גירסת הדפסה   אשכול נעול - לקריאה בלבד
 
     
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #29468 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 29468
כך נרצח רבין לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.11.21
1186 הודעות, 11 מדרגים, 10 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ב    23:27   01.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

התחיל באופן בלתי רשמי הניסוי הקליני הגדול ביותר שנערך בישראל: חקר התחלואה והתמותה מקורונה בדרך של אי התערבות  

 
  
ננעל בתאריך 01.01.22 בשעה 23:55 על-ידי שלומצי
 
הכותרת המתאימה לנסוי בלתי רשמי זה (וללא אישור ועדת הלסינקי): "נסוי קליני ארצי לצפיית התחלואה והתמותה מקורונה בדרך של אי התערבות הנסיינים במניעת התפשטות המחלה".

A national based clinical trial for the observation of morbidity and mortality from corona under avoiding of intervation on spreading of the pandemia"

יוזמי המחקר הקליני הענק הנ"ל הם ד"ר איווט ליברמן ופרופסור נפתלי בנט מהפקולטה לנסויים בבני אדם ללא ועדת הלסינקי, באוניברסיטה של החיים, רעננה.

במחקר זה, כפי שמצויין בכותרת תיבדק התחלואה והתמותה מקורונה החל מ 1/1/2022 כאשר אוכלוסיית המחקר (כלל אזרחי ישראל) מורשית לקיים מפגשים ללא מיגבלה כלשהי (מחקר אי התערבותי).

פתיחת המחקר Initiation נבחרה ל 1/1/22 בשל ארועי השנה האזרחית החדשה שצפויים לסנכרן הפצה מקסימלית של המגפה, מה שיאפשר ניתוח של התחלואה והתמותה העודפת החל מכעבור 2-4. שבועות מהיום.

תוצאות המחקר יפורסמו יומיומית החל מ 14/1/22. הצפי הוא לתפוצה רחבה עם תחלואה נמוכה יותר פר 100 נדבקים ביחס לזנים אחרים של קורונה ושאלת המחקר הינה מה תהיה התחלואה והתמותה העודפת באוכלוסיה שחלקה מחוסנת וחלקה לא. ENDPOINT נוסף הוא האם בתי החולים יגיעו כעבור שבועיים ומעלה לקיבולת מקסימלית מבחינת מיטות אשפוז, כוח אדם ומכשירי אקמו.

מחקר זה לא נרשם במאגר המחקרים של NIH ולא יפורסם בז'ורנל רפואי כניסוי קליני היות והחוקרים עקפו את ועדת הלסינקי. תוצאות המחקר יפורסמו בעיתונות היומית.



 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      
__________________________________________________________________________
למנהלים:  שחרר | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול | עריכת אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות