אפליקציית אייפון לפורום סקופים  |  אפליקציית אנדרואיד לפורום סקופים  |  אפליקציית WindowsPhone לפורום סקופים

גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #7215 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 7215
אכפתי
גולש אורח
יום שבת י''ד בכסלו תשס''ח    13:49   24.11.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

מאמר מעולה שנשלח אלי במייל- לקראת ועידת הנפל באנפוליס  

 
   משלחת אב"ל לאנאפוליס - אסון לעם ישראל

יוסי בלום הלוי

משלחת אולמרט, ברק ולבני יוצאת לאנאפוליס לוועידה שממנה ומדומותיה נזהרו כל ממשלות ישראל באשר הן, ימין ושמאל, מפא"י וחירות – מוועידה בינלאומית שבה ישראל איננה מוזמנת כברת שיח לשלום אמת עם שכנותיה, אלא כתפריט של הדיונים, כשה המובל לכפרת שלטונם הכושל של הנשיא בוש ושל עבדו הנרצע, אהוד אולמרט.

ושם באנאפוליס ייפגשו שני הלוזרים: הראשון, נשיא המעצמה הגדולה בעולם, הכושלת במלחמתה בגרעין האיראני ובטרור הבינלאומי, וראש ממשלה ישראלי - הכושל, המכשיל, ההרסני, הממית והמושחת ביותר בתולדות מדינת ישראל.

והאיש הזה ששלח בפזיזות פושעת עשרות מחיילי צה"ל למותם בקרב המיותר על מעברי הסאלוקי בתום מלחמת לבנון השנייה, יוצא היום למכור בעבור נזיד עדשים של שרידותו הפוליטית העלובה, את ערכי היסוד הלאומיים, ולהקריב את צאן הברזל של הציונות, קורבן למולך שלום השולל, וחזון מפת הדרכים הממיתה, שממיטה על מדינת ישראל שרת המדינה האמריקנית, קונדוליסה רייס.

מי זוכר כיצד נלחמו גולדה מאיר, רבין בכהונתו הראשונה, ובגין בשרי החוץ של הממשל האמריקני, ולא וויתרו על אינטרסים חיוניים של ישראל חרף לחצים, זעם מדיני, ואף אמברגו אמריקני על סיוע ונשק חיוני? ובהשוואה לאלה, ראו כיצד הפכו אריאל שרון שחתם על מפת הדרכים, וממשיכי דרכו בקדימה לזומבים חסרי מצפון, לעושי דברו של ממשל זר, ולבוגדים בהתחייבויות שלהם להגן על עם ישראל ומדינת ישראל מפני אויב וצר!

האומנם שכחנו כיצד ובאיזו דרך נפשעת הוביל אריאל שרון המושחת את ישראל לחורבן ההתנתקות מגוש קטיף, וכיצד כפתה הגברת רייס על אולמרט ולבני להכריז על "בחירות דמוקרטיות" בשטחים כדי להוכיח לעולם" "עד כמה הדמוקרטיה המערבית מצליחה" במזרח התיכון החדש של שמעון פרס, נשיא קדימה הנוכחי. השכחנו כיצד שקרו לנו ערב ההתנתקות שתשפר, כביכול את מצב הביטחון? וכיצד פתחו את הסכם השלום עם מצרים בסיני לוויתורים מסוכנים ולהזזת הצבא המצרי ומתקניו לקידמת סיני? וכיצד התירו אולמרט ולבני לחמאס ולאיראן להקים צבא מאיים וחמוש מאין כמוהו בנגב המערבי?

וידיהם של אולמרט ולבני, פרס ומפלגת העבודה של פרץ, הם שחתמו על התכתיב של רייס שהובילו את החמאס מיידית להשתלטות על עזה; והם אלה האחראים לקריסת שדרות ונתיב העשרה ולבריחה ההמונית של תושבי הנגב המערבי מפחד הקסאמים. הם האשמים בכישלון הצורב של מלחמת לבנון השנייה, זבה נכנעו לתכתיבים של הגב' רייס ונהגו באויב בכפפות משי, ובמדיניות שלא אפשרה לצה"ל להפעיל לחימה אפקטיבית נגד החיזבאללה, (שבגללה נגרמו אבדות כבדות לישראל ותבוסה במלחמה נגד איראן והחיזבאללה)

אין מתום במעשיהם של פושעי ההתנתקות – דם ודמים נשפכו כמים מאז עלו לשלטון בכחש וברמייה בחסות בג"צים מושחתים של בית המשפט העליון.

ובמכירה הכללית שעורכת משלחת הבגידה של אולמרט, ברק ולבני באנאפוליס, שוב אין לעם היהודי זכויות על ארצו: ירושלים, תיהפך לבירת פלסטין, הגולן יימסר לסורים, קו הגבול עם לבנון, שאך סומן לפני כשבע שנים על ידי האו"ם – ייפתח שוב לוויתורים לאיראן וחיזבאללה. כל יהודה ושומרון תיהפך למדינה פלשתינאית רצחנית – תחילה של אבו מאזן והפאתח – כאקדמה להשתלטות החמאס ואיראן.

קונדוליסה ובוש עומדים להסתלק בעוד כשנה מהזירה הפוליטית ולהותיר מאחוריהם "מורשת היסטורית" שקרית, שבה הם היו היחידים בהיסטוריה הארוכה של מלחמות המזרח התיכון, "שפתרו" במכת חרב גורדית אחת את הסכסוך הפלשתינאי ישראלי, והביאו מזור לעולם, שכן, הגברת רייס הצהירה לאחרונה בפני פורום יהודי ארה"ב, שכל הסכסוכים במזרח התיכון כולל ההתחמשות הגרעינית של איראן – כל כולם מקורם בבעיה הפלשתינאית, ושהנה זו תיפתר בוועידת אנאפוליס בוויתורים מפליגים שלא היו דוגמתם מאז נוסדה ישראל לפני כשישים שנים.

אין גבול לציניות של הממשל האמריקני המתנכר והכושל הזה בראשותם של ג'ורג' בוש ועושת דברו קונדוליסה רייס. הם מציגים עצמם כאילו היו הממשל הידידותי ביותר לישראל מאז ומעולם, אך מעשיהם והתנהגותם מעידים ששני שונאים גדולים קמו לישראל, למולדת העם היהודי ולציונות האותנטית, שעוד נותרה לאחר השבר והחורבן שהמיטה עלינו כנופיית קדימה, רסיסי מפלגת העבודה, ויתר עושי דבריהם "מהימין" המובס, רודפי הבצע הפוליטי, הכבוד והשררה, המחזקים את ממשלת הזדון המושחתת הזו מאז היווסדה לאסוננו, לפני שנתיים בדיוק.

והיכן הימין תשאלו? אין ימין, הוא מת נפשית ונותר בכיליונו משותק וממתין לאבחת החרב שתנחת על ראשה של ישראל בוועידת הבגידה באנאפוליס.

היכונו חברים, למלחמת השטחים החדשה של אולמרט, ברק ולבני (ר"ת אב"ל): תחילה המאחזים, לאחריהם הישובים, ירושלים, הגולן, ולאחר הגולן, בעת שרבבות סורים ופלשתינאים ירדו אל הגליל לרחוץ במימי הכינרת, יחברו הסורים עם ערביי ישראל ועם מחבלי לבנון האיראנית וידחקו את שארית הקיבוצים והישובים היהודיים באש, בשנאה, באבן ובסכין אל מובלעת מישור החוף. לא במלחמה כוללת, לא בטנקים, אלא באש טרור ובטילים, שתופנה לכל מרחב ישראל. מאות אלפי יהודים מרחבי יהודה, שומרון וירושלים הגולן והגליל: היכונו לפינוי ולחורבן הגדול הממשמש ובא: מנהלת סל"ע ואדון בשיא - שנסו מותניים והיכונו, עבודה רבה עוד נכונה לכם, לאמלל עוד מאות אלפים בקאראווילות ובמכולות, בעוני, באבטלה ובניוון שהוא מנת חלקם של פליטי גוש קטיף וצפון השומרון.

חיילי צה"ל – ליבי ליבי עמכם, העומדים על משמר העם והמולדת, אך מובלים כקורבן בידי ראש ממשלה נבוב ומושחת, ושר ביטחון כושל וזדוני, המתכוונים לשלוח אתכם למלחמה אכזרית ברצועת עזה, ממנה עקרו אך לפני כשנתיים אתכם ואת ישובי המגן, רק כדי למסור אותה לאחר מכן, ועל חשבון דמכם הטהור, למרצחי הפאתח של אבו מאזן.

מי ייתן חשבון על המלחמה הנוראה שהתרחשה בדרום ובצפון, ולהפקרת שבויינו זה 500 ימים? מי ישלם על אסון ההתנתקות ועל השקרים שליוו את ההתנתקות ההיא וזו הגדולה העומדת בפתחנו? האם תיקלע ישראל למלחמת אזרחים? או שמא יקום העם על המשטר הרקוב ויקיא אותו מקרבו?

הבה נדליק את נרות החנוכה בתפילה שתימוט ממשלת הזדון המתייוונת מקרב ארצנו והנהגה חדשה תקום להצילנו מיד זדים.




              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
       


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות