אפליקציית אייפון לפורום סקופים  |  אפליקציית אנדרואיד לפורום סקופים  |  אפליקציית WindowsPhone לפורום סקופים

גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #16698 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 16698
דוידזון
חבר מתאריך 3.3.08
123430 הודעות
יום חמישי ו' בשבט תשע''ג    07:58   17.01.13   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

נפתלי בנט לגל''צ הבוקר: ואם ברגותי יודיע שהוא מצביע מרצ גם תעשו כזה רעש?  

 
   הועבר בתאריך 17.01.13 בשעה 08:06 מפורום חדשות על-ידי גלובל, (גלובל)
 
גולן יוכפז מגיש חדשות הבוקר בגל"צ, בראיון עם נפתלי בנט, יו"ר הבית היהודי,שואל אותו מה דעתו שרוצח ראש הממשלה יצחק רבין מצביע עבורו ומנסה לשכנע את משפחתו לעשות כן. בנט לא נשאר חייב ומבקש מגלי צה"ל שיתעסקו בדברים שהם ברומו של עולם, הגרעון הענק בתקציב, הבטחון במדינה והנושאים המדיניים ולא בזוטות ובשטויות.

נפתלי בנט שאל את גולן יוכפז: ואם מרואן ברגותי, רוצח שפל שאחרי לרציחתם של עשות יהודים, יכריז שהוא מצביע למר"צ האם גם אז תעשו כזה רעש?

גולן יוכפז כמובן, ניסה כל העת להסיט את דבריו ולהשתיק אותו, על מנת להשחיל שאלות נוספות, אלא שנפתלי בנט לא פרייאר ויד לענות לו ישר ולענין ולהשלים את דבריו.

נפתלי נשאל גם לגבי תשדירי תעמולת הבחירות של הליכוד כנגד המועמדים של הבית היהודי והוא הסביר אחד לאחד את דבריהם של מועדיו, מה שאילץ את יוכפז להודות לו על הבהרת הדברים.

הכתבה שפורסמה הבוקר בגל"צ:
גאולה עמיר: "יגאל יצביע לבנט ומנסה לשכנע אותנו"יגאל עמיר מתכוון להצביע בבחירות הקרובות עבור הבית היהודי ומנסה לפעול בקרב בני משפחתו שיצביעו אף הם בעדה - כך אומרת אמו, גאולה עמיר, לגל"צ. קודם לכן כתב בפייסבוק אחיו, חגי, שהיה מעורב ברצח רבין, כי יגאל מתכוון להצביע עבור נפתלי בנט, כעת הוא מכחיש את הדברים
עידו בנבג'י

נפתלי בנט מנסה לברוח מהקיצוניים, אבל הם לא נותנים לא מנוח. לרשימת אנשי הימין הרדיקלי שתומכים במפלגתו הצטרף אמש (ד') גם יגאל עמיר ,רוצח ראש הממשלה יצחק רבין. אחיו של הרוצח, חגי, שהיה שותף לתכנון הרצח, אמר ברשת הפייסבוק שיגאל נוטה לתמוך במפלגת הבית היהודי.

לגלי צה"ל הסביר שבנט לא חושש לתקוף את השמאל ואת הפשעים שנעשו בהסכם אוסלו. מאוחר יותר אמנם פרסם הכחשה ברשת, וכתב "אני לא חושב שהוא בכלל מתכוון להצביע ובטח לא לבנט כפי שנאמר". אלא שאמם של השניים, גאולה אומרת ל"בוקר טוב ישראל" שבשיחות מהכלא, יגאל עמיר ניסה לשכנע את המשפחה כולה לתמוך בבנט. "אני יודעת שהוא נוטה לבנט. הוא דיבר איתי על זה וניסה לשכנע אותנו, אבל אנחנו לא מצביעים", סיפרה.

ליגאל עמיר לא צפויה הצלחה יתרה בשכנוע המשפחה, שכן כבר 20 שנה שבני משפחת עמיר לא מצביעים בבחירות לכנסת. "למה להצביע?" שאלה גאולה עמיר. אריאל וייסמן, שאין לו קשר לחגי עמיר, פרסם ברשת החברתית קריאה לחבריו לצאת ולהצביע, לא חשוב למי.

חגי הגיב לקריאה וההתכתבות גלשה מהר מאד לבחירה של יגאל. "הוא אמר שהוא אמנם לא מאמין בהצבעה, אבל אחיו ביקש ממנו להצביע. שאלתי אותו למי והוא ענה לבנט. זה הפתיע אותי כי היה זכור לי שפעם חגי כתב שאפילו מיכאל בן ארי לא מספיק קיצוני לדעתו , אבל כנראה שיגאל קצת יותר סובלני ממנו", סיפר וייסמן.

חמישה ימים לבחירות, ומהלומה שלישית לבנט עד כה: אחרי שהביע תמיכה בסרבנות והתבדח על השירות המשותף עם שרה נתניהו ב"סיירת הטרור" - לפחות בתמיכה של עמיר, אי אפשר להאשים אותו.

17/01/13 |

מקור: http://www.glz.co.il/1064-10042-he/Galatz.aspx




              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
       


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות