אפליקציית אייפון לפורום סקופים  |  אפליקציית אנדרואיד לפורום סקופים  |  אפליקציית WindowsPhone לפורום סקופים

גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #10001 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 10001   
חי אליהו
גולש אורח
יום שני כ''ח באייר תשס''ח    17:11   02.06.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

חידה: רמז תנ''כי המקשר בין 'האהודים' לבין 'המעטפות'.  

 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 02.06.08 בשעה 17:21 בברכה, חי אליהו
 
'אהוד התנ"כי' היה "אהוד בן גרא".

'גרא' בגימטריא = 'מעטפה' = 204!




              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  כבר בתנ'ך ידענו מיהו אהוד: א.איטר ימינו. ב.ברחן מקצועי. חי אליהו 02.06.08 17:27 1
     מושחת, חנפן, יורש, ברחן, כושל, הכל נכון lkerner 02.06.08 17:49 2
         הקשר בין 'מעטפה' ('גרא' בגימטריא) לבין אהוד-הכי קרוב! חי אליהו 02.06.08 17:58 3
             גרא = 204 = צדיק lkerner 02.06.08 18:01 4
                 אבא של אולמרט היה צדיק וצנוע. אבל אהוד הבן שלו-ממש לא. חי אליהו 02.06.08 18:22 6
                 אכן רוב ''הצדיקים'' של ימינו קשורים ל''מעטפות''. חי אליהו 02.06.08 18:30 8
                     ''חי אליהו גימטריה'' = 347 = לא מוסרי = לא מקצועי lkerner 02.06.08 18:33 9
                         'חי אליהו' רק כינוי. מספרו בגימטריא=70. פלא שאינך יודע. חי אליהו 02.06.08 18:34 10

       
חי אליהו
גולש אורח
יום שני כ''ח באייר תשס''ח    17:27   02.06.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. כבר בתנ'ך ידענו מיהו אהוד: א.איטר ימינו. ב.ברחן מקצועי.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 02.06.08 בשעה 17:31 בברכה, חי אליהו
 
ג. מתחבר למלכים שמנים כמו 'עגלון' (אריק שרון?).
ד. תוקע סכינים בגב למלכים השמנים, ויורש אותם.

אהוד התנ"כי מצטייר כמעין מאפיונר מאוד מקצועי. מאוד דומה לאהוד אולמרט שלנו.
גם אהוד אולמרט כמו אהוד בן גרא התנ"כי, הוא:
א. איטר (שמאלי).
ב. ברחן ("ואהוד נמלט").
ג. חנפן למלכים שמנים ('עגלון'='אריק שרון').
ד. ויורש אותם.

שופטים פרק ג':

טו וַיִּזְעֲקוּ בְנֵי-יִשְׂרָאֵל, אֶל-יְהוָה, וַיָּקֶם יְהוָה לָהֶם מוֹשִׁיעַ אֶת-אֵהוּד בֶּן-גֵּרָא בֶּן-הַיְמִינִי, אִישׁ אִטֵּר יַד-יְמִינוֹ ; וַיִּשְׁלְחוּ בְנֵי-יִשְׂרָאֵל בְּיָדוֹ מִנְחָה, לְעֶגְלוֹן מֶלֶךְ מוֹאָב.
טז וַיַּעַשׂ לוֹ אֵהוּד חֶרֶב, וְלָהּ שְׁנֵי פֵיוֹת--גֹּמֶד אָרְכָּהּ; וַיַּחְגֹּר אוֹתָהּ מִתַּחַת לְמַדָּיו, עַל יֶרֶךְ יְמִינוֹ.
יז וַיַּקְרֵב, אֶת-הַמִּנְחָה, לְעֶגְלוֹן, מֶלֶךְ מוֹאָב; וְעֶגְלוֹן, אִישׁ בָּרִיא מְאֹד.
יח וַיְהִי כַּאֲשֶׁר כִּלָּה, לְהַקְרִיב אֶת-הַמִּנְחָה; וַיְשַׁלַּח, אֶת-הָעָם, נֹשְׂאֵי, הַמִּנְחָה.
יט וְהוּא שָׁב, מִן-הַפְּסִילִים אֲשֶׁר אֶת-הַגִּלְגָּל, וַיֹּאמֶר, דְּבַר-סֵתֶר לִי אֵלֶיךָ הַמֶּלֶךְ; וַיֹּאמֶר הָס--וַיֵּצְאוּ מֵעָלָיו, כָּל-הָעֹמְדִים עָלָיו.
כ וְאֵהוּד בָּא אֵלָיו, וְהוּא-יֹשֵׁב בַּעֲלִיַּת הַמְּקֵרָה אֲשֶׁר-לוֹ לְבַדּוֹ, וַיֹּאמֶר אֵהוּד, דְּבַר-אֱלֹהִים לִי אֵלֶיךָ; וַיָּקָם, מֵעַל הַכִּסֵּא.
כא וַיִּשְׁלַח אֵהוּד, אֶת-יַד שְׂמֹאלוֹ, וַיִּקַּח אֶת-הַחֶרֶב, מֵעַל יֶרֶךְ יְמִינוֹ; וַיִּתְקָעֶהָ, בְּבִטְנוֹ.
כב וַיָּבֹא גַם-הַנִּצָּב אַחַר הַלַּהַב, וַיִּסְגֹּר הַחֵלֶב בְּעַד הַלַּהַב--כִּי לֹא שָׁלַף הַחֶרֶב, מִבִּטְנוֹ; וַיֵּצֵא, הַפַּרְשְׁדֹנָה.
כג וַיֵּצֵא אֵהוּד, הַמִּסְדְּרוֹנָה; וַיִּסְגֹּר דַּלְתוֹת הָעֲלִיָּה, בַּעֲדוֹ--וְנָעָל.
כד וְהוּא יָצָא, וַעֲבָדָיו בָּאוּ, וַיִּרְאוּ, וְהִנֵּה דַּלְתוֹת הָעֲלִיָּה נְעֻלוֹת; וַיֹּאמְרוּ, אַךְ מֵסִיךְ הוּא אֶת-רַגְלָיו בַּחֲדַר הַמְּקֵרָה.
כה וַיָּחִילוּ עַד-בּוֹשׁ, וְהִנֵּה אֵינֶנּוּ פֹתֵחַ דַּלְתוֹת הָעֲלִיָּה; וַיִּקְחוּ אֶת-הַמַּפְתֵּחַ, וַיִּפְתָּחוּ, וְהִנֵּה אֲדֹנֵיהֶם, נֹפֵל אַרְצָה מֵת.
כו וְאֵהוּד נִמְלַט, עַד הִתְמַהְמְהָם; וְהוּא עָבַר אֶת-הַפְּסִילִים, וַיִּמָּלֵט הַשְּׂעִירָתָה.
כז וַיְהִי בְּבוֹאוֹ, וַיִּתְקַע בַּשּׁוֹפָר בְּהַר אֶפְרָיִם; וַיֵּרְדוּ עִמּוֹ בְנֵי-יִשְׂרָאֵל מִן-הָהָר, וְהוּא לִפְנֵיהֶם.
כח וַיֹּאמֶר אֲלֵהֶם רִדְפוּ אַחֲרַי, כִּי-נָתַן יְהוָה אֶת-אֹיְבֵיכֶם אֶת-מוֹאָב בְּיֶדְכֶם; וַיֵּרְדוּ אַחֲרָיו, וַיִּלְכְּדוּ אֶת-מַעְבְּרוֹת הַיַּרְדֵּן לְמוֹאָב, וְלֹא-נָתְנוּ אִישׁ, לַעֲבֹר.
כט וַיַּכּוּ אֶת-מוֹאָב בָּעֵת הַהִיא, כַּעֲשֶׂרֶת אֲלָפִים אִישׁ--כָּל-שָׁמֵן, וְכָל-אִישׁ חָיִל; וְלֹא נִמְלַט, אִישׁ.
ל וַתִּכָּנַע מוֹאָב בַּיּוֹם הַהוּא, תַּחַת יַד יִשְׂרָאֵל; וַתִּשְׁקֹט הָאָרֶץ, שְׁמוֹנִים שָׁנָה. {פ}


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
lkerner
גולש אורח
יום שני כ''ח באייר תשס''ח    17:49   02.06.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. מושחת, חנפן, יורש, ברחן, כושל, הכל נכון  
בתגובה להודעה מספר 1
 
   אבל השימוש בגימטריה הוא עלבון לאינטיליגנציה.

תן לי פרק, תן לי נושא ואני יכול למצוא לך הוכחות שאתה בעצם דולפין


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חי אליהו
גולש אורח
יום שני כ''ח באייר תשס''ח    17:58   02.06.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. הקשר בין 'מעטפה' ('גרא' בגימטריא) לבין אהוד-הכי קרוב!  
בתגובה להודעה מספר 2
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 02.06.08 בשעה 17:59 בברכה, חי אליהו
 
בתנ"ך 'אהוד' הוא הבן של 'גרא'
'גרא' זה 'מעטפה' בגימטריא.

גימטריא כזו מעניינת, מובטחני שלא תימצא בשום שם אחר.
רק 'אהוד' יכול לקשור את עצמו כך ל'מעטפה'. בכזו פומביות של בן אחרי אביו.

sugar daddy כבר אמרנו?


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
lkerner
גולש אורח
יום שני כ''ח באייר תשס''ח    18:01   02.06.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. גרא = 204 = צדיק  
בתגובה להודעה מספר 3
 
   מה תגיד על זה?


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חי אליהו
גולש אורח
יום שני כ''ח באייר תשס''ח    18:22   02.06.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. אבא של אולמרט היה צדיק וצנוע. אבל אהוד הבן שלו-ממש לא.  
בתגובה להודעה מספר 4
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 02.06.08 בשעה 18:59 בברכה, חי אליהו
 
'מעטפה' היא בגימטריא 'צדיק'.
רק 'כשנותנים' אותה (בחתונות).
לא 'כשמקבלים' אותה (כשוחד, בלי "קבלה").

א. כידוע: צדיק אמיתי, רק נותן. ולא מקבל.

על זה נאמר בתנ"ך:"שונא מתנות יחיה".
וגם עוד נאמר בתנ"ך:
"צ-ד-י-ק אוכל (רק)-לשובע נפשו, ובטן ר-ש-ע-י-ם - תחסר"

ב. על זה נאמר גם בדיוק נמרץ בתורה הקדושה:
"כי הש-ו-ח-ד יעוור פקחים, ויסלף דברי צ-ד-י-ק-י-ם"
כבר בתורה הקדושה לפני אלפי שנים ידעו,
ש'שוחד' ו'צדיקים', זה שילוב שהולך 'טוב מאוד' ביחד.

מקבל המעטפה שעושה בה שימוש פסול (בלי "קבלה"), שנובע מתאוותנות, הוא "רשע (בן צדיק)".
לזה קוראים "שוחד".


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חי אליהו
גולש אורח
יום שני כ''ח באייר תשס''ח    18:30   02.06.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. אכן רוב ''הצדיקים'' של ימינו קשורים ל''מעטפות''.  
בתגובה להודעה מספר 4
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 02.06.08 בשעה 18:50 בברכה, חי אליהו
 
ה'צדיקים' של ימינו
'עוסקים בקבלה' (תרתי משמע:קבלת מעטפות.ו"קבלת" הזוהר).
'בלי קבלה'. (בשחור. ללא מס הכנסה)

בקיצור "עיוורים מהשוחד". שלא לומר חלילה, רשעים.

ועל זה נאמר בדיוק נמרץ בתורה הקדושה:
"כי הש-ו-ח-ד יעוור פקחים, ויסלף דברי צ-ד-י-ק-י-ם"

כבר בתורה הקדושה לפני אלפי שנים ידעו,
ש'שוחד' ו'צדיקים', זה שילוב שהולך 'טוב מאוד' ביחד.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
lkerner
גולש אורח
יום שני כ''ח באייר תשס''ח    18:33   02.06.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. ''חי אליהו גימטריה'' = 347 = לא מוסרי = לא מקצועי  
בתגובה להודעה מספר 8
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 02.06.08 בשעה 18:43 בברכה, lkerner
 


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חי אליהו
גולש אורח
יום שני כ''ח באייר תשס''ח    18:34   02.06.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. 'חי אליהו' רק כינוי. מספרו בגימטריא=70. פלא שאינך יודע.  
בתגובה להודעה מספר 9
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 02.06.08 בשעה 18:39 בברכה, חי אליהו
 
מתפלא עליך שאתה לא יודע לחשב גימטריא.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
       


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות