אפליקציית אייפון לפורום סקופים  |  אפליקציית אנדרואיד לפורום סקופים  |  אפליקציית WindowsPhone לפורום סקופים

גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #15901 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 15901
שלג לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
2513 הודעות, 30 מדרגים, 43 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''א בטבת תשע''ג    17:45   03.01.13   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

בליכוד השתילו קול תשואות לסרטון בחירות של נתניהו  

 
   הועבר בתאריך 03.01.13 בשעה 17:45 מפורום חדשות על-ידי גלובל, (גלובל)
 
תחת הכותרת "כשנתניהו מדבר, העולם מקשיב", הפיצה המפלגה סרטון הכולל מחיאות כפיים סוערות בנאום רה"מ באו"ם - אלא שהן הודבקו מנאום אחר

אנשיל פפר

כחלק מקמפיין הבחירות החדש של הליכוד ביתנו, תחת הסיסמה "ראש ממשלה חזק – ישראל חזקה", שחררה המפלגה לאינטרנט סרטון יוטיוב שכותרתו "כשנתניהו מדבר, העולם מקשיב". הסרטון, שאורכו דקה וחמישים שניות, מכיל קטעים קצרים משני נאומים מרכזיים של ראש הממשלה בארצות הברית - הראשון מ-24 במאי 2011, בפני שני בתי הקונגרס בוושינגטון; והשני מהעצרת הכללית של האו"ם ב-29 בספטמבר השנה. שני הנאומים זכו לתהילה עולמית – זה שבקונגרס בזכות לא פחות מ-29 הפעמים שבהן קמו חברי הקונגרס על רגליהם ומחאו כפיים לנתניהו ממושכות, ונאום העצרת הכללית בשל איור פצצת הקומיקס שראש הממשלה הציג כדי להמחיש את איום הגרעין האיראני.

בסרטון נשמעים קולות מחיאות הכפיים הסוערות לנתניהו בנאומו קונגרס וכן נשמעות מחיאות כפיים רמות גם בשתי נקודות בנאומו של ראש הממשלה באו"ם. מחיאות הכפיים בשני האירועים, בוושינגטון ובניו יורק, נשמעות דומות להפליא, וכנראה שלא בכדי - מבדיקת ההסרטה המקורית של הופעת נתניהו באו"ם, עולה שאכן מחאו לו כפיים בעת שנשא דברים, אבל הן נשמעו פחות סוערות ואחידות מאלה שבקונגרס. כשהמצלמה כוונה אל עבר הצירים היושבים באולם העצרת, מעטים בהם, מלבד המשלחת הישראלית, נראו מוחאים כף. מההשוואה נשמע בבירור שמחיאות הכפיים בסרטון בקטע שבו נואם נתניהו באו"ם הודבקו מתוך הסאונד של המופע בקונגרס.

מפיקי הסרטון חשבו כנראה שהכפיים בניו יורק לא נשמעו מרשימות מספיק ולכן הוחלט לשדרג את רושם התמיכה שנתניהו זכה לה. לא הומצאו כאן מחיאות כפיים יש מאין, אבל בהחלט מדובר ב"בישול" הקלטת כדי שייראה כאילו נתניהו מתקבל בחמימות ובאהדה בעצרת האו"ם.

יש שיאמרו כי מדובר בהיטפלות לקטנות, אבל זאת לא הפעם הראשונה שבה נעשה שימוש "יצירתי" בחומרים שלא הציגו באופן מדויק את המציאות. המקרה הנוכחי בליכוד מזכיר את הפרשה התורנית מהשבוע שעבר, שם הופיעו בכרזה של הבית היהודי חיילי צה"ל כשהם צועדים עם חגור קרבי, אלא שבדיעבד התברר שלתצלום הודבקה גם תמונתו של לוחם חובש כיפה. איש לא יכול להכחיש שהיחידות הלוחמות בצה"ל מלאות בדתיים, אבל התמונה הספציפית היתה מפוברקת.

ממטה ההסברה של הליכוד ביתנו נמסר בתגובה: "מדובר בקשקוש שאינו ראוי לתגובה. הצגת הדברים באופן מעוות ומגמתי נועדה לפגוע בקמפיין שלנו".

מקור - http://www.haaretz.co.il/news/elections/1.1898893

בגלל הצניחה העקבית בסקרים, שהתפתחה לבריחה המונית מהליכוד, מתקשים במפלגה למצוא מוחאי כפיים לביבי, אפילו בתשלום...



הבית הרפורמי בראשות בנט, הורס את הרבנות, מקפיא את הבנייה ביו"ש, מכניס רפורמים למועצות הדתיות!


              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
       


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות