גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #28515 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 28515   
חובב לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.3.19
7343 הודעות, 38 מדרגים, 68 נקודות.  ראה משוב
יום ששי כ''ד בסיון תשפ''א    16:16   04.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

החל מיום ראשון: אליפות העולם בג'ודו שתתקיים בהונגריה.  

 
  
ישראל שולחת לאליפות משלחת שתחסר חלק מהכוכבים. בדרך כלל בשנה אולימפית לא מתקיימת אליפות עולם, אך בגלל שהאולימפיאדה נדחתה משנה שעברה בשל הקורונה, נוצר מצב שאליפות העולם מתקיימת חודש וחצי בלבד לפני האולימפיאדה. זאת הסיבה שהמועמדים הישראלים הבולטים למדליה בטוקיו, שגיא מוקי (אלוף העולם) ופיטר פלצ'יק לא נסעו לתחרות, כמו גם טוהר בוטבול וברוך שמאילוב. גם בקרב הנשים נותרה בבית הנציגה הכי בכירה של ישראל תמנע נלסון לוי.

התחרות תארך כשבוע - בכל יום יתחרו במשקל אחד בגברים ומשקל אחד בנשים (יש 7 משקלים, ביום הראשון יתחרו במשקל הנמוך ביותר וביום האחרון במשקל הגבוה ביותר). בשל ההרכב החסר, אין ציפיות גבוהות להישגים ישראליים בתחרות. אם בכל זאת יגיעו הישגים, הם כנראה יהיו ביום שני, אז יתחרו 3 מהישראלים הבכירים בתחרות: טל פליקר במשקל 66 בגברים, גילי כהן (שתהיה הנציגה באוליפיאדה) וגפן פרימו במשקל 52 בנשים. גם אורי ששון במשקל 100+ (יתחרה בשבת הבאה) יכול ביום נתון להגיע רחוק.
בהיעדר ציפייה להישגים גדולים, עיקר הפוקוס יהיה בניסיון של 3 ספורטאים להבטיח השתתפות באולימפיאדה (זו התחרות האחרונה בה ניתן לצבור ניקוד): גילי שריר (תתחרה ביום רביעי במשקל 63 בנשים) שהסיכויים שלה גבוהים מאוד והיא כמעט הבטיחה את השתתפותה, לי קוכמן (יתחרה ביום חמישי במשקל 90 בגברים) וענבר לניר (ביום שישי במשקל 78 בנשים). לגבי השניים האחרונים - שניהם כרגע מתנדנדים. ישראל תקבל כנראה גם קווטה אירופית ולכן אחד מהם ככל הנראה בכל מקרה יגיע לטוקיו.לכן מספיק שאחד מהם יבטיח את ההשתתפות דרך הדירוג האולימפי ואז שניהם יסעו לטוקיו.

עוד יתחרו בתחרות: בנשים שירה ראשוני שתהיה גם בטוקיו (ביום ראשון משקל 48), ובגברים הצעירים מתן קוקולייב (יום ראשון משקל 60), אורון גינר ויונתן אלבז (יום שלישי משקל 73), דין גמר (רביעי משקל 81) וגיא גורביץ' (חמישי משקל 90)



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  תודה, חזרתי כרגע מאליפות ישראל לקדטים במטרווסט: היו רגעים יפים, חבל שאיגוד הג'ודו לא מקדיש קצת יותר תשומת לב ilanka 04.06.21 16:53 1
  סיכום היום הראשון של האליפות: חובב 07.06.21 09:16 2

     
ilanka לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 25.4.02
123377 הודעות, 291 מדרגים, 486 נקודות.  ראה משוב
יום ששי כ''ד בסיון תשפ''א    16:53   04.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. תודה, חזרתי כרגע מאליפות ישראל לקדטים במטרווסט: היו רגעים יפים, חבל שאיגוד הג'ודו לא מקדיש קצת יותר תשומת לב  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
לתיעוד הארוע ולהעברה מקוונת שלו לצופים בבית, באיכות שתזכיר את שידורי האיגוד בהפקות בינ"ל.
ברור לי שלא ניתן להעמיד צלם לצד כל מזרון. ובכל זאת, האם באמת כל כך מסובך ו/או יקר להציב מצלמות סטטיות באיכות מתקבלת על הדעת וממשק פשוט שיאפשר לנווט ביניהן - וגם לקלוט תמונה מלאה של כל הארוע?

מחר אליפות האיגוד - שיהיה בהצלחה!

לחץ כאן לצפיה דרך Facebook



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חובב לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.3.19
7343 הודעות, 38 מדרגים, 68 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ז בסיון תשפ''א    09:16   07.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. סיכום היום הראשון של האליפות:  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
לישראל היו אתמול 2 נציגים- שירה ראשוני בנשים (עד 48 קג) ומתן קוקולייב בגברין ם (60 קג).
שירה ראשוני (תהיה באולימפיאדה, מדורגת 13 בעולם) פגשה בסיבוב הראשון משוכה לא קלה ביחס לסיבוב ראשון, צ'יבאנה הברזילאית, ועברה אותה עם וואזארי. בסיבוב הבא היא כבר פגשה את מרטינז הספרדייה שמדורגת מקום אחד מעליה והודחה, גם כן בווזארי. סהכ הופעה סבירה. גם באולימפיאדה אפשר לצפות ממנה לעבור את המדורגות מתחתיה, אבל קשה להאמין שתגיע רחוק.
מתן קוקולייב הצעיר (בן 20), עושה את צעדיו הראשונים בטורנירים הגדולים (אליפות עולם ראשונה שלו). המשקל שלו הוא המשקל היחיד שלא יהיו בו נציגים לישראל בטוקיו (בתקווה לי קוכמן יעפיל ב90 קג), ולכן מעניין לראות את ההשתלבות שלו לקראת פאריז 2024. בינתיים הולך לא רע בכלל. בסיבוב הראשון הוא פגש יריב מגוואטמלה, בהחלט משוכה סבירה. מתן היה עדיף על פניו אבל התקשה וניצח רק בניקוד זהב. בסיבוב הבא הוא פגש יריב שנראה בלתי עביר - קוגה היפני (בנו של אגדת ג'ודו שנפטר השנה), אלוף העולם לג'וניור, בערך בן גילו של מתן. מתן הרשים מאוד ונתן קרב שקול, כשדקה לסוף הקרב הוא מנצח באיפון מרשים ועולה לשמינית הגמר. בשמינית הוא פגש את הספרדי גריגוס המדורג 6 בעולם (שהמשיך עד לארד) והודח בריתוק. סך הכל בהחלט הופעה יפה של מתן (סיים 9 ויקבל 320 נקודות דירוג), שמצטרפת להופעה טובה בגראנד סלאם תל אביב (סיים 7) ובאליפות אירופה האחרונה (סיים 5). בהחלט נראה שיש על מה לבנות לקראת פאריז 2024.

היום יתמודדו בגברים טל פליקר(66), ובנשים גילי כהן, שתהיה גם בטוקיו, וגפן פרימו (שתיהן באותו משקל, 52). בהצלחה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות