אפליקציית אייפון לפורום סקופים  |  אפליקציית אנדרואיד לפורום סקופים  |  אפליקציית WindowsPhone לפורום סקופים

גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #21266 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 21266
השכנה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.3.14
1261 הודעות, 23 מדרגים, 42 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ה בתמוז תשע''ה    09:45   12.07.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

המערביים האנטישמיים משסים את המוסלמים ביהודים - להלן קובץ שקרים מופרכים  

 
   שהערבים קונים משונאי ישראל המערביים:

http://www.shoam.org.il/Pages/Academic/Katavot.aspx

שורשי השנאה הערבית ומי מלבה אותה (רמז - המערב האנטישמי)
תקציר:
לאחרונה התפרסם סרטון הזוי לגמרי ביוטיוב של שייח' במסגד אל-אקצה בהר הבית שמטיף לשנאת יהודים. לטענתו היהודים צריכים דם למצות והם שותפים לקונספירציות וקנוניות בכל העולם. אילו היה מטיף יחיד מילא, אולם הולכת וגוברת המגמה לטעון את הטענות הללו נגד היהודים והדת היהודית. כמובן שהדברים הם שקר גס ועיוות של המציאות. בדיקה קצרה מראה מהם השורשים התאולוגים מהם יונקים המוסלמים את שנאת היהודים שלהם, וגם - מהו ההבדל בין היהודים והיהדות ובין אחוות הבונים החופשים שראשיה נושאים שמות יהודים גם אם השקפתם נוגדת את היהדות לחלוטין.
שורשי השנאה הערבית ומי מלבה אותה (רמז - המערב האנטישמי)
fotolia

יט תמוז | 06.07.2015
לאחרונה התפרסמה בערוץ היוטיוב של מסגד אל-אקצה (הר הבית) הרצאה של השייח' ח'אלד אל-מוגרבי. השייח' חוזר על עלילת הדם של ימי הביניים שיהודים צריכים להשתמש בדם במצות כדי להינצל מהגיהינום, והעליל על היהודים שהם שייכים לבונים החופשים. מכאן ההרצאה נסובה על טקסים של הבונים החופשים שהשייח' החשיב אותם בטעות לדת היהודית.

בניתוח קצר של דברי השייח' ניתן להבחין בטעויות הגסות שלו, בשורשי האמונה האסלמית שמתגלה בדבריו ובערבוב מושגים, הבנות וזהויות שכל כך מאפיינות את האומה הערבית המוסלמית.

מה בין הבונים החופשים והאילומינטי ליהדות?

ובכן הבונים החופשים הם אחווה סודית נוצרית. האילומינטי (המוארים) הוקמו על ידי יהודי שהמיר את דתו מיהדות לנצרות (אדם וייסהאופט) , כפי שעשו פרנקיסטים רבים כמוהו – תלמידיו של שבתאי צבי. האחווה מאמינים שהשטן הוא זה שמנהל את העולם והוא הטוב, ואילו אלוקים הוא הרע חלילה. שמם נקשר בתאוריות קונספירציה שונות ומשונות, והמשפחות המפורסמות שבהם נושאות שמות יהודים – רוטשילד, רוקפלר, מורגן, אנגלס, אולם הם מומרים לנצרות תחילה ולאגנוסטיקה בהמשך, שכן האחוות האלו מבוססות על תאוריות אגנוסטיות יותר מאשר על נצרות, למרות שהן מתקיימות דווקא ובעיקר בוותיקן ובמסדרים נוצרים.

כמובן שלא מדובר ביהודים שנאמנים לדת היהודית, אלא דווקא להפך. הטרגדיה היא שהם משתמשים בשם המשפחה היהודי שלהם בזמן שהם מבצעים מעשים הנוגדים את היהדות ואף סותרים את הדת היהודית והמוסר שלה.

מהיכן מגיעות עלילות הדם במצות אל האסלאם?

ונחדד את השאלה – מאין מגיעה האינפורמציה השקרית האנטישמית על דם במצות הפסח אל החלק המזרחי יותר של העולם ואל דת האסלאם? ואולי נשאל מדוע נפגש המופתי של ירושלים במלחמת העולם השנייה עם היטלר ב28 בנובמבר 1941? המופתי אף הקים בבוסניה את יחידת האס. אס של בוסנים מוסלמים שהובאו ליחידה מכל העולם המוסלמי? הקשר בין עמלק המערבי והקוראן המכיל פסוקי שטנה נגד העם היהודי הוא אדוק ביותר. דרך הקשר הזה זורמת האנטישמיות הנאצית שמעלילה על היהודים שהם משתמשים בדם ילדים במצות הפסח.

מי שמאמין בקוראן לא יוכל לגנות את דבריו האנטישמית של השייח' שמטיף באל-אקצה. הוא יוכל רק להסכים אתו בשתיקה. הניתוח הנ"ל של דברי השייח' מראה שהשייח' אכן מטיף נגד קבוצת אנשים הנושאים שמות יהודיים, גם אם הם יצאו מזמן מהיהדות ופועלים בשיטתיות נגדה. הם מבצעים לטענתו פולחנים הנוגדים את המוסר האנושי בכלל והמוסר היהודי בפרט. (ויתכן שבכך הוא אף צודק). השנאה שלו מבוססת על חדית'ים מוסלמים (שהיהודים הם קופים וחזירים ושצריך להרוג אותם עד כמה שניתן – אלו הם פסוקי שנאה הכתובים בקוראן) ומונעת מתוך קשר עם גורמים אנטישמיים שעסוקים בליבוי השנאה שלו. והתוצאה לפנינו – הטפה אנטישמית מוסלמית בתחום מסגד אל-אקצה שממוקם בהר הבית כידוע. לפחות עתה אנו יודעים מהיכן הוציא השייח' הנ"ל את 'הידע' שיש לו לגבי היהודים והיכן האינפורמציה שהוא ניזון ממנה היא שגויה לגמרי ושקרית ומה הסיבה לכך שהוא מוזן באינפורמציה שקרית זו על ידי המפעילים הנאצים שלו מאירופה.

לכן אמירתו בהמשך שהמוסלמים לא שונאים אף אחד והם רק מרחמים על היהודים שמייצגים את השטן עבורם היא שקר וסותרת את הקוראן שלו עצמו ואת ה'מידע' שהוא מקבל מגורמים אפופי שטנה לעם ישראל. גם טענתו שאמירותיו אינן אנטישמיות. השנאה המוסלמית ליהודים היא שורשית לגמרי ונעוצה במקורה בקוראן המטיף לשנאה זו. המערב האנטישמי משתמש באסלאם כקבלן משנה כדי לפגוע ביהודים והפעם לא יאלץ לשלם פיצויים על פגיעה זו, שהרי הם נאלצו לעשות זאת בסיומה של מלחמת העולם השנייה.



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד




תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות