אני לקוח של חברת פלאפון כבר כמעט 8 שנים.במשך התקופה, היו לי כל מיני בעיות איתם, בעיקר בעיות עם מכשירים, אבל גם בעיית מסלול.
אני אפרט כאן את הבעיה שהייתה לי עם המסלול, ואיך פתרתי את הבעיה:
לפני כמה שנים, עקב שינוי מסוים בהרגלי השיחות שלי, נוצר הצורך להחליף מסלול. נכנסתי לאתר של חברת פלאפון באינטרנט, ושם היה כתוב:
"בחר מכשיר".
כל מכשיר, היה עם התשלום שלו, כלומר, מכשיר נניח עולה 50 ש"ח לחודש, והזיכוי עליו הוא 20 ש"ח בחודש. מכשיר אחר או עולה יותר או עולה פחות, והזיכוי - כנ"ל.
אחרי שבחרתי מכשיר (כמובן, שעוד לא בוצעה עיסקה), הגעתי למסך הבא - בחר מסלול. בחרתי מסלול מסוים, כזה שהתאים למה שרציתי, ואז, התקשרתי למוקד השירות.
אמרתי שאני רוצה מכשיר א' עם מסלול ב'. אמרו לי שזה לא אפשרי...
אז שאלתי אותם איך יכול להיות שככה עובד האתר שלהם??? הרי יש כאן הטעיה מכוונת של קהל הלקוחות!
הם לא הסכימו להודות בזה, הם הסכימו לומר שאולי יש כאן טעות באתר, מקסימום חוסר גילוי נאות, שלא כל המכשירים הולכים עם כל המסלולים...
בכל אופן, כמו בכל פעם שהייתה לי בעיה רצינית עם פלאפון, התקשרתי למחלקת פניות לקוחות (את המחלקה הזו הכרתי כבר עקב סיבובים קודמים בעניינים אחרים). דיברתי שם עם הנציגה שכבר הכרתי, והצגתי בפניה את הבעיה.
במאמר מוסגר: באותה תקופה בפלאפון, הם החליטו שמי שמחליף מכשיר חייב להחליף גם מסלול, ולהיפך - מי שמחליף מסלול, חייב להחליף גם מכשיר. הם עד היום מנסים לעשות את זה פה ושם.
בסופו של דיון, הנציגה חזרה אלי עם ההצעה הבאה: להחליף למסלול שרציתי, בלי להחליף מכשיר. היא הציעה לי מסלול שהוגדר - מסלול שמוצע רק ללקוחות מסויימים, ואני קיבלתי אותו רק בגלל ה"רעש" שעשיתי - העובדה שגיליתי פאשלה שלהם. היא כמובן לא הציגה את זה בדיוק כך, אבל זה מה שהיה.
המסלול היה אז המסלול הראשון בפלאפון עם מחיר אחיד לכל הרשתות, מה שהיה עד אז רק באורנג', שהתחילה עם התוכנית הזו, ובסלקום.
זה התאים לי, ולקחתי את זה.
חודש אחר כך, התקשרו אלי והציעו לי להחליף למכשיר חדש. באותה תקופה, התחילו עם המכשירים הצבעוניים, ולי היה מכשיר לא צבעוני.
משום מה, החלטתי להסכים, החלטה שבדיעבד הצטערתי עליה, אבל, ביקשתי אישור מיוחד לא להחליף מסלול, שקיבלתי במיוחד רק חודש קודם. קיבלתי את האישור הזה, וכך, תוך חודש, החלפתי מסלול בלי להחליף מכשיר, ומכשיר בלי להחליף מסלול.
לסיכום:
במשך כל שנותיי בפלאפון, כאשר הייתה לי בעיה, התעקשתי לקבל פיתרון הולם, ולא שיעשו לי טובה ויפטרו אותי בשווה פרוטה.
כשהיה צריך להילחם, נלחמתי. אם לא קיבלתי את מה שהגיע לי מנציג פשוט, עברתי למנהל משמרת, משם למנהל סניף, ושגם זה לא עזר, הלכתי עד ל"מחלקת יחסי לקוחות" - התחנה הבאמת א
חרונה עבור לקוחות פרטיים.
הם החבר'ה שבאמת פותרים בעיות בצורה נורמלית, וגם לכל היותר תוך יום אחד בלבד. להם יש את הסמכות להציע הכי הרבה. מבחינות מסוימות, כמו "שימור לקוחות" בחברות אחרות, אם כי עוד לא הייתי צריך להשתמש באיום של מעבר לחברה אחרת. עד כה, קיבלתי כמעט את כל מה שרציתי, ואני בסכך הכל רציתי את מה שמגיע לי.
אם מישהו מעוניין שאני אפרסם עוד מקרים שהיו לי עם פלאפון, או לחילופין, אם מישהו רוצה שאני אפרסם כאן את מספר הפקס של מחלקת יחסי לקוחות - אתם מוזמנים לבקש.
הכי חשוב:
1) לבקש לדעת את כל הפרטים!!!
2) לא לוותר!!! מגיע לכם משהו - תדרשו אותו עד שתקבלו!
3) לא לצעוק סתם על נציגים. להציג את הטיעון שלכם בתקיפות ובנחישות, אך בשקט וברוגע. תעצבנו את הנציג - הוא יאבד את הרצום לעזור לכם. הוא יאבד את הסימפטיה שאולי הייתה לו כלפיכם. תמיד לשמור על יחסי אנוש טובים.
בהצלחה!