אפליקציית אייפון לפורום סקופים  |  אפליקציית אנדרואיד לפורום סקופים  |  אפליקציית WindowsPhone לפורום סקופים

גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #16080 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 16080
אהרון רול
חבר מתאריך 22.1.12
63 הודעות
יום שני כ''ה בטבת תשע''ג    06:43   07.01.13   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

הכוונות הטובות מוליכות לגהנום  

 
   5 ינואר 2013
הכוונות הטובות מוליכות לגהנום

הרחש בחש המתקיים בין מפלגות "מרכז-שמאל" (מוזר - כך הם מעדיפים לכנות עצמם, דומה והינם בושים בנטיתם ולא בכדי), על מנת ליצור ספין שלילי כנגד הממשלה המכהנת (זכותם), חייב להעיר את כל חובבי ציון במדינת ישראל, לשנס מותנים ולהרים קולם, קול הבוחר, כנגד המגמה המבהילה אשר בו חס וחלילה, יקימו החובבים הנלעגים מחפשי טובת עצמם בעוד טובת ישראל השיקרית בפיהם חיימוביץ, לפיד, ציפק'ה, ויקימו ממשלה בישראל.

הללו מעודדים תחת מלמד הבקר של שני הנוכלים הפוליטים הגדולים ביותר שקמו לנו במדינת ישראל בעשורים החולפים, הלא הם שימון פרסקי וחיים רמון (בהנחה ש- א. אולמרט יצא בחוץ). שני הטיפוסים הללו הינם חסרי עכבות, שניהם רודפי שליטה וכיבודים באורח פתולוגי. שניהם פועלים לשם כך באורח בילתי נילאה, שניהם חסרי מוסר ואידאולוגיה, שניהם מונעים משנאה פתולוגית לגוש הימין ובפרט לנתניהו, לא "תכשיטים" שהיית מביא לביקור אצלם את האשה והילדים או שהיית מעז לקנות אצלם רכב משומש.

את הממשלה הנוכחית אין צורך להציג. זו אכן עתירת השגים וכן, ישנם גם כישלונות, אשר עמדנו עליהם בעבר בטורים אלו, אך במאזן הכולל, ממשלת נתניהו הינה בין הממשלות הראויות ביותר אשר עלו לשלטון במדינת ישראל מאז ומעולם.
ישראל נימצאת במצב יחסי נאות באשר לצרכי ביטחונה, בניגוד למחוצרץ בגליונות אריזת הדגים וערוצי הטלויזיה, ישראל אינה מבודדת בעולם מבחינה מדינית וכלכלית, מצבה הכלכלי של מדינת ישראל במסגרת הכשל המתמשך המוניטרי העולמי מרשים לפי כל קנה מידה, קיים שיפור מתמיד בדאגה לחלשים והנידכאים – לא מספיק אך מתמיד, שיפור מתמיד בעורקי התחבורה, התעסוקה והחינוך במדינת ישראל – שוב לא מספיק אך השיפור ניכר ומתמיד. ו...איננו מטילים על ישראל אחריות בלעדית לחוסר התזוזה בנושא המדיני – האחריות בעיקרה נופלת על סרבן השלום המתמיד האבו-פת"ח מכחיש השואה, המעונב אבו מאזן.
האם הכל זורח? לא כמובן שלא, העשיה הינה בעיצומה וכשעושים גם טועים ולכשעושים הרי מאליו ברור כי המטלות לא תמו ורבה הדרך עדיין לפנינו. אך אנו מעדיפים עשיה פרוגרסיבית אשר בסיסה ברצון טוב עם טעויות, מאשר קפיאה על השמרים מרצון רע.

השמאל הישראלי הולך ומתמעט. בתוך 10-20 שנים ניראה אותם תלויים לתצוגה במוזאונים בתיבות זכוכית כדי להזכיר לנו כי היו כאן אי-פעם עופות מוזרים כאלו. רבים בינינו החלו להפנים כי הכלבים והחתולים ששמאלנינו החביבים מעדיפים לגדל על פני ילדים, אותם הולכי על ארבע נערצים, מה לעשות ואלו אינם זכאים להטיל פתק בקלפי.
יותר ויותר בינינו מכירים בעובדה כי העתיד שייך לפוריים, לוולדנים הגדולים/גדולות ביננו והללו נימנים, אהבו זאת או לא, על המגזר הדתי והמתישבים בשטחי יו"ש (שומו שמיים – טפו טפו).
מערכת הבחירות הדיכאונית המוזרה והמביישת את כולנו אשר עדיין לפנינו, מצטיינת בפירפורי הגסיסה של השמאל הישראלי. העובדה הדמוגרפית לעיל לא נעלמה כמובן מעיני מפלגות השמאל ומנהיגיהם והינם אצים רצים לקבוע עובדות בשטח (איחוד מפלגות השמאל), לפני שיעלמו לחלוטין, בתוך כך-וכך קדנציות שלטון.
מפלגות השמאל מנסות כוחן במחטף שלטוני על מנת להנציח את פועלן המסוכן מאין כמוהו לקיום מדינת ישראל. רק שוו בנפשכם את השלטון העתידי במדינת ישראל במדה ויעלו חבורת החובבים המריצה בימים אלו מפלגות "נישה", "אווירה" או "נישה פלוס".
האם שלי יחימוביץ' תביא גאולה לישראל? הגברת הזו עדיין לא ישבה מעודה במשרד ממשלתי, עדיין אינה מבינה ומשיגה פירושו של שלטון תחת ממשל דמוקרטי (ראה כיצד מתנהלת מפלגת העבודה כיום בנוסח סטליניסטי) באים מלחכי עכוזה ומזכירים לנו כי הגברת העבירה 50 חוקים בכנסת ולכן עלינו לקבלה כמנוסה באורחות השלטון. זו כמובן בדיחה, ההבדל בין חקיקת חוקים ובין האחריות לביצועם כפי הנדרש מממלאי תפקיד ממשלתי, הינו כהבדל בין מזרח למערב.
ומי נימצא לימינה ליעץ ולתמוך בה (או לרכב על גבה)....? אכן כן הפמיניסטית המטורללת ביותר במקומותינו, היא מירב מיכאלי, החשודה באי יציבות נפשית-נשית, המחזיקה באידאולוגיית שמאל קיצוני מטורלל טרוצקיסטי, הלא היא נכדתו של הקסטנר הזכור לדראון עולם מפאת שכרת ברית עם השטן (בית המשפט קבע). ניראה כי התפוח הפמיניסטי הרדיקלי הבאוש הזה נפל לא הרחק מהעץ המרקיב המשפחתי.
ומי נמצאת מיד מאחורי הסיבוב לטיפוס דלעיל? כמובן האנרכיסטית מספר אחד של המחאה החברתית משנת 2011 . האם יש המאמין כי הגברת התמהונית סתיו שפיר שינתה חברבורותיה, הפכה עורה והפכה לאמא תרזה? נו באמת. וזו האנרכיסטית השמאלנית הקיצונית המטורללת היא זו אשר תנהיג את העם הזה במדה ומאוויה של חיימוביץ יתגשמו לעמוד בראשות הממשלה. להנהיג את העם? לאן, לאבדון הכאוטי?
ואם לא די בכך הרי מאחוריהן עומד אחד מהבזויים ביותר על הציבור במדינת ישראל, האיש אשר במדינה מתוקנת היה עומד לדין על בגידה-בארצו לנוכח פני האויב ומבלה שארית חייו העלובים בתא הליזול של השב"ס, הלא הוא מיודעינו המאוס, "המויסר" לפריצים, והנהנה מאתנן נדיב של שלמונים סרוחים, הוא יריב אופנהיימר הידוע לשימצה.
אלו לעיל ואחרים כגון נינו אבסתזה, יוסי יונה ודניאל בן סימון הינם הבולטים ברשימה "הנפלאה" של מפלגת העבודה (לטעמה של היחימוביץ'). מפלגת העבודה הפכה למפלגת שמאל רדיקלי המסוכנת לעם ישראל והם עוד מבקשים את אמוננו בקלפי. כל פתק עבור מפלגה זו מקרב את קיצה של מדינת ישראל, למצער כמדינה יהודית ואפשר גם כמירשם לחיסולנו הפיזי.
ללא תלות אם יחימוביץ' תהיה מעורבת בנושאים מדיניים אם לאו, עוכרי מדינת ישראל השורצים ברשימה החדשה של מפלגת העבודה לבחירות הקרבות כבר ידאגו לנתבה לעבר אסון וכאוס למדינת ישראל חלקם מרצון טוב הנלווה לחוסר ניסיון ממלכתי משווע וחלקם מרצון רע המשולב בחוסר ניסיון מדיני משווע.

ומה באשר לכוכב החדש-ישן ציפק'ה שפיצר אשר החזון המדיני שלה מתמצה בנושא אחד והוא החזרת כבודה האבוד כאשר החמיצה את ראשות הממשלה בטפשות ואווילות שאין כדוגמתם לטובת נתניהו. מפסידנית-יללנית, מטופשת-סידרתית זו מבקשת כעת את אמון הציבור עבור מפלגתה "התנועה", מפלגת מפסידנים ועריקי מפלגות בזויים כמותה ובראשם עמיר פרץ אשר הפך זה מזמן לבדיחה מהלכת.
האשה הזו היתה עלינו לטורח. התקשורת, שוטמת הימין ונתניהו, כמובן מעלה אותה לשידור כל אימת שתחפוץ, אלא שאנו כבר יודעים אלו צלילים יפיק התקליט המקוקל והחורקני שבמוחה. אין צורך שתפתח פיה (והיא פותחת פיה כג'ורה סרוחה). ענין הפסדה לנתניהו לפני כארבע שנים הפך את מוחה לעיסה דביקה. מבוקר עד ערב היא מפמפמת את התקליט השבור במוחה כנגד נתניהו וממשלתו, באורח החשוד בעליל כפתולוגי אנוש.
האם ביד אשה מטורללת זו נפקיד את גורל מדינת ישראל? האם שכחנו כי בעברה של שפיצר ישנן 10 שנות ישיבה בממשלה בתפקידים שונים בהם הוכיחה אזלת יד וחוסר מעש הראוי למשיסה ולשנינה. האם נפקיד גורלנו בידי מפסידנים כעמיר פרץ ואחרים במפלגה זו (וראוי היה לציין את הקרדיט הבלעדי על נושא כיפת ברזל שהלה שדד לטובתו בעוד המאות שעמלו יומם ולילה נידחקו בבוז הציד על ידיו וכמובן על ידי התקשורת המאוסה)? מה זאת קרה לנו, האם איבדנו עשתונותינו? האם חובה עלינו לנקוט בדרך "צדיק ורע לו רשע וטוב לו?" האם נפקיד גורלנו בידי שרלטנים תאבי שלטון, חסרי ניסיון ומפסידנים מוכחים? מפלגת "התנועה" ובפרט בראשותה של שפיצר הפכה למפלגה מסוכנת לקיומה של מדינת ישראל מאחר שמובלת בידי אשה שטופת תסכול ורחשי נקם....כך לא בונים מדינה.
והאם כבר שכחנו כי שפיצר ופרסקי בילו בשנת 2010 יותר זמן, פעם אחר פעמים אחר פעם בבית הלבן, מאחורי גבה של הממשלה הישראלית הניבחרת על מנת לתאם פוטש (הפיכה) אשר הצמיחה את המחאה החברתית של 2011 תוך ניצול תמימונים קשי יום לאמיתם לשם כך, לשם הפלת השלטון הדמוקרטי הישראלי למילוי גחמותיהם של אנשים ניבזים בתוככי מדינת ישראל ולמען גחמותיו של נשיא אמריקני אשר שילב את הערצת האיסלם, שנאת האיסלם לישראל ומשתפי פעולה ניקלים בתוככי מדינת ישראל על מנת להציג השגים לבוחריו יחדיו עם מילוי גחמותיו האישיות האנטי-ישראליות.
עדות נוספת ליחסו מנותב שורשי האיסלמיזם הקיצוני של אובמה כנגד ישראל ניתן למצוא במינויים של ג'ון קרי כמזכיר המדינה האמריקני (מקביל לשר החוץ אצלנו) וצ'אק הייגל לשר ההגנה האמריקני. שני "התכשיטים" הללו הינם שוטמי ישראל מובהקים וידועים כאשר ג'ון קרי מפיץ ארסו האנטי ישראלי בדרך דיפלומטית בעוד שהייגל אינו עושה חשבון ומחצרץ שיטנתו האנטישמית לישראל בראש חוצות. אובמה מינה את השנים הללו בהחלט משום שבחלקו הם יהיו שליחיו לדבר עברה דהיינו להכריע ישראל על בירכיה על מנת לסחוט וויתורים מרחיקי לכת תמורת שלום צ'מברליני על חשבון סיכויי שרידותנו (ואובמה כבר יודע כי כך יהיה) –כאשר הוא יצא נקי וצח כשלג בראיית הקונגרס והציבור האמריקני אוהד ישראל. זהו האיש המרקיד את שימון פרסקי וציפק'ה שפיצר כמריונטות בקצה החוט לשם החלשת ישראל עד אובדנה.

די היה לנו לצפות באולפן שישי ערוץ- 2, 4 ינואר 2013 אשר בו נערך כעין תשדיר בחירות למען ציפק'ה שפיצר במסווה נכלולי של ראיון עיתונאי – "הידד" לקושמרו, הצלחת להכניס את ציפק'ה אלינו הביתה בעורמה וגנבת דעת, כל לחי – אנו כבר יודעים כי קושמרו הינו זאב שמאלני קיצוני אשר התחפש לכיפה אדומה תמימה וחסודה. משך הראיון ניכשלה הציפק'ה בלשונה (כדרכה בחול) ופלטה כי מטרת ההתאגדות המתוכננת-האפשרית בין "העבודה", "התנועה" ו"יאיר לפיד" היא אך ורק לשם הפלת נתניהו (..."ואז ניראה"...). אידאולוגיה, מוסר? היא לא שמעה על כך. בעיברית צחה ניקראת פעולה מעין זן "כיסאולוגיה". הנה כי כן, מערכת נכלולית שלמה פועלת באופן בחיר-שלילי על מנת להפוך את מדינת ישראל למילוי גחמות מפלגות השמאל דהיינו, למדינת כל אזרחיה הפלשתינים.

האם נהמר על עתיד מדינת ישראל רק משום שהתקשורת השוטמת הצליחה בחלקו לשטוף מוחותינו כנגד הממשלה העושה עבודתה באורח סביר ביותר? ולכן, גם מפלגת "התנועה" מסוכנת לקיומנו. הם יבצעו מכירת חיסול של מדינת ישראל לערבים בתקווה נואלת כי בכך יביאו שלום...אוי לאווילים, אוי לאינפנטילים מתומכיהם. אלא כי במדה והללו פועלים כנגד האינטרסים של מדינת ישראל, הם לא ישלמו את המחיר, אנו נשלם את המחיר.
כל אחד ואחד מאיתנו יקח בחשבון כאשר יפשוט יד ברחוב או יעמוד תחת זרזיפי הגשם מפאת היותו הומלס, וזה יהיה המצב בממשלה בראשות יחימוביץ' המשקרת ומסובבת דעתו של הציבור במצח נחושה להאמין כי הינה מסוגלת ליצור יש מאין, לגדל שטרות כסף על העצים או לזרוע פרוטות ולקצור שקלים, להרעיף מן-פיננסי מן השמים על ראשינו....איזו אווילה, איזו אווילות. ובמדה והינה מאמינה בלוקשים אותם מנסה היא להאכילנו, בתוכניתה הכלכלית ההזויה אשר אפילו הנייר אינו סובל שכמותה, הרי שהדבר מעיד כמאה עדים כי אשה מטורללת מבקשת את אמוננו בקלפי, כדי ביזיון וקצף.
אלא שכאשר ניפול כלכלית על פנינו יהיה כבר מאוחר מדי. נא לזכור כי מצבנו אינו דומה למצבן של יוון ופורטוגל. לעזרתן של אלו עומד האיחוד האירופי אשר מוכן להרים חבילות הצלה בנות מליארדי יורו רבים לשם ייצוב מצבן הכלכלי. לנו אין את הלוקסוס הזה אנו לנפשנו, לטוב אם לרע.

יכולנו להמשיך כך גם לגבי יאיר לפיד אלא שהעקרון כבר ברור, מפלגת נישה בעלת בסיס אידאולוגי צר למדי המכילה פעילים המשלהבים את עצמם בעוד שחלקם אך מחפשים סידור עבודה נוח על חשבון הציבור. לזכותם של חלקם יאמר כי לא הגיעו מהפוליטיקה הממוסדת הבזויה בחלקה והללו יביאו עמם דם צעיר ורענן החף מתעלולים פוליטים מאוסים, לכנסת עבשה ועיפה. מאידך-גיסא, יאיר לפיד אינו שטוף (או כך מציג עצמו) ברעיונות גדלות, הוא יודע את מקומו, הוא יודע כי עליו ללמוד רבות מהמערכת הפוליטית פנימה, כי עליו להשתפשף כדבעי במי המדמנה הפוליטים לפני שיוכל לשאת מבטו אל כס ראש הממשלה. בהשוואה אליו, הרי יחימוביץ' מדגימה שיקול דעת של הוטנטוטים. הכיצד עולה בדעתה של הגברת כי הינה כשירה למשרת ראש ממשלת ישראל, אולי אחת ממשרות השלטון המסובכות בעולם בעוד הינה חסרת ניסיון שילטוני באופן מוחלט. ושוב, המטורללת הזו מבקשת את אמוננו לבחרה לראש הממשלה. והיא נישמעת רצינית בטרוף הנילעג הזה.
למעט ציפק'ה שפיצר המונעת משנאה נוראה, בעלת גוון של לקונה נפשית לבן פלוגתא נתניהו ומכאן שהינה פסולה לחלוטין מלשמש בתפקיד ממשלתי, למצער עד שתרגע (איננו מאמינים שתרגע – היא קורצה מ'חומר אפל' חסר תקווה), הרי יחימוביץ ולפיד אינם פסולים לשמש בתפקיד ממלכתי, אלא שעליהם לקנות ניסיון מעשי בניהול מערכות ממשלתיות. במדה ויעשו כן הריהם אורחים רצויים בכל ממשלה ובמשך הזמן אף יהיו מיועדים וכשרים להנהיג ממשלות משלהם.
המחטף העכשווי אותו מתכננות מפלגות השמאל אשר סיבותיו הוזכרו לעיל דהיינו "לחטוף ולאכול כי מחר ניבול" מטרתו להנציח את מעללי שלטון השמאל בנושא המדיני גם לאחר הסתלקותם מהעולם (סוף סוף) עקב מצבם הדמוגרפי והאידאולוגי הרעוע להחריד. האם נניח לשכיבים מרע, לאלו הנידונים להתחסל ולשקוע בתהום הנשיה בטווח של 10-20 שנים להכתיב לכלל הציבור השפוי את דרכו במדינת ישראל? אנו מקווים כי התשובה לכך הינה לאו מוחלט.

נשיאה של מדינת ישראל (לטעמם של פוליטיקאים ואוניברסליסטים מהשמאל) הוא חוסיין אובמה, שהרי פרסקי משמש נושא כליו, הסנשו פנסה שלו. חוסיין אובמה (וג'ימי (מי?) קרטר הזכור לרע), כבר הראה באותות ובמופתים מה פירושו של חוסר ניסיון שילטוני. אין מהמורה פוליטית, כלכלית, בטחונית או מדינית שהחוסיין מהבית הלבן לא נפל לתוכה בארבע שנות הקדנציה הראשונה שלו. בחלקם של הנושאים שפעל בהם הוא חזר ונפל פעמים מספר בלא יכולת ללמוד מהניסיון. אובאמה הפך עקב חוסר ניסיונו (והאידאולוגיה האיסלמיסטית בה הינו מחזיק) לאסונה של ארצות הברית והעולם ובפרט המזרח התיכון.
האם זה אשר אנו מבקשים לעצמנו בבחירתן לשלטון של מפלגות הנישה המתוארות המעוטרות בשלל חדלי אישים חסרי ניסיון? מדוע לא להביא על עצמנו סוף קל ומהיר יותר ופשוט לקפוץ מהמצוק הגבוה הראשון או לפתוח בשחיה מרעננת לכיוון אירופה או צפון אפריקה, דרך הים של עזה כמובן?

הערה
על מנת לשמור על אובייקטיביות אינטלקטואלית, ברצוננו לציין כי אין הכותב משתייך לכל מפלגה שהיא בחלד ומשום סיבה זו מעולם אף לא הצביע עבור איזו מפלגה שהיא. ואכן, איננו משתיכים למפלגת השלטון ומעולם לא הצבענו עבורה. הדברים לעיל מבטאים דעה מושכלת ואובייקטיבית ותו-לא.

אהרון רול
[email protected]




              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
       


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות