אפליקציית אייפון לפורום סקופים  |  אפליקציית אנדרואיד לפורום סקופים  |  אפליקציית WindowsPhone לפורום סקופים

גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #16904 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 16904
מסתנן החדשות לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.8.12
1253 הודעות, 14 מדרגים, 24 נקודות.  ראה משוב
אור ליום ראשון ט' בשבט תשע''ג    22:26   19.01.13   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

מאי גולן מועמדת ''עוצמה לישראל'': הטירוף של תופעת המסתננים הגיע גם לירושלים...  

 
   מסתנן החדשות: הקפצתי אל ראש הפורום בשעה 22:38
כמדי שבוע גם המוצ"ש פרסמה באתר הקהילתי של שכונות דרום תל אביב, מאי גולן מועמדת "עוצמה לישראל" את הבלוג האישי השבועי שלה על חייה בדרום תל אביב.

בבלוג החדש (שבוע 20) היא מדווחת:

"השבוע יצא לי לדבר עם חבר שעבר לא מזמן לבירתנו ירושלים. הוא עבר לפני כמה חודשים לבניין די חדש, עם שכנים נחמדים, וועד בית. הכול טוב ויפה. השבוע כך הוא מספר לי הוא התעורר בשעת לילה מאוחרת להרגשה שהוא נחנק – ממש לא יכול לנשום. הוא לא הבין מה קורה סביבו, חשב אולי פרצה שריפה. כשעשה סיבוב בבית והבין שהכול בסדר הוא הבין שכנראה זה מגיע מבחוץ ובטח יש שריפה, כי כל החלונות בבית היו סגורים והריח מאוד חזק. כשפתח את הדלת הוא ראה במסדרון זוג אריתראים עם שתי נשותיהם יושבים עם סיר ענק על גחלים ובתוכו עוד גחלים עם אש – כל הבניין היה עשן וריח מסריח חזק ביותר. כשניגש אליהם ואמר להם: "מה אתם עושים? אסור לכם לעשות את זה פה" – הם טרקו את הדלת בפניו צחקו והתעלמו – כשעלו כל השכנים אליו כדי לברר מה פשר הריח הם פנו אליו כשהם אומרים: "מה לעשות? אנחנו מפחדים לפנות אליהם והמשטרה לא רוצה לבוא." מסתבר שאל הדירה שחולקה לשתי דירות – אחת מהן בלי חלון אפילו הוכנסו עשרות מסתננים מאריתריאה – והם כרגיל מצפצפים על החוק. כמו גם בעל הדירה. הבנתי ממנו עד כמה השוק גדול. הוא מכיר את הסיפורים שלי, אבל אף פעם לא חווה אותם על אמת. הוא לא יודע איך להתמודד עם אנשים – שלא המדינה ולא רשויות החוק רוצות להתמודד איתם. האם לקחת את החוק לידיים? או האם לשבת בשקט ולחכות שמישהו ישים לב לסבלנו?!

אותו חבר עובד גם כמנהל מסעדה במלון מוכר בעיר ובין היתר מעסיק הרבה טבחים, מלצרים, אח"משים ועוד… הוא מספר לי שנמצאים אצלו עשרות קו"ח של בחורים ובחורות צעירים מוכשרים– אך כשהוא מקבל שיחה ממעסיק שמחפש עובד הם לא מעוניינים בבחור או בחורה ישראלים – לא, הם שואלים אותו במילים האלה – "יש לך כושי?" כך שאם פעם היה נהוג לחשוב שאותם מסתננים מאריתריאה וסודן הם רק עובדי ניקיון או שוטפי כלים עכשיו מדובר גם על טבחים, מלצרים ועובדים לכל דבר. וכאן חשוב להבין מגיעה ההבנה הכואבת מכולם – התפוח רקוב מבפנים!"

לכתבה המלאה + תמונות:

http://www.south-tlv.co.il/article7282




              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
       


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות