אפליקציית אייפון לפורום סקופים  |  אפליקציית אנדרואיד לפורום סקופים  |  אפליקציית WindowsPhone לפורום סקופים

גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #17207 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 17207   
יואב
חבר מתאריך 27.9.05
3521 הודעות
יום ששי י''ד בשבט תשע''ג    16:46   25.01.13   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

לפיד מתעקש: ''אף אחד לא מדבר על תיקים''  

 
   יושב ראש יש עתיד יאיר לפיד מבהיר הבוקר כי עדיין אין משא ומתן על תיקים בממשלה הבאה. "לא באתי בשביל כיסא, כי כיסא כבר היה לי", אמר לפיד בתגובה לפרסום כי הוצע לו תפקיד שר האוצר או שר החוץ. הוא הציע לנהוג בקור רוח ולא "לקפוץ מעל הפופיק"

www.mako.co.il/news-military/politics/Article-af3016ed4b07c31004.htm&utm_medium=referral&utm_campaign=picknick

יושב ראש יש עתיד מבהיר הבוקר כי הוא לא התמודד בבחירות בשביל תיק בממשלה ואמר כי הנושא כלל לא על הפרק כעת. "אף אחד עוד לא מדבר על תיקים, איש אינו יודע מה יהיה הרכב הממשלה", כתב לפיד בעמוד הפייסבוק שלו. "לא באתי בשביל כיסא, כי כיסא כבר היה לי. באנו לשנות באמת. מה שהיו העקרונות שלנו בשבוע שעבר, הם גם העקרונות שלנו היום: השיוויון בנטל, הדאגה למעמד הביניים בנושאים כמו חינוך ודיור, שינוי שיטת הממשל".
לפיד אמר את הדברים על רקע הפרסום בידיעות אחרונות שלפיו ראש הממשלה בנימין נתניהו הציע לו אתמול בפגישתם את תפקיד שר האוצר או את תפקיד שר החוץ. על פי מקורביו, לפיד מעדיף את תפקיד שר החוץ. "מה הכי חשוב עכשיו? סבלנות. למה? כי מה שקורה כרגע הוא לא משא ומתן קואליציוני ואפילו לא התחלה שלו, אבל לך תסביר למערכת הפוליטית שהיא צריכה לחכות חודש", המשיך לפיד.

לדבריו, "מיד כל אחד טוען שהוא מכיר מישהו שנשבע שהוא שמע מאחד שיודע, שיש לו קשר ישיר לבכיר, שאמר שהוא פגש מקור מוסמך, שיודע בבירור.... ש.... שמה בעצם? מישהו באמת חושב שכך נסגרים הדברים? זה סתם מחול חרבות תקשורתי שבינו לבין המציאות אין שום קשר".
"אל תתרשמו מכותרות, תנו בנו אמון"

באשר ליישום דרישותיו, לפיד הציע לשמור על קור רוח: "לאט, בסבלנות, בנחישות, בלי לקפוץ מעל הפופיק ובלי להתייחס לרעשי הרקע. איך אתם יכולים לעזור? בזה שלא תילחצו, לא תתרשמו מכותרות, תנו בנו אמון. מנהיגות היא היכולת להציב מטרות ואז לחתור אליהן בלי להתבלבל. זה מה שאנחנו עושים עכשיו".

אפילו בכירי מפלגתו של נתניהו לא ידעו אתמול על הפגישה בין השניים עד פרסומה. נתניהו בחר לקיים אותה במעונו ברחוב בלפור באופן דיסקרטי ולא במשרדו, ולפיד הגיע אליה לאחר שהלך לאימון קראטה בשעות הבוקר. על פי ההודעה המשותפת שיצאה לאחר הפגישה, שנערכה שעתיים וחצי, היא התנהלה "באווירה טובה מאוד". עוד נמסר כי השניים קבעו להיפגש בשנית. גם תיק הביטחון עומד בפני לפיד אך ככל הנראה הוא לא מתעניין בו.




              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  לפיד! תשאיר בבקשה לש''ס ''תיק אוכל'' ירושלמי10 26.01.13 20:54 1

       
ירושלמי10
חבר מתאריך 14.1.13
367 הודעות
אור ליום ראשון ט''ז בשבט תשע''ג    20:54   26.01.13   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. לפיד! תשאיר בבקשה לש''ס ''תיק אוכל''  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
       


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות