אפליקציית אייפון לפורום סקופים  |  אפליקציית אנדרואיד לפורום סקופים  |  אפליקציית WindowsPhone לפורום סקופים

גירסת הדפסה   שלח לחבר          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #19337 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 19337
koko
חבר מתאריך 12.1.12
32 הודעות
אור ליום ראשון כ''ב בכסלו תשע''ה    20:46   13.12.14   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  מהיכן יוצאת ההכחשה??  
 
   בס''ד

במלחמה ארוכת השנים בינינו לבין האויב, נופלים חללים הי''ד. עם ישראל ומדינת ישראל יודעים לחלוק כבוד לנופלים על קידוש ה', העם והארץ. אך מזעזעת העובדה, שבמשך שנים חלק מהנופלים לא זוכים לכבוד הראוי. פעם אחר פעם טוענת מערכת הביטחון- צה''ל, שב''כ, משטרה, כי לא מדובר בפיגוע ובטרור רצחני. האמירה הזו, חוזרת על עצמה כל פעם שאפשר לטשטש כאילו את האמת.

* כך היה הפעם ברצח החקלאי היקר מנתיב הגדוד אבי בן ציון הי''ד.אחר שהוכה קשות, נחבל ואיבד את הכרתו ונפטר מפצעיו יום אחרי הפיגוע, עדיין לא ברורה סיבת מותו...עדיין טוענים אולי זה על רקע פלילי, סתם עברייני רכב! אכן זה ביטוי הלקוח מ"עלמא דשיקרא"- בודקים אם על רקע לאומי!

איך אפשר להבדיל בין "רקע לאומני"- לרקע פלילי, כאשר שלשה ערבים מהשומרון פגעו קשות באבי הי''ד. וכי יש קו מפריד בין פיגוע לשוד, כאשר מתעללים 3 פושעים ערבים ביהודי מבוגר?!

* לפני כחודשיים ניסו להעלים את סיבת רציחתו של נתנאל עראמי הי''ד, שנחתכו 2 כבלי הסנפילנג שלו. רק בלחץ המשפחה המיוסרת, הורה בית המשפט לפרסם את האמת, בעל כורחה של המשטרה. נתנאל נרצח, אפילו ראש הממשלה הזדרז לשלוח נציג לנחם.

בין שני הסיפורים הקשים הללו היה פיגוע הדריסה ליד גוש עציון. ערבי "נתן גז" ודהר אל שלשת החיילים כפי שתועד במצלמות והועד ע''י אחד הפצועים קשה. שוב התעקשו בשב''כ, לומר שכל כיווני החקירה פתוחים וכנראה זו תאונה. כך חשבו: ירגיעו את הרוחות...

לפני כשלש שנים נרצחו אשר פלמר ובנו הפעוט יהונתן הי''ד, ביציאתם מקרית ארבע. אבן גדולה ריסקה את החלון הקדמי, פגעה באבא, הרכב התהפך והתוצאה הנוראית - רצח אב ובן ברגע אחד. הצבא, כולל המח''טים של חברון וגוש עציון ודובר מחוז ש''י טענו שזו תאונה, כאשר היה ברור לכל מי שהיה במקום- אזרחים, חיילים ושוטרים שזה רצח.

לפני כחמש עשרה שנה נרצחה נערה על אם הדרך מקרית ארבע לגוש עציון - חוה וקסברג הי''ד, מאבן שגרמה להתהפכות הרכב בה נהגה אימה, רופאת השיניים של קרית ארבע.

גם אז אמרו תאונת דרכים, ובאמת מי בכלל זוכר זאת היום???

לפני כשלש שנים נרצח בשומרון הרב טלבי הי''ד , מהישוב חיספין שברמת הגולן. אז הגדילו לעשות כוחות הביטחון , והכתימו את שמו וכבוד משפחתו: התאבדות! זו הייתה הטענה, למרות המימצאים הברורים בשטח.

גם במקרה זה, כמו ברצח משפחת פלמר וברצח נתנאל עראמי הגיעה ההודאה של המשטרה, לאחר שנים של מאבק של המשפחה.

בדרך כלל כשנשכח הפיגוע מגיעה ההודאה באמת.

הייתכן ואין כאן יד מכוונת והחלטה גורפת מלמעלה?? אין לי ספק, שיש כאן מגמה ברורה של טשטוש המצב השורר בארצנו. יש כאן רצון להסתיר מעם ישראל את היקף הפיגועים הרצחניים יחד עם הסתרת היקף הפיגועים הבלתי פוסקים של יידוי אבנים, בקבוקי תבערה, פיגועי דריסה ושאר מרעין בישין, המסכנים יום יום את חיינו, בגליל בנגב ביהודה ושומרון ובכל מקום.

המטרה הזו כל כך חשובה בעיני מי שמחליט על המדיניות הרעה הזו, שבדרך רומסים את רגשות המשפחה, את כבוד הקדושים הי''ד, ואת האמת.

לא די הסבל באובדן היקר מכל, אלא גם צריך לעבור מסכת נוספת של צער, זעם וכאב, ותעיד על כך משפחתו של נתנאל עראמי הי''ד- עם כל הצער של ההורים, האלמנה והיתומים של נתנאל.

הציבור בישראל צריך לקום כנגד מגמה רעה זו . צריך לדרוש מעל כל במה : לא להסתיר את האמת.

ומעל לכל, וחשוב מהכל, להשליט את ריבונות ישראל בכל ארצנו הקדושה, ולעקור מכאן כל מי שמרים ידו או רגלו על ישראל, או אז לא יהיה יותר מה להכחיש ומה להסתיר.

"חזק ונתחזק בעד עמנו ובעד ערי אלוקינו".

שמעון בן ציון,

מכון מאיר, ירושלים

קרית ארבע, חברון.


              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      
__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
       


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות