גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #31083 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 31083
אא חדשות
חבר מתאריך 11.11.14
475 הודעות
יום חמישי י''א בשבט תשפ''ג    15:35   02.02.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

''הדברים של עו''ד דוד חודק אתמול היו אלימים, עברייניים ופליליים''  

 
  
"הדברים של עו"ד דוד חודק אתמול היו אלימים, עברייניים ופליליים"

כנס לשכת עורכי הדין באילת – עו"ד ענת קאופמן, יו"ר הוועדה לביטוח לאומי בלשכת עורכי הדין תקפה הבוקר בחריפות את דבריו של עו"ד חודק: "כך נראה איש אלים ובריון"

בעקבות דבריו של עו"ד דוד חודק אתמול בכנס לשכת עורכי הדין באילת, תקפה הבוקר עו"ד ענת קאופמן, חברת מועצה בלשכת עורכי הדין, את דבריו. בנאום שנשאה בפתח הפאנל שהנחתה בנושא האלימות אמרה עו"ד קאופמן כי "הדברים של עו"ד חודק אתמול היו אלימים, עברייניים, פליליים. כך נראה איש אלים ובריון".
בדבריה התייחסה עו"ד קאופמן גם למחיאות הכפיים שנשמעו בעקבות הדברים: "מה שהיה נורא אתמול, לא פחות מדבריו, היו מחיאות הכפיים. זה מדהים. אנחנו בכנס עורכי דין, אלה שמקצועם הוא שמירה על החוק, על שלטון החוק, ויש בתוכנו כאלה שמוחאים כפיים למי שקורא להם לשאת נשק ולירות על אחיהם, רק כי הפסיד בבחירות וכי סבורים שהרפורמה בעייתית ביותר".

מתוך דבריה: "אני אחרי לילה ללא שינה. ניסיתי להבין שוב ושוב את הדברים שנאמרו אתמול ע"י עו"ד דוד חודק, את משמעותם עד שהבנתי את האמת הפשוטה שמאחורי המילים הגבוהות. כך נראה איש אלים. כך נראה בריון. לפעמים אנחנו נתקלים במקרה אכזרי של בעל אלים וכל השכנים אומרים אבל הוא ממש לא היה נראה גבר אלים.

רק מה שהיה נורא אתמול, לא פחות מדבריו, היו מחיאות הכפיים. וזה מדהים. אנחנו בכנס עורכי דין, אלה שמקצועם הוא שמירה על החוק, על שלטון החוק, ויש בתוכנו כאלה שמוחאים כפיים למי שקורא להם לשאת נשק ולירות על אחיהם, רק כי הפסיד בבחירות. רק כי ממשלה נבחרת מיישמת את מה שהבטיחה לבוחריה.

ביוני 48 הגיעה לישראל ספינה עם יהודים ועם פליטי אירופה שהביאה נשק לישוב החדש. היא נורתה ע"י ההגנה ו-16 לוחמי אצ"ל נרצחו. מנחם בגין הורה ללוחמיו לא להשיב אש כדי למנוע מלחמת אחים. הם חרקו שיניים ונצרו את נשקם. שנים הוא נותר באופוזיציה ונאבק אך ורק באמצעות הדמוקרטיה עד שנבחר לראשות הממשלה. באוגוסט 2005 גורשו אלפי יהודים חלוצים, אידיאליסטים מבתיהם. גופות יקיריהם הוצאו מהקברים והועתקו. מפעל חייהם נקבר בחולות. המעשה הנורא הזה בוצע בעקבות חוק ההתנתקות שעבר בכנסת. למרות התסכול הרב והייאוש מאופי ההחלטה שהיתה בניגוד להתחייבות הבחירות ובניגוד להחלטת משאל מתפקדי הליכוד, איש מהם לא הרים נשק, לא פגע בחיילי צה"ל ולא הסית למלחמת אחים. כי כך נראית דמוקרטיה.

הדברים של עו"ד דוד חודק אתמול היו אלימים. עברייניים, פליליים. אבל כאמור הוא הפרט שמעיד על שומעיו. חלקם כמובן. ואם עו"ד מרשה לעצמו פומבית, לקול תשואות עורכי דין, לקרוא לאלימות ולרצח, מה לנו להתלונן על אדם מן הישוב עם רקע חיים בעייתי שלוקח נשק ומבצע שוד בנק כדי להטיב את חייו.

עו"ד חודק, נתן לו אתמול את ההרשאה להיות אלים. להכות את נשותינו. להכות את שכננו.
להכות רופא שלא העניק טיפול ראוי למשפחתו. כך נראה הפרוטקשן בדרום ובצפון. אם לא תצייתו לי ולדעותיי, אפעל באלימות.

חברים, האירוע אתמול הוא כתם שחור עלינו, על אותם עורכי דין, אלה שצהלו ולא קמו למחות.
עו"ד חודק צריך להיות מנודה מקהילת עורכי הדין ויפה שעה אחת קודם. אנחנו צריכים להתנגד לכל אלימות, בכל צורה ואריזה שהיא. אסור לנו להסתנוור מאלימות שנעטפת באמתלה אינטלקטואלית. לעיתים היא המסוכנת יותר".

https://www.makorrishon.co.il/news/574781/



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד




תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות