הקבוצה הראשונה שהתנגדה לאוסלו ישר ללא כחל וסרק בתואנה שלא מביאים טירוריסט לשולחן הדיונים כי טירוריסט הוא טירוריסט וישאר טירוריסט. לא יושבים ומוסרים אדמות ארץ ישראל לפלשתינים בתואנה של שלום. ההנחה הזאת דרך אגב התגלתה כנכונה. הקבוצה השנייה של אזרחי ישראל היא הקבוצה שתמכה באוסלו. הקבוצה הזאת מתחלקת לשתי תת קבוצות. אלה שהתנגדו לאוסלו בגלל אג'נדה פוליטית אידאולוגית ברורה ומשנה סדורה של חיסול ההתיישבות הציונית בארץ ישראל על מנת להפוך את מדינת ישראל למדינה אזרחית נטולת סממנים יהודיים. איך אמרה הסופרת דורית רביניאן? היא אמרה אוסלו בשבילי היה השלת המעיל הכבד מעיל העול היהודי. באוסלו יכולנו אנחנו הישראלים להרגיש כאזרחים החיים במדינות אחרות . במילים פשוטות אומרת הפסיכית השמאלנית מי צריך את השטחים המשוחררים? מי צריך יהדות? מי צריך מסורת יהודית? אני רוצה לחיות בתל אביב כמו שהולנדי חי באמסטרדאם. השלום יפתור לי את הבעייה של הזהות היהודית גם אם במחיר השמדת ישובים יהודים כל עוד וזה לא במרכז הארץ. תת הקבוצה השנייה היא אזרחים מטומטמים דבילים ממש כך דבילים שהולכו שולל עיי תעמולה שמאלנית מכוונת יום יום שעה שעה והלכו עם העדר כמו עיזות ההולכות אחרי העז המנהיגה ישר לבית המטבחיים. אני לא יכול להשלים עם המחשבה שיש אנשים שאומרים התקשורת פימפמה אותנו או מתרצים תירוצים שבגלל התנהגות המתנחלים שנאתי אותם ממש ולכן תמכתי בגירושם ובהשמדת גוש קטיף. אנשים כאלה מה ההבדל בינם לבין בבוני ג'לאדה? ולכן המסקנה שלי ברורה לחלוטין. עם אוכלוסיה מטומטמת כל כך שלא יכולה לעשות את ההשוואה הפשוטה עם אמירה דין נצרים כדין תל-אביב וחדשיים אחר כך קבלת החלטה להשמיד את נצרים וכל זאת בעיצומה של פרשה שהתגלגלה לכתב אישום וברור שהייתה עסקה גוש קטיף תמורת היחלצות ממשפט פלילי. עם אנשים כל כך מטומטמים ודבילים שלא יכלו לעשות את הקשר הפשוט ולומר לא עד כאן והאמינו בשקרים על השלום הנפלא ועם יירה כדור אחד מהרצועה הרצועה תושמד ותוחרב עם אנשים כאלה לא מגיעה לכם מדינה ריבונית בארץ ישראל.