גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #22102 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 22102   
בוקיבןיוגלי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.5.05
2430 הודעות, 30 מדרגים, 32 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ט' בשבט תשע''ו    11:32   19.01.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

אברי גלעד באוניברסיטת אריאל: ''אני לא מתבייש להגיד שאני מעדיף את בני העם שלי''  

 
  

1. איש התקשורת אברי גלעד התארח בבית הספר לתקשורת באוניברסיטת אריאל במסגרת התוכנית "מפגשים עם התעשייה". במסגרת התוכנית מתארחים אנשי תקשורת בולטים באולפן הטלוויזיה של בית הספר.

2. בתוכנית נשאל גלעד, כיצד הוא רואה את תפקידו כאיש תקשורת ומהי הזווית שהוא מנסה להעניק, והשיב: "אני מנסה לתת מידה של הומור, חיוביות ולאומיות. בעייני לאומיות זה לא לראות את כולם כשווים. אני לא מתבייש להגיד שאני מעדיף את בני העם שלי. אני לא או"ם. אני נותן העדפה בתוכנית שאני מגיש לדעות לאומיות, ולא נותן פתחון פה למי שאני מגדיר כאויב", אמר גלעד. "אין דבר כזה תקשורת אובייקטיבית, וכל ניסיון לעשות זאת, נובע או מנאיביות או מטיפשות".

3. את ההשפעה הגדולה שהביאה לשינוי בדעותיו מייחס גלעד בעיקר לשר אורי אורבך ז"ל: "הרבה מהשינוי נבע בעקבות המפגש עם אורי אורבך ז"ל וג'קי לוי, כשהגשנו יחד את התוכנית המילה האחרונה. הינו מדברים שעתיים בשבוע, והוא היה מביך אותי פעם אחר פעם, מה שהיה גורם לי למפח נפש. זה הביא אותי לתחושה שאני מדקלם את עמדות השמאל כמו בובה שמדקלמת מסרים ריקים מתוכן". עוד אומר גלעד: "מה שלקחתי מאורי אורבך זו ההבנה שעמדות השמאל הן ילדותיות. ילד קטן שניצב בפני בעיה רוצה פתרון כאן ועכשיו, אבל מגיע רגע שבו אדם סביר חייב להגיד "ניסיתי", אין פתרון בעת הזאת, וצריך לחיות כך". יחד עם זאת אני בהחלט מקווה שיהיה תיקון בעתיד", ציין גלעד.

4. בנושא הקמפיין נגד "שוברים שתיקה" אמר גלעד נחרצות: " אני מתעב אותם, וזאת על אף שתמכתי בהם בהתחלה. אני חושב שזה ארגון של הלומי קרב שלא קיבלו טיפול, ומחפשים מזור לכאבם בשדות זרים. הבחירה שלהם לשקר ולהוציא דברים מהקשרם תורמת לדמוניזציה של מדינת ישראל. זה ארגון שחייבים לייבש בכל המובנים".

5. בסיום הדיון התייחס גלעד לעבודתו הענפה במהלך השנים: "אני לא מתחרט על שום דבר שעשיתי. לא בגלל שאני לא טועה או שכל מה שעשיתי היה מושלם, אלא בגלל שכל מה שעברתי הביא אותי לרגע הנוכחי, להווה, שהוא הזמן הכי טוב שיש".

6. תודה לשבועון "שבע".



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  הוא זן נדיר מבזקון 20.01.16 12:14 1

     
מבזקון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.5.08
58642 הודעות, 241 מדרגים, 471 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי י' בשבט תשע''ו    12:14   20.01.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. הוא זן נדיר  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


טיפ לעיתונאים: תחשוב טוב יהיה טוב


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות