התחברתי אל 012 סמייל לפני מעל לשנה והיה אצלי בעיות של חיבורים (או יותר נכון התנתקויות) באינטרנט, לאחר כ-5 טכנאים שלא עשו כלום מצאתי את מקור הבעיה בכבלים הישנים של בזק בתוך הבית והחלפתי את הזוג, לאחר כמה זמן שמתי לב שמחייבים אותי על 2 ראוטרים, התקשרתי אליהם ואחרי כשעה חזרו אלי ואמרו לי שהכל תקין ויחזירו לי את הכסף. אחד הטכנאים החליף לי ראוטר בתור אחד הנסיונות לתקן את התקלה וכנראה לא רשם את זה. ביקשתי פיצויים והגעתי להסכם שאני צריך לקבל 3 חודשים בחינם (על 3 חודשי סיוט עם האינטרנט שלי), לא קיבלתי אותם אך לא היה לי כוח לריב איתם יותר.עכשיו 012 סמייל העבירו את החבילות לחברת פרטנר (חברת האם שלהם), ותראו איזה פלא, פרטנר מחייבים אותי שוב על 2 נתבים, התקשרתי אליהם ואחרי שבועיים הם חזרו אלי (למרות שלפי החוק זה היה צריך להיעשות עד 3 ימי עסקים) ואמרו לי שיחזירו לי את ה-10 שקל שלקחו לי ולא יחייבו אותי יותר, הם גם שלחו מייל שבו כתוב שהחיוב מבוטל.
יש לי את כל השיחות מוקלטות.
היום קיבלתי שוב חשבונית חודשית, ואיזה פלא, חיוב של 300 שקל על נתב(!!!) למרות שהובהר לי מראש שאני לא צריך לשלם שקל (וזה גם מוקלט).
יולי אוגוסט:
ביטול הנתב:
אוגוסט ספטמבר:
מה שאני רוצה פה זה פשוט לתבוע אותם, להוציא כמה שיותר כסף על כל הכאב ראש הזה, האם כדאי לי להיכנס איתם למשפט בשביל זה?
חבר מתאריך 16.2.09
714 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
גם לי היה סיפור איתם. הוא מפורט קצת למטה באשכול עם הכותרת "מהו נזק ממוני?".
תגיד כל הטכנאים שהיו אצלך, הגיעו בזמן שנקבע?
שנה טובה וחתימה טובה,
dr70
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.2.16
18432 הודעות
בתגובה להודעה מספר 1
יהיה קשה להוכיח את זה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.2.09
714 הודעות
בתגובה להודעה מספר 2
האם הוא ניסה להתקשר אליך הביתה או רק לסלולרי?
להבנתי, אם הוא לא התקשר אליך הביתה, (ואני מניח שהיה מישהו בבית, כי ידעת שאמור להגיע טכנאי) אני חושב שהוא בבעיה.
אתה עדיין יכול לדרוש מהם לדעתי פיצוי על פי חוק הגנת הצרכן.
אבל כדאי שתתייעץ עם עו"ד בעניין.
שנה טובה וחתימה טובה,
dr70
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.2.16
18432 הודעות
בתגובה להודעה מספר 4
למצוא את היום שהוא לא בא אליי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.12.14
20734 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
כמו שכבר נכתב כאן בעבר, שופטים לא יודעים להעריך (בכסף) עגומת נפש.
לכן תביעה שבה הם יכולים להעריך נזק, יותר כדאית. הנזק כאן כמה מאות שקלים.
האם כדאי לתבוע? אני לא הייתי . הייתי פונה לכל הגורמים בכירים בחברה עד למציאת פתרון.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.2.09
714 הודעות
בתגובה להודעה מספר 3
שנה טובה וחתימה טובה,
dr70
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.2.16
18432 הודעות
בתגובה להודעה מספר 3
והם לא מוכנים לתת לי פיצוי על הזמן שביזבזתי ועל הכסף שגנבו לי, רק החזרים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.11.16
1156 הודעות
בתגובה להודעה מספר 6
חכה חודש וחצי חודשים ותיצור איתך קשר נציגה עם כל הסמכויות לפיצויי מנסיון
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.6.02
40587 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
האם כדאי לי להיכנס איתם למשפט בשביל זה?
ציטוט מאת: ארבע אותיות
ככלל בתי המשפט מעניקים פיצוי בגין נזקים שנגרמו. עוגמת נפש וטרטור לא בהכרח נחשבים ככאלה, אם כי אפשר לצרפם לנזקים 'אמיתיים'.
במקרה שלך, על פניו, נזק אמיתי לא קיים (כמובן מעבר לצורך להחזיר לך את הכספים שנגבו ביֶתר).
שורה תחתונה, באפשרותך לתבוע ויתכן בהחלט שתקבל פיצוי כזה או אחר. אולם אם זה שווה את הטרחה? כאמור מעלה, לא כל כך שאלה משפטית :-).
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד