גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #24872 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 24872   
עכשיו אפשר
חבר מתאריך 6.10.17
4014 הודעות
יום שני י''ח באב תשע''ח    06:33   30.07.18   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

המיניבוס מתמלא בדרך להנהגה.  

 
  

מתלבט/ת מה לעשות בקיץ הקרוב? רגע לפני המרוץ, אולי שווה לחשוב לאן בעצם רצים? כולם מדברים על המיניבוס ,מיניבוס הערכים ,המנהיגות , ההובלה מיניבוס התקווה לשנות .להנהיג. בשבוע הבא יצא המיניבוס לעוד נסיעה חשובה בלי תחנות עצירה היישר לעולם ההנהגה .לא תצטרפו?

המדרשה למנהיגות ציונית תבור בנצרת עילית מזמינה את בוגרי הצבא לחוויה חד פעמית, להצטרף בקיץ הקרוב לסמינר יחיד מסוגו המשלב תהליך למידה והתפתחות אישי וקבוצתי, הרצאות עם מומחי תוכן, סיורים וטיולים, לחוויה מעצבת זהות.
כתבנו מציין כי 'המיניבוס 'הינה תכנית קצרה ומרוכזת אשר מבקשת למצות את כישורי המנהיגות של צעירים מעולים השואפים לקחת חלק בעיצוב דמותה של החברה בישראל, דרך העמקה ובירור אישי וזהותי, וחשיפה למגוון האתגרים החברתיים והלאומיים של מדינת ישראל. כתבנו מציין כי בין מטרות התכנית: העצמה אישית- מסע אישי לבירור חוזקות וחולשות בהובלת חברת המנטורינג "אבן דרך" העצמה זהותית- סיורים לימודיים וחשיפה למגוון רחב של זהויות יהודיות וציוניות חשיפה מזוויות שונות לאתגרים הלאומיים בעת הזו ורכישת כלים מעשיים להובלה בשלושת המגזרים: המגזר הראשון (ממשלתי), המגזר השני (עסקי) והמגזר השלישי (חברתי) יצוין כי בשבוע הראשון צפוי מסע אל ההעצמה אישית מסע מנטורינג בהובלת "אבן דרך" טיול סנפלינג אתגרי ב"נקיק השחור" שבת חווייתית ברמת הגולן בשבוע השני צפוי מסע אל ההעצמה זהותית על יהדות ודמוקרטיה-"מרכז מורשת בגין" סיור במנהרות עיר דוד טיול לילי במדבר יהודה מסע בעקבות ציונות אתגריה של מדינת ישראל- "מכון INSS" אתגרי החברה הישראלית- "מרכז רבין" ואילו בשבוע השלישי תהייה חשיפה לאתגרים ורכישת כלים מעשיים מגזר ראשון- מפגש עם שרים, חברי כנסת ואנשי שלטון מקומי מגזר שני- מפגש עם אנשי עסקים, חברות הייטק ותעשייה מגזר שלישי- מפגש עם ארגונים ויזמים בעולם החברתי אבחון תעסוקתי אישי טיול סיכום המיניבוס יצא לדרך בשבוע הבא . התוכנית מיועדת לצעירים וצעירות אשר השלימו שירות צבאי/לאומי. מתאים גם לסטודנטים אשר נמצאים לפני תחילת הלימודים/במהלכם או בסיומם. החודש יתקיימו כנסי מיון אשר בסיומם יתקבלו לתכנית 20 נבחרים ונבחרות למלא את מושבי המיניבוס.

כיתוב תמונה :שיקלי:מנהיגות ערכית
צילום : אלבום פרטי



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  נשמע מצויין. יאצק 30.07.18 13:12 1

     
יאצק
חבר מתאריך 15.1.15
8263 הודעות
יום שני י''ח באב תשע''ח    13:12   30.07.18   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. נשמע מצויין.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות