדרגים, 445 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ד באדר א' תשע''ט    14:44   19.02.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  43. משקרים לנו  
בתגובה להודעה מספר 40
 
  

https://rotter.net/forum/scoops1/534066.shtml#23


תתייחסו לכל הדברים האלו שהציבור רותח מהם. תקבלו 10 מנדטים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אהרון5 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.15
64032 הודעות, 256 מדרגים, 445 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ט''ו באדר א' תשע''ט    12:00   20.02.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  48. הפרקליטות מודה באשמה  
בתגובה להודעה מספר 43
 
  
של המשטרה

https://rotter.net/forum/scoops1/534320.shtml



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אהרון5 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.15
64032 הודעות, 256 מדרגים, 445 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ד באדר א' תשע''ט    12:50   19.02.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  41. מה עוד מסתירים מאיתנו?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
תגישו בגצ

https://rotter.net/forum/scoops1/534072.shtml#9

זכות הציבור לדעת.
האם יש מדיניות הסתרה?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אהרון5 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.15
64032 הודעות, 256 מדרגים, 445 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ד באדר א' תשע''ט    12:57   19.02.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  42. חחח מצביעי הימין מצביעים בפועל שמאל  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  

https://rotter.net/forum/scoops1/534030.shtml



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אהרון5 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.15
64032 הודעות, 256 מדרגים, 445 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ט''ו באדר א' תשע''ט    08:07   20.02.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  44. יש גאווה באסלאם  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  

https://rotter.net/forum/scoops1/534276.shtml

מה שהבוחר צריך לשאול את עצמו:
האם צריך לכבד את המסורת הזו?
או לגנות אותה בחריפות באום ובעולם כולו?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אהרון5 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.15
64032 הודעות, 256 מדרגים, 445 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ט''ו באדר א' תשע''ט    08:13   20.02.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  45. מחבל שוחרר על תנאי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  

https://rotter.net/forum/scoops1/534299.shtml

אין סוף לשערוריות הנאורות.
מי שבוחר מפלגה שקולה ואחראית כביכול, בוחר בהמשך האבסורד.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אהרון5 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.15
64032 הודעות, 256 מדרגים, 445 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ט''ו באדר א' תשע''ט    08:28   20.02.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  46. צריך כמובן לפרסם את פעילות הקודש של גופשטיין להבה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  

https://rotter.net/forum/scoops1/534287.shtml#27

על רקע זוועות האסלאם.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אהרון5 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.15
64032 הודעות, 256 מדרגים, 445 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ט''ו באדר א' תשע''ט    10:32   20.02.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  47. קחו את כל כותרות הזוועה האלו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
והציגו אותם כפי שהם בשיטת לא נגענו. הנה עוד אחת

https://rotter.net/forum/scoops1/534287.shtml

ולבסוף תשאלו: אתם באמת מצביעים בעד המשך המצב?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות