גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #30059 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 30059
אא חדשות
חבר מתאריך 11.11.14
466 הודעות
יום ראשון י''ד באייר תשפ''ב    17:52   15.05.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

יאיר מימון שחיסל את המחבל בתקוע ייקח מחר חלק בהקמת שדולה בכנסת לחיזוק תודעת הניצחון הישראלי  

 
  
שבוע לאחר שחיסל את המחבל ומנע פיגוע רצחני: יאיר מימון ייקח חלק בכנסת בשיתוף פעולה נדיר בין חברי האופוזיציה והקואליציה להשקת השדולה לחיזוק תודעת הניצחון הישראלי. לפי ההודעה שפורסמה היום (ראשון), השדולה תושק ביוזמת "פרויקט הניצחון הישראלי" ובראשה יעמדו ח"כ צבי האוזר (תקווה חדשה), ח"כ יובל שטייניץ (הליכוד), ח"כ יבגני סובה (ישראל ביתנו).

אירוע ההשקה יתקיים מחר בבוקר באולם ירושלים בכנסת, בהשתתפות שרים, חברי כנסת, חברי קונגרס ארה"ב, מנכ״ל פורום המזרח התיכון המוביל את פרויקט הניצחון הישראלי גרג רומן, אנשי ביטחון ומחקר בכירים לשעבר, ארגונים ישראל שלי, אם תרצו, עד כאן בידינו, NGO Monitor וארגונים אזרחיים נוספים. בין הדוברים – יאיר מימון, תושב תקוע אשר חיסל את המחבל בחצר בינו בשבוע שעבר.

מטרת פרויקט הניצחון הישראלי – להכריע את הטרור והסרבנות הפלסטינית ולשים סוף לסכסוך ולאלימות לאחר שהפלסטינים ותומכיהם יכירו בתבוסת מאבקם ויניחו את נשקם. גרג רומן, מנכ"ל פורום המזרח התיכון המוביל את פרויקט הניצחון הישראלי, מסר כי "שנה לאחר מבצע שומר החומות לצד פיגועי הטרור במהלך החודשיים האחרונים – הגיע העת להפנים, ללמוד ולשנות. הרוח והתודעה הישראלית לחיזוק ההרתעה הולכת ואובדת עם השנים, כאשר האויב הפלסטיני ברצועת עזה ויהודה ושומרון הולך ומתחזק. כולי תקווה כי שיתוף הפעולה בין הגורמים יניבו פרי למען חיזוק ביטחון אזרחי ישראל ורוח הניצחון הישראלית".

ח"כ צבי האוזר טען כי "במבצע "שומר החומות" לחמה ישראל את המלחמה של האתמול, ונשארה שבויה בקונספציית הסבבים, שמובילה לשחיקת ההרתעה וליצירת דינמיקה של הסלמה הדרגתית על ידי החמאס שבוחר את הזמן הנוח לו לתחילת סבב ולסיומו. יש לזכור שמדיניות קובעת יכולת, ולא ההפך, ולכן על ישראל לנסח מדיניות חדשה לגבי עזה שעל פיה יבנו היכולות הישראליות. יש להסיר את איום הרקטות הנורות מעזה ולפעול לפירוז הרצועה מרקטות, לצד חתירה לביסוס מחדש של ההרתעה תוך שיקום תודעת הניצחון הישראלית".

חבר הליכוד ח"כ שטייניץ הוסיף כי "אם לא ננצח – נפסיד! אין אמצע. לכן הפעילות של השדולה מבטאת דבר נכון וחשוב, שקצת איבדנו בשנים האחרונות: השאיפה לניצחון והכרעה מול אויבנו המרים". את התגובות חתם ח"כ סובה: "ההכרעה והניצחון על אויבנו חייבים להיות מעל לפוליטיקה ,מעל לימין ושמאל ומעל לויכוחים בכנסת. כאשר כוחות הביטחון פועלים לשמירה על ביטחונם של אזרחי ישראל מקבלי ההחלטות חייבים לתת להם גיבוי לפני הכול. בימים אלו אנו עדים לזירת לחימה נוספת והיא הזירה התקשורתית-תודעתית-בינלאומית. הניצחון התודעתי בה הוא מרכיב הכרחי בהכרעת המערכה כולה".
https://www.jdn.co.il/news/1752396/



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד




תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות