תוספתא בבא קמא פרק ז' משנה ג'
שבעה גנבין הן הראשון שבכולן גונב דעת הבריות והמסרב בחבירו לאורחו ואין בלבו לקרותו והמרבה לו בתקרובות ויודע בו שאינו מקבל והמפתח לו חביות שמכורות לחנוני והמעול במדות והמשקר במשקלות והמערב הנורה בתלתן ואת החומץ בשמן אע"פ שאמרו אין השמן מקבל דלים לפיכך מושחין בו את המלכים ולא עוד אלא שמעלין עליו שאילו היה יכול לגנוב דעת העליונה היה גונב שכל הגונב דעת הבריות נקרא גנב שנא' (שמואלב טו) ויגנב אבשלום את לב אנשי ישראל מי גדול גונב או נגנב הוי אומר נגנב שיודע שנגנב ושותקומאחר ואיני מתכוון לחזק גנבי דעת שקרנים ורמאים ואיני מסכים לשתוק אל מול נכלוליהם ומשום שאין הבדל גדול בין הזרם המרכזי בשמאל ובין הזרם המרכזי בימין עדיף שלא אצביע.
טרור: זה לא יגמר אם לא נטרנספר