גירסת הדפסה        
   
קבוצות דיון סקופים נושא #847059 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 847059
אה1
חבר מתאריך 12.1.09
4713 הודעות
יום רביעי כ''ג בניסן תשפ''ד    12:03   01.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

הרס בגבעת אור מאיר בבנימין; ארבעה נעצרו  

 
  
במנהל האזרחי הסבירו כי הכוחות הגיעו "לבצע פעילות אכיפה נגד בניה בלתי חוקית ישראלית שהוקמה באדמות פרטיות פלסטיניות בגזרת בנימין".

ערוץ 7

כ"ג בניסן תשפ"ד, 10:42

כוחות גדולים של משטרה ומנהל אזרחי פשטו הבוקר (רביעי) על גבעת אור מאיר הסמוכה לישוב עפרה בבנימין והרסו מבני המגורים ואת דיר העיזים.

בנוסף הרסו הכוחות את כביש הגישה לגבעה שנסלל לאחרונה. במהלך ההרס החרימו הכוחות ציוד רב של תושבי הגבעה. ארבעה נערים שהפגינו כנגד ההרס נעצרו.

גבעת אור מאיר הוקמה לפני כשנה על ידי גרעין של בחורים על רכס בין הישובים עפרה וגבעת אסף, וחולשת כיום על שטח של כ-2,500 דונמים שנשמר בבעלות יהודית, בין היתר באמצעות השטחים החקלאיים שמעבדת הגבעה ושני עדרי הצאן במקום שמסיירים מדי יום בשטח.

במנהל האזרחי הסבירו כי הכוחות הגיעו "לבצע פעילות אכיפה נגד בניה בלתי חוקית ישראלית שהוקמה באדמות פרטיות פלסטיניות בגזרת בנימין".

במנהל הוסיפו כי "האכיפה בוצעה בהתאם לדין ולאחר שקילת כלל השיקולים המבצעיים הנדרשים לעניין".

גורמים המעורים בפרטים הסבירו כי "המתיישבים במקום פונו כמה פעמים בעבר וחזרו שוב ושוב לקרקע, למרות שהובהר להם כי מדובר בקרקע פרטית פלסטינית והשהייה שם מנוגדת לחוק".

בגבעה תקפו בחריפות את ההרס: "לפני כחודשיים שלח האלוף פוקס את מיטב כוחותיו לבצע הרס בגבעה, ובמשך כמעט 12 שעות נדמה היה שכל כוחות הביטחון בבנימין הוקצו לטובת ההרס. התוצאות לא איחרו לבוא, וחצי שעה בלבד לאחר סיום ההרס ביצע מחבל שפל את פיגוע הירי בעלי בו נרצחו 2 יהודים בחסות ההפקרות הביטחונית והסטת הכוחות לפעילות כנגד המתיישבים. עברו חודשיים ופוקס לא למד כלום".

"לצערנו מערכת הביטחון מבולבלת אבל עם ישראל בריא ומפוכח. בכל יום שעובר אנו זוכים ליותר ויותר תמיכה מציבורים נרחבים שמבינים שגבעות החזית הם הדבר היחיד שבולם את הקמת מדינת הטרור הפלסטינית. למרות ההרס אנו נמשיך להיאחז בשטח עד ליצירת רצף טריטוריאלי יהודי באזור והפיכת אור מאיר לישוב קבע", אמרו בגבעה.

https://www.inn.co.il/news/636212



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה         (ניהול: למבזק)        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד




תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
   
   


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות