אפליקציית אייפון לפורום סקופים  |  אפליקציית אנדרואיד לפורום סקופים  |  אפליקציית WindowsPhone לפורום סקופים

גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #8284 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 8284
יורד
גולש אורח
יום ראשון י''א באדר א' תשס''ח    06:58   17.02.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

לאחר שנתגלגלה לידי ידיעה  

 
   מאוד מדאיגה אני חוזר ומזהיר אתכם ואומר לכם אל תצאו למבצע צבאי בעזה.
המלחמה בקסאמים היא אינטרס עליון של השלטון במדינת ישראל בו עליו למחוק את חרפת הביזיון שמדינה עם צבא שכזה אינה מצליחה להביא לבטחון תושבי הנגב המערבי שלכם אבל כניסה צבאית לעזה עם טנקים וחיילים היא אסון שיתפתח לממדים כואבים מאוד היות והתוצאה לא תהייה שווה את המחיר שאזרחי ישראל ישלמו בחיי חיילים ובתבוסה .
אם ניתן היה להפסיק את הקסאמים בעזרת ניהול מדיניות דיפלומטית כלומר ניהול משא ומתן להפסקת אש הייתי אומר לכם לכו על זה אבל לצערי הרב אין לכם פרטנר שפוי ונורמלי שניתן להגיע איתו להבנות ולאיזה שהוא סטטוס קוו.
הסיבות לכך שלא תצליחו למגר את שלטון החמאס ברצועה הן רבות והראשונה שבהן היא חוסר היכולת המדינית של ממשלת ישראל הנוכחית, להפעיל את מידת הנחרצות הנחוצה למיגור קיני הטרור של החמאס.
הסיבה השנייה היא שידוע שבית המשפט העליון שלכם אוסר על צה"ל לפעול כמו צבא נורמאלי (אפילו את "נוהל שכן" הכל כך מוצדק מוסרית אסרו על חיילכם).
הסיבה השלישית היא המוסרית ההומנית המזוייפת והצבועה שהשליט עליכם השמאל הפוסט-ציוני. זה השמאל שעמדותיו המשפיעות על כלי התקשורת, על האקדמיה שלכם, על בית המשפט העליון שלכם, סירסו את היכולת הפשוטה והטבעית של חברה בסכנת חיים, להגן על עצמה, ועקרו מן הלקסיקון שלכם משפט שאין צודק ואמיתי ממנו: "הבא להורגך השכם להורגו".
הסיבה הרביעית היא הידיעה שנתגלגלה לידי וזעזעה אותי מאוד היא הידיעה שישנם גורמים פוליטיים בתוך ישראל הרומזים שהמבצע הצבאי נחוץ כדי להחזיר את שלטון אש"ף לרצועה.בשביל זה להקריב חיילים יהודים? בשביל כנופית המרצחים של אש"פ הלא היא הפת"ח? להחליף אירגון טירור באירגון טירור אחר ?
את הטירוף הזה של כנופיית השמאל הפוסט ציוני שמול עינו כשל כל הקונספט של מדינה פלשתינית מרצועת עזה ויהודה ושומרון תוך ביתורה של מדינת ישראל וחצייתה לשניים מוך הטירוף הזה אתם מוכנים להקריב חיי חיילים יהודים?
האינטרס העליון של אזרחי ישראל צריך להיות מדינה פלשתינית מרצועת עזה ודרומה בואכה פאתי אל עריש כפי שכבר שנים אני אומר לכם ובעיית הקסאמים יכולה להיפתר מיד תוך שבוע בשיטה שלי מבלי לסכן ולאבד חיי חייל אחד.

אתם עם לא שפוי שזקוק באופן דחוף לאפוטרופוס חיצוני שישלוט בכם.
אם המפלגה הרפובליקנית תעלה לשלטון בארה"ב אני אחתור במרץ ובכל כוחי עם עוד יהודים אמריקאים רבים וישראלים לשעבר לשכנע את הממשל הרפובליקני לרדת מההזייה הבושית והקונדית של מדינה פלשתינית ולכבוש את ישראל להפקיע מידיה את השלטון ולראות במדינת ישראל קו קידמי של האינטרסים הגלובליים של ארה"ב ובכך להגן עליה מדינית וצבאית מפני השתלטות האיסלאם והקומוניזם הרוסי הגואה ופורח מחדש דרך רוסיה איראן סוריה חזבאללה וחמאס.




              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
       


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות