אפליקציית אייפון לפורום סקופים  |  אפליקציית אנדרואיד לפורום סקופים  |  אפליקציית WindowsPhone לפורום סקופים

גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #15499 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 15499
dromi
חבר מתאריך 30.4.12
27403 הודעות
יום ראשון י' בטבת תשע''ג    18:00   23.12.12   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

בנט: ''נתניהו - אל תירה בתוך הנגמ''ש''  

 
   הועבר בתאריך 23.12.12 בשעה 18:00 מפורום חדשות על-ידי גלובל, (גלובל)
 

נפתלי בנט

בעקבות המודעות שהופצו הבוקר בעיתונים, בה מצוטטים דבריו של יו"ר "הבית היהודי", נפתלי בנט, מהתכנית "משעל חם", לפיהם אם היה מקבל פקודה לפנות יישוב היה מבקש שחרור ממפקדו, תקף בנט את מפיצי המודעות וקרא להם להתגלות. הליכוד בתגובה: "פועלים בכל דרך, כולל מודעות, על מנת להסביר לציבור את הסכנה בתופעת הסרבנות"

יושב-ראש הבית היהודי, נפתלי בנט, יוצא היום (א') נגד המודעות שהופצו הבוקר בעיתונים המצטטים את דבריו מהתכנית "משעל חם" ביום חמישי, שלפיהם אם היה מקבל פקודה לפנות יישוב, היא מבקש שחרור ממפקדו.

"הבוקר פתחתי את העיתונים ואני רואה סדרה מודעות אנונימיות שמדביקות לי סרבנות", אמר בנט בעימות באוניברסיטת תל-אביב, "מי שעומד מאוחרי המודעות האלה צריך להודות". בנט הפנה את דבריו לראש הממשלה, בנימין נתניהו, ואמר כי "ההתנפלות הזאת קורעת את החברה הישראלית". בנוסף, קרא בנט לראש הממשלה להפסיק את ההתקפות בתוך המחנה הלאומי. "אנחנו מאותו המחנה", קרא בנט לנתניהו, "שירתנו באותה היחידה - אל תירה בתוך הנגמ"ש".

עם כניסת בנט לאירוע באוניברסיטת תל-אביב, הגדיל יו"ר הבית היהודי לעשות וחיבק את משעל, אותו ראה לאחרונה לפני לא פחות משלושה ימים בראיון מעורר הסערה. "הפקודה לפנות כפר ערבי או ישוב יהודי על פי החלטת ממשלה זה דבר נורא", אמר בנט בארוע באוניברסיטת תל-אביב, "אבל זה מתנגש מול ערך כבד אחר - ערך ציות החוק". בנט הוסיף כי "אם כל אחד יעשה כרצונו לא יהיה לנו צבא".

ממפלגת "הליכוד ישראל ביתנו" נמסר בתגובה: "אנו פועלים בכל דרך, כולל מודעות, על מנת להסביר לציבור את הסכנה בתופעת הסרבנות".

הליכוד: "לא יודעים אם להאמין לבנט א' או לבנט ב'"
בנוסף, בנט כינס אמש מסיבת עיתונאים בה הכחיש כי קרא לסירוב פקודה ואמר כי לא יתנצל על דבריו. במסיבת עיתונאים תקף בנט את ראש הממשלה נתניהו, שאמר כי מי שקורה לסירוב פקודה לא ישב בממשלתו. "עשו עליי ספין פוליטי בשביל להרוויח רבע מנדט ופגעו באחדות צה"ל", אמר בנט. ביום חמישי האחרון נשאל יו"ר "הבית היהודי, האם יסרב פקודה אם מפקדו ידרוש ממנו לפנות ישוב יהודי, ותשובתו הייתה חיובית.

בליכוד אמרו בעקבות מסיבת העיתונאים של נפתלי בנט, כי הם "לא יודעים למי להאמין, לבנט א' או לבנט ב'". ראש הממשלה, בנימין נתניהו, תקף את בנט בסוף השבוע בראיונות שהעניק לערוצי הטלוויזיה ואמר "לסרבנים לא יהיה מקום בממשלתי".

איילת שקד, מספר 3 ברשימת הבית היהודי, הגיבה היום לטענות בראיון לתכניתנו "נכון להבוקר" עם ניב רסקין: "נפתלי בנט הוא לא אדם קיצוני הוא היה בראיון ברוטלי ואלים ודיבר מדם ליבו. הוא בשום צורה שהיא לא קרא לסירוב פקודה. ההתבטאות שלו הייתה לא נכונה, אבל מה שעושים לו זה עליהום. הפוליטיקאים רוצים לחפור, ולחפור ולחפור".

http://glz.co.il/NewsArticle.aspx?newsid=118599




              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
       


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות