גירסת הדפסה        
   
קבוצות דיון סקופים נושא #848350 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 848350        
kitzz לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.5.07
124057 הודעות, 538 מדרגים, 1036 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    15:54   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

cnn: חיילים מלשינים ישראלים טוענים להתעללות בעצורים  

 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 10.05.24 בשעה 16:13 בברכה, kitzz
 
מרותקים, מכוסים עיניים, מוחזקות בחיתולים: חושפי שחיתויות ישראלים מפרטים על התעללות בפלסטינים בבית מעצר מצללים

בבסיס צבאי המשמש כיום כבית מעצר במדבר הנגב בישראל, צילם ישראלי שעובד במתקן שני תצלומים של סצנה שלדבריו ממשיכה לרדוף אותו.

שורות של גברים בחליפות אימוניות אפורות נראים יושבים על מזרונים דקים מנייר, מגודרים בתיל. כולם נראים מכוסי עיניים, ראשיהם תלויים כבדים מתחת לזוהר של אורות הזרקורים.

סירחון רקוב מילא את האוויר והחדר מזמזם במלמולי הגברים, אמר הישראלי שהיה במתקן ל-CNN. נאסר עליהם לדבר זה עם זה, מלמלו העצורים לעצמם.

"אמרו לנו שאסור להם לזוז. הם צריכים לשבת זקופים. אסור להם לדבר. אסור להציץ מתחת לכיסוי העיניים שלהם".


השומרים קיבלו הוראה "לצרוח אוסקוט " - לסתום את הפה בערבית - ונאמר להם "לבחור אנשים בעייתיים ולהעניש אותם", הוסיף הגורם.

שוחח עם שלושה חושפי שחיתויות ישראלים שעבדו במחנה המדברי שדה תימן, שבו מחזיקים פלסטינים במעצר במהלך פלישת ישראל לעזה . כולם התבטאו בסיכון של השלכות משפטיות ופעולות תגמול מצד קבוצות התומכות במדיניות הקשוחה של ישראל בעזה.

הם מציירים תמונה של מתקן שבו רופאים כרתו לפעמים את גפיים של אסירים עקב פציעות שנגרמו מאזוק מתמיד; של הליכים רפואיים המבוצעים לעתים על ידי חובשים חסרי כישורים המקנים לו מוניטין של "גן עדן למתמחים"; ושם האוויר מתמלא בריח של פצעים מוזנחים שנותרו להירקב

על פי הדיווחים, המתקן במרחק של כ-18 מייל מגבול עזה מחולק לשני חלקים: מתחמים שבהם כ-70 עצורים פלסטינים מעזה מוצבים בריסון פיזי קיצוני, ובית חולים שדה שבו עצורים פצועים קשורים למיטותיהם, לובשים חיתולים. והאכילו דרך קשיות

הם פשטו מהם כל דבר שדומה לבני אדם", אמר אחד המלשינים, שעבד כחובש בבית החולים השדה של המתקן

לא נעשו כדי לאסוף מודיעין. הם נעשו מתוך נקמה", אמר מלשן אחר. "זה היה עונש על מה שהם (הפלסטינים) עשו ב-7 באוקטובר ועונש על התנהגות במחנה".

בתגובה לבקשת CNN להגיב על כל הטענות שהועלו בדו"ח זה, אמר הצבא הישראלי, המכונה צבא ההגנה לישראל (צה"ל), בהצהרה: "צה"ל מבטיח התנהגות נאותה כלפי העצורים במעצר. כל טענה להתנהגות בלתי הולמת של חיילי צה"ל נבדקת ומטופלת בהתאם. במקרים המתאימים, נפתחות חקירות מצ"ח (מחלקה לחקירות פליליות במשטרה צבאית) כאשר יש חשד להתנהגות בלתי הולמת המצדיקה פעולה כזו".

"עצורים אזוקים על בסיס רמת הסיכון ומצבם הבריאותי. אירועי אזוק בלתי חוקיים אינם ידועים לרשויות”

צה"ל לא הכחיש במישרין דיווחים של אנשים שהופשטו מבגדיהם או הוחזקו בחיתולים. במקום זאת, הצבא הישראלי אמר כי העצורים מקבלים בחזרה את בגדיהם לאחר שצה"ל קבע כי הם אינם מהווים סיכון ביטחוני.

דיווחים על התעללות בשדה תימן כבר עלו בתקשורת הישראלית והערבית לאחר זעקה של ארגוני זכויות ישראלים ופלסטיניים על התנאים שם. אבל עדות נדירה זו של ישראלים העובדים במתקן שופכת אור נוסף על התנהלותה של ישראל כשהיא מנהלת מלחמה בעזה, עם האשמות חדשות על התעללות. היא גם מטילה יותר ספק בקביעות החוזרות ונשנות של ממשלת ישראל כי היא פועלת בהתאם לפרקטיקות ולחוק הבינלאומיים המקובלים.

ביקשה אישור מהצבא הישראלי לגשת לבסיס שדה תימן. בחודש שעבר, צוות של CNN סיקר מחאה קטנה מחוץ לשער הראשי שלו, שערכו פעילים ישראלים בדרישה לסגור את המתקן. כוחות הביטחון הישראליים חקרו את הצוות במשך כ-30 דקות שם, בדרישה לראות את הצילומים שצולמו על ידי צלם העיתונות של CNN. ישראל מעבירה לא פעם כתבים, אפילו עיתונאים זרים, לצנזורה צבאית בנושאי ביטחון.

עצור במדבר
הצבא הישראלי הודה בהסבה חלקית של שלושה מתקנים צבאיים שונים למחנות מעצר עבור עצירים פלסטינים מעזה מאז התקפת חמאס על ישראל ב-7 באוקטובר, שבה אומרים הרשויות הישראליות שכ-1,200 נהרגו ויותר מ-250 נחטפו, והמתקפה הישראלית שלאחר מכן. בעזה , נהרגו כמעט 35,000 בני אדם על פי משרד הבריאות של הרצועה. מתקנים אלו הם שדה תימן בנגב וכן בסיסים צבאיים ענתות ועופר בגדה המערבית הכבושה.

המחנות הם חלק מהתשתית של חוק הלוחמים הבלתי חוקיים של ישראל, חקיקה מתוקנת שעברה הכנסת בדצמבר האחרון שהרחיבה את סמכות הצבא לעצור חשודים חמושים.

החוק מתיר לצבא לעצור אנשים למשך 45 יום ללא צו מעצר, ולאחר מכן יש להעבירם למערכת הכלא הפורמלית של ישראל (IPS), שם מוחזקים למעלה מ-9,000 פלסטינים בתנאים שלטענת ארגוני זכויות הידרדרו באופן דרסטי מאז ה-7 באוקטובר. שתי אגודות אסירים פלסטינים אמרו בשבוע שעבר כי 18 פלסטינים - כולל המנתח המוביל בעזה ד"ר עדנאן אל-בורש - מתו במעצר ישראלי במהלך המלחמה.

מחנות המעצר הצבאיים - בהם לא ידוע מספר האסירים - משמשים כנקודת סינון בתקופת המעצר המחייבת חוק לוחמים בלתי חוקיים. לאחר מעצרם במחנות, מועברים בעלי חשד לקשר חמאס לשב"ס, ואילו מי שקשריהם המיליטנטיים נשללו משוחררים בחזרה לעזה.

ראיינה למעלה מתריסר עצירים עזתים לשעבר שנראו כאילו שוחררו מהמחנות הללו. הם אמרו שהם לא יכולים לקבוע היכן הם הוחזקו מכיוון שעיניהם היו מכוסות במשך רוב מעצרם ומנותקים מהעולם החיצון. אבל פרטי החשבונות שלהם תואמים את הפרטים של חושפי השחיתויות.

ציפינו ללילה כדי שנוכל לישון. אחר כך ציפינו לבוקר בתקווה שמצבנו ישתנה", אמר ד"ר מוחמד אל-ראן, כשהוא נזכר במעצר שלו במתקן צבאי, בו אמר שהוא סבל טמפרטורות מדבריות, שנע מהחום של היום לצינון של לַיְלָה. CNN ראיינה אותו מחוץ לעזה בחודש שעבר.

אל-ראן, פלסטיני המחזיק באזרחות בוסנית, עמד בראש היחידה הכירורגית בבית החולים האינדונזי בצפון עזה, אחד הראשונים שהושבתו ופשטו בזמן שישראל ביצעה את המתקפה האווירית, הקרקעית והימית שלה.

הוא נעצר ב-18 בדצמבר, לדבריו, מחוץ לבית החולים הבפטיסטים אל-אהלי בעיר עזה, שם עבד במשך שלושה ימים לאחר שנמלט מבית החולים שלו בצפון המופגז הכבד.

הוא הופשט עד לתחתוניו, כוסו את עיניו ופרקי ידיו נקשרו, ואז הושלך לחלק האחורי של משאית, שם, לדבריו, העצורים הכמעט עירומים נערמו זה על גבי זה כשהועברו למחנה מעצר באמצע של המדבר.

הפרטים בחשבונו תואמים את הפרטים של עשרות אחרים שנאספו על ידי CNN ומספרים על תנאי המעצר בעזה . החשבון שלו נתמך גם בתמונות רבות המתארות מעצרים המוניים שפורסמו בפרופילי מדיה חברתית השייכים לחיילים ישראלים. רבות מהתמונות הללו מציגות עזתים שבויים , פרקי ידיהם או קרסוליהם קשורים בכבלים, בתחתונים ומכוסי עיניים.

אל-ראן הוחזק בבית מעצר צבאי במשך 44 ימים, אמר ל-CNN. "הימים שלנו היו מלאים בתפילה, דמעות ותחנונים. זה הקל על הייסורים שלנו", אמר אל-רן.

"בכינו ובכינו ובכינו. בכינו עבור עצמנו, בכינו עבור האומה שלנו, בכינו עבור הקהילה שלנו, בכינו עבור אהובינו. בכינו על כל מה שעבר לנו בראש".

שבוע לאחר מאסרו, הורו לו שלטונות מחנה המעצר לשמש כמתווך בין הסוהרים לאסירים, תפקיד המכונה שאויש, "מפקח", בערבית עממית.

לטענת חושפי השחיתויות הישראלים, שאויש הוא בדרך כלל אסיר אשר נוקה מחשודים בקשר לחמאס לאחר חקירה.

הצבא הישראלי הכחיש להחזיק בעצורים שלא לצורך, או להשתמש בהם למטרות תרגום. "אם אין סיבה להמשך מעצר, העצורים ישוחררו בחזרה לעזה", אמרו בהצהרה.

עם זאת, דיווחי חושפי שחיתויות ועצורים - במיוחד בנוגע לשאויש - מטילים ספק בתיאור של צה"ל את תהליך הסליקה שלו. אל-ראן מספר כי הוא שירת כשואיש במשך מספר שבועות לאחר שנוקה מקשרי חמאס. עוד אמרו חושפי שחיתויות כי שאויש הפטור שימש כמתווך במשך זמן מה.

הם שולטים בעברית בדרך כלל, לדברי עדי הראייה, מה שמאפשר להם להעביר את פקודות השומרים לשאר האסירים בערבית.

על כך אמר אל-רן כי ניתנה לו פריבילגיה מיוחדת: כיסוי העיניים שלו הוסר. הוא אמר שזה סוג אחר של גיהנום.

"חלק מהעינויים שלי היה היכולת לראות איך אנשים מעונים", אמר. "בהתחלה לא יכולת לראות. לא יכולת לראות את העינויים, הנקמה, הדיכוי.

"כשהסירו את כיסוי העיניים שלי, יכולתי לראות את מידת ההשפלה והשפלה... יכולתי לראות עד כמה הם ראו אותנו לא כבני אדם אלא כבעלי חיים."

תיאורו של אלרן על צורות הענישה שראה אוששו על ידי חושפי השחיתויות ששוחחו עם CNN. אסיר שביצע עבירה כגון דיבור עם אחר יצווה להרים את זרועותיו מעל לראשו עד שעה. ידיו של האסיר היו קשורות לפעמים לגדר כדי להבטיח שלא יצא מעמדת הלחץ.

למי שהפר שוב ושוב את איסור הדיבור והתנועה, הענישה החמירה. סוהרים ישראלים היו לוקחים לפעמים אסיר לאזור שמחוץ למתחם ומכים אותו באגרסיביות, לפי שני חושפי שחיתויות ואל-רן. מלשיין שעבד כשומר סיפר כי ראה אדם יוצא ממכה עם שיניו, וכמה עצמות, ככל הנראה שבורות

אותו מלשיין ואל-ראן תיארו גם חיפוש שגרתי שבו השומרים היו משחררים כלבים גדולים על עצירים ישנים, כשהם מלטפים רימון קול לעבר המתחם בזמן שהכוחות נכנסו פנימה. אלרן כינה זאת "העינוי הלילי".

"בזמן שהיינו מחוברים בכבלים, הם שחררו את הכלבים שינועו בינינו וידרסו אותנו", אמר אל-רן. "היית שוכב על הבטן, הפנים שלך נלחץ על הקרקע. אתה לא יכול לזוז, והם זזים מעליך."

אותו מלשיין סיפר על החיפוש באותו פרט מזעזע. "זו הייתה יחידה מיוחדת של המשטרה הצבאית שעשתה את מה שנקרא החיפוש", אמר הגורם. "אבל באמת זה היה תירוץ להכות אותם. זה היה מצב מפחיד".

"היו הרבה צרחות ונביחות כלבים."

קשור למיטות בבית חולים שדה
דיווחי מלשינים הציגו סוג אחר של זוועה בבית החולים השדה שדה תימן.

"מה שהרגשתי כשעסקתי באותם מטופלים הוא רעיון של פגיעות מוחלטת", אמר חובש אחד שעבד בשדה תימן.

"אם אתה מדמיין את עצמך לא מסוגל לזוז, לא יכול לראות מה קורה, ועירום לגמרי, זה משאיר אותך חשוף לחלוטין", אמר המקור. "אני חושב שזה משהו שגובל, אם לא עובר, בעינויים פסיכולוגיים".

מלשיין אחר אמר שהוא הורה לבצע הליכים רפואיים בעצורים הפלסטינים שלא היה כשיר להם.

"התבקשתי ללמוד איך לעשות דברים על המטופלים, ביצוע הליכים רפואיים קלים שהם לגמרי מחוץ למומחיות שלי", אמר, והוסיף כי זה נעשה לעתים קרובות ללא הרדמה.

"אם הם יתלוננו על כאב, הם היו נותנים אקמול", אמר, תוך שימוש בשם אחר לפרצטמול.

"רק להיות שם הרגיש כמו להיות שותף להתעללות."


אותו מלשיין אמר גם שהוא היה עד לקטיעה שבוצעה לאדם שספג פציעות שנגרמו מהקשירה המתמדת של פרקי הידיים שלו. החשבון תואם את פרטי המכתב שחיבר רופא העובד בשדה תימן שפרסם "הארץ" באפריל.

"מהימים הראשונים של הפעילות של המתקן הרפואי ועד היום, עמדתי בפני דילמות אתיות חמורות", נכתב במכתב שהופנה ליועץ המשפטי לממשלה ולמשרדי הבריאות והביטחון שלו, לפי "הארץ". "יותר מזה, אני כותב (מכתב זה) כדי להזהיר אותך שפעילות המתקנים אינה עומדת בסעיף אחד מבין העוסקים בבריאות בחוק כליאת לוחמים בלתי חוקיים".

דובר צה"ל הכחיש את ההאשמות שעליהן דיווח "הארץ" בהצהרה בכתב ל-CNN באותה עת, ואמר כי הליכים רפואיים נערכו ב"זהירות יתרה" ובהתאם לחוק הישראלי והבינלאומי.

הדובר הוסיף כי אזיקת העצורים נעשתה "בהתאם לנהלים, מצבם הבריאותי ורמת הסכנה הנשקפת מהם", וכי כל טענה לאלימות תיבדק

חושפי שחיתויות אמרו גם כי לצוות הרפואי נאמר להימנע מחתימה על מסמכים רפואיים, דבר המאשש דיווחים קודמים של ארגון הזכויות רופאים לזכויות אדם בישראל (PHRI).

הדו"ח של PHRI שפורסם באפריל הזהיר מפני "חשש רציני כי אנונימיות מופעלת כדי למנוע אפשרות של חקירות או תלונות בנוגע להפרות אתיקה רפואית ומקצועיות".

"אתה לא חותם על שום דבר, ואין אימות סמכות", אמר אותו מלשיין שאמר שחסר לו ההכשרה המתאימה לטיפול שהתבקש לתת. "זה גן עדן למתמחים כי זה כאילו אתה עושה מה שאתה רוצה."

CNN גם ביקשה תגובה ממשרד הבריאות הישראלי על ההאשמות בדו"ח זה. המשרד החזיר את CNN לצה"ל.

נסתר מהעולם החיצון
שדה תימן ומחנות מעצר צבאיים נוספים עטופים בסודיות מאז הקמתם. ישראל סירבה שוב ושוב לבקשות לחשוף את מספר העצורים המוחזקים במתקנים, או לחשוף את מקום הימצאו של האסירים העזתיים.

ביום רביעי שעבר קיים בית המשפט העליון בישראל דיון בתגובה לעתירה שהגיש ארגון הזכויות הישראלי, המוקד, לחשוף את מיקומו של טכנאי רנטגן פלסטיני שנעצר מבית החולים נאצר בדרום עזה בפברואר. זה היה הישיבה הראשונה מסוגה בבית המשפט מאז 7 באוקטובר.

בית המשפט העליון בישראל דחה בעבר כתבי בי-דין שהוגשו בשם עשרות פלסטינים מעזה המוחזקים במקומות לא ידועים.

ההיעלמויות "מאפשרות לזוועות ששמענו עליהן לקרות", אמר טל שטיינר, עורך דין ישראלי לזכויות אדם ומנכ"ל הוועד הציבורי נגד עינויים בישראל.

"אנשים מנותקים לחלוטין מהעולם החיצון הם הפגיעים ביותר לעינויים והתעללות", אמר שטיינר בראיון ל-cnn

תמונות לוויין מספקות תובנה נוספת לגבי הפעילות בשדה תימן, וחושפות כי בחודשים שחלפו מאז תחילת מלחמת ישראל-חמאס ב-7 באוקטובר, נבנו במחנה המדבר יותר מ-100 מבנים חדשים, כולל אוהלים והאנגרים גדולים. גם השוואה בין תצלומי אוויר מה-10 בספטמבר 2023 ו-1 במרץ השנה הראתה עלייה משמעותית במספר כלי הרכב במתקן, מה שמעיד על עלייה בפעילות. צילומי לוויין משני תאריכים בתחילת דצמבר הראו עבודות בנייה בעיצומן.

CNN גם איתר גיאוגרפי את שני התצלומים שהודלפו המציגים את המתחם מחזיק את קבוצת הגברים מכוסי העיניים בחליפות אימוניות אפורות. תבנית הלוחות שנראתה על הגג התאימה לאלו של האנגר גדול הנראה בתמונות לוויין. המבנה, הדומה למכלאת בעלי חיים, ממוקם באזור המרכז של מתחם שדה תימן. זהו מבנה ישן יותר שנראה בין מבנים חדשים שהופיעו מאז תחילת המלחמה.

CNN סקר תמונות לוויין משני מחנות מעצר צבאיים נוספים - בסיסי עופר וענתות בגדה המערבית הכבושה - ולא זיהה התרחבות בשטחים מאז 7 באוקטובר. מספר ארגוני זכויות ומומחים משפטיים אומרים שהם מאמינים ששדה תימן, שהוא הקרוב ביותר לעזה, ככל הנראה מארחת את המספר הגדול ביותר של עצורים בשלושת מחנות המעצר הצבאיים.

"הייתי שם 23 ימים. עשרים ושלושה ימים שהרגישו כמו 100 שנים", אמר איברהים יאסין בן ה-27 ביום שחרורו ממחנה מעצר צבאי.

הוא שכב בחדר צפוף עם למעלה מתריסר גברים שזה עתה השתחררו - הם עדיין היו במדי האימונים האפורים. לחלקם היו פצעי בשר עמוקים מהמקום שבו הוסרו האזיקים.

"היינו אזוקים ומכוסים עיניים", אמר אדם אחר, סופיאן אבו סלאח בן ה-43. "היום זה היום הראשון שאני יכול לראות."

לכמה מהם היה מבט זגוגי בעיניים ולכאורה היו כחושים. קשיש אחד נשם דרך מכונת חמצן כשהוא שוכב על אלונקה. מחוץ לבית החולים שיחררו שני גברים מחברת הסהר האדום הפלסטינית וחיבקו את עמיתיהם.

עבור ד"ר אל-רן, המפגש המחודש שלו עם חבריו היה הכל חוץ משמח. החוויה, לדבריו, הפכה אותו לאלם למשך חודש כשהוא נאבק ב"מוות רגשי".

"זה היה מאוד כואב. כשהשתחררתי אנשים ציפו שאני אתגעגע אליהם, אחבק אותם. אבל היה פער", אמר אל-רן. "האנשים שהיו איתי במתקן המעצר הפכו למשפחה שלי. החברות האלה היו הדברים היחידים שהיו שייכים לנו".

רגע לפני שחרורו, קרא לעברו אסיר אחר, קולו בקושי עולה מעל לחישה, אמר אל-רן. הוא ביקש מהרופא למצוא את אשתו וילדיו בעזה. "הוא ביקש ממני להגיד להם שעדיף להם להיות קדושים", אמר אל-רן. "עדיף להם למות מאשר להיתפס ולהחזיק כאן."


קרדיטים
מפיקה בפועל: ברברה ארוואנטידיס כותבת
חקירות בכירה: תמרה צ'יבלווי
כתבת לענייני עולמיים: מתיו צ'אנס
כתב: אלגרה גודווין
צלם עיתונות: אלכס פלאט
כתבים: אביר סלמן, עמי קאופמן, קארים חאדר, מוחמד אל סוואלהי וטארק אל חילו
עורכים חזותיים וגרפיים : קרלוטה דוטו, לו רובינסון ומארק אוליבר
מעצב תלת מימד: טום ג'יימס
עורך צילום: שרה טילוטה
עורכי וידאו: מארק ברון, ג'ולי זינק ואוגוסטה אנתוני
מעצבי תנועה: פטריק גלאגר ויוקארי שריקל
עורכים דיגיטליים: לורה סמית'-ספארק ואלייזה מקינטוש
עורכות מנהלים : דן רייט ומאט וולס

https://edition.cnn.com/2024/05/10/middleeast/israel-sde-teiman-detention-whistleblowers-intl-cmd/index.html



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה         (ניהול: למבזק)        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  בעיית תרגום, השחיתות היא לפרסם דברים כאלה. הם אולי פשע אבל ממש ממש לא שחיתות סוף לאדישות 10.05.24 15:56 1
     מצטער, ארוך ואין לי כוח לערוך את הטעויות של גוגל… kitzz 10.05.24 16:00 14
         מעניין כמה דמי אתנן קיבל הסוהר עבור הצילומים. DAD 10.05.24 16:05 21
             מתראיין לכתבה מאחורי וילון… kitzz 10.05.24 16:09 27
                 ומילה אחת לא קראתי על ''האסירים'' ששרפו ילדים חיים, אנסו וחתכו וביתרו והתעללו ועשו פשעים גרועים מהנאצים. מילה אחת לא. חוצן 10.05.24 19:00 91
         יימח שמו, הייתי מוכן להיות התליין של החלאה המלשין Denali 10.05.24 16:20 37
             ראוי לסקילה זבוב מחמד 11.05.24 11:23 114
         אלו יוהדנרטיים בתוכנו, שכואב להם על הפלאנלית על העיינים של הכלבים הארורים.... ואלו חיות אדם שרצחו, בעוד שהחטופים שלנו, נשים ואנשים מבוגרים מכה בסלע 10.05.24 18:58 90
             צודק יש וההיסטוריה לצערי גם חוזרת אלינו כמעט כל 100 שנה הדוד מאמריקה 11.05.24 01:56 106
         זה חתיכת מניאק שטינקר שלא ילמד גם אם יאנסו את אחותו בשבי. חייב להישפט ולהירקב בכלא על בגידה. עליבבה 11.05.24 21:22 115
  אמלק.5.56 Smartaxi 10.05.24 15:57 2
     רק שלא יתנו להם נקניקיות פעמים בשבוע והכל בסדר. אם היה לנו חצי מהאומץ לבצע מה שאסד או פוטין עושים 4X6GX 10.05.24 22:51 99
         גם עשירית מהאומץ FBD 11.05.24 01:42 103
  צודקים זה טוב מדי, להשוות להם את התנאים לאלו של החטופים שלנו אפולו 10.05.24 15:57 3
     הייתי נותן להם לבחור בין 9 מ''מ ל5.56 Kobi 10.05.24 15:59 10
         שקל יותר מדי, להעמיד בשורה ככה כל כדור יחסל לפחות 2 אפולו 10.05.24 16:01 16
     להשוות? החטופים הם אזרחים שנחטפו מביתם מחושמל 10.05.24 16:21 39
  לא מעניין . שימותו כולם הנסיך הפרסי 10.05.24 15:57 4
  הלוואי שזה נכון scoops 10.05.24 15:58 5
  זה שהם בכלל קיימים זו שחיתות עט סופר 10.05.24 15:58 6
  נשמע טוב ..ככה לא יהיה להם מניע להגיע לכלא הישראלי .לכן יבחרו פעמיים אם להיות מחבל מנווול. DOUBLE07 10.05.24 15:59 7
  cnn מחליפים את אל ג׳אזירה שנסגרה, בכוונה הוספתי קרדיטים, לא אתפלא אם הם מועסקים גם באל ג׳אזירה… kitzz 10.05.24 15:59 8
  מאיפה כל הבוגדים האלה באים? מתכנן צ'יפים 10.05.24 15:59 9
     אם אינני טועה הייתה ידיעה שהצבא שולח קצינים מ8200 למשימות שמירה עליהם. לא אתפלא אם הגיע ממגוהצי המדים אצה_92 10.05.24 16:21 38
     קפלן? שלום עכשיו? שוברים שתיקה ? פיפסתי מישהו ? רוזנקרנץ 11.05.24 10:26 113
  מעולה,סוף סוף משהו אופטימי לסופ''ש kintaro 10.05.24 16:00 11
  מרגש. כל המחבלים צריכים להיות מוצאים להורג. נאצים ארורים. totoloto 10.05.24 16:00 12
  זוועה! efekt 10.05.24 16:00 13
  קווים לדמותם של הערב רב השמאלני הבוגדני. דגול 10.05.24 16:00 15
  להשאיר אותם חיים עד 120 וכל יום להעביר אותם גהינום moshe_775 10.05.24 16:01 17
  ''חושפי שחיתויות'' עאלק. shabor 10.05.24 16:03 18
     הקאפואים לפחות ניסו להציל את עצמם מתכנן צ'יפים 10.05.24 16:04 19
         יא עמי,'קאופמן'לא 'קאפואים' 1111 10.05.24 16:07 24
  פייק..לא לקחו בחשבון את הפיתות. 1111 10.05.24 16:05 20
  בקיצור: התעללות להשאיר בחיים Yehudah770 10.05.24 16:07 22
  אני מת שיחשפו מי אלה כדי שיבואו לבקר אותם יהודים צדיקים Snowden 10.05.24 16:07 23
     הכל מכתוב יא עמי,תרפרף בחאמולת הכתבים,תבין מי הצדיקים בין בני טובים 1111 10.05.24 16:15 35
  חושפי שחיתות הם בין היתר מי שידווחו מה קרה במימד החמישי, בתפירת תיקי נתניהו או במינויי קרובי משפחה של שופטי העליון. גושן 10.05.24 16:08 25
  לא קראתי כלום . עדיף קצר וקולע מאשר מפוברק וצולע. שופי 10.05.24 16:08 26
  מנסים לגרום להאג להוציא את הצו ולתת גם תירוץ כאילו זה לא בגלל ביידן Dyoss 10.05.24 16:10 28
  עמי קאופמן גליצדק 10.05.24 16:10 29
     בקיצור.'מאעכר שף'. 1111 10.05.24 16:25 42
  הם חושפים את השחיתות של עצמם ידידיה 10.05.24 16:10 30
     סידרתי ;) kitzz 10.05.24 16:13 32
  החלאות אדם האלו גילחו את הגברים שלנו הלבישו אןתם בבגדי נשים ובייבי דול ואנסו אותם בזה אחר זה ביחד עם השפלות ומכות רצח צדק יחסי 10.05.24 16:12 31
  לא מצאתי פה שחיתות. דווקא נשמע יחס משופר לעומת מה שהם נתנו ליהודים. פובליציסט 10.05.24 16:14 33
  אלו לא חושפי שחיתויות לביא אדום 10.05.24 16:15 34
  אם נכון הרי שזה נהדר. מעריך *שכולם* ישוחררו תוך שנתיים לכל היותר, הרוע המתאבד חזק מאד galt 10.05.24 16:19 36
  שאותו זבל שצילם את זה, יצרף צילום לביצועיו של החלאה ב 07/10 TheCrow 10.05.24 16:23 40
  השחיתות הכי גדולה היא שמשאירים מחבלים חיים! kidi 10.05.24 16:25 41
  צריך להזכיר מה עשו העצורים תודה רבה 10.05.24 16:26 43
  מדובר על תמונות מלפני כמה חודשים ( בגדי חורף). זהות המרגל שצילם והדליף, ידועה. איזי מהחונטה 10.05.24 16:26 44
  אני לא מבין על מה הפליאה? השנאה שלהם היא פסוק מפורש ''למשל ולשנינה תיהיו..'' לדעתי כאן אפשר להבין את יסוד השנאה הזו לעומק דוד המלך 10.05.24 16:27 45
  זו אולי הכתבה הכי טובה שקראתי בחודשים האחרונים חזיר פיראט 10.05.24 16:31 46
     חזירות לשמה. 1111 10.05.24 16:37 51
         למה? חזיר פיראט 10.05.24 16:56 61
  למצוא את אותם יפי נפש שהלשינו ולהכניס אותם לכלא איילגולן 10.05.24 16:31 47
     כנאמר במקורותנו.. 1111 10.05.24 16:42 54
  זה הסיבה שהינו צריכים לאבור לכתבים ולבריטניה להיכנס ולהשקיף על המחבלים מילה אחרונה 10.05.24 16:32 48
  מעניין, אין לנו גואנטנאמו משלנו למטרות החזקת תתי אדם? חוואייג' 10.05.24 16:32 49
  נשמע טוב למדי, אבל עדיין לא מספיק טוב, הם לא מנסים להתאבד שם אז אפשר להמשיך ללחוץ על הרוצחים המטונפים האלה שרק אלוהים המשתנה 10.05.24 16:36 50
  מחמם את הלב.. Danny 10.05.24 16:39 52
  לצערינו ערוצי התרעלה הישראלים הולכים בעקבות cnn אורה 10.05.24 16:40 53
  ארוך מאוד, אבל התשובה קצרה: הם שבויי מלחמה. ובניגוד לשבויים אצלם- כולם מרצחים ואינם אזרחיים + משפחותיהם יודעות היכן הם ומה מצבם המדוייק. מצפן 10.05.24 16:44 55
  עוד מעט יפכו את בנאצים השפלים לקורבנות. פלומה 10.05.24 16:45 56
  טוב מאוד שהדברים האלה נחשפים יוסף גוסטאר 10.05.24 16:47 57
     חלק מהשמאל בעד הקלות לחיות אדם הנוחבות הוא בשר מבשרם לכן כואב לו עליהם זופ-ניק 10.05.24 16:54 59
         רק נגב את הקצף מהפה יוסף גוסטאר 10.05.24 16:55 60
             החפים מפשע שלך זופ-ניק 10.05.24 16:58 65
     אנחנו הרבה יותר ממפלצות למי שטבח בנו. אם היה תלוי בי?-מכין מכונה לטחינת בשר וטוחן אותם לאטטט ועם הרבה מלחז! בעצם מכונת פסטרמה לפריסה דקה דקה swoll 10.05.24 16:58 66
     אסור לרחם על האכזר!! פשוט אסור. עע סינוואר mikak 10.05.24 17:10 80
  עצוב התגובות של אנשי רוטר זה אני 10.05.24 16:53 58
     נדיר ביותר זופ-ניק 10.05.24 16:57 63
     אין שם חפים מפשע… kitzz 10.05.24 16:57 64
     משמח מאוד לראות אץ התגובות של אנשי רוטר ולא שאר הטפשים שרוצים עוד 7.10. לא עוד אלאור עזריה! כולנו ״אזרח שומר חוק״ swoll 10.05.24 16:59 68
     לך תראה את הוידאו של החפים מפשע מלטפים את ירדן ביבס, או נכנסים לישובים bennyb 10.05.24 17:00 69
     אין חפים מפשע בעזה! לא שמעת את אב החטוף שצפה בעוד סרטונים? אין חפים מפשע שם! הכי צדיקים שם הם מחפים על פשע מורשה 10.05.24 17:03 70
     חפים מפשע? תן לי להבהיר לך ידידי moshe_775 10.05.24 17:04 73
     לך לרפיח, תמצא 100 כאלה, ונחוס על עזה כולה. מתכנן צ'יפים 10.05.24 17:08 76
     זה לא נכון. מי שמגיע לארץ זה אחרי סריקה של הפנים mikak 10.05.24 17:09 79
     שמענו Karish 10.05.24 23:41 101
  מקוה שכל מחבל יקרא את זה תודה רבה 10.05.24 16:57 62
  זה מחדל נוסף שהמחבלים השפלים האלה עדיין בחיים. צריך לקצור להם את האיברים ולהציל בהם יהודים. טלקו 10.05.24 16:58 67
  אני מאוד מקווה שכל מה שנכתב פה- נכון פי 100! Kaycee 10.05.24 17:04 71
  לאחרונה דווח שחיילים וקצינים מ-8200 נאלצים לעשות משמרות על נוח'בות. רק אומר tristen 10.05.24 17:04 72
  זה קייטנה לעומת מה שמגיע להם קפסולה 10.05.24 17:05 74
  שיגידו תודה שנשארו להם אוזניים mikak 10.05.24 17:07 75
  נו cnn lior1_1 10.05.24 17:08 77
  כל מה שטוענים שעושים להם אני מקווה שעושים יותר protos 10.05.24 17:08 78
  לצערנו אותם בוגדים שהביאו את ה 7.10 ממשיכים לחבל בחוסנה של המדינה אור12 10.05.24 17:11 81
  לא מצאתי טעם לפגם בתיאורים…..חסרות לי כמה פעולות של ג׳ורג׳ בכתבה. TheRastaMan 10.05.24 17:12 82
  רע מאוד. להבדיל יש גם מלשינים ישראלים שמתלוננים על התעללות בעצירים יהודים אקטואלי 10.05.24 17:12 83
     מה? זופ-ניק 10.05.24 17:22 85
  כתבה נאצית טיפוסית שאולי 10.05.24 17:21 84
  אמלק mikak 10.05.24 17:22 86
  חושפי שחיתויות? Mario 10.05.24 17:58 87
  צודקים! הימני_בעמ 10.05.24 18:47 88
  אזהרת ''יהודים טובים'' וערב רב בכל מקום Skynet84 10.05.24 18:56 89
  סוף סוף כתבה שאני אוהב פרופסור סבבה 10.05.24 19:02 92
  אם זה נכון המוחל 10.05.24 19:03 93
  מה הבעיה כאן? בגואנטנמו יותר טוב? הם עצורים בגין רצח עם ופשעים נגד האנושות. זה היחס זלמן 10.05.24 19:06 94
  לא יאמן Amirb1 10.05.24 19:09 95
  ביידן היה חייב לשים קונטרה לריאיון של נתניהו אצל דוקטור פיל Gravemind 10.05.24 19:10 96
  משמח מאוד לדעת שאלו התנאים של העצורים אשכנזון 10.05.24 19:14 97
  השמאל פותח לנו עוד חזית.. צפוי. ויקינג יהודי 10.05.24 19:21 98
  לא משנה מה הם עוברים, זה לא עשירית מ ה שמגיע להם טריקלה 10.05.24 23:29 100
  חארות בוגדניים לרתק אותם לכיסא עם כיסוי עיניים על התחת וטיטול נוחבה משומש על הראש w00t 11.05.24 01:39 102
  הבית הלבן בתגובה לכתבה: מודאגים מאד, היועץ לביטחון לאומי יבדוק מול עמיתיו בישראל את הטענות. kitzz 11.05.24 01:45 104
  הכתבה לצפיה ישירה… kitzz 11.05.24 01:49 105
  כמה אוייבים יש לעם היהודי? האנטישמיות היא מחלה שלצערי לא הוכרה על ידי ארגון הבריאות העולמי. קסדו 11.05.24 02:30 107
  שקרנים ארורים מילה 11.05.24 08:03 108
  לך תסביר לcnn שאלה לא ''חושפי שחיתויות'', הם בסך הכל שמאלנים מר קומורובסקי 11.05.24 08:49 109
  גיסים לנשק? גיבור מקלדת 11.05.24 09:02 110
  השמאל הישראלי הקיצוני שותף לפשע ה 7 באוקטובר שומר ישראל 11.05.24 09:06 111
  כל מידע בטחוני שיוצא מהצבא ומזיק זו בגידה . דורון 11.05.24 09:56 112

   
   
סוף לאדישות לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
11358 הודעות, 43 מדרגים, 84 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    15:56   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. בעיית תרגום, השחיתות היא לפרסם דברים כאלה. הם אולי פשע אבל ממש ממש לא שחיתות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
kitzz לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.5.07
124057 הודעות, 538 מדרגים, 1036 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    16:00   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. מצטער, ארוך ואין לי כוח לערוך את הטעויות של גוגל…  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
רק שתבינו מה מאכילים הנבלות את האמריקאים בעזרת שטינקר ישראלי .



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
DAD לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.9.21
1941 הודעות, 7 מדרגים, 14 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    16:05   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  21. מעניין כמה דמי אתנן קיבל הסוהר עבור הצילומים.  
בתגובה להודעה מספר 14
 
  
לחקור ולעצור אותו עם הנאצים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
kitzz לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.5.07
124057 הודעות, 538 מדרגים, 1036 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    16:09   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  27. מתראיין לכתבה מאחורי וילון…  
בתגובה להודעה מספר 21
 
  
בדקתי אם הוא קשור לארגון ״שוברים שתיקה״ והאם הם העלו את התחקיר הזה אצלם באתר, בינתיים לא אבל לא אתפלא אם הם או ארגון שמאל אחר אחראיים לשטינקרים מתוך המתחם.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חוצן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.10.20
7575 הודעות, 56 מדרגים, 81 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    19:00   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  91. ומילה אחת לא קראתי על ''האסירים'' ששרפו ילדים חיים, אנסו וחתכו וביתרו והתעללו ועשו פשעים גרועים מהנאצים. מילה אחת לא.  
בתגובה להודעה מספר 27
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Denali לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.7.23
3577 הודעות, 19 מדרגים, 26 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    16:20   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  37. יימח שמו, הייתי מוכן להיות התליין של החלאה המלשין  
בתגובה להודעה מספר 14
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זבוב מחמד לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.4.24
1618 הודעות, 7 מדרגים, 14 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ג' באייר תשפ''ד    11:23   11.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  114. ראוי לסקילה  
בתגובה להודעה מספר 37
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מכה בסלע לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.4.22
2139 הודעות, 23 מדרגים, 36 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    18:58   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  90. אלו יוהדנרטיים בתוכנו, שכואב להם על הפלאנלית על העיינים של הכלבים הארורים.... ואלו חיות אדם שרצחו, בעוד שהחטופים שלנו, נשים ואנשים מבוגרים  
בתגובה להודעה מספר 14
 
  
שלא פגעו באף אחד, אזרחים, לא זוכים לראות אור, לא מקבלים אוכל, תרופות.....יש בעם הזה יהודים חולים במחלה אוטואימיונית



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הדוד מאמריקה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.1.17
3024 הודעות, 16 מדרגים, 28 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ג' באייר תשפ''ד    01:56   11.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  106. צודק יש וההיסטוריה לצערי גם חוזרת אלינו כמעט כל 100 שנה  
בתגובה להודעה מספר 90
 
  
גם השואה לא הייתה מצליחה אם לא היה שיתוף פעולה של יודנרט מלשינים יהודים שליקקו לנאצים בכל צורה ולא בגלל הפחד שמה יהרגו אותם, אלא מתוך שנאה עצמית סדיסטית כמו ג׳ורג׳ סורוס שהיה אז שותף לנאצים ואפילו הצהיר שהוא לא מתחרט על כך



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עליבבה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.4.18
2259 הודעות, 13 מדרגים, 26 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ג' באייר תשפ''ד    21:22   11.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  115. זה חתיכת מניאק שטינקר שלא ילמד גם אם יאנסו את אחותו בשבי. חייב להישפט ולהירקב בכלא על בגידה.  
בתגובה להודעה מספר 14
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Smartaxi לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.11.21
6294 הודעות, 99 מדרגים, 186 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    15:57   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. אמלק.5.56  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
4X6GX לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.9.16
7438 הודעות, 23 מדרגים, 39 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    22:51   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  99. רק שלא יתנו להם נקניקיות פעמים בשבוע והכל בסדר. אם היה לנו חצי מהאומץ לבצע מה שאסד או פוטין עושים  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  
החטופים היו ממזמן בבית



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
FBD לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.10.15
22619 הודעות, 171 מדרגים, 321 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ג' באייר תשפ''ד    01:42   11.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  103. גם עשירית מהאומץ  
בתגובה להודעה מספר 99
 
  
היה מספיק



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אפולו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.4.14
4445 הודעות, 15 מדרגים, 30 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    15:57   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. צודקים זה טוב מדי, להשוות להם את התנאים לאלו של החטופים שלנו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Kobi לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.5.23
4830 הודעות, 36 מדרגים, 60 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    15:59   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. הייתי נותן להם לבחור בין 9 מ''מ ל5.56  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  
זה הכל.
משקיע שקל בכל אחד



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אפולו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.4.14
4445 הודעות, 15 מדרגים, 30 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    16:01   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. שקל יותר מדי, להעמיד בשורה ככה כל כדור יחסל לפחות 2  
בתגובה להודעה מספר 10
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מחושמל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.6.18
5056 הודעות, 32 מדרגים, 51 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    16:21   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  39. להשוות? החטופים הם אזרחים שנחטפו מביתם  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  
המחבלים לא ראויים לכלום.

אבל אנחנו חיים בעולם מעוות ושטוף שנאה, וכדי לנצח במשחק, צריך ללמוד את חוקי המשחק.

סתם להתעלל במחבלים לא יעזור.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הנסיך הפרסי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
6117 הודעות, 49 מדרגים, 91 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    15:57   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. לא מעניין . שימותו כולם  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
scoops לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.6.16
1477 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    15:58   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. הלוואי שזה נכון  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עט סופר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.8.14
2085 הודעות, 10 מדרגים, 10 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    15:58   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. זה שהם בכלל קיימים זו שחיתות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
לנו לא הייתה את הזכות



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
DOUBLE07 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.7.16
2592 הודעות, 18 מדרגים, 12 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    15:59   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. נשמע טוב ..ככה לא יהיה להם מניע להגיע לכלא הישראלי .לכן יבחרו פעמיים אם להיות מחבל מנווול.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
כלא זה לא מקום נחמד נגמרה הקייטנה שהשמאל הטיפש הרגיל אתכם.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
kitzz לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.5.07
124057 הודעות, 538 מדרגים, 1036 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    15:59   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. cnn מחליפים את אל ג׳אזירה שנסגרה, בכוונה הוספתי קרדיטים, לא אתפלא אם הם מועסקים גם באל ג׳אזירה…  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מאתמול cnn החלו בסדרת כתבות המנסות להשפיע על האמריקאי הממוצע נגד ישראל, לפני הכתבה הזאת שודרה כתבה על הפצועים העזתים בדוחא, כתבה ששוב, לא הייתה מביישת את אל ג׳אזירה.

להקיא.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מתכנן צ'יפים לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.3.21
10358 הודעות, 16 מדרגים, 32 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    15:59   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. מאיפה כל הבוגדים האלה באים?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אנחנו במלחמה.
לחלאות האדם האלה אין זכויות. הם תתי אדם!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אצה_92 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.4.19
5338 הודעות, 60 מדרגים, 100 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    16:21   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  38. אם אינני טועה הייתה ידיעה שהצבא שולח קצינים מ8200 למשימות שמירה עליהם. לא אתפלא אם הגיע ממגוהצי המדים  
בתגובה להודעה מספר 9
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רוזנקרנץ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.10.11
4774 הודעות, 21 מדרגים, 23 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ג' באייר תשפ''ד    10:26   11.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  113. קפלן? שלום עכשיו? שוברים שתיקה ? פיפסתי מישהו ?  
בתגובה להודעה מספר 9
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
kintaro
חבר מתאריך 16.3.20
170 הודעות
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    16:00   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. מעולה,סוף סוף משהו אופטימי לסופ''ש  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
totoloto לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.4.12
48906 הודעות, 295 מדרגים, 571 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    16:00   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. מרגש. כל המחבלים צריכים להיות מוצאים להורג. נאצים ארורים.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
efekt
חבר מתאריך 17.9.19
2664 הודעות
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    16:00   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. זוועה!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
לפי התיאור נשמע שטוב להם מדי. הם לא תלויים בשרשראות עם חצי גוף בתוך בור צואה, משמע מקלים איתם מאוד. זה מחדל שהם בכלל נושמים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דגול לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.2.18
11453 הודעות, 46 מדרגים, 55 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    16:00   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. קווים לדמותם של הערב רב השמאלני הבוגדני.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
איכס.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
moshe_775 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
17184 הודעות, 127 מדרגים, 247 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    16:01   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. להשאיר אותם חיים עד 120 וכל יום להעביר אותם גהינום  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
shabor לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.11.03
41598 הודעות, 185 מדרגים, 365 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    16:03   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. ''חושפי שחיתויות'' עאלק.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
סתם קאפואים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מתכנן צ'יפים לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.3.21
10358 הודעות, 16 מדרגים, 32 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    16:04   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  19. הקאפואים לפחות ניסו להציל את עצמם  
בתגובה להודעה מספר 18
 
  
מה מנסים לעשות הקפואים האלה?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
1111 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.11.23
1114 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    16:07   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  24. יא עמי,'קאופמן'לא 'קאפואים'  
בתגובה להודעה מספר 19
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
1111 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.11.23
1114 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    16:05   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  20. פייק..לא לקחו בחשבון את הפיתות.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Yehudah770 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.12.15
15165 הודעות, 122 מדרגים, 238 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    16:07   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  22. בקיצור: התעללות להשאיר בחיים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
חיים קשים....
5.56 מרגיש בודד.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Snowden לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.12.11
25578 הודעות, 102 מדרגים, 75 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    16:07   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  23. אני מת שיחשפו מי אלה כדי שיבואו לבקר אותם יהודים צדיקים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
1111 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.11.23
1114 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    16:15   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  35. הכל מכתוב יא עמי,תרפרף בחאמולת הכתבים,תבין מי הצדיקים בין בני טובים  
בתגובה להודעה מספר 23
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גושן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 31.3.19
45893 הודעות, 222 מדרגים, 338 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    16:08   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  25. חושפי שחיתות הם בין היתר מי שידווחו מה קרה במימד החמישי, בתפירת תיקי נתניהו או במינויי קרובי משפחה של שופטי העליון.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
כאן מדובר בעבודת קודש של אנשי הבטחון היקרים מול הביוב האנושי.
מציע להכניס את "חושפי השחיתויות" למתחם עם הזוהמה הזאת לחודש חודשיים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שופי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.12.21
2114 הודעות, 8 מדרגים, 12 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    16:08   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  26. לא קראתי כלום . עדיף קצר וקולע מאשר מפוברק וצולע.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
לצערי הרב לדעתי לא עושים כלום ממה שכתוב בכותרת.
ואם משהו נכון שיפרסמו וישלחו תמונות למדפחות דלהם בעזה. שילחצו על החמאס לעיסקה ולא לעיסקקה.כול החתופים שלנו חיים או מתים תמורתכל חי , 3 שלהם חיים. על כל מת שלנו 300 מתים משלהם.כל יום.גם אם "אין" להם מה לתת.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Dyoss לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.1.17
5033 הודעות, 10 מדרגים, 20 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    16:10   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  28. מנסים לגרום להאג להוציא את הצו ולתת גם תירוץ כאילו זה לא בגלל ביידן  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גליצדק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.11.23
810 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    16:10   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  29. עמי קאופמן  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מייסד שותף של מגזין 972+.
בעבר ראש דסק חדשות במהדורות העברית והאנגלית של "הארץ" וב"כלכליסט";
שדרן חדשות ב-RAM FM ו-TLV1;
בוגר בית הספר לבישול "תדמור"
ובעלים של בית קפה כפר סבאי.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
1111 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.11.23
1114 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    16:25   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  42. בקיצור.'מאעכר שף'.  
בתגובה להודעה מספר 29
 
  
המע'לם ימכור נשמתו,
עבור עוד פפלינוס לכיסו.

עצוב



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ידידיה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.5.13
24030 הודעות, 207 מדרגים, 355 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    16:10   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  30. הם חושפים את השחיתות של עצמם  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
kitzz לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.5.07
124057 הודעות, 538 מדרגים, 1036 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    16:13   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  32. סידרתי ;)  
בתגובה להודעה מספר 30
 
  
שבת שלום.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
צדק יחסי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.12.17
3749 הודעות, 18 מדרגים, 32 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    16:12   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  31. החלאות אדם האלו גילחו את הגברים שלנו הלבישו אןתם בבגדי נשים ובייבי דול ואנסו אותם בזה אחר זה ביחד עם השפלות ומכות רצח  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אני לא מדבר על הנערות הצעירות אפילו.
אסור שיהיה לחלאות האלו רגע אחד של שמחה בחייהם הקצרים והמיותרים על פני האדמה הזאת



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פובליציסט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.2.15
15415 הודעות, 125 מדרגים, 227 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    16:14   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  33. לא מצאתי פה שחיתות. דווקא נשמע יחס משופר לעומת מה שהם נתנו ליהודים.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
לביא אדום לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 25.3.20
1077 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    16:15   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  34. אלו לא חושפי שחיתויות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אלו מרחמים על אכזרים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
galt לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
98731 הודעות, 324 מדרגים, 409 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    16:19   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  36. אם נכון הרי שזה נהדר. מעריך *שכולם* ישוחררו תוך שנתיים לכל היותר, הרוע המתאבד חזק מאד  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ואף אחד לא יעמוד מולו לאורך זמן - בטח לא ביבי.

משכך, יש לקוות שגופם ונפשם יהיו מעונים ופגועים כל כך עד שלא יהיה כל ערך לחייהם כתתי אדם חופשיים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
TheCrow לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.6.18
5363 הודעות, 15 מדרגים, 26 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    16:23   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  40. שאותו זבל שצילם את זה, יצרף צילום לביצועיו של החלאה ב 07/10  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
לאותם מעשים נבזיים שהוא עשה וכל כך התגאה בהם. הם צריכים להגיד תודה שהשאירו אותם בחיים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
kidi לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.5.07
19618 הודעות, 103 מדרגים, 180 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    16:25   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  41. השחיתות הכי גדולה היא שמשאירים מחבלים חיים!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
תודה רבה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.1.09
59766 הודעות, 328 מדרגים, 638 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    16:26   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  43. צריך להזכיר מה עשו העצורים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
למשל: ירו באמהות ליד הילדים ואז לקחו את הילדים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איזי מהחונטה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.3.18
66013 הודעות, 172 מדרגים, 250 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    16:26   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  44. מדובר על תמונות מלפני כמה חודשים ( בגדי חורף). זהות המרגל שצילם והדליף, ידועה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דוד המלך לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.4.24
1921 הודעות, 16 מדרגים, 13 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    16:27   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  45. אני לא מבין על מה הפליאה? השנאה שלהם היא פסוק מפורש ''למשל ולשנינה תיהיו..'' לדעתי כאן אפשר להבין את יסוד השנאה הזו לעומק  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
https://youtu.be/Vj94n8IJCE8?si=w_rzK4PbpLmauRrC



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חזיר פיראט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.11.20
582 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    16:31   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  46. זו אולי הכתבה הכי טובה שקראתי בחודשים האחרונים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
קצת נחמה שהחלאות האלו סובלים
תודה!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
1111 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.11.23
1114 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    16:37   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  51. חזירות לשמה.  
בתגובה להודעה מספר 46
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חזיר פיראט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.11.20
582 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    16:56   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  61. למה?  
בתגובה להודעה מספר 51
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איילגולן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.7.16
16181 הודעות, 74 מדרגים, 127 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    16:31   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  47. למצוא את אותם יפי נפש שהלשינו ולהכניס אותם לכלא  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
1111 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.11.23
1114 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    16:42   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  54. כנאמר במקורותנו..  
בתגובה להודעה מספר 47
 
  
עמי,עמי,עמי,העמי
עמי,עמי,דיי....
עמי מאמי עמי,עמי
יאללה חיזרי אלי.אליי




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מילה אחרונה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.5.21
3757 הודעות, 20 מדרגים, 38 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    16:32   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  48. זה הסיבה שהינו צריכים לאבור לכתבים ולבריטניה להיכנס ולהשקיף על המחבלים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
בשום מקום בעולם לא אונסים אותנו ככה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חוואייג' לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.3.20
1515 הודעות, 17 מדרגים, 32 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    16:32   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  49. מעניין, אין לנו גואנטנאמו משלנו למטרות החזקת תתי אדם?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
המשתנה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.1.22
10231 הודעות, 54 מדרגים, 100 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    16:36   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  50. נשמע טוב למדי, אבל עדיין לא מספיק טוב, הם לא מנסים להתאבד שם אז אפשר להמשיך ללחוץ על הרוצחים המטונפים האלה שרק אלוהים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ידע להסביר למה יהודים אחרים שמלשינים רואים בהם בני אנוש



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Danny
חבר מתאריך 17.5.23
457 הודעות
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    16:39   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  52. מחמם את הלב..  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ושכל השטינקרים ימותו..



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אורה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.1.17
6543 הודעות, 26 מדרגים, 50 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    16:40   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  53. לצערינו ערוצי התרעלה הישראלים הולכים בעקבות cnn  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הכל מגמתי כדי להכפיש אותנו- גילוי נאות לא קראתי את הכתבה- ואם יש שם זוועות - אחרי מה שעשו לנו אני לא רוצה לשמוע עליהם.
תסתכלו בפוקס ניוז ותיראו כמה הם תומכים בישראל.
cnn פשוט דואג למרצחים שפלים , זה לא חדש.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מצפן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.7.17
3259 הודעות, 7 מדרגים, 9 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    16:44   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  55. ארוך מאוד, אבל התשובה קצרה: הם שבויי מלחמה. ובניגוד לשבויים אצלם- כולם מרצחים ואינם אזרחיים + משפחותיהם יודעות היכן הם ומה מצבם המדוייק.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פלומה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.1.15
96895 הודעות, 217 מדרגים, 402 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    16:45   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  56. עוד מעט יפכו את בנאצים השפלים לקורבנות.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יוסף גוסטאר
חבר מתאריך 2.8.17
12847 הודעות, 155 מדרגים, מינוס 58 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    16:47   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  57. טוב מאוד שהדברים האלה נחשפים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אנחנו לא מפלצות כמוהם, חייבים להוציא לאור מקרים שכאלה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זופ-ניק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
30363 הודעות, 205 מדרגים, 371 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    16:54   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  59. חלק מהשמאל בעד הקלות לחיות אדם הנוחבות הוא בשר מבשרם לכן כואב לו עליהם  
בתגובה להודעה מספר 57
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יוסף גוסטאר
חבר מתאריך 2.8.17
12847 הודעות, 155 מדרגים, מינוס 58 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    16:55   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  60. רק נגב את הקצף מהפה  
בתגובה להודעה מספר 59
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זופ-ניק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
30363 הודעות, 205 מדרגים, 371 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    16:58   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  65. החפים מפשע שלך  
בתגובה להודעה מספר 60
 
  
לחץ כאן לצפיה דרך טוויטר



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
swoll לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.12.13
16752 הודעות, 142 מדרגים, 262 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    16:58   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  66. אנחנו הרבה יותר ממפלצות למי שטבח בנו. אם היה תלוי בי?-מכין מכונה לטחינת בשר וטוחן אותם לאטטט ועם הרבה מלחז! בעצם מכונת פסטרמה לפריסה דקה דקה  
בתגובה להודעה מספר 57
 
  
שלהם ולאטטט לאט…. או אולי להכניס אותםצלחומצה לאאט לאטט, בעצם הכל ביחד ולאאטט לאט עם הרבה מלח..

מעניין שאתה מרחב על האויבים המנוולים והנאצלים שלנו, אבל עם עם ישראל היקר חובש הכיפה והיהודי אתה כותב אחרת לחלוטין

ככה אמרו רבותנו, מי שמרחם על אכזרים סופו שיתאכזר לרחמנים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
mikak לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.2.16
8676 הודעות, 68 מדרגים, 129 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    17:10   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  80. אסור לרחם על האכזר!! פשוט אסור. עע סינוואר  
בתגובה להודעה מספר 57
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זה אני לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.12.17
11592 הודעות, 31 מדרגים, 58 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    16:53   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  58. עצוב התגובות של אנשי רוטר  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
יש בעוצרים אנשים חפים מפשע. אנשים שכל חטאם שנולדו בעזה ויש סיכוי שהם שונאים את חמאס לא פחות ממכם. ואכן חלק גדול מהם משחררים. אני וודאי מקווה שחלק גדול מהטענות אינן נכונות. אבל לשמוח שחפים מפשע סובלים?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זופ-ניק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
30363 הודעות, 205 מדרגים, 371 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    16:57   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  63. נדיר ביותר  
בתגובה להודעה מספר 58
 
  
חפים מפשע בעזה

לחץ כאן לצפיה דרך טוויטר



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
kitzz לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.5.07
124057 הודעות, 538 מדרגים, 1036 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    16:57   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  64. אין שם חפים מפשע…  
בתגובה להודעה מספר 58
 
  
יש בעוצרים אנשים חפים מפשע



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
swoll לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.12.13
16752 הודעות, 142 מדרגים, 262 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    16:59   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  68. משמח מאוד לראות אץ התגובות של אנשי רוטר ולא שאר הטפשים שרוצים עוד 7.10. לא עוד אלאור עזריה! כולנו ״אזרח שומר חוק״  
בתגובה להודעה מספר 58
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
bennyb לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.1.21
1778 הודעות, 4 מדרגים, 7 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    17:00   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  69. לך תראה את הוידאו של החפים מפשע מלטפים את ירדן ביבס, או נכנסים לישובים  
בתגובה להודעה מספר 58
 
  
מבחינתי , ומבחינת רוב העם היושב בציון, כל עזתי צריך לתלות מהידיים כשהן מאחורי הגב בשמש עד שהחתולים יאכלו מה שנשאר ממנו. לא טוב לך? זבש"ך



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מורשה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.5.10
16282 הודעות, 168 מדרגים, 332 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    17:03   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  70. אין חפים מפשע בעזה! לא שמעת את אב החטוף שצפה בעוד סרטונים? אין חפים מפשע שם! הכי צדיקים שם הם מחפים על פשע  
בתגובה להודעה מספר 58
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
moshe_775 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
17184 הודעות, 127 מדרגים, 247 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    17:04   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  73. חפים מפשע? תן לי להבהיר לך ידידי  
בתגובה להודעה מספר 58
 
  
החפים מפשע של היום הם המחבלים של מחר. אתה צריך לדאוג שלא יהיה עליך איום בכל דרך אפשרית. צריכים לגרום להם להשתגע, להשאיר את הדברים ולברוח מפיסת הארץ שלנו. התגובה היחידה העצובה היא שלך ממנה ניכר שאתה עדין ב6.10.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מתכנן צ'יפים לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.3.21
10358 הודעות, 16 מדרגים, 32 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    17:08   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  76. לך לרפיח, תמצא 100 כאלה, ונחוס על עזה כולה.  
בתגובה להודעה מספר 58
 
  
עד היום, לא נמצא חסיד אומות אחד בעזה.
כזה שמחביא בביתו חטופים על מנת להציל אותם.

איפה כל המלשנים? אף אחד לא יודע היכן החטופים?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
mikak לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.2.16
8676 הודעות, 68 מדרגים, 129 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    17:09   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  79. זה לא נכון. מי שמגיע לארץ זה אחרי סריקה של הפנים  
בתגובה להודעה מספר 58
 
  
כל מי שמקבל חזק בחקירות הוא בוודאות שייך לחמאס או השתתף בטבח או בחטיפות. חלקם בני משפחה של חמאס עוברים חקירות קשות כדי להוציא מהם מידע שהציל חיים בפועל.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Karish לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.5.18
11013 הודעות, 64 מדרגים, 107 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    23:41   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  101. שמענו  
בתגובה להודעה מספר 58
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
תודה רבה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.1.09
59766 הודעות, 328 מדרגים, 638 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    16:57   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  62. מקוה שכל מחבל יקרא את זה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
טלקו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.8.18
30840 הודעות, 239 מדרגים, 456 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    16:58   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  67. זה מחדל נוסף שהמחבלים השפלים האלה עדיין בחיים. צריך לקצור להם את האיברים ולהציל בהם יהודים.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הטמאים המשוקצים האלה עוד עלולים להשתחרר בעיסקה כזאת או אחרת אם לא יצאו להורג לפני כן.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Kaycee לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.2.13
4324 הודעות, 40 מדרגים, 68 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    17:04   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  71. אני מאוד מקווה שכל מה שנכתב פה- נכון פי 100!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
tristen לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.6.07
14878 הודעות, 77 מדרגים, 145 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    17:04   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  72. לאחרונה דווח שחיילים וקצינים מ-8200 נאלצים לעשות משמרות על נוח'בות. רק אומר  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קפסולה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.6.20
10287 הודעות, 53 מדרגים, 81 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    17:05   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  74. זה קייטנה לעומת מה שמגיע להם  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
mikak לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.2.16
8676 הודעות, 68 מדרגים, 129 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    17:07   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  75. שיגידו תודה שנשארו להם אוזניים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
lior1_1 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.4.08
14159 הודעות, 64 מדרגים, 115 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    17:08   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  77. נו cnn  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
protos לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.8.18
8325 הודעות, 43 מדרגים, 59 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    17:08   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  78. כל מה שטוענים שעושים להם אני מקווה שעושים יותר  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מפלצות שצריך להרוג כל אחד מהם בעינויים קשים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אור12 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.12.08
10000 הודעות, 49 מדרגים, 93 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    17:11   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  81. לצערנו אותם בוגדים שהביאו את ה 7.10 ממשיכים לחבל בחוסנה של המדינה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
TheRastaMan לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.3.11
18987 הודעות, 130 מדרגים, 247 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    17:12   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  82. לא מצאתי טעם לפגם בתיאורים…..חסרות לי כמה פעולות של ג׳ורג׳ בכתבה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אקטואלי
חבר מתאריך 2.4.12
90320 הודעות
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    17:12   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  83. רע מאוד. להבדיל יש גם מלשינים ישראלים שמתלוננים על התעללות בעצירים יהודים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זופ-ניק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
30363 הודעות, 205 מדרגים, 371 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    17:22   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  85. מה?  
בתגובה להודעה מספר 83
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שאולי
חבר מתאריך 22.10.23
45 הודעות
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    17:21   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  84. כתבה נאצית טיפוסית  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הלוואי והפרטים נכונים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
mikak
חבר מתאריך 15.2.16
8676 הודעות
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    17:22   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  86. אמלק  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 10.05.24 בשעה 17:28 בברכה, mikak
 
קשרו אותם עם אזיקים חזק וזה כאב
כיסו להם את העיניים והם לא ראו כלום
השאירו אותם עם תחתונים והיה להם קר
שמו אותם במשאית והיה להם צפוף ולא נוח
לא הסכימו להם לדבר והם דווקא רצו לדבר
חיכו לבוקר לתנאים טובים ולא נתנו להם
הרביצו להם בחקירות וזה כאב ממש ממש
שמו אותם לישון במבנה ישן וזה לא נעים
18 מתו ועכשיו לא יוכלו לרצוח עוד יהודים
הם בכו והתפללו והתגעגעו למשפחה שלהם
שחררו אותם לעזה והם רצו להישאר עם החברים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Mario לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.10.19
681 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    17:58   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  87. חושפי שחיתויות?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ומה בדיוק השחיתות כאן?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הימני_בעמ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.2.18
1941 הודעות, 15 מדרגים, 22 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    18:47   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  88. צודקים!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
לכן יש לגאול את אותם אסירים מהתנאים הקשים עם כדור בראש לכל אחד מהם



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Skynet84 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.1.20
7317 הודעות, 19 מדרגים, 37 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    18:56   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  89. אזהרת ''יהודים טובים'' וערב רב בכל מקום  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מעניין מה דעתם על החטופים..
השמאל זה הסרטן של המדינה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פרופסור סבבה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.4.20
936 הודעות, 2 מדרגים, 4 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    19:02   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  92. סוף סוף כתבה שאני אוהב  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
רק חסרות המילים הוצאו להורג



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
המוחל
חבר מתאריך 15.3.24
337 הודעות
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    19:03   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  93. אם זה נכון  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אותם חיילים צריכים להיכנס לאותו חדר עם המחבלים ושיאנסו אותם



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זלמן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.12.16
4389 הודעות, 24 מדרגים, 44 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    19:06   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  94. מה הבעיה כאן? בגואנטנמו יותר טוב? הם עצורים בגין רצח עם ופשעים נגד האנושות. זה היחס  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Amirb1 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.6.16
1629 הודעות, 2 מדרגים, 4 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    19:09   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  95. לא יאמן  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
כמה זבל....לא קראתי הכל. מודה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Gravemind לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 31.3.22
2157 הודעות, 20 מדרגים, 28 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    19:10   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  96. ביידן היה חייב לשים קונטרה לריאיון של נתניהו אצל דוקטור פיל  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אשכנזון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.10.20
7119 הודעות, 40 מדרגים, 41 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    19:14   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  97. משמח מאוד לדעת שאלו התנאים של העצורים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מדובר במחבלי נוחבא שרצחו בנו בעוטף, מאחל להם לחיות ככה עד המוות, שיסבלו כל יום, אמן!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ויקינג יהודי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.6.18
2838 הודעות, 9 מדרגים, 14 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    19:21   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  98. השמאל פותח לנו עוד חזית.. צפוי.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
האשמה היא עלינו. .. בפעם הראשונה שהם הפגינו מול שדה תימן עם כתבי זרים האזרחעם היו צריכים לעצור ולגרש אותם לכל הרוחות. .לא עשינו זאת ההפגנות הפכו יומיות. .ועכשיו ממצאים סיפורים כמו השיטה של אירגון השמאל הקיצוני שרוצה שחיילי צהל היו מוקצים בעולם



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
טריקלה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 23.9.19
3400 הודעות, 6 מדרגים, 11 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ב' באייר תשפ''ד    23:29   10.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  100. לא משנה מה הם עוברים, זה לא עשירית מ ה שמגיע להם  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
נצח של כאב לא יכפר על מה שעשו לילדים, תינוקות נשים וגברים.
שיז₪^#%נו



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
w00t לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.8.14
4800 הודעות, 38 מדרגים, 18 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ג' באייר תשפ''ד    01:39   11.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  102. חארות בוגדניים לרתק אותם לכיסא עם כיסוי עיניים על התחת וטיטול נוחבה משומש על הראש  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
עמי קאופמן הוא לא אחר מאשר עוד עמרי קאופמן המהולל? שייזהר ממנופים נראה שיש להם משיכה אליו



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
kitzz לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.5.07
124057 הודעות, 538 מדרגים, 1036 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ג' באייר תשפ''ד    01:45   11.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  104. הבית הלבן בתגובה לכתבה: מודאגים מאד, היועץ לביטחון לאומי יבדוק מול עמיתיו בישראל את הטענות.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  

למתעצלים לקרוא את כל המלל המתיש, cnn משדרת את הכתבה בלופ, ערוץ 102 בשלט של יס, כל שעה או שעתיים הכתבה משודרת.

צריך לסגור להם ת׳משרדים, כמו אל ג׳אזירה, טפי.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
kitzz לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.5.07
124057 הודעות, 538 מדרגים, 1036 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ג' באייר תשפ''ד    01:49   11.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  105. הכתבה לצפיה ישירה…  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 11.05.24 בשעה 01:57 בברכה, kitzz
 


לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קסדו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.9.18
4837 הודעות, 27 מדרגים, 7 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ג' באייר תשפ''ד    02:30   11.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  107. כמה אוייבים יש לעם היהודי? האנטישמיות היא מחלה שלצערי לא הוכרה על ידי ארגון הבריאות העולמי.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מילה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.5.17
12995 הודעות, 85 מדרגים, 103 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ג' באייר תשפ''ד    08:03   11.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  108. שקרנים ארורים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מר קומורובסקי
חבר מתאריך 26.11.23
100 הודעות
יום שבת ג' באייר תשפ''ד    08:49   11.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  109. לך תסביר לcnn שאלה לא ''חושפי שחיתויות'', הם בסך הכל שמאלנים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ואם הם רוצים עוד כאלה, שיבואו במוצא"ש הקרוב לקפלן, הם ימצאו שם הרבה כאלה שבאופן עקבי הורסים את המדינה שלנו רק כי תוצאת הבחירות לא מתאימה להם...
גם מארגן ההפגנות במאלמו הוא יהודי, גם בשואה היו כאלה, ככה זה, היהודים לא צריכים אויבים, הם יוצאים מתוכם...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גיבור מקלדת לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.12.21
16936 הודעות, 38 מדרגים, 55 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ג' באייר תשפ''ד    09:02   11.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  110. גיסים לנשק?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שומר ישראל
חבר מתאריך 24.4.20
560 הודעות
יום שבת ג' באייר תשפ''ד    09:06   11.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  111. השמאל הישראלי הקיצוני שותף לפשע ה 7 באוקטובר  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
לא אשכח כיצד כתבת עיתון הארץ שמחה לאיד על הטבח ובכתה לתקשורת הזרה על התינוקת בעזה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דורון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.10.20
5873 הודעות, 12 מדרגים, 23 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ג' באייר תשפ''ד    09:56   11.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  112. כל מידע בטחוני שיוצא מהצבא ומזיק זו בגידה .  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
צ.ה.ל יודע להעניש רק אנשי ימין .



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
   
   


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות